Με τα λάστιχα ισχύει ό,τι και με τα αυτοκίνητα.
Το group VW πχ έχει δυο τρεις μάρκες ακόμα (Skoda, Seat) για να μπορεί να καλύπτει όλη την αγορά και όχι μόνο όσους έχουν υψηλά εισοδήματα.
Αντίστοιχα η Continental έχει Barum, Semperit κλπ.
Αν αντί για Renault πάρεις Dacia δεν κινδυνεύεις.
Αντίστοιχα αν αντί για Michelin βάλεις Kleber σε σύγχρονο αυτοκίνητο πάλι δεν κινδυνεύεις.
Αν δεν έχεις απεριόριστα εισοδήματα πάντα ψάχνεις τις vfm αγορές.
Και τέτοιες μπορείς να βρεις στις παρακάτω εταιρείες: Avon,
Barum,
BFGoodrich,
Falken, Firestone, Fulda, Kleber, Nexen, Semperit, Toyo, Uniroyal, Yokohama κλπ
Θα πω ένα παράδειγμα (ανεπίκαιρο αλλά χρήσιμο).
Το αυτοκίνητο που είχα πριν 20 χρόνια δεν είχε ABS.
Τότε οι 4Τ έκαναν συχνά τεστ ελαστικών.
Στα τεστ κοίταζα πιο λάστιχο φρενάριζε καλύτερα στο στεγνό.
Κι αγόραζα αυτό.
Έχω οδηγήσει το ίδιο αυτοκίνητο με λάστιχα διαδοχικά: Good Year (εργοστασιακά), Continental, Yokohama και Firestone.
Οι διαφορές ήταν απειροελάχιστες.