Επισκέπτης
Εγω πιστευω πως το καλυτερο κοψιμο το εχει το Miata!
ειδικα με σεμισλικ κ -1 μοιρα καμπερ μπροστα κ -1.5 πισω κ παχυτερες αντιστρεπτικες.Τυχαια τα λεω αυτα εγω δεν το ξερω το αμαξι
Εγω πιστευω πως το καλυτερο κοψιμο το εχει το Miata!
ναι αλλα και τα τσαφ-τσουφ εχουν τη καβλα τους..μιλαμε για πολυ καβλαOντως...
Βγηκε σε δυο εκδοσεις
Με διλιτρο κινητηρα και η επομενη εκδοση με 2.2(ιδια αποδοση,λιγο
καλυτερη καμπυλη ροπης η δευτερη εκδοση λογω 200 επιπλεον κυβικων..)
Η 2.0 ειχε παρουσιασει ενα προβλημα με στρεβλωσεις του μπλοκ,
και αρκετοι κινητηρες ειχαν σπασει..
Σε διαφορα φορα που διαβαζα,ειχαν φτιαξει εξαιρετικα λεπτα τοιχωματα
για να ελαχιστοποιησουν το βαρος στον εμπρος αξονα...
Γι αυτο και η Χοντα εξελιξε και την 2.2lt εκδοση,η οποια εχει τα ιδια
λεπτα τοιχωματα στο μπλοκ,αλλα ενισχυμενα με ενα ειδικο πλεγμα απο
ινες ανθρακα κατα την χυτευση του αλουμινιου...
Ετσι πετυχε και εξαιρετικη ακαμψια του μπλοκ,και βελτιωσε την καμπυλη
ροπης με τα κυβικα..
Βαριεμαι να κατσω να ψαξω για το λινκ,καποια στιγμη αυριο..
Αυτον τον κινητηρα ειναι αμαρτια να τον πειραζεις περα απο τα
βελτιωτικα ορια που εχει θεσει το εργοστασιο μεσω της Mugen..
Μονο κατι βληματα αμερικανα που εχουν λεφτα για πεταμα...
Και εν πασει περιπτωσει,εαν θελεις να διαφερεις(που αυτο πιστευω
ειναι το θεμα σου και οχι η ευχαριστηση απο την οδηγηση ενος τοσο
εξαιρετικου αυτοκινητου οπως το S 2000)γιατι δεν παιρνεις κανα ετοιμο
τουρμπιστο ,μαμισιο, να το κανεις 3-4-5.000 ιππους;
Ασε τα S2000 γιαυτους που ξερουν,μην τα ισοπεδωνουμε ολα...
Αλλο να στροφαρεις 9αρες εκει ψηλα,και αλλο πραμα τα τσαφ-τσουφ....
ναι αλλα και τα τσαφ-τσουφ εχουν τη καβλα τους..μιλαμε για πολυ καβλα
Φιλε δεν εννοουσα διαφορες μεταξυ αμερικανικου και ευρωπαικου S!(βεβαια οσα ανεφερες ισχυουν)Oντως...
Βγηκε σε δυο εκδοσεις
Με διλιτρο κινητηρα και η επομενη εκδοση με 2.2(ιδια αποδοση,λιγο
καλυτερη καμπυλη ροπης η δευτερη εκδοση λογω 200 επιπλεον κυβικων..)
Η 2.0 ειχε παρουσιασει ενα προβλημα με στρεβλωσεις του μπλοκ,
και αρκετοι κινητηρες ειχαν σπασει..
Σε διαφορα φορα που διαβαζα,ειχαν φτιαξει εξαιρετικα λεπτα τοιχωματα
για να ελαχιστοποιησουν το βαρος στον εμπρος αξονα...
Γι αυτο και η Χοντα εξελιξε και την 2.2lt εκδοση,η οποια εχει τα ιδια
λεπτα τοιχωματα στο μπλοκ,αλλα ενισχυμενα με ενα ειδικο πλεγμα απο
ινες ανθρακα κατα την χυτευση του αλουμινιου...
Ετσι πετυχε και εξαιρετικη ακαμψια του μπλοκ,και βελτιωσε την καμπυλη
ροπης με τα κυβικα..
Βαριεμαι να κατσω να ψαξω για το λινκ,καποια στιγμη αυριο..
Αυτον τον κινητηρα ειναι αμαρτια να τον πειραζεις περα απο τα
βελτιωτικα ορια που εχει θεσει το εργοστασιο μεσω της Mugen..
Μονο κατι βληματα αμερικανα που εχουν λεφτα για πεταμα...
Και εν πασει περιπτωσει,εαν θελεις να διαφερεις(που αυτο πιστευω
ειναι το θεμα σου και οχι η ευχαριστηση απο την οδηγηση ενος τοσο
εξαιρετικου αυτοκινητου οπως το S 2000)γιατι δεν παιρνεις κανα ετοιμο
τουρμπιστο ,μαμισιο, να το κανεις 3-4-5.000 ιππους;
Ασε τα S2000 γιαυτους που ξερουν,μην τα ισοπεδωνουμε ολα...
Αλλο να στροφαρεις 9αρες εκει ψηλα,και αλλο πραμα τα τσαφ-τσουφ....
...και βγαλε τον καταλυτη!
+1000.....HONDA...Φιλαράκι αν όντως αγόρασες το S καλορίζικο και μπράβο σου.Γαμώ τις επιλογές.Πιστεύω όμως πως πριν αρχίσεις να ψάχνεσαι για παραπάνω άλογα,άρχισε να ψάχνεις τον εαυτό σου και το S σου,το συνδιασμό τους με λίγα λόγια.Είσαι πολύ μακριά απ το να μπορέσεις να το πας γρήγορα και να πάρεις απ αυτό αυτά που μπορεί να σου δόσει το αμάξι αυτό.Το αμάξι γαμάει απλά.Οι άνθρωποι έχουν κάνει τέτοια δουλειά που δεν θα πιστέψεις.Μοτέρ,κιβώτιο ,στήσιμο μακράν...ακόμα και τα φρένα που κάποιοι είπαν για βελτίωση είναι έτσι (χωρίς brake assist,χωρίς παραπάνω πιστόνια στις δαγκάνες κτλ) για λόγους φρεναρίσματος που μόνο ένας αγωνιστικός οδηγός ξέρει και μπορεί να το εκμεταλευτεί.Για να μην κουράσω γενικά κι εσένα και όλους τους άλλους εδώ,απλά σου λέω ότι το αμάξι γαμάει και στα ίδια λεφτά (για καινούργιο εννοώ)άκόμα και κάπως παραπάνω δεν έχει καμία σχέση με παπαριές τύπου boxter,z4,rx8 κτλ και δεν θέλω να μπω σε άλλες λεπτομέριες,Όποιος ξέρει...καταλαβαίνει τι λέω.Πολύ σωστά σου μίλησε κι ο gabadoo.Μάθε λοιπόν το αμάξι σου για αρχή...απίθανο και πολύ δύσκολο μου φαίνεται να το φτάσεις στα όρια του κι εσύ και πολλοί άλλοι(κι εγώ μαζί) καύλωσε με το απίστευτο μοτέρ του ,το θεικό κιβώτιο και το αγωνιστικό στήσιμό του και μετά έλα να τα πούμε για παραπάνω άλογα.Αν θες βοήθεια στείλε pm.
Honda τέλος
Εάν δεν έχεις συνηθίσει αυτοκίνητα με κινητήρα στο κέντρο, λογική η εντύπωσή σου.Το MR2 μου δινει την εντυπωση πως ειναι λιγο μη κατανεμημενο σωστα στο βαρος του!
Εάν δεν έχεις συνηθίσει αυτοκίνητα με κινητήρα στο κέντρο, λογική η εντύπωσή σου.
Εάν τα συνηθίσεις πάντως, η συγκεκριμένη διάταξη είναι απόλαυση.
Σωστος! Δεν εχω μεγαλη εμπηρια απο κεντρομηχανα! Βασικα μονο την 996 γνωριζω καλα σαν πισωμηχανο! Το βαρος της το διχνει μονο την στηγμη που μπαινεις στο αυτοκινητο. Μετα δεν νιωθεις! Εχουν κανει γαμω τα ζυγισματα οι πουστηδες. Φταιει που ειναι αγωνιστικο? Φταιει που εχει ζυγιστει επιπλεον? Δεν ξερω αλλα ειναι αλλου το αυτοκινητο! Την Κυριακη πρωι πρωι θα οδηγησω ενα τετοιο.... Και θα προσπαθησω να ριξω τον χρονο μου στην Touristenfahrten!
το s ειναι για τον πουτσο.απλα.δεν παει μια χωρις να το τουρμπισεις,αμα το τουρμπισεις θα το πληρωσεις για πορσε και θα σαι καθε μερα συνεργειο,φρενα μηδεν.οποιος θελει να ναι γρηγορος να πα να παρει κανα sti evo s3 η πορσικο.τα αλλα ειναι γτπ και ειδικα τα χοντα
Ολα ειναι αναποδα! Το σασμαν ειναι αναποδο! Και ειναι και αχρηστο τελειως (για το ZF 5HP24 μιλαω)!996 και 997 (και όλες οι 911 βασικά...), δεν είναι απλά πισωμήχανα. Ο κινητήρας βρίσκεται και πέραν του πίσω άξονα. Εάν το καλοσκεφτείς είναι τελείως λάθος στήσιμο, άσχετα εάν το συγκεκριμένο όχημα έχει φάει τόσο εξέλιξη που δεν καταλαβαίνεις το "λάθος".
Εάν οδηγήσεις και συνηθίσεις λίγο Cayman, θα κουφαθείς με το στήσιμο. Εάν την αφήνανε (την Cayman) να έχει δύναμη όπως η 911, η Cayman θα την πέρναγε από πάνω την 911, κυριολεκτικά.
Κυριακή πρωΐ? Wo? Vielleicht bin ich in der Naehe...
Πρέπει να έχεις δίκιο, δεν έχω πολλές εμπειρίες από το συγκεκριμένο, αλλά γνωστός μου που το έχει ερωτευθεί, εκτός του ότι είναι πολύ ικανοποιημένος και από επιδόσεις/στήσιμο, στο συγκεκριμένο αμάξι έμαθε να οδηγεί γρήγορα και καλά (θεωρώ εγώ, χωρίς να είμαι κανένας ειδικός).Εαν το θελεις για ΣΟΒΑΡΗ οδηγηση, δηλαδη = βουνο, στροφες, πιστα, και εαν θελεις ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ χωρις φρου φρου και αρωματα τοτε ειναι το σωστο αμαξι!
Σεμνά πρωί πρωί και εσύ! Δεν είναι όλα τα quattro, quattro!Quattro ist fur sissies!
Μην μπλέκουμε κάγκουρες σε σοβαρές κουβέντες.Φανάρια κλπ…
Με απλή βόλτα…δεν θα καταλάβεις πολλά. Εάν το εμπεδώσεις λίγο…θα απορήσεις γιατί σε αυτό το αυτοκίνητο δεν έχει δώσει την απαραίτητη προσοχή η Porsche. Η 911 είναι γρηγορότερη, μόνο λόγω υπεροχής σε κινητήρα. Για Ελλάδα μάλιστα, δεν το συζητάω…δύσκολα και με ιδρώτα σου φεύγει η 911 εάν ξέρεις την Cayman, και αυτό με την προϋπόθεση ότι ο οδηγός της 911 νιώθει και δεν την έχει πάρει για μόστρα ή για φανάρια μόνο.Cayman δεν εχω οδηγησει. Αλλα απο συγκριτικα που βλεπω πλισιαζει οντως τις 99- !!!
Check PM.Wenn wir bereit sind, wir fahren von Köln nach dem Ende des Rennens von Formel 1.
Wir kommen zum Nordschleife zu 8 oder 9 Uhr!
Εάν την αφήνανε (την Cayman) να έχει δύναμη όπως η 911, η Cayman θα την πέρναγε από πάνω την 911, κυριολεκτικά.
Φιλε μου μη συγκρινεις ανομοια πραγματα!!!το s ειναι για τον πουτσο.απλα.δεν παει μια χωρις να το τουρμπισεις,αμα το τουρμπισεις θα το πληρωσεις για πορσε και θα σαι καθε μερα συνεργειο,φρενα μηδεν.οποιος θελει να ναι γρηγορος να πα να παρει κανα sti evo s3 η πορσικο.τα αλλα ειναι γτπ και ειδικα τα χοντα
το s ειναι για τον πουτσο.