είμαι και μαλάκας και τον παριστάνω και γκασμάς είμαι και σφεντόνας και κουράδας.
ΟΚ;
Αντε γαμήσου τώρα.
Πειράζει άμα γαμηθώ λίγο αργότερα ? Τώρα έχει ζέστη.
είμαι και μαλάκας και τον παριστάνω και γκασμάς είμαι και σφεντόνας και κουράδας.
ΟΚ;
Αντε γαμήσου τώρα.
αυτός που ξέρει τα όριά τα δικά του και του αυτοκινήτου του, τίποτα παραπάνω, τίποτα λιγότερο
τίποτα δεν συγκρίνεται με το καλό μαμήσιο
Alles in Ordnung!
Υπάρχουν μετατροπές και μετατροπές.
Ο άνθρωπος είπε να κάνει μια αναβάθμιση στο software και ζήτησε γνώμες.
Δεν είπε οτι θα βάλει μπλέ πιτσιλιστήρια, ουρά αλεπούς στον καθρέφτη, μαξιλαράκια στην εταζέρα & αεροτομή σιδερώστρα για να του μιλάτε για κάγκουρες. Που στο κάτω κάτω της γραφής ακόμα και αυτά να γούσταρε δεν πέφτει λόγος σε κανέναν μας να τον κράζουμε αφού δικό του είναι το αυτοκίνητο, δικά του τα λεφτά, δικό του και το γούστο.
Αυτό που γενικεύεις οτι βελτιωτικός οίκος = κάγκουρες είναι πολυ απόλυτο και δεν ισχύει.
Δεν μπορώ να δεχτώ οτι Brabus, AMG, Prodrive, AC Schnitzer κτλ. είναι κάγκουρες. Πόσο μάλλον όταν ο ίδιος ο κατασκευαστής επιλέγει να πουλά τα βελτιωμένα μοντέλα απο το δικό του δίκτυο κάτι που ισχύει για όλους τους οίκους που έγραψα.
Πειράζει άμα γαμηθώ λίγο αργότερα ? Τώρα έχει ζέστη.
Περί ορέξεως όμως…
έλα πάμε μαζί......
δεν πειράζει που είμαι κάγκουρας ε;
Αγαπητέ, την μόνη γενίκευση που έκανα εγώ, είναι ότι σαν το μαμήσιο, δεν υπάρχει άλλο.
Και ο λόγος είναι, ότι το επίπεδο έρευνας και ανάπτυξης της «μαμάς» είναι τέτοιο που ο συνήθης οίκος βελτίωσης, ούτε στο όνειρό του δεν έχει δει.
Περαιτέρω, οι οίκοι που αναφέρεις, είναι από τους ελάχιστους που πραγματικά κάνουν σοβαρή δουλειά, γι’ αυτό και τα προϊόντα τους αξίζουν περιουσίες και τα βρίσκεις πολύ σπάνια στην Ελλάδα. Και εάν τα βρεις, είναι συνήθως μαϊμούδες.
Παρόλα αυτά…προσωπική μου γνώμη παραμένει και για αυτούς τους οίκους ακόμη (γούστα είναι αυτά), ότι από άποψη αισθητικής, τα εξωτερικά τους πακέτα ισορροπούν επικίνδυνα πάνω στην συνοριακή γραμμή που ξεχωρίζει την καγκουριά από το ωραίο.
Περί ορέξεως όμως…
Εδώ, θα τα χαλάσουμε για τα καλά ... ΕΓΩ, είμαι ο κάγκουρας.
Είδες οτι ανέφερα συγκεκριμένους οίκους και όχι για τον Boulekos Tuning (δεν έχω και τίποτα να χωρίσω με τον άνθρωπο...), οι οποίοι όχι μόνο διαθέτουν R&D ισοδύναμο αλλά και αποδεδειγμένα ανώτερο και απο την "μαμά"
Και εγώ είμαι 100% αντίθετος με οποιαδήποτε εξωτερική παρέμβαση σε ένα εργοστασιακό αυτοκίνητο τόσο για λόγους ασφάλειας (κυρίως) όσο και για λόγους αισθητικής αλλά και αξίας μεταπώλησης.
ΟΜΩΣ όταν πρόκειται για οίκους Εργοστασιακά εγκεκριμένους δεν λέω οχι για μια μικρή αθώα επεμβασούλα, όπως αυτή που αναφέρει ο φίλος. Οι λόγοι μπορεί να είναι πολλοί και διάφοροι. Π.χ. ένα κλίκ ροπής παραπάνω για να τραβάω με μεγαλύτερη άνεση το φουσκωτό μου, 10 άλογα παραπάνω για να προσπεράνω με μεγαλύτερη ασφάλεια κτλ.
Εξάλλου το παραμύθι "αν το αυτοκίνητο σήκωνε παραπάνω άλογα, θα τα έβαζε ο κατασκευαστής" δεν ισχύει. Και αποδείξεις υπάρχουν πολλές. Εδώ πολλές εταιρίες δεν βάζουν πίσω ηλεκτρικά παράθυρα για να γλυτώσουν λεφτά, δεν θα κόψουν απο εκεί ??
Όπως επίσης και 10-20 άλογα δεν ισχύει και το παραμύθι "το συγκεκριμένο στήσιμο έχει γίνει για αυτά τα άλογα. Με παραπάνω το αυτοκίνητο δεν είναι ασφαλες" Π.χ. δείτε την E200 (προφανώς όχι τη τελευταία) που μέχρι το 2007 έβγαινε με 164 hp, ενώ μετά το τελευταίο facelift έβγαινε με 184 χωρίς καμία ουσιαστική βελτίωση στα φρένα κτλ.
Και επειδή δημιουργήθηκε παρεξήγηση με τα λεγόμενα μου, μιλάω για ΜΗΧΑΝΙΚΕΣ επεμβάσεις και οχι ΑΙΣΘΗΤΙΚΕΣ (μιλάω πάντα για τον εαυτό μου).
Βασικά...ούτε για να πάνε να μου φέρουν τσιγάρα δεν τους εμπιστεύομαι, πόσο μάλλον να μου τοποθετήσουν οτιδήποτε στο αυτοκίνητο το οποίο θα αλλάξει την συμπεριφορά του.
Τώρα Ο ΜΑΛΑΚΑΣ ο Γερμανός ενώ φοράει το ΙΔΙΟ μοτέρ σε SLK και σε SL, το ΑΜG του SLK δεν έχει 500 άλογα όπως λχ το SL, όχι γιατί δεν μπορεί, αλλά για δυό λόγους. Το πλαισιο του SL έχει κατασκευαστεί (και ως γεωμετρία και ως αντοχές) για 280 - 580 άλογα.
Του SLK για 180 - 350. Με απλά λόγια το SL AMG στοιχίζει 2.5 φορές το SLK όχι γιατί διαφέρουν στο γράμμα και το μοτέρ.... Αλλά κυρίως για άλλα πράγματα που δοκιμάζονται εκτενώς στο εργοστάσιο και σε πίστες...
Και βέβαια μπορώ το ιδιο μοτέρ του SLK να το πάω στα 500 άλογα. Το πλαίσιο όμως δεν έχει κατασκευαστεί για αυτό το λόγο.......
το σέρβις γίνεται πλέον μόνο με χρήση υπολογιστή και μόνο απο προσωπικό που έχει εξειδικευτεί και περάσει από εκπαίδευση.
Τώρα εάν ο χ παπαρόπουλος δεν ακουμπάει μερικά χιλιάρια το χρόνο για να εκπαιδεύσει το προσωπικό του να αλλάζει μπαταρίες σε αυτοκίνητα 100 χιλιάδων ευρώ και άνω αυτό είναι καθαρά ελληνική πατέντα....
ναι. Αλλο μετατρόχιο, αλλο μεταξόνιο, αλλη κατανομή βάρους μπρος πίσωΛες πλαίσιο, αναφέρεις γεωμετρία και αντοχές.
Δηλαδή έχει άλλη γεωμετρία το SL και άλλη το SLK. Και δεν μπορείς να πας από τη μία στην άλλη ???? Γεωμετρία, πρόσεξε τί λες.
Αντοχές πλαισίου. Αστείο να υπονοείς την καρότσα, δε θέλω να πιστέψω ότι εννοείς ότι έχει άλλη στρεπτική ακαμψία η SL και άλλη SLK ... δηλαδή έχει παραπάνω πόντες η πρώτη ...?
από το SLK στο SLK AMG αλλάζουν και άλλα. αλλά ας μη το κουράζουμε. Είχα καταλήξει ότι το να κάνεις το απλό AMG στοιχίζει περισσότερο από το να το πάρεις όπως είναι μαμίσιο.Άν εννοείς κάποια στοιχεία της ανάρτησης, εννοείται ότι αυτά αντικαθίστανται και ταιριαζουν σε εργοστασιακά σημεία έδρασης.
Για να μην το κουράζουμε.
Δεν έχει νόημα να συζητάμε άν το ΜΧ5 1600 μπορεί να γίνει 2500. Ή άν η "απλή" 911 μπορεί να γίνει 911Τ.
Και τα δύο γίνονται.
Το ζήτημα είναι άν αξίζει να το κάνεις και ποιός θα αναλάβει το εγχείρημα.
Και εκεί δεκτή κάθε ένσταση, όταν δεν έχεις λεφτά για κάβλες και πειραματισμούς.
καλησπερα σας. θα ηθελα την γνωμη σας σχετικα με την νεα BMW Z4 με τον κινιτηρα των 2500cc.η αν εχετε να μου προτεινεται κατι καλυτερο κατα την γνωμη σας σε coupe cabrio sport μεχρι και 50.000 ευρω!σας ευχαριστω.
καλησπερα σας. θα ηθελα την γνωμη σας σχετικα με την νεα BMW Z4 με τον κινιτηρα των 2500cc.η αν εχετε να μου προτεινεται κατι καλυτερο κατα την γνωμη σας σε coupe cabrio sport μεχρι και 50.000 ευρω!σας ευχαριστω.