[/URL]
[/URL] [URL unfurl="true"]http://www.blogsmithmedia.com/www.autobloggreen.com/media/2008/09/mercedes-s400-hybrid-10.jpg[/img[/URL]]
Δεν είναι η πρώτη φορά που η Mercedes-Benz δημιουργεί ένα φουτουριστικό πρωτότυπο, θέλοντας με αυτόν τον τρόπο να μας προϊδεάσει για το τι θα πρέπει να περιμένουμε στο μέλλον. Μετά την εντυπωσιακή F700, που παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης τον Σεπτέμβριο της περασμένης χρονιάς, η γερμανική φίρμα επιστρέφει στο προσκήνιο με ένα εξίσου εντυπωσιακό "conceptFASCINATION".
Το νέο πρωτότυπο της Mercedes-Benz ανήκει στην κατηγορία των shooting brakes, ξεχωρίζοντας για τον ιδιαίτερο σχεδιασμό του, αλλά και για την πολυτέλεια -ευρυχωρία- πρακτικότητα που διακρίνει το τετραθέσιο εσωτερικό του.
Η... γοητευτική Mercedes-Benz εξοπλίζεται με τετρακύλινδρο πετρελαιοκινητήρα τεχνολογίας Blue-Tec, ο οποίος προέρχεται από τη νέα γενιά της E-Class και αποδίδει 204 ίππους.
Το αυξημένο μήκος του αμαξώματος συνεπάγεται ένα εξαιρετικά ευρύχωρο εσωτερικό. Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί το ξύλινο δάπεδο του χώρου αποσκευών που φτάνει σε μέγεθος το ένα τετραγωνικό μέτρο.
Στον χώρο αποσκευών της πρωτότυπης Mercedes-Benz συναντά κανείς πρόσθετα εξοπλιστικά στοιχεία, όπως μια φωτογραφική μηχανή με φακούς Leica, έναν υγραντήρα και έναν χώρο που ψύχεται.
Πιο κοντά στην πραγματικότητα είναι η υβριδική εκδοχή της S-Class. Βασισμένη στην συμβατική S-Class 350, η S400 BlueHYBRID συνδυάζει για πρώτη φορά στην ιστορία της φίρμας, τη λειτουργία ενός εξακύλινδρου κινητήρα βενζίνης με την παρουσία ενός ηλεκτροκινητήρα 20 ίππων.
Η συνδυαστική ισχύς του αυτοκινήτου φτάνει τους 299 ίππους και η μέγιστη ροπή ανέρχεται στα 385 Nm ροπής. Με τη βοήθεια του υβριδικού συνόλου η S-Class μετατρέπεται στην οικονομικότερη πρόταση της κατηγορίας, καταναλώνοντας 7,9 λίτρα καυσίμου ανά 100 χιλιόμετρα και εκπέμποντας μόλις 190 γραμμάρια CO2 ανά χιλιόμετρο.
Την συνδυαστική λειτουργία των δυο κινητήρων υποστηρίζει το τροποποιημένο αυτόματο κιβώτιο επτά σχέσεων 7G-TRONIC, ενώ στη συγκεκριμένη έκδοση έχει προστεθεί και σύστημα "start and stop".
Ακολουθώντας τις βασικές αρχές λειτουργίας των υβριδικών οχημάτων, ο ηλεκτροκινητήρας υποβοηθά την κίνηση του αυτοκινήτου βενζινοκινητήρα στις περιπτώσεις που ο τελευταίος εμφανίζει υψηλή κατανάλωση.
Αντίθετα κατά τη διαδικασία της επιβράδυνσης ο ηλεκτροκινητήρας των 20 ίππων λειτουργεί ως γεννήτρια, αποθηκεύοντας την παραγόμενη ηλεκτρική ενέργεια σε συσσωρευτές ιόντων λιθίου.
Χαρή στις συμπαγείς διαστάσεις των τελευταίων, που βρίσκονται τοποθετημένοι στο χώρο της μηχανής, οι εσωτερικές διαστάσεις της υβριδικής S-Class δεν διαφοροποιούνται σε σχέση με τις συμβατικές εκδόσεις του αυτοκινήτου.
Tέλος, και οι επιδόσεις έχουν διατηρηθεί στα επιθυμητά επίπεδα, καθώς η πολυτελής μπερλίνα της Mercedes-Benz επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 7,2 δευτερόλεπτα.