Νέα

Car battles, νέα μοντέλα, βελτιώσεις κλπ

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα mad_max
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 3K
  • Εμφανίσεις 121K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

Προτιμάτε αμάξι...

  • Γερμανικό

    Ψήφοι: 5 55,6%
  • Ιαπωνικό

    Ψήφοι: 2 22,2%
  • Ιταλικό

    Ψήφοι: 2 22,2%
  • Γαλλικό

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Αγγλικό

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Αλλο...

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Τίποτα! Βολεύομαι με ΤΑΧΙ & ΜΜΜ...

    Ψήφοι: 0 0,0%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    9

pet1

Σεβαστός
Εγγρ.
4 Ιαν 2008
Μηνύματα
916
Κριτικές
48
Like
5
Πόντοι
1.300
το s ειναι για τον πουτσο.απλα.δεν παει μια χωρις να το τουρμπισεις,αμα το τουρμπισεις θα το πληρωσεις για πορσε και θα σαι καθε μερα συνεργειο,φρενα μηδεν.οποιος θελει να ναι γρηγορος να πα να παρει κανα sti evo s3 η πορσικο.τα αλλα ειναι γτπ και ειδικα τα χοντα


Για τον πούτσο είσαι εσύ ρε ΑΣΧΕΤΕ ,κουλέ.Ψάξε για κανένα στουντιάκι ή κανένα μπουρδέλο.Αλλά θα μου πεις ότι ξέρει ο καθένας λέει.Τόσα ξέρεις ,τόσα λες.
 

pet1

Σεβαστός
Εγγρ.
4 Ιαν 2008
Μηνύματα
916
Κριτικές
48
Like
5
Πόντοι
1.300
Βασικά δεν γουστάρω να μπαίνω και να βρίζω κάποιον έτσι πίσω από ένα πληκτρολόγιο,αλλά δυστυχώς υπάρχουν άνθρωποι άσχετοι,ημιμαθείς ,κολημένοι, που επειδή έμαθαν κάτι ή βίωσαν, νομίζουν ότι τα ξέρουν όλα.Μόνο κάποιες εταιρίες χαίρονται που υπάρχουν τέτοια κορόϊδα και ευτυχώς πουλάνε.Όπως σε όλα τα πράγματα ή τουλάχιστον στα περισσότερα,,υπάρχει η μάζα και οι ψαγμένοι.Και δυστυχώς σε πολλά πράγματα υποφέρουμε λόγω της μάζας(άσχετο από κοινωνικά στρώματα ,μιά και μάζα στη σκέψη και στη γνώση υπάρχει σε κάθε κοινωνικό στρώμα).
 

Enforcer

Μέλος
Εγγρ.
17 Μαΐ 2007
Μηνύματα
5.439
Like
9
Πόντοι
66
Κοιτα αυτο που έγραψε ο σκρουτζ δειχνει εκτός απο ασχετοσύνη και εμπαθεια

οποτε δε νομιζω οτι σε παρεξήγησε κανενας
 

pet1

Σεβαστός
Εγγρ.
4 Ιαν 2008
Μηνύματα
916
Κριτικές
48
Like
5
Πόντοι
1.300
Ευχαριστώ για την κατανόηση παιδιά
 

thanoss

Μέλος
Εγγρ.
26 Φεβ 2007
Μηνύματα
5.295
Like
21
Πόντοι
66
φιλε κατανοητο οκ αλλα μην ορμας ετσι επειδη καποιος δεν ξερει ή επειδη μπορει να χει διαφορετικη γνωμη!
 

pet1

Σεβαστός
Εγγρ.
4 Ιαν 2008
Μηνύματα
916
Κριτικές
48
Like
5
Πόντοι
1.300
Φίλε όταν έχεις φάει χρόνια στο χώρο του αυτοκινήτου ,με διάβασμα,μελέτες,παρακολούθηση αγώνων σε επίπεδο F1 (όχι τώρα,αλλά την περίοδο που ήταν αντρικό σπορ και όχι marketing),συμμετοχή σε αγώνες  (τεχνικός σε ομάδα) ,βελτιώσεις ,πειραματισμούς και πολλά άλλα,καθημερινή επαφή με οδηγούς,μηχανολόγους,τεχνικούς με αρχίδια,γνωριμίες και εμπειρίες από ανθρώπους σε διάφορες εταιρίες αυτοκινήτων -που ακούς το τι πραγματικά παίζει και όχι το τι φτάνει στον καταναλωτή,αλλά και το τι τραβάει ο έρμος ο καταναλωτής και έχεις δει πραγματικά αρκετά πράγματα,δεν μπορείς να κρατηθείς με τις μαλακίες που πετάει ο καθένας.Πραγματικά εξοργίζομαι γιατί παραπλανεί και άλλους που δεν γνωρίζουν και ακολουθούν τη βλακία.Δεν μπορείς να πιστέψεις τι έχουν δει τα μάτια μου τόσα χρόνια ,πόσα πράγματα κρύβουν ,τι παραμύθι τρώμε και τι πράγματα ερευνούν και εξελίσουν κάποιοι και δεν ακούγεται τίποτα.Εγώ  πίνω νερό στο όνομα της HONDA.Δεν θέλω να μιλήσω άλλο,μπορώ να σου γράφω ώρες,αλλά δεν θέλω να κουράσω και σταματάω εδώ.Καλό βράδυ σε όλους.
 

Yorgos

Τιμημένος
Εγγρ.
21 Σεπ 2005
Μηνύματα
15.504
Κριτικές
22
Like
55
Πόντοι
4.095
Ολα γινονται αρκει να υπαρχει ρευστο και χρονος για πηγαινε-ελα Γερμανια. Ριχνεις και τον οβολο σου στο Palace και λοιπα κοινοφελη ιδρυματα :grin:
O τιμοκαταλογος που παιζει περιπου ειναι
-Μοτερ carrera s 355ps 17K η carrera s me Χ51 385ps 20K
-Εξατμιση ειτε χειροποιητη ειτε tubi κατα προτιμηση τη δευτερη κοστας αναλογο απο που αγοραζεις
-Φρενα απο gt3 5K οχι τα κεραμικα
-Αναρτηση συμβατη με το PASM Bilstein damptronic 3K
-Quaife lsd 1.5K
Kαι εισαι ετοιμος για τρελες πλακες  :cheesy:
Βεβαιως υπαρχει και η λυση του turbo cayman που χτυπαει απο ροπες στα ισια 997ΤΤ αλλα ξεφευγει σε κοστος και χανει και σε μεταπωληση.

Σωστός, απλά είμαι οπαδός των μαμίσιων, δεν θέλω να πειράζω τίποτα.
 

Επισκέπτης
Με απλή βόλτα…δεν θα καταλάβεις πολλά. Εάν το εμπεδώσεις λίγο…θα απορήσεις γιατί σε αυτό το αυτοκίνητο δεν έχει δώσει την απαραίτητη προσοχή η Porsche. Η 911 είναι γρηγορότερη, μόνο λόγω υπεροχής σε κινητήρα. Για Ελλάδα μάλιστα, δεν το συζητάω…δύσκολα και με ιδρώτα σου φεύγει η 911 εάν ξέρεις την Cayman, και αυτό με την προϋπόθεση ότι ο οδηγός της 911 νιώθει και δεν την έχει πάρει για μόστρα ή για φανάρια μόνο.
Check PM.

αναλογα την 911  :grin: αν ειναι gt3 η gt2 δεν θα προλαβεις ουτε στο χαρτη να τις δεις

η καυμαν καλη ειναι μονο που ΄΄ξεχασαν΄΄ κατι στη μεταδοση οταν την σχεδιαζανε  :2funny:
στην καινουρια παντως το ''θυμηθηκαν''  ;)

γαμημενο μαρκετινγκ


 

Yorgos

Τιμημένος
Εγγρ.
21 Σεπ 2005
Μηνύματα
15.504
Κριτικές
22
Like
55
Πόντοι
4.095
αναλογα την 911  :grin: αν ειναι gt3 η gt2 δεν θα προλαβεις ουτε στο χαρτη να τις δεις
η καυμαν καλη ειναι μονο που ΄΄ξεχασαν΄΄ κατι στη μεταδοση οταν την σχεδιαζανε  :2funny:
στην καινουρια παντως το ''θυμηθηκαν''  ;)
γαμημενο μαρκετινγκ

Επιμένω, η διαφορά τους είναι κυρίως στην δύναμη του κινητήρα.

Σε θέμα ζυγίσματος, η Cayman υπερτερεί οποιασδήποτε 911 ακόμη και των 2 που αναφέρεις. (μιλάω για ζύγισμα, ούτε για στήσιμο ούτε για δύναμη).

Βάλε τα καλούδια της gt3 ή της gt2 στην Cayman...

Απλά είναι συνειδητή επιλογή του εργοστασίου, η Cayman να βρίσκεται ακριβώς μεταξύ boxster και 911, όπως επίσης είναι επιλογή τους η Cayman να σου δίνει την εντύπωση ότι δεν την έχουν εξελίξει όσο θα μπορούσαν. Θεωρώ, ότι μελλοντικά, αγωνιστικά και ίσως και σε επίπεδο πωλήσεων, η Cayman θα είναι το μοντέλο με το οποίο θα ασχοληθούν περισσότερο. Το λάθος στήσιμο της 911, έχει εξελιχθεί όσο δεν πάει άλλο κατά τη γνώμη μου.
 

ΣΚΡΟΥΝΤΖ

Μέλος
Εγγρ.
31 Ιουλ 2007
Μηνύματα
2.637
Κριτικές
7
Like
126
Πόντοι
16
Για τον πούτσο είσαι εσύ ρε ΑΣΧΕΤΕ ,κουλέ.Ψάξε για κανένα στουντιάκι ή κανένα μπουρδέλο.Αλλά θα μου πεις ότι ξέρει ο καθένας λέει.Τόσα ξέρεις ,τόσα λες.
τωρα το ειδα ρε γκει αυτο που εγραψες.αντε γαμησου παλιολουγκρα
 

ΣΚΡΟΥΝΤΖ

Μέλος
Εγγρ.
31 Ιουλ 2007
Μηνύματα
2.637
Κριτικές
7
Like
126
Πόντοι
16
Φίλε όταν έχεις φάει χρόνια στο χώρο του αυτοκινήτου ,με διάβασμα,μελέτες,παρακολούθηση αγώνων σε επίπεδο F1 (όχι τώρα,αλλά την περίοδο που ήταν αντρικό σπορ και όχι marketing),συμμετοχή σε αγώνες  (τεχνικός σε ομάδα) ,βελτιώσεις ,πειραματισμούς και πολλά άλλα,καθημερινή επαφή με οδηγούς,μηχανολόγους,τεχνικούς με αρχίδια,γνωριμίες και εμπειρίες από ανθρώπους σε διάφορες εταιρίες αυτοκινήτων -που ακούς το τι πραγματικά παίζει και όχι το τι φτάνει στον καταναλωτή,αλλά και το τι τραβάει ο έρμος ο καταναλωτής και έχεις δει πραγματικά αρκετά πράγματα,δεν μπορείς να κρατηθείς με τις μαλακίες που πετάει ο καθένας.Πραγματικά εξοργίζομαι γιατί παραπλανεί και άλλους που δεν γνωρίζουν και ακολουθούν τη βλακία.Δεν μπορείς να πιστέψεις τι έχουν δει τα μάτια μου τόσα χρόνια ,πόσα πράγματα κρύβουν ,τι παραμύθι τρώμε και τι πράγματα ερευνούν και εξελίσουν κάποιοι και δεν ακούγεται τίποτα.Εγώ  πίνω νερό στο όνομα της HONDA.Δεν θέλω να μιλήσω άλλο,μπορώ να σου γράφω ώρες,αλλά δεν θέλω να κουράσω και σταματάω εδώ.Καλό βράδυ σε όλους.
οταν σταματησεις να διαβαζεις περιοδικα μαλακιστηρι και βαλεις καμια δοση να παρεις κανα σμαρτ ξαναμιλα ΜΑΛΑΚΑ Ε ΜΑΛΑΚΑ.εγω αμαξι εβρισα και εσυ εβρισες εμενα μαλακιστηρι
 

Επισκέπτης
Επιμένω, η διαφορά τους είναι κυρίως στην δύναμη του κινητήρα.

Σε θέμα ζυγίσματος, η Cayman υπερτερεί οποιασδήποτε 911 ακόμη και των 2 που αναφέρεις. (μιλάω για ζύγισμα, ούτε για στήσιμο ούτε για δύναμη).

Βάλε τα καλούδια της gt3 ή της gt2 στην Cayman...

Απλά είναι συνειδητή επιλογή του εργοστασίου, η Cayman να βρίσκεται ακριβώς μεταξύ boxster και 911, όπως επίσης είναι επιλογή τους η Cayman να σου δίνει την εντύπωση ότι δεν την έχουν εξελίξει όσο θα μπορούσαν. Θεωρώ, ότι μελλοντικά, αγωνιστικά και ίσως και σε επίπεδο πωλήσεων, η Cayman θα είναι το μοντέλο με το οποίο θα ασχοληθούν περισσότερο. Το λάθος στήσιμο της 911, έχει εξελιχθεί όσο δεν πάει άλλο κατά τη γνώμη μου.


kοιτα αμα μιλας αποκλειστικα για γεωμετρια του αυτοκινητου πρεπει να βρουμε database απο τηλεμετρια για να βγαλουμε συμπερασματα κ αμφιβαλω αν υπαρχει πουθενα στο νετ αυτο.Ισως αμα επικοινωνησω με την πορσε(εννοω στη Γερμανια γιατι εδω τον παιζουν  :jerking:)  μπορει να στειλει καποια ινφο

το σιγουρο ειναι οτι ολες οι πορσε παρολο τα ''λαθος'' στησιμο στην πραξη αποδικνυονται εξαιρετικα fun to drive αμαξια ακομα κ η απλη μποξτερ οσοι την εχουν οδηγησει κ κατεχουν λενε καλα λογια

τωρα για την κευμαν το οτι την υποβιβαζει η ιδια η πορσε φιανεται απο το οτι δεν ειχε ls diff σαν επιλογη.Στη facelift που θα ερθει Ανοιξη εχουν βαλει αλλα το κοστος παιζει να γυρω στα 100 χιλιαρικα
Αν καποιος μπορει να ΄΄πεταξει'' 100 χιλιαρικα στο δρομο θια μπορει να πεταξει κ 150 να παρει τη gt3 που για μενα ειναι το απολυτο αυτοκινητο παραγωγης της πορσε
 

ΣΚΡΟΥΝΤΖ

Μέλος
Εγγρ.
31 Ιουλ 2007
Μηνύματα
2.637
Κριτικές
7
Like
126
Πόντοι
16
ασχετο αλλα γιατι η cayman ειναι καλυτερα στημενη απο την 911?επειδη ειναι πιο ελαφρια?η ειναι πιο μπροστα το μοτερ???
 

Yorgos

Τιμημένος
Εγγρ.
21 Σεπ 2005
Μηνύματα
15.504
Κριτικές
22
Like
55
Πόντοι
4.095
kοιτα αμα μιλας αποκλειστικα για γεωμετρια του αυτοκινητου πρεπει να βρουμε database απο τηλεμετρια για να βγαλουμε συμπερασματα κ αμφιβαλω αν υπαρχει πουθενα στο νετ αυτο.Ισως αμα επικοινωνησω με την πορσε(εννοω στη Γερμανια γιατι εδω τον παιζουν  :jerking:)   μπορει να στειλει καποια ινφο
Believe it or not...τέτοιa Data συζητούσαμε σήμερα μετά το μεσημεριανό φαγητό. :dancing:

το σιγουρο ειναι οτι ολες οι πορσε παρολο τα ''λαθος'' στησιμο στην πραξη αποδικνυονται εξαιρετικα fun to drive αμαξια ακομα κ η απλη μποξτερ οσοι την εχουν οδηγησει κ κατεχουν λενε καλα λογια
Boxster, δεν είναι λάθος στημένη, κάπου μπερδευτήκαμε στον διάλογο, ίσως φταίω εγώ, πάντως δεν είναι λάθος στημένη.
Η 911 είναι λάθος στημένη...αλλά συμφωνώ απόλυτα ότι στην πράξη αποδεικνύεται big fun αυτοκίνητο. Προτιμώ τα 4άρια πάντα, θεωρώ ότι το διαφορικό μπροστά είναι απαραίτητο για να ισοροπήσει το αυτοκίνητο ειδικά στις πολύ ψηλές ταχύτητες.

Αν καποιος μπορει να ΄΄πεταξει'' 100 χιλιαρικα στο δρομο θια μπορει να πεταξει κ 150 να παρει τη gt3 που για μενα ειναι το απολυτο αυτοκινητο παραγωγης της πορσε
Μην το λες αυτό, προσωπικά δεν υπάρχει περίπτωση να κυκλοφορήσω με αυτοκίνητο με την εμφάνιση του GT3, παρόλο που σαν αυτοκίνητο και αίσθηση πραγματικής οδήγησης, απλά δεν υπάρχει....

 

Yorgos

Τιμημένος
Εγγρ.
21 Σεπ 2005
Μηνύματα
15.504
Κριτικές
22
Like
55
Πόντοι
4.095
ασχετο αλλα γιατι η cayman ειναι καλυτερα στημενη απο την 911?επειδη ειναι πιο ελαφρια?η ειναι πιο μπροστα το μοτερ???

Είναι καλύτερα ζυγισμένη...κινητήρας κέντρο.

Η 911 έχει τον κινητήρα ποιο πίσω και από τον πίσω άξονα, κρέμεται κανονικά το μοτέρ. Πισώβαρη σαν Ελλεινίδα έιναι (LOL!).

Τα υπόλοιπα είναι απλή φυσική.
 

ΣΚΡΟΥΝΤΖ

Μέλος
Εγγρ.
31 Ιουλ 2007
Μηνύματα
2.637
Κριτικές
7
Like
126
Πόντοι
16
YORGO χτυπα ενα 997 turbo φτιαξτο και λιγο και τερμα.ολα τα αλλα οδοντοκρεμες μετα :grin: :grin: :grin: :grin: :rockon: :rockon:
 

ΣΚΡΟΥΝΤΖ

Μέλος
Εγγρ.
31 Ιουλ 2007
Μηνύματα
2.637
Κριτικές
7
Like
126
Πόντοι
16
το τουρμπιδι ειναι τετρακουνα οπως ξερεις.εξαλλου με αυτο το αμαξι δεν προλαβαινεις να φοβηθεις :grin: :grin: :grin: :grin: :grin:
 

Επισκέπτης
Believe it or not...τέτοιa Data συζητούσαμε σήμερα μετά το μεσημεριανό φαγητό. :dancing:
Boxster, δεν είναι λάθος στημένη, κάπου μπερδευτήκαμε στον διάλογο, ίσως φταίω εγώ, πάντως δεν είναι λάθος στημένη.
Η 911 είναι λάθος στημένη...αλλά συμφωνώ απόλυτα ότι στην πράξη αποδεικνύεται big fun αυτοκίνητο. Προτιμώ τα 4άρια πάντα, θεωρώ ότι το διαφορικό μπροστά είναι απαραίτητο για να ισοροπήσει το αυτοκίνητο ειδικά στις πολύ ψηλές ταχύτητες.
Μην το λες αυτό, προσωπικά δεν υπάρχει περίπτωση να κυκλοφορήσω με αυτοκίνητο με την εμφάνιση του GT3, παρόλο που σαν αυτοκίνητο και αίσθηση πραγματικής οδήγησης, απλά δεν υπάρχει....




τα γραφω ολα μαζι γιατι ειμαι τεμπελης ωστε να κανω multiquote  :grin:



στη θεωρεια ΟΛΑ τα πισωκινητα για να ειναι σωστα απο αποψη φυσικης πρεπει να εχουν κινητηρα μπροστα κ τραβηγμενο προς το κεντρο για να εχουν ζυγισμα 50 50
δες ολα τα japan μιατα rx7 silvia s2000 350z kτα παλια κορολα αε86 σταρλετ κλπ
στη πραξη βεβαια κ κεντρομοτερα οπως η μποξτερ κ η 911 που εχει πισω το μοτερ αποεδειξαν οτι ειναι σωστα
ακομα κ σε διαγωνισμους ντριφτ που εχουν λαβει μερος πορσε εχουν παρει πολυ καλη θεση εναντι στα ιαπωνικα που θεωρουνται driftcars

αυτο που λες για την εμφανιση της gt3 δεν  καταλαβαινω  για πιο λογω δεν θα την κυκλοφορουσες  :think: :think:
ο μονος λογος που μορω να σκεφτω ειναι γιατι θα βρισκουν τα σποιλερ κ ο καταλυτης αρκετες φορες στους δρομους του Elladistan




 

Παρόμοια θέματα

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom