Στη συζήτηση παρών ήταν και ο TYRAEL. Να τονίσω ότι δεν έχω μεγάλη "θητεία" στο χώρο των μασαζερί...οι επισκέψεις μου συνολικά όχι άνω των 15 στα τελευταία 10 χρόνια. Δεν ξέρω λοιπόν πολλά, απλά έτυχε να μάθω και την "άλλη πλευρά".
Εξέφρασα λοιπόν την απορία μου για την απουσία της Βέτας, στην Γιούλη, μιας και μας συστήθηκε ως ιδιοκτήτρια της επιχείρησης. (Την είχα δει πρόσφατα, στο κλείσιμο ένα βράδυ, αναμένοντας τις υπηρεσίες της Μελίσας..).
Ενώ αρχικά μας είπε ότι η Βέτα λείπει, σε ερώτησή μας για ρεπό, η απάντησή της ήταν πως σταμάτησε τη συνεργασία μαζί της λόγω αρκετών παραπόνων, αλλά και δειγμάτων έλλειψης επαγγελματισμού. Σύμφωνα λοιπόν με τη Γιούλη, η Βέτα, αν και της είχαν γίνει πολλαπλές συστάσεις, εξακολουθούσε να έχει μιά στάση μη επιθυμητή στο χώρο. Προσπαθούσε δηλαδή με προκλητικό ντύσιμο και εμφάνιση, (κολάν και πολύ ανοιχτό ντεκολτέ, κόκκινα μαλλιά κ.ά.) να έχει άλλο ρόλο από αυτόν που έπρεπε. Σύμφωνα και με το γενικότερο αναβαθμισμένο ύφος του χώρου, η Γιούλη ήθελε τη Βέτα ως την κυρία της υποδοχής που θα παρουσιάζει τα κορίτσια και θα είναι η υπεύθυνη του χώρου, με σκοπό την ευχάριστη παραμονή του πελάτη. Εχοντας καταλάβει η Γιούλη ότι πολλοί πελάτες "χάθηκαν", έβαλε σε ευδιάκριτα σημεία το κινητό της τηλέφωνο για να επικοινωνεί μαζί της όποιος έχει κάποιο πρόβλημα. Κάποιοι πελάτες την ενημέρωσαν, ότι τους κατεύθεινε σε συγκεκριμένες κοπέλες ή είχαν παράπονα από την συμπεριφορά της Βέτας, ως κυρία της υποδοχής. Παράπονα εξέφρασαν και αρκετά κορίτσια στη Γιούλη, όταν σταμάτησε η Βέτα, αφού θα ήταν δύσκολο να τα πουν μπροστά της, λόγω της εμπιστοσύνης που είχε χρόνια η Γιούλη στη Βέτα.
Δεν είναι δυνατόν, μας είπε, να μου ζητάνε τη Βέτα από τη στιγμή που είναι άλλος ο ρόλος της. Και σε αυτό, όπως ισχυρίστηκε έφταιγε ή ίδια η Βέτα με την συμπεριφορά, το ντύσιμο και τη γενική της εικόνα. Πραγματικά στις 3 φορές που πήγα δεν αντιλήφθηκα τη Βέτα να "λανσάρεται". Θα μου ήταν αδιανόητο μπροστά σε ένα τόσο νεανικό, όμορφο και επαρκές σε υπηρεσίες, ρόστερ. Υπήρχαν και παράπονα από πελάτες που πήγαιναν αργά, και δεν ήθελε να καθυστερήσει το κλείσιμο του μαγαζιού. Εδώ μου έκανε εντύπωση, και θυμήθηκα όταν πήγα ένα τέταρτο πριν το κλείσιμο να προλάβω την τελευταία μέρα της Μελίσας στην Ελλάδα, παρακάλεσα έντονα τη Βέτα να μου αφήσει λίγο χρόνο και η Μελίσα μου είπε είναι πρόβλημα για τη Βέτα. Ευτυχώς ήταν η Γιούλη και απλά μου είπε να μείνω μισή ώρα μετά το κλείσιμο. Προφανώς αυτό θα είχε ξαναγίνει και καταλήγοντας τη συζήτηση, μας είπε η Γιούλη, ότι σε μια δύσκολη οικονομική περίοδο δε μπορείς να "διώχνεις" τον πελάτη ή να μπερδεύεις το ρόλο σου.
Τώρα όσον αφορά τα ενδοεπιχειρησιακά, σαφώς άλλος ο ρόλος της υπεύθυνης από την απλή εργαζόμενη. Κι εγώ προτιμώ η σερίφησα να είναι μιά κυρία όπου θα ρωτήσω ή ζητήσω κάποια πράγματα, ενδεχομένως να μου προτείνει κάποιες επιλογές, από το να είναι μια θεραπεύτρια.
Σχετικά με τον συγκεκριμένο χώρο, μου αρέσει πολύ αισθητικά όπως ήταν και η Μπουμπουλίνας. Δεν έχει καμμιά σχέση με τους υπόλοιπους χώρους και το ρόστερ είναι πολύ καλύτερο από αντίστοιχα. Αν λοιπόν ο ιδιοκτήτης έχει υψηλά στάνταρς, με βρίσκει απόλυτα σύμφωνο και στους διακριτούς ρόλους και στις υπηρεσίες και την εν γένει εικόνα. Αρκεί να μην πληρώνει αδίκως το μάρμαρο ένας εργαζόμενος αν δεν ευθύνεται.
Αν έχουν έτσι τα πράγματα, καλώς έπραξε η Γιούλη. Όσον αφορά τα πρόσωπα, συμπαθείς μου είναι και οι δύο γυναίκες, με πιό αυθεντική (είμαι και φυσιογνωμιστής εξάλλου..) τη Γιούλη.
Αυτά και συγνώμη αν σας κούρασα.. χωρίς κανένα προσωπικό όφελος ή εμπάθεια.