Αυτο που θελει νομιζω να πει ο SPEED ειναι οτι τα EVO και τα STI στριβουν τοσο καλα που χρειαζεται προσπαθεια,κοινως υπερβολικη μαλακια,για να σου φυγουν!
Αυτο ακριβως!
Αυτο που θελει νομιζω να πει ο SPEED ειναι οτι τα EVO και τα STI στριβουν τοσο καλα που χρειαζεται προσπαθεια,κοινως υπερβολικη μαλακια,για να σου φυγουν!
αστο λυπησου για τον εαυτο σου καλυτερα και ασε εμενα στην ησυχια μου.εγω ειπα οτι ενα αμαξι το θεωρω για τον πουτσο και εσυ επιτεθηκες προσωπικα εναντιον μου και με εβρισες χωρις καν να σου εχω μιλησει.απο εκει φαινεται και το (ανυπαρκτο) επιπεδο σου.χαιρετεΑν αυτό που κατάλαβες είναι ότι διαβάζω περιοδικά ε τι να πω,δυστυχώς μιλάω σε τοίχο..Τόσο μυαλό (???) έχεις...Σμαρτάκι και τέτοιες μαλακίες είναι για κάτι γκόμενες και φλώρους.Το τι έχω οδηγήσει και τι αυτοκίνητα (και όχι αυτικίνητο)έχω στο γκαράζ μου ,ούτε στον ύπνο σου.Τώρα τα 'μαλάκα 'και τα υπόλοιπα που είπες σαν να μην τα άκουσα.Πίσω απ το πληκτρολόγιο συνέχισε να λες ότι θες,γιατί μόνο εκεί σε πέρνει.Σε λυπάμαι ΚΑΗΜΕΝΕ.....και δεν πρόκειτε να ασχοληθώ ξανά μαζί σου,χάνω το χρόνο μου.
Συγκρινετε διαφορετικα πραγματα.
Κουλο θα πουμε καποιον που φοβαται η δεν το εχει, να παει στα ορια μια ferrari σε στροφιλικι στην ελληνικη σαπουναδα ενω ο αλλος με το mx5 ειναι χερας που με 110 αλογα θελει πυξιδα για να βρει βορρα.
Επιμένω, η διαφορά τους είναι κυρίως στην δύναμη του κινητήρα.
Σε θέμα ζυγίσματος, η Cayman υπερτερεί οποιασδήποτε 911 ακόμη και των 2 που αναφέρεις. (μιλάω για ζύγισμα, ούτε για στήσιμο ούτε για δύναμη).
Βάλε τα καλούδια της gt3 ή της gt2 στην Cayman...
Απλά είναι συνειδητή επιλογή του εργοστασίου, η Cayman να βρίσκεται ακριβώς μεταξύ boxster και 911, όπως επίσης είναι επιλογή τους η Cayman να σου δίνει την εντύπωση ότι δεν την έχουν εξελίξει όσο θα μπορούσαν. Θεωρώ, ότι μελλοντικά, αγωνιστικά και ίσως και σε επίπεδο πωλήσεων, η Cayman θα είναι το μοντέλο με το οποίο θα ασχοληθούν περισσότερο. Το λάθος στήσιμο της 911, έχει εξελιχθεί όσο δεν πάει άλλο κατά τη γνώμη μου.
παντως εχει παραπλησιες επιδοσεις γενικα σαν αμαξι με την 135i με τα twin turbos της bmw κ εδω η bmw ειναι φθηνοτερη 30 με 40 χιλιαρικα
αλλα η κευμαν ειναι πιο μουναρα ειδικα σε λευκο
Ε οχι και ομορφη η Cayman!
Το κλασικοτατοτατοτατοτατο σχημα Porsche εχει! Μην σου πω κιολας πως μιαζει με την Boxter με hard top!
Χαλια αδιορθοτα!
Παντως εγω δεν θα την συγκρινα με την 135 tii αλλα με την Z4 coupe!
oλες οι πορσε μουναρες ειναι (προσωπικη αποψη)
η z4 coupe η καινουρια ζυγιζει πανω απο 1800 κιλα.Ασε ας παρω καλυτερα κανα suv
εκτος αν λες για το ποσο κοστιζει σε σχεση με την κευμαν
Ναι σαφως! Μα κι εγω προσωπικη αποψη εξεφρασα!
Περισσοτερο για ομορφια το πηγαινα και λιγοτερο για τιμη αν και εχεις δικιο!
Και τα δυο αυτοκινητα ειναι στα ιδια φραγκα!
τα εκρινα οδηγικα το 135 με το κευμαν
το 135 εχει φοβερο γκαζι κυριως λογω πολυ μεγαλης ροπης απο τους υπερσυμπιεστες αλλα εχει τη μαλακια το ηλεκτρονικο μπλοκε αν κ σαν αποτελεσμα παει πολυ καλα
για ζ4 αν κ δεν μαρεσει θα επαιρνα την τριλιτρη κ θα εβαζα ενα torsen type ls diff γιατι μoνο η m εχει το μπλοκε της m3
Οντως αυτες οι ηλεκτρονικες πιπες ειναι μεγαλη μαλακια!
Να υπενθυμησω και το ΜΟΤΤΟ μου!
Twaction contwol? Wot twaction contwol? If you need computew to dwive youw caw then buy a playstation
Αυτο εξυπακουεται!
Εχουμε κανει 2-3 μετατροπες στις Ζ4!
Δεν νοειται τετοιο αυτοκινητο να μην εχει μπλοκε κατ εμε!
παιχνιδια του μαρκετινγκ
η ζ4μ φοραει το μπλοκε της m3 κ δεν βαζανε στις αλλες για να σε αναγκασουν να παρεις τη μ
γιαυτο κ καμια κευμαν δεν φορουσε μπλοκε για να μην χτυπησει την 911
γιαυτο κ τα οι μικρες εκδοσεις στα μιατα δεν ειχαν μπλοκε κ εβαζαν μονο στο 1.8 k τωρα στο 2.0 δεν ειναι χαζοι οι μηχανικοι τους απλα παιζουν το παιχνιδι της αγορας
Σωστος!
Μαρκετινγκ!
Να μαστε καλα εμεις οι μηχανικοι!
Αλλα μην νομιζεις! Η Τιμη δεν ανεβαινει πολυ αν επιλεξει καποιος να βαλει ενα μπλοκε! Απλα πολυς κοσμος δεν το ψαχνει και δεν το πειραξει μετα την αγορα! Επανω δεν ειναι το ιδιο. Εχουμε πολυ περισσοτερο κοσμο που το ψαχνει.
εδω στην Ελλαδα δεν εχουμε κaλους μηχανικους περα απο κλεφτες ειναι κ πανασχετοι
το να παραγκειλεις ενα μπλοκε torsen type απο την κουεφ η ενα clutch type απο την kaaz η απο την cusco δεν θα δωσεις πανω απο ενα χιλιαρικο αλλα στελνουν μονο τον μηχανισμο
που σημαινει οτι πρεπει να βρεις μηχανικο να σου ανοιξει το διαφορικο κ να ταιριαξει το κορωνοπηνιο με τον μηχaνισμο του μπλοκε
επισης τα δισκατα ειναι adjustable διαφορικα κ θελουν ειδικο σεταρισμα οι ραμπες με τα διskακια για να δουλεψουν ειτε ως 1.5 way ειτε ως 2 way
Αρα μονο σε αντιπροσωπια!
Παραγγελνεις τι θες και πας κατευθιαν στον εξουσιοδοτημενο αντιπροσωπο.
Νομιζω πως δεν υπαρχει καταλληλοτερος απο εναν εξουσιοδοτημενο.
Δεν ειναι ιδιεταιρη δυσκολη η διαδικασια της τοποθετησης απλα θελει λιγο χρονο και υπομονη μεχρι να κατσουν τα κωλοδισκακια!