καταληγω στο να στηριζουμε μικρους καλλιτεχνες αυτοι οντως το εχουν αναγκη.
Eχω προσεξει οτι απο το download και μετα η ποιοτητα της μουσικης εχει πεσει κατακορυφα. Το αποδιδω στο γεγονος του οτι οι παραγωγες πλεον γινονται φτηνιαρικες για συμπιεση του κοστους, και οι επιλογες των γκρουπ γινονται με μονο κριτηριο την ευρεια αποδοχη. Επισης υπαρχει θεμα με τους πρωτοεμφανιζομενους καλλιτεχνες που εστω και αν ειναι ελπιδοφοροι, το χρημα που παιρνουν δεν επαρκει για το επομενο βημα και τους τρωει η μαρμαγκα. Αυτο δυστυχως ειναι κατα πολυ χειροτερο για μενα απο το να μην πληρωνω το cd ενα 20ρικο και ειμαι ετοιμος να εγκαταλειψω τετοιες πρακτικες. Η αληθεια ειναι βεβαια οτι μεχρι προσφατα ηταν καλοδεχουμενο, γιατι θυμαμαι ολη την παιδικη-νεανικη μου ηλικια να χωνω ολα μου τα λεφτα για να παρω 4-5 δισκους-cd τον μηνα πραγμα το οποιο ηταν μεγαλος πονος στην τσεπη, ειδικα οταν ημουν κατω των 25. Δεν θεωρω οτι ειναι ευθυνη των χρηστων αποκλειστικα, γιατι θυμαμαι να αγοραζω cd της joplin πχ 18 ευρω, cd το οποιο πουλαει εδω και κοντα 40 χρονια...Οταν το μετροπολις (μετα downloading) αναγκαστηκε και εβαλε τα classic rock σε nice price (7,5e) ειχα αγορασει 35 μονο σε μια φορα που πηγα!!!
Για τις ταινιες τι να πω? Τετοιες πατατες που εχουν βγει τα τελευταια χρονια εχω γλυτωσει ενα σωρο τσαμπα λεφτα. Δηλαδη οταν οι τυποι τις προωθουνε (τις μπουρουχες) με πιασαρικα τρειλερ και μαζικη διαφημηση, ε ειναι και αυτοι κλεφτες. Αξιολογα εργα παντως τα βλεπω ακομα σινεμα καθως και επανακυκλοφοριες κλασσικων ταινιων (ειδα περσι το touch of evil και το big sleep ηταν εμπειρια που δεν εχεις στο σαλονι σου
)