Συν αποζημειώσεις που θα πληρώσουν για τα τζάμια της περιοχής.για 3 χαρτια εγινε τοσο σουσουρο?
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an alternative browser.
You should upgrade or use an alternative browser.
Εκκένωση μαχητικών από Πτέρυγα Μάχης
- Μέλος που άνοιξε το νήμα riding
- Ημερομηνία ανοίγματος
- Απαντήσεις 572
- Εμφανίσεις 20K
- Tagged users Καμία
- Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)
Δεν πήραν φωτιά οι αποθηκες. Είχε γίνει αποψίλωση. Από το θερμικό φορτίο έσκασαν.Συναγωνιστές έτυχε να έχω υπηρετήσει την περίοδο Αύγουστος 1998-Μάρτης 1999 στην 111ΠΜ ήμουν στην 330Μ και φύλαγα σκοπιά στην Καράμπα τις εξωτερικές αποθήκες λίγο δύσκολο να πιάσουν φωτιά λόγω της θέσης τους. Ή θα είχαν αφήσει τίποτα έξω που λίγο δύσκολο το βλέπω να είχαν ξεχάσει εξοπλισμό που μπορεί να κάνει μανιτάρι με έκρηξη ή κάποιο χέρι έκανε τη φάση για να μαθευτεί το είδος των πυρομαχικών που φυλάσσονται εκεί. Προσωπική άποψη μου πάντως δεν ήταν τυχαία η φωτιά στις αποθήκες ίσως και της πιο μάχιμης πτέρυγας που έχει πάνω από το 30% των μαχητικών αεροσκαφών μας.
kolompourdas
Σεβαστός
- Εγγρ.
- 10 Μαρ 2012
- Μηνύματα
- 3.657
- Like
- 3.056
- Πόντοι
- 1.706
Τι έχουν να πουν τώρα οι γνωστοί Κουλομάχοι του σαιτ για τον μέγα ηγέτη τους;Παει…Λάλησε ο Κουλης…
(Οχι οτι εμεις ειμαστε καλα)
brabus67
Σπουδαίος
- Εγγρ.
- 9 Οκτ 2010
- Μηνύματα
- 33.554
- Like
- 14.287
- Πόντοι
- 2.606
ας προσεχαν και αυτες θελανε να κανουνε ελευθερο καμπινγκ εξω δεν τους αρεσε μεσα ειχανε κλειστοφοβιαΔεν πήραν φωτιά οι αποθηκες. Είχε γίνει αποψίλωση. Από το θερμικό φορτίο έσκασαν.
Οργανωμένο κάμπινγκ έκαναν αυτές.ας προσεχαν και αυτες θελανε να κανουνε ελευθερο καμπινγκ εξω δεν τους αρεσε μεσα ειχανε κλειστοφοβια
troueno
Μέλος
- Εγγρ.
- 14 Απρ 2006
- Μηνύματα
- 3.394
- Κριτικές
- 1
- Like
- 901
- Πόντοι
- 96
Συναγωνιστές έτυχε να έχω υπηρετήσει την περίοδο Αύγουστος 1998-Μάρτης 1999 στην 111ΠΜ ήμουν στην 330Μ και φύλαγα σκοπιά στην Καράμπα τις εξωτερικές αποθήκες λίγο δύσκολο να πιάσουν φωτιά λόγω της θέσης τους. Ή θα είχαν αφήσει τίποτα έξω που λίγο δύσκολο το βλέπω να είχαν ξεχάσει εξοπλισμό που μπορεί να κάνει μανιτάρι με έκρηξη ή κάποιο χέρι έκανε τη φάση για να μαθευτεί το είδος των πυρομαχικών που φυλάσσονται εκεί. Προσωπική άποψη μου πάντως δεν ήταν τυχαία η φωτιά στις αποθήκες ίσως και της πιο μάχιμης πτέρυγας που έχει πάνω από το 30% των μαχητικών αεροσκαφών μας.
Και εγω ειχα γνωστους που φυλαγαν σκοπια εκει στις αποθηκες . Λες με τα χρόνια να καταργηθηκε η σκοπια και να εχουν καμερες μονο???? Ο σκοπος που ηταν τον απεσυραν;
Μονη λογικη εξηγηση να τους ελειπαν τιποτα βομβες στην απογραφη οποτε εβαλαν 10 να σκασουν και θα γραψουν οτι εσκασαν 200 να καλυψουν την οικονομικη τρυπα .
εδιτ : Να και μια παραμετρος που τωρα που ηρθε (ειναι λιγο σεναριο ταινιας) . Αδειαζουν τον Καραμπα , παει καποιος μαζευει 20 βομβες αφηνει 2 αφυλακτες που σκανε , και τωρα εχει 18 βομβες για πουλημα .
Δεν έχεις άδικο σε αυτά που γράφεις όλα τα σενάρια είναι στο τραπέζι απλά επειδή είναι "στρατός" τίποτα και ποτέ δεν θα μαθευτεί.Και εγω ειχα γνωστους που φυλαγαν σκοπια εκει στις αποθηκες . Λες με τα χρόνια να καταργηθηκε η σκοπια και να εχουν καμερες μονο???? Ο σκοπος που ηταν τον απεσυραν;
Μονη λογικη εξηγηση να τους ελειπαν τιποτα βομβες στην απογραφη οποτε εβαλαν 10 να σκασουν και θα γραψουν οτι εσκασαν 200 να καλυψουν την οικονομικη τρυπα .
εδιτ : Να και μια παραμετρος που τωρα που ηρθε (ειναι λιγο σεναριο ταινιας) . Αδειαζουν τον Καραμπα , παει καποιος μαζευει 20 βομβες αφηνει 2 αφυλακτες που σκανε , και τωρα εχει 18 βομβες για πουλημα .
Anemodoura
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 19 Δεκ 2007
- Μηνύματα
- 15.662
- Like
- 36.186
- Πόντοι
- 9.931
Νέα Αγχίαλος: Οι εκρήξεις έγιναν λόγω μη αποψίλωσης, λέει η ΕΔΕ για τον «βομβαρδισμό» της αποθήκης πυρομαχικών
Η πολύ μικρή αντιπυρική ζώνη δεν ήταν αρκετή για να εμποδίσει το έντονο θερμικό φορτίο - Θα αποδοθούν ευθύνες για παραλείψεις και αμέλειες στελεχών που καταγράφονται στο πόρισμα
www.protothema.gr
Νέα Αγχίαλος: Οι εκρήξεις έγιναν λόγω μη αποψίλωσης, λέει η ΕΔΕ για τον «βομβαρδισμό» της αποθήκης πυρομαχικών
Η πολύ μικρή αντιπυρική ζώνη δεν ήταν αρκετή για να εμποδίσει το έντονο θερμικό φορτίο - Θα αποδοθούν ευθύνες για παραλείψεις και αμέλειες στελεχών που καταγράφονται στο πόρισμαwww.protothema.gr
Αναφέρουν πολλές φορές για στροβιλισμό και ταχύτητα του ανέμου.
Εντωμεταξύ από το ιστορικό των μετεωρολογικών του αεροδρομίου βλέπεις :
SA 27/07/2023 16:20->
METAR LGBL 271620Z 07005KT 8000 FEW040 30/17 Q1009=
SA 27/07/2023 15:50->
METAR LGBL 271550Z 07008KT 8000 FEW040 31/18 Q1008 BLU=
SA 27/07/2023 15:20->
METAR LGBL 271520Z 08010KT 8000 FEW040 32/15 Q1008=
SA 27/07/2023 14:50->
METAR LGBL 271450Z 07008KT 8000 FEW040 33/14 Q1008 BLU=
SA 27/07/2023 14:20->
METAR LGBL 271420Z 02009KT 8000 FEW040 34/14 Q1007=
SA 27/07/2023 13:50->
METAR LGBL 271350Z 01011KT 8000 FEW040 34/14 Q1007=
SA 27/07/2023 13:20->
METAR LGBL 271320Z 01012KT 8000 FEW040 34/13 Q1007=
SA 27/07/2023 12:50->
METAR LGBL 271250Z 01010KT 8000 FEW040 34/14 Q1007=
SA 27/07/2023 12:20->
METAR LGBL 271220Z 01012KT 9999 FEW040 35/13 Q1007=
SA 27/07/2023 11:50->
METAR LGBL 271150Z 01008KT 9999 FEW040 35/14 Q1007 BLU=
SA 27/07/2023 11:20->
METAR LGBL 271120Z 35010KT 9999 FEW040 34/10 Q1007=
SA 27/07/2023 10:50->
METAR LGBL 271050Z 03008KT 9999 FEW040 33/11 Q1007=
SA 27/07/2023 10:20->
METAR LGBL 271020Z 35012KT 9999 FEW040 34/10 Q1007=
SA 27/07/2023 09:50->
METAR LGBL 270950Z 09010KT 9999 FEW040 33/11 Q1008=
Μέγιστη ταχύτητα ανέμου που έχει καταγράφει μέσα στο μεσημέρι(15:20 και 1620 τοπική ώρα) : 12 κόμβοι, που σημαίνει 22.2 χλμ/ώρα.
Την ώρα δε που έφτασε η φωτιά στη μονάδα(14:20-14:50 UTC, δηλαδή 17:20-1750 τοπική) καταγράφηκε ταχύτητα ανέμου 9 και 8 κόμβων, που σημαίνει 16.7-14.8 χλμ/ώρα. Στη συνέχεια παρατηρείται περεταίρω μείωση της ταχύτητας του ανέμου η οποία πέφτει στους 5 κόμβους, δηλαδή 9.3 χλμ/ώρα, στην αναφορά 1920 τοπικής ώρας.
Η ταχύτητα του ανέμου είναι γενικά σταθερή χωρίς ριπές(ξαφνική προσωρινή αύξηση της τιμής της) και χωρίς μεταβλητότητα(απότομη αλλαγή διεύθυνσης).
Τα ίδια που έλεγε ο Χαρδαλιάς τότε για ισχυρούς ανέμους και οι μετεωρολογικοί σταθμοί καταγράψανε άπνοια.
Αναμένουμε μελλοντική προαγωγή του Δκτη και της επιτροπής διερεύνησης.
Anemodoura
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 19 Δεκ 2007
- Μηνύματα
- 15.662
- Like
- 36.186
- Πόντοι
- 9.931
ΑΝΑΛΥΣΗ: Ποια είναι τα λάθη που έγιναν και είχαμε εκρήξεις στη Ν. Αγχίαλο; - Πτήση
Η φωτιά σε περιφερειακή αποθήκη πυρομαχικών της 111 Πτέρυγα Μάχης στην ευρύτερη περιοχή της Νέας Αγχιάλου είναι αναμφίβολα μια από τις χειρότερες στιγμές της Πολεμικής Αεροπορίας. Εν καιρώ ειρήνης, δεν νοείται να συμβεί τέτοιο περιστατικό, και μάλιστα από μια «απλή» δασική πυρκαγιά. Πριν...
flight.com.gr
Αν υπήρχε ενα απλο σύστημα κρουνών που θα κατάβρεχαν τα πυρομαχικα ώστε να μην αναπτύξουν μεγάλες θερμοκρασίες και εκραγούν, πιθανόν να μην ειχε συμβεί τίποτα απο ολα αυτα...μιλάμε για κόστος της πλάκας.
Να δείς που η καταγραφή των ανέμων που αναφέρεις βρίσκεται κάπου δίπλα στον διάδρομο, μετριέται με κάποιο μηχάνημα και αναφέρεται από τον πύργο ελέγχου στο αεροπλάνο που προσγειώνεται.Αναφέρουν πολλές φορές για στροβιλισμό και ταχύτητα του ανέμου.
Εντωμεταξύ από το ιστορικό των μετεωρολογικών του αεροδρομίου βλέπεις :
Μέγιστη ταχύτητα ανέμου που έχει καταγράφει μέσα στο μεσημέρι(15:20 και 1620 τοπική ώρα) : 12 κόμβοι, που σημαίνει 22.2 χλμ/ώρα.
Την ώρα δε που έφτασε η φωτιά στη μονάδα(14:20-14:50 UTC, δηλαδή 17:20-1750 τοπική) καταγράφηκε ταχύτητα ανέμου 9 και 8 κόμβων, που σημαίνει 16.7-14.8 χλμ/ώρα. Στη συνέχεια παρατηρείται περεταίρω μείωση της ταχύτητας του ανέμου η οποία πέφτει στους 5 κόμβους, δηλαδή 9.3 χλμ/ώρα, στην αναφορά 1920 τοπικής ώρας.
Η ταχύτητα του ανέμου είναι γενικά σταθερή χωρίς ριπές(ξαφνική προσωρινή αύξηση της τιμής της) και χωρίς μεταβλητότητα(απότομη αλλαγή διεύθυνσης).
Τα ίδια που έλεγε ο Χαρδαλιάς τότε για ισχυρούς ανέμους και οι μετεωρολογικοί σταθμοί καταγράψανε άπνοια.
Αναμένουμε μελλοντική προαγωγή του Δκτη και της επιτροπής διερεύνησης.
Ο στροβιλισμός αναφέρεται στο σημείο που είχε εκείνη την ώρα φωτιά και όχι όλο τον χώρο.
Να δείς που η καταγραφή των ανέμων που αναφέρεις βρίσκεται κάπου δίπλα στον διάδρομο, μετριέται με κάποιο μηχάνημα και αναφέρεται από τον πύργο ελέγχου στο αεροπλάνο που προσγειώνεται.
Ο στροβιλισμός αναφέρεται στο σημείο που είχε εκείνη την ώρα φωτιά και όχι όλο τον χώρο.
Μάλλον οι γνώσεις σου δεν είναι επαρκείς και προσπαθείς να δικαιολογήσεις μια κατάσταση.
Η επίσημη μετεωρολογική αναφορά έχει να κάνει με τον γενικό άνεμο που επικρατεί στην περιοχή του αεροδρομίου και σε ορισμένο ύψος πάνω απο το έδαφος. Εκτός και αν αναφέρεται ρητώς για συγκεκριμένο διάδρομο στο τέλος της αναφοράς.
Δες εδώ παράδειγμα από τη Ρόδο (Διαγόρας)
METAR COR LGRP 010720Z 10005KT 9999 SCT018 18/12 Q1016 RMK SCT080 FEW180 R24 10005G08KT 030V120 R06 VRB02KT NOSIG= |
Γενικός άνεμος 10005KT (100 μοίρες 5 κόμβοι), άνεμος στον διάδρομο 24: R24 10005G08KT 030V120 (άνεμος διαδρόμου 24 , από 100 μοίρες 5 κόμβοι με ριπές στους 8 Κόμβους και μεταβλητότητα από 030 μοίρες έως 120 μοιρες).
Οπότε και το επιχείρημα σου ότι ο άνεμος στο κατώφλι συγκεκριμένου διαδρόμου είναι υποχρεωτικά χαμηλότερης έντασης από τον γενικό άνεμο περιοχής αεροδρομίου, καταρρίπτεται αγαπητέ μου.
Μέσα, και στα όρια του μετώπου της φωτιάς επικρατούνε διαφορετικοί άνεμοι και παρατηρούνται στροβιλισμοί λόγω των υψηλών θερμοκρασιών.
Είναι εντελώς διαφορετικό το να λες ότι υπήρχε ισχυρός άνεμος και στροβιλισμοί λόγω μετεωρολογικών συνθηκών (στην διπλανή περιοχή που ΔΕΝ καίγεται), και διαφορετικό πράμα να αποδίδεις εν μέρη την καταστροφή του υλικού, σε φαινόμενα που συναντάς δίπλα σε κάθε πυρκαγιά λόγω θερμότητας που εκλύεται στην ατμόσφαιρα από την ίδια.
Στην τελική η περιοχή είχε εκκενωθεί και οι δυνάμεις πυρόσβεσης είχανε αποχωρήσει. Ποιος ήταν εκεί να βεβαιώσει ότι οι στροβιλισμοί όντως παρατηρήθηκαν και κυρίως ότι δεν συνδέονται με το πύρινο μέτωπο ?
Αστεία επιχειρήματα που χρησιμοποίησε και ο Χαρδαλιάς στο παρελθόν.
Τελευταία τροποποίηση:
Άλλα μου λέει η θεία μου άλλα μου λεν τα αυτιά μου....Μάλλον οι γνώσεις σου δεν είναι επαρκείς και προσπαθείς να δικαιολογήσεις μια κατάσταση.
Η επίσημη μετεωρολογική αναφορά έχει να κάνει με τον γενικό άνεμο που επικρατεί στην περιοχή του αεροδρομίου και σε ορισμένο ύψος πάνω απο το έδαφος. Εκτός και αν αναφέρεται ρητώς για συγκεκριμένο διάδρομο στο τέλος της αναφοράς.
Δες εδώ παράδειγμα από τη Ρόδο (Διαγόρας)
METAR COR LGRP 010720Z 10005KT 9999 SCT018 18/12 Q1016 RMK SCT080 FEW180 R24 10005G08KT 030V120 R06 VRB02KT NOSIG=
Γενικός άνεμος 10005KT (100 μοίρες 5 κόμβοι), άνεμος στον διάδρομο 24: R24 10005G08KT 030V120 (άνεμος διαδρόμου 24 , από 100 μοίρες 5 κόμβοι με ριπές στους 8 Κόμβους και μεταβλητότητα από 030 μοίρες έως 120 μοιρες).
Οπότε και το επιχείρημα σου ότι ο άνεμος στο κατώφλι συγκεκριμένου διαδρόμου είναι υποχρεωτικά χαμηλότερης έντασης από τον γενικό άνεμο περιοχής αεροδρομίου, καταρρίπτεται αγαπητέ μου.
Μέσα, και στα όρια του μετώπου της φωτιάς επικρατούνε διαφορετικοί άνεμοι και παρατηρούνται στροβιλισμοί λόγω των υψηλών θερμοκρασιών.
Είναι εντελώς διαφορετικό το να λες ότι υπήρχε ισχυρός άνεμος και στροβιλισμοί λόγω μετεωρολογικών συνθηκών (στην διπλανή περιοχή που ΔΕΝ καίγεται), και διαφορετικό πράμα να αποδίδεις εν μέρη την καταστροφή του υλικού, σε φαινόμενα που συναντάς δίπλα σε κάθε πυρκαγιά λόγω θερμότητας που εκλύεται στην ατμόσφαιρα από την ίδια.
Στην τελική η περιοχή είχε εκκενωθεί και οι δυνάμεις πυρόσβεσης είχανε αποχωρήσει. Ποιος ήταν εκεί να βεβαιώσει ότι οι στροβιλισμοί όντως παρατηρήθηκαν και κυρίως ότι δεν συνδέονται με το πύρινο μέτωπο ?
Αστεία επιχειρήματα που χρησιμοποίησε και ο Χαρδαλιάς στο παρελθόν.
Καλό καλοκαίρι