Νέα

Car battles, νέα μοντέλα, βελτιώσεις κλπ

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα mad_max
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 3K
  • Εμφανίσεις 120K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

Προτιμάτε αμάξι...

  • Γερμανικό

    Ψήφοι: 5 55,6%
  • Ιαπωνικό

    Ψήφοι: 2 22,2%
  • Ιταλικό

    Ψήφοι: 2 22,2%
  • Γαλλικό

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Αγγλικό

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Αλλο...

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Τίποτα! Βολεύομαι με ΤΑΧΙ & ΜΜΜ...

    Ψήφοι: 0 0,0%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    9

dfwk

Τιμημένος
Εγγρ.
3 Σεπ 2006
Μηνύματα
1.873
Κριτικές
6
Like
389
Πόντοι
316
Opel

Συνέχεια των "πράσινων" προτάσεων από την Opel. Το υβριδικό Flextreme Concept χρησιμοποιεί έναν πετρελαιοκινητήρα 1.300 κ.εκ., ο οποίος "συνεργάζεται" με έναν ισχυρό ηλεκτροκινητήρα. Ο τελευταίος έχει τη δυνατότητα να κινήσει το πρωτότυπο της Opel μέχρι την ταχύτητα των 55 χλμ./ώρα, τροφοδοτούμενος από μπαταρίες λιθίου. Οι εκπομπές CO2 του νέου Flextreme έχουν περιοριστεί στα 40 γρ. ανά χλμ., ενώ για τις αστικές μετακινήσεις των επιβατών του “κρύβει” στο χώρο των αποσκευών δυο ηλεκτροκίνητα scooters της Segway. Περισσότερο γήινη η υβριδική εκδοχή του Corsa, όπως και η πετρελαιοκίνητη έκδοση Eco Flex, η οποία επιτυγχάνει μέση κατανάλωση 4,5 λίτρων/100 χλμ. Σε έκδοση παραγωγής πλέον το νέο Agila, το οποίο αναμένεται να λανσαριστεί την ερχόμενη άνοιξη.

 

dfwk

Τιμημένος
Εγγρ.
3 Σεπ 2006
Μηνύματα
1.873
Κριτικές
6
Like
389
Πόντοι
316
Peugeot

Με κεντρικό πρωταγωνιστή το 308 η παρουσία της Peugeot στην 62η Έκθεση Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης. Η επίσημη πρεμιέρα του γαλλικού μικρομεσαίου, πλαισιώνεται από μια σειρά φουτουριστικών και όχι μόνο εκδόσεών του. Ανάμεσα σ’ αυτές ξεχωρίζει το 308 RC Z. Ένα εντυπωσιακό Coupe Cabrio 2+2 θέσεων, το οποίο εξοπλίζεται με υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα 1.600 κ.εκ. απόδοσης 218 ίππων. Το χαμηλό αναλογικά βάρος του (1.200 περίπου) κιλά του επιτρέπει να επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 7 δευτερόλεπτα, ενώ για την επιβράδυνσή του φροντίζουν τετραπίστονες δαγκάνες και δίσκοι διαμέτρου 360 χιλιοστών. Ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει και η υβριδική έκδοση του 308 "HDI Hybrid". Με αφετηρία έναν πετρελαιοκινητήρα 1.600 κ.εκ. και έναν ηλεκτροκινητήρα 21 ίππων, το υβριδικό 308 καταναλώνει 30% λιγότερο καύσιμο από την αντίστοιχη συμβατική έκδοσή του, έχοντας ταυτόχρονα περιορίσει τις εκπομπές CO2 στα 90 γρ./100 χλμ. Το παρόν δηλώνει και το 207 με το station wagon αμάξωμα στην έκδοση RC (175 PS) και Outdoor. Εντύπωση προκαλεί και το χειροπιαστό, πλέον, αποτέλεσμα του σχεδιαστικού διαγωνισμού της Peugeot. To Flux αποτελεί μια ακόμα κλεφτή ματιά στο μέλλον της αυτοκίνησης.


 

dfwk

Τιμημένος
Εγγρ.
3 Σεπ 2006
Μηνύματα
1.873
Κριτικές
6
Like
389
Πόντοι
316
Renault

Όπως ήταν φυσικό η Laguna είναι αυτή που διεκδικεί τον πρωταγωνιστικό ρόλο στην παρουσία της Renault στην Φρανκφούρτη. Σε έκδοση παραγωγής το sedan και station αμάξωμα, πρωτότυπη και ιδιαίτερα ελκυστική η coupe εκδοχή της, που μοιράζεται την ίδια πλατφόρμα. Την εικόνα της γαλλικής φίρμας συμπληρώνει το νέο Kangoo, η station wagon έκδοση του δημοφιλέστατου Clio και το Kangoo Compact Concept, ένα αυθεντικό αυτοκίνητο πόλης με "φρέσκο" παρουσιαστικό και νεανικό χαρακτήρα. Υπο εξέλιξη ένας νέος εξακύλινδρος πετρελαιοκινητήρας 265 ίππων, όπως και το νέο σύστημα τετρακίνησης της Renault "Four Wheel Active Drive".





 

dfwk

Τιμημένος
Εγγρ.
3 Σεπ 2006
Μηνύματα
1.873
Κριτικές
6
Like
389
Πόντοι
316
Saab

Με υπερτροφοδοτούμενο V6 280 ίππων, κίνηση στους τέσσερις τροχούς και ηλεκτρονικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης εξοπλίζεται η κορυφαία έκδοση του Saab 9-3. Βαμμένο στα… μαύρα, το Turbo X δεν θα ξεπεράσει σε παραγωγή τις 2.000 μονάδες, αποτελώντας ουσιαστικά την κορυφή στη γκάμα των μοντέλων της σουηδικής αυτοκινητοβιομηχανίας.



 

dfwk

Τιμημένος
Εγγρ.
3 Σεπ 2006
Μηνύματα
1.873
Κριτικές
6
Like
389
Πόντοι
316
Seat

Μια ακόμα τετρακίνητη πρόταση από τη Seat. Μετά το Altea Freetrack, παρουσιάζει το Tribu concept. Πιθανότατα η πρωτότυπη μορφή ενός compact SUV, που θα βασιστεί στην πλατφόρμα του Tiguan της Volkswagen. O πρώην σχεδιαστής της Lamborghini, Luc Donckerwolke, φέρει την ευθύνη της δημιουργίας του εντυπωσιακού Seat, το οποίο ξεφεύγει από τα πρότυπα του Altea, Leon και Toledo.

 

dfwk

Τιμημένος
Εγγρ.
3 Σεπ 2006
Μηνύματα
1.873
Κριτικές
6
Like
389
Πόντοι
316
Skoda

Ακολουθώντας το πετυχημένο της προηγούμενης γενιάς της, η νέα Skoda Fabia παρουσιάζεται για πρώτη φορά και ως station wagon. Σε σχέση με το παρελθόν η Fabia Combi διαθέτει αυξημένο, κατά 7 χιλιοστά, μήκος, ενώ αντίστοιχα το ύψος έχει αυξηθεί κατά 46. Στο εσωτερικό, ο χώρος των αποσκευών έχει κερδίσει 54 λίτρα, φτάνοντας πλέον τα 480 ή ακόμα και τα 1.460 με την αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων. Με οικολογικές προεκτάσεις η νέα σειρά μοντέλων "Greenline", που μέχρι στιγμής περιλαμβάνει μια πετρελαιοκίνητη έκδοση της Fabia Combi και την Octavia Combi FlexFuel.

 

dfwk

Τιμημένος
Εγγρ.
3 Σεπ 2006
Μηνύματα
1.873
Κριτικές
6
Like
389
Πόντοι
316
Smart
Με νέες εκδόσεις εμπλουτίζεται η γκάμα της smart, δύο με ακόμα χαμηλότερη κατανάλωση και εκπομπές ρύπων και μία επιδόσεων, με τη βοήθεια της Brabus. Η πρώτη εξοπλίζεται με το υβριδικό σύστημα micro hybrid drive της smart και επιτυγχάνει 8% χαμηλότερη μέση τυποποιημένη κατανάλωση σε σχέση με την αμιγώς βενζινοκίνητη έκδοση. Ακόμα πιο ενδιαφέρουσα όμως είναι η έκδοση cdi που εξοπλίζεται με τον μικρότερο σε χωρητικότητα diesel κινητήρα, που επιτυγχάνει μέση τυποποιημένη κατανάλωση 3,3 λίτρων/100χλμ. και τις χαμηλότερες εκπομπές CO2 για αυτοκίνητο με κινητήρα εσωτερικής καύσης, 88 g/km. Τέλος, χάρη στην Brabus, η ισχύς του πιο δυνατού μέχρι σήμερα smart φτάνει τους 100 ίππους και η ροπή τα 140Nm από έναν κινητήρα μόλις 1.000κ.εκ. με τη βοήθεια τούρμπο φυσικά.

 

dfwk

Τιμημένος
Εγγρ.
3 Σεπ 2006
Μηνύματα
1.873
Κριτικές
6
Like
389
Πόντοι
316
Suzuki

Το Kizashi είναι αυτό που ξεχωρίζει στον εκθεσιακό χώρο της Suzuki. Ένα φουτουριστικό sedan, το οποίο αναμένεται να περάσει στην παραγωγή το 2009, αποτελώντας την πρώτη προσπάθεια του Ιάπωνα κατασκευαστή στην κατηγορία των μεγαλομεσαίων. Ο στόχος πωλήσεων του Kizashi φτάνει τις 50.000 μονάδες στην Ευρώπη, συμπεριλαμβανομένης και της station wagon έκδοσης που θα ακολουθήσει. Πρεμιέρα και για το Splash, το οποίο βασίζεται στην πλατφόρμα του Swift και θα παράγεται παράλληλα με το “αδελφό” Opel Agila στην Ουγγαρία.






 

dfwk

Τιμημένος
Εγγρ.
3 Σεπ 2006
Μηνύματα
1.873
Κριτικές
6
Like
389
Πόντοι
316
Toyota

Ένα νέο αυτοκίνητο πόλης συγκεντρώνει το μεγαλύτερο ενδιαφέρον στις τάξεις της Toyota. To iQ, όπως ονομάζεται, θα αποτελέσει τη μικρότερη σε διαστάσεις πρόταση της ιαπωνικής φίρμας στην Ευρώπη, καθώς τοποθετείται “κάτω” και από το Aygo. Φτάνοντας σε μήκος τα 3 περίπου μέτρα είναι ικανό να φιλοξενήσει 3 συνολικά ενήλικες επιβάτες, διαθέτοντας μια επιπλέον θέση για παιδί.



 

dfwk

Τιμημένος
Εγγρ.
3 Σεπ 2006
Μηνύματα
1.873
Κριτικές
6
Like
389
Πόντοι
316
Volvo

Προσανατολισμένη στην προστασία του περιβάλλοντος και η Volvo. To υβριδικό C30 συνδυάζει έναν πετρελαιοκινητήρα 1.600 κ.εκ. με τέσσερις (έναν σε κάθε τροχό) ηλεκτροκινητήρες, έχοντας παράλληλα τη δυνατότητα να... φορτιστεί από εξωτερική πηγή ηλεκτρικής ενέργειας και να κινηθεί ηλεκτρικά για περίπου 100 χλμ. Εξίσου φειδωλό στην κατανάλωση καυσίμου και το C30 Efficiency. Επίσης πετρελαιοκίνητο, με 1.600άρη κινητήρα 105 ίππων και κατανάλωση 4,5 λίτρων/100 χλμ. Νέο, τέλος, και το κιβώτιο διπλού συμπλέκτη της Volvo, το οποίο θα συνοδεύσει τους 2λιτρους diesel κινητήρες των C30, S40 και V50.


 

dfwk

Τιμημένος
Εγγρ.
3 Σεπ 2006
Μηνύματα
1.873
Κριτικές
6
Like
389
Πόντοι
316
VW

Στα πρότυπα της Toyota και η Volkswagen, με το δικό της αυτοκίνητο πόλης. Όπως και το αυθεντικό “σκαθάρι”, έτσι και το νέο πρωτότυπο της VW έχει τοποθετημένο τον κινητήρα πίσω. Βασισμένο σε νέα πλατφόρμα, το "UP" θα κινείται από δικύλινδρους και τρικύλινδρους κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου που βρίσκονται υπό εξέλιξη. Η διάθεσή του στην Ευρώπη αναμένεται να ξεκινήσει το 2010, ενώ το κόστος του υπολογίζεται κοντά στα 8.000 ευρώ. Για πρώτη φορά κάνει την εμφάνισή της η έκδοση παραγωγής του Tiguan, όπως και το πετρελαιοκίνητο Golf BlueMotion, το οποίο διακρίνεται για τις περιορισμένες εκπομπές CO2.



 

dfwk

Τιμημένος
Εγγρ.
3 Σεπ 2006
Μηνύματα
1.873
Κριτικές
6
Like
389
Πόντοι
316
Αυτά ήταν όλα τα καινούρια μοντέλα. Καλύπτωντας και τον πιο απαιτητικό οδηγό.....
road-rage-042.gif
 

JohnWoo

Μέλος
Εγγρ.
28 Σεπ 2006
Μηνύματα
718
Κριτικές
3
Like
2
Πόντοι
6
Απευθύνομαι στους λάτρεις του αυτοκινήτου και ερασιτέχνες μηχανικούς και μηχανολόγους του σάιτ που σίγουρα θα είναι αρκετοί, καθώς οι δικές μου γνώσεις στον κλάδο είναι περιορισμένες.
Ποιοι είναι μερικοί φτηνοί και σχετικά εύκολοι τρόποι για να "πειράξεις" ένα αμάξι;
Δεν με ενδιαφέρουν οι αισθητικές βελτιώσεις όσο κυρίως η αύξηση των επιδόσεων χωρίς αυτό να κάνει μπαμ εξωτερικά.
Πέρα απ την αλλαγή κινητήρα και την αλλαγή του τσιπ τι έχετε να προτείνετε, συνάδελφοι;
Όσοι έχετε κάνει βελτιώσεις στα οχήματά σας πώς ξεκινήσατε;
 

Enforcer

Μέλος
Εγγρ.
17 Μαΐ 2007
Μηνύματα
5.439
Like
9
Πόντοι
66
Γιάννη βού, φτηνός και καλός τρόπος δεν υπάρχει

Όχι σε βάρος της αξιοπιστίας

Το τσιπάκι που έφτιαξε ο μπαρμπα μήτσος δεν είναι καλύτερο από αυτό που έφτιαξε η εργστασιακή ομάδα. Φαίνεται να είναι καλύτερο μέχρι να σου βγάλει τον κινητήρα εκτός ανοχών και να τρέχεις για κυλινδροπίστονα αν είσαι τυχερός.
 

dzf

Μέλος
Εγγρ.
9 Δεκ 2005
Μηνύματα
663
Κριτικές
5
Like
2
Πόντοι
6
Ο πιο φτηνός τρόπος για να πειράξεις ένα αμάξι φίλε είναι ο παρακάτω:
Το ΠΟΥΛΑΣ.
Αξία πώλησης + Υπολογιζόμενη αξία τροποποίησης(και ότι συνεπάγεται αυτό) = Αγορά άλλου, πιο γρήγορου, αλλά 'μαμήσιου' αυτοκινήτου.

Πίστεψέ με, ακολούθα αυτή τη συμβουλή και δεν θα βγεις χαμένος.
Λάβε υπόψη σου ότι το 'φτιάξιμο-πείραγμα' ενός αυτοκινήτου κρύβει πολλές παγίδες.
1.Αξιοπιστία
2.Φρένα. Αν πας πιο γρήγορα, πρέπει να μπορείς να σταματήσεις..
3.Αναρτήσεις
4.Σασί. Εννοώ τις 'αντοχές' του αμαξώματος. Αν κάτι έχει φτιαχτεί για να είναι 100 άλογα, δεν μπορείς να το κάνεις 200....
5.Κρατήματα.
6.Ασφάλεια.


ΥΓ: Επίσης, αν δεν κάνω λάθος, η αλλαγή κινητήρα που αναφέρεις είναι μία ακριβή και όχι φτηνή λύση.




Για λεπτομέρειες ας μιλήσουν οι ειδικοί...
 

JohnWoo

Μέλος
Εγγρ.
28 Σεπ 2006
Μηνύματα
718
Κριτικές
3
Like
2
Πόντοι
6
Παιδιά, σας ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις σας.

Ωστόσο, enforcer, όταν έλεγα για φτηνούς τρόπους δεν εννοούσα ότι θα ήθελα να πάρω το τσιπάκι του μπαρμπα-μήτσου και να ρισκάρω να μου τιναχτεί ο κινητήρας στον αέρα. Ρωτούσα για φτηνές λύσεις που να μην θυσιάζουν την αξιοπιστία και να μην είναι επικίνδυνες.

DZF τείνω να συμφωνήσω με την συμβουλή σου (ότι καινούργιο είναι καλύτερα) αλλά είπα να το ψάξω λίγο το θέμα. Η αλλαγή κινητήρα φυσικά και είναι αρκετά ακριβή απ όσο ξέρω κι εγώ, γι αυτό και ρωτάω για πιο απλούς και φτηνούς τρόπους.
 

peloponisios

Μέλος
Εγγρ.
1 Σεπ 2005
Μηνύματα
1.630
Like
3
Πόντοι
16
Όσοι έχετε κάνει βελτιώσεις στα οχήματά σας πώς ξεκινήσατε;

Με λεφτά στην τσέπη...
Και καταλήξαμε με άδεια τσέπη.
Αν έχεις το κουράγιο να μείνεις ΜΟΝΟ σε εξάτμιση(τελικό για ήχο)-εισαγωγή(που θέλει προσοχή λόγω κλίματος) αυτά είναι τα φτηνά. Αλλά συνήθως σε πιάνει το σαράκι και συνεχίζεις εις το άπειρο...
Καλλίτερα είναι να δίνεις τα λεφτάκιά σου για σωστή συντήρηση του οχήματος σου(αν δεν έχεις να σου περισσεύουν). Καλλίτερα λαδάκια από της αντιπροσωπείας, καλλίτερα ψυκτικά από αυτά που έχει, καλλίτερες βαλβολίνες, καλή βενζίνη, καλλίτερα λάστιχα, καλλίτερα τακάκια όταν έρθει η ώρα, συχνότερες αλλαγές λαδιών κλπ κλπ, που και αυτό δεν είναι φτηνό αλλά αν συνδυαστεί με μετατροπές, χάνεται η μπάλα.
Με καλλίτερη λίπανση και πιο χαμηλές θερμοκρασίες, καλλίτερα ελαστικά ήδη έχεις καλλίτερο αυτοκίνητο.
 

Enforcer

Μέλος
Εγγρ.
17 Μαΐ 2007
Μηνύματα
5.439
Like
9
Πόντοι
66
Γιάννη βου όσον αφορά στα τσιπάκια σου απάντησα.

Και μιλάω όντας απο τη μερια του μηχανικού και όχι του πελάτη όπως ο dzf και ο πέλοψ.

Συμφωνώ απόλυτα με dzf.

Όσον αφορά στην αλλαγή εξάτμισης, αυτή θέλει μεγάλη προσοχή γιατί θα πρέπει να δεις το θέμα της εξαγωγής συνολικά και όχι αποσπασματικά. Αν είσαι άτυχος/ απρόσεκτος καταλήγεις να έχεις το θόρυβο μόνο και τεράστιες τρύπες στην απόδοση (δεν τραβάει το ρημάδι κάτω από τις 4000 και ξαφνικά κάνει ένα μπαμ και φέυγει με 450)

Αν το αμάξι είναι παλιό και δε σε νοιάζει τότε το βλέπουμε αλλιώς. Αν όμως είναι καινούργιο το αμάξι, τότε φίλε μην πέσεις στην παγίδα. Θα το μετανοιώσεις, θα ταλαιπωρηθείς, θα απογοητευτείς και δε θα πάρεις ποτέ τα λεφτά σου πίσω.

Ο πιο φτηνός τρόπος να αποκτήσεις ένα πιο γρήγορο αμάξι ειναι να το αγοράσεις
 

KATERINA69

Ιερόδουλη
Εγγρ.
13 Ιουλ 2006
Μηνύματα
7.741
Like
18
Κι εμενα η γνωμη μου είναι να μην μπεις καθολου
στη διαδικασια να πειραξεις το αυτοκινητο…!!!
Θα είσαι συνεχεια στο συνεργειο με το χερι στη τσεπη…
Τα λεφτα που είναι να διαθεσεις για το πειραγμα…
μαζευε τα και πηγαινε και παρε κατ’ευθειαν ένα μαμα
γρηγορο να τελειωσει η υποθεση…
Μιλάω εκ πειρας γιατί αν εξαιρεσουμε τα υπολοιπα…
καποτε ημουν κι εγω καυλογκαζη….πολλων αλογων…
μεχρι νιτρο …
Αστα…
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom