Νέα

Είναι ο Κομμουνισμός αντιγραφή του Χριστιανισμού;

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα theodo
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 2K
  • Εμφανίσεις 47K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

nikostratos

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
25 Ιουλ 2010
Μηνύματα
4.028
Κριτικές
22
Like
460
Πόντοι
306
Σαφώς το έκαψε( όπως και πολλά άλλα καήκανε).
Το θέμα είναι πως υπήρχαν ασπαστές της αρχαίας ελληνικής γραμματείας ασχέτως αν οι πιο ένθερμοι από αυτούς κυνηγήθηκαν υπήρξε μάλιστα και ένας μεσσαιωνικός φιλόσοφος που πλήρωσε πολύ άγρια τα πιστεύω του παραθέτω:
"Ο Πέτρος Αβελάρδος (γαλλικά: Pierre Abélard, Λε Παλέ Νάντης, 1079 - 21 Απριλίου 1142) ήταν Γάλλος φιλόσοφος και θεολόγος του Μεσαίωνα.

Γεννήθηκε στο Le Pallet, ένα μικρό χωριό 10 μίλια ανατολικά της Νάντης στην Βρετάνη από ευγενή οικογένεια. Από νεαρή ηλικία παροτρύνθηκε από τον πατέρα του στα γράμματα και τις τέχνες. Επέλεξε την διαλεκτική και μυήθηκε στην λογική του Αριστοτέλη. Σε αντίθεση με την στρατιωτική καριέρα για την οποία τον προόριζε ο πατέρας του, προτίμησε τον ακαδημαϊκό κλάδο και έκανε ταξίδια σε όλη την Γαλλία, όπου συναντούσε και συνομιλούσε με άλλα επιφανή πρόσωπα· του δόθηκε έτσι ο τίτλος του Περιπατητικού."
"Το πάθος του Αβελάρδου για τη μελέτη επουλώνει τις πληγές από τον άτυχο έρωτά του. Οι μαθητές του τον παρακαλούσαν να ξαναρχίσει τη διδασκαλία του. Έγραψε τότε την πρώτη πραγματεία περί θεολογίας. Η μεγάλη επιτυχία που σημείωσε ήταν πρόκληση για τους αντιπάλους του. Επωφελούμενοι από τις συμφορές του, τον κατεδίωξαν.

Η διδασκαλία του ανησύχησε την Ρωμαιοκαθολική Εκκλησία, ειδικότερα όταν κήρυξε ότι η αμφιβολία είναι η αφετηρία που οδηγεί στην έρευνα. Η κατάσταση οξύνθηκε όταν δίδαξε ότι η αμαρτία υπάρχει μόνο όταν συντρέχει κακή και δόλια πρόθεση και θεωρήθηκε αιρετικός αφού αρνιόταν το προπατορικό αμάρτημα.

Συνέπεια των θεωριών του υπήρξαν οι αλλεπάλληλες διώξεις και τα βασανιστήρια, στα οποία πρωταγωνιστής υπήρξε ο δεινότερος πολέμιός του, Βερνάρδος του Κλαιρβώ, ο οποίος ανακηρύχθηκε άγιος από την Καθολική Εκκλησία. Ο Άγιος Βερνάρδος τον κατεδίωκε έως ότου συνεκλήθη σύνοδος στη Σουασόν (Soissons), όπου ο Αβελάρδος καταδικάστηκε ως επικίνδυνος αιρετικός.

Ο διασυρμός του Αβελάρδου είχε φτάσει στο ύψιστο σημείο. Τα βιβλία του καίγονται στην πλατεία του Αγίου Πέτρου στη Ρώμη. Ο φιλόσοφος, ψυχικό ράκος, καταφεύγει στο μοναστήρι του Κλινύ (Cluny), όπου στις 21 Απριλίου του 1142 αφήνει την τελευταία του πνοή. Η Ελοΐζα, πριν το θάνατό της, ζήτησε να ταφεί δίπλα στον άνδρα της."

"Ο Αβελάρδος δεν ήταν απλώς ένας μορφωμένος άνδρας που καταπιάστηκε με τη φιλοσοφία· ήταν επίσης υπέρμαχος της διαλεκτικής και πολλοί ιστορικοί των νεώτερων χρόνων τον χαρακτήρισαν ως τον μεγαλύτερο ελευθερόφρονα του Μεσαίωνα, πρόδρομο του Γάλλου διαφωτιστή Ζαν Ζακ Ρουσώ και του Γερμανού φιλοσόφου Ιμμάνουελ Καντ.

Με πρωτοφανή απλότητα κάνει εισαγωγή στην έλλογη σκέψη το 1122 με τα έργα του «Εγχειρίδιο περί Λογικής για Αρχάριους» (Logica ingredientibus), και «Ναι και Όχι» (Sic et Non). Την ίδια διάθεση διατηρεί και στο έργο του «Ηθικά ή Γνώθι σαυτόν» (Ethica seu scito te ipsum) όπου στέκεται στον όρο "αμαρτία" με ψυχαναλυτική διάθεση. Ο Αβελάρδος βοήθησε στη μεταβολή της τιμωρού στάσης απέναντι στην αμαρτία, δίνοντας περισσότερη σημασία στον άνθρωπο και στην πρόθεσή του να μετανοήσει. Όπως γράφει,

        Η μεταμέλεια της καρδιάς εξαλείφει το αμάρτημα, δηλαδή την περιφρόνηση προς τον Θεό ή τη σύμφωνη γνώμη για το κακό. Γιατί το έλεος του Θεού, που εμπνέει αυτή τη μεταμέλεια, δεν συμβιβάζεται με το αμάρτημα.   

Στον Αβελάρδο, καταλογίζεται και ανθρωπιστικό πνεύμα, ειδικότερα με το έργο του «Διάλογος ανάμεσα σ’ ένα φιλόσοφο (ειδωλολάτρη), έναν Εβραίο και έναν Χριστιανό», που άρχισε να γράφει τους τελευταίους μήνες της ζωής του στο Κλινύ. Σε αυτό το έργο προσπαθεί να να αναδείξει το κοινό στοιχείο που χαρακτηρίζει τις τρεις θρησκείες οι οποίες, κατά τον Αβελάρδο, αντιπροσώπευαν το ύψιστο της ανθρώπινης σκέψης και την αναγνώριση κάθε ανθρώπου ως υιού του Θεού."

