Νέα

Επιλογή Ελαστικών αυτοκινήτου

  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

xristospap

Σεβαστός
Εγγρ.
10 Μαΐ 2010
Μηνύματα
3.282
Like
9.861
Πόντοι
1.056
Τυπε εχω δοκιμασει καθε λογης λαστιχο και εχω κονε με Βουλκανιζατέρ και ξερω πολλα μεχρι και ποσο κέρδος βγαζουν.
Δεν συγκρίνεται το κομοραν με το μισελεν η το κοντινενταλ.
Οτι πληρώνεις παίρνεις ειναι και το λεω γιατι υα εχω δοκιμάσει πολλα ελαστικα.
Θες να πω ποια ειναι επικίνδυνα που θα επρεπε να μην πωλούνται...
Καλέ μου φίλε έγραψες τρεις εταιρείες που και οι τρεις είχαν σειρά με ελαστικά που έβγαλαν και βγάζουν ελαστικά με προβλήματα.( θορύβους,,τριψίματα,,και γλιστρήματα) ...Και μην μου λες εχεις κονε με βουλκανιζατερ γιατι όσα ξέρει ο νοικοκύρης δεν τα ξέρει ο κόσμος όλος..Ο μόνος που ξέρει το κέρδος πώλησης από τον καθένα μας ειναι ο λογιστής μας...:hi:
 

thelastpm

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
23 Φεβ 2009
Μηνύματα
1.903
Κριτικές
1
Like
3.408
Πόντοι
456
Με τα λάστιχα ισχύει ό,τι και με τα αυτοκίνητα.

Το group VW πχ έχει δυο τρεις μάρκες ακόμα (Skoda, Seat) για να μπορεί να καλύπτει όλη την αγορά και όχι μόνο όσους έχουν υψηλά εισοδήματα.

Αντίστοιχα η Continental έχει Barum, Semperit κλπ.

Αν αντί για Renault πάρεις Dacia δεν κινδυνεύεις.

Αντίστοιχα αν αντί για Michelin βάλεις Kleber σε σύγχρονο αυτοκίνητο πάλι δεν κινδυνεύεις.

Αν δεν έχεις απεριόριστα εισοδήματα πάντα ψάχνεις τις vfm αγορές.

Και τέτοιες μπορείς να βρεις στις παρακάτω εταιρείες: Avon, Barum, BFGoodrich, Falken, Firestone, Fulda, Kleber, Nexen, Semperit, Toyo, Uniroyal, Yokohama κλπ

Θα πω ένα παράδειγμα (ανεπίκαιρο αλλά χρήσιμο).

Το αυτοκίνητο που είχα πριν 20 χρόνια δεν είχε ABS.

Τότε οι 4Τ έκαναν συχνά τεστ ελαστικών.

Στα τεστ κοίταζα πιο λάστιχο φρενάριζε καλύτερα στο στεγνό.

Κι αγόραζα αυτό.

Έχω οδηγήσει το ίδιο αυτοκίνητο με λάστιχα διαδοχικά: Good Year (εργοστασιακά), Continental, Yokohama και Firestone.

Οι διαφορές ήταν απειροελάχιστες.
 

Bleach

Ανώτερος
Εγγρ.
3 Φεβ 2008
Μηνύματα
1.616
Κριτικές
31
Like
4.247
Πόντοι
5.595
Βλέπω πως εδώ γράφουμε έκθεση και οχι απάντηση ...Τέλος πάντων εγώ συνεργάζομαι με μια από της πιο μεγάλες εταιρείες ενοικιαζόμενων αυτοκινήτων και εχω δοκιμάση ότι αυτοκίνητο και λάστιχο θες ,,και όσο για φτηνά η ακριβά ελαστικά και η ποιότητα αυτών παίζουν πολλά ..Βάρος αυτοκίνητου ,,δάγκανες ,,,τακάκια ,,,χιλιόμετρα ,,,οδόστρωμα,,ΟΔΗΓΟΣ,,,,αντανακλαστικά...:hi:
Ειδες πουθενα μηπως να γραφω οτι αν βαλεις το πιο ακριβο λαστιχο μπορεις να κανεις καγκουριες και να εχεις το υπολοιπο αμαξι ασυντηρητο; Επειδη τωρα θες να στηριξεις την αποψη σου , μου αρχιζεις τις γενικοτητες σαν τον αλλο οτι παιζουν ρολο πολλα; φυσικα και παιζουν ρολο πολλα. Ε αν εχει καποιος αμαξι 20ετιας με 80 αλογα, ας μην βαλει F1 Αsymetric, εννοειται.
 

xristospap

Σεβαστός
Εγγρ.
10 Μαΐ 2010
Μηνύματα
3.282
Like
9.861
Πόντοι
1.056
Αστο φιλε δεν θες να μαθεις ζησε στο κοσμο σου.
Αρκει μην παρασυρεις κοσμο και σε ακούει...
Έχετε απόλυτο δίκιο εδώ μέσα εισαι όλοι γνώστες και ειδήμονες στης εργασίες όλων των άλλων εκτός τη δική σας,,,, και όλοι οι άλλοι ειναι μαλάκες που δεν θα συμφωνήσουν με τη δική σας μαλακιά ... Ας βγει ένας που κάνει τη δουλειά αυτή με μαγαζί να μας πει και αν ειμαι λάθος θα ζητήσω δημόσια συγνώμη από όλους σας ..Και σε αυτόν θα αποκαλύψω και εγώ πια ειναι η δική μου εργασία...:hi:
 

Bleach

Ανώτερος
Εγγρ.
3 Φεβ 2008
Μηνύματα
1.616
Κριτικές
31
Like
4.247
Πόντοι
5.595
Με τα λάστιχα ισχύει ό,τι και με τα αυτοκίνητα.

Το group VW πχ έχει δυο τρεις μάρκες ακόμα (Skoda, Seat) για να μπορεί να καλύπτει όλη την αγορά και όχι μόνο όσους έχουν υψηλά εισοδήματα.

Αντίστοιχα η Continental έχει Barum, Semperit κλπ.

Αν αντί για Renault πάρεις Dacia δεν κινδυνεύεις.

Αντίστοιχα αν αντί για Michelin βάλεις Kleber σε σύγχρονο αυτοκίνητο πάλι δεν κινδυνεύεις.

Αν δεν έχεις απεριόριστα εισοδήματα πάντα ψάχνεις τις vfm αγορές.

Και τέτοιες μπορείς να βρεις στις παρακάτω εταιρείες: Avon, Barum, BFGoodrich, Falken, Firestone, Fulda, Kleber, Nexen, Semperit, Toyo, Uniroyal, Yokohama κλπ

Θα πω ένα παράδειγμα (ανεπίκαιρο αλλά χρήσιμο).

Το αυτοκίνητο που είχα πριν 20 χρόνια δεν είχε ABS.

Τότε οι 4Τ έκαναν συχνά τεστ ελαστικών.

Στα τεστ κοίταζα πιο λάστιχο φρενάριζε καλύτερα στο στεγνό.

Κι αγόραζα αυτό.

Έχω οδηγήσει το ίδιο αυτοκίνητο με λάστιχα διαδοχικά: Good Year (εργοστασιακά), Continental, Yokohama και Firestone.

Οι διαφορές ήταν απειροελάχιστες.
Καλα εκανες και προσεχες το φρεναρισμα σε στεγνο οδοστρωμα και θα προσθεσω οτι ακομα αυτο πρεπει να κοιταμε οσοι οδηγουμε στην Ελλαδα. Γιατι παρολο το μαυρο χάλι του οδοστρωματος των ελληνικων δρομων, που γινονται χειροτεροι οταν βρεξει, ως επι το πλειστον εχουμε καιρο χωρις βροχες με ξερους δρομους (και λαστιχα). Επομενως, εκει θελει και νοημοσυνη οταν καποιος διαβαζει ενα τεστ, να δει σε τι συνθηκες γινεται το τεστ και για τι συνθηκες θελει αυτος να τσεκαρει, ωστε να διαλεξει. Αλλωστε στο στεγνο οδοστρωμα την βλεπουν ολοι Αλονσο και ξεφευγουν στις ταχυτητες.
 

thelastpm

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
23 Φεβ 2009
Μηνύματα
1.903
Κριτικές
1
Like
3.408
Πόντοι
456
Καλα εκανες και προσεχες το φρεναρισμα σε στεγνο οδοστρωμα και θα προσθεσω οτι ακομα αυτο πρεπει να κοιταμε οσοι οδηγουμε στην Ελλαδα. Γιατι παρολο το μαυρο χάλι του οδοστρωματος των ελληνικων δρομων, που γινονται χειροτεροι οταν βρεξει, ως επι το πλειστον εχουμε καιρο χωρις βροχες με ξερους δρομους (και λαστιχα). Επομενως, εκει θελει και νοημοσυνη οταν καποιος διαβαζει ενα τεστ, να δει σε τι συνθηκες γινεται το τεστ και για τι συνθηκες θελει αυτος να τσεκαρει, ωστε να διαλεξει. Αλλωστε στο στεγνο οδοστρωμα την βλεπουν ολοι Αλονσο και ξεφευγουν στις ταχυτητες.
Ισχύει απλά με τα σύγχρονα συστήματα ασφαλείας που έχουν τα αυτοκίνητα μπορείς να βάλεις και άλλα κριτήρια αγοράς.
 
  • Like
Αντιδράσεις: Bleach

midas69

Μέγας
Εγγρ.
22 Φεβ 2012
Μηνύματα
16.009
Like
12.245
Πόντοι
3.656
Τι να σου πω τύπε τα μόνα λάστιχα που χω φορέσει και έχω εμπειρία είναι

Michelin Pilot Exalto & Pilot Sport 3 - ικανοποιητικά
Michelin Pilot Super Sport - γαμάτα αλλά σώνωνται σχετικά γρήγορα
Pirelli P Zero Nero - καινούρια αξιοπρεπή μετά το 9μηνο απλά αίσχος
Goodyear F1 Assymetric - ναι
Bridgestone Turanza - τα χλμ του αιώνα και ακόμα παίζει να έγραφε το κοντέρ
Bridgestone Potenza Adrenalin 2 - αξιοπρεπές κράτημα αρκετά χλμ
Continental Sport Contact 6 - προοδευτικό λάστιχο
Bridgestone Potenza Sport - λαστιχάρα

Τα επόμενα θα είναι ή πάλι Bridgestone Potenza Sport ή Michelin Pilot Sport 4s
Μιλάς για σπορ αμάξια ενώ εγώ για οικογενειακά κατά βάση
 

pnewman

Μέγας
Εγγρ.
20 Δεκ 2012
Μηνύματα
7.115
Like
12.288
Πόντοι
3.556
Μιλάς για σπορ αμάξια ενώ εγώ για οικογενειακά κατά βάση

Βγάνει και για οικογενειακά να ναι η φαμίλια ασφαλής ... να μπορεί να στα πρήζει η γυναίκα εκ του ασφαλούς :confused:
 

gregory

Μέλος
Εγγρ.
6 Απρ 2006
Μηνύματα
5
Like
1
Πόντοι
0
Κατά την άποψη μου στην Ελλάδα πρέπει να επιλέγουμε λάστιχα με κριτήριο την απόδοση τους στην βροχή μιας και τότε οι συνθήκες αλλάζουν και γίνονται πιο επικίνδυνες , μπορεί να μην βρέχει πολύ στην Ελλάδα όποτε δεν έχουμε εμπειρία και τότε θα χρειαστείς ένα λάστιχο σε καθημερινο αυτόκινητο . Εγώ προτείνω continental ... Η απόδοση τους στην βροχή είναι κορυφαία και έχουν και μεσαία γόμα όποτε έχεις μεγαλύτερη διάρκεια ζωής και απόδοση στην πόλη ( ζεστενονται πιο γρήγορα πχ από ένα σκληρό ελαστικό πχ Bridgestone).
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom