Νέα

Χρεοκοπεί η Ελλάδα ή η ...ΕΕ

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα farkeli
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 98K
  • Εμφανίσεις 2M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 3 άτομα (0 μέλη και 3 επισκέπτες)

Άλλαξε κατι;

  • Οχι.Ολα τα ίδια αλλάζουν κι ολα τα ίδια μένουν.

    Ψήφοι: 47 23,7%
  • Οι πλούσιοι παρέμειναν πλούσιοι οι φτωχοί έμειναν φτωχότεροι

    Ψήφοι: 93 47,0%
  • Ανεργία

    Ψήφοι: 14 7,1%
  • Ηρθε η αναπτυξη

    Ψήφοι: 15 7,6%
  • Γίναμε πλουσιότεροι σαν Εθνος

    Ψήφοι: 5 2,5%
  • Ο Τσιπρας ειναι ο καλύτερος ( δεν κολλαει αλλα ηθελα να το πω)

    Ψήφοι: 24 12,1%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    198

arcans80

Μέλος
Εγγρ.
11 Φεβ 2010
Μηνύματα
2.576
Like
10
Πόντοι
16
εν μέρει συμφωνώ
στο ότι θα χάσουν προνόμια με τη δραχμή για σκέψου το ξανά με την παράμετρο τν offshore και καταθέσεων στο εξωτερικό
εν μερει γινετε αλλα δεν ειναι και πολυ εφικτο σε ενα κρατος οπως την ελλαδα,που το κρατος ειναι συνδεμενο με τους επιχειρηματιες(τους μεγαλους εννοω)διοτι και οι πολιτικοι θελουν να εχουν τις ασφαλιστικες δικλιδες τους,ωστε να μπορουνε να υπαρχουν.
 

arcans80

Μέλος
Εγγρ.
11 Φεβ 2010
Μηνύματα
2.576
Like
10
Πόντοι
16
ρε παπαζολο ο εμπορος δεν εχασε μια φορα απο την απεργια.καθε μερα χανει λεφτα απο την μαλακια του καθενος σε αυτη την χωρα.αν ητανε μια φορα θα ητανε μια χαρα.
 

Επισκέπτης
ρε παπαζολο ο εμπορος δεν εχασε μια φορα απο την απεργια.καθε μερα χανει λεφτα απο την μαλακια του καθενος σε αυτη την χωρα.αν ητανε μια φορα θα ητανε μια χαρα.
Εεε άρα ξύπνα και εσύ κ να μην σου φταίει η μία ημέρα απεργίας!!!
 

ANDREIOS

Ανώτερος
Εγγρ.
22 Σεπ 2007
Μηνύματα
1.156
Κριτικές
13
Like
1.769
Πόντοι
6.255

Wonderful

Μέλος
Εγγρ.
21 Ιαν 2010
Μηνύματα
5.759
Κριτικές
1
Like
0
Πόντοι
66
εν μερει γινετε αλλα δεν ειναι και πολυ εφικτο σε ενα κρατος οπως την ελλαδα,που το κρατος ειναι συνδεμενο με τους επιχειρηματιες(τους μεγαλους εννοω)διοτι και οι πολιτικοι θελουν να εχουν τις ασφαλιστικες δικλιδες τους,ωστε να μπορουνε να υπαρχουν.
θα γίνει σε πολύ μικρότερο εύρος επιχειρηματιών
εκεί που ήτανε σε 80-100
τώρα θα είναι σε 10 το πολύ
για αυτό σου είπα ότι εν μέρει έχεις δίκηο
 

arcans80

Μέλος
Εγγρ.
11 Φεβ 2010
Μηνύματα
2.576
Like
10
Πόντοι
16
Εεε άρα ξύπνα και εσύ κ να μην σου φταίει η μία ημέρα απεργίας!!!
ρε μαλακα στην ελλαδα ολο και καποιος απεργει καθε εβδομαδα.εμενα στα αρχιδια μου,αλλα ενας που εχει μαγαζι στο κεντρο τις αθηνας,τον εχουνε γαμησι ολοι αυτοι.να μην σου βαλω τωρα και τις μερες που εχει επεισοδια και πορεις,γιατι ο τσιπρας και η παπαρηγα δεν γαμηθηκαν καλα το βραδυ.και καταντησαν το κεντρο τις αθηνα και την αγορα μπουρδελο εντελος.και στο τελος να νιωθει και τυχερος ο μαγαζατορας αν δεν του καψουν το εμπορευμα και δεν του σπασουν το μαγαζι.
 

edmondDantes

Μέλος
Εγγρ.
13 Ιουν 2009
Μηνύματα
184
Like
0
Πόντοι
1
Νίκος Δήμου - Η δυστυχία του να είσαι Έλλην

Υπάρχουν Έλληνες που προβληματίζονται με τους εαυτούς των και Έλληνες που δεν προβληματίζονται. Οι σκέψεις αυτές αφορούν περισσότερο τους δεύτερους. Είναι όμως αφιερωμένες στους πρώτους.

Ορίζουμε σαν ευτυχία την (συνήθως προσωρινή) κατάσταση, όπου η πραγματικότητα συμπίπτει με τις επιθυμίες μας

Σε αναλογία, δυστυχία πρέπει να είναι η μη σύμπτωση ανάμεσα σε επιθυμία και πραγματικότητα.

Με άλλα λόγια, δυστυχία μπορούμε να ονομάσουμε την απόσταση ανάμεσα σε επιθυμία και πραγματικότητα.

Όσο μεγαλύτερη η απόσταση, τόσο πιο δυστυχισμένοι είμαστε.

Αξίωμα: Ένας Έλληνας κάνει ότι μπορεί για να μεγαλώσει το άνοιγμα ανάμεσα σε επιθυμία και πραγματικότητα.

Ο Έλληνας ζει κυκλοθυμικά σε μόνιμη έξαρση ή ύφεση. Μία συνέπεια: απόλυτη αδυναμία αυτοκριτικής και αυτογνωσίας.

Το Έθνος πρέπει να θεωρεί εθνικό, ό,τι είναι αληθές». Εμείς χρόνια τώρα, προσπαθούμε να πεισθούμε για το ανάποδο.

Ο Έλληνας, όταν βλέπει τον εαυτό του στον καθρέπτη, αντικρίζει είτε τον Μεγαλέξανδρο είτε τον Κολοκοτρώνη, είτε τουλάχιστον τον Ωνάση. Ποτέ τον Καραγκιόζη.

Κι όμως στην πραγματικότητα είναι ο Καραγκιόζης, που ονειρεύεται τον εαυτό του σαν Μεγαλέξανδρο. Ο Καραγκιόζης με τα πολλά επαγγέλματα, τα πολλά πρόσωπα, την μόνιμη πείνα και την μία τέχνη: της ηθοποιίας.

Πόσοι είναι οι Έλληνες, εκτός από τον Εμμανουήλ Ροΐδη, που έχουν δει το πρόσωπό τους στον καθρέφτη;

Για τούτο ο Έλληνας δεν συγχώρησε ποτέ όσους «μισέλληνες» ζωγράφισαν το πορτραίτο του (Καημένε Αμπού!).

Ο Έλληνας προσπαθεί σε κάθε τομέα, να είναι εκτός πραγματικότητας. Και μετά είναι δυστυχής, διότι είναι εκτός πραγματικότητας (και μετά είναι ευτυχής... διότι είναι δυστυχής).

Βασικά ο Έλληνας αγνοεί την πραγματικότητα. Ζει δύο φορές πάνω από τα οικονομικά του μέσα. Υπόσχεται τα τριπλά από αυτά που μπορεί να κάνει. Γνωρίζει τα τετραπλάσια από αυτά που πραγματικά έμαθε. Αισθάνεται (και συναισθάνεται) τα πενταπλάσια από όσα πραγματικά νοιώθει.

Η υπερβολή δεν είναι μόνο εθνικό ελάττωμα. Είναι τρόπος ζωής των Ελλήνων. Είναι η συνισταμένη του εθνικού τους χαρακτήρα. Είναι η βασική αιτία της δυστυχίας τους αλλά και η μεγάλη τους δόξα. Γιατί στο αυτοσυναίσθημα, η υπερβολή λέγεται λεβεντιά.

Ο Νεοέλληνας μοιάζει ευτυχισμένος όταν είναι δυστυχισμένος. Όταν όλα πάνε καλά, αισθάνεται ανήσυχος και απροσάρμοστος. Αν δεν έχει αίτια δυστυχίας, θα ψάξει να βρει.

Η ευτυχία της δυστυχίας του Νεοέλληνα εκφράζεται τέλεια στην «ελληνική γκρίνια

Απομεινάρι της σκλαβιάς; Γνώρισμα των ταλαιπωρημένων λαών; Πάντως το καλύτερο που θα ακούσετε, είναι ένας βαθύς αναστεναγμός με νόημα και η φράση; «έ! ας τα λέμε καλά...».

Σε κανένα λαό η φράση Τι κάνεις; δεν οδηγεί σε πλήρη ανάλυση του ιατρικού ιστορικού, της οικογενειακής κατάστασης, των οικονομικών δυσχερειών και των σεξουαλικών προβλημάτων του (τυπικά) ερωτηθέντος.

Ο ελληνικός «νόμος του Parkinson": Δύο Έλληνες κάνουν σε δύο ώρες (λόγω διαφωνίας) ό,τι ένας Έλληνας κάνει σε μία ώρα.

Βαθιά μέσ' την ψυχή του Έλληνα συζούν ο Χατζηαβάτης και ο Μεγαλέξανδρος. Η υπερβολή της κακομοιριάς και της λεβεντιάς. Η περηφάνια της ύβρης και η ύβρη της γκρίνιας. Μόνιμες και αρχαίες αιτίες δυστυχίας και δημιουργίας.

Στο θέμα της κληρονομιάς τους, θα χώριζα τους Έλληνες σε τρεις κατηγορίες-τους συνειδητούς, τους ημι-συνειδητούς και τους μη-συνειδητούς.

Οι πρώτοι (λίγοι) ξέρουν. Έχουν νοιώσει το τρομερό βάρος της κληρονομιάς. Έχουν καταλάβει το απάνθρωπο επίπεδο τελειότητας του λόγου ή της μορφής των παλιότερων. Και τούτο τους συντρίβει.

Οι δεύτεροι (και οι περισσότεροι) δεν ξέρουν άμεσα. Έχουν όμως «ακουστά». Είναι σαν τους γιους του διάσημου φιλόσοφου, που δεν μπορούν να καταλάβουν τα έργα του, βλέπουν όμως πως όσοι ξέρουν, τα τιμούν και τα βραβεύουν. Τους ενοχλεί αλλά και τους κολακεύει η φήμη. Επαίρονται πάντα όταν μιλούν σε τρίτους.

Η τρίτη κατηγορία-οι μη συνειδητοί- είναι οι παρθένοι και αγνοί (γράφε ασπούδαχτοι: Μακρυγιάννης, Θεόφιλος, Λαός). Έχουν ακούσει για τους παλιούς σε μύθους και θρύλους, που τους έχουν αφομοιώσει σαν λαϊκά παραμύθια. Αυτοί οι αγνοί δημιούργησαν την λαϊκή παράδοση και τέχνη.

Ωστόσο η συντριπτική πλειοψηφία των ημιμαθών με το μόνιμο κρυφό πλέγμα κατωτερότητας απέναντι στους αρχαίους, καθορίζει τη στάση και το ύφος του συνόλου.

Η σχέση μας με τους αρχαίους είναι μία πηγή του εθνικού πλέγματος κατωτερότητας. Η άλλη είναι η σύγκριση στο χώρο και όχι στο χρόνο. Με τους σύγχρονους «ανεπτυγμένους». Με την «Ευρώπη».

Όταν ένας Έλληνας μιλάει για την Ευρώπη, αποκλείει αυτόματα την Ελλάδα. Όταν ένας ξένος μιλάει για την Ευρώπη, δεν διανοούμαστε ότι μπορεί να μη περιλαμβάνει και την Ελλάδα.

Γεγονός είναι πως-ό,τι και αν λέμε-δεν νιώθουμε Ευρωπαίοι. Νιώθουμε απ' έξω. Και το χειρότερο είναι, που τόσο μας νοιάζει και μας καίει, όταν μας το λένε...

Φθονούνε τους άλλους λαούς, ενώ διατυμπανίζουμε την ανωτερότητά μας. Ξενομανείς, ξενόφοβοι και ξενόδουλοι κι όχι μόνο (τουριστικά) φιλόξενοι.

Στις ρίζες της ελληνικής δυστυχίας είναι τα δύο εθνικά πλέγματα κατωτερότητας. Το ένα στο χρόνο με τους προγόνους. Το άλλο στο χώρο με τους Ευρωπαίους. Αδικαιολόγητα ίσως πλέγματα αλλά όχι για τούτο, λιγότερο πραγματικά.

Είμαστε διαφορετικοί. Κι όμως προσπαθούμε με απόγνωση να ενταχθούμε κάπου. Γιατί άραγε αισθανόμαστε την μοναδικότητά μας σαν ελάττωμα; Γιατί ντρεπόμαστε γι' αυτή; Άραγε επειδή δεν είμαστε αρκετά μεγάλοι ή δυνατοί, ώστε να κάνουμε την αδυναμία μας παντιέρα; Η μήπως επειδή δεν είμαστε αρκετά σίγουροι για τον εαυτό μας;

Αυτή η έλλειψη σιγουριάς, και όχι το μέγεθός της, μας έκανε πάντα να αναζητάμε προστάτες. Και άλλοι λαοί είναι μικροί, αλλά δεν κρέμονται από τους μεγάλους...

Ποτέ δεν θελήσαμε να αποσαφηνίσουμε και να συνειδητοποιήσουμε την ιδιομορφία μας. Πάντα προσπαθούμε να ανήκουμε κάπου και όχι να είμαστε εμείς. Προσπαθήσαμε να ξαναγίνουμε αρχαίοι. Πασχίσαμε να αποδείξουμε την καθαρότητα της ράτσας μας, πολεμώντας φανατικά τον Falmereyer, αλλά ποτέ δεν ερευνήσαμε ψύχραιμα τα πραγματικά συστατικά της. Μισήσαμε και καταστρέψαμε την γλώσσα μας, γιατί δεν ήταν εντελώς ίδια με την γλώσσα των αρχαίων προγόνων μας. Μισήσαμε τον εαυτό μας, γιατί δεν ήταν ψηλός, ξανθός με ελληνική μύτη σαν τον Ερμή του Πραξιτέλη. Μισήσαμε τους γείτονές μας γιατί τους μοιάζουμε.

Τελικά ποίοι είμαστε; Οι ευρωπαίοι της ανατολής ή οι ανατολίτες της Ευρώπης; Οι αναπτυγμένοι του Νότου ή οι υποανάπτυκτοι του Βορρά; Οι κατ' ευθείαν απόγονοι των Αχαιών ή η πανσπερμία της Βαβυλωνίας:

Είμαστε ένας λαός χωρίς πρόσωπο και χωρίς ταυτότητα. Όχι επειδή δεν έχουμε πρόσωπο, αλλά επειδή δεν τολμάμε να κοιταχτούμε στον καθρέπτη. Επειδή μας έκαναν να ντρεπόμαστε για το πραγματικό μας πρόσωπο. Τόσο που να φοβόμαστε να γνωρίσουμε τον εαυτό μας. Έτσι μάθαμε να παίζουμε διάφορους ρόλους: τον αρχαίο, τον Ευρωπαίο ...

Δεν θέλει μόνο αρετή και τόλμη η ελευθερία. Θέλει κυρίως γνώση και κρίση.

Σύμπτωμα ουσιαστικό της ελληνικής ψυχής η μυθοπλασία. Πλάθουμε μύθους για τον εαυτό μας. Και μετά είμαστε δυστυχισμένοι, γιατί φαινόμαστε κατώτεροι από τους μύθους, που εμείς πλάσαμε. Ένας μύθος: Του Έλληνα ο τράχηλος ζυγό... Αναζητώ με προσοχή άλλο λαό, του οποίου ο τράχηλος να έχει υποφέρει τόσους ζυγούς, όσο ο δικός μας.

Μόνο που κι εδώ μας σώζει η μυθοπλασία μας. Μόλις για κάποιο λόγο, πέσουν οι τύραννοι ή φύγουν οι ξένοι, πεταγόμαστε επάνω σαν τον Καραγκιόζη με τον Όφη και λέμε: εμείς τους διώξαμε!

Άλλος μύθος: Οι Έλληνες σαν εκλεκτός λαός. Ο μύθος της καπατσοσύνης. Και ο αντι-μύθος του κουτόφραγκου. Κάποιος πρέπει να γράψει κάποτε το παράξενο ρομάντζο της ελληνικής ξενολατρίας και ξενοφοβίας.

Άλλος μύθος, η ξένη επέμβαση. Ποτέ οι νεοέλληνες δεν μπόρεσαν να αναλάβουν τις ευθύνες τους. Πάντα έφταιγε κάποιος τρίτος: ο αγγλικός δάκτυλος, η Ιντέλλιντζενς Σέρβις, το ΝΑΤΟ, η ΣΙΑ...

Άλλωστε αυτός ο μύθος δουλεύει και στις προσωπικές μας ιστορίες: Ποίος υποψήφιος πιστεύει πως δίκαια απέτυχε στις εξετάσεις; Ποίος υπάλληλος αναγνωρίζει πως δίκαια πήρε προαγωγή ο συνάδελφός του: Οι άλλοι έχουν πάντα τα μέσα..

Όχι φυσικά πως δεν υπάρχουν τα μέσα ή οι ξένες επεμβάσεις. Ωστόσο η σημασία που παίρνουν αυτές οι παρεμβάσεις στην φαντασία του Ρωμιού, είναι πραγματικά μεταφυσική. Άλλο σύμπτωμα, η συνεχής απομυθοποίηση των άλλων και η μυθοποίηση του εαυτού μας. Η απόλυτη αδυναμία του νεοέλληνα να μιλήσει για οποιονδήποτε αξιόλογο συμπατριώτη του χωρίς να πει: ναι - αλλά...

Υπάρχει άραγε νεοέλληνας που να μην αμφισβητήθηκε ο ανδρισμός του; Και τώρα ας θυμηθούμε τις δύο συχνότερες νεοελληνικές βρισιές.

Άλλο σύμπτωμα έλλειψης σιγουριάς, η νεοελληνική καχυποψία. Πρώτη αντίδραση σε ό,τι πεις: Με...δουλεύεις;

Ο Έλληνας δεν αισθάνεται άνετα μέσα στον κόσμο. Σαν συγγενής από την επαρχία, κάθεται στην άκρη της καρέκλας και κρύβει την έλλειψη σιγουριάς κάτω από την σοβαροφάνειά του. Σπάνια γελά.

Ανάμεσα στον μύθο και τον φόβο, ζουν και δημιουργούν οι Έλληνες.

Οι άλλοι λαοί έχουν θεσμούς. Εμείς έχουμε αντικατοπτρισμούς.

Τα μόνα επικίνδυνα κατεστημένα στην Ελλάδα είναι η γεροντοκρατία, η γραφειοκρατία και η μητριαρχία. Η γραφειοκρατία είναι εκείνη η αρρώστια, της οποίας νομίζει ότι είναι η θεραπεία.

Ρωμαίικο management. Αντί για κίνητρα, η φάπα του Καραγκιόζη.

Το πρόσφατο ειδύλλιο του Έλληνα με την καταναλωτική κοινωνία-ένας μακρύς, οδυνηρός αρραβώνας, χωρίς γάμο.

Η Ελληνική Παιδεία είναι ένας μηχανισμός μαζικής βεβιασμένης τροφοδότησης γνώσεων, που τον κινούν αμόρφωτοι άμουσοι και υπαμοιβόμενοι εκπαιδευτικοί. Το πρόβλημα της Ελληνικής Παιδείας είναι πρόβλημα διδασκόντων. Μόνο προσωπικότητα μπορεί να διαμορφώσει προσωπικότητες. Θα Θυμάμαι πάντα τους καθηγητές που έτρεμαν όσους μαθητές είχαν μάθει να σκέπτονται.

Η αρχή στην οποία στηρίχθηκε η Ελληνική Παιδεία, ήταν κάτι χειρότερο από το μηδέν. Ο Ελληνοχριστιανικός πολιτισμός. Δύο αλληλογρονθοκοπούμενες έννοιες σε ένα επίθετο. Πόσο χαρακτηριστικό για την εσωτερική μας αντίφαση!

Άλλοι λαοί έχουν θρησκεία. Εμείς έχουμε παπάδες. Η μόνη επαφή της Ελληνικής εκκλησίας με το πνεύμα τα τελευταία εκατό χρόνια, ήσαν οι αφορισμοί του Ροΐδη, του Λασκαράτου και του Καζαντζάκη.

Τον αιώνα που πέρασε η Ελληνική εκκλησία υπηρέτησε, πιστά και αφοσιωμένα πολλούς κυρίους. Εκτός από τον Ένα.

Ζει στην ακριβότερη χώρα της Ευρώπης-σε σχέση με τις αμοιβές του έχει την χειρότερη κοινωνική ασφάλιση, τα περισσότερα τροχαία ατυχήματα, το φτωχότερο εκπαιδευτικό σύστημα και τις μικρότερες κυκλοφορίες βιβλίων.

Ο απότομα αστικοποιηθείς βλάχος είναι το πιο λυπηρό ζώο στην Ελλάδα. Η ζωή του έχει τελείως εκφυλιστεί. Έχασε όλο το παραδοσιακό πατριαρχικό μεγαλείο, χωρίς να αποκτήσει τίποτα στη θέση του. Ούτε είχε η ελληνική αστική τάξη σημαντική παράδοση να του την προσφέρει, αλλά και αν είχε, δεν ήταν δυνατό μερικές χιλιάδες αστοί, να αφομοιώσουν μερικά εκατομμύρια βλάχους σε μία γενιά.

Έτσι ο αστικοποιηθείς βλάχος ζει στο κενό. Δεν έχει γη δεν έχει γλώσσα (έρχομαι εξ Ομονοίας), δεν έχει θρησκεία. Δεν ξέρει πια πως να χαρεί, να κλάψει. Δεν ξέρει να ζήσει.

Αλλά ούτε και να πεθάνει. Το σημαντικότερο κριτήριο για την αυθεντικότητα μίας κοινωνίας είναι ο τρόπος που αντιμετωπίζει τον θάνατο. Στην Ελλάδα μόνο στα χωριά ξέρουν να αντικρίσουν τον Χάροντα.

Αν έπρεπε να διαλέξω το χαρακτηριστικότερο σύμβολο της νεοελληνικής φτήνιας και κακογουστιάς, θα διάλεγα τις γελοίες αμερικάνικες νεκροφόρες με τις μπαρόκ κρυστάλλινες απλίκες. Ποτέ πράγμα πιο σοβαρό δεν εξευτελίστηκε χειρότερα από το σύμβολό του.

Ενώ οι μισοί Έλληνες προσπαθούν να μεταμορφώσουν την Ελλάδα σε ξένη χώρα, οι άλλοι μισοί ξενιτεύονται. Είμαστε μία από τις λίγες χώρες που έχει περισσότερους μετανάστες και πρόσφυγες από κατοίκους.

Οι Έλληνες πάντα θα γυρεύουν την πατρίδα τους σε άλλες πατρίδες και τις άλλες πατρίδες στην δική τους.

Όπως ο άνθρωπος κουβαλά το προπατορικό αμάρτημα, ο Έλληνας κουβαλά το σόι του. Οι άλλοι λαοί έχουν συγγενείς. Ο Έλληνας έχει συνεταίρους στη ζωή (και στο θάνατο). Όταν ο Έλληνας δεν έχει σόι, έχει παρέα. Μοιάζει σε τούτο με το σόι: είναι το ίδιο μόνιμη, το ίδιο απαιτητική και το ίδιο βαρετή.

Η σεξουαλική ζωή του Έλληνα κινείται σε δύο επίπεδα, το πραγματικό και το φανταστικό. Η απόσταση μεταξύ τους είναι μεγάλη. Η σεξουαλική ζωή της Ελληνίδας κινείται κι αυτή σε δύο επίπεδα, το πραγματικό και το εμπορικό. Η απόσταση μεταξύ τους είναι ελάχιστη.

Όπου και να ταξιδέψω, η Ελλάδα με πληγώνει.

Κλείσε μέσα στην καρδιά σου την Ελλάδα και θα πάθεις έμφραγμα.

Το θλιβερότερο θέαμα είναι δέκα Έλληνες διανοούμενοι σε ένα δωμάτιο. Ο καθένας θα προσπαθήσει να μεταβάλει τους άλλους σε ακροατήριο.

Διανοούμενος είναι ο άνθρωπος που προσπαθεί (συνήθως μάταια) να κάνει τις ιδέες του πράξη. Ο Έλληνας διανοούμενος είναι αυτός που προσπαθεί να βρει ιδέες για να δικαιολογήσει τις πράξεις του.
 

hotyan

Σεβαστός
Εγγρ.
5 Αυγ 2007
Μηνύματα
6.784
Κριτικές
14
Like
28
Πόντοι
2.057
ρε φιλε μην συγκρινεις ελλαδα με αργεντινη.
στην ελλαδα το συστημα που κυβερναει ανεξαρτητα απο κομματα και μαλακιες,να ξερεις οτι θα γαμησει το κοσμακι και απο πισω και απο μπρος,αλλα να ξερεις οτι δεν ειναι μαλακες να γυρισουν στην δραχμη,και να χασουν τα δικα τους προνομια και τις κονομες τους.
Αν την συγκρίνω??
Ούτε και εκεί ο ξεφτύλας προδότης περονιστής το λαμογιοκουμούνι του κερατά ο Μενεμ, δεν υποτιμούσε το πέσος αλλα το κρατούσε με τα δόντια ίσα με το δολάριο.Οι λόγοι? τους προανέφερες φίλε μου.
Μετά την εξέγερση έγινε το μπάμ..... η χρωκοπία η άρνηση πληρωμής χρέους και η σωτηρία...
 

arcans80

Μέλος
Εγγρ.
11 Φεβ 2010
Μηνύματα
2.576
Like
10
Πόντοι
16
Περιμένω απαντήσεις ιδίως απο Πασοκτζίδες
ρε μεγαλε τι σημασια εχει αν ειναι πασοκ η νδ,το θεμα ειναι οτι παραμενει το ιδιο χαλι συνεχως.οποιος συνεχιζει και πιστευει σε κομματα ακομα,ειναι στην καλυτερη περιπτωση καθυστερημενος διανοητικα.
 

edmondDantes

Μέλος
Εγγρ.
13 Ιουν 2009
Μηνύματα
184
Like
0
Πόντοι
1
ρε μαλακα στην ελλαδα ολο και καποιος απεργει καθε εβδομαδα.εμενα στα αρχιδια μου,αλλα ενας που εχει μαγαζι στο κεντρο τις αθηνας,τον εχουνε γαμησι ολοι αυτοι.να μην σου βαλω τωρα και τις μερες που εχει επεισοδια και πορεις,γιατι ο τσιπρας και η παπαρηγα δεν γαμηθηκαν καλα το βραδυ.και καταντησαν το κεντρο τις αθηνα και την αγορα μπουρδελο εντελος.και στο τελος να νιωθει και τυχερος ο μαγαζατορας αν δεν του καψουν το εμπορευμα και δεν του σπασουν το μαγαζι.

Μας πήρανε χαμπάρι ...
Οι... μίζες διώχνουν τρεις αμερικανικές εταιρίες

Δημοσιεύθηκε: 10:42 - 14/05/10

Κοντά στην έξοδο από την ελληνική αγορά βρίσκονται σύμφωνα με δημοσιογραφικές πληροφορίες τρεις τουλάχιστον αμερικανικές εταιρίες ιατροτεχνολογικού περιεχομένου, καθώς δεν αντέχουν να καταβάλουν «μίζες» στους χειρούργους και να τους χρωστά το δημόσιο πολλές δεκάδες εκατομμύρια ευρώ, αναφέρει η εφημερίδα Καθημερινή.

Σύμφωνα με σημερινό δημοσίευμα, η Covidien Tyko ανακοίνωσε ότι αποσύρει όλα τα υλικά στα νοσοκομεία από την επόμενη Δευτέρα καθώς τα χρέη προς αυτήν έχουν ξεπεράσει τα 100 εκ. ευρώ. Στην ίδια κατεύθυνση κινούνται και οι 3M και Beckton Dickinson.

Σε σύσκεψη που έγινε στο εμπορικό τμήμα της αμερικανικής πρεσβείας προ δύο εβδομάδων οι εκπρόσωποι των αμερικανικών εταιριών στην Ελλάδα ανέφεραν ότι δεν μπορούν να δουλέψουν με τις «μαύρες» προμήθειες με τις όποιες λειτουργούν τα ελληνικά νοσοκομεία και για αυτό βγαίνουν αργά και σταθερά εκτός αγοράς, μια και τα ελληνικά νοσοκομεία προτιμούν όσους ακολουθούν αυτές τις πρακτικές.
 

Επισκέπτης
ρε μαλακα στην ελλαδα ολο και καποιος απεργει καθε εβδομαδα.εμενα στα αρχιδια μου,αλλα ενας που εχει μαγαζι στο κεντρο τις αθηνας,τον εχουνε γαμησι ολοι αυτοι.να μην σου βαλω τωρα και τις μερες που εχει επεισοδια και πορεις,γιατι ο τσιπρας και η παπαρηγα δεν γαμηθηκαν καλα το βραδυ.και καταντησαν το κεντρο τις αθηνα και την αγορα μπουρδελο εντελος.και στο τελος να νιωθει και τυχερος ο μαγαζατορας αν δεν του καψουν το εμπορευμα και δεν του σπασουν το μαγαζι.
Aγοράζει λοιπόν ο απεργός αντί του τουρίστα,το δεύτερο σκέλος έγινε μία φορά τον Δεκέμβρη του 2008,δεν γίνεται κάθε φορά.
 

arcans80

Μέλος
Εγγρ.
11 Φεβ 2010
Μηνύματα
2.576
Like
10
Πόντοι
16
Αν την συγκρίνω??
Ύοτε και εκεί ο ξεφτύλας προδότης περονοστής το λαμογιοκουμούνι του κερατά ο Μενεμ, δεν υποτιμούσε το πέσος αλλα το κρατούσε με τα δόντια ίσα με το δολάριο. Οι λόγοι? τους προανέφερες φίλε μου.
Μετά την εξέγερση έγινε το μπάμ..... η χρωκοπία η άρνηση πληρωμής χρέους και η σωτηρία!
με την διαφορα οτι το πεσος το εκανε κουμαντο αυτος οπως ηθελε,το ευρω δεν το κανει κουμαντο η ελλαδα,οπως το βρει ειναι.
 

marios51

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
21 Δεκ 2009
Μηνύματα
17.375
Κριτικές
16
Like
198
Πόντοι
676
Αν την συγκρίνω??
Ύοτε και εκεί ο ξεφτύλας προδότης περονοστής το λαμογιοκουμούνι του κερατά ο Μενεμ, δεν υποτιμούσε το πέσος αλλα το κρατούσε με τα δόντια ίσα με το δολάριο. Οι λόγοι? τους προανέφερες φίλε μου.
Μετά την εξέγερση έγινε το μπάμ..... η χρωκοπία η άρνηση πληρωμής χρέους και η σωτηρία!

Φιλε ειχε λογικη αυτο που εκανε!  αμα η ελλαδα δεν ηταν στο ευρω το ιδιο θα εκανε.... οπως καθε χωρα που θα ειχε παρομοια προβληματα
 

arcans80

Μέλος
Εγγρ.
11 Φεβ 2010
Μηνύματα
2.576
Like
10
Πόντοι
16
Aγοράζει λοιπόν ο απεργός αντί του Τουρίστα,το δεύτερο σκέλος έγινε μία φορά τον Δεκέμβρη του 2008,δεν γίνεται κάθε φορά.
ρε μαλακα αλλου ζεις?
τι να παρει ρε μαλακα ο απεργος απο την αγορα?
ρε ξερεις τι θα πει ελευθερη αγορα και ανταγωνισμος?
ρε ξερεις τι πληρωνει ενα μαγαζι καθε τελος του μηνα?
ρε ξερεις τι ειναι να μην κανει τζιρο ενα μαγαζι?

αυτο ελειπε ρε μαλακα καθε φορα να καινε ολη την αγορα 10 μαλακισμενα.

παπαζο ασε τις κουμουνιστικες σου μαλακιες,και τις αναρχομαλακιες σου και ξυπνα.
 

Επισκέπτης
ρε μαλακα αλλου ζεις?
τι να παρει ρε μαλακα ο απεργος απο την αγορα?
ρε ξερεις τι θα πει ελευθερη αγορα και ανταγωνισμος?
ρε ξερεις τι πληρωνει ενα μαγαζι καθε τελος του μηνα?
ρε ξερεις τι ειναι να μην κανει τζιρο ενα μαγαζι?

αυτο ελειπε ρε μαλακα καθε φορα να καινε ολη την αγορα 10 μαλακισμενα.

παπαζο ασε τις κουμουνιστικες σου μαλακιες,και τις αναρχομαλακιες σου και ξυπνα.
Είναι μία σχετική ζημιά μίας ημεράς η κάθε απεργία και πάνω από 5 το μήνα δεν έχουμε,οπότε το πρόβλημα δεν είναι η απεργία.
Ο απεργός ψωνίζει από περίπτερα,νερά κτλ.
Το τέλος του μήνα αν θα έχει να πληρώσει τα εξόδα κάθε μαγαζί εξαρτάται από όλον τον μήνα και όχι τις 5 ημέρες απεργίας.
Exείς κολλήσει στον Δεκέμβρη του 2008,τότε έγινε σπάσιμο/πλιάτσικο και μόνο τότε.
 

james070

Μέλος
Εγγρ.
22 Οκτ 2009
Μηνύματα
7.677
Κριτικές
4
Like
8
Πόντοι
66
Είναι μία σχετική ζημιά μίας ημεράς η κάθε απεργία και πάνω από 5 το μήνα δεν έχουμε,οπότε το πρόβλημα δεν είναι η απεργία.
Ο απεργός ψωνίζει από περίπτερα,νερά κτλ.
Το τέλος του μήνα αν θα έχει να πληρώσει τα εξόδα κάθε μαγαζί εξαρτάται από όλον τον μήνα και όχι τις 5 ημέρες απεργίας.
Exείς κολλήσει στον Δεκέμβρη του 2008,τότε έγινε σπάσιμο/πλιάτσικο και μόνο τότε.
καλά εσύ ας πούμε είσαι μικρός ακομα καιδεν ξέρεις!
αλλά δεν υπάρχει κανένας άλλος να σου πει το τι γίνεται πχ κάθε χρόνο στη γιορτή του πολυτεχνείου και στα γύρω μαγαζιά και αυτοκίνητα?
ξέρεις ότι οι καταστηματάρχες δεν μπορούν να βρουν ασφαλιστική να τους ασφαλίσει τα μαγαζιά τους (όσα είναι στην "ζώνη" των μπαχαλάκιδων)?
 

Επισκέπτης
καλά εσύ ας πούμε είσαι μικρός ακομα καιδεν ξέρεις!
αλλά δεν υπάρχει κανένας άλλος να σου πει το τι γίνεται πχ κάθε χρόνο στη γιορτή του πολυτεχνείου και στα γύρω μαγαζιά και αυτοκίνητα?
ξέρεις ότι οι καταστηματάρχες δεν μπορούν να βρουν ασφαλιστική να τους ασφαλίσει τα μαγαζιά τους (όσα είναι στην "ζώνη" των μπαχαλάκιδων)?
Πάλι όμως το δέντρο κοιτάς,δεν είναι ανώμαλοι όλοι αυτοί που σπάνε,συσσωρευμένη οργή εκτονώνουνε σε λάθος μέρος(π.χ.αυτοκίνητα).

Δεν γίνονται κάθε χρόνο επεισόδια.



 

james070

Μέλος
Εγγρ.
22 Οκτ 2009
Μηνύματα
7.677
Κριτικές
4
Like
8
Πόντοι
66
Πάλι όμως το δέντρο κοιτάς,δεν [size=20pt]είναι ανώμαλοι όλοι αυτοί που σπάνε[/size],συσσωρευμένη οργή εκτονώνουνε σε λάθος μέρος(π.χ.αυτοκίνητα).

Δεν γίνονται κάθε χρόνο επεισόδια.

συ είπας! :o :2funny: :2funny: :2funny:

και ναι! ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ γίνονται επεισόδια!
μα ΚΑΘΕ.
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom