Επισκέπτης
Νέα Δημοσκόπηση
Πόσο μα πόσο στομπούτσο μας..
Νέα Δημοσκόπηση
πρόσθεσε και μια Σερβία και έδεσες
Το υπολοιπο 40% που ειναι?Νέα Δημοσκόπηση έρχεται να ταράξει τα «νερά» του πολιτικού συστήματος
Πρώτη η ΝΔ με οκτώ κόμματα στη βουλή!!!
Νέα ανατροπή στο πολιτικό σύστημα λίγο πριν τις κρίσιμες εκλογές του ΠΑΣΟΚ φέρνει δημοσκόπηση της Pulse για την εφημερίδα το «Ποντίκι», η οποία και θα δημοσιευτεί αύριο…
Οκτώ κόμματα θα περιλαμβάνει η νέα βουλή σύμφωνα με τη δημοσκόπηση μεταξύ των οποίων και η Χρυσή Αυγή και οι Ανεξάρτητοι Έλληνες και το ΛΑΟΣ.
Σε εκτίμηση πρόθεσης ψήφου, η ΝΔ διατηρεί την πρωτιά συγκεντρώνοντας ποσοστό 17%, το ΠΑΣΟΚ 10 %( ), το ΚΚΕ και ο ΣΥΡΙΖΑ ισοψηφούν με 9,5%, η Δημοκρατική Αριστερά 8,0%, οι Ανεξάρτητοι Έλληνες 5,0% , η Χρυσή Αυγή 3,5% ,το [size=20pt]ΛΑΟΣ 3,0%[/size]( κλάμα που θα ρίχνει ο Πετράκης μας) ενώ Οικολόγοι Πράσινοι, ΔΗΣΥ και το Άρμα Πολιτών ισοψηφούν με 2,ο%
Αναποφασιστους λογικα.Το υπολοιπο 40% που ειναι?
Τα κομματα που γραφει, δινουν συνολο 60%.
Παλι μαλακιες?
Υ.Γ. Την Δημοκρατική Αριστερά δεν την μετρησανε? Το Κόμμα της Κατσελη που ειναι?
λευκό/άκυρο/δεν ξέρω-απαντώ λογικά.Το υπολοιπο 40% που ειναι?
Τα κομματα που γραφει, δινουν συνολο 60%.
Παλι μαλακιες?
Υ.Γ. Την Δημοκρατική Αριστερά δεν την μετρησανε? Το Κόμμα της Κατσελη που ειναι?
Την ειδα τη δημοσκοπηση. Δινει 9% αναποφασιστους και 15,5%...λευκα (!!!!)λευκό/άκυρο/δεν ξέρω-απαντώ λογικά.
Η ΔΗμΑρα υπάρχει,κόμμα Κατσέλη μάλλον δεν το προλάβανε.
Και μονο οτι ενας στους δεκα ελληνες θεωρει ως εναλλακτικη λυση πολιτικα το ΚΚΕ, δειχνει οτι ειμαστε αιωνες πισω.για ένα στοιχείο της δημοσκόπησης πρέπει να ανησυχούμε
10% ΚΚΕ
10% των ελλήνων θέλουν φασισμό-Ενβέρ Χότζα-κουπόνι στο κρέας και φυσικά μια θολή,χωρίς πυξίδα πορεία στο πουθενά(εκτός ΕΟΚ-ΕΥΡΩ-ΝΑΤΟ)
Και μονο οτι ενας στους δεκα ελληνες θεωρει ως εναλλακτικη λυση πολιτικα το ΚΚΕ, δειχνει οτι ειμαστε αιωνες πισω.
Δεν εχεις αδικο.η Μπακογιάννη πληρώνει το γεγονός ότι το κόμμα της στηρίζεται ουσιαστικά στο "άμα έβγαινα εγώ αρχηγός,θα ήμουν ακόμα στη ΝΔ"....
δηλαδή έκανε κόμμα για ένα καπρίτσιο και μια προσωπική απογοήτευση
συν ότι είναι η προσωποποίηση της διαπλοκής με Χριστοφοράκους,ΜΜΕ κλπ
Αφου ο ελληνικος λαος τα εγκρινει και δινει 35% συνολικα στην αριστερα, καλα κανουν.Αυτό που έκαναν και σήμερα στα Πανεπιστήμια είναι έγκλημα 1000 φορές πιο ειδεχθές από οποιοδήποτε Μηνμόνιο
έχουν ισοπεδώσει τα Πανεπιστήμια
Βρε ας βγει κανενας να ταξει στον ελληνικο λαο οτι θα κανει το δασος της Πεντελης οικοπεδα και θα τους τα μοιρασει, να δεις τι ποσοστο θα παρει και πού θα παει η οικολογικη συνειδηση.Το πιο θετικό είναι πως μένουν εκτός βουλής οι οικολόγοι
Από τότε που άρχισε η κρίση και ο κόσμος έπαψε να πολυενδιαφέρεται για τα δεντράκια...τους πήρε η κάτω βόλτα
Βρε ας βγει κανενας να ταξει στον ελληνικο λαο οτι θα κανει το δασος της Πεντελης οικοπεδα και θα τους τα μοιρασει, να δεις τι ποσοστο θα παρει και πού θα παει η οικολογικη συνειδηση.
Γιατι οχι και ο Κολλας?Μεγαλοπασόκοι...έφαγαν με χρυσά κουτάλια και τώρα,σκασμένοι,έκαναν κόμμα
Ο Γεράσιμος Αρσένης επέλεξε για προφανείς λόγους να μην παραστεί στην ιδρυτική παρουσίαση της Κοινωνικής Συμφωνίας που συνίδρυσαν η σύζυγός του Λούκα Κατσέλη και ο Χάρης Καστανίδης.
Ηταν όμως εκεί, στην Αίγλη του Ζαππείου, όλα τα πρωτοπαλίκαρά του από την εποχή του Ελληνικού Σοσιαλιστικού Κόμματος (ΕΣΚ) που είχε ιδρύσει όταν ο Ανδρέας Παπανδρέου αρχικά τον είχε παύσει από τσάρο της Οικονομίας (1985) και στη συνέχεια τον διέγραψε (1986). Μαζί του είχαν φύγει και μαζί επέστρεψαν πάλι στο ΠΑΣΟΚ το 1989.
Παρόντες λοιπόν σήμερα, ήταν μεταξύ άλλων ο Χρήστος Κοκκινοβασίλης, ο Δημήτρης Πιπεργιάς αλλά και ο διευθυντής στα υπουργικά του γραφεία Φίλιππος Σαπουτζόγλου.
Τέλος, απαρατήρητη δεν πέρασε και η παρουσία του Ανδρέα Κολλά, πρώην προέδρου των οδηγών των αστικών λεωφορείων που είχε γίνει πασίγνωστος όταν είχε προχωρήσει σε δυναμικές κινητοποιήσεις και «ξεβρακώματα» ιδιωτών που είχαν αναλάβει για ένα διάστημα -επί Μητσοτάκη- τα λεωφορεία.
Ο κ. Κολλάς πάντως από την εποχή του 1992 έχει μετεξελιχθεί και τα τελευταία χρόνια ως μέλος του διοικητικού συμβουλίου του ΟΑΣΑ ήταν μεταξύ αυτών που αναζητούσαν ιδιώτες στρατηγικούς επενδυτές για τις αστικές συγκοινωνίες.