You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an alternative browser.
You should upgrade or use an alternative browser.
Car battles, νέα μοντέλα, βελτιώσεις κλπ
- Μέλος που άνοιξε το νήμα mad_max
- Ημερομηνία ανοίγματος
- Απαντήσεις 3K
- Εμφανίσεις 122K
- Tagged users Καμία
- Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)
Τα Γιαπόνια είναι σε πάρα πολύ καλό επίπεδο. Και φτάνουν και ξεπερνούν Ευρωπαίους κατασκευαστές.ρε παιδιά έχετε πιάσει στα crash tests τις ευρωπαικές φίρμες. μπορείτε να μου πείτε σε αυτά τα crash tests τι κάνουν τα ιαπωνέζικα αυτοκίνητα?
για τα κινέζικα δεν το συζητάμε...
Για τα κινέζικα....βρε δεν γαμιέται. 1,6+ δις Κινέζοι ζούν στην Κίνα....
1personanongrata
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 10 Δεκ 2007
- Μηνύματα
- 60.677
- Like
- 13
- Πόντοι
- 866
Το άλλο με τον τοτό το ξέρειςΤα Γιαπόνια είναι σε πάρα πολύ καλό επίπεδο. Και φτάνουν και ξεπερνούν Ευρωπαίους κατασκευαστές.
Ιντα μπρέ βλάσφημε είπες? www.freesmileys.org] [/url] www.freesmileys.org] [/url] www.freesmileys.org] [/url] www.freesmileys.org] [/url] www.freesmileys.org] [/url] www.freesmileys.org] [/url] www.freesmileys.org] [/url]Το άλλο με τον τοτό το ξέρεις
1personanongrata
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 10 Δεκ 2007
- Μηνύματα
- 60.677
- Like
- 13
- Πόντοι
- 866
Λοιπόν για να μην κάνουμε μόνο χάβαλο....
Τα τζαπόνια μέχρι το 2000 δεν γνώριζαν καν τι σημαίνει η παθητική ασφάλεια.......
Μετά το 2000 δειλά δειλά κυρίως η Τουότα άρχισε να κάνει κάποιες ευγενείς προσπάθειες....
Εκτός βεβαίως από τα αυτοκίνητα μετά του 2005 που έχουν ευρωπαικά στάνταρντς ασφαλείας (και όχι όλα τα τζαπανιζέ εργοστάσια....) όλα τα λοιπά μέχρι το 2005 ήταν πλην ελαχίστον εξαιρέσεων ΓΤΠ......
Τα τζαπόνια φημίζονται για τα μοτέρια και την ποιότητα κατασκευής τους και την αξιοπιστία..... Στην παθητική ασφάλεια έχουν κάνει σημαντικά βήματα (κυρίως η Τουότα και μετά η χόντα) αλλά από τους κορυφαίους Ευρωπαίους είναι ακόμα αρκετά οπίσω..... Βεβαια θεωρώ ότι υπάρχουν και πολλά οικονομικά συμφέροντα που βγάζουν άλλα μοντέλα αστέρια που είναι ΓΤΠ και άλλα που είναι καλά τα οδηγούν στον Καιάδα πάραυτα........
Τα τζαπόνια μέχρι το 2000 δεν γνώριζαν καν τι σημαίνει η παθητική ασφάλεια.......
Μετά το 2000 δειλά δειλά κυρίως η Τουότα άρχισε να κάνει κάποιες ευγενείς προσπάθειες....
Εκτός βεβαίως από τα αυτοκίνητα μετά του 2005 που έχουν ευρωπαικά στάνταρντς ασφαλείας (και όχι όλα τα τζαπανιζέ εργοστάσια....) όλα τα λοιπά μέχρι το 2005 ήταν πλην ελαχίστον εξαιρέσεων ΓΤΠ......
Τα τζαπόνια φημίζονται για τα μοτέρια και την ποιότητα κατασκευής τους και την αξιοπιστία..... Στην παθητική ασφάλεια έχουν κάνει σημαντικά βήματα (κυρίως η Τουότα και μετά η χόντα) αλλά από τους κορυφαίους Ευρωπαίους είναι ακόμα αρκετά οπίσω..... Βεβαια θεωρώ ότι υπάρχουν και πολλά οικονομικά συμφέροντα που βγάζουν άλλα μοντέλα αστέρια που είναι ΓΤΠ και άλλα που είναι καλά τα οδηγούν στον Καιάδα πάραυτα........
1personanongrata
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 10 Δεκ 2007
- Μηνύματα
- 60.677
- Like
- 13
- Πόντοι
- 866
Βεβαίως να πούμε ότι πάντα και παντού θα ισχύει το διαχρονικό αμερικάνικο μοντέλο αξιολόγησης;
"You get what you pay for"
"You get what you pay for"
Δεν διαφωνώ, αλλά μην μένεις μόνο στην ασφάλεια.Λοιπόν για να μην κάνουμε μόνο χάβαλο....
Τα τζαπόνια μέχρι το 2000 δεν γνώριζαν καν τι σημαίνει η παθητική ασφάλεια.......
Μετά το 2000 δειλά δειλά κυρίως η Τουότα άρχισε να κάνει κάποιες ευγενείς προσπάθειες....
Εκτός βεβαίως από τα αυτοκίνητα μετά του 2005 που έχουν ευρωπαικά στάνταρντς ασφαλείας (και όχι όλα τα τζαπανιζέ εργοστάσια....) όλα τα λοιπά μέχρι το 2005 ήταν πλην ελαχίστον εξαιρέσεων ΓΤΠ......
Τα τζαπόνια φημίζονται για τα μοτέρια και την ποιότητα κατασκευής τους και την αξιοπιστία..... Στην παθητική ασφάλεια έχουν κάνει σημαντικά βήματα (κυρίως η Τουότα και μετά η χόντα) αλλά από τους κορυφαίους Ευρωπαίους είναι ακόμα αρκετά οπίσω..... Βεβαια θεωρώ ότι υπάρχουν και πολλά οικονομικά συμφέροντα που βγάζουν άλλα μοντέλα αστέρια που είναι ΓΤΠ και άλλα που είναι καλά τα οδηγούν στον Καιάδα πάραυτα........
Γενικότερα ο σχεδιασμός ήταν προσαρμοσμένος στις απαιτήσεις της Ιαπωνικής αγοράς.
Κάπου εκεί στο 2000 που λες κι εσύ ήρθαν στα ευρωπαϊκά σχεδιαστήρια.......
Στην μεγάλη κατηγορία χωλαίνουν για την ώρα, αλλά LEXUS και INFINITI εδραιόνονται σιγα σιγά στην Ευρώπη.
1personanongrata
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 10 Δεκ 2007
- Μηνύματα
- 60.677
- Like
- 13
- Πόντοι
- 866
εγώ είπα χθες για λέξους πήρα το μηδέν αλλά δεν πήρες γραμμή τπτ.....Δεν διαφωνώ, αλλά μην μένεις μόνο στην ασφάλεια.
Γενικότερα ο σχεδιασμός ήταν προσαρμοσμένος στις απαιτήσεις της Ιαπωνικής αγοράς.
Κάπου εκεί στο 2000 που λες κι εσύ ήρθαν στα ευρωπαϊκά σχεδιαστήρια.......
Στην μεγάλη κατηγορία χωλαίνουν για την ώρα, αλλά LEXUS και INFINITI εδραιόνονται σιγα σιγά στην Ευρώπη.
Γιατί περιμένω την INFINITIεγώ είπα χθες για λέξους πήρα το μηδέν αλλά δεν πήρες γραμμή τπτ.....
Μες στο 2008 ξεκινάνε στην Ευρώπη....σε όλη, οπότε ίσως......
Nick the Dick
Μέλος
- Εγγρ.
- 11 Οκτ 2005
- Μηνύματα
- 264
- Like
- 1
- Πόντοι
- 1
Δεν μπορώ να καταλάβω τον πόλεμο που κάνουν όλοι στην Κίνα. Απλά οι άνθρωποι σε κάποια εργοστάσια δεν έχουν ακόμα την τεχνογνωσία, το R&D τμήμα και τις περισσότερες φορές προσπαθούν πολύ απλά να παράγουν κάτι φτηνό γιατί αυτό ζητάει η αγορά. Δείτε απλά την φοβερή και τρομερή κονσόλα PS3 που παράγεται!
Ακριβώς!
Αυτοί οι κινέζοι έχουν βαλθεί να αφανίσουν την υπόλοιπη ανθρωπότητα. Μια τα κινέζικα σίδερα, μια όλες οι εξαιρετικής ποιότητος οικιακές συσκευές, μια τα προϊόντα μαϊμούδες, τώρα τα αυτοκίνητα... το σχέδιο είναι συστηματικό!!!
ξερεις πολλες οικιακες συσκευες που δεν κατασκευαζοντε στην κινα η ινδια κλπ?? σε πληροφορω οτι ολες εκει γινοντε.. στην καλυτερη περιπτωση τα ηλεκτρικα μερη στην κινα και τα υπολοιπα τμηματα απο βουλγαρους ρουμανους κλπ....στην ευρωπη....δεν υπαρχει το made in europe πλεον...εκει στην κινα δουλευουν για 100 δολαρια τον μηνα και ειναι και ευτυχισμενοι...οποιος λεει οτι η η siemens η η sony ειναι ευρωπικη η ιαπωνεζικη εχει μεγαλο λαθος.. μαλλον οι ιδιοκτητες τους ειναι ευρωπαιοι η ιαπωνες και αυτο ισως....και ειναι εισηγμενες στα χρηματιστηρια αυτων των χωρων.. αλλα κατασκευαζοντε μαλαισια κινα κλπ...και μην λεμε οτι ολα ειναι μαιμουδες υπαρχουν και ποιοτητες...σε λιγα χρονια θα με θυμηθητε δεν θα υπαρχει ευρωπαικη ,ιαπωνεζικη,αμερικανικη αυτοκινητοβιομηχανια...ολες θα εχουν μεταφερθει εκει...μουλεγε ενας φιλος τεχνικος της bmw οτι ολα τα ηλεκτρονικα της συστηματα κατασκευαζοντε στην κινα εισαγοντε στην γερμανια και εμφανιζοντε ως γερμανκης κατασκευης....
1personanongrata
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 10 Δεκ 2007
- Μηνύματα
- 60.677
- Like
- 13
- Πόντοι
- 866
ακου μάγκα... σημασία δεν έχει που κατασκευάζεται κάτι, αλλά τι ποιότητα υλικών έχει, τι τεχνογνωσία έχουν αυτοί που το κατασκευάζουν και το κουάλιτυ κοντρόλ ακολουθείται κατά τήν εξαγωγή απ το εργοστάσιο. Απλά πράγματα...... σε μια γραμμή παραγωγής το μεγαλύτερο κόστος το έχει η ποιότητα των υλικών και οι δοκιμές που υπόκειται το προιόν. Η Μερσεντέ δεν έχει μόνο ακριβά γιατί έχει ποιότητα κατασκευής... Στο ποριόν μετακυλίεται και το R&D του προιόντος όπως και τα χιλιάδες κομμάτια που καταστράφηκαν στα κρας τεστ και κατά τη διάρκεια των χιλιάδων ωρών εξαντλητικών δοκιμών.... Ο κινέζος που πουλάει το ΤΑΤΑ 1700 ευρώ το πουλάει φτηνά όχι μόνο γιατί ο εργάτης παίρνει 100 δολλάρια το μήνα, αλλά και γιατί το έφτιαξε από πολύ φτηνά υλικά, δεν έκανε κανένα κρας τεστ ή δοκιμή και το έστειλε παραγωγή με κάνα εξάμηνο μελέτης....ξερεις πολλες οικιακες συσκευες που δεν κατασκευαζοντε στην κινα η ινδια κλπ?? σε πληροφορω οτι ολες εκει γινοντε.. στην καλυτερη περιπτωση τα ηλεκτρικα μερη στην κινα και τα υπολοιπα τμηματα απο βουλγαρους ρουμανους κλπ....στην ευρωπη....δεν υπαρχει το made in europe πλεον...εκει στην κινα δουλευουν για 100 δολαρια τον μηνα και ειναι και ευτυχισμενοι...οποιος λεει οτι η η siemens η η sony ειναι ευρωπικη η ιαπωνεζικη εχει μεγαλο λαθος.. μαλλον οι ιδιοκτητες τους ειναι ευρωπαιοι η ιαπωνες και αυτο ισως....και ειναι εισηγμενες στα χρηματιστηρια αυτων των χωρων.. αλλα κατασκευαζοντε μαλαισια κινα κλπ...και μην λεμε οτι ολα ειναι μαιμουδες υπαρχουν και ποιοτητες...σε λιγα χρονια θα με θυμηθητε δεν θα υπαρχει ευρωπαικη ,ιαπωνεζικη,αμερικανικη αυτοκινητοβιομηχανια...ολες θα εχουν μεταφερθει εκει...μουλεγε ενας φιλος τεχνικος της bmw οτι ολα τα ηλεκτρονικα της συστηματα κατασκευαζοντε στην κινα εισαγοντε στην γερμανια και εμφανιζοντε ως γερμανκης κατασκευης....
Fiat: Ιδού το 500 Abarth
* Διέρρευσε η πρώτη φωτογραφία
* Κινητήρας 1,4 lt από το Grande Punto
* Ισχύς μεταξύ 150 PS και 180 PS
Την πρώτη επίσημη παρουσίασή του στο κοινό θα κάνει η ισχυρότερη έκδοση του Fiat 500, του αυτοκινήτου που κέρδισε τον τίτλο στο φετινό διαγωνισμό «Car of the Year». Το εντυπωσιακό 500 Abarth αναμένεται να βρίσκεται στο περίπτερο της ιταλικής εταιρείας στη διεθνή έκθεση αυτοκινήτου της Γενεύης, η οποία θα ανοίξει τις πύλες της στις 4 Μαρτίου.
Κάτω από το καπό θα φιλοξενείται μία ισχυρότερη έκδοση του υπερτροφοδοτούμενου κινητήρα των 1,4 lt που τοποθετείται στο Grande Punto Abarth. Αν και δεν έχει ανακοινωθεί ακόμη η ακριβής ισχύς του συγκεκριμένου κινητήρα στο 500, αναμένεται να είναι μεταξύ 150 PS και 180 PS.
Το Fiat 500 Abarth θα βρει στον δρόμο του σκληρούς αντιπάλους, όπως το Mini Cooper S. Περισσότερες πληροφορίες για το «καυτό» 500αράκι αναμένονται σύντομα…
Πηγή :protothema
* Διέρρευσε η πρώτη φωτογραφία
* Κινητήρας 1,4 lt από το Grande Punto
* Ισχύς μεταξύ 150 PS και 180 PS
Την πρώτη επίσημη παρουσίασή του στο κοινό θα κάνει η ισχυρότερη έκδοση του Fiat 500, του αυτοκινήτου που κέρδισε τον τίτλο στο φετινό διαγωνισμό «Car of the Year». Το εντυπωσιακό 500 Abarth αναμένεται να βρίσκεται στο περίπτερο της ιταλικής εταιρείας στη διεθνή έκθεση αυτοκινήτου της Γενεύης, η οποία θα ανοίξει τις πύλες της στις 4 Μαρτίου.
Κάτω από το καπό θα φιλοξενείται μία ισχυρότερη έκδοση του υπερτροφοδοτούμενου κινητήρα των 1,4 lt που τοποθετείται στο Grande Punto Abarth. Αν και δεν έχει ανακοινωθεί ακόμη η ακριβής ισχύς του συγκεκριμένου κινητήρα στο 500, αναμένεται να είναι μεταξύ 150 PS και 180 PS.
Το Fiat 500 Abarth θα βρει στον δρόμο του σκληρούς αντιπάλους, όπως το Mini Cooper S. Περισσότερες πληροφορίες για το «καυτό» 500αράκι αναμένονται σύντομα…
Πηγή :protothema
Noble
* Μήκος περίπου τρία μέτρα
* Θέσεις για τέσσερις επιβάτες
* Κινητήρας Suzuki 1.1 lt με 71 PS
* Πλούσιος εξοπλισμός
* Τιμές από 8.880 ευρώ έως 11.880 ευρώ
Έφθασε στη χώρα μας το περίφημο «αντι-Smart», το Noble της κινεζικής Shuanghuan, η οποία στην Ελλάδα εκπροσωπείται από την China Motors. Το μήκος του αυτοκινήτου μόλις που ξεπερνά τα 3 m, όμως διαθέτει θέσεις για τέσσερις επιβάτες στο εσωτερικό.
Με την αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων, οι χώροι για δύο ενήλικες (σύμφωνα με την εταιρία) μετατρέπονται σε χώρο αποσκευών. Με αυτή τη διάταξη ο όγκος του χώρου για τις αποσκευές φθάνει στα 335 lt (από τα 75 lt της τετραθέσιας διάταξης).
Κάτω από το καπό βρίσκεται (τοποθετημένος εγκάρσια και εμπρός) ένας 4κύλινδρος 16βάλβιδος κινητήρας 1.1 lt. Προέρχεται από την Suzuki και αποδίδει 71 PS στις 5.800 rpm και 9,0 kgm ροπής από τις 3.500 μέχρι τις 4.500 rpm. Συνδυάζεται με μηχανικό κιβώτιο πέντε σχέσεων, ενώ αργότερα θα προστεθεί στην γκάμα και έκδοση με αυτόματο σειριακό κιβώτιο. Χάρη στην τεχνολογία ανακύκλωσης των καυσαερίων (EGR), το μοτέρ εκπέμπει αρκετά χαμηλούς ρύπους (156 g/km) και η μικτή του κατανάλωση δεν υπερβαίνει τα 4,5 lt/100 km.
Πηγή :protothema
* Μήκος περίπου τρία μέτρα
* Θέσεις για τέσσερις επιβάτες
* Κινητήρας Suzuki 1.1 lt με 71 PS
* Πλούσιος εξοπλισμός
* Τιμές από 8.880 ευρώ έως 11.880 ευρώ
Έφθασε στη χώρα μας το περίφημο «αντι-Smart», το Noble της κινεζικής Shuanghuan, η οποία στην Ελλάδα εκπροσωπείται από την China Motors. Το μήκος του αυτοκινήτου μόλις που ξεπερνά τα 3 m, όμως διαθέτει θέσεις για τέσσερις επιβάτες στο εσωτερικό.
Με την αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων, οι χώροι για δύο ενήλικες (σύμφωνα με την εταιρία) μετατρέπονται σε χώρο αποσκευών. Με αυτή τη διάταξη ο όγκος του χώρου για τις αποσκευές φθάνει στα 335 lt (από τα 75 lt της τετραθέσιας διάταξης).
Κάτω από το καπό βρίσκεται (τοποθετημένος εγκάρσια και εμπρός) ένας 4κύλινδρος 16βάλβιδος κινητήρας 1.1 lt. Προέρχεται από την Suzuki και αποδίδει 71 PS στις 5.800 rpm και 9,0 kgm ροπής από τις 3.500 μέχρι τις 4.500 rpm. Συνδυάζεται με μηχανικό κιβώτιο πέντε σχέσεων, ενώ αργότερα θα προστεθεί στην γκάμα και έκδοση με αυτόματο σειριακό κιβώτιο. Χάρη στην τεχνολογία ανακύκλωσης των καυσαερίων (EGR), το μοτέρ εκπέμπει αρκετά χαμηλούς ρύπους (156 g/km) και η μικτή του κατανάλωση δεν υπερβαίνει τα 4,5 lt/100 km.
Πηγή :protothema
Θα συμφωνήσω.....η Fiat στο 500 έκανε πολυ καλή δουλειά...ξεπέρασε τον εαυτό της..αν και fiat ειναι γαματο το 500 abarth
8C Spider
* Η ανοιχτή έκδοση της 8C Competizione
* Θα παραχθεί μόλις σε 500 κομμάτια
* Πάνινη οροφή, ηλεκτροϋδραυλικά ανοιγόμενη
* Εκτεταμένη χρήση ανθρακονημάτων
* Κινητήρας 4,7 lt με 450PS
Μετά την πανέμορφη 8C Competizione, η Alfa Romeo αποφασίζει να βάλει στην παραγωγή και την ανοιχτή της έκδοση, την 8C Spider. Το νέο μοντέλο, που σχεδιάστηκε στο «Centro Stile Alfa Romeo», θα παραχθεί μόλις σε 500 συλλεκτικά κομμάτια.
Οι άνθρωποι της Alfa Romeo υποστηρίζουν ότι με την 8C Spider κατάφεραν να βελτιστοποιήσουν κάποια αεροδυναμικά στοιχεία, όπως π.χ. τους εξωτερικούς καθρέφτες. Προκειμένου να το πετύχουν αυτό εργάστηκαν πάνω σε προγράμματα εξομοίωσης σε υπολογιστή, καθώς και σε αεροδυναμική σήραγγα.
Σχεδιαστικά η 8C Spider έχει ρετρό στοιχεία και θυμίζει παλιά ανοιχτά μοντέλα που σήμερα θεωρούνται κλασσικά. Άλλωστε, δεν υπάρχει καμία αμφιβολία ότι και η 8C Spider θα θεωρείται κλασσικό αυτοκίνητο στο μέλλον. Και φυσικά ένα τέτοιο αυτοκίνητο δεν θα μπορούσε να ακούσει τις σειρήνες των καιρών που θέλουν μεταλλική αναδιπλούμενη οροφή. H 8C Spider εφοδιάζεται με πάνινη οροφή, η οποία πάντως ανοίγει και κλείνει με το πάτημα ενός κουμπιού και προσφέρει υψηλού επιπέδου ηχομόνωση.
Η εκτεταμένη χρήση πανάκριβων ανθρακονημάτων, τα σπορ καθίσματα, το εξελιγμένο (για μεγαλύτερη οδηγική απόλαυση) VDC, τα ελαστικά που είναι σχεδιασμένα ειδικά γι’ αυτό του αυτοκίνητο, καθώς και οι μεγάλοι «ανθρακοκεραμικοί» δίσκοι φρένων της Brembo ανεβάζουν τον δείκτη της έλξης που ασκεί πάνω σου αυτό το αυτοκίνητο. Το ίδιο ισχύει και για τον κινητήρα, ο οποίος έχει χωρητικότητα 4.691 cc κι αποδίδει 450 PS στις 7.000 rpm.
Η επίσημη παρουσίαση της 8C Spider θα γίνει στην έκθεση της Γενεύης. Περιττό να πούμε ότι μέχρι τότε πιθανότατα θα έχουν προ-παραγγελθεί και τα 500 κομμάτια…
Πηγή :protothema
* Η ανοιχτή έκδοση της 8C Competizione
* Θα παραχθεί μόλις σε 500 κομμάτια
* Πάνινη οροφή, ηλεκτροϋδραυλικά ανοιγόμενη
* Εκτεταμένη χρήση ανθρακονημάτων
* Κινητήρας 4,7 lt με 450PS
Μετά την πανέμορφη 8C Competizione, η Alfa Romeo αποφασίζει να βάλει στην παραγωγή και την ανοιχτή της έκδοση, την 8C Spider. Το νέο μοντέλο, που σχεδιάστηκε στο «Centro Stile Alfa Romeo», θα παραχθεί μόλις σε 500 συλλεκτικά κομμάτια.
Οι άνθρωποι της Alfa Romeo υποστηρίζουν ότι με την 8C Spider κατάφεραν να βελτιστοποιήσουν κάποια αεροδυναμικά στοιχεία, όπως π.χ. τους εξωτερικούς καθρέφτες. Προκειμένου να το πετύχουν αυτό εργάστηκαν πάνω σε προγράμματα εξομοίωσης σε υπολογιστή, καθώς και σε αεροδυναμική σήραγγα.
Σχεδιαστικά η 8C Spider έχει ρετρό στοιχεία και θυμίζει παλιά ανοιχτά μοντέλα που σήμερα θεωρούνται κλασσικά. Άλλωστε, δεν υπάρχει καμία αμφιβολία ότι και η 8C Spider θα θεωρείται κλασσικό αυτοκίνητο στο μέλλον. Και φυσικά ένα τέτοιο αυτοκίνητο δεν θα μπορούσε να ακούσει τις σειρήνες των καιρών που θέλουν μεταλλική αναδιπλούμενη οροφή. H 8C Spider εφοδιάζεται με πάνινη οροφή, η οποία πάντως ανοίγει και κλείνει με το πάτημα ενός κουμπιού και προσφέρει υψηλού επιπέδου ηχομόνωση.
Η εκτεταμένη χρήση πανάκριβων ανθρακονημάτων, τα σπορ καθίσματα, το εξελιγμένο (για μεγαλύτερη οδηγική απόλαυση) VDC, τα ελαστικά που είναι σχεδιασμένα ειδικά γι’ αυτό του αυτοκίνητο, καθώς και οι μεγάλοι «ανθρακοκεραμικοί» δίσκοι φρένων της Brembo ανεβάζουν τον δείκτη της έλξης που ασκεί πάνω σου αυτό το αυτοκίνητο. Το ίδιο ισχύει και για τον κινητήρα, ο οποίος έχει χωρητικότητα 4.691 cc κι αποδίδει 450 PS στις 7.000 rpm.
Η επίσημη παρουσίαση της 8C Spider θα γίνει στην έκθεση της Γενεύης. Περιττό να πούμε ότι μέχρι τότε πιθανότατα θα έχουν προ-παραγγελθεί και τα 500 κομμάτια…
Πηγή :protothema
Stories
Νέο!DanaeEscortmagicgirls: Διαθεσιμη απόψε