Λοιπόν μάγκες είναι φανερό από τα πρώτα βήματα της επιχείρησης ότι στήθηκε και αυτή στο πόδι.
Καμμία οργάνωση, κάκιστες δημόσιες σχέσεις, τιμοκατάλογοι που άγονται και φέρονται κατά το δοκούν και ανάλογα με το που θα πιάσουμε τον πελάτη, χωρίς προγραμματισμό, νοοτροπία επαγγελματία, υπευθυνότητα, δομή και φιλοσοφία επιχείρησης.
Στην Ελλάδα είμαστε πολύ πίσω σε όλα τελικά, ανίκανοι ακόμα και σε σωστή οργάνωση ενός κωλόμπαρου...
Ξεκινάμε με απαγορευτικές τιμές , μόλις βλέπουμε τις αντιδράσεις ανακοινώνουμε μειώσεις τιμών αλλά μόνο στα λόγια , εκπαιδεύουμε τις εκδιδόμενες να κοροϊδεύουν , από 30΄ αρχικά καταλήγουμε στα 20΄ή 15΄και θέλει μια τέτοια επιχείρηση με μηδενική αξιοπιστία να κρατηθεί στο χώρο???
Ποιοι είναι οι στόχοι? πως θα δημιουργήσει θαμώνες και πως θα τους διατηρήσει?
πως θα αυξήσει τις πωλήσεις της?
Ποια είναι τα κίνητρα που θα προσελκύσουν τους πελάτες?
Που είναι ο βαθμός υπεροχής που θα προσδώσει το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα?
Πως χτίζεται η εμπιστοσύνη μεταξύ μας?
Μόνο με την καύλα της στιγμής?
Γελιέστε αν βασίζεστε σε κάτι τέτοιο...
Έχετε μια ευκαιρία να οργανώσετε μια ψυχαγωγία ενηλίκων σε πρότυπο βαθμό και αρχίζετε να την καίτε σιγά σιγά ,,
Καθορίστε στόχους, αποφασίστε ποιο είναι το target group και με κινήσεις στρατηγικής ( περιβάλλοντος , κλάδου με τις ιδιαιτερότητές του, νομικού καθεστώτος κλπ) καλά μελετημένες και όχι τακτικισμούς του λεπτού κάντε επίσημη πρεμιέρα...
Ως επαγγελματίες!