Νέα

Έργα και Ημέρες της νεοφασιστικής/ναζιστικής εγκληματικής οργάνωσης «Χρυσή Αυγή»

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα pornopapos
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 131K
  • Εμφανίσεις 3M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 13 άτομα (0 μέλη και 13 επισκέπτες)

Συμφωνείς με τη καταδίκη της Χρυσής Αυγής;

  • Ναι

    Ψήφοι: 289 72,3%
  • Οχι

    Ψήφοι: 86 21,5%
  • ΔΞ

    Ψήφοι: 25 6,3%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    400

tramountana

Σεβαστός
Εγγρ.
2 Φεβ 2010
Μηνύματα
76.754
Κριτικές
2
Like
2.725
Πόντοι
1.306
ποιο ακριβος αρ. ειναι αυτο που λεει για τις αντισυγκεντρωσεις  :grin:

η εννοια της αντισυγκέντρωσης δεν προβλέπεται πουθενά...

απλά το κράτος έχει δικαίωμα να απαγορεύσει μια δημόσια συνάθροιση αν κρίνει ότι ενέχει κινδύνους για την τάξη και την ασφάλεια..

επίσης είναι υποχρεωτικό από τον νόμο να γνωστοποιηθεί η δημόσια συνάθροιση στην αστυνομία

«1. Γνωστοποιηθείσης κατά το άρθρον 3 παράγραφοι 4 και 5 του παρόντος δημοσίας συναθροίσεως εν υπαίθρω, η αστυνομική αρχή δύναται να απαγορεύση ταύτην, εάν ήθελε κρίνει, μετ” έρευναν, ότι εκ της πραγματοποιήσεως αυτής επίκειται κίνδυνος διά την δημοσίαν τάξιν και ασφάλειαν, μη δυνάμενος να αποτραπή δι” ηπιωτέρων αστυνομικών μέτρων.

2. Αρμοδία διά την απαγόρευσιν δημοσίας συναθροίσεως εν υπαίθρω είναι η αστυνομική αρχή του τόπου, εν ως αύτη μέλλει να πραγματοποιηθή.

3. Η απόφασις περί απαγορεύσεως δημοσίας συναθροίσεως εν υπαίθρω δέον να περιέχη τους λόγους τους δικαιολογούντας, κατά την κρίσιν του εκδόντος ταύτην, τον επικείμενον κίνδυνον της δημοσίας τάξεως και ασφαλείας και την αδυναμίαν αποτροπής αυτού δι” άλλων ηπιωτέρων της απαγορεύσεως μέτρων.»

νομοθετικό διάταγμα 794/1971 το οποίο ισχύει ακόμη...

 
OP
OP
pornopapos

pornopapos

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
9 Ιαν 2009
Μηνύματα
42.180
Like
34
Πόντοι
366
αυτή τη στιγμή ισχύει ότι η αστυνομία έχει δικαίωμα να απαγορεύσει, να αλλάξει τόπο, να αλλάξει διαδρομή κλπ σε οποιαδήποτε συγκέντρωση κρίνει ότι μπορεί να προκαλέσει προβλήματα στην δημόσια τάξη.. με απλή αιτιολογημένη απόφαση της...

αρα η αστυνομία είχε το δικαίωμα να απαγορεύσει μία από τις δύο συγκεντρώσεις ...

με τον νέο νόμο που κατεβαίνει θα πρέπει να ζητηθεί άδεια δύο μέρες πριν από την διενέργεια της ...

ισχύει το Ν. Δ. 794/1971 ακόμη

ΙΣΧΥΟΥΝ ΤΑ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΔΗΛΑΔΗ???

θα ήθελες ως κρυφοναζί που είσαι....

:2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny:

   
                      Οργάνωσις δημοσίων συναθροίσεων.

    `Αρθρον 3.
   
         1.   Ο διοργανώνων δημοσίαν συνάθροισιν είναι και πρόεδρος αυτής.
    Εάν ο  διοργανώνων  είναι  νομικόν  πρόσωπον  ή  ένωσις  προσώπων  υφ`
    οιανδήποτε  μορφήν,  πρόεδρος  της  συναθροίσεως  θεωρείται  πάντοτε ο
    πρόεδρος του διοικητικού συμβουλίου ή  το  ασκούν  καθήκοντα  προέδρου
    όργανον  διοικήσεως  του νομικού προσώπου ή της ενώσεως, ή εν ελλείψει
    τοιούτου ο κατά την παρ. 5 περ.  α`  του  παρόντος  άρθρου  οριζόμενος
    πρόεδρος.
 
 
         2.  Ο πρόεδρος της δημοσίας συναθροίσεως δικαιούται να ορίζει και
    ειδικήν  οργανωτικήν  επτροπήν της συναθροίσεως. Τα μέλη της επιτροπής
    ταύτης, ως και οι ορισθέντες ομιληταί της  συναθροίσεως,  δέον  να  μη
    εμπίπτουν  εις  τινα  των  περιπτώσεων  των  εδαφίων  α`  και  β`  του
    προηγουμένου άρθρου.
 
         3.  Ο πρόεδρος της δημοσίας συναθροίσεως, τα μέλη της  ορισθείσης
    τυχόν  υπ`  αυτού  οργανωτικής  επιτροπής,  ως  και  οι  ομιληταί  της
    συναθροίσεως, υπέχουν πάσας τας κατά  το  παρόν  Νομοθετικόν  Διάταγμα
    υποχρεώσεις  και  ευθύνας.   Προκειμένου  περί  δημοσίας  συναθροίσεως
    διοργανουμένης υπό νομικού προσώπου ή ενώσεως προσώπων τας υποχρεώσεις
    και  ευθύνας  ταύτας  υπέχουν  ομοίως  και  τα  συμπράξαντα  μέλη  των
    διοικητικών αυτών συμβουλίων.
 
         4.    Ο   πρόεδρος   της  δημοσίας  συναθροίσεως  υποχρεούται  να
    γνωστοποιήση εγγράφως ταύτην εις την αστυνομικήν αρχήν του  τόπου,  εν
    τω  οποίω  η  συνάθροισις  μέλλει να πραγματοποιηθή, τεσσαράκοντα οκτώ
    τουλάχιστον ώρας πρό της ώρας της πραγματοποιήσεώς της.
 
         5. Η έγγραφος γνωστοποίησις της δημοσίας συναθροίσεως  επιδίδεται
    εις  την  αρμοδίαν  αστυνομικήν  αρχήν  επί  αποδείξει  βεβαιούση  την
    ημερομηνίαν και ώραν επιδόσεως και δέον να περιλαμβάνη:
 
         α)  Το  ονοματεπώνυμον  και  την  διεύθυνσιν  του  προέδρου   της
    συναθροίσεως και πάντων των κατά την παράγραφον 3 υπευθύνων προσώπων.
 
