Νέα

Car battles, νέα μοντέλα, βελτιώσεις κλπ

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα mad_max
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 3K
  • Εμφανίσεις 121K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 6 άτομα (0 μέλη και 6 επισκέπτες)

Προτιμάτε αμάξι...

  • Γερμανικό

    Ψήφοι: 5 55,6%
  • Ιαπωνικό

    Ψήφοι: 2 22,2%
  • Ιταλικό

    Ψήφοι: 2 22,2%
  • Γαλλικό

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Αγγλικό

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Αλλο...

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Τίποτα! Βολεύομαι με ΤΑΧΙ & ΜΜΜ...

    Ψήφοι: 0 0,0%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    9

gabadoo

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
14 Μαρ 2007
Μηνύματα
10.664
Like
2
Πόντοι
166
εδω στην Ελλαδα δεν εχουμε κaλους μηχανικους περα απο κλεφτες ειναι κ πανασχετοι

 Δεν θα συμφωνησω φιλε μου...
 παντου σε ολον τον κοσμο υπαρχουν και καλοι και κακοι....
 

 Για το θεμα του μπλοκε ελεγχομενης ολισθησης (χρησιμοποιω ελληνικους ορους και απεχθανομαι
 τα λιμιτεντ σλιπ ντιφερενσιαλ και λοιπες μαλακιες...) πας στο Μπουμπη και σου ετοιμαζει ενα
 "δισκατο" ελληνικοτατης κατασκευης,εξαιρετικης αποτελεσματικοτητας και με το 1/3 των
 χρηματων...

 Εχει χρησιμοποιηθει σε παραπολυ ισχυρα αυτοκινητα βελτιωμενα,που δεν ειχαν απο την "μαμα"
 τους και αποδιδει θαυμασια....Να προσθεσω οτι μπορεις να επεμβεις στο ποσοστο ολισθησης,αρκει να ανοιξεις και να το ξαναρυθμισεις εκ νεου...

 Αλλα και αυτος ο Μπουμπης,οπως γινεται αλλωστε στην Ελλαδα,θα αναγνωριστει μετα θανατον...
 Οπως ο Λεφας,ο Μιχαηλ,ο Σκαβας,ο Καρταλαμακης,ο Κοντοπιδης και αλλοι....

 Ειναι τιμη μου που τον γνωρισα και δουλεψα μαζι του....καποτε..
 Οπως και τα μπλοκε του,η τους εκκεντροφορους με συστημα παρομοιο (και καλυτερο μαλιστα..)
 με το v-tec της Honda  και αλλα πολλα που αυτος ο ΕΞΑΙΡΕΤΟΣ Ελληνας μηχανικος ειχε και εχει
 υλοποιησει δυστυχως ομως σε λαθος χωρα....
 

SPEED

Τιμημένος
Εγγρ.
14 Οκτ 2005
Μηνύματα
12.357
Κριτικές
263
Like
141
Πόντοι
7.985
 Δεν θα συμφωνησω φιλε μου...
 παντου σε ολον τον κοσμο υπαρχουν και καλοι και κακοι....
 

 Για το θεμα του μπλοκε ελεγχομενης ολισθησης (χρησιμοποιω ελληνικους ορους και απεχθανομαι
 τα λιμιτεντ σλιπ ντιφερενσιαλ και λοιπες μαλακιες...) πας στο Μπουμπη και σου ετοιμαζει ενα
 "δισκατο" ελληνικοτατης κατασκευης,εξαιρετικης αποτελεσματικοτητας και με το 1/3 των
 χρηματων...

 Εχει χρησιμοποιηθει σε παραπολυ ισχυρα αυτοκινητα βελτιωμενα,που δεν ειχαν απο την "μαμα"
 τους και αποδιδει θαυμασια....Να προσθεσω οτι μπορεις να επεμβεις στο ποσοστο ολισθησης,αρκει να ανοιξεις και να το ξαναρυθμισεις εκ νεου...

 Αλλα και αυτος ο Μπουμπης,οπως γινεται αλλωστε στην Ελλαδα,θα αναγνωριστει μετα θανατον...
 Οπως ο Λεφας,ο Μιχαηλ,ο Σκαβας,ο Καρταλαμακης,ο Κοντοπιδης και αλλοι....

 Ειναι τιμη μου που τον γνωρισα και δουλεψα μαζι του....καποτε..
 Οπως και τα μπλοκε του,η τους εκκεντροφορους με συστημα παρομοιο (και καλυτερο μαλιστα..)
 με το v-tec της Honda  και αλλα πολλα που αυτος ο ΕΞΑΙΡΕΤΟΣ Ελληνας μηχανικος ειχε και εχει
 υλοποιησει δυστυχως ομως σε λαθος χωρα....

Βασικα εγω πιστευω πως αν υπηρχε η καταλληλη υποδομη οι Ελληνες μηχανικοι θα ηταν πολυ μπροστα!
Απλα θελουν/αναγκαζονται να δουλευουν σαν Ουνοι βαρβαροι! Εχουν γαματες ιδεες πολλες φορες αλλα τους τρωει ο ωχαδερφισμος τους.
 

21 Grams

Μέλος
Εγγρ.
12 Απρ 2008
Μηνύματα
2.140
Like
0
Πόντοι
16
  Για το θεμα του μπλοκε ελεγχομενης ολισθησης (χρησιμοποιω ελληνικους ορους και απεχθανομαι
 τα λιμιτεντ σλιπ ντιφερενσιαλ και λοιπες μαλακιες...)...

Τότε να χρησιμοποιείς τον σωστό ελληνικό όρο, "διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης" λέγεται στα Ελληνικά.
 

Yorgos

Τιμημένος
Εγγρ.
21 Σεπ 2005
Μηνύματα
15.504
Κριτικές
22
Like
55
Πόντοι
4.095
Θα μας καυλώσετε πάλι βραδιάτικα....και έχει και ιδανικό καιρό για παιχνιδιάρικη βολτίτσα...
 

SPEED

Τιμημένος
Εγγρ.
14 Οκτ 2005
Μηνύματα
12.357
Κριτικές
263
Like
141
Πόντοι
7.985
Τότε να χρησιμοποιείς τον σωστό ελληνικό όρο, "διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης" λέγεται στα Ελληνικά.

Ποια η διαφορα του "ελεγχομενης" με το "περιορισμενης" ???  :think:
 

Yorgos

Τιμημένος
Εγγρ.
21 Σεπ 2005
Μηνύματα
15.504
Κριτικές
22
Like
55
Πόντοι
4.095
SPEED...ψήνομαι.

Έχει 10 βαθμούς περίπου, είναι στεγνά έξω...έλεγα για ένα μικρό tour FFM - AB - WU - N - WU - AB - FFM.

400 χιλιόμετρα περίπου, τα 150 περίπου ευθείες και τα υπόλοιπα  ανοιχτές καμπές.

No speed limits και τα μυαλά στα κάγκελα.

Έρχεσαι? Ή θα με κάνεις να ανέβω βόρεια και να βρεθούμε κάπου στη μέση για μία Radler?
 

SPEED

Τιμημένος
Εγγρ.
14 Οκτ 2005
Μηνύματα
12.357
Κριτικές
263
Like
141
Πόντοι
7.985
SPEED...ψήνομαι.

Έχει 10 βαθμούς περίπου, είναι στεγνά έξω...έλεγα για ένα μικρό tour FFM - AB - WU - N - AB - WU - FFM.

400 χιλιόμετρα περίπου, τα 150 περίπου ευθείες και τα υπόλοιπα  ανοιχτές καμπές.

No speed limits και τα μυαλά στα κάγκελα.

Έρχεσαι? Ή θα με κάνεις να ανέβω βόρεια και να βρεθούμε κάπου στη μέση για μία Radler?

Επεστρεψα! Το αλλο Wochenende ξανα!
Μην με κανεις να μετανιωσω που γυρισα πισω!
Σε παρακαλω!
 

stavros51

Moderator
Γλομπεο-στέλεχος
Εγγρ.
4 Νοε 2005
Μηνύματα
6.870
Like
60
Πόντοι
66
 Δεν θα συμφωνησω φιλε μου...
 παντου σε ολον τον κοσμο υπαρχουν και καλοι και κακοι....
.....λαθος χωρα....

Να προσθέσω, Gabadoo, ότι ΕΙΔΑ (σε μοντελοδρόμιο κάποτε εντός Αττικής) κινητήρα Jet, κατασκευασμένο από Έλληνα χομπίστα, που δούλευε κανονικά, και τηλεχειριζόταν με ασύρματο χειριστήριο (απ' αυτά που μπαίνουν στα μοντελάκια).

Ο τύπος ήταν Α-ΠΑΙ-ΧΤΟΣ!!!

Δεν τον έχω ξαναδεί....
 

azaas

Ανώτερος
Εγγρ.
13 Μαΐ 2006
Μηνύματα
671
Κριτικές
11
Like
8
Πόντοι
5.765
εδω στην Ελλαδα δεν εχουμε κaλους μηχανικους περα απο κλεφτες ειναι κ πανασχετοι

το να παραγκειλεις ενα μπλοκε torsen type απο την κουεφ η ενα clutch type απο την kaaz η απο την cusco δεν θα δωσεις πανω απο ενα χιλιαρικο αλλα στελνουν μονο τον μηχανισμο

που σημαινει οτι πρεπει να βρεις μηχανικο να σου ανοιξει το διαφορικο κ να ταιριαξει το κορωνοπηνιο με τον μηχaνισμο του μπλοκε
επισης τα δισκατα ειναι adjustable διαφορικα κ θελουν ειδικο σεταρισμα οι ραμπες με τα διskακια για να δουλεψουν ειτε ως 1.5 way ειτε ως 2 way

Και για το πρεσάρισμα και για τη ρύθμιση, δε χρειάζονται ειδικές γνώσεις. Πάντα όταν μιλάμε για μηχανικό διαφορικό.
Για να φτιάξει χάρτες στο μεσαίο σε Mitsubishi, ναι, θέλει γνώσεις, χρόνο και του Κασίδη το κεφάλι ...
 

azaas

Ανώτερος
Εγγρ.
13 Μαΐ 2006
Μηνύματα
671
Κριτικές
11
Like
8
Πόντοι
5.765
Αρα μονο σε αντιπροσωπια!
Παραγγελνεις τι θες και πας κατευθιαν στον εξουσιοδοτημενο αντιπροσωπο.

Νομιζω πως δεν υπαρχει καταλληλοτερος απο εναν εξουσιοδοτημενο.
Δεν ειναι ιδιεταιρη δυσκολη η διαδικασια της τοποθετησης απλα θελει λιγο χρονο και υπομονη μεχρι να κατσουν τα κωλοδισκακια!

Φίλε Speed, μην μπερδεύεσαι. Εδώ πολλές φορές ο εξουσιοδοτημένος είναι απλός έμπορος, δε σημαίνει ότι έχει και την τεχνογνωσία. Δες του Κασίδη το κεφάλι που έγραψα παραπάνω ...
 

gabadoo

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
14 Μαρ 2007
Μηνύματα
10.664
Like
2
Πόντοι
166
Τότε να χρησιμοποιείς τον σωστό ελληνικό όρο, "διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης" λέγεται στα Ελληνικά.

 Σωστος,ευχαριστω για την διορθωση,λαθος μου απο βιασυνη...

 Αν και εννοουσα Διαφορικο ελεγχομενης ολισθησης και οχι περιορισμενης....


Ποια η διαφορα του "ελεγχομενης" με το "περιορισμενης" ???  :think:

 Η διαφορα ειναι στο οτι το περιορισμενης ολισθησης δουλευει με ενα συγκεκριμενο
 και προυπολογισμενο ποσοστο επι τοις εκατο π.χ. 25% η 40% αναλογα με το χαρακτηρα
 και την χρηση που προοριζει ο κοτασκευαστης....

 Ενα τετοιο διαφορικο ειναι και αυτο με τους δισκους τριβης...

 Ελεγχομενης ολισθησης εναι το διαφορικο που με γραναζια προσπαθει να ελεγχει την ολισθηση
 δινοντας και καθε φορα διαφορετικο λογο εμπλοκης του....

 Τετοιο ειναι το Tor.Sen (Torque Sensing) το οποιο "αισθανεται" την ροπη που προκαλει την
 ολισθηση και την διορθωνει σε πραγματικο χρονο,αποστελλοντας μερος της στο αλλο ημιαξονιο...
 Πολυ πιο ακριβη ως λυση απο τα φεροντα δισκακια,τα οποια πρεπει πρωτα να ολισθησουν για να
 κλειδωσουν δια της τριβης μεταξυ τους και να μεταφερουν ροπη στο απεναντι ημιαξονιο...

 
Α, ρε gabadoo, σας ζηλεύω που έχετε το BBC....

 Ειπαμε και αλλοτε....
 Θεση υπαρχει ΠΑΝΤΑ για σενα...και στις μηχανες μας και στις καφεδοσυναντησεις....
 
Να προσθέσω, Gabadoo, ότι ΕΙΔΑ (σε μοντελοδρόμιο κάποτε εντός Αττικής) κινητήρα Jet, κατασκευασμένο από Έλληνα χομπίστα, που δούλευε κανονικά, και τηλεχειριζόταν με ασύρματο χειριστήριο (απ' αυτά που μπαίνουν στα μοντελάκια).

Ο τύπος ήταν Α-ΠΑΙ-ΧΤΟΣ!!!

Δεν τον έχω ξαναδεί....


 Νομιζω τον ειχα πετυχει και εγω στην Γλυφαδα...αλλα την ωρα που μαζευε και δεν ειχε καιρο
 για κουβεντες...
 

SPEED

Τιμημένος
Εγγρ.
14 Οκτ 2005
Μηνύματα
12.357
Κριτικές
263
Like
141
Πόντοι
7.985
  Η διαφορα ειναι στο οτι το περιορισμενης ολισθησης δουλευει με ενα συγκεκριμενο
  και προυπολογισμενο ποσοστο επι τοις εκατο π.χ. 25% η 40% αναλογα με το χαρακτηρα
  και την χρηση που προοριζει ο κοτασκευαστης....

  Ενα τετοιο διαφορικο ειναι και αυτο με τους δισκους τριβης...

  Ελεγχομενης ολισθησης εναι το διαφορικο που με γραναζια προσπαθει να ελεγχει την ολισθηση
  δινοντας και καθε φορα διαφορετικο λογο εμπλοκης του....

  Τετοιο ειναι το Tor.Sen (Torque Sensing) το οποιο "αισθανεται" την ροπη που προκαλει την
  ολισθηση και την διορθωνει σε πραγματικο χρονο,αποστελλοντας μερος της στο αλλο ημιαξονιο...
  Πολυ πιο ακριβη ως λυση απο τα φεροντα δισκακια,τα οποια πρεπει πρωτα να ολισθησουν για να
  κλειδωσουν δια της τριβης μεταξυ τους και να μεταφερουν ροπη στο απεναντι ημιαξονιο...
Αυχαριστω Gab!  :thumbsup:

Τα γνωριζα μονο σαν εννοιες Περιορισμενη ολισθηση δηλαδη begrenzter Beleg και αντιστοιχα σαν Überprüftes Beleg.
Εχω δει πως λειτουργουν γνωριζω αλλωστε, αλλα δεν μπορουσα να το συνδυασω με αυτο το σκεπτικο!
 

Yorgos

Τιμημένος
Εγγρ.
21 Σεπ 2005
Μηνύματα
15.504
Κριτικές
22
Like
55
Πόντοι
4.095
Κι εδω μερικες Cayman

Και εδώ μία 911... ;)

dsc04871c.jpg
dsc04872p.jpg
 

madsex

Μέλος
Εγγρ.
16 Νοε 2005
Μηνύματα
44
Like
0
Πόντοι
0
Μπραβο νεε μου!
Στους δημοσιους δρομους φαινονται οι οδηγοι!  :headbang:

Και παλι πολλα συγχαριτηρια!  :headbang:

Οσο δεν κανουν πιστα στην Αθηνα - και τα τρωνε τα κομματοσκυλα και οι αυλικοι τους παρολες τις προσπαθειες που γινανε οι οποιες ηταν και οικονομικα συμφερουσες - οτι εχω το λυωνω και θα συνεχισω να το λυωνω επι καθημερινης βασης στους δρομους, μαζι με ολους τους υπολοιπους που εχουν την ιδια μουρλια..και οι ειναι πολλοι.

Απο τη στιγμη που δεν με ξερεις προσωπικα και δεν εισαι μεντιουμ με κληρονομικο χαρισμα να λειπουν οι επιθετικοι προσδιορισμοι.
 

Παρόμοια θέματα

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom