Νέα

Car battles, νέα μοντέλα, βελτιώσεις κλπ

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα mad_max
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 3K
  • Εμφανίσεις 120K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 6 άτομα (0 μέλη και 6 επισκέπτες)

Προτιμάτε αμάξι...

  • Γερμανικό

    Ψήφοι: 5 55,6%
  • Ιαπωνικό

    Ψήφοι: 2 22,2%
  • Ιταλικό

    Ψήφοι: 2 22,2%
  • Γαλλικό

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Αγγλικό

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Αλλο...

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Τίποτα! Βολεύομαι με ΤΑΧΙ & ΜΜΜ...

    Ψήφοι: 0 0,0%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    9

larousse

Μέλος
Εγγρ.
13 Δεκ 2005
Μηνύματα
4.263
Κριτικές
1
Like
227
Πόντοι
36
γιατι κατερινακι τωρα δεν εισαι??????????
 

AssFiller

Μέλος
Εγγρ.
11 Ιουλ 2007
Μηνύματα
6.084
Κριτικές
4
Like
24
Πόντοι
66
Ομολογουμένως ακριβό σπορ….
 

Agent_Nina

Μέλος
Εγγρ.
11 Ιουν 2007
Μηνύματα
168
Like
2
Πόντοι
1
Αξιότιμε JohnWoo,

Θα έπρεπε να ξεκινήσεις το thread με τη δήλωση αμαξιού/χρονολογίας.
Φαντάζομαι ότι τα βασικά τα γνωρίζεις. Παρ'όλ'αυτά ενημερώνω.
Τρία επίπεδα βελτίωσης αμαξιού.
Το πρώτο το φτηνότερο, βασίζεται στο ΦΠΕ (Φίλτρο/Πρόγραμμα/Εξάτμηση)
Αυτό αν είσαι 2000 και μετά.

Οι επιλογές σου είναι πολλές.
Για αρχή ένα φίλτρο ή μια σκούπα εισαγωγής αέρα (τιμές από 160 μέχρι 250 ευρά)
Στο πρόγραμμα πρέπει να είσαι εξαιρετικά προσεκτικός όπως ανάφεραν συνφορουμίστες παραπάνω.
Προγράμματα "μάρκα-μ'-έκαψες" είναι απαράδεκτα. Καλύτερα δώσε σε κανέναν τις προκοπής.
Ψάξε π.χ. unitronic ή revo ή τελωσπάντων ό,τι αμάξι έχεις, ρώτα και μάθε.
Τώρα σε ότι αφορά στις εξατμήσεις, οι λύσεις είναι πολλές. Ξεκίνα άλλαξε το τελικό ή αν έχεις κάνα ευρώ παραπανίσιο δες και για μεσαίο. Η αλλαγή χταποδιού είναι στο stage 2..

Και ψάξε για fora αυτοκινήτων ανάλογα με τη μάρκα σου.
Εκεί έχει πολύ ψωμί.
 

peloponisios

Μέλος
Εγγρ.
1 Σεπ 2005
Μηνύματα
1.630
Like
3
Πόντοι
16
Είναι ωραίο χόμπυ η βελτίωση αλλά ακριβό χόμπυ. Δεν το απορρίπτω. Το έβρισκα πολύ ευχάριστο και εποικοδομητικό αν σου αρέσει η αυτοκίνηση αλλά θέλει κόπο, ψάξιμο, χρόνο και κυρίως χρήμα για κάτι αξιόλογο. Αν τα έχεις go for it. Είναι πολύ καλλίτερο από διάφορες άλλες ασχολίες αρκεί να το βλέπεις έτσι. Ως χόμπυ.

Και ψάξε για fora αυτοκινήτων ανάλογα με τη μάρκα σου.
Εκεί έχει πολύ ψωμί.

Επειδή είμαι παθόντας από τα διάφορα φόρα, θα πρότεινα να επικεντρώνεσαι στα ξένα φόρα αυτοκινήτων και να αποφεύγεις τα ελληνικά(που οπαδοποιούνται επικινδύνως όπως διάφορες άλλες πτυχές της καθημερινότητας).
 

JohnWoo

Μέλος
Εγγρ.
28 Σεπ 2006
Μηνύματα
718
Κριτικές
3
Like
2
Πόντοι
6
Αυτό σκεφτόμουν κι εγώ. Ότι αν μπεις στην διαδικασία της βελτίωσης και μάλιστα κάνεις μεγάλες κινήσεις τότε έχεις ξοδέψει τουλάχιστον το 50% απ όσα χρειάζονται για ένα καινούργιο αυτοκίνητο με επιδόσεις.
Ωστόσο αναρωτιόμουν για το αν υπάρχει κάποια οικονομική λύση που να μην είναι και αναξιόπιστη, γιατί τα λεφτά για καινούργιο αμάξι θα αργήσω πολύ να τα βρω...
Πάντως ευχαριστώ όλους τους φίλους για τις καλοπροαίρετες συμβουλές τους!
 

dzf

Μέλος
Εγγρ.
9 Δεκ 2005
Μηνύματα
663
Κριτικές
5
Like
2
Πόντοι
6
Αξιότιμε JohnWoo,

Θα έπρεπε να ξεκινήσεις το thread με τη δήλωση αμαξιού/χρονολογίας.
Φαντάζομαι ότι τα βασικά τα γνωρίζεις. Παρ'όλ'αυτά ενημερώνω.
Τρία επίπεδα βελτίωσης αμαξιού.
Το πρώτο το φτηνότερο, βασίζεται στο ΦΠΕ (Φίλτρο/Πρόγραμμα/Εξάτμηση)
Αυτό αν είσαι 2000 και μετά.

Οι επιλογές σου είναι πολλές.
Για αρχή ένα φίλτρο ή μια σκούπα εισαγωγής αέρα (τιμές από 160 μέχρι 250 ευρά)
Στο πρόγραμμα πρέπει να είσαι εξαιρετικά προσεκτικός όπως ανάφεραν συνφορουμίστες παραπάνω.
Προγράμματα "μάρκα-μ'-έκαψες" είναι απαράδεκτα. Καλύτερα δώσε σε κανέναν τις προκοπής.
Ψάξε π.χ. unitronic ή revo ή τελωσπάντων ό,τι αμάξι έχεις, ρώτα και μάθε.
Τώρα σε ότι αφορά στις εξατμήσεις, οι λύσεις είναι πολλές. Ξεκίνα άλλαξε το τελικό ή αν έχεις κάνα ευρώ παραπανίσιο δες και για μεσαίο. Η αλλαγή χταποδιού είναι στο stage 2..

Και ψάξε για fora αυτοκινήτων ανάλογα με τη μάρκα σου.
Εκεί έχει πολύ ψωμί.

Εσύ τώρα είσαι γυναίκα?????
 

azaas

Ανώτερος
Εγγρ.
13 Μαΐ 2006
Μηνύματα
671
Κριτικές
11
Like
7
Πόντοι
5.765
"Η μεγάλη ιπποδύναμη, είναι ένα μέγεθος που συνηθίζεται γρήγορα".

Μην το κάνεις, θα γίνεις φτωχότερος και θα νοιώσεις αργότερος. Όσο πιο πολύ το βελτιώνεις, τόσο πιο πολύ θα βλέπεις ότι παίρνει κι άλλο, παρασύροντας σε σε μια ατέρμονη συναναστροφή με τη συμπαθή (?) τάξη των μηχανικών. 'Ασε που οι μηχανικοί είναι ακριβότεροι από μια φουλ πανσιον επίσκεψη σε στριπ και κατάληξη σε παρτούζα με cg.
Πέρα από την αμπελοφιλοσοφία, αν πραγματικά θες να βελτιώσεις κάτι, τσεκαρε αν αξίζει. Να βάλεις πιστόνια σε Atos πχ, δεν αξίζει.

Καλό κουράγιο  :)
 

andreoug

Moderator
Γλομπεο-στέλεχος
Εγγρ.
1 Σεπ 2005
Μηνύματα
1.508
Κριτικές
22
Like
375
Πόντοι
6.055
Αυτό σκεφτόμουν κι εγώ. Ότι αν μπεις στην διαδικασία της βελτίωσης και μάλιστα κάνεις μεγάλες κινήσεις τότε έχεις ξοδέψει τουλάχιστον το 50% απ όσα χρειάζονται για ένα καινούργιο αυτοκίνητο με επιδόσεις.
Ωστόσο αναρωτιόμουν για το αν υπάρχει κάποια οικονομική λύση που να μην είναι και αναξιόπιστη, γιατί τα λεφτά για καινούργιο αμάξι θα αργήσω πολύ να τα βρω...
Πάντως ευχαριστώ όλους τους φίλους για τις καλοπροαίρετες συμβουλές τους!

H αρρωστια της βελτιωσης δεν εχει καμμια οικονομικη λογικη. Ειναι hobby και οπως σε ολα τα hobby, διασκεδαζεις, δεν επενδυεις. Εχω φτιαξει 2 διαφορετικα αυτοκινητα, ενα Golf II παλια και ενα τετρακινητο πιο προσφατα. Εχει να κανει με την χαρα καποια επιτυχημενης αλλαγης και την λυπη καποιας αποτυχημενης, καμμια σχεση με ουσια. Βλεπεις συχνα μετατροπες στο 30% + της αξιας, να μην εχουν ουσιαστικη επιπτωση στις επιδοσεις.

Δεν παιρνεις cent στην μεταπωληση. Σιγουρα συμφερει να τα μαζεψεις και να αλλαξεις με καλυτερ αργοτερα, αλλα μιλαμε για διαφορετικα πραγματα.
 

Agent_Nina

Μέλος
Εγγρ.
11 Ιουν 2007
Μηνύματα
168
Like
2
Πόντοι
1
Εσύ τώρα είσαι γυναίκα?????
κι όμως φίλτατε.. επίσης βλέπω ποδόσφαιρο και wrc

Παρεμπιπτόντως κύριοι,

Ο johnwoo ΘΕΛΕΙ να το βελτιώσει τ'αμαξάκι του.
Κι εγώ μαζί σου, πάμε για αυστραλία!
 

JohnWoo

Μέλος
Εγγρ.
28 Σεπ 2006
Μηνύματα
718
Κριτικές
3
Like
2
Πόντοι
6
johnwoo τι αμαξι εχεις?

Σόρυ, παιδιά, ερπεπε να εξηγήσω από πριν ότι έχω Peugeot 206 1.4 75 άλογα του 2005 ώστε να μπορείτε να είστε πιο συγκεκριμένη. Ξεκίνησα το τόπικ επειδή απ όσο ήξερα το συγκεκριμένο μοντέλο σήκωνε εύκολα αρκετή βελτίωση
 

Enforcer

Μέλος
Εγγρ.
17 Μαΐ 2007
Μηνύματα
5.439
Like
9
Πόντοι
66
Γιάννη βου, σε ένα σιέρρα του '89 βάλαμε τούρμπο χαμηλής. Υπάρχει σε κιτ και πωλείται στην αγγλία. Παρα πολύ πετυχημένη μετατροπή, το αμάξι κυκλοφορεί ακόμα. Πάνε 7 χρόνια απο τότε.

Απο την άλλη, κάτοχος τουοτα τουρμπίσιας απο μαμα, άκουσε φίλο και καρντάση "μάγκα" και ανέβασε τα bar της πίεσης μόνος του. Αποτέλεσμα - κυλινδροπίστονα για πέταμα και (δυστυχώς γι'αυτόν) ΚΑΙ σώμα κινητήρα εκτός ανοχών (ρεκτιφιέ ΔΕΝ παίρνει)

Καταλαβαίνεις το κόστος μόνος σου.

Όπως σε όλα, έτσι και εδω υπάρχει ένα ισοζύγιο. Κάπου κερδίζεις αλλα χάνεις κάπου αλλού

Πως λέμε "όποιος κερδίζει στα χαρτιά, χάνει στην αγάπη;"

Ενα τέτοιο πράμα

 

peoekrisma

Μέλος
Εγγρ.
20 Απρ 2007
Μηνύματα
166
Κριτικές
14
Like
0
Πόντοι
11
Συναγωνιστές γιατί ασχολείσται συνέχεια μόνο με την αύξηση ιποδύναμης σαν βελτίωση του αυτοκινήτου.Βελτίωση σημαίνει και αναρτήσεις και σύστημα πέδησης κ.α.Ας αναφερθούμε σε εξιδικευμένες βελτιώσεις ανά αυτοκίνητο δηλ.τακάκια,δαγκάνες,λάστιχα.ελατήρια,αμορτισέρ κ.λ.π. για να βοηθηθούμε μεταξύ μας και να βάλουμε στο δρόμο αυτή την ιποδύναμη που όλοι ψάχνετε.Διαφορετικά με τόση ιπποδύναμη που ζητάτε θα μπείτε φέτα σε καμιά στροφή και θα βγείτε τρίματα. ! !Θα πρέπει να βρεθεί μιά αναλογία της ιπποδύναμης και πως την βάζουμε με ΑΣΦΑΛΕΙΑ στο δρόμο γιατί ο δρόμος δεν είναι μια ευθεία , στο τέλος υπάρχει και η στροφή. !!!
 

KATERINA69

Ιερόδουλη
Εγγρ.
13 Ιουλ 2006
Μηνύματα
7.741
Like
18
Οι περισσοτεροι μηχανικοι και τα συνεργεια είναι ασχετοι
με τις βελτιωσεις…
Περιμενουν πως και πως τους πιτσιρικαδες τους καυλογκαζους
για να βγαλουν μεροκαματο με τα λεφτα του μπαμπα η της μαμας..
Σε βαζουν στο λουκι και σου λενε ότι για να γινει αυτό…πρεπει να γινει κατι
αλλο…και για να γινει το άλλο πρεπει να κανουμε κατι άλλο…
Πατεντα στη πατεντα…
Και βαλε και οργανο για την πιεση του λαδιου
βαλε και για την βενζινη βαλε κι εκεινο βαλε και το άλλο…
Πας τελικα να φτιαξεις ένα αυτοκινητο και τελικα το κανεις
ντραγκστερ…..


 

ΣΚΡΟΥΝΤΖ

Μέλος
Εγγρ.
31 Ιουλ 2007
Μηνύματα
2.637
Κριτικές
7
Like
114
Πόντοι
16
κοιτα για να φτιαξεις το ιδιο μοτερ δεν αξιζει.αν σου φτανουν 130 αλογα μπορεις ευκολα και σχετικα οικονομικα να βαλεις το 16v απο σαξοραλο με μια σκουπα και εξατμιση και εισαι οκ μαζι με μια αναρτηση.αν θες παραπανω γινεται με πιο μεγαλο κοστος
 

peloponisios

Μέλος
Εγγρ.
1 Σεπ 2005
Μηνύματα
1.630
Like
3
Πόντοι
16
Μπα μην το λες. Τώρα με το ίντερνετ, αν είσαι λίγο ψαγμένος, δεν πέφτεις κορόιδο τόσο εύκολα.
Και βέβαια υπάρχουν καλοθελητές αλλά η tuning σκηνή στο χώρό μας έχει και πολύ αξιόλογους ανθρώπους.
 

JohnWoo

Μέλος
Εγγρ.
28 Σεπ 2006
Μηνύματα
718
Κριτικές
3
Like
2
Πόντοι
6
Enforcer, σ' ευχαριστώ, και δεν αμφιβάλω για τις δυσκολίες του εγχειρήματος αλλά και κάποια ρίσκα, αλλά επειδή δεν έχω οικονομική δυνατότητα για αγορά νέου οχήματος στο άμεσο μέλλον, σκέφτομαι να κάνω ίσως κάποιες βασικές, απλές και ουσιαστικές βελτιώσεις.

Μου άρεσε πολύ η πρόταση της Agent Nina (παρεμπιπτόντως, βγάζω το καπέλο σε γυναίκα που ξέρει από μηχανικά αυτοκινήτων και βλέπει μπάλα) για Φίλτρο, Πρόγραμμα, Εξάτμιση σε πρώτη φάση και ίσως ένα χταποδάκι στο μέλλον.
Πόσο όμως θα κόστιζαν (στο πολύ περίπου) όλα αυτά για το δικό μου αμάξι; Και επιπλέον τι κέρδος θα είχα; Σημαντικό;
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom