Νέα

Έργα και Ημέρες της νεοφασιστικής/ναζιστικής εγκληματικής οργάνωσης «Χρυσή Αυγή»

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα pornopapos
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 131K
  • Εμφανίσεις 3M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 15 άτομα (0 μέλη και 15 επισκέπτες)

Συμφωνείς με τη καταδίκη της Χρυσής Αυγής;

  • Ναι

    Ψήφοι: 289 72,3%
  • Οχι

    Ψήφοι: 86 21,5%
  • ΔΞ

    Ψήφοι: 25 6,3%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    400

Επισκέπτης
ποτε σου εβρισα την μανα ρε ηλιθιε? ετσι το θεωρεις εσυ αυτο?  :jerking:

γαμω την φαρα σου παλιοτραβελογενημα..

Ωραία.
Είσαι τραβελογέννημα λοιπόν κι εσύ και ΣΟΥ ΓΑΜΩ ΤΗ ΦΑΡΑ!!!!!

ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΒΡΙΣΙΜΟ ΜΑΝΑΣ ...........

ΓΑΜΙΕΣΑΙ ΣΤΑΜΑΤΗ ΤΡΑΒΕΛΟΓΕΝΝΗΜΑ ΓΑΜΩ ΤΗ ΦΑΡΑ ΣΟΥ!!!!!!!!

Υ.Γ. Θα με συναντήσεις
να τα πούμε κι από κοντά ;;;;
 

johniexxx

Μέλος
Εγγρ.
16 Αυγ 2007
Μηνύματα
138
Κριτικές
1
Like
140
Πόντοι
1
φαντάζομαι όσο επιτρέπεται να μιλάνε άλλοι για σαπουνοποίηση όσων διαφωνούν μαζί του ή να προτρέπουν να χρησιμοποιηθούν σαν ανθρώπινοι στόχοι
 

stam_90

Τιμημένος
Εγγρ.
8 Οκτ 2009
Μηνύματα
36.091
Κριτικές
158
Like
450
Πόντοι
2.046
Ωραία.
Είσαι τραβελογέννημα λοιπόν κι εσύ και ΣΟΥ ΓΑΜΩ ΤΗ ΦΑΡΑ!!!!!

ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΒΡΙΣΙΜΟ ΜΑΝΑΣ ...........

ΓΑΜΙΕΣΑΙ ΣΤΑΜΑΤΗ ΤΡΑΒΕΛΟΓΕΝΝΗΜΑ ΓΑΜΩ ΤΗ ΦΑΡΑ ΣΟΥ!!!!!!!!


Υ.Γ. Θα με συναντήσεις
να τα πούμε κι από κοντά ;;;;
οκ λακη, μαθε μας και νεα πραγματα  :s&m_3:  :jerking:


 

johniexxx

Μέλος
Εγγρ.
16 Αυγ 2007
Μηνύματα
138
Κριτικές
1
Like
140
Πόντοι
1
φυσικά,
αφού όλοι οι κλώνοι είναι μέλη από το 2007 και επειδή δεν είναι φασισταριά του κερατά είναι αναρχοκουμμούνια
 

Επισκέπτης
φυσικά,
αφού όλοι οι κλώνοι είναι μέλη από το 2007 και επειδή δεν είναι φασισταριά του κερατά είναι αναρχοκουμμούνια

Είναι κλώνοι του Π.Π.
που μπαίνουν μόνο στις ... ψηφοφορίες ..........

Ακόμη μέσα είσαι ;;;;;

Ψήφισες Μπόλντη,
μπες με άλλον κλώνο τώρα !!!!!!
 

johniexxx

Μέλος
Εγγρ.
16 Αυγ 2007
Μηνύματα
138
Κριτικές
1
Like
140
Πόντοι
1
γιατί χρειάζεται να ψηφίσει κανείς σε τέτοια ψηφοφορία;
 
Εγγρ.
23 Σεπ 2008
Μηνύματα
3.014
Κριτικές
2
Like
1
Πόντοι
16
114999-eam1.jpg


Έξι μήνες μετά την είσοδο της Χρυσής Αυγής στη Βουλή, κανείς πια δεν δικαιούται να λέει ότι δεν γνωρίζει. Το αυγό του φιδιού έσπασε. Και το δηλητήριο από τις δαγκωματιές του απειλεί τώρα ανθρώπινες ζωές: φτωχών ανθρώπων που έτυχε να γεννηθούν με το «λάθος» χρώμα δέρματος και διασταυρώνονται από ατυχία με τα «τάγματα εφόδου», μεταναστών, αριστερών ή αναρχικών, καλλιτεχνών πού δεν υποτάσσονται στα γούστα των Ναζί, ομοφυλόφιλων, συνδικαλιστών, τσιγγάνων, «διαφορετικών» για τα γούστα των φαιοχιτώνων.


Μας τρομάζει η άνοδος των νεοναζί. Ειδικά σε μια περίοδο οικονομικής κρίσης σαν τη σημερινή. Οι κυβερνήσεις των τριών τελευταίων χρόνων που εφαρμόζουν τις πολιτικές των Μνημονίων έχουν νομιμοποιήσει την ατζέντα της Χρυσής Αυγής, με τον ρατσισμό κατά των μεταναστών, τις επιχειρήσεις-σκούπα, τα στρατόπεδα συγκέντρωσης και τους φράκτες, με τον οργουελιανό «Ξένιο Δία». Για τις δόσεις των δανείων των τραπεζιτών, έχουν φτάσει να παίζουν στα ζάρια τις ζωές 17χρονων και 18χρονων παιδιών: οι εξαγγελίες της κυβέρνησης Σαμαρά για την κατάργηση του λειψού νόμου για την ιθαγένεια είναι η σύγχρονη εκδοχή της ανθρωποθυσίας των νέων της Αθήνας στον Μινώταυρο της Τρόικας και της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Στα νέα παιδιά των μεταναστών που θα τελειώσουν το σχολείο και θα ξαναγίνουν μετανάστες μιας πατρίδας που ποτέ δεν γνώρισαν, δεν μπορούμε παρά να βλέπουμε τα δικά μας παιδιά που αναγκάζονται να πάρουν ξανά το δρόμο της ξενιτιάς.

Στα μεσάνυχτα της Χρυσής Αυγής και των πολιτικών που την θρέφουν, μας δίνουν ελπίδα και αισιοδοξία οι αχτίδες της αντίστασης: οι αντιφασιστικές διαδηλώσεις στις γειτονιές, οι μαθητές που παρέλασαν με αντιναζιστικά περιβραχιόνια στις παρελάσεις της 28ης Οκτωβρίου, οι Πακιστανοί μετανάστες που δεν φοβήθηκαν να διαδηλώσουν στις 24 Αυγούστου στην Ομόνοια ενάντια στις αστυνομικές και φασιστικές επιθέσεις, οι καλλιτέχνες που συνεχίζουν το έργο τους ατρόμητοι από τη ναζιστική τρομοκρατία. Και, πιο πολύ, κάθε μοναχική πράξη αντίστασης – σε ένα λεωφορείο, σε μια δημόσια υπηρεσία ή σε ένα πάρκο – απέναντι στον ναζιστικό ζόφο, μάς στυλώνει για τη μάχη που έχουμε μπροστά μας.


…η 19 Γενάρη είναι η κραυγή σου!

Στην ιστορία του φασισμού, η πάλη εναντίον του μετεωριζόταν πάντοτε ανάμεσα σε δύο στιγμές: στο «πολύ νωρίς» και στο «πλέον αργά». Για όσες και όσους υπογράφουμε αυτή την πρωτοβουλία, δεν είναι ούτε πολύ νωρίς, ούτε πολύ αργά: η ώρα για τη μάχη ενάντια στο φασισμό είναι τώρα.

Μπορούμε να σμίξουμε τις πολλές και διάσπαρτες πράξεις αντίστασης σε μία μέρα μαζικής δράσης ενάντια στη φασιστική απειλή; Εμείς λέμε ναι. Γι’ αυτό ξεκινάμε το κίνημα της 19 Γενάρη. Για να ενώσουμε όλες τις διαφορετικές δυνάμεις που θέλουν να παλέψουν τον φασισμό. Αλλά, το κρισιμότερο, για να ενώσουμε όλες τις αντιφασιστικές ευαισθησίες, από όποιο κομμάτι της κοινωνίας και από οποιαδήποτε αφετηρία και αν προέρχονται, σε ένα μαζικό κίνημα που θα στριμώξει και τελικά θα γυρίσει το νεοναζιστικό μόρφωμα της Χρυσής Αυγής εκεί που πραγματικά ανήκει: στους υπονόμους της Ιστορίας.

Ο λογικότερος τόπος συγκέντρωσης αυτής της αντιφασιστικής κραυγής δεν είναι άλλος από την πλατεία Συντάγματος: εκεί, σ’ αυτήν την Πλατεία που αντηχεί από τα συνθήματα των μεγάλων απεργιών των τριών τελευταίων χρόνων και που μυρίζει τα δακρυγόνα της αστυνομικής καταστολής ενός καθεστώτος που έχει χάσει πια κάθε δημοκρατική νομιμοποίηση, επιλέγουμε να οργανώσουμε μία μεγάλη αντιφασιστική συγκέντρωση και συναυλία, που θα δείξει ποιός είναι η πραγματική πλειοψηφία.

Οι άνθρωποι του Πολιτισμού, των Γραμμάτων, των Τεχνών και της Επιστήμης, έχουμε ιδιαίτερο καθήκον να στηρίξουμε αυτή την πρωτοβουλία. Δεν μπορεί να υπάρχει πραγματική τέχνη ή επιστήμη σε κλειστές αίθουσες, τη στιγμή που έξω από τις πόρτες μας ακούμε τις μπότες αυτών που κάψανε βιβλία και στη συνέχεια ανθρώπους. Μέσα σ’ αυτή τη μάχη, σ΄ αυτή την εποχή των τεράτων, θα ανακαλύψουμε από την αρχή το πραγματικό νόημα της τέχνης και της επιστήμης.

Είμαστε αισιόδοξοι και αισιόδοξες ότι σ’ αυτή τη μάχη ενάντια στη φασιστική απειλή θα βγούμε νικητές, αν αγωνιστούμε όλες και όλοι μαζί. Και η ώρα αυτής της μάχης είναι τώρα.



Οι πρώτες 100 υπογραφές:

Active Member, Αβρανάς Αλέξανδρος (σκηνοθέτης-κινηματογραφιστής), Αθανασιάδης Χάρης (Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων), Αθανίτη Όλγα (ηθοποιός-μεταφράστρια), Αϊβαλιώτου Ειρήνη (δημοσιογράφος, δημιουργός και διαχειρίστρια του διαδικτυακού τόπου ), Αλατράς Νασίμ (δημοσιογράφος-συγγραφέας), Αναγνωστοπούλου Σία (Πάντειο Πανεπιστήμιο), Ανδριωτάκη, Νικόλ (μουσικός), Αποστολάκης Χαϊνης (μουσικός), Αποστολίδου Μυρτώ (φωτογράφος), Αρβανίτης Κώστας (δημοσιογράφος), Βέργου Άννα (μουσικός), Βλασόπουλος Κώστας (Πανεπιστήμιο του Νοτινγχαμ), Γαγανάκης Κώστας (Πανεπιστήμιο Αθήνας), Γέρου Κάτια (ηθοποιός), Γεωργούλας Στράτος (Πανεπιστήμιο Αιγαίου), Γιαννόπουλος Γιώργος (εκδότης περιοδικού «Ένεκεν»), Γκαργκάνας Πάνος (εκδότης εφημερίδας «Εργατική Αλληλεγγύη»),  Γουβιάς Διονύσης (Πανεπιστήμιο Αιγαίου), Γούναρη Παναγιώτα (Πανεπιστήμιο Μασαχουσέτης – Βοστώνη, ΗΠΑ), Γραμμένος Θεοφάνης (Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας), Γραφανάκης Στάθης (σκηνοθέτης), Γρηγορίου Λευτέρης (μουσικός), Γώγου Λέλα (Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης), Δεδουσόπουλος Απόστολος (Πάντειο Πανεπιστήμιο), Δεντάκης Παντελής (ηθοποιός-σκηνοθέτης), Διαλέτης Δημήτρης (Πανεπιστήμιο Αθήνας), Διβάρης Γιώργος (ΣΚΤ – Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης), Ζαρκάδης Γιάννης (Πανεπιστήμιο Πάτρας), Ζυρίνης Κώστας (φωτογράφος-συγγραφέας), Ζώτος Τάκης (δικηγόρος), Θεοτοκάς Νίκος (ιστορικός, Πάντειο Πανεπιστήμιο), Θωμά Λαμπρινή (δημοσιογράφος), Καβουριάρης Μάκης (πανεπιστημιακός), Καλλίτσης Χρίστος (δημοσιογράφος-κινηματογραφιστής), Καλογιαντσίδης Θανάσης (καθηγητής γερμανικής γλώσσας), Καμπαγιάννης Θανάσης (δικηγόρος-συγγραφέας), Κάσσης Δημήτρης (μουσικός), Κατσιαμπούρα Γιάννα (Εθνικό Ίδρυμα Ερευνών), Κατσίμη Μαριλένα (δημοσιογράφος), Κεφαλής Χρήστος (χημικός-συγγραφέας, ΣΕ περιοδικού «Μαρξιστική Σκέψη»), Κότσιας Σπύρος (οικονομολόγος), Κουκαλάνι Βασίλης (ηθοποιός), Κουτσούρης Αλέκος (Γεωπονικό Πανεπιστήμιο), Κρίβας Σπύρος (Πανεπιστήμιο Πάτρας), Λεοντακιανάκος Μάκης (δικηγόρος), Λιβιεράτος Μίμης (ιστορικός), Λώλος Μάριος (πρόεδρος Ένωσης Φωτορεπόρτερ Ελλάδος), Μc Yinka (μουσικός), Μανιάτης Γιώργος (καθηγητής Πολιτικής και Ηθικής Θεωρίας, Τμήμα Επικοινωνίας και ΜΜΕ Πανεπιστημίου Αθηνών), Μαούνης Αντώνης (αρχιτέκτονας), Μαρκέτος Σπύρος (Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης), Μαστρογιαννόπουλος Τάκης (οικονομολόγος, μέλος της ΣΕ περιοδικού «Μαρξιστική Σκέψη»), Μαυραγάνη Γεωργία (σκηνοθέτης, Κίνηση Μαβίλη), Μαυραγάνη Σοφία (χορογράφος), Μαυρουδέας Σταύρος (Πανεπιστήμιο Μακεδονίας), Μητραλιά Σόνια (σκιτσογράφος, εικονογράφος, μέλος της πρωτοβουλίας “‘Γυναίκες ενάντια στο Χρέος και τα μέτρα Λιτότητας” και “Επιτροπή ενάντια στο Χρέος”), Μητρούτσικου Ηρώ (ηθοποιός-θεατρολόγος), Μπόκαρης Θέμης (Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων), Μπόλαρης Λέανδρος (ιστορικός-συγγραφέας), Μπουζούρη Παρθενόπη (ηθοποιός), Μπρούσκου Άντζελα (σκηνοθέτης), Μωραιτίνη Σεβαστή (εκπαιδευτικός-μουσικός), Νικολαΐδης Θύμιος (Εθνικό Ίδρυμα Ερευνών), Νικολακάκη Μαρία (Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου), Νούλας Βασίλης (σκηνοθέτης, θεατρική ομάδα Nova Melancholia), Ξύδα Ρομίνα (αρθρογράφος), Πανταζής Παύλος (Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης), Παπαδάκης Κώστας (δικηγόρος), Παπαδοπούλου Μαρία-Λουίζα (σκηνοθέτης), Παπαλέξη Μαρία (θεατρολόγος), Παπαστράτης Προκόπης (Πάντειο Πανεπιστήμιο), Παραδείση Μαρία (Πάντειο Πανεπιστήμιο), Πασχαλίδης Μίλτος (μουσικός), Πατέλης Δημήτρης (Αναπληρωτής Καθηγητής Φιλοσοφίας Πολυτεχνείου Κρήτης), Παυλίδης Περικλής (Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης), Πετεινάκη Μαρία (αρχιτέκτων μηχανικός), Πετράκη Γεωργία (Πάντειο Πανεπιστήμιο), Πίττα Τατιάνα (ηθοποιός), Προδρόμου Ρόζα (ηθοποιός), Ρακόπουλος Θεόδωρος (ποιητής, μεταφραστής, δρ Κοιν. Ανθρωπολογίας), Ρηγόπουλος Κίμωνας (ηθοποιός), Ρίτσου Έρη (συνταξιούχος τραπεζικός), Σερντεδάκις Νίκος (Πανεπιστήμιο Κρήτης), Σιαφάκα Νάση (Πανεπιστήμιο Αθήνας), Σιδηράς Γιάννης (μουσικός), Σκαρλάτου Τζένη (ηθοποιός), Σκορδούλης Κώστας (Πανεπιστήμιο Αθήνας, εκδότης περιοδικού «Κριτική»), Στύλλου Μαρία (υπεύθυνη έκδοσης περιοδικού «Σοσιαλισμός από τα Κάτω»), Τάσκου Βασιλεία (θεατρολόγος), Τόλιος Γιάννης (διδάκτωρ Οικονομικών, συγγραφέας), Τουλιάτος Νίκος (μουσικός), Τουλούμη Γιώτα (Πανεπιστήμιο Αθήνας), Τσαούσης Γιάννης (Πανεπιστήμιο Κρήτης), Τσούτσιας Παναγιώτης (δημοσιογράφος), Φλωρίδης Άδωνις (σκηνοθέτης-θεατρικός συγγραφέας-σεναριογράφος), Χανδρινός Ιάσονας (ιστορικός-συγγραφέας), Χριστόπουλος Δημήτρης (Ελληνική Επιτροπή για τα Δικαιώματα του Ανθρώπου), Χρονοπούλου Στέλλα (μουσικός), Χρυσανθόπουλος Χρήστος (ιστορικός).

[Υπογραφές συλλέγονται μεταξύ άλλων στο email: antiracismfascism@yahoo.gr, στέλνοντας ονοματεπώνυμο και ιδιότητα].

 

Επισκέπτης
Αλατράς Νασίμ (δημοσιογράφος-συγγραφέας)
ΣΕ περιοδικού «Μαρξιστική Σκέψη»)
Κουκαλάνι Βασίλης (ηθοποιός)
Μc Yinka (μουσικός)
Χριστόπουλος Δημήτρης (Ελληνική Επιτροπή για τα Δικαιώματα του Ανθρώπου)

Να τους χαίρεστε !!!!!!
Ο τελευταίος ΓΑΜΟΠΟΥΣΤΑΣ ΠΟΣΑ ΠΑΙΡΝΕΙ ΤΟ ΧΡΟΝΟ ΑΠΟ ΤΗ Μ.Κ.Ο. ;;;;;;;;;;;
 
Εγγρ.
23 Σεπ 2008
Μηνύματα
3.014
Κριτικές
2
Like
1
Πόντοι
16
Ευτυχώς που ήταν Έλληνας

Όποιος έκανε τον κόπο χθες να παρατηρήσει τα σχόλια εκατοντάδων χρηστών του ίντερνετ στα ενημερωτικά σάιτ κάτω από την είδηση του στυγερού εγκλήματος στην Ξάνθη θα ένιωθε τον ίδιο τρόμο με αυτόν που προκαλεί μία βραδυφλεγής βόμβα που είναι έτοιμη να εκραγεί κάτω από τα θεμέλια του κοινωνικού μας ιστού.

Απειλές για εκδίκηση, απειλές για αυτοδικία, απειλές για πογκρόμ. Με αποδέκτες φυσικά τους συνήθεις υπόπτους που δεν είναι άλλοι από τους σύγχρονους αποδιοπομπαίους τράγους της κοινωνίας μας, τους μετανάστες. Προτού ακόμη στεγνώσει το αίμα από το έγκλημα της Ξάνθης κάποιοι φρόντιζαν να ακονίσουν τα μαχαίρια του τυφλού μίσους προδικάζοντας την εθνικότητα του δράστη. Κάποιοι άλλοι επιχειρηματολογούσαν για το θρήσκευμα του δράστη. Τυφλοί από μίσος προετοίμαζαν ένα κύμα εκδίκησης με στόχο «αιμοσταγείς» μουσουλμάνους και «απάνθρωπους» αλβανούς.

Το σκηνικό της κοινωνικής βίας και της ρατσιστικής μισαλλοδοξίας έχει στηθεί εδώ και καιρό. Κάποιοι φρόντισαν προεκλογικά να εντάξουν στην πολιτική ατζέντα ένα πρόβλημα που για χρόνια οι ίδιοι κρατούσαν επιμελώς κρυμμένο κάτω από το χαλί, δίνοντας έτσι ένα ισχυρό πλεονέκτημα σε αυτούς που σήμερα χαρακτηρίζουν κοινοβουλευτικά επικίνδυνους.

Σε μια κοινωνία που διέρχεται μια άγρια οικονομική στενότητα και αναζητεί εξιλαστήρια θύματα για να ξεσπάσει την οργή της, κάποιοι της προσφέρουν απλόχερα εύκολους στόχους. Δίνουν «διαβατήριο» στην παραβατικότητα του πεζοδρομίου, στοχοποιούν το διαφορετικό και υπόσχονται να επαναφέρουν στην χώρα την ησυχία του νεκροταφείου, την τάξη του στρατοπέδου και την ασφάλεια της φυλακής, όπως αυτές βασίλεψαν στον τόπο μας πριν μερικές δεκαετίες σε αλήστου μνήμης εποχές.

Δημιουργούν εχθρούς για να στηρίξουν την ίδια τους την ύπαρξη. Κατασκευάζουν εκ προοιμίου ενόχους για να δικαιολογήσουν την ίδια τους την παρουσία στον πολιτικό χάρτη του τόπου. Αποπροσανατολίζουν και δημαγωγούν εκμεταλλευόμενοι ένα υπαρκτό κοινωνικό πρόβλημα εν μέσω οικονομικής κρίσης ευαγγελιζόμενοι μια Ελλάδα «καθαρή» από βαρβάρους.

Η υπόθεση της Ξάνθης δεν τους έδωσε την ευκαιρία που ήθελαν. [size=20pt]Ο δράστης ήταν Έλλην και Χριστιανός Ορθόδοξος[/size] σε αντίθεση με τον δράκο της Πάρου. Τα ακονισμένα μαχαίρια μπήκαν πάλι στα θηκάρια μέχρι το επόμενο έγκλημα που θα έρθει να συγκλονίσει πάλι την κοινή γνώμη. Θα περιμένουν όπως περίμεναν τόσα χρόνια στη γωνία. Θα περιμένουν ως το επόμενο έναυσμα για να ανάψουν το φυτίλι της βόμβας. Της βόμβας που ονειρεύονται να εκραγεί για να «ξεβρομίσει» η χώρα από τους βαρβάρους.

Εγκλωβισμένοι στην λογική του μίσους και μεθυσμένοι από το κρασί των εκλογικών ποσοστών ξιφουλκούν κατά της ίδιας τους της ύπαρξης ξεχνώντας τα λόγια του ποιητή. «Και τώρα τι θα γένουμε χωρίς βαρβάρους. Οι άνθρωποι αυτοί ήσαν μια κάποια λύσις».

 

ATENISTAS

Μέλος
Εγγρ.
11 Ιουν 2012
Μηνύματα
1.572
Like
0
Πόντοι
16
Ευτυχώς που ήταν Έλληνας

Όποιος έκανε τον κόπο χθες να παρατηρήσει τα σχόλια εκατοντάδων χρηστών του ίντερνετ στα ενημερωτικά σάιτ κάτω από την είδηση του στυγερού εγκλήματος στην Ξάνθη θα ένιωθε τον ίδιο τρόμο με αυτόν που προκαλεί μία βραδυφλεγής βόμβα που είναι έτοιμη να εκραγεί κάτω από τα θεμέλια του κοινωνικού μας ιστού.

Απειλές για εκδίκηση, απειλές για αυτοδικία, απειλές για πογκρόμ. Με αποδέκτες φυσικά τους συνήθεις υπόπτους που δεν είναι άλλοι από τους σύγχρονους αποδιοπομπαίους τράγους της κοινωνίας μας, τους μετανάστες. Προτού ακόμη στεγνώσει το αίμα από το έγκλημα της Ξάνθης κάποιοι φρόντιζαν να ακονίσουν τα μαχαίρια του τυφλού μίσους προδικάζοντας την εθνικότητα του δράστη. Κάποιοι άλλοι επιχειρηματολογούσαν για το θρήσκευμα του δράστη. Τυφλοί από μίσος προετοίμαζαν ένα κύμα εκδίκησης με στόχο «αιμοσταγείς» μουσουλμάνους και «απάνθρωπους» αλβανούς.

Το σκηνικό της κοινωνικής βίας και της ρατσιστικής μισαλλοδοξίας έχει στηθεί εδώ και καιρό. Κάποιοι φρόντισαν προεκλογικά να εντάξουν στην πολιτική ατζέντα ένα πρόβλημα που για χρόνια οι ίδιοι κρατούσαν επιμελώς κρυμμένο κάτω από το χαλί, δίνοντας έτσι ένα ισχυρό πλεονέκτημα σε αυτούς που σήμερα χαρακτηρίζουν κοινοβουλευτικά επικίνδυνους.

Σε μια κοινωνία που διέρχεται μια άγρια οικονομική στενότητα και αναζητεί εξιλαστήρια θύματα για να ξεσπάσει την οργή της, κάποιοι της προσφέρουν απλόχερα εύκολους στόχους. Δίνουν «διαβατήριο» στην παραβατικότητα του πεζοδρομίου, στοχοποιούν το διαφορετικό και υπόσχονται να επαναφέρουν στην χώρα την ησυχία του νεκροταφείου, την τάξη του στρατοπέδου και την ασφάλεια της φυλακής, όπως αυτές βασίλεψαν στον τόπο μας πριν μερικές δεκαετίες σε αλήστου μνήμης εποχές.

Δημιουργούν εχθρούς για να στηρίξουν την ίδια τους την ύπαρξη. Κατασκευάζουν εκ προοιμίου ενόχους για να δικαιολογήσουν την ίδια τους την παρουσία στον πολιτικό χάρτη του τόπου. Αποπροσανατολίζουν και δημαγωγούν εκμεταλλευόμενοι ένα υπαρκτό κοινωνικό πρόβλημα εν μέσω οικονομικής κρίσης ευαγγελιζόμενοι μια Ελλάδα «καθαρή» από βαρβάρους.

Η υπόθεση της Ξάνθης δεν τους έδωσε την ευκαιρία που ήθελαν. [size=20pt]Ο δράστης ήταν Έλλην και Χριστιανός Ορθόδοξος[/size] σε αντίθεση με τον δράκο της Πάρου. Τα ακονισμένα μαχαίρια μπήκαν πάλι στα θηκάρια μέχρι το επόμενο έγκλημα που θα έρθει να συγκλονίσει πάλι την κοινή γνώμη. Θα περιμένουν όπως περίμεναν τόσα χρόνια στη γωνία. Θα περιμένουν ως το επόμενο έναυσμα για να ανάψουν το φυτίλι της βόμβας. Της βόμβας που ονειρεύονται να εκραγεί για να «ξεβρομίσει» η χώρα από τους βαρβάρους.

Εγκλωβισμένοι στην λογική του μίσους και μεθυσμένοι από το κρασί των εκλογικών ποσοστών ξιφουλκούν κατά της ίδιας τους της ύπαρξης ξεχνώντας τα λόγια του ποιητή. «Και τώρα τι θα γένουμε χωρίς βαρβάρους. Οι άνθρωποι αυτοί ήσαν μια κάποια λύσις».

1. Το γεγονός ότι υπάρχει ελληνική εγκληματικότητα δεν σημαίνει ότι είμαστε υποχρεωμένοι να ανεχθούμε και την εισαγόμενη.
2. αυτού του είδους η εγκληματικότητα είναι παιδική χαρά σε σχέση με αυτήν που πρόκειται να δημιουργήσουν οι τριτοκοσμικοί εδώ σε λίγα χρόνια (και που έχουν δημιουργήσει σε άλλα μέρη)
 
Εγγρ.
23 Σεπ 2008
Μηνύματα
3.014
Κριτικές
2
Like
1
Πόντοι
16
1. Το γεγονός ότι υπάρχει ελληνική εγκληματικότητα δεν σημαίνει ότι είμαστε υποχρεωμένοι να ανεχθούμε και την εισαγόμενη.
2. αυτού του είδους η εγκληματικότητα είναι παιδική χαρά σε σχέση με αυτήν που πρόκειται να δημιουργήσουν οι τριτοκοσμικοί εδώ σε λίγα χρόνια (και που έχουν δημιουργήσει σε άλλα μέρη)
1.Ουδόλως,πάταξη της εγκληματικότητα απ'όπου κ αν προέρχεται...ο ρατσισμός είναι απαράδεκτος,του στυλ: Αλβανός,Μουσουλμάνος,μαύρος=κακός σκύλος,Έλληνας=καλός σκύλος.

2.Παιδική χαρά που την βίασε κ την έκαψε ζωντανή;;; Τράβα ρίξε λίγο κρύο νερό στο κεφάλι σου......και ξανά έλα.
 

ATENISTAS

Μέλος
Εγγρ.
11 Ιουν 2012
Μηνύματα
1.572
Like
0
Πόντοι
16
1.Ουδόλως,πάταξη της εγκληματικότητα απ'όπου κ αν προέρχεται...ο ρατσισμός είναι απαράδεκτος,του στυλ: Αλβανός,Μουσουλμάνος,μαύρος=κακός σκύλος,Έλληνας=καλός σκύλος.

2.Παιδική χαρά που την βίασε κ την έκαψε ζωντανή;;; Τράβα ρίξε λίγο κρύο νερό στο κεφάλι σου......και ξανά έλα.
1. Δεν υπάρχει κανένας ρατσισμός στο να απελαθούν οι λαθρομετανάστες και οι παρανόμως νομιμοποιημένοι …
2. Αυτά στις χώρες (κυρίως ασία, αφρική) από όπου προέρχεται ένας μεγάλος όγκος λάθρων είναι καθημερινά και σε πολύ μεγαλύτερο βαθμό. Δεν σου λέω να ρίξεις εσύ νερό γιατί δεν θα σου κάνει τίποτα ...
 
Εγγρ.
23 Σεπ 2008
Μηνύματα
3.014
Κριτικές
2
Like
1
Πόντοι
16
1. Δεν υπάρχει κανένας ρατσισμός στο να απελαθούν οι λαθρομετανάστες και οι παρανόμως νομιμοποιημένοι …
2. Αυτά στις χώρες (κυρίως ασία, αφρική) από όπου προέρχεται ένας μεγάλος όγκος λάθρων είναι καθημερινά και σε πολύ μεγαλύτερο βαθμό. Δεν σου λέω να ρίξεις εσύ νερό γιατί δεν θα σου κάνει τίποτα ...
1. Εεε δηλαδή να απελαθούν όλοι...και αν έχουν αντιρρήσεις η χρυσή αυγή έχει τις λύσεις(2-3 μέτρα κάτω από το χώμα).

2.Ναι ρε...στο Πακιστάν ή στην Ινδία π.χ. αν δεν βιάσουν μία γυναίκα και μετά την κάψουν δεν πάνε στην δουλειά....(είναι γνωστό άλλωστε) :jerking: :jerking: :jerking:
 

Επισκέπτης
2. αυτού του είδους η εγκληματικότητα είναι παιδική χαρά σε σχέση με αυτήν που πρόκειται να δημιουργήσουν οι τριτοκοσμικοί εδώ σε λίγα χρόνια (και που έχουν δημιουργήσει σε άλλα μέρη)
Αυτο το ποστ δεν θα το ξεχασω ποτε.
 

ATENISTAS

Μέλος
Εγγρ.
11 Ιουν 2012
Μηνύματα
1.572
Like
0
Πόντοι
16
1.Οι άνθρωποι του Πολιτισμού, των Γραμμάτων, των Τεχνών και της Επιστήμης...

2. Οι πρώτες 100 υπογραφές: ...

1. Εδώ πραγματικά γελάνε ... :2funny: :2funny: :2funny:

2. Οι 100 αυτοί που η συντριπτική πλειοψηφία είναι ψευτοκουλτουριάρηδες και βολεμένοι δημόσιοι που δεν πλήτονται άμεσα από την παρουσία εκατομυρίων ξένων αποτελούν ένα μικρό ποσοστό από άλλες κοινωνικές ομάδες (πχ μικροπωλητές) οι οποίοι δεν έχουν παρόμοιες απόψεις και φυσικά δέχτηκαν επιθέσεις από εσάς τους "ελευθεριακούς"
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom