Νέα

Car battles, νέα μοντέλα, βελτιώσεις κλπ

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα mad_max
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 3K
  • Εμφανίσεις 122K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

Προτιμάτε αμάξι...

  • Γερμανικό

    Ψήφοι: 5 55,6%
  • Ιαπωνικό

    Ψήφοι: 2 22,2%
  • Ιταλικό

    Ψήφοι: 2 22,2%
  • Γαλλικό

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Αγγλικό

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Αλλο...

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Τίποτα! Βολεύομαι με ΤΑΧΙ & ΜΜΜ...

    Ψήφοι: 0 0,0%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    9

ΣΚΡΟΥΝΤΖ

Μέλος
Εγγρ.
31 Ιουλ 2007
Μηνύματα
2.637
Κριτικές
7
Like
126
Πόντοι
16
απο 120.000 μεχρι 180.000 παει...
οστοσο θα ηθελα αποκλειστικα πισωκινητο ;)
ρε φιλε ανοιξες θρεντ με θεμα κορβετ η 911 τουρμπο και λες οτι θες πισωκινητο?αφου η τουρμπο 911 ειναι τετρακουνα :headbang: :headbang: :headbang: :headbang: :headbang:
 

april543

Μέλος
Εγγρ.
19 Σεπ 2007
Μηνύματα
29
Κριτικές
4
Like
0
Πόντοι
0
Για μεταχειρισμένη σκαλιέτι 612 το σκέφτεσαι? Όχι ότι εμπιστεύομαι τους ιταλούς αλλά έχουν παράδοση με το πόσο εύκολα φεύγει το πίσω μέρος....Φερράρι γαρ!
 

ΣΚΡΟΥΝΤΖ

Μέλος
Εγγρ.
31 Ιουλ 2007
Μηνύματα
2.637
Κριτικές
7
Like
126
Πόντοι
16
παρε μια mclaren f1 να ησυχασεις και εσυ και εμεις :2funny: :2funny: :2funny: :2funny:
 

1personanongrata

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Δεκ 2007
Μηνύματα
60.677
Like
13
Πόντοι
866
πάρε ένα ματς μποξ να κάνεις όσες κωλιές θέλεις στο σαλόνι σου.......
:dancing: :dancing: :dancing: :dancing: :dancing: :dancing: :dancing:
 

april543

Μέλος
Εγγρ.
19 Σεπ 2007
Μηνύματα
29
Κριτικές
4
Like
0
Πόντοι
0
Πάντως αν είναι να πάρεις Μ6 πάρε Μ5 και με τα υπόλοιπα χρήματα γέμισε τα πίσω καθίσματα με ότι γουστάρεις(πιπίνια,μιλφίδια,κ.α.) και..... πήγαινέτες γαμιόντας!!
 

1personanongrata

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Δεκ 2007
Μηνύματα
60.677
Like
13
Πόντοι
866
Πάντως αν είναι να πάρεις Μ6 πάρε Μ5 και με τα υπόλοιπα χρήματα γέμισε τα πίσω καθίσματα με ότι γουστάρεις(πιπίνια,μιλφίδια,κ.α.) και..... πήγαινέτες γαμιόντας!!
ΠΑΡΕ ΕΝΑ ΤΟΡ Μ1 να τελειώνουμε ....
:tickedoff: :tickedoff: :tickedoff: :tickedoff: :tickedoff: :tickedoff: :tickedoff:
 

konstantinos765

Μέλος
Εγγρ.
7 Ιουν 2007
Μηνύματα
1.353
Κριτικές
2
Like
0
Πόντοι
16
Πάντως αν είναι να πάρεις Μ6 πάρε Μ5 και με τα υπόλοιπα χρήματα γέμισε τα πίσω καθίσματα με ότι γουστάρεις(πιπίνια,μιλφίδια,κ.α.) και..... πήγαινέτες γαμιόντας!!
χαχαχαχα μια χαρα σε βλεπω :P
 

billy_gs

Μέλος
Εγγρ.
3 Σεπ 2007
Μηνύματα
1.626
Κριτικές
1
Like
0
Πόντοι
16
Μακ νταααααααααααακ....ελα...εχω κι αλλη για παρτη σου ρε!  :dancing:

Φρεσκια κιολας!  ;)
 

Συνημμένα

  • t1.jpg
    t1.jpg
    50,2 KB · Εμφανίσεις: 25

Yorgos

Τιμημένος
Εγγρ.
21 Σεπ 2005
Μηνύματα
15.504
Κριτικές
22
Like
55
Πόντοι
4.095

AssFiller

Μέλος
Εγγρ.
11 Ιουλ 2007
Μηνύματα
6.084
Κριτικές
4
Like
26
Πόντοι
66
To "τζιπάτο" ΜΙΝΙ

    * Το πρώτο τετρακίνητο μοντέλο στην ιστορία της βρετανικής φίρμας είναι γεγονός
    * Με εκτός δρόμου χαρακτηριστικά και τετραθέσια διάταξη η πρωτότυπο εκδοχή του

Το τέταρτο μέλος στην οικογένεια ΜΙΝΙ είναι πλέον γεγονός και η πρωτότυπη εκδοχή του θα εκτεθεί σε κοινή θέα στις αρχές Οκτωβρίου, στο Παρίσι. Το Crossover είναι ουσιαστικά το πρώτο τετρακίνητο μοντέλο με τα σήματα της MINI, θα εξοπλίζεται με σύστημα τετρακίνησης και θα διαθέτει εκτός δρόμου δυνατότητες.

Η εξωτερική του εμφάνιση αποτελεί ένα συνονθύλευμα γνωρισμάτων από τα υπόλοιπα τρία MINI (τρίθυρο, cabrio, clubman) και ξεχωρίζει από την off-road διάθεσή του και την τετραθέσια διάταξη στο εσωτερικό. Το μοντέλο που θα βγει στη παραγωγή αναμένεται να διαφοροποιείται στα σημεία και οι διαστάσεις να κυμαίνονται στα ίδια επίπεδα.

Έτσι, το Crossover που θα δούμε στους δρόμους αναμένεται να μην ξεπερνά σε μήκος τα 4 μέτρα και να εξοπλίζεται με τα μηχανικά σύνολα των «αδερφών» ΜΙΝΙ. Αν, τώρα, στις προτεραιότητες σας περιλαμβάνεται το lifestyle και θέλετε να αποκτήσετε ένα ΜΙΝΙ που μπορεί να κινηθεί και μακριά από την άσφαλτο, ίσως, και να αξίζει η αναμονή.

protothema.gr
 

Yorgos

Τιμημένος
Εγγρ.
21 Σεπ 2005
Μηνύματα
15.504
Κριτικές
22
Like
55
Πόντοι
4.095
Πόσο καραγκιόζης μπορεί να γίνει κανείς?????

[URL unfurl="true"]http://cellar.org/2008/GoldPorsche1.jpg[/img[/URL]]

[img width=400][URL unfurl="true"]http://cellar.org/2008/GoldPorsche2.jpg[/img[/URL]]
 

Yorgos

Τιμημένος
Εγγρ.
21 Σεπ 2005
Μηνύματα
15.504
Κριτικές
22
Like
55
Πόντοι
4.095
Θράσος...

LamborghiniMurcielago.jpg
 

Επισκέπτης
Και ασε να ξερογλυφονται οι αλλοι. :2funny:
 

Συνημμένα

  • cc_9399.jpg
    cc_9399.jpg
    19,1 KB · Εμφανίσεις: 46

billy_gs

Μέλος
Εγγρ.
3 Σεπ 2007
Μηνύματα
1.626
Κριτικές
1
Like
0
Πόντοι
16
images
 [/URL]
mercedes-s400-hybrid-07.jpg
 [/URL] [URL unfurl="true"]http://www.blogsmithmedia.com/www.autobloggreen.com/media/2008/09/mercedes-s400-hybrid-10.jpg[/img[/URL]]


Δεν είναι η πρώτη φορά που η Mercedes-Benz δημιουργεί ένα φουτουριστικό πρωτότυπο, θέλοντας με αυτόν τον τρόπο να μας προϊδεάσει για το τι θα πρέπει να περιμένουμε στο μέλλον. Μετά την εντυπωσιακή F700, που παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης τον Σεπτέμβριο της περασμένης χρονιάς, η γερμανική φίρμα επιστρέφει στο προσκήνιο με ένα εξίσου εντυπωσιακό "conceptFASCINATION".
Το νέο πρωτότυπο της Mercedes-Benz ανήκει στην κατηγορία των shooting brakes, ξεχωρίζοντας για τον ιδιαίτερο σχεδιασμό του, αλλά και για την πολυτέλεια -ευρυχωρία- πρακτικότητα που διακρίνει το τετραθέσιο εσωτερικό του.
Η... γοητευτική Mercedes-Benz εξοπλίζεται με τετρακύλινδρο πετρελαιοκινητήρα τεχνολογίας Blue-Tec, ο οποίος προέρχεται από τη νέα γενιά της E-Class και αποδίδει 204 ίππους.
Το αυξημένο μήκος του αμαξώματος συνεπάγεται ένα εξαιρετικά ευρύχωρο εσωτερικό. Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί το ξύλινο δάπεδο του χώρου αποσκευών που φτάνει σε μέγεθος το ένα τετραγωνικό μέτρο.
Στον χώρο αποσκευών της πρωτότυπης Mercedes-Benz συναντά κανείς πρόσθετα εξοπλιστικά στοιχεία, όπως μια φωτογραφική μηχανή με φακούς Leica, έναν υγραντήρα και έναν χώρο που ψύχεται.
Πιο κοντά στην πραγματικότητα είναι η υβριδική εκδοχή της S-Class. Βασισμένη στην συμβατική S-Class 350, η S400 BlueHYBRID συνδυάζει για πρώτη φορά στην ιστορία της φίρμας, τη λειτουργία ενός εξακύλινδρου κινητήρα βενζίνης με την παρουσία ενός ηλεκτροκινητήρα 20 ίππων.
Η συνδυαστική ισχύς του αυτοκινήτου φτάνει τους 299 ίππους και η μέγιστη ροπή ανέρχεται στα 385 Nm ροπής. Με τη βοήθεια του υβριδικού συνόλου η S-Class μετατρέπεται στην οικονομικότερη πρόταση της κατηγορίας, καταναλώνοντας 7,9 λίτρα καυσίμου ανά 100 χιλιόμετρα και εκπέμποντας μόλις 190 γραμμάρια CO2 ανά χιλιόμετρο.
Την συνδυαστική λειτουργία των δυο κινητήρων υποστηρίζει το τροποποιημένο αυτόματο κιβώτιο επτά σχέσεων 7G-TRONIC, ενώ στη συγκεκριμένη έκδοση έχει προστεθεί και σύστημα "start and stop".
Ακολουθώντας τις βασικές αρχές λειτουργίας των υβριδικών οχημάτων, ο ηλεκτροκινητήρας υποβοηθά την κίνηση του αυτοκινήτου βενζινοκινητήρα στις περιπτώσεις που ο τελευταίος εμφανίζει υψηλή κατανάλωση.
Αντίθετα κατά τη διαδικασία της επιβράδυνσης ο ηλεκτροκινητήρας των 20 ίππων λειτουργεί ως γεννήτρια, αποθηκεύοντας την παραγόμενη ηλεκτρική ενέργεια σε συσσωρευτές ιόντων λιθίου.
Χαρή στις συμπαγείς διαστάσεις των τελευταίων, που βρίσκονται τοποθετημένοι στο χώρο της μηχανής, οι εσωτερικές διαστάσεις της υβριδικής S-Class δεν διαφοροποιούνται σε σχέση με τις συμβατικές εκδόσεις του αυτοκινήτου.
Tέλος, και οι επιδόσεις έχουν διατηρηθεί στα επιθυμητά επίπεδα, καθώς η πολυτελής μπερλίνα της Mercedes-Benz επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 7,2 δευτερόλεπτα.
 

Συνημμένα

  • dgEntity_56543.jpg
    dgEntity_56543.jpg
    10,3 KB · Εμφανίσεις: 24

billy_gs

Μέλος
Εγγρ.
3 Σεπ 2007
Μηνύματα
1.626
Κριτικές
1
Like
0
Πόντοι
16
Υπάρχουν και χειρότερα από το παραπάνω Porsche......ειδικά η πινακίδα ειναι όλα τα λεφτά!  :headbang: :headbang: :headbang:

funnyzoi%2B(2)-796999.jpg
 

Παρόμοια θέματα

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom