Νέα

Έναρξη επιχείρησης

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα xjimakos24x
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 63
  • Εμφανίσεις 3K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)
OP
OP
X

xjimakos24x

Μέλος
Εγγρ.
10 Απρ 2017
Μηνύματα
322
Like
363
Πόντοι
21
Ώρα εργασίας 03:00 το πρωί
Δρομολόγια θα σου φύγει ο πάτος
Κέρδη , με 1.60€ το πετρέλαιο δεν ξέρω αν θα βάλεις μπουκιά στο στόμα σου, για το όχημα που θα οδηγάς… service κτλ κτλ κτλ

Λογιστής ανάλογα τι βιβλία κρατάει
Γιαυτό κοιτάω για leasing.. δεν σε νοιάζει τίποτα μόνο το πετρέλαιο...
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:

Μιλάς για δρομολόγια σε super market... το van δε νομίζω να σου φτάνει για τον όγκο που θα μεταφέρεις, εκτός και αν μιλάμε για κανέναν Πήγασσο, ή για εξωτερικούς οδηγούς Algida. Σε οτιδήποτε άλλο, το van απλά δεν φτάνει.
Επειδή την ρώτησα και μου είπε ότι και βαν παίρνουν...
 
OP
OP
X

xjimakos24x

Μέλος
Εγγρ.
10 Απρ 2017
Μηνύματα
322
Like
363
Πόντοι
21
Απορια: Ο οδηγος για σουπερ μαρκετ ασχολειται και με φορτωμα -ξεφορτωμα η μονο με τιμονι;
Ανάλογα.. φίλος δουλεύει για τον Σκλαβενίτη (με ΙΧ φορτηγό) και δεν ακουμπάει παλέτες..τον φορτώνουν και τον ξεφωρτονουν... ανάλογα τις συμφωνίες...
 

Saul

Μέγας
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
16.115
Like
14.719
Πόντοι
3.656
Γιαυτό κοιτάω για leasing.. δεν σε νοιάζει τίποτα μόνο το πετρέλαιο...
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:


Επειδή την ρώτησα και μου είπε ότι και βαν παίρνουν...
μην το παίρνεις έτσι αψήφιστα....αν αγοράσεις ένα βανάκι...ενδεχομένως να σου βγει πιο φτηνό ακόμα πληρώνοντας και τα σέρβις-ασφάλεια-τέλη κλπ.....

διότι το leasing θα το πληρώνεις 7-8Κ το χρόνο τουλάχιστον ότι και να γίνει....ενώ το αγορασμένο σε 3-4 χρόνια (με ίδια δόση) θα το έχεις πληρώσει...

επίσης το ότι θα πάθει ζημιά και θα την αναλάβουν αυτοί είναι μεν έτσι....αλλά από την άλλη θα μείνεις χωρίς επαγγελματικό αυτοκίνητο για όσο χρειαστεί...και τα leasing στα συνεργεία δεν παίρνουν σειρά εύκολα...επίσης να ξέρεις ότι είσαι υποχρεωμένος να το πας όπου σου πουν...από τον Πειραιά στην μεταμόρφωση γιατί έχουν συνεργαζόμενο συνεργείο...

όλα είναι σχετικά...το leasing συμφέρει κυρίως αν θες έξοδα....ή στην αρχή αν δεν ξέρεις αν θα περπατήσει το μαγαζί σου....αν περπατάει αλλά είσαι τσίμα τσίμα σε αυτή την περίοδο δεν συμφέρει και τόσο.
 
OP
OP
X

xjimakos24x

Μέλος
Εγγρ.
10 Απρ 2017
Μηνύματα
322
Like
363
Πόντοι
21
μην το παίρνεις έτσι αψήφιστα....αν αγοράσεις ένα βανάκι...ενδεχομένως να σου βγει πιο φτηνό ακόμα πληρώνοντας και τα σέρβις-ασφάλεια-τέλη κλπ.....

διότι το leasing θα το πληρώνεις 7-8Κ το χρόνο τουλάχιστον ότι και να γίνει....ενώ το αγορασμένο σε 3-4 χρόνια (με ίδια δόση) θα το έχεις πληρώσει...

επίσης το ότι θα πάθει ζημιά και θα την αναλάβουν αυτοί είναι μεν έτσι....αλλά από την άλλη θα μείνεις χωρίς επαγγελματικό αυτοκίνητο για όσο χρειαστεί...και τα leasing στα συνεργεία δεν παίρνουν σειρά εύκολα...επίσης να ξέρεις ότι είσαι υποχρεωμένος να το πας όπου σου πουν...από τον Πειραιά στην μεταμόρφωση γιατί έχουν συνεργαζόμενο συνεργείο...

όλα είναι σχετικά...το leasing συμφέρει κυρίως αν θες έξοδα....ή στην αρχή αν δεν ξέρεις αν θα περπατήσει το μαγαζί σου....αν περπατάει αλλά είσαι τσίμα τσίμα σε αυτή την περίοδο δεν συμφέρει και τόσο.
Να έχεις δίκιο σε αυτό.. εγώ το έγραψα λίγο ατσουμπαλα μου φαίνεται.. το ξέρω γιατί και τώρα αυτό που οδηγαω leasing είναι
 

Saul

Μέγας
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
16.115
Like
14.719
Πόντοι
3.656
Να έχεις δίκιο σε αυτό.. εγώ το έγραψα λίγο ατσουμπαλα μου φαίνεται.. το ξέρω γιατί και τώρα αυτό που οδηγαω leasing είναι
Όλα ρίσκο είναι τύπε...και το αγορασμένο μπορεί στα 5 χρόνια να αρχίσει να χαλάει...

Αν ξέρεις ότι θα έχεις μια σίγουρη δουλειά με σίγουρο τζίρο και σε παίρνει στο περιθώριο το leasing είναι οκ λύση....αλλά όχι ότι γλιτώνεις κάτι σοβαρό...περισσότερο αγοράζεις το peace of mind και το ότι δεν θα δεσμευτείς....
 

Man-With-No-Name

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
18 Μαΐ 2011
Μηνύματα
2.266
Κριτικές
2
Like
2.081
Πόντοι
216
Επειδή την ρώτησα και μου είπε ότι και βαν παίρνουν...
Μην το πάρεις στραβά, αλλά θα σε συμβούλευα να κάnεις μια μικρή έρευνα για το τι ακριβώς κάνει η μεταφορική... γιατί, σόρρυ κιόλας, αλλά βανάκι μας έρχεται μόνο απο τον πήγασσο, για τα ζελεδάκια της haribo και τις καραμελίτσες, και τα ψυγεία βανάκια της algida που τα τρέχουν εξωτερικοί συνεργάτες. Όλα τα υπόλοιπα έρχονται με φορτηγά. Σε αρκετές περιπτώσεις μεγάλα φορτηγά, ακόμα και αν μας παραδίδουν κυριολεκτικά δύο-τρία κιβώτια μόνο. Αν δε μιλάς για περίπτερα και ΠΟΛΥ μικρά mini market, τότε δε μπορώ να δω πως ένα βαν γίνεται βιώσιμο εργαλείο στην τροφοδοσία super market.
 

brabus67

Σπουδαίος
Εγγρ.
9 Οκτ 2010
Μηνύματα
33.323
Like
13.723
Πόντοι
2.606
Ρε μύστες καλησπέρα...
Έχω μια ξαδέρφη που δουλεύει σε μεγάλη μεταφορική της Αθήνας... Μου είπε ότι θέλουν άτομα με δικό τους φορτηγό ψυγείο (βαν ή μεγάλο φορτηγό) για να μεταφερουν σε σούπερ μάρκετ τα προϊόντα τους.
Το σκέφτομαι εδώ κ μέρες σοβαρά η αλήθεια είναι..
Κοιτάω στο car.gr για ενοικίαση βαν ψυγείου τι τιμές παίζουν κλπ... Είναι κανείς εδώ μέσα που το έχει κάνει αυτό?? Θα ήθελα να μου πείτε τις γνώμες σας και τι κόστος έχει να ανοίξω βιβλία κλπ...
Ευχαριστώ και καλά γαμησια...
Τυπε θες να φέρεις κορταρι από λαζαρατι? Άμεση πρόσληψη πληρωμή μετρητοίς μπόνους διακοπές ξαμιλια ολ ινκλουσιβ μια βδομάδα
 

1belkinjo2

Μέλος
Εγγρ.
1 Ιουλ 2016
Μηνύματα
217
Κριτικές
1
Like
336
Πόντοι
21
Σιγά 250€ τον μήνα !!! Σας βρίσκουν κορόιδα ? 700€ + ΦΠΑ ετησίως με 2 προσωπικές επιχειρήσεις (κοινό ΑΦΜ διαφορετικό πεδίο ενασχόλησης - περίπου 200 τιμολόγια τον χρόνο έσοδα έξοδα) ! 1250 με ΦΠΑ παίρνουν σε καταστήματα ....

700 ευρώ το χρόνο για ατομική με 2 άσχετες μεταξύ τους δραστηριότητες μου έπαιρνε και μένα.
Με ΙΚΕ πήγε στα 150 το μήνα, αλλά η αλήθεια είναι ότι ούτε αποδοχή μισθωτηρίου δεν μπορώ να κάνω μόνος μου για την ΙΚΕ. Μόνο λογιστής επιτρέπεται οπότε λογικά ανεβαίνει σημαντικά το κόστος.
Και ναι, για Αθήνα μιλάω.
 

Termin

Σπουδαίος
Εγγρ.
9 Φεβ 2018
Μηνύματα
3.749
Like
7.736
Πόντοι
2.306
Μην το πάρεις στραβά, αλλά θα σε συμβούλευα να κάnεις μια μικρή έρευνα για το τι ακριβώς κάνει η μεταφορική... γιατί, σόρρυ κιόλας, αλλά βανάκι μας έρχεται μόνο απο τον πήγασσο, για τα ζελεδάκια της haribo και τις καραμελίτσες, και τα ψυγεία βανάκια της algida που τα τρέχουν εξωτερικοί συνεργάτες. Όλα τα υπόλοιπα έρχονται με φορτηγά. Σε αρκετές περιπτώσεις μεγάλα φορτηγά, ακόμα και αν μας παραδίδουν κυριολεκτικά δύο-τρία κιβώτια μόνο. Αν δε μιλάς για περίπτερα και ΠΟΛΥ μικρά mini market, τότε δε μπορώ να δω πως ένα βαν γίνεται βιώσιμο εργαλείο στην τροφοδοσία super market.
Και με παπάκι βγάζεις λεφτά. Αντιπρόσωπος προφυλακτικών, 1 κουτάκι την μέρα πωλείται το πολύ σε καθε σουπεραρκετ, 99% δεν γαμάνε, και 1% γαμάνε ακάποτα, 1 παπάκι φτάνει για την τροφοδοσία μιας μεσαίας πόλης της Πάτρας για παράδειγμα. Buisness plan κάνε οπωσδήποτε, με το παπάκι να ξεκινάς πρωί ως τις 11 να έχεις τελειώσει την διανομή, να ρίχνεις και καμιά βουτιά μετά στην θάλασσα.....
 
OP
OP
X

xjimakos24x

Μέλος
Εγγρ.
10 Απρ 2017
Μηνύματα
322
Like
363
Πόντοι
21
Μην το πάρεις στραβά, αλλά θα σε συμβούλευα να κάnεις μια μικρή έρευνα για το τι ακριβώς κάνει η μεταφορική... γιατί, σόρρυ κιόλας, αλλά βανάκι μας έρχεται μόνο απο τον πήγασσο, για τα ζελεδάκια της haribo και τις καραμελίτσες, και τα ψυγεία βανάκια της algida που τα τρέχουν εξωτερικοί συνεργάτες. Όλα τα υπόλοιπα έρχονται με φορτηγά. Σε αρκετές περιπτώσεις μεγάλα φορτηγά, ακόμα και αν μας παραδίδουν κυριολεκτικά δύο-τρία κιβώτια μόνο. Αν δε μιλάς για περίπτερα και ΠΟΛΥ μικρά mini market, τότε δε μπορώ να δω πως ένα βαν γίνεται βιώσιμο εργαλείο στην τροφοδοσία super market.
Η foodlink για παράδειγμα έχει φουλ βαν είτε δικά της είτε συνεργαζομενα που πάνε Σκλαβενίτη, my market, γαλαξία κλπ...
 

Man-With-No-Name

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
18 Μαΐ 2011
Μηνύματα
2.266
Κριτικές
2
Like
2.081
Πόντοι
216
Και με παπάκι βγάζεις λεφτά. Αντιπρόσωπος προφυλακτικών, 1 κουτάκι την μέρα πωλείται το πολύ σε καθε σουπεραρκετ, 99% δεν γαμάνε, και 1% γαμάνε ακάποτα, 1 παπάκι φτάνει για την τροφοδοσία μιας μεσαίας πόλης της Πάτρας για παράδειγμα. Buisness plan κάνε οπωσδήποτε, με το παπάκι να ξεκινάς πρωί ως τις 11 να έχεις τελειώσει την διανομή, να ρίχνεις και καμιά βουτιά μετά στην θάλασσα.....
Αδερφέ, δε μιλάμε για ψιλικά, περίπτερα ή mini market. Μιλάμε για super market. Πιστεύεις οτι περιμένουν τον τυπάκο με το παπί για τις καπότες; Τις φέρνουν οι κεντρικές αποθήκες, μαζί με οτιδήποτε δεν είναι αναγκαστικά τριγωνική παραγγελία... (για όσους δεν ξέρουν τι σημαίνει "τριγωνική" λέγεται οποιαδήποτε διαδικασία παραγγελίας-παράδοσης με την εξής δομή... παραγγελία υποκαταστήματος σε προμηθευτή, με χρέωση στο ΑΦΜ του ομίλου, παράδοση στο υποκατάστημα χωρίς εξόφληση, και εξόφληση απο το λογιστήριο του ομίλου.) Τριγωνική είναι αναγκαστικά το φρέσκο γάλα, το ψωμί, όσα παγωτά δεν είναι "ιδιωτική ετικέτα" και κάποια τυροκομικά και κρέατα. Τριγωνική είναι επίσης, για λόγους διευκόλυνσης του εκάστοτε ομίλου, λόγω όγκου οι περιπτώσεις Αθηναϊκής, Ολυμπιακής 3Ε και Pepsico. Για πρακτικούς λόγους, μιας και σου κατεβάζουν 2-3 παλέτες έκαστος προμηθευτής τη φορά, σε εβδομαδιαία, τουλάχιστον, βάση. Τριγωνική μπορεί να είναι καθ'εξαίρεση, παραγγελίες απο ανεξάρτητους προμηθευτές, (βλέπε Αντζουλάτος) σε περιπτώσεις δραματικών ελλείψεων, όπως μια βαριά χιονόπτωση, για παράδειγμα. Τέλος, τριγωνική είναι περιπτώσεις μικροπαραγγελιών, που κανένας όμιλος δεν μπαίνει στον κόπο να παραγγείλει για τις κεντρικές αποθήκες. Στην τελευταία περίπτωση, ναι, το παπάκι παίζει σα λύση, αλλά... βγάζεις μερκοκάματο ντελιβερά σε σουβλατζίδικο, οπότε...
Η foodlink για παράδειγμα έχει φουλ βαν είτε δικά της είτε συνεργαζομενα που πάνε Σκλαβενίτη, my market, γαλαξία κλπ...
Το ερώτημα είναι πάνε να παραδώσουν, ή πάνε να παραλάβουν προϊόντα αγορασμένα απο τα e-shop του κάθε ομίλου, για delivery στον τελικό καταναλωτή;
 
OP
OP
X

xjimakos24x

Μέλος
Εγγρ.
10 Απρ 2017
Μηνύματα
322
Like
363
Πόντοι
21
Αδερφέ, δε μιλάμε για ψιλικά, περίπτερα ή mini market. Μιλάμε για super market. Πιστεύεις οτι περιμένουν τον τυπάκο με το παπί για τις καπότες; Τις φέρνουν οι κεντρικές αποθήκες, μαζί με οτιδήποτε δεν είναι αναγκαστικά τριγωνική παραγγελία... (για όσους δεν ξέρουν τι σημαίνει "τριγωνική" λέγεται οποιαδήποτε διαδικασία παραγγελίας-παράδοσης με την εξής δομή... παραγγελία υποκαταστήματος σε προμηθευτή, με χρέωση στο ΑΦΜ του ομίλου, παράδοση στο υποκατάστημα χωρίς εξόφληση, και εξόφληση απο το λογιστήριο του ομίλου.) Τριγωνική είναι αναγκαστικά το φρέσκο γάλα, το ψωμί, όσα παγωτά δεν είναι "ιδιωτική ετικέτα" και κάποια τυροκομικά και κρέατα. Τριγωνική είναι επίσης, για λόγους διευκόλυνσης του εκάστοτε ομίλου, λόγω όγκου οι περιπτώσεις Αθηναϊκής, Ολυμπιακής 3Ε και Pepsico. Για πρακτικούς λόγους, μιας και σου κατεβάζουν 2-3 παλέτες έκαστος προμηθευτής τη φορά, σε εβδομαδιαία, τουλάχιστον, βάση. Τριγωνική μπορεί να είναι καθ'εξαίρεση, παραγγελίες απο ανεξάρτητους προμηθευτές, (βλέπε Αντζουλάτος) σε περιπτώσεις δραματικών ελλείψεων, όπως μια βαριά χιονόπτωση, για παράδειγμα. Τέλος, τριγωνική είναι περιπτώσεις μικροπαραγγελιών, που κανένας όμιλος δεν μπαίνει στον κόπο να παραγγείλει για τις κεντρικές αποθήκες. Στην τελευταία περίπτωση, ναι, το παπάκι παίζει σα λύση, αλλά... βγάζεις μερκοκάματο ντελιβερά σε σουβλατζίδικο, οπότε...

Το ερώτημα είναι πάνε να παραδώσουν, ή πάνε να παραλάβουν προϊόντα αγορασμένα απο τα e-shop του κάθε ομίλου, για delivery στον τελικό καταναλωτή;
Όχι όχι.. σου έφερα την foodlink για παράδειγμα γιατί η εταιρεία που σου λέω είναι αντίστοιχη της .. Από αποθήκες της τάδε εταιρείας (foodlink π.χ), διανομή στα Σ/Μ. Όταν στο my market ή στον γαλαξία ή Σκλαβενίτη πας προϊόντα της Mondelez δεν θες ολόκληρο φορτηγό..... δενμιλαω για αναψυκτικά ή αλλαντικά ή τυριά ή κρέατα ..
 

Man-With-No-Name

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
18 Μαΐ 2011
Μηνύματα
2.266
Κριτικές
2
Like
2.081
Πόντοι
216
Όχι όχι.. σου έφερα την foodlink για παράδειγμα γιατί η εταιρεία που σου λέω είναι αντίστοιχη της .. Από αποθήκες της τάδε εταιρείας (foodlink π.χ), διανομή στα Σ/Μ. Όταν στο my market ή στον γαλαξία ή Σκλαβενίτη πας προϊόντα της Mondelez δεν θες ολόκληρο φορτηγό..... δενμιλαω για αναψυκτικά ή αλλαντικά ή τυριά ή κρέατα ..
Μην το πάρεις σαν καυγά... αλλά, μιλάμε για διανομή ανα κατάστημα, σωστά; Όχι για παράδοση σε κεντρικές αποθήκες διανομής ομίλου. Και αυτό γιατί, στην προσωπική μου εμπειρία, τα περισσότερα προϊόντα μεγάλης κατανάλωσης, τα διαχειρίζεται η κεντρική αποθήκη, για να έχει πιο καλό έλεγχο στις τιμές στο ράφι. Τα υπόλοιπα είναι αυτό που λέμε "μικρό κομμάτι στην πίτα" και δεν ενδιαφέρει κανέναν να ασχοληθεί με το λογιστικό κομμάτι κεντρικής παραλαβής και μεταδιανομής. Αν δε μιλάμε για κάτι σε επίπεδο, πχ, μπάρες πρωτεΐνης, ή ανεξάρτητη εισαγωγή κωδικών που δεν έρχονται στην Ελλάδα απο τον επίσημο αντιπρόσωπο/διανομέα, τότέ μόνο μικρής κατανάλωσης προϊόντα μας έρχονται έτσι, σε μικρές ποσότητες και με βανάκι του πωλητή-οδηγού. Ακόμα και τα προϊόντα της Mondelez που ανέφερες, κυρίως οι κωδικοί που έχουν σημαντική κατανάλωση, έρχονται απο τα κεντρικά. Τουλάχιστον στα ΑΒ, τόσο στο εταιρικό όσο και στο ευρύτερο franchise του ομίλου. Πάλι, εξαρτάται απο το πόσο τρέχουν κάποια προϊόντα ανα κατάστημα, αλλά, σε γενική εικόνα, αν κάτι έχει εμπορικό βάρος, το διαχειρίζεται η αποθήκη του ΑΒ, Μετρό, Σκλαβενίτη, Μασούτη κτλ... δεν το διαπραγματεύονται αυτό, θέλουν να μπορούν να ανεβάσουν τιμές με την παραλαβή αυξημένου τιμολογίου, πριν τελειώσει το παλιότερο στοκ... πως νομίζουμε όλοι οτι ανεβαίνουν οι τιμές κάθε εβδομάδα δηλαδή;
 

Mpratan

Μέγας
Εγγρ.
29 Δεκ 2019
Μηνύματα
5.937
Κριτικές
21
Like
11.271
Πόντοι
4.546
Μην το πάρεις σαν καυγά... αλλά, μιλάμε για διανομή ανα κατάστημα, σωστά; Όχι για παράδοση σε κεντρικές αποθήκες διανομής ομίλου. Και αυτό γιατί, στην προσωπική μου εμπειρία, τα περισσότερα προϊόντα μεγάλης κατανάλωσης, τα διαχειρίζεται η κεντρική αποθήκη, για να έχει πιο καλό έλεγχο στις τιμές στο ράφι. Τα υπόλοιπα είναι αυτό που λέμε "μικρό κομμάτι στην πίτα" και δεν ενδιαφέρει κανέναν να ασχοληθεί με το λογιστικό κομμάτι κεντρικής παραλαβής και μεταδιανομής. Αν δε μιλάμε για κάτι σε επίπεδο, πχ, μπάρες πρωτεΐνης, ή ανεξάρτητη εισαγωγή κωδικών που δεν έρχονται στην Ελλάδα απο τον επίσημο αντιπρόσωπο/διανομέα, τότέ μόνο μικρής κατανάλωσης προϊόντα μας έρχονται έτσι, σε μικρές ποσότητες και με βανάκι του πωλητή-οδηγού. Ακόμα και τα προϊόντα της Mondelez που ανέφερες, κυρίως οι κωδικοί που έχουν σημαντική κατανάλωση, έρχονται απο τα κεντρικά. Τουλάχιστον στα ΑΒ, τόσο στο εταιρικό όσο και στο ευρύτερο franchise του ομίλου. Πάλι, εξαρτάται απο το πόσο τρέχουν κάποια προϊόντα ανα κατάστημα, αλλά, σε γενική εικόνα, αν κάτι έχει εμπορικό βάρος, το διαχειρίζεται η αποθήκη του ΑΒ, Μετρό, Σκλαβενίτη, Μασούτη κτλ... δεν το διαπραγματεύονται αυτό, θέλουν να μπορούν να ανεβάσουν τιμές με την παραλαβή αυξημένου τιμολογίου, πριν τελειώσει το παλιότερο στοκ... πως νομίζουμε όλοι οτι ανεβαίνουν οι τιμές κάθε εβδομάδα δηλαδή;
Ενημερωμένο σε βρίσκω....αν επιτρέπεται ασχολείσαι με logistics?
 

Man-With-No-Name

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
18 Μαΐ 2011
Μηνύματα
2.266
Κριτικές
2
Like
2.081
Πόντοι
216
Ενημερωμένο σε βρίσκω....αν επιτρέπεται ασχολείσαι με logistics?
Όχι... τουλάχιστον όχι άμεσα... σε super market δουλεύω... αποθήκη κυρίως και κοπή τυριών όποτε χρειαστεί. Αλλά, μετά απο λίγο καιρό σε οποιαδήποτε δουλειά, μαθαίνεις το γραφειοκρατικό κομμάτι της
 

xenitemenos

Μέγας
Εγγρ.
14 Οκτ 2018
Μηνύματα
7.853
Κριτικές
15
Like
11.858
Πόντοι
3.846
Κλασικό κυριακάτικο το θέμα;
Γράφει ο άλλος για έναρξη εταιρείας και περιμένω να δω για καμία ωραία επιχειρηματική ιδέα.
Και μπαίνω και βλέπω για φορτηγό...
Στο Ελλαντα μέχρι εκεί φτάνετε να βλέπετε ότι κάνετε μπιζνες; Με ένα φορτηγό;
 

Man-With-No-Name

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
18 Μαΐ 2011
Μηνύματα
2.266
Κριτικές
2
Like
2.081
Πόντοι
216
Κλασικό κυριακάτικο το θέμα;
Γράφει ο άλλος για έναρξη εταιρείας και περιμένω να δω για καμία ωραία επιχειρηματική ιδέα.
Και μπαίνω και βλέπω για φορτηγό...
Στο Ελλαντα μέχρι εκεί φτάνετε να βλέπετε ότι κάνετε μπιζνες; Με ένα φορτηγό;
Aδερφέ μην το σνομπάρεις. Εντάξει, μπορεί στην συγκεκριμένη περίπτωση να μοιάζει λιγάκι ζόρικη η φάση, αλλά σκέψου αυτό μόνο... ΑΝ πέσουν οι συγκυρίες, σπάσει ο διάολος το ποδάρι του, και μπούνε τα άστρα στη σωστή γραμμή, το ένα φορτηγό που λες μπορεί να γίνει ένας μικρός (ή και μεγάλος) στόλος, και απο μεταφορέα φορτηγατζή να βρεθείς ιδιοκτήτης μεγαλοεταιρείας Logistics, να κλείνεις συμβόλαια υπηρεσιών με πολυεθνικές και να διαχειρίζεσαι φορτία σε εξαψήφιες αξίες καθημερινά, με τετραψήφιο ημερήσιο τζίρο, για να μην πω πενταψήφιο
 

Termin

Σπουδαίος
Εγγρ.
9 Φεβ 2018
Μηνύματα
3.749
Like
7.736
Πόντοι
2.306
Aδερφέ μην το σνομπάρεις. Εντάξει, μπορεί στην συγκεκριμένη περίπτωση να μοιάζει λιγάκι ζόρικη η φάση, αλλά σκέψου αυτό μόνο... ΑΝ πέσουν οι συγκυρίες, σπάσει ο διάολος το ποδάρι του, και μπούνε τα άστρα στη σωστή γραμμή, το ένα φορτηγό που λες μπορεί να γίνει ένας μικρός (ή και μεγάλος) στόλος, και απο μεταφορέα φορτηγατζή να βρεθείς ιδιοκτήτης μεγαλοεταιρείας Logistics, να κλείνεις συμβόλαια υπηρεσιών με πολυεθνικές και να διαχειρίζεσαι φορτία σε εξαψήφιες αξίες καθημερινά, με τετραψήφιο ημερήσιο τζίρο, για να μην πω πενταψήφιο
Μπορεις να κανεις πολλά λεφτα, και επιτελους να πάρεις δικο σου βανάκι.
 
OP
OP
X

xjimakos24x

Μέλος
Εγγρ.
10 Απρ 2017
Μηνύματα
322
Like
363
Πόντοι
21
Κλασικό κυριακάτικο το θέμα;
Γράφει ο άλλος για έναρξη εταιρείας και περιμένω να δω για καμία ωραία επιχειρηματική ιδέα.
Και μπαίνω και βλέπω για φορτηγό...
Στο Ελλαντα μέχρι εκεί φτάνετε να βλέπετε ότι κάνετε μπιζνες; Με ένα φορτηγό;
Συγνώμη ρε φίλε που δεν πήρα την γνώμη σου πρώτα..
 

Παρόμοια θέματα

Απαντήσεις
115
Εμφανίσεις
14K

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom