Νέα

Δωρεά σπέρματος στην Ελλάδα

• Μέλος που άνοιξε το νήμα TasterGuy
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 55
  • Εμφανίσεις 1K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 3 άτομα (0 μέλη και 3 επισκέπτες)

Έχεις κάνει δωρεά το σπέρμα σου;

• Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    25

TasterGuy

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
16 Φεβ 2025
Κριτικές
5
Like
335
Πόντοι
280
Ενδιαφέρομαι για δωρεά σπέρματος και βρίσκομαι εντός του ηλικιακού ορίου (είμαι νεαρός φοιτητής), ωστόσο άνοιξα το παρόν νήμα ώστε να μοιραστούμε εμπειρίες και απόψεις και έτσι όλοι οι ενδιαφερόμενοι να έχουμε ενημέρωση πάνω στο συγκεκριμένο θέμα.

Δυστυχώς όμως κατοικώ εκτός Αθηνών και δεν γνωρίζω αν μπορώ λόγω της διαμονής μου να δωρίσω.

Γνωρίζω ότι πρέπει να περάσω και από τις απαιτούμενες εξετάσεις, αλλά δεν με ενοχλεί κάτι τέτοιο και συμφωνώ με αυτό.

Μπορείτε να γράψετε ελεύθερα και τις δικές σας απόψεις ή έμπειρες!

Bestman

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
23 Ιουλ 2024
Like
1.036
Πόντοι
206
Τι εννοείται ότι θέλετε βοήθεια κύριε;

Να, εχθές που πήγα να δώσω αίμα, με βοήθησε η γιατρός..

stelda

Σπουδαίος
Εγγρ.
11 Απρ 2022
Like
12.160
Πόντοι
2.256
522368207.gif

OP
OP
T

TasterGuy

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
16 Φεβ 2025
Κριτικές
5
Like
335
Πόντοι
280
Χαχαχα που πληρωνομαι να πηγαινω να βοηθω τις γυναικαρες μας?
Από μικρό ψάξιμο που έχω κάνει, μερικά κέντρα δεν δίνουν αμοιβή από την λήψη επειδή το θεωρούν εθελοντική προσφορά. Απλά σου έχω καλυμμένα τα έξοδα μετακίνησης, εξετάσεων και λοιπά (που είναι μια μεγάλη βοήθεια και αυτή)

Μάγος του ΟΖ

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
23 Σεπ 2022
Like
1.735
Πόντοι
206
Τι εννοείται ότι θέλετε βοήθεια κύριε;

Να, εχθές που πήγα να δώσω αίμα, με βοήθησε η γιατρός..
Χαχαχα, θυμάμαι μια φωτογραφία παλιά από Κίνα υποτίθεται, που ήταν σε μια σειρά από ανακλιντρα ξαπλωμένοι άνδρες και από πάνω τους από μία νεαρή κοπέλα σαν νοσοκόμες και με μάσκες και ιατρικά γάντια να τους τα παίζουν με το ένα χέρι και στο άλλο να κρατούν το πλαστικό συλλέκτη.

SpermCountry

Μέγας
Εγγρ.
15 Δεκ 2016
Κριτικές
10
Like