         β) Την ημερομηνίαν και ώραν της συναθροίσεως.
 
         γ)   Τον   ακριβή   τόπον,   εις   ον  η  συνάθροισις  μέλλει  να
    πραγματοποιηθή ή εν περιπτώσει κινουμένης συναθροίσεως  (πορείας)  την
    αφετηρίαν,  το τέρμα και την διαδρομήν, την οποίαν αύτη θα ακολουθήση,
    και
 
         δ) Τον ειδικόν σκοπόν της συναθροίσεως.

 


Αρθρο 4
Σύνδεση με Νομολογία και Αρθογραφία 1

   
                               ΚΕΦΑΛΑΙΟΝ  ΙΙ

                          ΟΡΟΙ ΤΗΡΗΤΕΟΙ ΚΑΤΑ ΤΑΣ
                           ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΣΥΝΑΘΡΟΙΣΕΙΣ

                                Γενικοί όροι

    `Αρθρον 4.
   
         1. Εις τας κατά την έννοιαν του  παρόντος  δημοσίας  συναθροίσεις
    δύναται  πάντοτε  να  παρίσταται  η Αστυνομία. Τα προς τούτο ορισθέντα
    αστυνομικά όργανα δέον, όπως μη  μετέχουν  ενεργώς  της  συναθροίσεως,
    απέχοντα   οιασδήποτε   ενεργείας  ή  εκδηλώσεως,  δικαιούνται  δε  να
    παρέμβουν  μόνον  πρός  καταστολήν  διαπιστωθείσης  τυχόν  υπ`   αυτών
    παραβάσεως των κειμένων νόμων ή κατόπιν δεδικαιολογημένης αιτήσεως του
    προέδρου της συναθροίσεως.
 
         2.   Η αστυνομική αρχή δύναται να διατάξη την απομάκρυνσιν εκ της
    δημοσίας  συναθροίσεως  παντός  παρακωλύοντος  ή  διαταράσσοντος  καθ`
    οιονδήποτε  τρόπον  την  ομαλήν  διεξαγωγήν  αυτής.   Προκειμένου περί
    συναθροίσεως  σκοπούσης  εις  την  προβολήν   κοινών   αιτημάτων   των
    μετεχόντων,  δύναται,  η  αστυνομική αρχή, να διατάξη την απομάκρυνσιν
    παντός  προσώπου  ασχέτου  ή  ξένου  πρός  τον  υπό  της  συναθροίσεως
    επιδιωκόμενον  σκοπόν,  η  συμμετοχή  του  οποίου δύναται να προκαλέση
    διατάραξιν της τάξεως.
 
         3. Ουδεμία δημοσία  συνάθροισις  επιτρέπεται  να  πραγματοποιήται
    κατά  τας ώρας της κοινής ησυχίας, ουδέ να παρατείνεται πέραν της 23ης
    ώρας.
 
         4.   Απαγορεύται  η   υπό   των   μετεχόντων   της   συναθροίσεως
    χρησιμοποίησις στολών, σημάτων ή άλλων διακριτικών σημείων διαλυθέντων
    κομμάτων ή δηλωτικών των αρχών αυτών.
 
         5.   Ο  πρόεδρος  της  δημοσίας  συναθροίσεως  και  τα  μέλη  της
    ορισθείσης τυχόν οργανωτικής επιτροπής οφείλουν  να  παρίστανται  καθ`
    όλην  την  διάρκειαν  της  συναθροίσεως.   Ο  πρόεδρος και τα μέλη της
    οργανωτικής επιτροπής υποχρεούνται  να  μεριμνούν  διά  την  κανονικήν
    διεξαγωγήν  της  συναναθροίσεως,  ως και διά την τήρησιν των διατάξεων
    του παρόντος και  των  κειμένων  νόμων,  λαμβάνοντες  πρός  τούτο  παν
    πρόσφορον  μέτρον  και  δικαιούμενοι να επικαλώνται την παρέμβασιν της
    Αστυνομίας. Δικαιούνται πρός τούτοις να διακόψουν την συνάθροισιν  και
    να  επαναλάβουν ταύτην εντός πάντοτε του ορισθέντος χρόνου αυτής ή και
    να κηρύξουν την λήξιν ταύτης ανά πάσαν στιγμήν.

 
         6. Οι ορισθέντες ομιληταί, εν τη δημοσία συναθροίσει, οφείλουν να
    μη προκαλούν διά των λόγων των  την  επιχείρησιν  πράξεων  αξιοποίνων,
    στασιαστικών  και  εν  γένει πράξεων βιαιότητος. Εις τους αυτούς όρους
    υπόκεινται και τα χρησιμοποιούμενα παντός είδους συνθήματα.



Αρθρο 5

   
           Ειδικοί όροι επί δημοσίων συναθροίσεων εν κλειστώ χώρω

    `Αρθρον 5.
   
         1. Γνωστοποιηθείσης, κατά το άρθρον 3  παράγραφοι  4  και  5  του
    παρόντος,  δημοσίας  συναθροίσεως  εν  κλειστώ χώρω, η αστυνομική αρχή
    δύναται  να  ορίση  τον  κατά  την  κρίσιν  της  αναγκαιούντα  αριθμόν
    αστυνομικών  οργάνων,  ίνα  παραστούν  εν τω χώρω τούτω. Τα αστυνομικά
    ταύτα όργανα έχουν τα εν παραγράφοις 1 και 2 του  προηγουμένου  άρθρου
    δικαιώματα και υποχρεώσεις.
 
         2.   Επί  δημοσίων  συναθροίσεων  εν  κλειστώ χώρω απαγορεύεται η
    τοποθέτησις μεγαφώνων πρός μετάδοσιν των  εν  τη  συναθροίσει  ομιλιών
    εκτός  του  χώρου  αυτής,  ως  και  οιαδήποτε  εκτός  του χώρου τούτου
    συγκέντρωσις. Τα εντός του κλειστού χώρου  της  συναθροίσεως  μεγάφωνα
    δέον να είναι ακουστά μόνον εντός του χώρου τούτου.
 
         3.   Επιφυλασσομένης  της διατάξεως της παραγράφου 9 του επομένου
    άρθρου, ως δημοσία συνάθροισις  εν  κλειστώ  χώρω  λογίζεται  διά  την
    εφαρμογήν  του  παρόντος και η πραγματοποιουμένη εις ασκεπή χώρον, εφ`
    όσον ούτος είναι  πανταχόθεν  μονίμως  περιπεφραγμένος  εις  ύψος  δύο
    τουλάχιστον  μέτρων  και  κατά  την  διάρκειαν  της συναθροίσεως είναι
    προσιτός μόνον εξ εισόδων εκ των προτέρων καθωρισμένων.


Αρθρο 6
Σύνδεση με Νομολογία και Αρθογραφία 4

   
              Ειδικοί όροι επί δημοσίων συναθροίσεων εν υπαίθρω.
   
    `Αρθρον 6.
   
         1. Γνωστοποιηθείσης κατά το άρθρον  3  παράγραφοι  4  και  5  του
    παρόντος  δημοσίας  συναθροίσεως εν υπαίθρω, η αστυνομική αρχή δύναται
    να απαγορεύση ταύτην, εάν ήθελε  κρίνει,  μετ`  έρευναν,  ότι  εκ  της
    πραγματοποιήσεως  αυτής  επίκειται κίνδυνος διά την δημοσίαν τάξιν και
    ασφάλειαν, μη δυνάμενος να αποτραπή δι` ηπιωτέρων αστυνομικών μέτρων.
 
         2. Αρμοδία διά την απαγόρευσιν δημοσίας συναθροίσεως  εν  υπαίθρω
    είναι η αστυνομική αρχή του τόπου, εν ω αύτη μέλλει να πραγματοποιηθή.
 
         3.  Η απόφασις περί απαγορεύσεως δημοσίας συναθροίσεως εν υπαίθρω
    δέον να περιέχει τους λόγους τους δικαιολογούντας, κατά την κρίσιν του
    εκδόντος  ταύτην,  τον  επικείμενον  κίνδυνον  της δημοσίας τάξεως και
    ασφαλείας και την αδυναμίαν αποτροπής αυτού δι`  άλλων  ηπιωτέρων  της
    απαγορεύσεως μέτρων.
 
         4.  Αντί  της  πλήρους  απαγορεύσεως  δύναται,  δι` ητιολογημένης
    αποφάσεως της αρμοδίας  αστυνομικής  διά  την  απαγόρευσιν  αρχής,  να
    επιτραπή  η  συνάθροισις  υπό  όρους,  ως η μετάθεσις του χρόνου ή του
    τόπου της συναθροίσεως ή υπό άλλους ειδικούς  περιορισμούς  πέραν  των
    υπό του παρόντος οριζομένων.
 
         5. Η απόφασις, η απαγορεύουσα την δημοσίαν συνάθροισιν εν υπαίθρω
    ή  η  επιτρέπουσα  ταύτην  υπό  όρους,  δέον  να  κοινοποιήται εις τον
    πρόεδρον της συναθροίσεως οκτώ τουλάχιστον ώρας πρό της ορισθείσης διά
    την πραγματοποίησιν της  συναθροίσεως.  Μη  κοινοποιηθείσης  αντιθέτου
    τινός  αποφάσεως  εντός  της  προθεσμίας  ταύτης, η δημοσία εν υπαίθρω
    συνάθροισις λογίζεται ως μη απαγορευθείσα.
 
         6.   Απαγορεύεται   η   πραγματοποίησις   δημοσίας   εν   υπαίθρω
    συναθροίσεως  ως  και  η διέλευσις κινουμένης τοιαύτης (πορείας) εντός
    ακτίνος διακοσίων τουλάχιστον μέτρων από της  κατοικίας  του  Ανωτάτου
    `Αρχοντος,  ως  και  από  κτιρίων,  εις  τα οποία εδρεύουν η Βουλή, το
    Υπουργικόν  Συμβούλιον  και  το  Συνταγματικον  Δικαστήριον.
Διά   Β`
    Διαταγμάτων,   εκδιδομένων  προτάσει  του  Υπουργού  Δημοσίας  Τάξεως,
    δύνανται να καθοριστούν το δι` εκάστην πόλιν μήκος της ακτίνος,  εντός
    της  οποίας  απαγορεύεται  η  πραγματοποίησις  ή  η διέλευσις δημοσίας
    συναθροίσεως, αι κεντρικαί οδοί και πλατείαι εκάστης πόλεως,  εις  τας
    οποίας  ισχύει  η  απαγόρευσις  αύτη,  ως  και  πάσα αναγκαία, διά την
    εφαρμογήν της διατάξεως ταύτης, λεπτομέρεια. Τα  Β.  Διατάγματα  ταύτα
    εκδίδονται,  τροποποιούνται  ή  ανακαλούνται  μόνον  εντός  του  μηνός
    Ιανουαρίου εκάστου έτους.
 
         7.  Επί κινουμένων δημοσίων εν υπαίθρω συναθροίσεων (πορειών)  αι
    ομιλίαι  δέον  να  γίνωνται  εις  την  αφετηρίαν ή εις το τέρμα αυτών,
    απαγορευμένης οιασδήποτε στάσεως ή  ομιλίας  κατά  την  διάρκειαν  της
    πορείας.  Αι  κινούμεναι δημόσιαι συναθροίσεις πραγματοποιούνται μόνον
    πεζή.
 
         8.  Η δημοσία εν υπαίθρω συνάθροισις δέον να περιορίζεται εις τον
    ορισθέντα χώρον αυτής. Μόνον εντός  του  χώρου  τούτου  επιτρέπεται  η
    τοποθέτησις  μεγαφώνων.   Πάσαν  πέραν  του  χώρου τούτου συγκέντρωσις
    απαγορεύεται.
 
         9. Ως δημοσία συνάθροισις εν υπαίθρω θεωρείται, διά την εφαρμογήν
    του παρόντος, και η πραγματοποιουμένη εις μονίμως περιπεφραγμένον αλλ`
    ασκεπή χώρον, εφ` όσον το πλήθος, όπερ ούτος ως εκ της εκτάσεως ή  της
    διαρρυθμίσεως  του,  δύναται να περιλάβη, υπερβαίνει τας δέκα χιλιάδας
    (10.000) προσώπων.
 

tramountana

Σεβαστός
Εγγρ.
2 Φεβ 2010
Μηνύματα
76.754
Κριτικές
2
Like
2.725
Πόντοι
1.306
και ο πλήρης νόμος


αρα εν κατακλείδι

συγκεντρώσεις/αντισυγκεντρώσεις/παρασυνάξεις κλπ μπορούν να γίνουν εφόσον γνωστοποιηθούν από τον ορισμένο υπεύθυνο γιαυτές στην αστυνομία 48 ώρες πρίν την διεξαγωγή τους...

η αστυνομία έχει το δικαίωμα να μην δώσει την άδεια για μία συγκέντρωση με αιτιολογημένη γνώμη...

κατανοητόν ???
 

Επισκέπτης
και ο πλήρης νόμος


αρα εν κατακλείδι

συγκεντρώσεις/αντισυγκεντρώσεις/παρασυνάξεις κλπ μπορούν να γίνουν εφόσον γνωστοποιηθούν από τον ορισμένο υπεύθυνο γιαυτές στην αστυνομία 48 ώρες πρίν την διεξαγωγή τους..

η αστυνομία έχει το δικαίωμα να μην δώσει την άδεια για μία συγκέντρωση με αιτιολογημένη γνώμη...

κατανοητόν ???
κατανοητη η χουντα τραμου :2funny:
 
OP
OP
pornopapos

pornopapos

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
9 Ιαν 2009
Μηνύματα
42.180
Like
34
Πόντοι
366
το νδ είναι καταργημένο από την ψήφιση του Σ 1975....

ως αντίθετο με το άρθρο 11.

και ντε γιουρε και ντε φακτο...

μόνο ο τραβαμούνης δεν κατάλαβε ότι έπεσε το πουλί...
 

tramountana

Σεβαστός
Εγγρ.
2 Φεβ 2010
Μηνύματα
76.754
Κριτικές
2
Like
2.725
Πόντοι
1.306
ΙΣΧΥΟΥΝ ΤΑ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΔΗΛΑΔΗ???

θα ήθελες ως κρυφοναζί που είσαι....

:2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny:

   
                      Οργάνωσις δημοσίων συναθροίσεων.

    `Αρθρον 3.
   
         1.   Ο διοργανώνων δημοσίαν συνάθροισιν είναι και πρόεδρος αυτής.
    Εάν ο  διοργανώνων  είναι  νομικόν  πρόσωπον  ή  ένωσις  προσώπων  υφ`
    οιανδήποτε  μορφήν,  πρόεδρος  της  συναθροίσεως  θεωρείται  πάντοτε ο
    πρόεδρος του διοικητικού συμβουλίου ή  το  ασκούν  καθήκοντα  προέδρου
    όργανον  διοικήσεως  του νομικού προσώπου ή της ενώσεως, ή εν ελλείψει
    τοιούτου ο κατά την παρ. 5 περ.  α`  του  παρόντος  άρθρου  οριζόμενος
    πρόεδρος.
 
 
         2.  Ο πρόεδρος της δημοσίας συναθροίσεως δικαιούται να ορίζει και
    ειδικήν  οργανωτικήν  επτροπήν της συναθροίσεως. Τα μέλη της επιτροπής
    ταύτης, ως και οι ορισθέντες ομιληταί της  συναθροίσεως,  δέον  να  μη
    εμπίπτουν  εις  τινα  των  περιπτώσεων  των  εδαφίων  α`  και  β`  του
    προηγουμένου άρθρου.
 
         3.  Ο πρόεδρος της δημοσίας συναθροίσεως, τα μέλη της  ορισθείσης
    τυχόν  υπ`  αυτού  οργανωτικής  επιτροπής,  ως  και  οι  ομιληταί  της
    συναθροίσεως, υπέχουν πάσας τας κατά  το  παρόν  Νομοθετικόν  Διάταγμα
    υποχρεώσεις  και  ευθύνας.   Προκειμένου  περί  δημοσίας  συναθροίσεως
    διοργανουμένης υπό νομικού προσώπου ή ενώσεως προσώπων τας υποχρεώσεις
    και  ευθύνας  ταύτας  υπέχουν  ομοίως  και  τα  συμπράξαντα  μέλη  των
    διοικητικών αυτών συμβουλίων.
 
         4.    Ο   πρόεδρος   της  δημοσίας  συναθροίσεως  υποχρεούται  να
    γνωστοποιήση εγγράφως ταύτην εις την αστυνομικήν αρχήν του  τόπου,  εν
    τω  οποίω  η  συνάθροισις  μέλλει να πραγματοποιηθή, τεσσαράκοντα οκτώ
    τουλάχιστον ώρας πρό της ώρας της πραγματοποιήσεώς της.
 
         5. Η έγγραφος γνωστοποίησις της δημοσίας συναθροίσεως  επιδίδεται
    εις  την  αρμοδίαν  αστυνομικήν  αρχήν  επί  αποδείξει  βεβαιούση  την
    ημερομηνίαν και ώραν επιδόσεως και δέον να περιλαμβάνη:
 
         α)  Το  ονοματεπώνυμον  και  την  διεύθυνσιν  του  προέδρου   της
    συναθροίσεως και πάντων των κατά την παράγραφον 3 υπευθύνων προσώπων.
 
         β) Την ημερομηνίαν και ώραν της συναθροίσεως.
 
         γ)   Τον   ακριβή   τόπον,   εις   ον  η  συνάθροισις  μέλλει  να
    πραγματοποιηθή ή εν περιπτώσει κινουμένης συναθροίσεως  (πορείας)  την
    αφετηρίαν,  το τέρμα και την διαδρομήν, την οποίαν αύτη θα ακολουθήση,
    και
 
         δ) Τον ειδικόν σκοπόν της συναθροίσεως.

 


Αρθρο 4
Σύνδεση με Νομολογία και Αρθογραφία 1

   
                               ΚΕΦΑΛΑΙΟΝ  ΙΙ

                          ΟΡΟΙ ΤΗΡΗΤΕΟΙ ΚΑΤΑ ΤΑΣ
                           ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΣΥΝΑΘΡΟΙΣΕΙΣ

                                Γενικοί όροι

    `Αρθρον 4.
   
         1. Εις τας κατά την έννοιαν του  παρόντος  δημοσίας  συναθροίσεις
    δύναται  πάντοτε  να  παρίσταται  η Αστυνομία. Τα προς τούτο ορισθέντα
    αστυνομικά όργανα δέον, όπως μη  μετέχουν  ενεργώς  της  συναθροίσεως,
    απέχοντα   οιασδήποτε   ενεργείας  ή  εκδηλώσεως,  δικαιούνται  δε  να
    παρέμβουν  μόνον  πρός  καταστολήν  διαπιστωθείσης  τυχόν  υπ`   αυτών
    παραβάσεως των κειμένων νόμων ή κατόπιν δεδικαιολογημένης αιτήσεως του
    προέδρου της συναθροίσεως.
 
         2.   Η αστυνομική αρχή δύναται να διατάξη την απομάκρυνσιν εκ της
    δημοσίας  συναθροίσεως  παντός  παρακωλύοντος  ή  διαταράσσοντος  καθ`
    οιονδήποτε  τρόπον  την  ομαλήν  διεξαγωγήν  αυτής.   Προκειμένου περί
    συναθροίσεως  σκοπούσης  εις  την  προβολήν   κοινών   αιτημάτων   των
    μετεχόντων,  δύναται,  η  αστυνομική αρχή, να διατάξη την απομάκρυνσιν
    παντός  προσώπου  ασχέτου  ή  ξένου  πρός  τον  υπό  της  συναθροίσεως
    επιδιωκόμενον  σκοπόν,  η  συμμετοχή  του  οποίου δύναται να προκαλέση
    διατάραξιν της τάξεως.
 
         3. Ουδεμία δημοσία  συνάθροισις  επιτρέπεται  να  πραγματοποιήται
    κατά  τας ώρας της κοινής ησυχίας, ουδέ να παρατείνεται πέραν της 23ης
    ώρας.
 
         4.   Απαγορεύται  η   υπό   των   μετεχόντων   της   συναθροίσεως
    χρησιμοποίησις στολών, σημάτων ή άλλων διακριτικών σημείων διαλυθέντων
    κομμάτων ή δηλωτικών των αρχών αυτών.
 
         5.   Ο  πρόεδρος  της  δημοσίας  συναθροίσεως  και  τα  μέλη  της
    ορισθείσης τυχόν οργανωτικής επιτροπής οφείλουν  να  παρίστανται  καθ`
    όλην  την  διάρκειαν  της  συναθροίσεως.   Ο  πρόεδρος και τα μέλη της
    οργανωτικής επιτροπής υποχρεούνται  να  μεριμνούν  διά  την  κανονικήν
    διεξαγωγήν  της  συναναθροίσεως,  ως και διά την τήρησιν των διατάξεων
    του παρόντος και  των  κειμένων  νόμων,  λαμβάνοντες  πρός  τούτο  παν
    πρόσφορον  μέτρον  και  δικαιούμενοι να επικαλώνται την παρέμβασιν της
    Αστυνομίας. Δικαιούνται πρός τούτοις να διακόψουν την συνάθροισιν  και
    να  επαναλάβουν ταύτην εντός πάντοτε του ορισθέντος χρόνου αυτής ή και
    να κηρύξουν την λήξιν ταύτης ανά πάσαν στιγμήν.

 
         6. Οι ορισθέντες ομιληταί, εν τη δημοσία συναθροίσει, οφείλουν να
    μη προκαλούν διά των λόγων των  την  επιχείρησιν  πράξεων  αξιοποίνων,
    στασιαστικών  και  εν  γένει πράξεων βιαιότητος. Εις τους αυτούς όρους
    υπόκεινται και τα χρησιμοποιούμενα παντός είδους συνθήματα.



Αρθρο 5

   
           Ειδικοί όροι επί δημοσίων συναθροίσεων εν κλειστώ χώρω

    `Αρθρον 5.
   
         1. Γνωστοποιηθείσης, κατά το άρθρον 3  παράγραφοι  4  και  5  του
    παρόντος,  δημοσίας  συναθροίσεως  εν  κλειστώ χώρω, η αστυνομική αρχή
    δύναται  να  ορίση  τον  κατά  την  κρίσιν  της  αναγκαιούντα  αριθμόν
    αστυνομικών  οργάνων,  ίνα  παραστούν  εν τω χώρω τούτω. Τα αστυνομικά
    ταύτα όργανα έχουν τα εν παραγράφοις 1 και 2 του  προηγουμένου  άρθρου
    δικαιώματα και υποχρεώσεις.
 
         2.   Επί  δημοσίων  συναθροίσεων  εν  κλειστώ χώρω απαγορεύεται η
    τοποθέτησις μεγαφώνων πρός μετάδοσιν των  εν  τη  συναθροίσει  ομιλιών
    εκτός  του  χώρου  αυτής,  ως  και  οιαδήποτε  εκτός  του χώρου τούτου
    συγκέντρωσις. Τα εντός του κλειστού χώρου  της  συναθροίσεως  μεγάφωνα
    δέον να είναι ακουστά μόνον εντός του χώρου τούτου.
 
         3.   Επιφυλασσομένης  της διατάξεως της παραγράφου 9 του επομένου
    άρθρου, ως δημοσία συνάθροισις  εν  κλειστώ  χώρω  λογίζεται  διά  την
    εφαρμογήν  του  παρόντος και η πραγματοποιουμένη εις ασκεπή χώρον, εφ`
    όσον ούτος είναι  πανταχόθεν  μονίμως  περιπεφραγμένος  εις  ύψος  δύο
    τουλάχιστον  μέτρων  και  κατά  την  διάρκειαν  της συναθροίσεως είναι
    προσιτός μόνον εξ εισόδων εκ των προτέρων καθωρισμένων.


Αρθρο 6
Σύνδεση με Νομολογία και Αρθογραφία 4

   
              Ειδικοί όροι επί δημοσίων συναθροίσεων εν υπαίθρω.
   
    `Αρθρον 6.
   
         1. Γνωστοποιηθείσης κατά το άρθρον  3  παράγραφοι  4  και  5  του
    παρόντος  δημοσίας  συναθροίσεως εν υπαίθρω, η αστυνομική αρχή δύναται
    να απαγορεύση ταύτην, εάν ήθελε  κρίνει,  μετ`  έρευναν,  ότι  εκ  της
    πραγματοποιήσεως  αυτής  επίκειται κίνδυνος διά την δημοσίαν τάξιν και
    ασφάλειαν, μη δυνάμενος να αποτραπή δι` ηπιωτέρων αστυνομικών μέτρων.
 
         2. Αρμοδία διά την απαγόρευσιν δημοσίας συναθροίσεως  εν  υπαίθρω
    είναι η αστυνομική αρχή του τόπου, εν ω αύτη μέλλει να πραγματοποιηθή.
 
         3.  Η απόφασις περί απαγορεύσεως δημοσίας συναθροίσεως εν υπαίθρω
    δέον να περιέχει τους λόγους τους δικαιολογούντας, κατά την κρίσιν του
    εκδόντος  ταύτην,  τον  επικείμενον  κίνδυνον  της δημοσίας τάξεως και
    ασφαλείας και την αδυναμίαν αποτροπής αυτού δι`  άλλων  ηπιωτέρων  της
    απαγορεύσεως μέτρων.
 
         4.  Αντί  της  πλήρους  απαγορεύσεως  δύναται,  δι` ητιολογημένης
    αποφάσεως της αρμοδίας  αστυνομικής  διά  την  απαγόρευσιν  αρχής,  να
    επιτραπή  η  συνάθροισις  υπό  όρους,  ως η μετάθεσις του χρόνου ή του
    τόπου της συναθροίσεως ή υπό άλλους ειδικούς  περιορισμούς  πέραν  των
    υπό του παρόντος οριζομένων.
 
         5. Η απόφασις, η απαγορεύουσα την δημοσίαν συνάθροισιν εν υπαίθρω
    ή  η  επιτρέπουσα  ταύτην  υπό  όρους,  δέον  να  κοινοποιήται εις τον
    πρόεδρον της συναθροίσεως οκτώ τουλάχιστον ώρας πρό της ορισθείσης διά
    την πραγματοποίησιν της  συναθροίσεως.  Μη  κοινοποιηθείσης  αντιθέτου
    τινός  αποφάσεως  εντός  της  προθεσμίας  ταύτης, η δημοσία εν υπαίθρω
    συνάθροισις λογίζεται ως μη απαγορευθείσα.
 
         6.   Απαγορεύεται   η   πραγματοποίησις   δημοσίας   εν   υπαίθρω
    συναθροίσεως  ως  και  η διέλευσις κινουμένης τοιαύτης (πορείας) εντός
    ακτίνος διακοσίων τουλάχιστον μέτρων από της  κατοικίας  του  Ανωτάτου
    `Αρχοντος,  ως  και  από  κτιρίων,  εις  τα οποία εδρεύουν η Βουλή, το
    Υπουργικόν  Συμβούλιον  και  το  Συνταγματικον  Δικαστήριον.
Διά   Β`
    Διαταγμάτων,   εκδιδομένων  προτάσει  του  Υπουργού  Δημοσίας  Τάξεως,
    δύνανται να καθοριστούν το δι` εκάστην πόλιν μήκος της ακτίνος,  εντός
    της  οποίας  απαγορεύεται  η  πραγματοποίησις  ή  η διέλευσις δημοσίας
    συναθροίσεως, αι κεντρικαί οδοί και πλατείαι εκάστης πόλεως,  εις  τας
    οποίας  ισχύει  η  απαγόρευσις  αύτη,  ως  και  πάσα αναγκαία, διά την
    εφαρμογήν της διατάξεως ταύτης, λεπτομέρεια. Τα  Β.  Διατάγματα  ταύτα
    εκδίδονται,  τροποποιούνται  ή  ανακαλούνται  μόνον  εντός  του  μηνός
    Ιανουαρίου εκάστου έτους.
 
         7.  Επί κινουμένων δημοσίων εν υπαίθρω συναθροίσεων (πορειών)  αι
    ομιλίαι  δέον  να  γίνωνται  εις  την  αφετηρίαν ή εις το τέρμα αυτών,
    απαγορευμένης οιασδήποτε στάσεως ή  ομιλίας  κατά  την  διάρκειαν  της
    πορείας.  Αι  κινούμεναι δημόσιαι συναθροίσεις πραγματοποιούνται μόνον
    πεζή.
 
         8.  Η δημοσία εν υπαίθρω συνάθροισις δέον να περιορίζεται εις τον
    ορισθέντα χώρον αυτής. Μόνον εντός  του  χώρου  τούτου  επιτρέπεται  η
    τοποθέτησις  μεγαφώνων.   Πάσαν  πέραν  του  χώρου τούτου συγκέντρωσις
    απαγορεύεται.
 
         9. Ως δημοσία συνάθροισις εν υπαίθρω θεωρείται, διά την εφαρμογήν
    του παρόντος, και η πραγματοποιουμένη εις μονίμως περιπεφραγμένον αλλ`
    ασκεπή χώρον, εφ` όσον το πλήθος, όπερ ούτος ως εκ της εκτάσεως ή  της
    διαρρυθμίσεως  του,  δύναται να περιλάβη, υπερβαίνει τας δέκα χιλιάδας
    (10.000) προσώπων.

αυτός ισχύει ότι και να λε΄ς

 

Επισκέπτης
και ο πλήρης νόμος


αρα εν κατακλείδι

συγκεντρώσεις/αντισυγκεντρώσεις/παρασυνάξεις κλπ μπορούν να γίνουν εφόσον γνωστοποιηθούν από τον ορισμένο υπεύθυνο γιαυτές στην αστυνομία 48 ώρες πρίν την διεξαγωγή τους...

η αστυνομία έχει το δικαίωμα να μην δώσει την άδεια για μία συγκέντρωση με αιτιολογημένη γνώμη...

κατανοητόν ???
Ιδου η ροδος,ιδου και το πηδημα λοιπον...
 

tramountana

Σεβαστός
Εγγρ.
2 Φεβ 2010
Μηνύματα
76.754
Κριτικές
2
Like
2.725
Πόντοι
1.306

tramountana

Σεβαστός
Εγγρ.
2 Φεβ 2010
Μηνύματα
76.754
Κριτικές
2
Like
2.725
Πόντοι
1.306
και κάτι ακόμη...

εγώ λέω απλά τι ισχύει...

το αν ισχύει καλώς ή κακώς είναι αλλη συζήτηση...

 

pezoporos

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
25 Ιουν 2009
Μηνύματα
5.671
Κριτικές
8
Like
3.516
Πόντοι
786
η αντιδιαδήλωση είναι εξορισμού μη ήσυχη, αλλά οι λονδρέζοι το 36 έδειξαν ο φασισμός νικιέται πολιτικά
 
OP
OP
pornopapos

pornopapos

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
9 Ιαν 2009
Μηνύματα
42.180
Like
34
Πόντοι
366

ούτε να διαβάζεις δεν ξέρεις!!!!

ιδού τι λέει ο έγκριτος νομικός:
Δεν χρειάζεται νόμος για τις διαδηλώσεις
Διαβάζουμε τις προτάσεις του Δημάρχου Αθηναίων για θέσπιση νομοθετικού πλαισίου που να προσδιορίζει τις επιτρεπόμενες διαδηλώσεις (βλ. εδώ). Είναι μια συνεπής στάση, καθώς το είχε υποστηρίξει και προεκλογικά (βλ. εδώ). Υποστηρίζει τη θέσπιση ενός εκτελεστικού του Συντάγματος νόμου, που να δίνει λύσεις για να "μην κλείνουν οι δρόμοι", να υποστηρίζει την "ανάγκη εξορθολογισμού των πορειών και διαδηλώσεων".

Πρωτ' απ' όλα, νομικό πλαίσιο "για να μην κλείνουν οι δρόμοι" υπάρχει. Ο ποινικός κώδικας ήδη προβλέπει το αδίκημα της παρακώλυσης συγκοινωνιών (άρθρο 292). Το κατά πόσον εφαρμόζεται δεν είναι πια ζήτημα της νομοθεσίας.

Έπειτα, ειδικός νόμος για τις διαδηλώσεις επίσης υπάρχει. Είναι τα ν.δ. 794/1971 (βλ. εδώ) και το β.δ. 269/1972 (βλ. εδώ), της Χούντας. Τα οποία είναι αντισυνταγματικά και πρέπει να καταργηθούν. Ένας νόμος που θα τα καταργεί, πράγματι, είναι απαραίτητος. Αλλά όχι ένας "νόμος για τις διαδηλώσεις", αφού ο νόμος για τις διαδηλώσεις πρέπει να είναι μόνο το Σύνταγμα.

Ας μην ξεχνάμε ότι το δικαίωμα στη διαδήλωση είναι συνταγματικό (άρθρο 11 Σ, βλ. εδώ) και ότι οι περιορισμοί του είναι επιτρεπτοί μόνον εφόσον προβλέπονται από το ίδιο το Σύνταγμα ή από νόμο κι εφόσον είναι σύμφωνοι με την αρχή της αναλογικότητας (άρθρο 25 παρ. 1 Σ. βλ. εδώ).

Επίσης το δικαίωμα στη διαδήλωση κατοχυρώνεται και ως ανθρώπινο δικαίωμα, από την Ευρωπαϊκή Σύμβαση των Δικαιωμάτων του Ανθρώπου (άρθρο 11 ΕΣΔΑ, βλ. εδώ).

Η υπερρύθμιση των ατομικών δικαιωμάτων, με αναλυτικές διατάξεις επιτρεπόμενων ή απαγορευόμενων υποπεριπτώσεων δεν βοηθά πάντοτε στην χαρτογράφηση της ελευθερίας. Γιατί σε αυτές τις περιπτώσεις η ελευθερία γίνεται απλώς το "παραθυράκι" του νόμου. Η ελευθερία πρέπει να είναι ο κανόνας, όχι η εξαίρεση.

τι έγραψα εγώ?
έχουν καταργηθεί ΝΤΕ ΓΙΟΥΡΕ (ως αντίθετες στο Σ) και ΝΤΕ ΦΑΚΤΟ (ως μηδέποτε εφαρμοσθείεσες μετά το 1975)...

η διαφωνία μου με τον elawyer είναι αν χρειάζεται νόμος για να καταργήσει αντισυνταγματικές διατάξεις....
 
OP
OP
pornopapos

pornopapos

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
9 Ιαν 2009
Μηνύματα
42.180
Like
34
Πόντοι
366

tramountana

Σεβαστός
Εγγρ.
2 Φεβ 2010
Μηνύματα
76.754
Κριτικές
2
Like
2.725
Πόντοι
1.306
ούτε να διαβάζεις δεν ξέρεις!!!!

ιδού τι λέει ο έγκριτος νομικός:
Δεν χρειάζεται νόμος για τις διαδηλώσεις
Διαβάζουμε τις προτάσεις του Δημάρχου Αθηναίων για θέσπιση νομοθετικού πλαισίου που να προσδιορίζει τις επιτρεπόμενες διαδηλώσεις (βλ. εδώ). Είναι μια συνεπής στάση, καθώς το είχε υποστηρίξει και προεκλογικά (βλ. εδώ). Υποστηρίζει τη θέσπιση ενός εκτελεστικού του Συντάγματος νόμου, που να δίνει λύσεις για να "μην κλείνουν οι δρόμοι", να υποστηρίζει την "ανάγκη εξορθολογισμού των πορειών και διαδηλώσεων".

Πρωτ' απ' όλα, νομικό πλαίσιο "για να μην κλείνουν οι δρόμοι" υπάρχει. Ο ποινικός κώδικας ήδη προβλέπει το αδίκημα της παρακώλυσης συγκοινωνιών (άρθρο 292). Το κατά πόσον εφαρμόζεται δεν είναι πια ζήτημα της νομοθεσίας.

Έπειτα, ειδικός νόμος για τις διαδηλώσεις επίσης υπάρχει. Είναι τα ν.δ. 794/1971 (βλ. εδώ) και το β.δ. 269/1972 (βλ. εδώ), της Χούντας. Τα οποία είναι αντισυνταγματικά και πρέπει να καταργηθούν. Ένας νόμος που θα τα καταργεί, πράγματι, είναι απαραίτητος. Αλλά όχι ένας "νόμος για τις διαδηλώσεις", αφού ο νόμος για τις διαδηλώσεις πρέπει να είναι μόνο το Σύνταγμα.

Ας μην ξεχνάμε ότι το δικαίωμα στη διαδήλωση είναι συνταγματικό (άρθρο 11 Σ, βλ. εδώ) και ότι οι περιορισμοί του είναι επιτρεπτοί μόνον εφόσον προβλέπονται από το ίδιο το Σύνταγμα ή από νόμο κι εφόσον είναι σύμφωνοι με την αρχή της αναλογικότητας (άρθρο 25 παρ. 1 Σ. βλ. εδώ).

Επίσης το δικαίωμα στη διαδήλωση κατοχυρώνεται και ως ανθρώπινο δικαίωμα, από την Ευρωπαϊκή Σύμβαση των Δικαιωμάτων του Ανθρώπου (άρθρο 11 ΕΣΔΑ, βλ. εδώ).

Η υπερρύθμιση των ατομικών δικαιωμάτων, με αναλυτικές διατάξεις επιτρεπόμενων ή απαγορευόμενων υποπεριπτώσεων δεν βοηθά πάντοτε στην χαρτογράφηση της ελευθερίας. Γιατί σε αυτές τις περιπτώσεις η ελευθερία γίνεται απλώς το "παραθυράκι" του νόμου. Η ελευθερία πρέπει να είναι ο κανόνας, όχι η εξαίρεση.

τι έγραψα εγώ?
έχουν καταργηθεί ΝΤΕ ΓΙΟΥΡΕ (ως αντίθετες στο Σ) και ΝΤΕ ΦΑΚΤΟ (ως μηδέποτε εφαρμοσθείεσες μετά το 1975)...

η διαφωνία μου με τον elawyer είναι αν χρειάζεται νόμος για να καταργήσει αντισυνταγματικές διατάξεις....

ο νόμος εξακολουθεί να ισχύει εκτός από τις διατάξεις οι οποίες είναι αντίθετες με το άρθρο 11 του συντάγματος...

οι νόμοι δεν καταργούνται ντε φάκτο σε μια δημοκρατία ... είναι θέμα της πολιτείας να επιβάλλει τα όσα αυτοί ορίζουν...
 

tramountana

Σεβαστός
Εγγρ.
2 Φεβ 2010
Μηνύματα
76.754
Κριτικές
2
Like
2.725
Πόντοι
1.306
ούτε να διαβάζεις δεν ξέρεις!!!!

ιδού τι λέει ο έγκριτος νομικός:
Δεν χρειάζεται νόμος για τις διαδηλώσεις
Διαβάζουμε τις προτάσεις του Δημάρχου Αθηναίων για θέσπιση νομοθετικού πλαισίου που να προσδιορίζει τις επιτρεπόμενες διαδηλώσεις (βλ. εδώ). Είναι μια συνεπής στάση, καθώς το είχε υποστηρίξει και προεκλογικά (βλ. εδώ). Υποστηρίζει τη θέσπιση ενός εκτελεστικού του Συντάγματος νόμου, που να δίνει λύσεις για να "μην κλείνουν οι δρόμοι", να υποστηρίζει την "ανάγκη εξορθολογισμού των πορειών και διαδηλώσεων".

Πρωτ' απ' όλα, νομικό πλαίσιο "για να μην κλείνουν οι δρόμοι" υπάρχει. Ο ποινικός κώδικας ήδη προβλέπει το αδίκημα της παρακώλυσης συγκοινωνιών (άρθρο 292). Το κατά πόσον εφαρμόζεται δεν είναι πια ζήτημα της νομοθεσίας.

Έπειτα, ειδικός νόμος για τις διαδηλώσεις επίσης υπάρχει. Είναι τα ν.δ. 794/1971 (βλ. εδώ) και το β.δ. 269/1972 (βλ. εδώ), της Χούντας. Τα οποία είναι αντισυνταγματικά και πρέπει να καταργηθούν. Ένας νόμος που θα τα καταργεί, πράγματι, είναι απαραίτητος. Αλλά όχι ένας "νόμος για τις διαδηλώσεις", αφού ο νόμος για τις διαδηλώσεις πρέπει να είναι μόνο το Σύνταγμα.

Ας μην ξεχνάμε ότι το δικαίωμα στη διαδήλωση είναι συνταγματικό (άρθρο 11 Σ, βλ. εδώ) και ότι οι περιορισμοί του είναι επιτρεπτοί μόνον εφόσον προβλέπονται από το ίδιο το Σύνταγμα ή από νόμο κι εφόσον είναι σύμφωνοι με την αρχή της αναλογικότητας (άρθρο 25 παρ. 1 Σ. βλ. εδώ).

Επίσης το δικαίωμα στη διαδήλωση κατοχυρώνεται και ως ανθρώπινο δικαίωμα, από την Ευρωπαϊκή Σύμβαση των Δικαιωμάτων του Ανθρώπου (άρθρο 11 ΕΣΔΑ, βλ. εδώ).

Η υπερρύθμιση των ατομικών δικαιωμάτων, με αναλυτικές διατάξεις επιτρεπόμενων ή απαγορευόμενων υποπεριπτώσεων δεν βοηθά πάντοτε στην χαρτογράφηση της ελευθερίας. Γιατί σε αυτές τις περιπτώσεις η ελευθερία γίνεται απλώς το "παραθυράκι" του νόμου. Η ελευθερία πρέπει να είναι ο κανόνας, όχι η εξαίρεση.

τι έγραψα εγώ?
έχουν καταργηθεί ΝΤΕ ΓΙΟΥΡΕ (ως αντίθετες στο Σ) και ΝΤΕ ΦΑΚΤΟ (ως μηδέποτε εφαρμοσθείεσες μετά το 1975)...

η διαφωνία μου με τον elawyer είναι αν χρειάζεται νόμος για να καταργήσει αντισυνταγματικές διατάξεις....

και ποιός κρίνει πιπούλη την αντισυνταγματικότητα ??

εσύ?? ο ΣΥΡΙΖΑ?? ο πόντικας?? ο e-lawyer ??

ποιός πιπούλη ???

ή μήπως το ντε φάκτο ??
 

Επισκέπτης
και ποιός κρίνει πιπούλη την αντισυνταγματικότητα ??

εσύ?? ο ΣΥΡΙΖΑ?? ο πόντικας?? ο e-lawyer ??

ποιός πιπούλη ???

ή μήπως το ντε φάκτο ??
Ε,αυτο σου λεω...προχωρα εσυ και γαμα τα πεταλα σε αντιφασιστες,κανε επικληση και σε τιποτε χουντονομους και εδω ειμαστε εμεις. :2funny:
 
OP
OP
pornopapos

pornopapos

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
9 Ιαν 2009
Μηνύματα
42.180
Like
34
Πόντοι
366
και ποιός κρίνει πιπούλη την αντισυνταγματικότητα ??

εσύ?? ο ΣΥΡΙΖΑ?? ο πόντικας?? ο e-lawyer ??

ποιός πιπούλη ???

ή μήπως το ντε φάκτο ??

την κρίνουν οι υπάλληλοι που πρέπει να εφαρμόσουν το νόμο (οι μπάτσοι εν προκειμένω) και τελικά τα δικαστήρια.

είδες να εφαρμόζεται πουθενά το χουντικό νδ που γουστάρεις?

είδες πουθενά προεδρεία συγκεντρώσεων?  :jerking: :jerking: :jerking:

δεν τον εφαρμόζουν οι μπάτσοι γιατί είναι αντισυνταγματικός και δεν έχει κριθεί από δικαστήρια λόγω μη εφαρμογής.

ντε φάκτο και ντε γιούρε...

για το ντε γιούρε 111.1 και 112.1 Σ.

σάλτα και τρόμπαρε τώρα.
μου γίνες και νομικός στα γεράματα...
 

tramountana

Σεβαστός
Εγγρ.
2 Φεβ 2010
Μηνύματα
76.754
Κριτικές
2
Like
2.725
Πόντοι
1.306
Ε,αυτο σου λεω...προχωρα εσυ και γαμα τα πεταλα σε αντιφασιστες,κανε επικληση και σε τιποτε χουντονομους και εδω ειμαστε εμεις. :2funny:

εγώ αυτό που επιθυμώ είναι η συντεταγμένη πολιτεία μέσω των οργάνων της να γαμάει τα πέταλα σε όποιον παρανομεί και να εφαρμοζει τον νόμο που ισχύει από την πιό απλή παρανομία μέχρι το χειρότερο έγκλημα..

αδιάφορο

με το ποιός είναι αυτός, το κοινωνικό του status,την καταγωγή του, το φύλο του, την εθνικότητα του, τις πολιτικές του πεποιθήσεις,το θρήσκευμα του, το επίπεδο μόρφωσης του, τα οικονομικά του μέσα, το επάγγελμα του ...

τόσο απλά....

εσύ θέλεις το ακριβώς αντίθετο... 

 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom