Νέα

Car battles, νέα μοντέλα, βελτιώσεις κλπ

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα mad_max
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 3K
  • Εμφανίσεις 121K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 3 άτομα (0 μέλη και 3 επισκέπτες)

Προτιμάτε αμάξι...

  • Γερμανικό

    Ψήφοι: 5 55,6%
  • Ιαπωνικό

    Ψήφοι: 2 22,2%
  • Ιταλικό

    Ψήφοι: 2 22,2%
  • Γαλλικό

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Αγγλικό

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Αλλο...

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Τίποτα! Βολεύομαι με ΤΑΧΙ & ΜΜΜ...

    Ψήφοι: 0 0,0%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    9

azaas

Ανώτερος
Εγγρ.
13 Μαΐ 2006
Μηνύματα
671
Κριτικές
11
Like
8
Πόντοι
5.765

SpermBob

Τιμημένος
Εγγρ.
15 Σεπ 2005
Μηνύματα
1.009
Κριτικές
4
Like
28
Πόντοι
16
αυτός που ξέρει τα όριά τα δικά του και του αυτοκινήτου του, τίποτα παραπάνω, τίποτα λιγότερο

:new_shocked:

τίποτα δεν συγκρίνεται με το καλό μαμήσιο

Alles in Ordnung!

Υπάρχουν μετατροπές και μετατροπές.

Ο άνθρωπος είπε να κάνει μια αναβάθμιση στο software και ζήτησε γνώμες.
Δεν είπε οτι θα βάλει μπλέ πιτσιλιστήρια, ουρά αλεπούς στον καθρέφτη, μαξιλαράκια στην εταζέρα & αεροτομή σιδερώστρα για να του μιλάτε για κάγκουρες. Που στο κάτω κάτω της γραφής ακόμα και αυτά να γούσταρε δεν πέφτει λόγος σε κανέναν μας να τον κράζουμε αφού δικό του είναι το αυτοκίνητο, δικά του τα λεφτά, δικό του και το γούστο.

Αυτό που γενικεύεις οτι βελτιωτικός οίκος = κάγκουρες είναι πολυ απόλυτο και δεν ισχύει.
Δεν μπορώ να δεχτώ οτι Brabus, AMG, Prodrive, AC Schnitzer κτλ. είναι κάγκουρες. Πόσο μάλλον όταν ο ίδιος ο κατασκευαστής επιλέγει να πουλά τα βελτιωμένα μοντέλα απο το δικό του δίκτυο κάτι που ισχύει για όλους τους οίκους που έγραψα.
 

Yorgos

Τιμημένος
Εγγρ.
21 Σεπ 2005
Μηνύματα
15.504
Κριτικές
22
Like
55
Πόντοι
4.095
Υπάρχουν μετατροπές και μετατροπές.

Ο άνθρωπος είπε να κάνει μια αναβάθμιση στο software και ζήτησε γνώμες.
Δεν είπε οτι θα βάλει μπλέ πιτσιλιστήρια, ουρά αλεπούς στον καθρέφτη, μαξιλαράκια στην εταζέρα & αεροτομή σιδερώστρα για να του μιλάτε για κάγκουρες. Που στο κάτω κάτω της γραφής ακόμα και αυτά να γούσταρε δεν πέφτει λόγος σε κανέναν μας να τον κράζουμε αφού δικό του είναι το αυτοκίνητο, δικά του τα λεφτά, δικό του και το γούστο.

Αυτό που γενικεύεις οτι βελτιωτικός οίκος = κάγκουρες είναι πολυ απόλυτο και δεν ισχύει.
Δεν μπορώ να δεχτώ οτι Brabus, AMG, Prodrive, AC Schnitzer κτλ. είναι κάγκουρες. Πόσο μάλλον όταν ο ίδιος ο κατασκευαστής επιλέγει να πουλά τα βελτιωμένα μοντέλα απο το δικό του δίκτυο κάτι που ισχύει για όλους τους οίκους που έγραψα.

Αγαπητέ, την μόνη γενίκευση που έκανα εγώ, είναι ότι σαν το μαμήσιο, δεν υπάρχει άλλο.

Και ο λόγος είναι, ότι το επίπεδο έρευνας και ανάπτυξης της «μαμάς» είναι τέτοιο που ο συνήθης οίκος βελτίωσης, ούτε στο όνειρό του δεν έχει δει.

Περαιτέρω, οι οίκοι που αναφέρεις, είναι από τους ελάχιστους που πραγματικά κάνουν σοβαρή δουλειά, γι’ αυτό και τα προϊόντα τους αξίζουν περιουσίες και τα βρίσκεις πολύ σπάνια στην Ελλάδα. Και εάν τα βρεις, είναι συνήθως μαϊμούδες.

Παρόλα αυτά…προσωπική μου γνώμη παραμένει και για αυτούς τους οίκους ακόμη (γούστα είναι αυτά), ότι από άποψη αισθητικής, τα εξωτερικά τους πακέτα ισορροπούν επικίνδυνα πάνω στην συνοριακή γραμμή που ξεχωρίζει την καγκουριά από το ωραίο.

Περί ορέξεως όμως…
 
Εγγρ.
14 Μαΐ 2009
Μηνύματα
6.873
Κριτικές
7
Like
2
Πόντοι
66
ρε κυριοι
αφου εχετε λεφτα και μπολικο ρευστο και αμαξια ακριβα
κρατηστε για την παρτυ σας
πμ και να σου το αποδειξω οτι εχω εκεινο και τ'αλλο μου φερνουν αλλες νοσηρες συμπεριφορες στο μυαλο
για να τα εχετε αποκτησει τ'αξιζετε σιγουρα και χιλια μπραβο
με το να τα αναδεικνυετε δημιουργητε προβλημα και στους γυρω που δεν τα χουν και ισως ποτε δεν τα γευτουν
δεν μπορω να καταλαβω τι πετυχενετε μ'αυτο :-
μεσα απο το ιντερνετ.... :- :-
η αποδομηση της κοινωνιας συνεχιζετε αγαπητοι μου
:headbang: :headbang:
 

SpermBob

Τιμημένος
Εγγρ.
15 Σεπ 2005
Μηνύματα
1.009
Κριτικές
4
Like
28
Πόντοι
16
Αγαπητέ, την μόνη γενίκευση που έκανα εγώ, είναι ότι σαν το μαμήσιο, δεν υπάρχει άλλο.

Και ο λόγος είναι, ότι το επίπεδο έρευνας και ανάπτυξης της «μαμάς» είναι τέτοιο που ο συνήθης οίκος βελτίωσης, ούτε στο όνειρό του δεν έχει δει.

Περαιτέρω, οι οίκοι που αναφέρεις, είναι από τους ελάχιστους που πραγματικά κάνουν σοβαρή δουλειά, γι’ αυτό και τα προϊόντα τους αξίζουν περιουσίες και τα βρίσκεις πολύ σπάνια στην Ελλάδα. Και εάν τα βρεις, είναι συνήθως μαϊμούδες.

Παρόλα αυτά…προσωπική μου γνώμη παραμένει και για αυτούς τους οίκους ακόμη (γούστα είναι αυτά), ότι από άποψη αισθητικής, τα εξωτερικά τους πακέτα ισορροπούν επικίνδυνα πάνω στην συνοριακή γραμμή που ξεχωρίζει την καγκουριά από το ωραίο.

Περί ορέξεως όμως…

Είδες οτι ανέφερα συγκεκριμένους οίκους και όχι για τον Boulekos Tuning (δεν έχω και τίποτα να χωρίσω με τον άνθρωπο...), οι οποίοι όχι μόνο διαθέτουν R&D ισοδύναμο αλλά και αποδεδειγμένα ανώτερο και απο την "μαμά"

Και εγώ είμαι 100% αντίθετος με οποιαδήποτε εξωτερική παρέμβαση σε ένα εργοστασιακό αυτοκίνητο τόσο για λόγους ασφάλειας (κυρίως) όσο και για λόγους αισθητικής αλλά και αξίας μεταπώλησης.

ΟΜΩΣ όταν πρόκειται για οίκους Εργοστασιακά εγκεκριμένους δεν λέω οχι για μια μικρή αθώα επεμβασούλα, όπως αυτή που αναφέρει ο φίλος. Οι λόγοι μπορεί να είναι πολλοί και διάφοροι. Π.χ. ένα κλίκ ροπής παραπάνω για να τραβάω με μεγαλύτερη άνεση το φουσκωτό μου, 10 άλογα παραπάνω για να προσπεράνω με μεγαλύτερη ασφάλεια κτλ.

Εξάλλου το παραμύθι "αν το αυτοκίνητο σήκωνε παραπάνω άλογα, θα τα έβαζε ο κατασκευαστής" δεν ισχύει. Και αποδείξεις υπάρχουν πολλές. Εδώ πολλές εταιρίες δεν βάζουν πίσω ηλεκτρικά παράθυρα για να γλυτώσουν λεφτά, δεν θα κόψουν απο εκεί ??

Όπως επίσης και 10-20 άλογα δεν ισχύει και το παραμύθι "το συγκεκριμένο στήσιμο έχει γίνει για αυτά τα άλογα. Με παραπάνω το αυτοκίνητο δεν είναι ασφαλες" Π.χ. δείτε την E200 (προφανώς όχι τη τελευταία) που μέχρι το 2007 έβγαινε με 164 hp, ενώ μετά το τελευταίο facelift έβγαινε με 184 χωρίς καμία ουσιαστική βελτίωση στα φρένα κτλ.

Και επειδή δημιουργήθηκε παρεξήγηση με τα λεγόμενα μου, μιλάω για ΜΗΧΑΝΙΚΕΣ επεμβάσεις και οχι ΑΙΣΘΗΤΙΚΕΣ (μιλάω πάντα για τον εαυτό μου).

 

Yorgos

Τιμημένος
Εγγρ.
21 Σεπ 2005
Μηνύματα
15.504
Κριτικές
22
Like
55
Πόντοι
4.095
Θα διαφωνήσω, αλλά αυτό είναι και το ωραίο της συζήτησης.

Και στα μηχανικά μέρη, προτιμώ τις επιταγές της μαμάς.
 

SpermBob

Τιμημένος
Εγγρ.
15 Σεπ 2005
Μηνύματα
1.009
Κριτικές
4
Like
28
Πόντοι
16
Προφανώς και δεν έχουμε όλοι την ίδια γνώμη.
Ούτε είναι φυσιλογικό να προσπαθεί ο ένας να πείσει τον άλλον οτι η γνώμη του είναι η σωστή.

Σεβαστή και αποδεκτή η γνώμη σου αν και όπως κατάλαβες δεν διαφέρουμε και πάρα πολύ  ;)

 

1personanongrata

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Δεκ 2007
Μηνύματα
60.677
Like
11
Πόντοι
866
Είδες οτι ανέφερα συγκεκριμένους οίκους και όχι για τον Boulekos Tuning (δεν έχω και τίποτα να χωρίσω με τον άνθρωπο...), οι οποίοι όχι μόνο διαθέτουν R&D ισοδύναμο αλλά και αποδεδειγμένα ανώτερο και απο την "μαμά"

Και εγώ είμαι 100% αντίθετος με οποιαδήποτε εξωτερική παρέμβαση σε ένα εργοστασιακό αυτοκίνητο τόσο για λόγους ασφάλειας (κυρίως) όσο και για λόγους αισθητικής αλλά και αξίας μεταπώλησης.

ΟΜΩΣ όταν πρόκειται για οίκους Εργοστασιακά εγκεκριμένους δεν λέω οχι για μια μικρή αθώα επεμβασούλα, όπως αυτή που αναφέρει ο φίλος. Οι λόγοι μπορεί να είναι πολλοί και διάφοροι. Π.χ. ένα κλίκ ροπής παραπάνω για να τραβάω με μεγαλύτερη άνεση το φουσκωτό μου, 10 άλογα παραπάνω για να προσπεράνω με μεγαλύτερη ασφάλεια κτλ.

Εξάλλου το παραμύθι "αν το αυτοκίνητο σήκωνε παραπάνω άλογα, θα τα έβαζε ο κατασκευαστής" δεν ισχύει. Και αποδείξεις υπάρχουν πολλές. Εδώ πολλές εταιρίες δεν βάζουν πίσω ηλεκτρικά παράθυρα για να γλυτώσουν λεφτά, δεν θα κόψουν απο εκεί ??

Όπως επίσης και 10-20 άλογα δεν ισχύει και το παραμύθι "το συγκεκριμένο στήσιμο έχει γίνει για αυτά τα άλογα. Με παραπάνω το αυτοκίνητο δεν είναι ασφαλες" Π.χ. δείτε την E200 (προφανώς όχι τη τελευταία) που μέχρι το 2007 έβγαινε με 164 hp, ενώ μετά το τελευταίο facelift έβγαινε με 184 χωρίς καμία ουσιαστική βελτίωση στα φρένα κτλ.

Και επειδή δημιουργήθηκε παρεξήγηση με τα λεγόμενα μου, μιλάω για ΜΗΧΑΝΙΚΕΣ επεμβάσεις και οχι ΑΙΣΘΗΤΙΚΕΣ (μιλάω πάντα για τον εαυτό μου).

πάμε να τα πάρουμε απ την αρχή...
το πας καλά αλλά στο τέλος το χαλάς....

το πλαίσιο του Ε είναι το ίδιο από το 200 έως το ΑΜG. Δλδ το ίδιο πλαίσιο έχει φτιαχθεί για να αντέχει 500+ άλογα.
όταν αλλάζεις κατηγορία, από SLK200 σε SLK AMG δεν αλλάζει το πλαίσιο αλλά:
το μοτέρ, τα φρένα, οι αναρτήσεις και.... οι προφυλακτήρες. Στα εργοστάσια υπάρχει γραμμή παραγωγής εννιαία. Ακόμα και οι αναμονές στο πλαίσιο για τα ηλεκτρικά υπάρχουν ακόμα και στο απλό....
Τώρα Ο ΜΑΛΑΚΑΣ ο Γερμανός ενώ φοράει το ΙΔΙΟ μοτέρ σε SLK και σε SL, το ΑΜG του SLK δεν έχει 500 άλογα όπως λχ το SL, όχι γιατί δεν μπορεί, αλλά για δυό λόγους. Το πλαισιο του SL έχει κατασκευαστεί (και ως γεωμετρία και ως αντοχές) για 280 - 580 άλογα.
Του SLK για 180 - 350. Με απλά λόγια το SL AMG στοιχίζει 2.5 φορές το SLK όχι γιατί διαφέρουν στο γράμμα και το μοτέρ.... Αλλά κυρίως για άλλα πράγματα που δοκιμάζονται εκτενώς στο εργοστάσιο και σε πίστες...
Και βέβαια μπορώ το ιδιο μοτέρ του SLK να το πάω στα 500 άλογα. Το πλαίσιο όμως δεν έχει κατασκευαστεί για αυτό το λόγο.......
Οποιος δεν το καταλαβαίνει θα του το πω αλλιώς.
U get what U pay for.
Mόνο στην Ελλάδα U never get what U have paid for. 
 

Yorgos

Τιμημένος
Εγγρ.
21 Σεπ 2005
Μηνύματα
15.504
Κριτικές
22
Like
55
Πόντοι
4.095
Ένας από τους λόγους που αποφεύγω τέτοιες πρακτικές και ειδικότερα στην ελλάδα και πλέον της γενικής μου άποψης, ότι το γαργάλημα δεν αξίζει, είναι ότι δεν εμπιστεύομαι και το προσωπικό που εκτελεί τέτοιες εργασίες στην χώρα μας.

Όταν πρόσφατα χρειάστηκε στο κάρο μου να αλλάξω μπαταρία...και στο συγκεκριμένο η εργασία αυτή δεν μπορεί να γίνει από το μαγαζάκι της γειτονιάς, ο επίσημος αντιπρόσωπος παραλίγο να το "ανατινάξει" το αυτοκίνητο με τις μαλακίες που έκαναν οι πάνσοφοι μηχανικοί του.

Ευτυχώς, βρέθηκε εκεί ένας σοβαρός κύριος, που είχε το θάρρος να παραδεχτεί, ότι δεν ξέρουν να το κάνουν και ζήτησε procedures από την εταιρία στο εξωτερικό για να προχωρήσουν σε αντικατάσταση, αποτέλεσμα, το αυτοκίνητο έμεινε στην αντιπροσωπεία 4 ημέρες.
(ναι..μιλάμε για μπαταρία, η οποία κατά την πτώση της τάσης της, άρχισε και ακύρωνε διάφορα ηλεκτρονικά συστήματα του αυτοκινήτου και οι μηχανικοί του αντιπροσώπου κοίταζαν σαν χάνοι νομίζοντας ότι είχα χάσει εγκέφαλο, CPU Κλπ κλπ)

Sorry....αλλά αυτούς τους "τεχνικούς", ότι και να μου πουν περί μικρών ή μεγάλων βελτιώσεων, μηχανικών ή μη....δεν τους εμπιστεύομαι.

Βασικά...ούτε για να πάνε να μου φέρουν τσιγάρα δεν τους εμπιστεύομαι, πόσο μάλλον να μου τοποθετήσουν οτιδήποτε στο αυτοκίνητο το οποίο θα αλλάξει την συμπεριφορά του.
 

1personanongrata

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Δεκ 2007
Μηνύματα
60.677
Like
11
Πόντοι
866
Βασικά...ούτε για να πάνε να μου φέρουν τσιγάρα δεν τους εμπιστεύομαι, πόσο μάλλον να μου τοποθετήσουν οτιδήποτε στο αυτοκίνητο το οποίο θα αλλάξει την συμπεριφορά του.

το σέρβις γίνεται πλέον μόνο με χρήση υπολογιστή και μόνο απο προσωπικό που έχει εξειδικευτεί και περάσει από εκπαίδευση.
Τώρα εάν ο χ παπαρόπουλος δεν ακουμπάει μερικά χιλιάρια το χρόνο για να εκπαιδεύσει το προσωπικό του να αλλάζει μπαταρίες σε αυτοκίνητα 100 χιλιάδων ευρώ και άνω αυτό είναι καθαρά ελληνική πατέντα....
 

azaas

Ανώτερος
Εγγρ.
13 Μαΐ 2006
Μηνύματα
671
Κριτικές
11
Like
8
Πόντοι
5.765
Τώρα Ο ΜΑΛΑΚΑΣ ο Γερμανός ενώ φοράει το ΙΔΙΟ μοτέρ σε SLK και σε SL, το ΑΜG του SLK δεν έχει 500 άλογα όπως λχ το SL, όχι γιατί δεν μπορεί, αλλά για δυό λόγους. Το πλαισιο του SL έχει κατασκευαστεί (και ως γεωμετρία και ως αντοχές) για 280 - 580 άλογα.
Του SLK για 180 - 350. Με απλά λόγια το SL AMG στοιχίζει 2.5 φορές το SLK όχι γιατί διαφέρουν στο γράμμα και το μοτέρ.... Αλλά κυρίως για άλλα πράγματα που δοκιμάζονται εκτενώς στο εργοστάσιο και σε πίστες...
Και βέβαια μπορώ το ιδιο μοτέρ του SLK να το πάω στα 500 άλογα. Το πλαίσιο όμως δεν έχει κατασκευαστεί για αυτό το λόγο.......

Λες πλαίσιο, αναφέρεις γεωμετρία και αντοχές.
Δηλαδή έχει άλλη γεωμετρία το SL και άλλη το SLK. Και δεν μπορείς να πας από τη μία στην άλλη ???? Γεωμετρία, πρόσεξε τί λες.
Αντοχές πλαισίου. Αστείο να υπονοείς την καρότσα, δε θέλω να πιστέψω ότι εννοείς ότι έχει άλλη στρεπτική ακαμψία η SL και άλλη SLK ... δηλαδή έχει παραπάνω πόντες η πρώτη ...?
Άν εννοείς κάποια στοιχεία της ανάρτησης, εννοείται ότι αυτά αντικαθίστανται και ταιριαζουν σε εργοστασιακά σημεία έδρασης.

Για να μην το κουράζουμε.
Δεν έχει νόημα να συζητάμε άν το ΜΧ5 1600 μπορεί να γίνει 2500. Ή άν η "απλή" 911 μπορεί να γίνει 911Τ.
Και τα δύο γίνονται.
Το ζήτημα είναι άν αξίζει να το κάνεις και ποιός θα αναλάβει το εγχείρημα.
Και εκεί δεκτή κάθε ένσταση, όταν δεν έχεις λεφτά για κάβλες και πειραματισμούς.
 

Yorgos

Τιμημένος
Εγγρ.
21 Σεπ 2005
Μηνύματα
15.504
Κριτικές
22
Like
55
Πόντοι
4.095
το σέρβις γίνεται πλέον μόνο με χρήση υπολογιστή και μόνο απο προσωπικό που έχει εξειδικευτεί και περάσει από εκπαίδευση.
Τώρα εάν ο χ παπαρόπουλος δεν ακουμπάει μερικά χιλιάρια το χρόνο για να εκπαιδεύσει το προσωπικό του να αλλάζει μπαταρίες σε αυτοκίνητα 100 χιλιάδων ευρώ και άνω αυτό είναι καθαρά ελληνική πατέντα....

Σαν τελικός καταναλωτής....δεν με ενδιαφέρει και πολύ πως πρέπει να γίνεται ή όχι το Service.

Σαν τελικός καταναλωτής επίσης, όταν αφήνεις το αμάξι σου σε επίσημο και επώνυμο αντιπρόσωπο για αλλαγή μπαταρίας...παίρνεις τηλέφωνο το απόγευμα για να πας να το πάρεις και σου τα μασάνε λες και πήγες κανένα συγγενή στο ιατρικό και του βρήκαν καρκίνο....τότε αρχίζεις και τα παίρνεις πολύ χοντρά στο κράνος.

Όταν τελικά, πας εκεί και αντιλαμβάνεσαι τι γίνεται, αρχίζεις και αναθεωρείς για το εάν πρέπει να πιστεύεις σε κάποιον θεό ή όχι.
(είμαι άθρησκος....αλλά εκείνη την ημέρα κοίταξα προς τα πάνω και είπα....Μουσάτε, όπως και να σε λένε, σώσε με!  :cheesy:)

Φαντάσου τώρα, να έρθουν και να μου μιλήσουν για βελτιώσεις....θα τους πάρω με τα γιαούρτια.

Και δυστυχώς μιλάμε για επίσημο δίκτυο αντιπροσωπείας, το οποίο μάλλον δουλεύει on Greek Pattent.
 

1personanongrata

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Δεκ 2007
Μηνύματα
60.677
Like
11
Πόντοι
866
Λες πλαίσιο, αναφέρεις γεωμετρία και αντοχές.
Δηλαδή έχει άλλη γεωμετρία το SL και άλλη το SLK. Και δεν μπορείς να πας από τη μία στην άλλη ???? Γεωμετρία, πρόσεξε τί λες.
ναι. Αλλο μετατρόχιο, αλλο μεταξόνιο, αλλη κατανομή βάρους μπρος πίσω
προσέχω πολύ καλά τι λέω.

Αντοχές πλαισίου. Αστείο να υπονοείς την καρότσα, δε θέλω να πιστέψω ότι εννοείς ότι έχει άλλη στρεπτική ακαμψία η SL και άλλη SLK ... δηλαδή έχει παραπάνω πόντες η πρώτη ...?

το πλαίσιο πλέον είναι αυτοφερόμενο (μονομπλόκ) δεν υπάρχει καρότσα.
ναι έχει άλλη ακαμψία λόγω βάρους και καταπονήσεων. Η ακαμψία των κάμπριο μετράται.
Το CLK ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ CC όχι γιατί δεν ήθελαν, αλλά λόγω βάρους θα ήταν ασύμφορη Η ΑΚΑΜΨΙΑ που θα έπρεπε να επιτευχθεί και το κόστος θα ανέβαινε ψηλά.

Άν εννοείς κάποια στοιχεία της ανάρτησης, εννοείται ότι αυτά αντικαθίστανται και ταιριαζουν σε εργοστασιακά σημεία έδρασης.
από το SLK στο SLK AMG αλλάζουν και άλλα. αλλά ας μη το κουράζουμε. Είχα καταλήξει ότι το να κάνεις το απλό AMG στοιχίζει περισσότερο από το να το πάρεις όπως είναι μαμίσιο.
ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΛΕΜΕ ΤΡΟΠΕΤΟ ΕΝΝΟΥΜΕ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΤΟ ΜΟΤΕΡ.

Για να μην το κουράζουμε.
Δεν έχει νόημα να συζητάμε άν το ΜΧ5 1600 μπορεί να γίνει 2500. Ή άν η "απλή" 911 μπορεί να γίνει 911Τ.
Και τα δύο γίνονται.

Ολα γίνονται. Καλό βέβαια θα ήταν να δει κανείς μια γραμμή παραγωγής εργοστασιακή και πώς συναρμολογούνται τα τροπέτα σε συνεργεία του κυρ Σπύρου και θα καταλάβει τη διαφορά.
Τα πάντα στο εργοστάσιο περνάνε από Quality Control. Στα τροπέτα του κυρ Μήτσου το QC το κάνει ο ιδιοκτήτης και πολλές φορές το πληρώνει είτε με σπασμένο κινητήρα, ή με ατύχημα ή με τη ζωή του.


Το ζήτημα είναι άν αξίζει να το κάνεις και ποιός θα αναλάβει το εγχείρημα.
Και εκεί δεκτή κάθε ένσταση, όταν δεν έχεις λεφτά για κάβλες και πειραματισμούς.

μα εκεί ποντάρουν και όλοι οι απατεωνίσκοι... στην κάβλα του πιτσιρικά που δεν έχει ωριμάσει ή δεν ξέρει αρκετά να του πουν.
Μάγκα θα σου δώσω με 3 χιλιάρια άλλα 100 άλογα. Τώρα πώς θα τα διαχειριστείς στο δρόμο, εάν θες άλλη ανάρτηση, άλλα φρένα, άλλα ψυγεία, άλλες αντλίες, άλλες φλάτζες, άλλους συμπλέκτες το περνάει στο ντουκου και βέβαια αυτό του ντουκου πολλές φορές περνάει είτε σε αναπηρία, είτε σε θάνατο του πιτσιρικά.

Είναι άλλο πράγμα να ξέρεις τι έχεις, άλλο να ξέρεις το όριό του και άλλο να ξέρεις να το διαχειρίζεσαι μετά το όριό του λαμβάνοντας υπόψη όλους τους συμβιβασμούς που έχουν γίνει στο τελικό αποτέλεσμα.
 

arkoudiarhs

Μέλος
Εγγρ.
8 Ιαν 2009
Μηνύματα
259
Like
2
Πόντοι
1
καλησπερα σας. θα ηθελα την γνωμη σας σχετικα με την νεα BMW Z4 με τον κινιτηρα των 2500cc.η αν εχετε να μου προτεινεται κατι καλυτερο κατα την γνωμη σας σε coupe cabrio sport μεχρι και 50.000 ευρω!σας ευχαριστω.
 

barozo

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
12 Σεπ 2008
Μηνύματα
401
Κριτικές
32
Like
0
Πόντοι
601
καλησπερα σας. θα ηθελα την γνωμη σας σχετικα με την νεα BMW Z4 με τον κινιτηρα των 2500cc.η αν εχετε να μου προτεινεται κατι καλυτερο κατα την γνωμη σας σε coupe cabrio sport μεχρι και 50.000 ευρω!σας ευχαριστω.

μια χαρα εισαι, σκιστο :thumbsup:
 

Επισκέπτης
καλησπερα σας. θα ηθελα την γνωμη σας σχετικα με την νεα BMW Z4 με τον κινιτηρα των 2500cc.η αν εχετε να μου προτεινεται κατι καλυτερο κατα την γνωμη σας σε coupe cabrio sport μεχρι και 50.000 ευρω!σας ευχαριστω.

ΓΑΜΑΕΙ (σχετικά)...μπορείς να το δοκιμάσεις κιόλας...;)

Πάντως το Ζ4 το καλό κάνει 60κάτι χιλιάρικα...;)

Kοίταξε και :

1.Alfa Romeo Spider (γαμάει το νέο λουκ)!
2.Αudi όποια σειρά σε πείθει ως cabrio..(εμένα δεν μ'αρέσουν αυτά τα αμαξάκια)!
3.Lotus Elise S
4.Mercedes (πάλι όποια σειρά σ'αρέσει στα cabrio)!
 

Παρόμοια θέματα

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom