επειδη οτι σου λενε καμια φορα μην το πιστευεις να σου πω οτι το συγκεκριμενο το εχω εγω και αλλοι δυο γνωστοι μου και πιστεψε δεν το εχω παει ποτς συνεργειο παρα μονο για αλλαγη λαδιων και παρεπιπτοντως με απωλεια περιπου 200ml!!!! τωρα εσυ που τα ξερεις ειναι αλλο θεμα!!! ητεχνολογια παει στα τουρμπο και μη θυμαστε τα παλια δεκαετια 80 !!!! γιατι απλα προσφερουν και επιδοσεις και οικονομια εγω καιω 6λιτρα στα 100 με 150χιλιομετρα!!!!αλλωστε ολη εκει πανε σιγα σιγα ακομα και ο ιαπωνας θα αναγκαστει εκει να παει!!!
1ον τα άλογα κερδίζουνε πελάτες, η ροπή κερδίζει αγώνες.
2ον το μέλλον είναι το πετρέλαιο. 2πλασια απόδοση χιλιομέτρων, μικρότερο κόστος service, πιο εξελιγμένη τεχνολογία από τους βενζινοκινητήρες,αθάνατοι κινητήρες, αργόστροφοι με υψηλή ροπή ακόμα και σε μικρά κυβικά, οσοι δουλεύουν με turbo ειναι γύρω στη 1 atm, πιο φθηνό καύσιμο, κατάλυπα χωρίς αρωματικές ουσίες
3ον δεν τα θυμάμαι τα αυτοκίνητα του '80 τα βλέπω και κυκλοφορούν
4ον ο ιάπωνας δεν ψαρώνει επειδή κάτι μπασταρδεμένες εταιρίες τύπου daewoo seat skoda και οι θυγατρικές τους πούλησαν 100 αυτοκίνητα παραπάνω.
παρεπιπτόντως εγώ έχω ένα Nissan Primera 5θ 1.6 Vvt-i '00 116 άλογα απείραχτο.
δεν ξέρω για τα δικά σας αλλά για το δικό μου ξέρω ότι θα φτάσει 20 χρονών και ακόμα θα ρολάρει