Νέα

Ερχονται πρόστιμα μέσω TAXIS για ανασφάλιστα και χωρίς ΚΤΕΟ Αυτοκίνητα&Μηχανές..

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα Ampelale
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 463
  • Εμφανίσεις 14K
  • Ετικέτες
    αυτοκίνητα
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

gavelos

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
9 Μαΐ 2016
Μηνύματα
1.737
Κριτικές
21
Like
655
Πόντοι
326
πρεπει όλα τα αυτοκίνητα να παιρνουν κάθε 2 χρονια από τεχνικο ελεγχο κυριως για την οδικη ασφαλεια του εκάστοτε αμαξιου.το θεμα είναι ότι στα ιδιωτικα ΚΤΕΟ ο ελεγχος είναι τυπικος και για το πουτσο μονο τα λεφτα κοιτουν να παρουν και μας στελνουν στο καλο.κατοχος δυο αυτοκινητων παιρναω το πιο καινουργιο μου αμαξι ετων 12 από ΚΤΕΟ με 151.000 χιλιόμετρα και χωρις να εχω αλλαξει αναρτησεις από τοτε.αντι εστω το ΚΤΕΟ να μου πει οκ περνας αλλα οι αναρτησεις σου θελουν αλλαγη δεν μου ειπαν τιποτα και ειχαν ποσοστο απορροφησης κραδασμου γυρω στο 76% μπροστα και 70% πισω.
παω σε γνωστο συνεργειο για τοποθετηση καινούργιων αμορτισέρ και του λεω να μετρήσουμε τα παλια μηπως τα αλλαξω τσαμπα.μολις τα εβγαλε οπτικα μου ειπε ότι τα 3 από τα 4 ειχαν βγαλει υγρα και μολις μπηκαν στο αναρτησιομετρο εβγαλαν ποσοστο απορροφησης 10% τα σπασμένα και 45 % το άλλο που ηταν νορμαλ.με λιγα λογια το αυτοκινητο μου ενώ ειχε περασει από ΚΤΕΟ κινουμενο στο δρομο ηταν ένα αμαξι επικινδυνο και μου ειπε ο μηχανικος ότι στην εθνικη αν κατι μου πεταγοταν μπροστα ξαφνικα εστω και με έναν ελαφρυ ελιγμο το αμαξι θα εχανε τον ελεγχο.
 

Επισκέπτης
Διάβασα αρκετές ανακρίβιες σε αυτό το thread, γι' αυτό το λόγο σας συνοψίζω κάποια βασικά που υφίστανται βάσει νόμου και όλοι θα πρέπει να γνωρίζουμε, παρακαλώ όποιος επιθυμεί ας συμπληρώσει:

- Η άτυπη περίοδος χάριτος 30 ημερών, καταργήθηκε από τον Μάιο το 2014. Την επομένη της λήξης του ασφλιστηρίου το όχημα πρέπει να είναι ασφαλισμένο προκειμένου να καλύπτεται.

-Ακίνητο όχημα θεωρείται μόνο και μόνο αυτό που οι πινακίδες και άδεια κυκλοφορίας έχουν κατατεθεί στην οικείο παράρτημα οικονομικής εφορίας και φυσικά απαλλάσεται από πληρωμές τελών κυκλοφορίας καθώς και ασφάλεια ατυχήματος εν ισχύ, για το διάστημα που οι πινακίδες παραμένουν κατατεθημένες.
Δεν είναι δυνατή η πληρωμή τελών κυκλοφορίας χωρίς το όχημα διαθέτει πινακίδες κυκλοφορίας και άδεια, αν κατα την κατάθεση των πινακίδων ως ανέφερα ανωτέρω υπάρχει υπόλοιπο μηνών κυκλοφορίας, το όχημα δεν δύναται να κυκλοφορίσει για το το διάστημα που παραμένουν αυτές στο ράφι την εφορίας και μέχρι το τέλος του εκάστοτε τρέχοντος έτους!
Γιά την άρση ακινησίας το όχημα υποχρεούται να είναι εφοδιασμένο με κάρτα τεχνικού ελέγχου (ΚΤΕΟ) σε ισχύ ή να αποκτήσει κατά την άρση ακινησίας εφόσον έχει λήξει με σημείωμα από την εφορία με μόνη αποστολή το οχήματος πρός την απόκτηση κάρτας τεχνικού ελέγχου.
Το δε όχημα απαγορεύεται να βρίσκεται σταθμευμένο δεν δημόσιο χώρο!!! Παράδειγμα: Αν ένα όχημα είναι σταθμευμένο σε δημόσιο χώρο με ή άνευ πινακίων και προσκρούσει σε αυτό ασφαλισμένο όχημα (υπαιτιότητα του ασφαλισμένου οχήματος) ο ιδιοκτήτης του ανασφάλιστου οχήματος επωμίζεται το κόστος επισκευής του ασφαλισμένου...!!! Κατανοητό;;;

-Αν παρ' όλα αυτά όχημα άνευ αριθμών κυκλοφορίας παραμείνει σταθμευμένο σε δημόσιο χώρο κινδυνεύει να απομακρυνθεί με ευθύνη του Δήμου με την πάροδο 15 ημερολογιακών ημερών από την έγγραφη ενημέρωση του Δήμου (αυτοκόλλητο σημείωμα στα κρύσταλλα του οχήματος). Γενικώς μετά την πάροδο 15 ημερολογιακών ημερών ένα όχημα που σταθμεύει νόμιμα δε δημόσιο χώρο (διαθέτει δηλ. πινακίδες και ο ιδιοκτήτης έχει στην κατοχή του την νόμιμή άδεια κυκλοφορίας οφείλει να μετακινηθεί διότι θεωρείται στερεό απόβλητο!! Μέχρι σήμερα πλήν ελαχίστου αριθμού περιπτώσεων η νομοθεσία δεν τίθεται σε εφαρμογή.

- ΚΤΕΟ (Τεχνικός Ελεγχος)
Είναι κοινώς γνωστό πώς τα οχήματα οφείλουν να ελέγχονται ανα διετία στά σημεία ΚΤΕΟ που καθείς επιθυμεί.
Σε περίπτωση εκπρόθεσμης προσκόμισης του οχήματος για έλεγχο ΚΤΕΟ ή επανέλεγχο, καταβάλλεται ειδικό αυξημένο τέλος ανάλογο με την κατηγορία που αναγράφεται στην άδεια κυκλοφορίας του οχήματος, αλλά και το χρονικό διάστημα της καθυστέρησης.Από 1η Ιανουαρίου 2016, το πρόστιμο για εκπρόθεσμο ΚΤΕΟ για καθυστέρηση ελέγχου πέραν των 6 μηνών θα διαμορφώνεται σε 150€ και θα βεβαιώνεται από την εφορία επιπλέον του προστίματος στο ΚΤΕΟ.
Τα κανονικά πρόστιμα για επιβατικά ΙΧΕ έχουν ως εξής:

Έως 30 ημέρες 16 € Από 30 ημέρες έως 6 μήνες: 33 € Άνω των 6 μηνών:65 € (βλέπε υπάρχουσα νομοθεσία για επιμέρους διατάξεις)

Το πρόστιμο της τροχαίας είναι 400 ευρώ και σε περίπτωση που ο οδηγός εντός 10 ημέρων περάσει από έλεγχο, το όχημα θα πληρώσει αντί για 400, 50 ευρώ.

Αυτά τα ολίγα από εμένα... Ελπίζω να βοήθησα!
 

trelokotsidou

Μέλος
Εγγρ.
11 Μαρ 2006
Μηνύματα
714
Κριτικές
1
Like
398
Πόντοι
26
πρεπει όλα τα αυτοκίνητα να παιρνουν κάθε 2 χρονια από τεχνικο ελεγχο κυριως για την οδικη ασφαλεια του εκάστοτε αμαξιου.το θεμα είναι ότι στα ιδιωτικα ΚΤΕΟ ο ελεγχος είναι τυπικος και για το πουτσο μονο τα λεφτα κοιτουν να παρουν και μας στελνουν στο καλο.κατοχος δυο αυτοκινητων παιρναω το πιο καινουργιο μου αμαξι ετων 12 από ΚΤΕΟ με 151.000 χιλιόμετρα και χωρις να εχω αλλαξει αναρτησεις από τοτε.αντι εστω το ΚΤΕΟ να μου πει οκ περνας αλλα οι αναρτησεις σου θελουν αλλαγη δεν μου ειπαν τιποτα και ειχαν ποσοστο απορροφησης κραδασμου γυρω στο 76% μπροστα και 70% πισω.
παω σε γνωστο συνεργειο για τοποθετηση καινούργιων αμορτισέρ και του λεω να μετρήσουμε τα παλια μηπως τα αλλαξω τσαμπα.μολις τα εβγαλε οπτικα μου ειπε ότι τα 3 από τα 4 ειχαν βγαλει υγρα και μολις μπηκαν στο αναρτησιομετρο εβγαλαν ποσοστο απορροφησης 10% τα σπασμένα και 45 % το άλλο που ηταν νορμαλ.με λιγα λογια το αυτοκινητο μου ενώ ειχε περασει από ΚΤΕΟ κινουμενο στο δρομο ηταν ένα αμαξι επικινδυνο και μου ειπε ο μηχανικος ότι στην εθνικη αν κατι μου πεταγοταν μπροστα ξαφνικα εστω και με έναν ελαφρυ ελιγμο το αμαξι θα εχανε τον ελεγχο.
Έτσι όπως τα λες είναι δυστυχώς , όσον αφορά τα ΚΤΕΟ.
Από την άλλη , να κάνω κι εγώ μερικές επισημάνσεις σε αυτά που είπες:
Καταρχήν , εαν θες να θεωρείσαι σωστός σαν οδηγός, δεν θα έπρεπε καν να περιμένεις να πας το αμάξι για ΚΤΕΟ ώστε εκεί να σου πουν οτι θέλουν άλλαγμα τα αμορτισέρ σου.Άσε που ένα αμορτισέρ με 10% απορρόφηση κάνει μπαμ από μακριά οτι θέλει άλλαγμα.Δεν χρειάζεται καν να μπεις μέσα στο αμάξι να δεις πως συμπεριφέρεται πχ σε μια στροφή.
Ο ρόλος του ΚΤΕΟ κατ εμέ είναι καθαρά εισπρακτικού χαρακτήρα.Το ίδιο και η συμπεριφορά του κράτους απέναντί μας στο θέμα οδηγική ασφάλεια.
Εαν είχαμε σοβαρό κράτος , θα επιδοτούσαν τον κοσμάκη να αγοράζει νέας τεχνολογίας και ασφαλή αυτοκίνητα.
Το δικό αμάξι είναι 25 ετίας και πλέον , πολύ καλοσυντηρημένο και προσεγμένο από μεριάς μου ΑΛΛΑ :
Δεν έχει παθητική ασφάλεια πλην ζώνης ασφαλείας (εδώ γελάμε...).Ούτε αερόσακους , ούτε κλωβό ασφαλείας , ούτε λαμαρίνες απορρόφησης κρούσης , ούτε τίποτα.Εγώ μπορεί να είμαι προσεκτικός και συντηρητικός οδηγός , αλλά σε μια πιθανή σύγκρουση με έναν απρόσεκτο διερχόμενο θα πάω άκλαυτος με το συγκεκριμένο φέρετρο τεσσάρων τροχών.
Και για να σε προλάβω , εαν είχα τη δυνατότητα να έπαιρνα έστω και ένα μεταχειρισμένο των 4-5Κ , θα το έπαιρνα.Αλλά βλέπεις το κράτος σε εξοντώνει με τους φόρους και δεν έχουν όλοι την δυνατότητα να έχουν κάτι αξιοπρεπές τόσο για την δική τους ασφάλεια όσο και για των άλλων.
Εφευρίσκουν χίλιους δυο τρόπους να στα παίρνουν από παντού.Για παιδεία οδήγησης και οδική συμπεριφορά ας μην μιλήσω.Δεν τους καίγεται καρφάκι.Βγαίνουν μόνο για κλήσεις για παράνομο παρκάρισμα και καμιά φορά για ξεμάτιασμα κάνουν μερικά αλκοτέστ.
Το θέμα είναι πολύπλευρο που δεν ξέρεις από που να το ποιάσεις και που να το αφήσεις.
 

Επισκέπτης
Το δικό αμάξι είναι 25 ετίας και πλέον , πολύ καλοσυντηρημένο και προσεγμένο από μεριάς μου ΑΛΛΑ :
Δεν έχει παθητική ασφάλεια πλην ζώνης ασφαλείας (εδώ γελάμε...).Ούτε αερόσακους , ούτε κλωβό ασφαλείας , ούτε λαμαρίνες απορρόφησης κρούσης , ούτε τίποτα.Εγώ μπορεί να είμαι προσεκτικός και συντηρητικός οδηγός , αλλά σε μια πιθανή σύγκρουση με έναν απρόσεκτο διερχόμενο θα πάω άκλαυτος με το συγκεκριμένο φέρετρο τεσσάρων τροχών.
Τα 5 δικά μου είναι: 57 ετών, 45, 42 38 και 26  και τα κυκλοφορώ καθημερινά ανάλογα με το χρώμα που είμαι ντυμένος, απο κατι θα πάμε ολοι, αν ειναι γραφτό σου λοιπόν,να πάς από το τανκς εγώ δεν τα λέω φέρετρο, δεν μπορείς να κάνεις τίποτα γι αυτό!!! Αν εχεις ενα αυτοκίνητο τελευταίας λέξης της τεχνολογίας και προσκρούσω πάνω σου εγώ με χιλιόμετρα καθότι απρόσεκτος ή η τελευταία BMW με φαρδιά λάστιχα, ούτε ανάσα δε θα πάρεις νομίζεις ότι θα σε σώσει ο αερόσακος απο την κολώνα Α πλανάσαι πλάνην οικτράν. Οι παθητικές ασφάλειες εγγυώνται από την κατασκευάστρια εταιρεία μέχρι 80 χλμ/ώρα. Επειδή πλήν μιας μετωπικής έχω βρεθεί και σε άλλο εξ ίσου σοβαρό ατύχημα, πτώση σε γκρεμό 50 μέτρων με ίδιας εποχής και τεχνολογίας αυτοκίνητο, δεν έχω ούτε μία γρατζουνιά!!! Αντίθετα το νεας προ πενταετίας αυτοκίνητο που με εμβόλισε είχε ενα νεκρό επιβαίνοντα!!! Δεν θέλω να πώ πως δεν είναι αξιόλογα τα καινούρια αλλά δεν είναι τα πράγματα οπως ακριβώς τα περιγράφεις, σου εύχομαι ωστόσο να αποκτήσεις κάποτε το πολυπόθητο καινούριο για να νοιώθεις "ασφαλής"!!! Αν το αυτοκίνητό σου όμως είναι σε κατάσταση που μόνο η πρέσσα θα το σώσει, έχεις δίκιο, τα δικά μου είναι σε λίγο καλύτερη κατάσταση από όταν βγήκαν απο την γραμμή παραγωγής!!!Πολλές παράμετροι!!!
 
OP
OP
Ampelale

Ampelale

Τιμημένος
Εγγρ.
10 Οκτ 2015
Μηνύματα
10.240
Κριτικές
35
Like
6.101
Πόντοι
6.796
Μια ερωτηση οποιος γνωριζει επειδη δεν εχω καταλαβει καλα..

Εχω ενα ΙΧ το οποιο έληξε η ασφάλεια του 31/3 και μέχρι 30/4 το ειχα ανασφάλιστο.. Απο 1/5 και μεχρι σημερα εχει ασφάλεια.. για αυτον τον ενα μήνα που δε το κινούσα ολο τον απριλιο παιζει να πληρώσω πρόστιμο;
 

Επισκέπτης
Μια ερωτηση οποιος γνωριζει επειδη δεν εχω καταλαβει καλα..

Εχω ενα ΙΧ το οποιο έληξε η ασφάλεια του 31/3 και μέχρι 30/4 το ειχα ανασφάλιστο.. Απο 1/5 και μεχρι σημερα εχει ασφάλεια.. για αυτον τον ενα μήνα που δε το κινούσα ολο τον απριλιο παιζει να πληρώσω πρόστιμο;
Αν η όλη φάση δεν είναι παραμύθι τσ ανασφάλιστα από 5/2017 και μετά πληρώνουν!
 
OP
OP
Ampelale

Ampelale

Τιμημένος
Εγγρ.
10 Οκτ 2015
Μηνύματα
10.240
Κριτικές
35
Like
6.101
Πόντοι
6.796
Για τσεκάρετε το taxis γιατι εχουν πέσει και σε ασφαλισμένα προστίματα.. προφανώς απο λάθος


«Σας γνωρίζουμε ότι κατά τη διασταύρωση που διενεργήθηκε στις 06/06/2017, του αρχείου του συνόλου των κυκλοφορούντων οχημάτων και του αρχείου των κυκλοφορούντων με ασφαλιστική κάλυψη κατ' εφαρμογή των διατάξεων του άρθρου 5α του Π.Δ.237/1986, όπως ισχύει, προέκυψε ότι το ανωτέρω όχημά σας ήταν ανασφάλιστο. Το γεγονός αυτό αποτελεί παράβαση της ισχύουσας νομοθεσίας και επισύρει τις κυρώσεις που προβλέπονται από τις διατάξεις της παρ.4 του άρθρου 5 και του άρθρου 12 του Π.Δ.237/1986, όπως ισχύει.
Κατόπιν των ανωτέρω θα πρέπει να προβείτε άμεσα στην ασφάλιση του οχήματος, έχοντας προηγουμένως καταβάλει την αξία του προβλεπόμενου από τις ίδιες διατάξεις παραβόλου, ύψους διακοσίων πενήντα (250) ευρώ.
Σας ενημερώνουμε ότι για την πληρωμή του οφειλόμενου παραβόλου έχει δημιουργηθεί παράβολο από την Α.Α.Δ.Ε. για κάθε Α.Φ.Μ. ιδιοκτήτη, το οποίο φέρει τον ίδιο αριθμό με τον αριθμό πρωτοκόλλου της παρούσας. Ανάκτηση και πληρωμή του μπορεί να γίνει μέσα από την εφαρμογή e-Παράβολο, στον ιστότοπο Το παράβολο οφείλεται σε κάθε περίπτωση σύναψης ασφαλιστηρίου συμβολαίου μετά την ημερομηνία διασταύρωσης, ακόμα και αν το συμβόλαιο έχει συναφθεί πριν την ενημέρωση με την παρούσα επιστολή του ιδιοκτήτη του οχήματος.
Σε περίπτωση συνιδιοκτησίας, απαιτείται η πληρωμή μόνο ενός παραβόλου.


Στις περιπτώσεις που μη ορθώς το όχημά σας περιλαμβάνεται στον κατάλογο των μη ασφαλισμένων, θα πρέπει, κατά περίπτωση, να ακολουθείται η κατωτέρω διαδικασία:
Αν ήταν ασφαλισμένο κατά την ημερομηνία διασταύρωσης, θα πρέπει να απευθυνθείτε στην ασφαλιστική επιχείρηση στην οποία το έχετε ασφαλίσει, προκειμένου να γίνουν οι εκ μέρους της αναγκαίες ενέργειες.
Αν δεν σας ανήκε ποτέ ή έχει αλλάξει αριθμό κυκλοφορίας ή έχει διαγραφεί ή ήταν σε ακινησία κατά την ημερομηνία διασταύρωσης θα πρέπει να απευθυνθείτε στην αρμόδια για τη φορολογία σας Δ.Ο.Υ. προσκομίζοντας τα απαραίτητα δικαιολογητικά (βεβαίωση ακινησίας ή ιστορικό μεταβολών του συγκεκριμένου οχήματος από την αρμόδια Περιφερειακή Υπηρεσία Μεταφορών, στην οποία έχει εκδοθεί η άδεια κυκλοφορίας του κ.λπ.).
Αν υπάρχει λάθος στα στοιχεία της άδειας κυκλοφορίας ή το όχημα δεν σας ανήκει πλέον, θα πρέπει να απευθυνθείτε στην αρμόδια, κατά τα προαναφερθέντα, Περιφερειακή Υπηρεσία Μεταφορών.
Αν υποβλήθηκε αίτηση μεταβίβασης του οχήματος σε Κ.Ε.Π. και δεν έχει εκδοθεί ακόμα η νέα άδεια κυκλοφορίας, θα πρέπει να απευθυνθείτε σε οποιαδήποτε Δ.Ο.Υ. προσκομίζοντας σχετική βεβαίωση του Κ.Ε.Π. για την υποβολή του αιτήματος μεταβίβασης.
Αν υπάρχει εξαίρεση της υποχρεωτικής ασφάλισης κατ' εφαρμογή της διάταξης του άρθρου 3 του π.δ.237/1986 (ΦΕΚ Α΄ 331), όπως ισχύει, θα πρέπει να απευθυνθείτε σε οποιαδήποτε Δ.Ο.Υ., προσκομίζοντας τα σχετικά δικαιολογητικά.
 

Duke Nukem

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
8 Σεπ 2015
Μηνύματα
13.369
Like
492
Πόντοι
186
Τι θα γινει με τους ταριφες που αφαιρουν τα φιλτρα; Γανια βγαζουν απ τις εξατμισεις.
 

Επισκέπτης
Βαρέθηκα να διαβάζω τα ίδια τι δεν μπορείτε ή δεν θέλετε να καταλάβετε;;;
Αν είσαι:
-τσίπης
-δεν έχεις βρακί να αλλάξεις
-δεν θέλεις να πληρώσεις
-είσαι αντιρρησίας συνειδήσεως
-απλώς μαλάκας για 200 ευρώ ετησίως, μπάτζετ για καύσιμα όμως έχεις έτσι;;;; (συγχωρήστε με αν παρέλειψα κάποιους από το περιβοήτο 15% των "ανέμελων" οδηγών!!!).

Τι σκατά θέλεις και ρόδα;;;; Τράβα πούλα το, στείλτο στη πρέσσα, βάλτο μπιμπελό στο σαλόνι σου και ότι άλλο συναφές. Τράβα με τα πόδια και τα μέσα συγκοινωνίας!!! Τα οχήματα πρέπει να είναι ασφαλισμένα, εφόσον κυκλοφορούν και κυκλοφορούν ΜΟΝΟ όταν φέρουν πινακίδες κυκλοφορίας.

Θες δε θες, η νομοθεσία είναι συγκεκριμένη, είτε σου αρέσει είτε όχι!!!  Οι ιδιοκτήτες που είναι τυπικοί είναι ΜΑΛΑΚΕΣ;;;; Αν το πιστεύεις αυτό σάλτα και  γαμήσου, ψόφα κοπρόσκυλο, γιατί δεν πρέπει αν υπάρχεις στην κοινωνία, είσαι μίασμα... Δεν κατάλαβα γιατί το επικουρικό θα πληρώσει την δική σου παρανομία/αδιαφορία/μαλακία; Το επικουρικό απευθύνεται σε κάλυψη ασφαλιστικών εταιρειών για να προστατεύσει τα συμφέροντα των πολιτών...Τώρα δεν γίνεται επειδή "συ είπας" να συμπεριλάβει εσένα δύστυχε... Γι αυτό σκάσ'τα πρόστιμα τώρα και προχώρα...

Αντε γειά!!!
 

boobomastoras

Μέλος
Εγγρ.
16 Ιαν 2008
Μηνύματα
3.098
Κριτικές
8
Like
166
Πόντοι
16
Εστειλαν προστιμο και στην αδελφη μου για αυτοκινητο που εκλάπη το 2014  :jerking: :jerking: :jerking:
 

Motardos

Μέλος
Εγγρ.
24 Δεκ 2016
Μηνύματα
649
Like
52
Πόντοι
6
Μου ρθε προστιμο επειδη ειχα λαθος τη πινακιδα στην ασφαλεια ενα νουμερο. ειχα γραψει 6 αντι για 8.
Πληρωνω τωρα?
 

Επισκέπτης
Μου ρθε προστιμο επειδη ειχα λαθος τη πινακιδα στην ασφαλεια ενα νουμερο. ειχα γραψει 6 αντι για 8.
Πληρωνω τωρα?
Μίλα άμεσα με τον ασφαλιστή/ασφαλιστική σου, θα το φτιάξουν...
Κάθε φορά ελέγχουμε το ασφαλιστήριο με την αφιξη/παραλαβή του, όπως όταν αγόρασες το αυτοκίνητό σου και έλεγξες το πλαίσιο!
 

vres1

Μέλος
Εγγρ.
14 Οκτ 2010
Μηνύματα
177
Κριτικές
1
Like
110
Πόντοι
1
οταν δεν μπορουν να ελεξουν ...νομοθετουν, παρανόμως και αυθαιρετως.Δεν μπορουν να ελεξουν τα Jet ski και απαγορευουν την κυκλοφορια τους τις μεσημεριανές ωρες γιατι ετσι γουστάρουν ενω τα jet skis συνοδευονται απο ολα τα απαραιτητα εγγραφα τηρησης κανονων θορυβου απο την ευρωπαικη ενωση, δεν μπορουν να πιασουν τα ανασφαλιστα χωνουν προστιμα γιατι ετσι τους βολευει.Τα παντα γινονται με σκοπο την εισπραξη χρηματων και μονο 
 

vres1

Μέλος
Εγγρ.
14 Οκτ 2010
Μηνύματα
177
Κριτικές
1
Like
110
Πόντοι
1
Πρώτη φορά αριστερά!!!Τι δεν καταλαβαίνεις;;;Οταν ξαφνικά σε κάνουν  διευθυντή ενώ δεν εχεις δουλέψει ούτε σερβιτόρος στην ζωη σου τι αποτελέσματα περιμένεις να υπάρχουν;;;
Καλη δύναμη σε όλο τον ελληνικό λαό εύχομαι (σε όσους ζουν μεχρι να δούμε αλλαγή)
που την ειδες την αριστερα εσυ????? Θέλεις λιγο ΚΟΥΛΗ?
 

loafer

Μέλος
Εγγρ.
18 Ιουν 2017
Μηνύματα
481
Κριτικές
6
Like
99
Πόντοι
1
το κακο ειναι οτι οποιος και ναρθει τα δια θα κανει διοτι δυστυχως δεν μας κυβερνουν Ελληνες αλλα Γερμανοι
 

Duke Nukem

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
8 Σεπ 2015
Μηνύματα
13.369
Like
492
Πόντοι
186
Τι τα θελετε τα αυτοκινητα; Εγω δεν εχω.
 

baros

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Ιαν 2010
Μηνύματα
82.685
Κριτικές
31
Like
13.308
Πόντοι
5.097
Σόρρυ αλλά στέλνουν χαρτί η πρέπει να μπεί κάποιος στο taxisnet να δεί αν έχει γίνει καμιά μαλακία απο τους ΔΥ?
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom