Οσο για τους πανάθλιους "δημοσιογράφους" της σήμερον, ............. αν είχαν καποια σημαντικώτερα πνευματικά προσόντα,δεν θα πήγαιναν να κάνουν αυτή τη γελοία "δουλειά" για να ζήσουν.
Σοβαρά θεωρείτε την κατοχή "κάποιων σημαντικώτερων πνευματικών προσόντων" επαρκή για επαγγελματική αποκατάσταση; Μια δουλειά επιβίωσης, που μετά θα την κρίνει το κάθε μέλος του bou και άλλοι, για το κατά πόσο είναι σοβαρή ή γελοία;
(ειναι κάτι ανάλογο με τους κλαδους των μαζικών "σπουδών" (νομικές,οικονομικες και άλλες) , όπου στρέφονται συνήθως μαθητές μέτριοι ή και κάτω του μετρίου,που ουτε θα διενοούντο να δωσουν για Πολυτεχνεία κλπ. )
Ζήσαμε να το ακούσουμε και αυτό. Τα Οικονομικά τμήματα και οι Νομικές είναι για τους κάτω του μετρίου, άντε μέτριους.
Οι βάσεις των σχολών βγαίνουν ανάλογα τη ζήτηση που έχουν αγαπητέ κ. Μάκη. Και ανάλογα τους βαθμούς των αιτούντων, υπολογίζεται η εκάστοτε. Εφόσον λοιπόν για το 2016:
ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ & ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ (ΠΑΤΡΑ) --> 17137
ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ & ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ (ΞΑΝΘΗ) --> 15971
ΑΓΡΟΝΟΜΩΝ & ΤΟΠΟΓΡΑΦΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ (ΑΘΗΝΑ) --> 14942
ΝΟΜΙΚΗΣ (ΚΟΜΟΤΗΝΗ) --> 17409
ΝΟΜΙΚΗΣ (ΑΘΗΝΑ) --> 18229
ΝΟΜΙΚΗΣ (ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ)--> 17938
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ (ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ-ΠΑΝ.ΜΑΚ) --> 14958
εκτός Αττικής οι Νομικές, Οικονομικές και άλλες, έχουν αρχίσει και γλεντάνε την Αθήνα σε ζήτηση, κάποιο λάθος κάνετε κάπου. Μάλλον απλά είδαν την ανεργία του Πολυτεχνείου και στρέφονται στην παροχή Υπηρεσιών και όχι στην Έρευνα και Ανάπτυξη. Έξυπνο και φυσικό το βρίσκω εγώ αυτό.
Το 90 ο/ο των δασκαλοκαθηγητών είναι οι ίδιοι αμόρφωτοι και αγράμματοι,οποοτε η ριζα του κακού βρισκεται κι εκεί.
Τα επιχειρήματα σας σκοτώνουν. Οι "δασκαλοκαθηγητές", έχουν πτυχία και ικανότητες. Κρατήστε τη τσουγκράνα και τον πυρσό στην αποθήκη για λίγο ακόμη, διότι η δημοσία διαπόμπευση του 90% του κλάδου θα αργήσει λίγο ακόμη... >
...πρότασή μου για κατάργηση των σχολείων και εισαγωγή συστήματος αυστηρής (με δημοσιο διαγωνισμο εισόδου προφορικώς ενωπιον εξεταστικης επιτροπης 12 καθηγητων) σε καποιες επιστημονικες σχολές (μαθηματικα,κλπ) , για να ειναι αδιάβλητος...
Επειδή τόσα χρόνια μάθαμε πόσο αδιάβλητες είναι οι επιτροπές, ας φτιάξουμε άλλη μια, να κρίνει τις ικανότητες των μπαμπάδων να πληρώσουν μια θέση στη σχολή μέσω 12 εξεταστών. Αν είσαι φτωχός θα σε κάνει αυτόματα τσατσά το σύστημα. Ναι, οκ, το να εξετάζουν τα παιδιά γραπτώς στην απόδοση τους (έστω και με αποστήθιση) είναι αισθητά χειρότερη μέθοδος ελέγχου.
Όσο για τις πληρωμένες άδειες, ζητήστε να μην πληρώνονται το καλοκαίρι αν έχετε τέτοιο καημό. Όπως και στον ιδιωτικό τομέα που όλοι οι καθηγητές απολύονται για την καλοκαιρινή περίοδο και επαναπροσλαμβάνονται στην αρχή της σχολικής χρονιάς. Ναι, λογική τύπου "να ψωφίσει η κατσίκα του γείτονα". Όχι όμως και να κρίνεται το επίπεδο ενός κλάδου επειδή ο κος Καλαμαράς αποφάσισε σήμερα να γενικεύσει.
Παρ'όλα αυτά, συμφωνούμε απόλυτα σε ένα σημείο όσων είπατε:
Το θέμα είναι ότι έχει κυριαρχήσει μιά γενικώτερη αγραμματοσύνη,που οφείλεται και στό ότι η "εκπαίδευση" είναι διαμορφωμένη σε πρότυπα παπαγαλίας,που απο τη μιά εξασφαλίζουν ότι καποιος θα περάσει το μάθημα.
...το οποίο μπορεί να αλλάξει αλλάζοντας απλά το πρωτόκολλο μεθόδου διόρθωσης των γραπτών των υποψηφίων.