You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an alternative browser.
You should upgrade or use an alternative browser.
Car battles, νέα μοντέλα, βελτιώσεις κλπ
- Μέλος που άνοιξε το νήμα mad_max
- Ημερομηνία ανοίγματος
- Απαντήσεις 3K
- Εμφανίσεις 121K
- Tagged users Καμία
- Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 4 άτομα (0 μέλη και 4 επισκέπτες)
Agent_Nina
Μέλος
- Εγγρ.
- 11 Ιουν 2007
- Μηνύματα
- 168
- Like
- 2
- Πόντοι
- 1
Αξιότιμε JohnWoo,
Θα έπρεπε να ξεκινήσεις το thread με τη δήλωση αμαξιού/χρονολογίας.
Φαντάζομαι ότι τα βασικά τα γνωρίζεις. Παρ'όλ'αυτά ενημερώνω.
Τρία επίπεδα βελτίωσης αμαξιού.
Το πρώτο το φτηνότερο, βασίζεται στο ΦΠΕ (Φίλτρο/Πρόγραμμα/Εξάτμηση)
Αυτό αν είσαι 2000 και μετά.
Οι επιλογές σου είναι πολλές.
Για αρχή ένα φίλτρο ή μια σκούπα εισαγωγής αέρα (τιμές από 160 μέχρι 250 ευρά)
Στο πρόγραμμα πρέπει να είσαι εξαιρετικά προσεκτικός όπως ανάφεραν συνφορουμίστες παραπάνω.
Προγράμματα "μάρκα-μ'-έκαψες" είναι απαράδεκτα. Καλύτερα δώσε σε κανέναν τις προκοπής.
Ψάξε π.χ. unitronic ή revo ή τελωσπάντων ό,τι αμάξι έχεις, ρώτα και μάθε.
Τώρα σε ότι αφορά στις εξατμήσεις, οι λύσεις είναι πολλές. Ξεκίνα άλλαξε το τελικό ή αν έχεις κάνα ευρώ παραπανίσιο δες και για μεσαίο. Η αλλαγή χταποδιού είναι στο stage 2..
Και ψάξε για fora αυτοκινήτων ανάλογα με τη μάρκα σου.
Εκεί έχει πολύ ψωμί.
Θα έπρεπε να ξεκινήσεις το thread με τη δήλωση αμαξιού/χρονολογίας.
Φαντάζομαι ότι τα βασικά τα γνωρίζεις. Παρ'όλ'αυτά ενημερώνω.
Τρία επίπεδα βελτίωσης αμαξιού.
Το πρώτο το φτηνότερο, βασίζεται στο ΦΠΕ (Φίλτρο/Πρόγραμμα/Εξάτμηση)
Αυτό αν είσαι 2000 και μετά.
Οι επιλογές σου είναι πολλές.
Για αρχή ένα φίλτρο ή μια σκούπα εισαγωγής αέρα (τιμές από 160 μέχρι 250 ευρά)
Στο πρόγραμμα πρέπει να είσαι εξαιρετικά προσεκτικός όπως ανάφεραν συνφορουμίστες παραπάνω.
Προγράμματα "μάρκα-μ'-έκαψες" είναι απαράδεκτα. Καλύτερα δώσε σε κανέναν τις προκοπής.
Ψάξε π.χ. unitronic ή revo ή τελωσπάντων ό,τι αμάξι έχεις, ρώτα και μάθε.
Τώρα σε ότι αφορά στις εξατμήσεις, οι λύσεις είναι πολλές. Ξεκίνα άλλαξε το τελικό ή αν έχεις κάνα ευρώ παραπανίσιο δες και για μεσαίο. Η αλλαγή χταποδιού είναι στο stage 2..
Και ψάξε για fora αυτοκινήτων ανάλογα με τη μάρκα σου.
Εκεί έχει πολύ ψωμί.
peloponisios
Μέλος
- Εγγρ.
- 1 Σεπ 2005
- Μηνύματα
- 1.630
- Like
- 3
- Πόντοι
- 16
Είναι ωραίο χόμπυ η βελτίωση αλλά ακριβό χόμπυ. Δεν το απορρίπτω. Το έβρισκα πολύ ευχάριστο και εποικοδομητικό αν σου αρέσει η αυτοκίνηση αλλά θέλει κόπο, ψάξιμο, χρόνο και κυρίως χρήμα για κάτι αξιόλογο. Αν τα έχεις go for it. Είναι πολύ καλλίτερο από διάφορες άλλες ασχολίες αρκεί να το βλέπεις έτσι. Ως χόμπυ.
Επειδή είμαι παθόντας από τα διάφορα φόρα, θα πρότεινα να επικεντρώνεσαι στα ξένα φόρα αυτοκινήτων και να αποφεύγεις τα ελληνικά(που οπαδοποιούνται επικινδύνως όπως διάφορες άλλες πτυχές της καθημερινότητας).
Και ψάξε για fora αυτοκινήτων ανάλογα με τη μάρκα σου.
Εκεί έχει πολύ ψωμί.
Επειδή είμαι παθόντας από τα διάφορα φόρα, θα πρότεινα να επικεντρώνεσαι στα ξένα φόρα αυτοκινήτων και να αποφεύγεις τα ελληνικά(που οπαδοποιούνται επικινδύνως όπως διάφορες άλλες πτυχές της καθημερινότητας).
Αυτό σκεφτόμουν κι εγώ. Ότι αν μπεις στην διαδικασία της βελτίωσης και μάλιστα κάνεις μεγάλες κινήσεις τότε έχεις ξοδέψει τουλάχιστον το 50% απ όσα χρειάζονται για ένα καινούργιο αυτοκίνητο με επιδόσεις.
Ωστόσο αναρωτιόμουν για το αν υπάρχει κάποια οικονομική λύση που να μην είναι και αναξιόπιστη, γιατί τα λεφτά για καινούργιο αμάξι θα αργήσω πολύ να τα βρω...
Πάντως ευχαριστώ όλους τους φίλους για τις καλοπροαίρετες συμβουλές τους!
Ωστόσο αναρωτιόμουν για το αν υπάρχει κάποια οικονομική λύση που να μην είναι και αναξιόπιστη, γιατί τα λεφτά για καινούργιο αμάξι θα αργήσω πολύ να τα βρω...
Πάντως ευχαριστώ όλους τους φίλους για τις καλοπροαίρετες συμβουλές τους!
Αξιότιμε JohnWoo,
Θα έπρεπε να ξεκινήσεις το thread με τη δήλωση αμαξιού/χρονολογίας.
Φαντάζομαι ότι τα βασικά τα γνωρίζεις. Παρ'όλ'αυτά ενημερώνω.
Τρία επίπεδα βελτίωσης αμαξιού.
Το πρώτο το φτηνότερο, βασίζεται στο ΦΠΕ (Φίλτρο/Πρόγραμμα/Εξάτμηση)
Αυτό αν είσαι 2000 και μετά.
Οι επιλογές σου είναι πολλές.
Για αρχή ένα φίλτρο ή μια σκούπα εισαγωγής αέρα (τιμές από 160 μέχρι 250 ευρά)
Στο πρόγραμμα πρέπει να είσαι εξαιρετικά προσεκτικός όπως ανάφεραν συνφορουμίστες παραπάνω.
Προγράμματα "μάρκα-μ'-έκαψες" είναι απαράδεκτα. Καλύτερα δώσε σε κανέναν τις προκοπής.
Ψάξε π.χ. unitronic ή revo ή τελωσπάντων ό,τι αμάξι έχεις, ρώτα και μάθε.
Τώρα σε ότι αφορά στις εξατμήσεις, οι λύσεις είναι πολλές. Ξεκίνα άλλαξε το τελικό ή αν έχεις κάνα ευρώ παραπανίσιο δες και για μεσαίο. Η αλλαγή χταποδιού είναι στο stage 2..
Και ψάξε για fora αυτοκινήτων ανάλογα με τη μάρκα σου.
Εκεί έχει πολύ ψωμί.
Εσύ τώρα είσαι γυναίκα?????
"Η μεγάλη ιπποδύναμη, είναι ένα μέγεθος που συνηθίζεται γρήγορα".
Μην το κάνεις, θα γίνεις φτωχότερος και θα νοιώσεις αργότερος. Όσο πιο πολύ το βελτιώνεις, τόσο πιο πολύ θα βλέπεις ότι παίρνει κι άλλο, παρασύροντας σε σε μια ατέρμονη συναναστροφή με τη συμπαθή (?) τάξη των μηχανικών. 'Ασε που οι μηχανικοί είναι ακριβότεροι από μια φουλ πανσιον επίσκεψη σε στριπ και κατάληξη σε παρτούζα με cg.
Πέρα από την αμπελοφιλοσοφία, αν πραγματικά θες να βελτιώσεις κάτι, τσεκαρε αν αξίζει. Να βάλεις πιστόνια σε Atos πχ, δεν αξίζει.
Καλό κουράγιο
Μην το κάνεις, θα γίνεις φτωχότερος και θα νοιώσεις αργότερος. Όσο πιο πολύ το βελτιώνεις, τόσο πιο πολύ θα βλέπεις ότι παίρνει κι άλλο, παρασύροντας σε σε μια ατέρμονη συναναστροφή με τη συμπαθή (?) τάξη των μηχανικών. 'Ασε που οι μηχανικοί είναι ακριβότεροι από μια φουλ πανσιον επίσκεψη σε στριπ και κατάληξη σε παρτούζα με cg.
Πέρα από την αμπελοφιλοσοφία, αν πραγματικά θες να βελτιώσεις κάτι, τσεκαρε αν αξίζει. Να βάλεις πιστόνια σε Atos πχ, δεν αξίζει.
Καλό κουράγιο
giorgospapa
Τιμημένος
- Εγγρ.
- 6 Ιουλ 2006
- Μηνύματα
- 15.922
- Κριτικές
- 10
- Like
- 39
- Πόντοι
- 2.157
Εσύ τώρα είσαι γυναίκα?????
ναι.. ξερει κι απο κατσαρολες μην την βλεπεις ετσι..
KATERINA69
Ιερόδουλη
- Εγγρ.
- 13 Ιουλ 2006
- Μηνύματα
- 7.741
- Like
- 18
Τωρα όχι….κεκαυλωσα με τα γκαζια…γιατι κατερινακι τωρα δεν εισαι??????????
Τωρα θελω να πηγαινω βολτα και να εχω ασφαλεια…!!!
ναι.. ξερει κι απο κατσαρολες μην την βλεπεις ετσι..
Ψαγμένη τη βρίσκω... χε χε....
- Εγγρ.
- 1 Σεπ 2005
- Μηνύματα
- 1.508
- Κριτικές
- 22
- Like
- 390
- Πόντοι
- 6.055
Αυτό σκεφτόμουν κι εγώ. Ότι αν μπεις στην διαδικασία της βελτίωσης και μάλιστα κάνεις μεγάλες κινήσεις τότε έχεις ξοδέψει τουλάχιστον το 50% απ όσα χρειάζονται για ένα καινούργιο αυτοκίνητο με επιδόσεις.
Ωστόσο αναρωτιόμουν για το αν υπάρχει κάποια οικονομική λύση που να μην είναι και αναξιόπιστη, γιατί τα λεφτά για καινούργιο αμάξι θα αργήσω πολύ να τα βρω...
Πάντως ευχαριστώ όλους τους φίλους για τις καλοπροαίρετες συμβουλές τους!
H αρρωστια της βελτιωσης δεν εχει καμμια οικονομικη λογικη. Ειναι hobby και οπως σε ολα τα hobby, διασκεδαζεις, δεν επενδυεις. Εχω φτιαξει 2 διαφορετικα αυτοκινητα, ενα Golf II παλια και ενα τετρακινητο πιο προσφατα. Εχει να κανει με την χαρα καποια επιτυχημενης αλλαγης και την λυπη καποιας αποτυχημενης, καμμια σχεση με ουσια. Βλεπεις συχνα μετατροπες στο 30% + της αξιας, να μην εχουν ουσιαστικη επιπτωση στις επιδοσεις.
Δεν παιρνεις cent στην μεταπωληση. Σιγουρα συμφερει να τα μαζεψεις και να αλλαξεις με καλυτερ αργοτερα, αλλα μιλαμε για διαφορετικα πραγματα.
Agent_Nina
Μέλος
- Εγγρ.
- 11 Ιουν 2007
- Μηνύματα
- 168
- Like
- 2
- Πόντοι
- 1
κι όμως φίλτατε.. επίσης βλέπω ποδόσφαιρο και wrcΕσύ τώρα είσαι γυναίκα?????
Παρεμπιπτόντως κύριοι,
Ο johnwoo ΘΕΛΕΙ να το βελτιώσει τ'αμαξάκι του.
Κι εγώ μαζί σου, πάμε για αυστραλία!
johnwoo τι αμαξι εχεις?
Σόρυ, παιδιά, ερπεπε να εξηγήσω από πριν ότι έχω Peugeot 206 1.4 75 άλογα του 2005 ώστε να μπορείτε να είστε πιο συγκεκριμένη. Ξεκίνησα το τόπικ επειδή απ όσο ήξερα το συγκεκριμένο μοντέλο σήκωνε εύκολα αρκετή βελτίωση
Γιάννη βου, σε ένα σιέρρα του '89 βάλαμε τούρμπο χαμηλής. Υπάρχει σε κιτ και πωλείται στην αγγλία. Παρα πολύ πετυχημένη μετατροπή, το αμάξι κυκλοφορεί ακόμα. Πάνε 7 χρόνια απο τότε.
Απο την άλλη, κάτοχος τουοτα τουρμπίσιας απο μαμα, άκουσε φίλο και καρντάση "μάγκα" και ανέβασε τα bar της πίεσης μόνος του. Αποτέλεσμα - κυλινδροπίστονα για πέταμα και (δυστυχώς γι'αυτόν) ΚΑΙ σώμα κινητήρα εκτός ανοχών (ρεκτιφιέ ΔΕΝ παίρνει)
Καταλαβαίνεις το κόστος μόνος σου.
Όπως σε όλα, έτσι και εδω υπάρχει ένα ισοζύγιο. Κάπου κερδίζεις αλλα χάνεις κάπου αλλού
Πως λέμε "όποιος κερδίζει στα χαρτιά, χάνει στην αγάπη;"
Ενα τέτοιο πράμα
Απο την άλλη, κάτοχος τουοτα τουρμπίσιας απο μαμα, άκουσε φίλο και καρντάση "μάγκα" και ανέβασε τα bar της πίεσης μόνος του. Αποτέλεσμα - κυλινδροπίστονα για πέταμα και (δυστυχώς γι'αυτόν) ΚΑΙ σώμα κινητήρα εκτός ανοχών (ρεκτιφιέ ΔΕΝ παίρνει)
Καταλαβαίνεις το κόστος μόνος σου.
Όπως σε όλα, έτσι και εδω υπάρχει ένα ισοζύγιο. Κάπου κερδίζεις αλλα χάνεις κάπου αλλού
Πως λέμε "όποιος κερδίζει στα χαρτιά, χάνει στην αγάπη;"
Ενα τέτοιο πράμα
peoekrisma
Μέλος
- Εγγρ.
- 20 Απρ 2007
- Μηνύματα
- 166
- Κριτικές
- 14
- Like
- 0
- Πόντοι
- 11
Συναγωνιστές γιατί ασχολείσται συνέχεια μόνο με την αύξηση ιποδύναμης σαν βελτίωση του αυτοκινήτου.Βελτίωση σημαίνει και αναρτήσεις και σύστημα πέδησης κ.α.Ας αναφερθούμε σε εξιδικευμένες βελτιώσεις ανά αυτοκίνητο δηλ.τακάκια,δαγκάνες,λάστιχα.ελατήρια,αμορτισέρ κ.λ.π. για να βοηθηθούμε μεταξύ μας και να βάλουμε στο δρόμο αυτή την ιποδύναμη που όλοι ψάχνετε.Διαφορετικά με τόση ιπποδύναμη που ζητάτε θα μπείτε φέτα σε καμιά στροφή και θα βγείτε τρίματα. ! !Θα πρέπει να βρεθεί μιά αναλογία της ιπποδύναμης και πως την βάζουμε με ΑΣΦΑΛΕΙΑ στο δρόμο γιατί ο δρόμος δεν είναι μια ευθεία , στο τέλος υπάρχει και η στροφή. !!!
KATERINA69
Ιερόδουλη
- Εγγρ.
- 13 Ιουλ 2006
- Μηνύματα
- 7.741
- Like
- 18
Οι περισσοτεροι μηχανικοι και τα συνεργεια είναι ασχετοι
με τις βελτιωσεις…
Περιμενουν πως και πως τους πιτσιρικαδες τους καυλογκαζους
για να βγαλουν μεροκαματο με τα λεφτα του μπαμπα η της μαμας..
Σε βαζουν στο λουκι και σου λενε ότι για να γινει αυτό…πρεπει να γινει κατι
αλλο…και για να γινει το άλλο πρεπει να κανουμε κατι άλλο…
Πατεντα στη πατεντα…
Και βαλε και οργανο για την πιεση του λαδιου
βαλε και για την βενζινη βαλε κι εκεινο βαλε και το άλλο…
Πας τελικα να φτιαξεις ένα αυτοκινητο και τελικα το κανεις
ντραγκστερ…..
με τις βελτιωσεις…
Περιμενουν πως και πως τους πιτσιρικαδες τους καυλογκαζους
για να βγαλουν μεροκαματο με τα λεφτα του μπαμπα η της μαμας..
Σε βαζουν στο λουκι και σου λενε ότι για να γινει αυτό…πρεπει να γινει κατι
αλλο…και για να γινει το άλλο πρεπει να κανουμε κατι άλλο…
Πατεντα στη πατεντα…
Και βαλε και οργανο για την πιεση του λαδιου
βαλε και για την βενζινη βαλε κι εκεινο βαλε και το άλλο…
Πας τελικα να φτιαξεις ένα αυτοκινητο και τελικα το κανεις
ντραγκστερ…..
κοιτα για να φτιαξεις το ιδιο μοτερ δεν αξιζει.αν σου φτανουν 130 αλογα μπορεις ευκολα και σχετικα οικονομικα να βαλεις το 16v απο σαξοραλο με μια σκουπα και εξατμιση και εισαι οκ μαζι με μια αναρτηση.αν θες παραπανω γινεται με πιο μεγαλο κοστος
peloponisios
Μέλος
- Εγγρ.
- 1 Σεπ 2005
- Μηνύματα
- 1.630
- Like
- 3
- Πόντοι
- 16
Μπα μην το λες. Τώρα με το ίντερνετ, αν είσαι λίγο ψαγμένος, δεν πέφτεις κορόιδο τόσο εύκολα.
Και βέβαια υπάρχουν καλοθελητές αλλά η tuning σκηνή στο χώρό μας έχει και πολύ αξιόλογους ανθρώπους.
Και βέβαια υπάρχουν καλοθελητές αλλά η tuning σκηνή στο χώρό μας έχει και πολύ αξιόλογους ανθρώπους.
Enforcer, σ' ευχαριστώ, και δεν αμφιβάλω για τις δυσκολίες του εγχειρήματος αλλά και κάποια ρίσκα, αλλά επειδή δεν έχω οικονομική δυνατότητα για αγορά νέου οχήματος στο άμεσο μέλλον, σκέφτομαι να κάνω ίσως κάποιες βασικές, απλές και ουσιαστικές βελτιώσεις.
Μου άρεσε πολύ η πρόταση της Agent Nina (παρεμπιπτόντως, βγάζω το καπέλο σε γυναίκα που ξέρει από μηχανικά αυτοκινήτων και βλέπει μπάλα) για Φίλτρο, Πρόγραμμα, Εξάτμιση σε πρώτη φάση και ίσως ένα χταποδάκι στο μέλλον.
Πόσο όμως θα κόστιζαν (στο πολύ περίπου) όλα αυτά για το δικό μου αμάξι; Και επιπλέον τι κέρδος θα είχα; Σημαντικό;
Μου άρεσε πολύ η πρόταση της Agent Nina (παρεμπιπτόντως, βγάζω το καπέλο σε γυναίκα που ξέρει από μηχανικά αυτοκινήτων και βλέπει μπάλα) για Φίλτρο, Πρόγραμμα, Εξάτμιση σε πρώτη φάση και ίσως ένα χταποδάκι στο μέλλον.
Πόσο όμως θα κόστιζαν (στο πολύ περίπου) όλα αυτά για το δικό μου αμάξι; Και επιπλέον τι κέρδος θα είχα; Σημαντικό;