πηγή: [URL unfurl="true"]http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%A0%CE%AD%CF%84%CF%81%CE%BF%CF%82_%CE%91%CE%B2%CE%B5%CE%BB%CE%AC%CF%81%CE%B4%CE%BF%CF%82[/url]
ποιος συμφωνεί;
 
OP
OP
theodo

theodo

Μέλος
Εγγρ.
3 Ιουλ 2011
Μηνύματα
1.419
Like
0
Πόντοι
16

nikostratos

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
25 Ιουλ 2010
Μηνύματα
4.028
Κριτικές
22
Like
460
Πόντοι
306
παραθέτω και αυτό ως τροφή για συζήτηση:

"Η Πνευματική διάσταση των Γραφών από τον Μάιστερ 'Εκχαρτ (Meister Eckhart)

Μετάφραση: Δημήτρης Κουτσούκης

Ο Μάιστερ Εκχαρτ, Δομινικανός θεολόγος του 13ου αιώνα, θεωρείται ως ο μεγαλύτερος των Γερμανών μυστικιστών. Γεννήθηκε το 1260 στο Χοκ Χάιμ και πέθανε το 1328.
Στο τάγμα των Δομινικανών εισήλθε κατά το 1275, όπου σύντομα κέρδισε την εκτίμηση και αναγνώριση των ανωτέρων του.
Εικάζεται ότι στάλθηκε συνέχεια στην Κολωνία όπου μαθήτευσε στο περίφημο Studium Generale των Δομινικανών και ύστερα ορίστηκε διαδοχικά ηγούμενος στο Ερφουρτ και εφημέριος στη Θουρινγκία. Κατά το 1300 πήγε στο Παρίσι όπου απέκτησε τον τίτλο του διδάκτορα της Θεολογίας, ενώ το 1322 στην έδρα του Studium Generale, στην θέση την οποία κάποτε κοσμούσε ο Αλβέρτος ο Μέγας. Το 1326 ο αρχιεπίσκοπος της Κολωνίας μη κατανοώντας το εσωτερικό μήνυμα της πνευματικής διδασκαλίας του Εκχαρτ, τον παρέπεμψε στην Ιερά Εξέταση με την κατηγορία της διάδοσης των επικίνδυνων ιδεών.
Ο Εκχαρτ, ο οποίος προσέφυγε στον Πάπα υποστηρίζοντας ότι δεν είναι αιρετικός, πέθανε τελικά στις 30 Απριλίου 1328. Ενα σχεδόν χρόνο αργότερα στις 27 Μαρτίου 1329 ο Πάπας χαρακτήρισε ορισμένα τμήματα του έργου του ως αιρετικά. Γεγονός πάντως είναι ότι στα κηρύγματά του Εκχαρτ συνέρρεαν πλήθη πιστών και η επίδραση που άσκησαν αυτά στη Θεολογία της εποχής του υπήρξε σημαντικότατη.
Σήμερα οι πνευματικοί αναζητητές ανακαλύπτουν και πάλι την Εσωτερική διάσταση της διδασκαλίας του, η οποία φυσικά κάθε άλλο παρά αιρετική είναι."

πηγή: www.tetraktys.gr/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=937&category_id=61&option=com_virtuemart&Itemid=53&lang=el]http://www.tetraktys.gr/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=937&category_id=61&option=com_virtuemart&Itemid=53&lang=el[/url]

παράθεση από: www.philosophicalbibliography.com/index.php?option=com_content&view=article&id=69]http://www.philosophicalbibliography.com/index.php?option=com_content&view=article&id=69[/url]
 

leonoro

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
28 Δεκ 2006
Μηνύματα
14.482
Like
11
Πόντοι
166
50 σελίδες επιχειρήματα δεν σου φτάνουν;

Δεν πιστεύω στη εκκλησία να φυλάς και την Ειδωλο-εικόνα του και να ανάβεις κεράκι στην μνήμη του;

Φαίνονται


Ο Ιεράρχης της Καισαρείας υπεραμύνεται της σπουδαιότητας της μελέτης της «θύραθεν» σοφίας από τους χριστιανούς νέους ως αναγκαία προπαίδεια για την εμβάθυνση στα θεία πράγματα και φέρνει μάλιστα ως παραδείγματα τους προφήτες Μωυσή και τον Δανιήλ οι οποίοι ασχολήθηκαν με τα θεία αφού είχαν γίνει εγκρατείς της Αιγυπτιακής ο πρώτος και της Χαλδαϊκής σοφίας ο δεύτερος. Εκείνο το οποίο απορρίπτει παντελώς από την θύραθεν παιδεία ο Μέγας Βασίλειος είναι την περί θεών μυθολογία. Εδώ πρέπει να παρατηρήσουμε ότι δεν συνιστά μόνον την μελέτη των εξωτερικών και μορφολογικών στοιχείων της αρχαίας γραμματείας, αλλά και εκ του περιεχομένου της  την μελέτη των ηθικων παραδειγμάτων που προτρέπουν προς την (χριστιανική) αρετή. Είναι πολύ χαρακτηριστικό το ότι αρχίζει τον λόγο του με αναφορά σε ένα δίδαγμα από τον Ησίοδο, ενώ κατά την διάρκειά του παραπέμπει επανειλημμένως στον Ησίοδο, τον Πλάτωνα, τον Όμηρο, τον Πλούταρχο, τον Θέογνι, τον Ευριπίδη, τον Αισχύλο, τον Ιάμβλιχο, τον Ξενοφώντα, σε αρχαίες παροιμίες και φέρνει παραδείγματα από τους αρχαίους αθλητές, φιλοσόφους και Βασιλείς.
 
OP
OP
theodo

theodo

Μέλος
Εγγρ.
3 Ιουλ 2011
Μηνύματα
1.419
Like
0
Πόντοι
16
Το θέμα είναι πως υπήρχαν ασπαστές της αρχαίας ελληνικής γραμματείας ασχέτως αν οι πιο ένθερμοι από αυτούς κυνηγήθηκαν υπήρξε μάλιστα και ένας μεσσαιωνικός φιλόσοφος που πλήρωσε πολύ άγρια τα πιστεύω του παραθέτω:
"Ο Πέτρος Αβελάρδος (γαλλικά: Pierre Abélard, Λε Παλέ Νάντης, 1079 - 21 Απριλίου 1142) ήταν Γάλλος φιλόσοφος και θεολόγος του Μεσαίωνα.

Γεννήθηκε στο Le Pallet, ένα μικρό χωριό 10 μίλια ανατολικά της Νάντης στην Βρετάνη από ευγενή οικογένεια. Από νεαρή ηλικία παροτρύνθηκε από τον πατέρα του στα γράμματα και τις τέχνες. Επέλεξε την διαλεκτική και μυήθηκε στην λογική του Αριστοτέλη. Σε αντίθεση με την στρατιωτική καριέρα για την οποία τον προόριζε ο πατέρας του, προτίμησε τον ακαδημαϊκό κλάδο και έκανε ταξίδια σε όλη την Γαλλία, όπου συναντούσε και συνομιλούσε με άλλα επιφανή πρόσωπα· του δόθηκε έτσι ο τίτλος του Περιπατητικού."
"Το πάθος του Αβελάρδου για τη μελέτη επουλώνει τις πληγές από τον άτυχο έρωτά του. Οι μαθητές του τον παρακαλούσαν να ξαναρχίσει τη διδασκαλία του. Έγραψε τότε την πρώτη πραγματεία περί θεολογίας. Η μεγάλη επιτυχία που σημείωσε ήταν πρόκληση για τους αντιπάλους του. Επωφελούμενοι από τις συμφορές του, τον κατεδίωξαν.

Η διδασκαλία του ανησύχησε την Ρωμαιοκαθολική Εκκλησία, ειδικότερα όταν κήρυξε ότι η αμφιβολία είναι η αφετηρία που οδηγεί στην έρευνα. Η κατάσταση οξύνθηκε όταν δίδαξε ότι η αμαρτία υπάρχει μόνο όταν συντρέχει κακή και δόλια πρόθεση και θεωρήθηκε αιρετικός αφού αρνιόταν το προπατορικό αμάρτημα.

Συνέπεια των θεωριών του υπήρξαν οι αλλεπάλληλες διώξεις και τα βασανιστήρια, στα οποία πρωταγωνιστής υπήρξε ο δεινότερος πολέμιός του, Βερνάρδος του Κλαιρβώ, ο οποίος ανακηρύχθηκε άγιος από την Καθολική Εκκλησία. Ο Άγιος Βερνάρδος τον κατεδίωκε έως ότου συνεκλήθη σύνοδος στη Σουασόν (Soissons), όπου ο Αβελάρδος καταδικάστηκε ως επικίνδυνος αιρετικός.

Ο διασυρμός του Αβελάρδου είχε φτάσει στο ύψιστο σημείο. Τα βιβλία του καίγονται στην πλατεία του Αγίου Πέτρου στη Ρώμη. Ο φιλόσοφος, ψυχικό ράκος, καταφεύγει στο μοναστήρι του Κλινύ (Cluny), όπου στις 21 Απριλίου του 1142 αφήνει την τελευταία του πνοή. Η Ελοΐζα, πριν το θάνατό της, ζήτησε να ταφεί δίπλα στον άνδρα της."

"Ο Αβελάρδος δεν ήταν απλώς ένας μορφωμένος άνδρας που καταπιάστηκε με τη φιλοσοφία· ήταν επίσης υπέρμαχος της διαλεκτικής και πολλοί ιστορικοί των νεώτερων χρόνων τον χαρακτήρισαν ως τον μεγαλύτερο ελευθερόφρονα του Μεσαίωνα, πρόδρομο του Γάλλου διαφωτιστή Ζαν Ζακ Ρουσώ και του Γερμανού φιλοσόφου Ιμμάνουελ Καντ.

Με πρωτοφανή απλότητα κάνει εισαγωγή στην έλλογη σκέψη το 1122 με τα έργα του «Εγχειρίδιο περί Λογικής για Αρχάριους» (Logica ingredientibus), και «Ναι και Όχι» (Sic et Non). Την ίδια διάθεση διατηρεί και στο έργο του «Ηθικά ή Γνώθι σαυτόν» (Ethica seu scito te ipsum) όπου στέκεται στον όρο "αμαρτία" με ψυχαναλυτική διάθεση. Ο Αβελάρδος βοήθησε στη μεταβολή της τιμωρού στάσης απέναντι στην αμαρτία, δίνοντας περισσότερη σημασία στον άνθρωπο και στην πρόθεσή του να μετανοήσει. Όπως γράφει,

        Η μεταμέλεια της καρδιάς εξαλείφει το αμάρτημα, δηλαδή την περιφρόνηση προς τον Θεό ή τη σύμφωνη γνώμη για το κακό. Γιατί το έλεος του Θεού, που εμπνέει αυτή τη μεταμέλεια, δεν συμβιβάζεται με το αμάρτημα.   

Στον Αβελάρδο, καταλογίζεται και ανθρωπιστικό πνεύμα, ειδικότερα με το έργο του «Διάλογος ανάμεσα σ’ ένα φιλόσοφο (ειδωλολάτρη), έναν Εβραίο και έναν Χριστιανό», που άρχισε να γράφει τους τελευταίους μήνες της ζωής του στο Κλινύ. Σε αυτό το έργο προσπαθεί να να αναδείξει το κοινό στοιχείο που χαρακτηρίζει τις τρεις θρησκείες οι οποίες, κατά τον Αβελάρδο, αντιπροσώπευαν το ύψιστο της ανθρώπινης σκέψης και την αναγνώριση κάθε ανθρώπου ως υιού του Θεού."

πηγή: [URL unfurl="true"]http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%A0%CE%AD%CF%84%CF%81%CE%BF%CF%82_%CE%91%CE%B2%CE%B5%CE%BB%CE%AC%CF%81%CE%B4%CE%BF%CF%82[/url]
ποιος συμφωνεί;

ασπαστές;

Σοβαροί Χριστιανοί βλέπω γράφουν ....τα επιχειρήματά σας.

Και μια και γράφει για ειδωλολάτρη, πάρε κι αυτό το σπιτάκι:


kara.jpg

 

nikostratos

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
25 Ιουλ 2010
Μηνύματα
4.028
Κριτικές
22
Like
460
Πόντοι
306
και επειδή δεν μπορούσα να αντισταθώ παραθέτω και αυτό:
"ΔΑΝΤΗΣ ΑΛΙΓΚΕΡΙ

 DANTE ALIGHIERI



Γεννήθηκε στη Φλωρεντία το 1265.Παράλληλα

με το ενδιαφέρον του για την ποίηση,ήταν ζω-

ντανό σ' αυτόν απο τα νεανικά του χρόνια και

το ενδιαφέρον του γιά την πολιτική....

συνεχίζεται...

 Γεννήθηκε στη Φλωρεντία το 1265.Παράλληλα με το ενδιαφέρον

του για  την ποίηση ήταν ζωντανό σ' αυτόν απο τα νεανικά του

χρόνια και το ενδιαφέρον του γιά την πολιτική.

 Η συμμετοχή του στην πολιτική γίνεται πιο ενεργή μετά το 1300,

όπου και ως οπαδός των Λευκών γουέλφων προσπάθησε να αντι-

σταθεί στις απόπειρες του Πάπα Βονιφάτιου Η΄να αναμειχτεί στις

εσωτερικές υποθέσεις της πόλης.

 Κατά τα τέλη του 1301 και ενω έλλειπε απο την Φλωρεντία,επι-

κράτησαν οι Μαύροι γουέλφοι και ο Δάντης εξορίστηκε απο την

πόλη.

 Ο Δάντης εξόριστος πιά,μένει στη Βερόνα κοντά στους Ντέλα

Σκάλα,κάνοντας συνεχείς αποτυχημένες απόπειρες για να ξανα-

μπεί στη Φλωρεντία.Ο Δάντης ονειρευόταν την πτώση του

διεφθαρμένου ηθικά και πολιτικά παράλυτου κόσμου της εποχής

του,απο τις επεμβάσεις της λαικής και θρησκευτικής εξουσίας,,

Τελικά πέθανε εξόριστος στη Ραβέννα το 1321..



                 ΤΑ ΕΡΓΑ ΤΟΥ ΔΑΝΤΗ

  Η Νέα Ζωή-το πρώτο έργο του το 1292-1293-,είναι ενα βιβλίο που

εχει προσχωρίσει στο πνεύμα του-γλυκού νέου ύφους,dolce stil novo-

και είναι το εξιδανικευμένο χρονικό του έρωτά του για τη Βεατρίκη,

που πέθανε το 1290.


  Ανάμεσα στο 1304-1307,ο Δάντης ασχολήθηκε με τη σύνθεση δύο

πραγματειών επιστημονικού περιεχομένου,το Συμπόσιο και το Περί

γλαφυρότητας της κοινής γλώσσας.Σ’αυτά υπερασπίζεται την κοινή

γλώσσα,-την ομιλουμένη-,αλλά αναφέρεται και στα θλιβερά αίτια της

εξορίας του και ειναι ένθερμος υποστηρικτής της αυτοκρατορίας

και της λειτουργίας της..


  Στο έργο του Περί μοναρχίας, πλησιάζει περισσότερο τον ιδεολο-

γικό κόσμο της Θείας Κωμωδίας.Εδω,αντίθετα με την τάση των γου-

έλφων να ανεξαρτητοποιηθούν και ν’αποσπαστούν από την κεντρική

πολιτική εξουσία,υποστηρίζει την ανάγκη μιας παγκόσμιας μοναρχίας

και περιγράφει το χαρακτήρα της.

 Η Θεία Κωμωδία-Κόλαση,Καθαρτήριο και Παράδεισος-,ο Δάντης

περισσότερο από κάθε άλλο ποιητή δείχνει μεγαλείο ηθικού και

θρησκευτικού αισθήματος,που μεταφράζεται στην αγωνία για μια

ολοκληρωτική ηθική ανανέωση της ανθρωπότητας.Ετσι,το έργο

αυτό, ειναι το κατ' εξοχήν ποιητικό έργο  όπου ο γήινος και ο ου-

ράνιος κόσμος συνχωνεύονται σε μιά μοναδική σύνθεση..

Αν και η κουλτούρα του Μεσαίωνα είναι εμφανής,το έργο ειναι

διαποτισμένο από ουμανιστικές προσδοκίες.



File:cheesy:ante Luca.jpg

DANTE IN UN AFFRESCO DI LUCA SIGNORELLI



File:cheesy:ante Alighieri uffizi.jpg
Statua di Dante, sita agli UFFIZI



File:TombaDante.jpg
La tomba di Dante a Ravenna-ΤΟ ΜΝΗΜΑ ΤΟΥ ΝΤΑΝΤΕ ΣΤΗ ΡΑΒΕΝΝΑ



ΠΗΓΗ-WIKIPEDIA-ΒΙΚΙΠΑΙΔΕΙΑ "

πηγή: www.seltisa.gr/index.php?option=com_content&task=view&id=57&Itemid=1]http://www.seltisa.gr/index.php?option=com_content&task=view&id=57&Itemid=1[/url]
παράθεση από: ""
 

leonoro

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
28 Δεκ 2006
Μηνύματα
14.482
Like
11
Πόντοι
166
OP
OP
theodo

theodo

Μέλος
Εγγρ.
3 Ιουλ 2011
Μηνύματα
1.419
Like
0
Πόντοι
16
παραθέτω και αυτό ως τροφή για συζήτηση:

"Η Πνευματική διάσταση των Γραφών από τον Μάιστερ 'Εκχαρτ (Meister Eckhart)

Μετάφραση: Δημήτρης Κουτσούκης

Ο Μάιστερ Εκχαρτ, Δομινικανός θεολόγος του 13ου αιώνα, θεωρείται ως ο μεγαλύτερος των Γερμανών μυστικιστών. Γεννήθηκε το 1260 στο Χοκ Χάιμ και πέθανε το 1328.
Στο τάγμα των Δομινικανών εισήλθε κατά το 1275, όπου σύντομα κέρδισε την εκτίμηση και αναγνώριση των ανωτέρων του.
Εικάζεται ότι στάλθηκε συνέχεια στην Κολωνία όπου μαθήτευσε στο περίφημο Studium Generale των Δομινικανών και ύστερα ορίστηκε διαδοχικά ηγούμενος στο Ερφουρτ και εφημέριος στη Θουρινγκία. Κατά το 1300 πήγε στο Παρίσι όπου απέκτησε τον τίτλο του διδάκτορα της Θεολογίας, ενώ το 1322 στην έδρα του Studium Generale, στην θέση την οποία κάποτε κοσμούσε ο Αλβέρτος ο Μέγας. Το 1326 ο αρχιεπίσκοπος της Κολωνίας μη κατανοώντας το εσωτερικό μήνυμα της πνευματικής διδασκαλίας του Εκχαρτ, τον παρέπεμψε στην Ιερά Εξέταση με την κατηγορία της διάδοσης των επικίνδυνων ιδεών.
Ο Εκχαρτ, ο οποίος προσέφυγε στον Πάπα υποστηρίζοντας ότι δεν είναι αιρετικός, πέθανε τελικά στις 30 Απριλίου 1328. Ενα σχεδόν χρόνο αργότερα στις 27 Μαρτίου 1329 ο Πάπας χαρακτήρισε ορισμένα τμήματα του έργου του ως αιρετικά. Γεγονός πάντως είναι ότι στα κηρύγματά του Εκχαρτ συνέρρεαν πλήθη πιστών και η επίδραση που άσκησαν αυτά στη Θεολογία της εποχής του υπήρξε σημαντικότατη.
Σήμερα οι πνευματικοί αναζητητές ανακαλύπτουν και πάλι την Εσωτερική διάσταση της διδασκαλίας του, η οποία φυσικά κάθε άλλο παρά αιρετική είναι."

πηγή: www.tetraktys.gr/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=937&category_id=61&option=com_virtuemart&Itemid=53&lang=el]http://www.tetraktys.gr/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=937&category_id=61&option=com_virtuemart&Itemid=53&lang=el[/url]

παράθεση από: www.philosophicalbibliography.com/index.php?option=com_content&view=article&id=69]http://www.philosophicalbibliography.com/index.php?option=com_content&view=article&id=69[/url]

παραθέτω και αυτό ως τροφή για συζήτηση το παρακάτω ωόν (KARA_AG._EYDOKIMOY_NEOFANOYS_-_THAMATOYRGOY_BATOPAIDI):


http://[URL unfurl="true"]www.rel.gr/photo/albums/leipsana/KARA_AG._EYDOKIMOY_NEOFANOYS_-_THAMATOYRGOY_BATOPAIDI.jpg[/img[/URL]]

[/quote]
 

nikostratos

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
25 Ιουλ 2010
Μηνύματα
4.028
Κριτικές
22
Like
460
Πόντοι
306
Φαίνονται


Ο Ιεράρχης της Καισαρείας υπεραμύνεται της σπουδαιότητας της μελέτης της «θύραθεν» σοφίας από τους χριστιανούς νέους ως αναγκαία προπαίδεια για την εμβάθυνση στα θεία πράγματα και φέρνει μάλιστα ως παραδείγματα τους προφήτες Μωυσή και τον Δανιήλ οι οποίοι ασχολήθηκαν με τα θεία αφού είχαν γίνει εγκρατείς της Αιγυπτιακής ο πρώτος και της Χαλδαϊκής σοφίας ο δεύτερος. Εκείνο το οποίο απορρίπτει παντελώς από την θύραθεν παιδεία ο Μέγας Βασίλειος είναι την περί θεών μυθολογία. Εδώ πρέπει να παρατηρήσουμε ότι δεν συνιστά μόνον την μελέτη των εξωτερικών και μορφολογικών στοιχείων της αρχαίας γραμματείας, αλλά και εκ του περιεχομένου της  την μελέτη των ηθικων παραδειγμάτων που προτρέπουν προς την (χριστιανική) αρετή. Είναι πολύ χαρακτηριστικό το ότι αρχίζει τον λόγο του με αναφορά σε ένα δίδαγμα από τον Ησίοδο, ενώ κατά την διάρκειά του παραπέμπει επανειλημμένως στον Ησίοδο, τον Πλάτωνα, τον Όμηρο, τον Πλούταρχο, τον Θέογνι, τον Ευριπίδη, τον Αισχύλο, τον Ιάμβλιχο, τον Ξενοφώντα, σε αρχαίες παροιμίες και φέρνει παραδείγματα από τους αρχαίους αθλητές, φιλοσόφους και Βασιλείς.
Με αυτό θεωρώ ότι αποδεικνύεται ότι ο χριστιανισμός επηρεάστηκε και από την αρχαία φιλοσοφία με αποτέλεσμα να διαχωριστεί πιο πολύ από την ευβραϊκη(βασική διαφορά αποτελεί το ισραηλ(= ο περιούσιος λαός του θεού) πράγμα που δεν αναφέρεται στον χριστιανισμό, ούτως ή άλλος αυτό είναι ο λόγος για τον οποίο οι ιουδαίοι έστειλαν τον Χρηστό να σταυρωθεί γιατί δεν μπορούσαν να δεχθούν το γεγονός ότι στα μάτια του Θεού ήταν ισάξιοι με όλους τους άλλους λαούς(ο Χρηστός μίλησε για σωτηρία όλης της ανθρωπότητας ενώ οι ευβραίοι περιμένουν έναν απόγονο του δαθίδ να τους κάνει το δυνατότερο έθνος))
 

leonoro

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
28 Δεκ 2006
Μηνύματα
14.482
Like
11
Πόντοι
166
Με αυτό θεωρώ ότι αποδεικνύεται ότι ο χριστιανισμός επηρεάστηκε και από την αρχαία φιλοσοφία με αποτέλεσμα να διαχωριστεί πιο πολύ από την ευβραϊκη(βασική διαφορά αποτελεί το ισραηλ(= ο περιούσιος λαός του θεού) πράγμα που δεν αναφέρεται στον χριστιανισμό, ούτως ή άλλος αυτό είναι ο λόγος για τον οποίο οι ιουδαίοι έστειλαν τον Χρηστό να σταυρωθεί γιατί δεν μπορούσαν να δεχθούν το γεγονός ότι στα μάτια του Θεού ήταν ισάξιοι με όλους τους άλλους λαούς(ο Χρηστός μίλησε για σωτηρία όλης της ανθρωπότητας ενώ οι ευβραίοι περιμένουν έναν απόγονο του δαθίδ να τους κάνει το δυνατότερο έθνος))

Και φυσικά επηρεάστηκε. Η Παλαιά Διαθήκη όμως συμπεριλαμβάνεται
 

nikostratos

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
25 Ιουλ 2010
Μηνύματα
4.028
Κριτικές
22
Like
460
Πόντοι
306
Και φυσικά επηρεάστηκε. Η Παλαιά Διαθήκη όμως συμπεριλαμβάνεται
συμπεριλαμβάνεται αλλά δυστυχώς συγχέεται πρέπει να θυμόμαστε ότι η παλαιά διαθήκη συμπεριλαμβάνεται επειδή δίχως αυτήν ΔΕΝ μπορεί να κατανοηθεί η καινή διαθήκη.
 
OP
OP
theodo

theodo

Μέλος
Εγγρ.
3 Ιουλ 2011
Μηνύματα
1.419
Like
0
Πόντοι
16
Με αυτό θεωρώ ότι αποδεικνύεται ότι ο χριστιανισμός επηρεάστηκε και από την αρχαία φιλοσοφία με αποτέλεσμα να διαχωριστεί πιο πολύ από την ευβραϊκη(βασική διαφορά αποτελεί το ισραηλ(= ο περιούσιος λαός του θεού) πράγμα που δεν αναφέρεται στον χριστιανισμό, ούτως ή άλλος αυτό είναι ο λόγος για τον οποίο οι ιουδαίοι έστειλαν τον Χρηστό να σταυρωθεί γιατί δεν μπορούσαν να δεχθούν το γεγονός ότι στα μάτια του Θεού ήταν ισάξιοι με όλους τους άλλους λαούς(ο Χρηστός μίλησε για σωτηρία όλης της ανθρωπότητας ενώ οι ευβραίοι περιμένουν έναν απόγονο του δαθίδ να τους κάνει το δυνατότερο έθνος))

Τι κοινοτυπίες της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης!

....και για τις βρισιές σου δεν λες λέξη Ταλιμπανάκο;
 
OP
OP
theodo

theodo

Μέλος
Εγγρ.
3 Ιουλ 2011
Μηνύματα
1.419
Like
0
Πόντοι
16
συμπεριλαμβάνεται αλλά δυστυχώς συγχέεται πρέπει να θυμόμαστε ότι η παλαιά διαθήκη συμπεριλαμβάνεται επειδή δίχως αυτήν ΔΕΝ μπορεί να κατανοηθεί η καινή διαθήκη.

Ασφαλώς και ΔΕΝ μπορεί να κατανοηθεί η κενή διαθήκη:

ce9aceaccf88ceb9cebccebfceb2ceb9ceb2cebbceafcf89cebd.gif


http://[URL unfurl="true"]www.pare-dose.net/blog/images/2010/05/3680/Sfages.jpg[/img[/URL]]
[color=red][b]

Θα την αφήναμε ακατανόητη;[/b][/color]
 

leonoro

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
28 Δεκ 2006
Μηνύματα
14.482
Like
11
Πόντοι
166
συμπεριλαμβάνεται αλλά δυστυχώς συγχέεται πρέπει να θυμόμαστε ότι η παλαιά διαθήκη συμπεριλαμβάνεται επειδή δίχως αυτήν ΔΕΝ μπορεί να κατανοηθεί η καινή διαθήκη.

Είναι και αυτό μία άποψις....
 
OP
OP
theodo

theodo

Μέλος
Εγγρ.
3 Ιουλ 2011
Μηνύματα
1.419
Like
0
Πόντοι
16
συμπεριλαμβάνεται αλλά δυστυχώς συγχέεται πρέπει να θυμόμαστε ότι η παλαιά διαθήκη συμπεριλαμβάνεται επειδή δίχως αυτήν ΔΕΝ μπορεί να κατανοηθεί η καινή διαθήκη.


Κάθε φορά που θα σου απαντάω θα σου θυμίζω τις φιλολογικές σου επιδόσεις:

"Είμαι υγιέστατος εσύ φιλαράκι ειδωλαλατρακη καλλού κακού πάρε μία πίπα στο γιατρό μήπως και σου τα δώσει δωρεάν αφου δεν μπορείς να πληρώσεις από τα πολλά τα χρέη.

Α! Ξέχασα ευχαριστλω για το κοπλιμέντο μέγα γλύφτη.

Αφού σου αρέσει ο πούτσος παλικάρι σου αρέσει να τον αρμέγεις και να θυσιάζεις σπέρμα στην αφροδίτη που είναι γηια σένα η ιδανική ΘΕΑ

Θα απαντήσεις ποτέ σου μικρό πουστράκι ότι εσύ μου έδωσες αυτό το δικαίωμα πρώτος.
και ναι σου αρέσει ο μεγάλος πούτσος του πανά που τον γράφω στα παλαιότερα των υποδημάτων μου χρεομένε"


Θα είναι η επικεφαλίδα μου, για να γνωρίσουν όλοι τον ογκόλιθο αυτό του Χριστιανισμού.
 
OP
OP
theodo

theodo

Μέλος
Εγγρ.
3 Ιουλ 2011
Μηνύματα
1.419
Like
0
Πόντοι
16
ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗ ΚΑΤΗΧΗΣΗ Η ΠΛΥΣΗ ΕΓΚΕΦΑΛΟΥ;

]

Η Χριστιανική κατήχηση αρχίζει να διδάσκεται από την Γ' τάξη του Δημοτικού Σχολείου και συνεχίζει σε όλα τα στάδια της εκπαίδευσης. Ας δούμε λοιπόν με την σειρά, τι διδάσκονται τα Ελληνόπουλα στο μάθημα των θρησκευτικών:

Γ' Δημοτικού (Βιβλίο με 184 σελίδες).
Σελ. 8 Ξεκινάμε με τον αγιασμό στο σχολείο. Παραβλέπεται εντελώς η αρχαιοελληνική παράδοση.

Σελ. 164. Αναφέρεται στο Αι Γιώργη. Κι εδώ δεν γίνεται καμιά νύξη συσχετισμού η και απλής μνείας του μύθου του Περσέα και της Ανδρομέδας. Από τις 184 σελίδες του βιβλίου είναι απούσα η Ελλάς. Ούτε κάν μια φωτογραφία του Παρθενώνα.

Δ' Δημοτικού.
Στην σελίδα 82 αναφέρει ότι ο Παύλος (Σαούλ) ''Όπου και αν κοιτάξει βλέπει είδωλα, βωμούς, ναούς, αγάλματα''.

Ε' Δημοτικού.
Η θεματολογία του στρέφεται γύρω από τους βίους των Αγίων και το εορτολόγιο. Δεν παραλείπουν στο ''Γλωσσάρι'' και τον Ιουλιανό τον ''Παραβάτη'', ατιμωτικό προσωνύμιο του Ελληνολάτρη αυτοκράτορα.

ΣΤ' Δημοτικού.
Στις σελίδες από 11 ως 48. Καθαρή Ιουδαϊκή ιστορία.
Σελ. 116 Υβριστικός τίτλος (Ο Ρωμιός και η εκκλησία του).
Σελίδες από 230 ως 234. Ύμνοι.
Σελίδες από 197 ως 198. Παπουλάκος, ο καλός σπορέας.

Α' Γυμνασίου.
Στις σελίδες 207-208 αναφέρεται η επίσκεψη του Μ. Αλεξάνδρου στα Ιεροσόλυμα. Παρουσιάζει λοιπόν χαλκογραφία, που παριστάνει τον Έλληνα Στρατηλάτη να υποκλίνεται γονυπετής στον Ιουδαίο Αρχιερέα, μπροστά στην πύλη της Ιερουσαλήμ. Η χαλκογραφία αυτή είναι υβριστική για τους Έλληνες, οι οποίοι... ΔΕΝ ΕΚΛΕΙΝΑΝ ΓΟΝΥ ΟΥΤΕ ΕΝΩΠΙΟΝ ΤΩΝ ΘΕΩΝ πολύ δε περισσότερο μπροστά στους Εβραίους Αρχιερείς. Το βιβλίο είναι πλημμυρισμένο από ιουδαικές φωτογραφίες: Αβραάμ, Μωυσής, Δαυίδ, Ροβοάν, Ιερεμίας, Ησαίας, Μιχαίας, Αμώς, Ωσηέ, κ.ά., χάρτες και τοπία Ιουδαικά. Ακόμη και λαογραφικά έθιμα του θερισμού από τους Ισραηλίτες. Υπάρχει ακόμα πλήρης εξιστόριση του εβραικού λαού. Η Ελλάδα ΑΠΟΥΣΙΑΖΕΙ ουσιαστικά. Αντιθέτως, σχολιάζεται με κάθε λεπτομέρεια η χώρα της Βίβλου. Και επειδή μια εικόνα αντιστοιχεί με χίλιες λέξεις, παραθέτουν: αεροφωτογραφία της κοιλάδας του Ιορδάνη, σχεδιάγραμμα κλιματολογικών συνθηκών της Παλαιστίνης, οδοδείκτη στην διασταύρωση των οδών προς, Ιερουσαλήμ, Ιεριχώ και νεκρά θάλασσα, όπως και χάρτη του κόσμου της Παλαιστίνης.
Σελ. 55. Υπάρχει φωτογραφία βαβυλωνιακής κυλινδρικής σφραγίδας, που χρονολογείται από το 2.000 π.χ. περίπου, και σήμερα βρίσκεται στο Βρετανικό μουσείο. Δεξιά παριστάνεται ένας θεός, αριστερά μια γυναίκα, και ανάμεσα τους ένα δέντρο με καρπούς. Πίσω από την γυναίκα βρίσκεται ένα φίδι. Η παράσταση θυμίζει την σκηνή της βιβλικής διήγησης για τον πειρασμό. Έτσι γράφει η λεζάντα. Παρέλειψαν όμως, να γράψουν κάτι. Όπως φαίνεται καθαρά απ' την σφραγίδα, η ''Γένεση'' αντιγράφεται βαβυλωνιακά κείμενα. 

Σελ. 59. Υπάρχουν τέσσερις εικόνες με την κοινή λεζάντα:
''ΤΕΤΟΙΑ ΕΙΔΩΛΑ, ΦΟΒΕΡΑ ΣΤΗΝ ΟΨΗ, ΛΑΤΡΕΥΑΝ ΓΙΑ ΘΕΟΥΣ ΟΙ ΕΙΔΩΛΟΛΑΤΡΕΣ''. Ξεδιάντροπα οι συγγραφείς βρίζουν τον Ελληνισμό.

Σελ. 67. Ο μύθος του Δευκαλίωνα και της Πύρρας.
Χάθηκαν δυο λόγια διευκρινιστικά για τους Έλληνες; Και φυσικά, δεν παρατίθεται χρονολογία, γιατί ο μύθος αυτός είναι αρχαιότερος από του ανάλογου μύθου για τον Νώε.
Σελ. 107. Χάρτης: ''Η χώρα των Φιλισταίων''.
Δεν γίνεται κανένας λόγος για την... ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΑΤΑΓΩΓΗ ΤΟΥΣ. Στην συνέχεια, εκτίθεται η πολυχρησιμοποιημένη και λανθασμένη άποψη ότι οι Έλληνες πήραν το Αλφάβητο τους από τους Φοίνικες.
Σελ. 239. Αναφέρονται κείμενα του Πλάτωνα και του Αισχύλου, με τον ψευδή ισχυρισμό ότι αναφέρονται στον λυτρωτή Ιησού. Υπάρχει επίσης φωτογραφία, στην οποία εικονίζεται ο Έλληνας φιλόσοφος Αριστοτέλης σε τοιχογραφία του ναού του Αγ. Νικολάου στην Τσαριτσάνη της Λάρισας. Λείπουν όμως τα σχόλια. Τι θέλει ο Αριστοτέλης στον Χριστιανικό ναό; Γιατί δεν λένε στα Ελληνόπουλα ότι οι Έλληνες φιλόσοφοι στην εκκλησιαστική συνείδηση θεωρήθηκαν ως προφήτες και βρήκαν την θέση τους στον νάρθηκα των ναών και στην τράπεζα των μονών;

Β' Γυμνασίου.
Τα ψέματα αρχίζουν από τις πρώτες σελίδες:
Σελ. 16. ''Χαρακτηριστικό της θρησκευτικής ζωής ήταν η μαγεία και δεισιδαιμονία των λαών της Μεσογείου'', και συνεπώς και των Ελλήνων. Αυτό είναι ασύστολο ψεύδος. Προλήψεις και δεισιδαιμονίες υπήρχαν σε όλους τους λαούς και ουδέποτε θα σταματήσουν να υπάρχουν. Η αλήθεια είναι ότι ο Χριστιανισμός όχι απλώς μετέρχεται την δεισιδαιμονία ως μια φοβερά ''δαμόκλειο σπάθη'', για να συγκρατήσει τον αμαθή όχλο, αλλά και ο ίδιος είναι μια δεισιδαιμονία. Και δεν το λέμε εμείς αυτό. Το είπε ο Σουητώνιος, ο Τάκιτος, ο Πλίνιος και ο Ιουλιανός. ο Σουητώνιος (''Νέρων'' ΧVI) αποκαλεί τον Χριστιανισμό... ''ΝΕΑ ΚΑΙ ΒΛΑΒΕΡΗ ΔΕΙΣΙΔΑΙΜΟΝΙΑ''.  Ο Τάκιτος (ann.XV 44.4) τον ονομάζει ... ''ΟΛΕΘΡΙΑ ΔΕΙΣΙΔΑΙΜΟΝΙΑ'' και ο Πλίνιος ο νεώτερος, σύγχρονος του Σουητώνιου και του Τάκιτου, τον χαρακτηρίζει ως ''ΦΑΥΛΗ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΜΕΤΡΟ ΔΕΙΣΙΔΑΙΜΟΝΙΑ'' (epist. X 96.8).
Σελ. 16. ''Την Παλαιστίνη κατοικούσαν και ειδωλολάτρες ( Έλληνες και Σύριοι κυρίως)''.
Ξεδιάντροπα οι συγγραφείς του βιβλίου, αποκαλούν το έτος 2000 τους Έλληνες ''ΕΙΔΩΛΟΛΑΤΡΕΣ''.
Δεν μας λένε όμως, που ανήκουν αυτοί οι ίδιοι, που οι ταυτότητές τους έχουν Ελληνικά ονόματα.
Σελ. 18 - 26. Ο Ιουδαικός κόσμος στα χρόνια του Χριστού.
Σελ. 90. Φωτογραφίες απ' την Βοσνία.
Σελ. 135: 29. Γυναίκες που στην Καινή Διαθήκη αναφέρονται με τα ονόματα τους.
Σελ. 301. Σημασία των εβραικών ονομάτων (73 Ονόματα). Δεν λείπουν τα τροπάρια και η Χριστιανική εικονογράφηση.
Γ' Γυμνασίου: Η ύλη του βιβλίου αναφέρεται στην εξιστόρηση  του Χριστιανισμού. Εξακολουθούν να χαρακτηρίζουν  τους Έλληνες προγόνους μας σας ''ειδωλολάτρες''. Έτσι:
Σελ. 25. Το πρώτο άνοιγμα της εκκλησίας προς τους ''ειδωλολάτρες''.
Σελ. 45. Στην εβραϊκή συναγωγή της Κορίνθου, ο απόστολος Παύλος (δηλαδή ο Σαούλ για να λέμε τα πράγματα με το όνομά τους κάποτε, και να ξυπνάμε εμείς οι Έλληνες)  συνάντησε αντιδράσεις, που τον ανάγκασαν να στραφεί προς τους ''ειδωλολάτρες''.
Σελ. 48. Η Αθήνα, ήταν γεμάτη ''είδωλα''.
Σελ. 62 Τα κοινωνικά και πολιτικά προβλήματα του ''ειδωλολατρικού'' κόσμου.
Το κείμενο αναφέρεται στην δουλεία, τις γυναίκες και τα παιδιά. Ξεχνούν οι συντάκτες των κειμένων τους πως η θέση της γυναίκας στα Χριστιανικά πλαίσια χειροτέρευσε, αφού η γυναίκα έγινε σκλάβα του άντρα. Όσο για τους δούλους, ας μην μιλάμε. Ακόμη και την εποχή του Ευστάθιου Θεσσαλονίκης, υπήρχαν δούλοι. Η εκκλησία τους προστάτευε μόνο με λόγια και παρηγοριά για την άλλη ζωή.
Σελ. 71. Γράφει πως  η σύγκρουση του Χριστιανισμού με τους Εθνικούς οφειλόταν στο ιερατείο των ειδώλων και πως το κήρυγμα είχε θαυμαστή απήχηση στους Εθνικούς.
ΕΙΧΕ ΤΕΤΟΙΑ ΑΠΗΧΗΣΗ, ΠΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΕΠΙΚΡΑΤΗΣΗ Ο ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΣ, ΠΟΤΙΣΤΗΚΕ Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΗ ΜΕ ΠΟΤΑΜΙΑ ΑΙΜΑΤΟΣ. Ο ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΣ ΕΠΙΒΛΗΘΗΚΕ ΜΕ ΦΩΤΙΑ ΚΑΙ ΤΣΕΚΟΥΡΙ. ΩΣ ΠΟΤΕ ΛΟΙΠΟΝ ΘΑ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΑΙ ΤΕΤΟΙΑ ΑΣΥΣΤΟΛΑ ΨΕΥΔΗ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΜΑΣ;
Σελ. 141. Ο  Ιουλιανός, αποκαλείται ''ΠΑΡΑΒΑΤΗΣ''.
Σελ. 187. Υπάρχει ένα ακόμη ψέμα. Η εκκλησία δημιούργησε την πνευματική αναγέννηση του ΙΔ' Αιώνα. ΑΝΤΙΘΕΤΑ!!!! Η εκκλησία υπήρξε τροχοπέδη στην επιστήμη για 17 ολόκληρους Αιώνες, έκαψε συγγράμματα και θανάτωσε τους αντιφρονούντες επιστήμονες.

Β' Λυκείου.
Σελ. 80 Γίνεται λόγος για την Κοσμογονία. Θα περίμενε κανείς, αν μη τι άλλο, μια απλή μνεία των αρχαίων Ελλήνων που ασχολήθηκαν με το θέμα, όπως ο Επιμενίδης ο Κρής, ο Θαλής,ο Μιλήσιος, ο Αναξίμανδρος, ο Αναξιμένης, ο Ησίοδος, ο Πυθαγόρας, ο Ηράκλειτος, ο Ξενοφάνης, ο Αναξαγόρας και πάρα πολλοί άλλοι. Θα έπρεπε να υπάρχει μνεία τουλάχιστον της κοσμογονίας του Ερμή του τρισμέγιστου, της Ορφικής θεογονίας, και της θεογονίας του Ησίοδου.
Σελ. 82. Και εξής: παρατίθεται η κοσμογονία της ''Γένεσης'' και γίνεται προσπάθεια με αλχημιστικό τρόπο να μας πείσουν ότι τα παραμύθια της δεν είναι αντιεπιστημονικά.
Σελ. 174. Γίνεται λόγος για θρησκευτικό φανατισμό. Αποσιωπείται εντελώς το γεγονός του Χριστιανικού μένους για τις λεηλασίες και τους διωγμούς του Ελληνικού στοιχείου.Σελ. 182 Αποσιωπείται το γεγονός ότι το πατριαρχείο τροχοπέδησε την επιστήμη με τους διωγμούς πολλών επιστημόνων.
Σελ. 205. Ελληνισμός και Χριστιανισμός: Πέραν του γεγονότος ότι οι Έλληνες βαπτίζονται ''μορφωμένοι ειδωλολάτρες'', όλο το κεφάλαιο δεν ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα. Η αλήθεια είναι ότι ο χριστιανισμός, εκτός του ότι έθαψε τον Ελληνισμό, λεηλάτησε κυριολεκτικά την Ελληνική φιλοσοφία, παράδοση και μυστήρια. Τολμώ να πω ότι η μορφή του Ιησού της πίστης ταυτίστηκε με εκείνη του Διονύσου Ζαγρέα και η ιστορία του με εκείνη του Απολλώνιου του Τυανέα.
Σελ. 221. Η αρχαία Ελληνική θρησκεία αρχίζει με το ψέμα της καθόδου των Ινδοευρωπαίων. Τα όσα γράφονται είναι εξωπραγματικά.

Γ' Λυκείου. Αναφέρεται σε θέματα Χριστιανικής ηθικής.
ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΥ ΕΘΕΣΑΝ ΤΑ ΘΕΜΕΛΙΑ ΤΗΣ ΗΘΙΚΗΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΝΤΕΣ!!!
Ούτε καν μνεία των ονομάτων του Σωκράτη, του Πλάτωνα, του Πυθαγόρα και τόσων άλλων ένδοξων φιλοσόφων.
Ύστερα απ' όσα αναφέραμε, είναι πασιφανές το συμπέρασμα: Aν σταθούμε στην άποψη του Αριστοτέλη, ότι κάθε πολιτεία έχει και το δικό της σύστημα παιδείας και συνεπώς μέσω αυτού περνά τα μηνύματά της, τότε ανταριάζει η ψυχή μας.
Διότι το μήνυμα που στέλνουν τα θρησκευτικά βιβλία της Ελληνικής παιδείας είναι σαφέστατο: ΑΠΟΚΟΠΗ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΡΙΖΕΣ ΜΑΣ

Μας λυπεί όμως το γεγονός ότι οι Έλληνες Ιεράρχες διαστρεβλώνουν την ιστορία μας, αγνοούν τον Ελληνικό πολιτισμό. Φυσικά, μια τέτοια θρησκευτική παιδεία... ΔΗΛΗΤΗΡΙΑΖΕΙ ΤΙΣ ΨΥΧΕΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΑΣ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΠΡΟΓΟΝΩΝ ΜΑΣ.

 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom