Νέα

Diesel vs Benzin !

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα thanoss
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 62
  • Εμφανίσεις 5K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 3 άτομα (0 μέλη και 3 επισκέπτες)

Τι προτιματε περισσοτερο για μεγαλο ΙΧ

  • Diesel

    Ψήφοι: 3 100,0%
  • Benzin

    Ψήφοι: 0 0,0%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    3

voltaire45

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
1 Δεκ 2005
Μηνύματα
18.213
Κριτικές
1
Like
1.910
Πόντοι
366
Τα καυσαερια των αυτοκινητων και ειδικα των πετρελαιοκινητων ανακυκλωνονται, δηλαδη την ωρα που βγαινουν απο τον χωρο καυσης ψυχονται και ξαναμπαινουν στον κινητηρα ωστε να καουν τα επικινδυνα σωματιδια και να μειωθουν οι εκπομπες τω ρυπων οπως ειναι πχ το διοξειδιο του ανθρακα. Το συστημα ανακυκλοφοριας καυσαεριων ονομαζεται EGR και ειναι Euro 4/5. Επισης στα επαγγελματικα αυτοκινητα ισχυει και το SCR που τα καυσαερια καθαριζονται στον καταλυτη ψεκαζοντας ενα χημικο ειδος ουριας. Αυτο θα το διαπιστωσεται στα καινουργια αστικα λεωφορεια που κυκλοφορουν στην Αθηνα γιατι οταν ξεκινανε μυριζει κατι σαν αμμωνια!!!

Sorry, αλλά και το EGR και το SCR τα οξείδια του αζώτου (NOx) περιορίζουν. Καμία σχέση με τα σωματίδια τα οποία και δεν μπορούν να καούνε περισσότερο.

Διαβάστε εδώ και στα ελληνικά για τα διάφορα καύσιμα:
 

jovanosss

Μέλος
Εγγρ.
15 Σεπ 2008
Μηνύματα
835
Like
0
Πόντοι
6
ναι! παρακατω δεν αξιζει τον κοπο!!
φιλος μου εχει focus 1.8 tdi 135 ιποι και ειναι μια χαρα!! εγω το συγκρινω λιγο πολυ σαν ενα focus 1.6 benzin!!

Ενας φίλος μου παλία έλεγε 200 άλογα πετρ είναι 100 βενζίνης.Οξύμορω αλλά είχε μια βάση.Εχω πετ/κινητο πολλα χρόνια η μηχανή έχει μεγάλο προσδόκιμο ζωης αλλά η απόδοση της πέφτει μετά τα 150 200 χιλ χιλίομετρα!Αν συγκρίνεις ένα ντιζελ με αμολυβδη στα ίδια άλογα και ίδια κυβικα σίγουρα καιει λιγότερο.Αλλά όταν το πλακώνεις δεν υπάρχει καθόλου οικονομία.

Οδήγησα απο ένα φίλο μου ένα Ναβαρα 200αλλόγων και απογοητέυτικα.Περίμενα κάτι παραπάνω.Έχεις 40 κιλα ροπής τα αισθάνεσαι μέχρι την 3 και μετά τίποτα.Πάντως η φιλοσοφία σου και η νοοτροπία σου είναι αδιαμφισβήτητα Ευρωπαικη
 
OP
OP
thanoss

thanoss

Μέλος
Εγγρ.
26 Φεβ 2007
Μηνύματα
5.295
Like
22
Πόντοι
66
Ενας φίλος μου παλία έλεγε 200 άλογα πετρ είναι 100 βενζίνης.Οξύμορω αλλά είχε μια βάση.Εχω πετ/κινητο πολλα χρόνια η μηχανή έχει μεγάλο προσδόκιμο ζωης αλλά η απόδοση της πέφτει μετά τα 150 200 χιλ χιλίομετρα!Αν συγκρίνεις ένα ντιζελ με αμολυβδη στα ίδια άλογα και ίδια κυβικα σίγουρα καιει λιγότερο.Αλλά όταν το πλακώνεις δεν υπάρχει καθόλου οικονομία.

Οδήγησα απο ένα φίλο μου ένα Ναβαρα 200αλλόγων και απογοητέυτικα.Περίμενα κάτι παραπάνω.Έχεις 40 κιλα ροπής τα αισθάνεσαι μέχρι την 3 και μετά τίποτα.Πάντως η φιλοσοφία σου και η νοοτροπία σου είναι αδιαμφισβήτητα Ευρωπαικη
φίλε Αρισταρχε να σου πω το εξής....και γω της ίδιας άποψης είμαι με τον φίλο σου που λέει ότι 200 άλογα diesel=100 άλογα βενζίνης!!!
είναι αλήθεια ότι μετά τα 200 χιλιάδες Χιλ αρχίζει και πέφτει πολύ η μηχανή του αλλά πάει και 500 χιλιάδες Χιλ κάτι που δεν μπορεί να κάνει η βενζίνη....!
το να συγκρίνω ένα ντίζελ 1.8tdi με ένα 1.8 απλό βενζίνη? το diesel καίει πολύ λιγότερο!! ενώ σε τελικές η βενζίνη είναι καλύτερη!
τουλάχιστον αν θελήσω αύριο μεθαύριο να πάρω ένα ΙΧ μεγάλο 2.2 diesel θα μπορώ να το πλησιάσω (στην πόλη θα καίει όσο ένα 1.8 βενζίνη) αλλά ένα ΙΧ 2.2 βενζίνη δεν μπορώ να το πλησιάσω καν!!θα γονατίσω από βενζίνη!! χόρια ότι η Ελλάδα δεν είναι για αυτοκίνητα 2.5 κυβικά! και με ένα 1.8 είσαι μια χαρά! εμένα η ροπή με ενδιαφέρει όχι οι τελικές!!

όσο για το Νavara που λες παραπάνω έχω μπει και γω και δεν έχει καμία σχέση με τα ΙΧ!! είναι θηρίο!!4χ4! άλλη η χρήση του!αυτό έχει αλλού την δύναμη του! όχι στην σπιρτάδα...!
 

hotyan

Σεβαστός
Εγγρ.
5 Αυγ 2007
Μηνύματα
6.784
Κριτικές
14
Like
28
Πόντοι
2.057
Να προσθέσω και εγώ, επειδή οδηγώ για μετακινήσεις στην επαρχία και ντήζελ station wagon 2.0 D4D 4WD common-rail turbo,(το εχω πάρει απο Γερμανία
) στο κράτημα και στην απόδοση υπερέχει κατά πολύ, απο το βενζινοκίνητο σπόρ που χρησιμοποιώ στην Αθήνα. (Celica 2004) και πές μου ότι θέλεις!!!
Αλλα.....

Πετρελαιοκίνηση σε Αθήνα και θεσσαλονίκη απαγορεύεται...γιατί;

1. επειδή το κράτος ομολογεί έμμεσα ότι δεν μπορεί να πατάξει την νοθεία στα καύσιμα. Ετσι, αν κάποιος βάλει νοθευμένο ντίζελ πάει στράφι η αντλία υπερυψηλής που ανάλογα με το μοντέλο κοστίζει από 3 έως 5 χιλιάρικα (ευρώ), δηλαδή ένα όχι ευκαταφρόνητο μέρος της συνολικής αξίας του αυτοκινήτου!
2. Το κράτος γουστάρει να τα παίρνει χοντρά! Ενα 2.5 λίτρων τζιπ πετρέλαιο καίει γύρω στα 8 λίτρα, βενζίνη στον ίδιο κυβισμό 15...ως μέση κατανάλωση. αρα οικονομία στην τσέπη του καταναλωτή μειώνει τα κρατικά έσοδα.
3. Το ΥΠΕΧΩΔΕ θεωρεί ως πρόσχημα το περιβάλλον...ωστόσο, τα σύγχρονα πετρελαιοκίνητα εκπέμπουν ανά km πολύ λιγότερο CO2 από ίδιου κυβισμού βενζινοκίνητα και όσο για τον καπνό υπάρχουν τα FAP (παγίδες μικροσωματιδίων). άρα δεν βγαίνει σχεδόν τίποτα...Τη μόνη δικαιολογία που θα μπορούσα να δεχθώ είναι η νοθεία στα καύσιμα, δηλαδή ομολογία αποτυχίας από κρατικής πλευράς.
4. Κερδίζεις σε ροπή (άρα και σε ασφάλεια) και σε κόστος χρήσης (αραιότερα service) αλλά άμα σού πάθει το παραμικρό, ορισμένα ανταλλακτικά (βλέπε παραπάνω), όπως και το αρχικό κόστος αγοράς είναι αρκετά ανεβασμένα σε τιμές συγκριτικά με τα "φτωχά" βενζινοκίνητα.

Αυτά!
 
OP
OP
thanoss

thanoss

Μέλος
Εγγρ.
26 Φεβ 2007
Μηνύματα
5.295
Like
22
Πόντοι
66
δηλ για επαρχια......καλα σκεφτομαι diesel!!!

προχτες μπηκα σε ενα καινουριο Golf 2.0 Τdi 6ταχυτο και πραγματικα αλλαξα πολυ γνωμη για τα ντιζελ που καποτε τα κοροιδευα!! κανεις προσπεραση χωρις να κατεβασεις ταχυτητα!! πολυ σημαντικο!!
χωρια οτι αν κανεις ταξιδακι και πηγαινεις σε καμια Εγνατια με 140-150 σταθερα δεν καις σχεδον τπτ! σε σχεση με βενζινη 1.6 (που ζοριζεται λιγο πολυ στα 150-160)
πηγαιναμε με 6η 180 2.000 στροφες!!
αλλα Ελλαδιστα για ενα Γκολφ 2.0Τdi θες 30.000 ευρα!
 

cretan335

Μέλος
Εγγρ.
30 Ιαν 2007
Μηνύματα
5.488
Like
1
Πόντοι
66
Πάντως 2 μήνες που είμαι στην κωλοΑθήνα σας βλέπω και κυκλοφορούν ΙΧ πετρέλαια.
Απο Αθηναίους  ;) :o :o :o :grin: :grin: :grin: :grin:
 

hotyan

Σεβαστός
Εγγρ.
5 Αυγ 2007
Μηνύματα
6.784
Κριτικές
14
Like
28
Πόντοι
2.057

jovanosss

Μέλος
Εγγρ.
15 Σεπ 2008
Μηνύματα
835
Like
0
Πόντοι
6
δηλ για επαρχια......καλα σκεφτομαι diesel!!!

προχτες μπηκα σε ενα καινουριο Golf 2.0 Τdi 6ταχυτο και πραγματικα αλλαξα πολυ γνωμη για τα ντιζελ που καποτε τα κοροιδευα!! κανεις προσπεραση χωρις να κατεβασεις ταχυτητα!! πολυ σημαντικο!!
χωρια οτι αν κανεις ταξιδακι και πηγαινεις σε καμια Εγνατια με 140-150 σταθερα δεν καις σχεδον τπτ! σε σχεση με βενζινη 1.6 (που ζοριζεται λιγο πολυ στα 150-160)
πηγαιναμε με 6η 180 2.000 στροφες!!
αλλα Ελλαδιστα για ενα Γκολφ 2.0Τdi θες 30.000 ευρα!

Μην περιμένεις να πας πάνω απο 100-120 αν δεν θες κατανάλωση στο ντίζελ των κυβικών που θες.Μετά θα καις πιστεψε με!!Εκτός και πάρεις κανένα BMW 530D η κανένα εφάμιλλο όπου έχουν και 6αρι μπορεί και 7αρι για να παν ξεκούραστα.Μην περιμένεις ποιότητα  κύλησης στα ντίζελ αντάξιας βενζίνης!Σκέψου ότι οι στροφές που πρέπει να γυρίζουν όταν πας ταξίδι  μέχρι 3000 το μέγιστο 4 και 4.5 μόνο στιγμιαία.Απο θόρυβο δεν θα έχεις κανένα πρόβλημα οι κανουργιοι αλουμινιου είναι Αλφάδια.Κοιταξέ το άν δεν σε ενδιαφέρουν τα γκάζια.Και γουστάρεις να ακούς το σφύριγμα της φρεροτής!!!

Κάτι τελευταιο πριν 4 χρόνια είχα πάει Κρήτη και ανέβηκα σε μια μερσέντα ντίζελ ενός ταρίφα.Μας πήρε απο το λιμάνι με το που ανέβηκα κλασσικά ρωτάω τον Τυπά(γιατί πραγματικά ήταν τυπάς)πόσα άλογα και τι κυβικα είναι το εργαλείο.Μου λέει αν θυμάμαι καλά ότι έχει 2500cc και πάνω απο 150άλογα.Αμέσως ψηλίαστηκε οτι μου αρέσουν τα αυτοκίνητα και το παλικάρι άρχησε να το πηγαίνει κομμάτια συνεχώς με 2αρα και 3τη σε κάτι στενά με στροφες στο Ηράκλειο που χωράει μόνον ένα αυτοκίνητο.Κάτι σαν Μοντε Κάρλο.Συνέχως χτυπούσε το αντισπιν και δεν μας άφηνε να πεταξουμέ πολυ κωλο... λίγο γλυστράς όσο σου επιτρέπουν τα ηλεκτρονικά μετά σε επαναφέρουν.Απίστευτη κούρσα ήταν και πισωκίνητο!!Οσοι είναι απο Ηράκλειο καταλαβαίνουν τι λέω για τα στενά που έχει η πόλη..
 

vlachodeutsch

Μέλος
Εγγρ.
27 Δεκ 2008
Μηνύματα
6.218
Like
4
Πόντοι
66
μηπως γνωριζει κανεις πιο ειναι το προστιμο για καποιον που κυκλοφορει στην αθηνα πετρελαιοκινητο?
 
OP
OP
thanoss

thanoss

Μέλος
Εγγρ.
26 Φεβ 2007
Μηνύματα
5.295
Like
22
Πόντοι
66
Μην περιμένεις να πας πάνω απο 100-120 αν δεν θες κατανάλωση στο ντίζελ των κυβικών που θες.Μετά θα καις πιστεψε με!!Εκτός και πάρεις κανένα BMW 530D η κανένα εφάμιλλο όπου έχουν και 6αρι μπορεί και 7αρι για να παν ξεκούραστα.Μην περιμένεις ποιότητα  κύλησης στα ντίζελ αντάξιας βενζίνης!Σκέψου ότι οι στροφές που πρέπει να γυρίζουν όταν πας ταξίδι  μέχρι 3000 το μέγιστο 4 και 4.5 μόνο στιγμιαία.Απο θόρυβο δεν θα έχεις κανένα πρόβλημα οι κανουργιοι αλουμινιου είναι Αλφάδια.Κοιταξέ το άν δεν σε ενδιαφέρουν τα γκάζια.Και γουστάρεις να ακούς το σφύριγμα της φρεροτής!!!

Κάτι τελευταιο πριν 4 χρόνια είχα πάει Κρήτη και ανέβηκα σε μια μερσέντα ντίζελ ενός ταρίφα.Μας πήρε απο το λιμάνι με το που ανέβηκα κλασσικά ρωτάω τον Τυπά(γιατί πραγματικά ήταν τυπάς)πόσα άλογα και τι κυβικα είναι το εργαλείο.Μου λέει αν θυμάμαι καλά ότι έχει 2500cc και πάνω απο 150άλογα.Αμέσως ψηλίαστηκε οτι μου αρέσουν τα αυτοκίνητα και το παλικάρι άρχησε να το πηγαίνει κομμάτια συνεχώς με 2αρα και 3τη σε κάτι στενά με στροφες στο Ηράκλειο που χωράει μόνον ένα αυτοκίνητο.Κάτι σαν Μοντε Κάρλο.Συνέχως χτυπούσε το αντισπιν και δεν μας άφηνε να πεταξουμέ πολυ κωλο... λίγο γλυστράς όσο σου επιτρέπουν τα ηλεκτρονικά μετά σε επαναφέρουν.Απίστευτη κούρσα ήταν και πισωκίνητο!!Οσοι είναι απο Ηράκλειο καταλαβαίνουν τι λέω για τα στενά που έχει η πόλη..
το ιδιο επαθα και γω φετος το καλοκαιρι με ταξι Αγοραιο μονο που το οδηγουσε Γυναικα! (σε νησι)
mercedes E 270 cdi !! η τυπισα με πηγαινε στο νησι με 140!!
καβλωσα! αλλα θες πολλα κυβικα στο ντιζελ για ροπες!!
 
OP
OP
thanoss

thanoss

Μέλος
Εγγρ.
26 Φεβ 2007
Μηνύματα
5.295
Like
22
Πόντοι
66
Ξαναξεθαβω το θεμα που ειχα νοιξει παλια για τα diesel θελοντας να πω οτι σημερα μπηκα σε ενα skoda octavia RS diesel 6ταχυτο το οποιο πραγματικα με καβλωσε!! 2.0 tdi 170hp !!
το αμαξι πετουσε με 2α 3η 4η! το μονο που με χαλαει ειναι η 1η σε ολλα τα diesel!!
αλλο ενα κινητρο που με κανει να λυγουρευομαι τετοια diesel!!!
δεν θα αναφερθω σε 3.0 tdi κλπ τα οποια ειναι πανακριβα και σε αφαλειες τελη κυκλοφοριας servise κλπ κλπ!
εκεινα ειναι αλλη φαση!και λογικο με τοσα κυβικα!
 
OP
OP
thanoss

thanoss

Μέλος
Εγγρ.
26 Φεβ 2007
Μηνύματα
5.295
Like
22
Πόντοι
66
βαζω τις τιμες και τα κουκλια! αλλα δεν θα δινα 30 χιλιαρικα για skoda παρολο που ειναι αγορασμενα της VW!!

2.0 TFSI RS, 29.390.
2.0 TDI RS, 31.390
 

Συνημμένα

  • 205189.1-lg.jpg
    205189.1-lg.jpg
    70,9 KB · Εμφανίσεις: 22
  • Skoda Supercars Octavia RS TDI PD Engine back.jpg
    Skoda Supercars Octavia RS TDI PD Engine back.jpg
    18 KB · Εμφανίσεις: 21

maximos555

Μέλος
Εγγρ.
22 Νοε 2007
Μηνύματα
9.044
Like
0
Πόντοι
66
Να προσθέσω και εγώ, επειδή οδηγώ για μετακινήσεις στην επαρχία και ντήζελ station wagon 2.0 D4D 4WD common-rail turbo,(το εχω πάρει απο Γερμανία
) στο κράτημα και στην απόδοση υπερέχει κατά πολύ, απο το βενζινοκίνητο σπόρ που χρησιμοποιώ στην Αθήνα. (Celica 2004) και πές μου ότι θέλεις!!!
Αλλα.....

Πετρελαιοκίνηση σε Αθήνα και θεσσαλονίκη απαγορεύεται...γιατί;

1. επειδή το κράτος ομολογεί έμμεσα ότι δεν μπορεί να πατάξει την νοθεία στα καύσιμα. Ετσι, αν κάποιος βάλει νοθευμένο ντίζελ πάει στράφι η αντλία υπερυψηλής που ανάλογα με το μοντέλο κοστίζει από 3 έως 5 χιλιάρικα (ευρώ), δηλαδή ένα όχι ευκαταφρόνητο μέρος της συνολικής αξίας του αυτοκινήτου!
2. Το κράτος γουστάρει να τα παίρνει χοντρά! Ενα 2.5 λίτρων τζιπ πετρέλαιο καίει γύρω στα 8 λίτρα, βενζίνη στον ίδιο κυβισμό 15...ως μέση κατανάλωση. αρα οικονομία στην τσέπη του καταναλωτή μειώνει τα κρατικά έσοδα.
3. Το ΥΠΕΧΩΔΕ θεωρεί ως πρόσχημα το περιβάλλον...ωστόσο, τα σύγχρονα πετρελαιοκίνητα εκπέμπουν ανά km πολύ λιγότερο CO2 από ίδιου κυβισμού βενζινοκίνητα και όσο για τον καπνό υπάρχουν τα FAP (παγίδες μικροσωματιδίων). άρα δεν βγαίνει σχεδόν τίποτα...Τη μόνη δικαιολογία που θα μπορούσα να δεχθώ είναι η νοθεία στα καύσιμα, δηλαδή ομολογία αποτυχίας από κρατικής πλευράς.
4. Κερδίζεις σε ροπή (άρα και σε ασφάλεια) και σε κόστος χρήσης (αραιότερα service) αλλά άμα σού πάθει το παραμικρό, ορισμένα ανταλλακτικά (βλέπε παραπάνω), όπως και το αρχικό κόστος αγοράς είναι αρκετά ανεβασμένα σε τιμές συγκριτικά με τα "φτωχά" βενζινοκίνητα.

Αυτά!


Αθηνα-Θεσσαλονικη-Πατρα-Ηρακλειο, ειναι οι ΜΟΝΑΔΙΚΕΣ πολεις στον ΚΟΣΜΟ ολοκληρο που απαγορευεται η πετρελαιοκινηση ΙΧ. Να βαλω ακομη μια παραμετρο και γω: Σ' αυτες τις μεγαλες πολεις, εκτος απο τα χιλιαδες ΙΧ επιβατικα, κυκλοφορουν επισης ακομη τοσα ΙΧ φορτηγακια-vanακια, τα οποια ΜΑΣ ΠΕΡΙΟΡΙΖΟΥΝ ειτε να κυκλοφορουμε αυτοκινητα εως 3,5 τονους ΜΟΝΟ βενζινης 'η απο εκει και πανω πετρελαιου..... που πολυ ΠΑΜΠΟΝΗΡΑ σε αναγκαζουν να οδηγηθεις στην πρωτη λυση, καθως τα μεγαλα ειναι πολυ πιο δυσκινητα και κουραστικα, μεσα στους δρομους των πολεων αυτων..... ΑΘΑΝΑΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΡΑΤΟΣ......
 

maximos555

Μέλος
Εγγρ.
22 Νοε 2007
Μηνύματα
9.044
Like
0
Πόντοι
66
Ξαναξεθαβω το θεμα που ειχα νοιξει παλια για τα diesel θελοντας να πω οτι σημερα μπηκα σε ενα skoda octavia RS diesel 6ταχυτο το οποιο πραγματικα με καβλωσε!! 2.0 tdi 170hp !!
το αμαξι πετουσε με 2α 3η 4η! το μονο που με χαλαει ειναι η 1η σε ολλα τα diesel!!
αλλο ενα κινητρο που με κανει να λυγουρευομαι τετοια diesel!!!
δεν θα αναφερθω σε 3.0 tdi κλπ τα οποια ειναι πανακριβα και σε αφαλειες τελη κυκλοφοριας servise κλπ κλπ!
εκεινα ειναι αλλη φαση!και λογικο με τοσα κυβικα!



Το θεωρω μια ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗ ΕΠΙΛΟΓΗ εστω κι αν ειμαι και γω λιγο προκατειλλημενος με το σηματακι της skoda........

Εκει που αναφερεσαι, μιλαμε για διαφορα μερας με νυχτα.... εχω ενα Touareg 3.2 V6 βενζινοκινητο με 240 hp / 35kgm ροπη περιπου..... ο κολλητος μου με το Q7 3.0 tdi με γυρω στα 230 hp / 40+ kgm ροπη, να μη σου πω τι ακριβως με κανει στο δρομο.......... :fuck2:

Εδω για να καταλαβεις με κυνηγουσε (σχεδον στα ισια μεχρι τα 200χλμ.) με το προηγουμενο Honda S2000 που ειχα.......
 

hitman21

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
29 Απρ 2008
Μηνύματα
14.892
Κριτικές
2
Like
13
Πόντοι
166
Για ενα tsi 176 ιππων,100 οκτανιων  ή και η απλη 90αρα???
 
OP
OP
thanoss

thanoss

Μέλος
Εγγρ.
26 Φεβ 2007
Μηνύματα
5.295
Like
22
Πόντοι
66
Αθηνα-Θεσσαλονικη-Πατρα-Ηρακλειο, ειναι οι ΜΟΝΑΔΙΚΕΣ πολεις στον ΚΟΣΜΟ ολοκληρο που απαγορευεται η πετρελαιοκινηση ΙΧ. Να βαλω ακομη μια παραμετρο και γω: Σ' αυτες τις μεγαλες πολεις, εκτος απο τα χιλιαδες ΙΧ επιβατικα, κυκλοφορουν επισης ακομη τοσα ΙΧ φορτηγακια-vanακια, τα οποια ΜΑΣ ΠΕΡΙΟΡΙΖΟΥΝ ειτε να κυκλοφορουμε αυτοκινητα εως 3,5 τονους ΜΟΝΟ βενζινης 'η απο εκει και πανω πετρελαιου..... που πολυ ΠΑΜΠΟΝΗΡΑ σε αναγκαζουν να οδηγηθεις στην πρωτη λυση, καθως τα μεγαλα ειναι πολυ πιο δυσκινητα και κουραστικα, μεσα στους δρομους των πολεων αυτων..... ΑΘΑΝΑΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΡΑΤΟΣ......
καλα και εκτος απο αυτες τις πολεις που απαγορευεται η πετρελεοκινηση σε Ι.Χ δεν συναντας στην υπολοιπη ελλαδα diesel τελευταια ειδα κατι passat tdi και αρχησα να το σκεφτομαι...ουτε station wagon βλεπεις γιατι ως γνωστον ο ελληνας ειναι και λιγο καγκουρας!!
 
OP
OP
thanoss

thanoss

Μέλος
Εγγρ.
26 Φεβ 2007
Μηνύματα
5.295
Like
22
Πόντοι
66
Το θεωρω μια ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗ ΕΠΙΛΟΓΗ εστω κι αν ειμαι και γω λιγο προκατειλλημενος με το σηματακι της skoda........

Εκει που αναφερεσαι, μιλαμε για διαφορα μερας με νυχτα.... εχω ενα Touareg 3.2 V6 βενζινοκινητο με 240 hp / 35kgm ροπη περιπου..... ο κολλητος μου με το Q7 3.0 tdi με γυρω στα 230 hp / 40+ kgm ροπη, να μη σου πω τι ακριβως με κανει στο δρομο.......... :fuck2:

Εδω για να καταλαβεις με κυνηγουσε (σχεδον στα ισια μεχρι τα 200χλμ.) με το προηγουμενο Honda S2000 που ειχα.......
σε τζιπακια τοσο μεγαλα diesl δεν εχω ανεβει για να ξερω! στην θεωρια ξερω τις ροπες τους και τα αλογα αλλα αν δεν αναβεις να το νιωσεις δεν λεει.....αλλη αισθηση να το δεις πως περπαταει στον δρομο και τι γκαζια εχει!
αν και μενω λιγο εκπληκτος οτι ο κολητος σου σε ψιλοκαβαλαει με diesel 3.0 tdi 230hp και συ με 3.2 V6 240 hp βενζινη!
και αν δεν κανω λαθος το Q7 πρεπει να ναι πιο βαρυ απ το Touareg !! τεσπα δεν πολυκατεχω για να ξερω!!
η μονη μαλακια ειναι οτι τα diesel ειναι ακριβα στην ελλαδα! κανεις πιο αργα servise αλλα θελει να ξερεις που θα βαζεις πετρελαιο  κλπ κλπ!
μου πε ενας γνωστος οτι αν σου βαλει σκατα πετρελεο ή αραιωμενο και σου χαλασει μια τρομπα θες 3.000 περιπου μετα!κλαφτα δηλ με λιγα λογια!!
 

Tsolias.Psolias

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
8 Ιουλ 2007
Μηνύματα
15.107
Like
28
Πόντοι
166
λογικό είναι αυτό με την τρόμπα....

αλλά δεν θα είναι κακό για κάθε αυτοκίνητο ανεξαρτήτου καυσίμου να του βάζεις να το καίει νερομένο; άσε που μπορεί να μην χαλάσει η τρόμπα αλλά και πολλά άλλα.



πάντως αν το σκέφτεται κανείς για πετρέλαιο καλύτερα για εμένα να προτιμήσει mitsubishi(δίνει εγγύηση σε κάποιο μοντέλο της 1 εκ χιλιόμετρα), έχω την εντύπωση ότι βγάζει από τους καλύτερους πετρελαιοκινητήρες.

και να σκεφτείται ότι και ένας κινητήρας πετρελαίου με 1 εκατομύριο χιλιόμετρα, κάνοντας του ένα ρεκτιφιέ, μετά είναι σαν καινούριος. :cheesy:




για ρίχτε και μια ματιά στους μαλάκες του είδους της οικολογίας....
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom