ρε φιλε ανοιξες θρεντ με θεμα κορβετ η 911 τουρμπο και λες οτι θες πισωκινητο?αφου η τουρμπο 911 ειναι τετρακουνααπο 120.000 μεχρι 180.000 παει...
οστοσο θα ηθελα αποκλειστικα πισωκινητο ;)
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an alternative browser.
You should upgrade or use an alternative browser.
Car battles, νέα μοντέλα, βελτιώσεις κλπ
- Μέλος που άνοιξε το νήμα mad_max
- Ημερομηνία ανοίγματος
- Απαντήσεις 3K
- Εμφανίσεις 122K
- Tagged users Καμία
- Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)
Όντως η τούρμπο 911 ειναι τετρακούνα.ρε φιλε ανοιξες θρεντ με θεμα κορβετ η 911 τουρμπο και λες οτι θες πισωκινητο?αφου η τουρμπο 911 ειναι τετρακουνα
1personanongrata
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 10 Δεκ 2007
- Μηνύματα
- 60.677
- Like
- 13
- Πόντοι
- 866
πάρε ένα ματς μποξ να κάνεις όσες κωλιές θέλεις στο σαλόνι σου.......
konstantinos765
Μέλος
- Εγγρ.
- 7 Ιουν 2007
- Μηνύματα
- 1.353
- Κριτικές
- 2
- Like
- 0
- Πόντοι
- 16
να τος παλι αυτος... χαχαχαχαπάρε ένα ματς μποξ να κάνεις όσες κολλιές θέλεις στο σαλόνι σου.......
1personanongrata
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 10 Δεκ 2007
- Μηνύματα
- 60.677
- Like
- 13
- Πόντοι
- 866
ΠΑΡΕ ΕΝΑ ΤΟΡ Μ1 να τελειώνουμε ....Πάντως αν είναι να πάρεις Μ6 πάρε Μ5 και με τα υπόλοιπα χρήματα γέμισε τα πίσω καθίσματα με ότι γουστάρεις(πιπίνια,μιλφίδια,κ.α.) και..... πήγαινέτες γαμιόντας!!
konstantinos765
Μέλος
- Εγγρ.
- 7 Ιουν 2007
- Μηνύματα
- 1.353
- Κριτικές
- 2
- Like
- 0
- Πόντοι
- 16
δωσε μου τα χρηματα και το περνωπαρε μια mclaren f1 να ησυχασεις και εσυ και εμεις
konstantinos765
Μέλος
- Εγγρ.
- 7 Ιουν 2007
- Μηνύματα
- 1.353
- Κριτικές
- 2
- Like
- 0
- Πόντοι
- 16
χαχαχαχα μια χαρα σε βλεπωΠάντως αν είναι να πάρεις Μ6 πάρε Μ5 και με τα υπόλοιπα χρήματα γέμισε τα πίσω καθίσματα με ότι γουστάρεις(πιπίνια,μιλφίδια,κ.α.) και..... πήγαινέτες γαμιόντας!!
χαχαχαχα μια χαρα σε βλεπω
Πανω απο όλα πρέπει να περνάς καλά.....με το νέο σου αυτοκίνητο!
Yorgos
Τιμημένος
- Εγγρ.
- 21 Σεπ 2005
- Μηνύματα
- 15.504
- Κριτικές
- 22
- Like
- 55
- Πόντοι
- 4.095
μα καλά ποιός είσαι ο Πάπας, ή ο Αζαζέλ;
Αζαζέλ...γι'αυτό καταλαβαίνω από αδυναμίες.
Εάν ήμουν πάπας, μητροπολίτης κλπ, θα ζήταγα λάδωμα για να τον συγχωρήσω.
To "τζιπάτο" ΜΙΝΙ
* Το πρώτο τετρακίνητο μοντέλο στην ιστορία της βρετανικής φίρμας είναι γεγονός
* Με εκτός δρόμου χαρακτηριστικά και τετραθέσια διάταξη η πρωτότυπο εκδοχή του
Το τέταρτο μέλος στην οικογένεια ΜΙΝΙ είναι πλέον γεγονός και η πρωτότυπη εκδοχή του θα εκτεθεί σε κοινή θέα στις αρχές Οκτωβρίου, στο Παρίσι. Το Crossover είναι ουσιαστικά το πρώτο τετρακίνητο μοντέλο με τα σήματα της MINI, θα εξοπλίζεται με σύστημα τετρακίνησης και θα διαθέτει εκτός δρόμου δυνατότητες.
Η εξωτερική του εμφάνιση αποτελεί ένα συνονθύλευμα γνωρισμάτων από τα υπόλοιπα τρία MINI (τρίθυρο, cabrio, clubman) και ξεχωρίζει από την off-road διάθεσή του και την τετραθέσια διάταξη στο εσωτερικό. Το μοντέλο που θα βγει στη παραγωγή αναμένεται να διαφοροποιείται στα σημεία και οι διαστάσεις να κυμαίνονται στα ίδια επίπεδα.
Έτσι, το Crossover που θα δούμε στους δρόμους αναμένεται να μην ξεπερνά σε μήκος τα 4 μέτρα και να εξοπλίζεται με τα μηχανικά σύνολα των «αδερφών» ΜΙΝΙ. Αν, τώρα, στις προτεραιότητες σας περιλαμβάνεται το lifestyle και θέλετε να αποκτήσετε ένα ΜΙΝΙ που μπορεί να κινηθεί και μακριά από την άσφαλτο, ίσως, και να αξίζει η αναμονή.
protothema.gr
* Το πρώτο τετρακίνητο μοντέλο στην ιστορία της βρετανικής φίρμας είναι γεγονός
* Με εκτός δρόμου χαρακτηριστικά και τετραθέσια διάταξη η πρωτότυπο εκδοχή του
Το τέταρτο μέλος στην οικογένεια ΜΙΝΙ είναι πλέον γεγονός και η πρωτότυπη εκδοχή του θα εκτεθεί σε κοινή θέα στις αρχές Οκτωβρίου, στο Παρίσι. Το Crossover είναι ουσιαστικά το πρώτο τετρακίνητο μοντέλο με τα σήματα της MINI, θα εξοπλίζεται με σύστημα τετρακίνησης και θα διαθέτει εκτός δρόμου δυνατότητες.
Η εξωτερική του εμφάνιση αποτελεί ένα συνονθύλευμα γνωρισμάτων από τα υπόλοιπα τρία MINI (τρίθυρο, cabrio, clubman) και ξεχωρίζει από την off-road διάθεσή του και την τετραθέσια διάταξη στο εσωτερικό. Το μοντέλο που θα βγει στη παραγωγή αναμένεται να διαφοροποιείται στα σημεία και οι διαστάσεις να κυμαίνονται στα ίδια επίπεδα.
Έτσι, το Crossover που θα δούμε στους δρόμους αναμένεται να μην ξεπερνά σε μήκος τα 4 μέτρα και να εξοπλίζεται με τα μηχανικά σύνολα των «αδερφών» ΜΙΝΙ. Αν, τώρα, στις προτεραιότητες σας περιλαμβάνεται το lifestyle και θέλετε να αποκτήσετε ένα ΜΙΝΙ που μπορεί να κινηθεί και μακριά από την άσφαλτο, ίσως, και να αξίζει η αναμονή.
protothema.gr
Επισκέπτης
Βαλε και αυτην μεσα για να ειναι ολοκληρωμενο το εργαλειο.Θράσος...
Συνημμένα
Επισκέπτης
billy_gs
Μέλος
- Εγγρ.
- 3 Σεπ 2007
- Μηνύματα
- 1.626
- Κριτικές
- 1
- Like
- 0
- Πόντοι
- 16
Δεν είναι η πρώτη φορά που η Mercedes-Benz δημιουργεί ένα φουτουριστικό πρωτότυπο, θέλοντας με αυτόν τον τρόπο να μας προϊδεάσει για το τι θα πρέπει να περιμένουμε στο μέλλον. Μετά την εντυπωσιακή F700, που παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης τον Σεπτέμβριο της περασμένης χρονιάς, η γερμανική φίρμα επιστρέφει στο προσκήνιο με ένα εξίσου εντυπωσιακό "conceptFASCINATION".
Το νέο πρωτότυπο της Mercedes-Benz ανήκει στην κατηγορία των shooting brakes, ξεχωρίζοντας για τον ιδιαίτερο σχεδιασμό του, αλλά και για την πολυτέλεια -ευρυχωρία- πρακτικότητα που διακρίνει το τετραθέσιο εσωτερικό του.
Η... γοητευτική Mercedes-Benz εξοπλίζεται με τετρακύλινδρο πετρελαιοκινητήρα τεχνολογίας Blue-Tec, ο οποίος προέρχεται από τη νέα γενιά της E-Class και αποδίδει 204 ίππους.
Το αυξημένο μήκος του αμαξώματος συνεπάγεται ένα εξαιρετικά ευρύχωρο εσωτερικό. Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί το ξύλινο δάπεδο του χώρου αποσκευών που φτάνει σε μέγεθος το ένα τετραγωνικό μέτρο.
Στον χώρο αποσκευών της πρωτότυπης Mercedes-Benz συναντά κανείς πρόσθετα εξοπλιστικά στοιχεία, όπως μια φωτογραφική μηχανή με φακούς Leica, έναν υγραντήρα και έναν χώρο που ψύχεται.
Πιο κοντά στην πραγματικότητα είναι η υβριδική εκδοχή της S-Class. Βασισμένη στην συμβατική S-Class 350, η S400 BlueHYBRID συνδυάζει για πρώτη φορά στην ιστορία της φίρμας, τη λειτουργία ενός εξακύλινδρου κινητήρα βενζίνης με την παρουσία ενός ηλεκτροκινητήρα 20 ίππων.
Η συνδυαστική ισχύς του αυτοκινήτου φτάνει τους 299 ίππους και η μέγιστη ροπή ανέρχεται στα 385 Nm ροπής. Με τη βοήθεια του υβριδικού συνόλου η S-Class μετατρέπεται στην οικονομικότερη πρόταση της κατηγορίας, καταναλώνοντας 7,9 λίτρα καυσίμου ανά 100 χιλιόμετρα και εκπέμποντας μόλις 190 γραμμάρια CO2 ανά χιλιόμετρο.
Την συνδυαστική λειτουργία των δυο κινητήρων υποστηρίζει το τροποποιημένο αυτόματο κιβώτιο επτά σχέσεων 7G-TRONIC, ενώ στη συγκεκριμένη έκδοση έχει προστεθεί και σύστημα "start and stop".
Ακολουθώντας τις βασικές αρχές λειτουργίας των υβριδικών οχημάτων, ο ηλεκτροκινητήρας υποβοηθά την κίνηση του αυτοκινήτου βενζινοκινητήρα στις περιπτώσεις που ο τελευταίος εμφανίζει υψηλή κατανάλωση.
Αντίθετα κατά τη διαδικασία της επιβράδυνσης ο ηλεκτροκινητήρας των 20 ίππων λειτουργεί ως γεννήτρια, αποθηκεύοντας την παραγόμενη ηλεκτρική ενέργεια σε συσσωρευτές ιόντων λιθίου.
Χαρή στις συμπαγείς διαστάσεις των τελευταίων, που βρίσκονται τοποθετημένοι στο χώρο της μηχανής, οι εσωτερικές διαστάσεις της υβριδικής S-Class δεν διαφοροποιούνται σε σχέση με τις συμβατικές εκδόσεις του αυτοκινήτου.
Tέλος, και οι επιδόσεις έχουν διατηρηθεί στα επιθυμητά επίπεδα, καθώς η πολυτελής μπερλίνα της Mercedes-Benz επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 7,2 δευτερόλεπτα.