Saul
Μέγας
- Εγγρ.
- 23 Αυγ 2020
- Μηνύματα
- 16.115
- Like
- 14.719
- Πόντοι
- 3.656
Μπορεί και χαζός αφού από ότι φαίνεται πληρώνω τζάμπα.....ο άλλος κάνει τη δουλειά με 58,30 το μήνα....σωστός
Μπορεί και χαζός αφού από ότι φαίνεται πληρώνω τζάμπα.....ο άλλος κάνει τη δουλειά με 58,30 το μήνα....σωστός
Γιαυτό κοιτάω για leasing.. δεν σε νοιάζει τίποτα μόνο το πετρέλαιο...Ώρα εργασίας 03:00 το πρωί
Δρομολόγια θα σου φύγει ο πάτος
Κέρδη , με 1.60€ το πετρέλαιο δεν ξέρω αν θα βάλεις μπουκιά στο στόμα σου, για το όχημα που θα οδηγάς… service κτλ κτλ κτλ
Λογιστής ανάλογα τι βιβλία κρατάει
Επειδή την ρώτησα και μου είπε ότι και βαν παίρνουν...Μιλάς για δρομολόγια σε super market... το van δε νομίζω να σου φτάνει για τον όγκο που θα μεταφέρεις, εκτός και αν μιλάμε για κανέναν Πήγασσο, ή για εξωτερικούς οδηγούς Algida. Σε οτιδήποτε άλλο, το van απλά δεν φτάνει.
Ανάλογα.. φίλος δουλεύει για τον Σκλαβενίτη (με ΙΧ φορτηγό) και δεν ακουμπάει παλέτες..τον φορτώνουν και τον ξεφωρτονουν... ανάλογα τις συμφωνίες...Απορια: Ο οδηγος για σουπερ μαρκετ ασχολειται και με φορτωμα -ξεφορτωμα η μονο με τιμονι;
μην το παίρνεις έτσι αψήφιστα....αν αγοράσεις ένα βανάκι...ενδεχομένως να σου βγει πιο φτηνό ακόμα πληρώνοντας και τα σέρβις-ασφάλεια-τέλη κλπ.....Γιαυτό κοιτάω για leasing.. δεν σε νοιάζει τίποτα μόνο το πετρέλαιο...
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:
Επειδή την ρώτησα και μου είπε ότι και βαν παίρνουν...
Να έχεις δίκιο σε αυτό.. εγώ το έγραψα λίγο ατσουμπαλα μου φαίνεται.. το ξέρω γιατί και τώρα αυτό που οδηγαω leasing είναιμην το παίρνεις έτσι αψήφιστα....αν αγοράσεις ένα βανάκι...ενδεχομένως να σου βγει πιο φτηνό ακόμα πληρώνοντας και τα σέρβις-ασφάλεια-τέλη κλπ.....
διότι το leasing θα το πληρώνεις 7-8Κ το χρόνο τουλάχιστον ότι και να γίνει....ενώ το αγορασμένο σε 3-4 χρόνια (με ίδια δόση) θα το έχεις πληρώσει...
επίσης το ότι θα πάθει ζημιά και θα την αναλάβουν αυτοί είναι μεν έτσι....αλλά από την άλλη θα μείνεις χωρίς επαγγελματικό αυτοκίνητο για όσο χρειαστεί...και τα leasing στα συνεργεία δεν παίρνουν σειρά εύκολα...επίσης να ξέρεις ότι είσαι υποχρεωμένος να το πας όπου σου πουν...από τον Πειραιά στην μεταμόρφωση γιατί έχουν συνεργαζόμενο συνεργείο...
όλα είναι σχετικά...το leasing συμφέρει κυρίως αν θες έξοδα....ή στην αρχή αν δεν ξέρεις αν θα περπατήσει το μαγαζί σου....αν περπατάει αλλά είσαι τσίμα τσίμα σε αυτή την περίοδο δεν συμφέρει και τόσο.
Όλα ρίσκο είναι τύπε...και το αγορασμένο μπορεί στα 5 χρόνια να αρχίσει να χαλάει...Να έχεις δίκιο σε αυτό.. εγώ το έγραψα λίγο ατσουμπαλα μου φαίνεται.. το ξέρω γιατί και τώρα αυτό που οδηγαω leasing είναι
Μην το πάρεις στραβά, αλλά θα σε συμβούλευα να κάnεις μια μικρή έρευνα για το τι ακριβώς κάνει η μεταφορική... γιατί, σόρρυ κιόλας, αλλά βανάκι μας έρχεται μόνο απο τον πήγασσο, για τα ζελεδάκια της haribo και τις καραμελίτσες, και τα ψυγεία βανάκια της algida που τα τρέχουν εξωτερικοί συνεργάτες. Όλα τα υπόλοιπα έρχονται με φορτηγά. Σε αρκετές περιπτώσεις μεγάλα φορτηγά, ακόμα και αν μας παραδίδουν κυριολεκτικά δύο-τρία κιβώτια μόνο. Αν δε μιλάς για περίπτερα και ΠΟΛΥ μικρά mini market, τότε δε μπορώ να δω πως ένα βαν γίνεται βιώσιμο εργαλείο στην τροφοδοσία super market.Επειδή την ρώτησα και μου είπε ότι και βαν παίρνουν...
Τυπε θες να φέρεις κορταρι από λαζαρατι? Άμεση πρόσληψη πληρωμή μετρητοίς μπόνους διακοπές ξαμιλια ολ ινκλουσιβ μια βδομάδαΡε μύστες καλησπέρα...
Έχω μια ξαδέρφη που δουλεύει σε μεγάλη μεταφορική της Αθήνας... Μου είπε ότι θέλουν άτομα με δικό τους φορτηγό ψυγείο (βαν ή μεγάλο φορτηγό) για να μεταφερουν σε σούπερ μάρκετ τα προϊόντα τους.
Το σκέφτομαι εδώ κ μέρες σοβαρά η αλήθεια είναι..
Κοιτάω στο car.gr για ενοικίαση βαν ψυγείου τι τιμές παίζουν κλπ... Είναι κανείς εδώ μέσα που το έχει κάνει αυτό?? Θα ήθελα να μου πείτε τις γνώμες σας και τι κόστος έχει να ανοίξω βιβλία κλπ...
Ευχαριστώ και καλά γαμησια...
Σιγά 250€ τον μήνα !!! Σας βρίσκουν κορόιδα ? 700€ + ΦΠΑ ετησίως με 2 προσωπικές επιχειρήσεις (κοινό ΑΦΜ διαφορετικό πεδίο ενασχόλησης - περίπου 200 τιμολόγια τον χρόνο έσοδα έξοδα) ! 1250 με ΦΠΑ παίρνουν σε καταστήματα ....
Και με παπάκι βγάζεις λεφτά. Αντιπρόσωπος προφυλακτικών, 1 κουτάκι την μέρα πωλείται το πολύ σε καθε σουπεραρκετ, 99% δεν γαμάνε, και 1% γαμάνε ακάποτα, 1 παπάκι φτάνει για την τροφοδοσία μιας μεσαίας πόλης της Πάτρας για παράδειγμα. Buisness plan κάνε οπωσδήποτε, με το παπάκι να ξεκινάς πρωί ως τις 11 να έχεις τελειώσει την διανομή, να ρίχνεις και καμιά βουτιά μετά στην θάλασσα.....Μην το πάρεις στραβά, αλλά θα σε συμβούλευα να κάnεις μια μικρή έρευνα για το τι ακριβώς κάνει η μεταφορική... γιατί, σόρρυ κιόλας, αλλά βανάκι μας έρχεται μόνο απο τον πήγασσο, για τα ζελεδάκια της haribo και τις καραμελίτσες, και τα ψυγεία βανάκια της algida που τα τρέχουν εξωτερικοί συνεργάτες. Όλα τα υπόλοιπα έρχονται με φορτηγά. Σε αρκετές περιπτώσεις μεγάλα φορτηγά, ακόμα και αν μας παραδίδουν κυριολεκτικά δύο-τρία κιβώτια μόνο. Αν δε μιλάς για περίπτερα και ΠΟΛΥ μικρά mini market, τότε δε μπορώ να δω πως ένα βαν γίνεται βιώσιμο εργαλείο στην τροφοδοσία super market.
Η foodlink για παράδειγμα έχει φουλ βαν είτε δικά της είτε συνεργαζομενα που πάνε Σκλαβενίτη, my market, γαλαξία κλπ...Μην το πάρεις στραβά, αλλά θα σε συμβούλευα να κάnεις μια μικρή έρευνα για το τι ακριβώς κάνει η μεταφορική... γιατί, σόρρυ κιόλας, αλλά βανάκι μας έρχεται μόνο απο τον πήγασσο, για τα ζελεδάκια της haribo και τις καραμελίτσες, και τα ψυγεία βανάκια της algida που τα τρέχουν εξωτερικοί συνεργάτες. Όλα τα υπόλοιπα έρχονται με φορτηγά. Σε αρκετές περιπτώσεις μεγάλα φορτηγά, ακόμα και αν μας παραδίδουν κυριολεκτικά δύο-τρία κιβώτια μόνο. Αν δε μιλάς για περίπτερα και ΠΟΛΥ μικρά mini market, τότε δε μπορώ να δω πως ένα βαν γίνεται βιώσιμο εργαλείο στην τροφοδοσία super market.
Αδερφέ, δε μιλάμε για ψιλικά, περίπτερα ή mini market. Μιλάμε για super market. Πιστεύεις οτι περιμένουν τον τυπάκο με το παπί για τις καπότες; Τις φέρνουν οι κεντρικές αποθήκες, μαζί με οτιδήποτε δεν είναι αναγκαστικά τριγωνική παραγγελία... (για όσους δεν ξέρουν τι σημαίνει "τριγωνική" λέγεται οποιαδήποτε διαδικασία παραγγελίας-παράδοσης με την εξής δομή... παραγγελία υποκαταστήματος σε προμηθευτή, με χρέωση στο ΑΦΜ του ομίλου, παράδοση στο υποκατάστημα χωρίς εξόφληση, και εξόφληση απο το λογιστήριο του ομίλου.) Τριγωνική είναι αναγκαστικά το φρέσκο γάλα, το ψωμί, όσα παγωτά δεν είναι "ιδιωτική ετικέτα" και κάποια τυροκομικά και κρέατα. Τριγωνική είναι επίσης, για λόγους διευκόλυνσης του εκάστοτε ομίλου, λόγω όγκου οι περιπτώσεις Αθηναϊκής, Ολυμπιακής 3Ε και Pepsico. Για πρακτικούς λόγους, μιας και σου κατεβάζουν 2-3 παλέτες έκαστος προμηθευτής τη φορά, σε εβδομαδιαία, τουλάχιστον, βάση. Τριγωνική μπορεί να είναι καθ'εξαίρεση, παραγγελίες απο ανεξάρτητους προμηθευτές, (βλέπε Αντζουλάτος) σε περιπτώσεις δραματικών ελλείψεων, όπως μια βαριά χιονόπτωση, για παράδειγμα. Τέλος, τριγωνική είναι περιπτώσεις μικροπαραγγελιών, που κανένας όμιλος δεν μπαίνει στον κόπο να παραγγείλει για τις κεντρικές αποθήκες. Στην τελευταία περίπτωση, ναι, το παπάκι παίζει σα λύση, αλλά... βγάζεις μερκοκάματο ντελιβερά σε σουβλατζίδικο, οπότε...Και με παπάκι βγάζεις λεφτά. Αντιπρόσωπος προφυλακτικών, 1 κουτάκι την μέρα πωλείται το πολύ σε καθε σουπεραρκετ, 99% δεν γαμάνε, και 1% γαμάνε ακάποτα, 1 παπάκι φτάνει για την τροφοδοσία μιας μεσαίας πόλης της Πάτρας για παράδειγμα. Buisness plan κάνε οπωσδήποτε, με το παπάκι να ξεκινάς πρωί ως τις 11 να έχεις τελειώσει την διανομή, να ρίχνεις και καμιά βουτιά μετά στην θάλασσα.....
Το ερώτημα είναι πάνε να παραδώσουν, ή πάνε να παραλάβουν προϊόντα αγορασμένα απο τα e-shop του κάθε ομίλου, για delivery στον τελικό καταναλωτή;Η foodlink για παράδειγμα έχει φουλ βαν είτε δικά της είτε συνεργαζομενα που πάνε Σκλαβενίτη, my market, γαλαξία κλπ...
Όχι όχι.. σου έφερα την foodlink για παράδειγμα γιατί η εταιρεία που σου λέω είναι αντίστοιχη της .. Από αποθήκες της τάδε εταιρείας (foodlink π.χ), διανομή στα Σ/Μ. Όταν στο my market ή στον γαλαξία ή Σκλαβενίτη πας προϊόντα της Mondelez δεν θες ολόκληρο φορτηγό..... δενμιλαω για αναψυκτικά ή αλλαντικά ή τυριά ή κρέατα ..Αδερφέ, δε μιλάμε για ψιλικά, περίπτερα ή mini market. Μιλάμε για super market. Πιστεύεις οτι περιμένουν τον τυπάκο με το παπί για τις καπότες; Τις φέρνουν οι κεντρικές αποθήκες, μαζί με οτιδήποτε δεν είναι αναγκαστικά τριγωνική παραγγελία... (για όσους δεν ξέρουν τι σημαίνει "τριγωνική" λέγεται οποιαδήποτε διαδικασία παραγγελίας-παράδοσης με την εξής δομή... παραγγελία υποκαταστήματος σε προμηθευτή, με χρέωση στο ΑΦΜ του ομίλου, παράδοση στο υποκατάστημα χωρίς εξόφληση, και εξόφληση απο το λογιστήριο του ομίλου.) Τριγωνική είναι αναγκαστικά το φρέσκο γάλα, το ψωμί, όσα παγωτά δεν είναι "ιδιωτική ετικέτα" και κάποια τυροκομικά και κρέατα. Τριγωνική είναι επίσης, για λόγους διευκόλυνσης του εκάστοτε ομίλου, λόγω όγκου οι περιπτώσεις Αθηναϊκής, Ολυμπιακής 3Ε και Pepsico. Για πρακτικούς λόγους, μιας και σου κατεβάζουν 2-3 παλέτες έκαστος προμηθευτής τη φορά, σε εβδομαδιαία, τουλάχιστον, βάση. Τριγωνική μπορεί να είναι καθ'εξαίρεση, παραγγελίες απο ανεξάρτητους προμηθευτές, (βλέπε Αντζουλάτος) σε περιπτώσεις δραματικών ελλείψεων, όπως μια βαριά χιονόπτωση, για παράδειγμα. Τέλος, τριγωνική είναι περιπτώσεις μικροπαραγγελιών, που κανένας όμιλος δεν μπαίνει στον κόπο να παραγγείλει για τις κεντρικές αποθήκες. Στην τελευταία περίπτωση, ναι, το παπάκι παίζει σα λύση, αλλά... βγάζεις μερκοκάματο ντελιβερά σε σουβλατζίδικο, οπότε...
Το ερώτημα είναι πάνε να παραδώσουν, ή πάνε να παραλάβουν προϊόντα αγορασμένα απο τα e-shop του κάθε ομίλου, για delivery στον τελικό καταναλωτή;
Μην το πάρεις σαν καυγά... αλλά, μιλάμε για διανομή ανα κατάστημα, σωστά; Όχι για παράδοση σε κεντρικές αποθήκες διανομής ομίλου. Και αυτό γιατί, στην προσωπική μου εμπειρία, τα περισσότερα προϊόντα μεγάλης κατανάλωσης, τα διαχειρίζεται η κεντρική αποθήκη, για να έχει πιο καλό έλεγχο στις τιμές στο ράφι. Τα υπόλοιπα είναι αυτό που λέμε "μικρό κομμάτι στην πίτα" και δεν ενδιαφέρει κανέναν να ασχοληθεί με το λογιστικό κομμάτι κεντρικής παραλαβής και μεταδιανομής. Αν δε μιλάμε για κάτι σε επίπεδο, πχ, μπάρες πρωτεΐνης, ή ανεξάρτητη εισαγωγή κωδικών που δεν έρχονται στην Ελλάδα απο τον επίσημο αντιπρόσωπο/διανομέα, τότέ μόνο μικρής κατανάλωσης προϊόντα μας έρχονται έτσι, σε μικρές ποσότητες και με βανάκι του πωλητή-οδηγού. Ακόμα και τα προϊόντα της Mondelez που ανέφερες, κυρίως οι κωδικοί που έχουν σημαντική κατανάλωση, έρχονται απο τα κεντρικά. Τουλάχιστον στα ΑΒ, τόσο στο εταιρικό όσο και στο ευρύτερο franchise του ομίλου. Πάλι, εξαρτάται απο το πόσο τρέχουν κάποια προϊόντα ανα κατάστημα, αλλά, σε γενική εικόνα, αν κάτι έχει εμπορικό βάρος, το διαχειρίζεται η αποθήκη του ΑΒ, Μετρό, Σκλαβενίτη, Μασούτη κτλ... δεν το διαπραγματεύονται αυτό, θέλουν να μπορούν να ανεβάσουν τιμές με την παραλαβή αυξημένου τιμολογίου, πριν τελειώσει το παλιότερο στοκ... πως νομίζουμε όλοι οτι ανεβαίνουν οι τιμές κάθε εβδομάδα δηλαδή;Όχι όχι.. σου έφερα την foodlink για παράδειγμα γιατί η εταιρεία που σου λέω είναι αντίστοιχη της .. Από αποθήκες της τάδε εταιρείας (foodlink π.χ), διανομή στα Σ/Μ. Όταν στο my market ή στον γαλαξία ή Σκλαβενίτη πας προϊόντα της Mondelez δεν θες ολόκληρο φορτηγό..... δενμιλαω για αναψυκτικά ή αλλαντικά ή τυριά ή κρέατα ..
Ενημερωμένο σε βρίσκω....αν επιτρέπεται ασχολείσαι με logistics?Μην το πάρεις σαν καυγά... αλλά, μιλάμε για διανομή ανα κατάστημα, σωστά; Όχι για παράδοση σε κεντρικές αποθήκες διανομής ομίλου. Και αυτό γιατί, στην προσωπική μου εμπειρία, τα περισσότερα προϊόντα μεγάλης κατανάλωσης, τα διαχειρίζεται η κεντρική αποθήκη, για να έχει πιο καλό έλεγχο στις τιμές στο ράφι. Τα υπόλοιπα είναι αυτό που λέμε "μικρό κομμάτι στην πίτα" και δεν ενδιαφέρει κανέναν να ασχοληθεί με το λογιστικό κομμάτι κεντρικής παραλαβής και μεταδιανομής. Αν δε μιλάμε για κάτι σε επίπεδο, πχ, μπάρες πρωτεΐνης, ή ανεξάρτητη εισαγωγή κωδικών που δεν έρχονται στην Ελλάδα απο τον επίσημο αντιπρόσωπο/διανομέα, τότέ μόνο μικρής κατανάλωσης προϊόντα μας έρχονται έτσι, σε μικρές ποσότητες και με βανάκι του πωλητή-οδηγού. Ακόμα και τα προϊόντα της Mondelez που ανέφερες, κυρίως οι κωδικοί που έχουν σημαντική κατανάλωση, έρχονται απο τα κεντρικά. Τουλάχιστον στα ΑΒ, τόσο στο εταιρικό όσο και στο ευρύτερο franchise του ομίλου. Πάλι, εξαρτάται απο το πόσο τρέχουν κάποια προϊόντα ανα κατάστημα, αλλά, σε γενική εικόνα, αν κάτι έχει εμπορικό βάρος, το διαχειρίζεται η αποθήκη του ΑΒ, Μετρό, Σκλαβενίτη, Μασούτη κτλ... δεν το διαπραγματεύονται αυτό, θέλουν να μπορούν να ανεβάσουν τιμές με την παραλαβή αυξημένου τιμολογίου, πριν τελειώσει το παλιότερο στοκ... πως νομίζουμε όλοι οτι ανεβαίνουν οι τιμές κάθε εβδομάδα δηλαδή;
Όχι... τουλάχιστον όχι άμεσα... σε super market δουλεύω... αποθήκη κυρίως και κοπή τυριών όποτε χρειαστεί. Αλλά, μετά απο λίγο καιρό σε οποιαδήποτε δουλειά, μαθαίνεις το γραφειοκρατικό κομμάτι τηςΕνημερωμένο σε βρίσκω....αν επιτρέπεται ασχολείσαι με logistics?
Aδερφέ μην το σνομπάρεις. Εντάξει, μπορεί στην συγκεκριμένη περίπτωση να μοιάζει λιγάκι ζόρικη η φάση, αλλά σκέψου αυτό μόνο... ΑΝ πέσουν οι συγκυρίες, σπάσει ο διάολος το ποδάρι του, και μπούνε τα άστρα στη σωστή γραμμή, το ένα φορτηγό που λες μπορεί να γίνει ένας μικρός (ή και μεγάλος) στόλος, και απο μεταφορέα φορτηγατζή να βρεθείς ιδιοκτήτης μεγαλοεταιρείας Logistics, να κλείνεις συμβόλαια υπηρεσιών με πολυεθνικές και να διαχειρίζεσαι φορτία σε εξαψήφιες αξίες καθημερινά, με τετραψήφιο ημερήσιο τζίρο, για να μην πω πενταψήφιοΚλασικό κυριακάτικο το θέμα;
Γράφει ο άλλος για έναρξη εταιρείας και περιμένω να δω για καμία ωραία επιχειρηματική ιδέα.
Και μπαίνω και βλέπω για φορτηγό...
Στο Ελλαντα μέχρι εκεί φτάνετε να βλέπετε ότι κάνετε μπιζνες; Με ένα φορτηγό;
Μπορεις να κανεις πολλά λεφτα, και επιτελους να πάρεις δικο σου βανάκι.Aδερφέ μην το σνομπάρεις. Εντάξει, μπορεί στην συγκεκριμένη περίπτωση να μοιάζει λιγάκι ζόρικη η φάση, αλλά σκέψου αυτό μόνο... ΑΝ πέσουν οι συγκυρίες, σπάσει ο διάολος το ποδάρι του, και μπούνε τα άστρα στη σωστή γραμμή, το ένα φορτηγό που λες μπορεί να γίνει ένας μικρός (ή και μεγάλος) στόλος, και απο μεταφορέα φορτηγατζή να βρεθείς ιδιοκτήτης μεγαλοεταιρείας Logistics, να κλείνεις συμβόλαια υπηρεσιών με πολυεθνικές και να διαχειρίζεσαι φορτία σε εξαψήφιες αξίες καθημερινά, με τετραψήφιο ημερήσιο τζίρο, για να μην πω πενταψήφιο
Συγνώμη ρε φίλε που δεν πήρα την γνώμη σου πρώτα..Κλασικό κυριακάτικο το θέμα;
Γράφει ο άλλος για έναρξη εταιρείας και περιμένω να δω για καμία ωραία επιχειρηματική ιδέα.
Και μπαίνω και βλέπω για φορτηγό...
Στο Ελλαντα μέχρι εκεί φτάνετε να βλέπετε ότι κάνετε μπιζνες; Με ένα φορτηγό;