tramountana
Σεβαστός
- Εγγρ.
- 2 Φεβ 2010
- Μηνύματα
- 76.754
- Κριτικές
- 2
- Like
- 2.724
- Πόντοι
- 1.306
ενώ αντιθέτως κάποιες/οι δεν χρειάζεται να προπαθήσουν και πολύ...
...[size=40pt]ΠΟΥΣΤΗ ΛΟΒΕΡΔΟ.[/size]....Τὰ πνευματικὰ των πρότυπα εἶναι προσωπικότητες τῆς ἄκρας ἀριστερᾶς (Ν. Μπελογιάννης, Ε. Γλέζος, Γ. Λαμπράκης, Μ. Θεοδωράκης).
Περισσότερον ἁπτὸς ὁ ἐνστερνισμὸς τῆς πεποιθήσεως περὶ ἀπολύτου κυριαρχίας ἑνὸς μεγάλου κράτους εἰς τὸν μηχανισμὸ τοῦ ὁποίου οἱ ψηφοφόροι τοῦ ΠΑΣΟΚ δὲον ὅπως κατέχωσι διευθυντικὰς θέσεις.
Εἶναι ἀληθὲς ὅτι τὸ σχολεῖον ἦτο εἰς ἐμὲ πάντοτε ἀπωθητικόν, λόγῳ τῆς κομμουνιστικῆς ἰδεολογίας του,
Μη μασάς. Κι οι εμμονές θεραπεύονται σήμερα.
Τὸ πάλαι ποτὲ ἀνθηρὸν ταμεῖον ἀσφαλίσεὼς μας κατεληστεύθη διὰ τὴν διατήρησιν ἐν ταῖς θέσεσὶν των τῶν ὀκνηρῶν, ῥυπαρῶν καὶ ἀνηθίκων δημοσίων ὑπαλλήλων.
Γνωστό αυτό ρε μάστορα.
Το ζήτημα όμως είναι το αν αυτό ήταν αποτέλεσμα κομουνιστικής πρακτικής ή ενός κρατικοδίαιτου καπιταλισμού ο οποίος εφαρμόστηκε όλα αυτά τα χρόνια.
Βολεύω τους κομματικούς μου πελάτες στο δημόσιο,έτσι ώστε να έχω τα ψηφαλάκια που θα μου εξασφαλίσουν την εκλογή μου ώστε με αυτόν τον τρόπο να έχω εγώ και τα φιλαράκια μου πρόσβαση στη χρυσή κουτάλα.
θέλω να μάθω ποιος κατάφερε να το διαβάσει όλο αυτό.Βασικά άμα κάποιος θα πάει να ψάξει σωστά όλες τις αριστερές ιδεολογίες από τους σοσιαλιστές μέχρι και τους οικολόγους θα καταλάβει γιατί έχει καταργηθεί η κατηγορία της εσχάτης προδοσίας: τη νομιμοποίησαν.
Ο λόγος είναι ότι η αριστερά χαρακτηρίζεται από μία ρεφορμιστική, στην καλύτερη, ριζοσπαστική, θεωρία. Αυτό σημαίνει πως θέλουν σταδιακές αλλαγές σε συγκεκριμένα πράγματα που τους ενοχλούν, λόγου χάρη οι σοσιαλιστές δεν εγκρίνουν την κατανομή του πλούτου, οι αναρχικοί δεν εγκρίνουν την κατανομή της εξουσίας, οι οικολόγοι την εκμετάλευση των πόρων της φύσης από τον άνθρωπο και ούτο καθεξής. Σε χειρότερη περίπτωση χαρακτηρίζονται από αντισυστηματικότητα, δηλαδή θέλουν "βίαιες", έντονες ριζικές αλλαγές των θεσμών της κοινωνίας, και όχι την αναδιάρθρωση αυτών. Αυτό γίνεται είτε με ένοπλο αγώνα, όπως συνηθιζόταν στο πρώτο μισό του εικοστού αιώνα, είτε με πρόθεση πολιτική και σκληρή κριτική του σύγχρονου συστήματος, όπως κυριάρχησε πλέον. Επιπλέον άμα είναι αντισυστημικοί, δεν είναι οτι δεν εγκρίνουν τον τρόπο, αλλά δεν αναγνωρίζουν τον θεσμό, σε παλαιότερες εποχές αυτό ήταν εισητήτιο για την αγχώνη και εν καιρό των πρώιμων δημοκρατιών του Ευρωπαϊκού διαφωτισμού. Σημαντικο είναι να παρατηρηθεί επίσης η σχέση της γαλλικής επανάστασης, μητέρας όλων των σύγχρονων πολιτικών ιδεολογιών, με τις μηδενιστικές-νιχιλιστικές απόψεις της αριστεράς αλλά, κι ακόμη με τις θέσεις της άκρας δεξιάς. ο λόγος είναι ότι η επανάσταση στέφθηκε με επιτυχία λόγω ότι η επιβολή ενός φόρου περιουσίας όχι μόνο τον μέσο γάλλο επηρέαζε αλλά και τον ευγενή. με την βοήθεια του δεύτερου ο οποίος πλέον θεωρούσε και με το δίκιο τον βασιλιά εχθρό του, ο οίκος των Ινϊών ήταν οίκος ανθρώπων οι οποίοι μόνο και μόνο λόγω της προτεσταντικής τους καταγωγής δεν ήταν αρεστή από τους καθολικούς ευγενείς, που σημειωτέων ήταν η πλειοψηφία αυτής της τάξης, όπως και των κληρικών. για αυτό το λόγο οι βασιλιάδες του οίκου αυτού ήτανε μεταρυθμιστές, και προσπαθούσαν αν εξοντώσουν την άρχουσα αυτήν τάξη μέσω μεταρυθμίσεων. στον τελευταίο βασιλιά του οίκου τους οφείλουμε και την γένεση του σύγχρονου κράτους, επειδή προετοιμαζόμενη για την εξάλυψη μίας τάξης η οποία έκανε την γραφειοκρατία υπανάπτηκτη και όχι το υπεραναπτυγμένο διοικητικό εργαλείο που γνωρίζουμε, θα προκαλούσε κενό εξουσίας και μαζική έλλειψη ελέγχου. οι νέοι ευγενείς είχανε γίνει οι δημόσιοι υπάλληλοι και πέρνανε ακόμη και τίτλους χαμηλότερης σημασίας βέβαια και διάφορες παροχές βάσει της θέσης που ήταν. όταν μπήκε ο φόρος περιουσίας σκοπό είχε την οικονομική εξόντωση των γαιοκτήμονων ευγενών, οι οποίοι μεταξύ άλλων συντηρούσαν ακόμη στρατό. το πρόβλημα ήτανε ο επηρεασμός της τότε αναδυόμενης μεσσαίας τάξης των αστών οι οποίοι είχαν γη σε περιουσία όπως και πολλοί αγρότες, αυτό εξόργισε πολύ κόσμο. κατά τη διάρκεια της επανάστασης είχε κυριαρχήση ο Ροβεσπιέρος ιδεολογικά το σύνθημα του οποίου μεταφράζεται σε "Ισότητα, Αδελφοσύνη, Ελευθερία". μετά τη νίκη η στροφή ενάντι των ευγενών ήταν επακόλουθο της πλήρης αμφισβήτησης του οτιδήποτε παλιού. μεταξύ άλλων διωγμοί κατά χριστιανών είχαν παρατηρηθεί με αποτέλεσμα όποιος πήγαινε σε εκκλησία να διοκώταν όπως και αρκετές εκκλησσίες μεταξύ άλλων και η διάσημη Παναγιά των Παρισίων ή Νότρε Νταμ, να υποστούν ζημιές ή και σε κάποιες περιπτώσει να καταστραφούν. Ο λόγος ήταν ο εξής: ότι πλέον χωρίς βασιλιά έπρεπε κάπως το κενό του να καλυφθεί. αλλά πως θα θεσπιζόταν νέος ηγέτης στο κράτος που άφησε ο Λουδοβίκος; Ως γνωστόν ο βασιλιάς ήταν ελέω Θεού, δηλάδη ο Θεός τον διάλεγε, πως; από τον πατέρα του που ήταν επίσης βασιλιάς, Αντιθέτως πως θα γινόταν κάποιος προέδρος; ο Θεός θα τον διόριζε; όχι, οπότε βρήκαν την έννοια του γένους που προυπήρχε και της δώσανε αξία, δημιουργόντας την έννοια του έθνους που προσδιόριζε τα σύνορα του κράτους και έδινε ένα πλυθησμό με τη σωστή καταγωγή και αριθμό για να μπορεί να εκλέξει προέδρο. ο Ροβεσπιέρος θεώρησε όλα τα υπόλοιπα, περιττά απομεινάρια του παρελθόντος που έπρεπε να εξαφανισθούν. οπότε η δημοκράτια είναι άμεσα συνδεδεμένη με τα άκρα υπό αυτήν την έννοια γιατί: απαιτεί την ελευθερία για την εκλογή το προέδρου, δηλαδή το δικαίωμα ψήφου, για να έχει κάποιος ελευθερια πρέπει να τον περιορίζουν όσο το δυνατόν λιγότερα πράματα, αξίες ήθη και πιστεύω πέραν των δημοκρατικών. Δεύτερον η προσήλωση στον εθνικισμό μπορεί να δημιουργήσει μία κατάσταση όπου από το έθνος κρίνεται πως κατέχει ανωτερότητα υπέρ των υπολοίπων οπότε διατηρείται μόνο αυτή η αξία, επίσης ο φασισμός ως ιδέα θέλει να επιβάλει στους διαφωνούντες κοινωνικές μεταρυθμίσεις, χαρακτηριστικό όμως και κεντρώων ιδεολογιών! Η διαφορά στις δεξιές με τις αριστερές ιδεολογίες είναι πως η ανάγκη της δημοκρατίας για ελευθερία προχωράει ένα βήμα παρακάτω στις αριστερές ιδεολογίες. Το έθνος θεωρείται περιοριστικό, οπότε θέλουμε να γίνουμε παγκόσμιοι πολίτες. το αποτέλεσμα είναι ότι έτσι αυτές οι ιδεολογίες κοιτάζουν τα συμφέροντα όλων πλην του έθνους τους, δηλαδή των συμπολίτων τους.
χμ.... δεν είδα πουθενά να λέει ο ολάντ πως οι Γάλλοι είναι κλέφτες...Ο «προδότης» Ολάντ παραδέχθηκε πως η οικονομική κατάσταση της Γαλλίας είναι σοβαρή
--------------------------------------------------------------------------------
5/16/2013 03:14:00 μ.μ. Δημοσιεύθηκε από Παραπολιτική
Ο πρόεδρος Φρανσουά Ολάντ παραδέχθηκε πως η οικονομική κατάσταση της Γαλλίας είναι "σοβαρή", αλλά πρόσθεσε πως η ύφεση στην οποία εισήλθε η χώρα είναι "λιγότερο βαθιά απ' αυτή που γνώρισε το 2008-2009", δήλωσε η κυβερνητική εκπρόσωπος Ναζάτ Βαλό-Μπελκασέμ.
"Η οικονομική κατάσταση είναι σοβαρή, δεν χρησιμεύει σε τίποτε να υποβαθμίζουμε τη σοβαρότητά της", δήλωσε ο αρχηγός του κράτους στο υπουργικό...
...συμβούλιο. Ωστόσο υπογράμμισε πως "η βλάβη της ανάπτυξης αφορά ολόκληρη την Ευρώπη", εξήγησε κατά την εβδομαδιαία ενημέρωση των δημοσιογράφων η Βαλό-Μπελκασέμ, η οποία μετέφερε τις δηλώσεις του Ολάντ.
Η Γαλλία έχει μπει επισήμως σε ύφεση μετά την ανακοίνωση σήμερα της μείωσης κατά 0,2% του ΑΕΠ της κατά το πρώτο τρίμηνο, η οποία ακολούθησε μια αναλόγου μεγέθους συρρίκνωση κατά το τελευταίο τρίμηνο του 2012.
Πηγή: Ημερησία
Σχόλιο Παραπολιτικής: Υποθέτω ότι ο Φρανσουά Ολάντ είναι πλέον ένας «προδότης» για τον γαλλικό λαό, μιας και παραδέχθηκε δημόσια ότι η χώρα του αντιμετωπίζει πρόβλημα.
Θυμίζω ότι στην Ελλάδα ο Γιώργος Παπανδρέου και ο Γιώργος Παπακωνσταντίνου απειλήθηκαν μεταξύ άλλων και με κρέμασμα στην πλατεία Συντάγματος γιατί είπαν δημόσια την αλήθεια για την άθλια οικονομική κατάσταση της χώρας.
Είναι να απορεί κανείς γιατί δεν επέλεξε κι ο Ολάντ τη στρατηγική Καραμανλή-Σαμαρά-Μιχελάκη που επιτάσσει μεσοβέζικες δηλώσεις και ψευδή στατιστικά στοιχεία...
Γνωστό αυτό ρε μάστορα.
Το ζήτημα όμως είναι το αν αυτό ήταν αποτέλεσμα κομουνιστικής πρακτικής ή ενός κρατικοδίαιτου καπιταλισμού ο οποίος εφαρμόστηκε όλα αυτά τα χρόνια.
Βολεύω τους κομματικούς μου πελάτες στο δημόσιο,έτσι ώστε να έχω τα ψηφαλάκια που θα μου εξασφαλίσουν την εκλογή μου ώστε με αυτόν τον τρόπο να έχω εγώ και τα φιλαράκια μου πρόσβαση στη χρυσή κουτάλα.
Κι όταν έρθει ο λογαριασμός, τόσο εγώ όσο και τα φιλαράκια μου (τα οποία έχω φροντίσει να προμηθεύσω και με τηλεοπτικές συχνότητες ας πούμε) θα πασάρουμε τη λυπητερή στους από κάτω κι ασ'τους να τρώγονται για το ποιος από αυτούς πρέπει να πληρώσει περισσότερα.
Κι όσο τρώγονται, αυτοί και τα φιλαράκια τους απολαμβάνουν το επιδόρπιο πείθοντας το μαλάκα το λαό πως ακόμα κι αυτό το κάνουν (το ότι τρώνε αυτοί το επιδόρπιο) για να μην πάθεις εσύ τερηδόνα..
γιατί - έχει αλλάξει τίποτα με αυτούς που είναι τώρα κυβέρνηση ή αντιπολίτευση; τα ίδια δεν κάνουνε; πόσες φορές θα το ξαναπούμε; Οι ταμπέλες μας μαράνανε.Kαι όλα αυτά μήπως εφαρμόστηκαν με προμετωπίδα τον Σοσιαλισμό; Την "Αλλαγή"; Την Δημοκρατία και την Πρόοδο;
Και αν εφαρμόστηκαν με αυτά πόσο μοσχάρια είναι όλοι αυτοί που τα καταπίνανε αμάσητα τόσα χρόνια; Και αν τα καταπίναν αμάσητα τόσα χρόνια, λέω εγώ τώρα, μήπως υπάρχουν αρκετά χαϊβάνια που τα καταπίνουν αμάσητα ακόμη; Απλές υποθέσεις να χαμε να λέγαμε...
Kαι όλα αυτά μήπως εφαρμόστηκαν με προμετωπίδα τον Σοσιαλισμό; Την "Αλλαγή"; Την Δημοκρατία και την Πρόοδο;
Και αν εφαρμόστηκαν με αυτά πόσο μοσχάρια είναι όλοι αυτοί που τα καταπίνανε αμάσητα τόσα χρόνια; Και αν τα καταπίναν αμάσητα τόσα χρόνια, λέω εγώ τώρα, μήπως υπάρχουν αρκετά χαϊβάνια που τα καταπίνουν αμάσητα ακόμη; Απλές υποθέσεις να χαμε να λέγαμε...
Κι επειδή χρησιμοποιήθηκαν σαν προμετωπίδες ο σοσιαλισμός και η πρόοδος? Ο σοσιαλισμός κι η πρόοδος μας φταίνε ή αυτοί που τις χρησιμοποίησαν ως δόλωμα?? Κι ο παιδεραστής καραμέλες χρησιμοποιεί. Ποιος μας φταίει για το φαινόμενο? Οι καραμέλες ή ο παιδεραστής??
Όσο για τα υπόλοιπα πάντα υπήρχαν υπάρχουν και θα υπάρχουν μοσχάρια
Με το σύστημα συγγραφής του μπου.κομ είναι αδύνατον να γίνει παράγραφος γιατί το ταμπ δεν λειτουργεί με τον κειμενογραφικό τροπο.θέλω να μάθω ποιος κατάφερε να το διαβάσει όλο αυτό.
και ωραία πράγματα να λες, δεν το διαβάζει κανείς.
κάνε παραγράφους γιατί κουράζεις
Υ.Γ. ελπίζω να μην είναι έτσι και το βιογραφικό σου - αλλιώς στείλτο μου για διόρθωση
χμ.... δεν είδα πουθενά να λέει ο ολάντ πως οι Γάλλοι είναι κλέφτες...
ο δικός σου ακόμα και αυτό το πρόλαβε
Τζωνάκο...δεν μας κατουράς τον Πάριο;
Ναι για κάποιον μυστήριο λόγο τα χαϊβάνια έλκονται ιδιαίτερα από μεσσιανιστικές/ουτοπικές καταστάσεις, και μάλλον είναι ιδίαιτερα δύσκολο να αυτοαξιολογήσουν την έξη τους προς αυτά και διαρκώς πέφτουν στην ίδια παγίδα βρε παιδί μου.
Ναι για κάποιον μυστήριο λόγο τα χαϊβάνια έλκονται ιδιαίτερα από μεσσιανιστικές/ουτοπικές καταστάσεις, και μάλλον είναι ιδίαιτερα δύσκολο να αυτοαξιολογήσουν την έξη τους προς αυτά και διαρκώς πέφτουν στην ίδια παγίδα βρε παιδί μου. Μα μια ζωή με το ίδιο κόλπο να ασελγούν πάνω τους πια;
Ανήκουστο
Τελευταία τα χαϊβάνια έλκονται κυρίως από Ελλαδέμπορες..