Νέα

Car battles, νέα μοντέλα, βελτιώσεις κλπ

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα mad_max
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 3K
  • Εμφανίσεις 122K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 3 άτομα (0 μέλη και 3 επισκέπτες)

Προτιμάτε αμάξι...

  • Γερμανικό

    Ψήφοι: 5 55,6%
  • Ιαπωνικό

    Ψήφοι: 2 22,2%
  • Ιταλικό

    Ψήφοι: 2 22,2%
  • Γαλλικό

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Αγγλικό

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Αλλο...

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Τίποτα! Βολεύομαι με ΤΑΧΙ & ΜΜΜ...

    Ψήφοι: 0 0,0%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    9

giorgos29

Μέλος
Εγγρ.
9 Φεβ 2009
Μηνύματα
225
Like
0
Πόντοι
1
 Oντως...
 Βγηκε σε δυο εκδοσεις
 Με διλιτρο κινητηρα και η επομενη εκδοση με 2.2(ιδια αποδοση,λιγο
 καλυτερη καμπυλη ροπης η δευτερη εκδοση λογω 200 επιπλεον κυβικων..)

 Η 2.0 ειχε παρουσιασει ενα προβλημα με στρεβλωσεις του μπλοκ,
 και αρκετοι κινητηρες ειχαν σπασει..
 Σε διαφορα φορα που διαβαζα,ειχαν φτιαξει εξαιρετικα λεπτα τοιχωματα
 για να ελαχιστοποιησουν το βαρος στον εμπρος αξονα...
 Γι αυτο και η Χοντα εξελιξε και την 2.2lt εκδοση,η οποια εχει τα ιδια
 λεπτα τοιχωματα στο μπλοκ,αλλα ενισχυμενα με ενα ειδικο πλεγμα απο
 ινες ανθρακα κατα την χυτευση του αλουμινιου...
 Ετσι πετυχε και εξαιρετικη ακαμψια του μπλοκ,και βελτιωσε την καμπυλη
 ροπης με τα κυβικα..
 Βαριεμαι να κατσω να ψαξω για το λινκ,καποια στιγμη αυριο..

 Αυτον τον κινητηρα ειναι αμαρτια να τον πειραζεις περα απο τα
 βελτιωτικα ορια που εχει θεσει το εργοστασιο μεσω της Mugen..
 Μονο κατι βληματα αμερικανα που εχουν λεφτα για πεταμα...

 Και εν πασει περιπτωσει,εαν θελεις να διαφερεις(που αυτο πιστευω
 ειναι το θεμα σου και οχι η ευχαριστηση απο την οδηγηση ενος τοσο
 εξαιρετικου αυτοκινητου οπως το S 2000)γιατι δεν παιρνεις κανα ετοιμο
 τουρμπιστο ,μαμισιο, να το κανεις 3-4-5.000 ιππους;

 Ασε τα S2000 γιαυτους που ξερουν,μην τα ισοπεδωνουμε ολα...

 Αλλο να στροφαρεις 9αρες εκει ψηλα,και αλλο πραμα τα τσαφ-τσουφ....

 
ναι αλλα και τα τσαφ-τσουφ εχουν τη καβλα τους..μιλαμε για πολυ καβλα
 

gabadoo

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
14 Μαρ 2007
Μηνύματα
10.664
Like
2
Πόντοι
166
ναι αλλα και τα τσαφ-τσουφ εχουν τη καβλα τους..μιλαμε για πολυ καβλα


  Ο καθενας οπως την βρισκει φιλε μου
  προσωπικα μου αρεσουν τα ατμοσφαιρικα ΑΥΣΤΗΡΑ...
  Και δεν ειναι διολου τυχαιο που καποιες εταιριες επιμενουν μονο
  ατμοσφαιρικα..

  Επισης δεν θυμαμαι(μπορει να κανω και λαθος...) καποιον κινητηρα
  με υπερσυμπιεση να εχει παρει τον τιτλο "Κινητηρας της Χρονιας"

  Μια ζωη η Χοντα τον κερδιζε,και τωρα τελευται η BMW με τους θειικους
  κινητηρες της Μ3 και της Μ5 με 6 εν σειρα και V-10 διαταξεις
  αντιστοιχα και φυσικα,ατμοσφαιρικα...

 
 

spoon

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
15 Σεπ 2008
Μηνύματα
4.982
Κριτικές
23
Like
8
Πόντοι
666
 Oντως...
 Βγηκε σε δυο εκδοσεις
 Με διλιτρο κινητηρα και η επομενη εκδοση με 2.2(ιδια αποδοση,λιγο
 καλυτερη καμπυλη ροπης η δευτερη εκδοση λογω 200 επιπλεον κυβικων..)

 Η 2.0 ειχε παρουσιασει ενα προβλημα με στρεβλωσεις του μπλοκ,
 και αρκετοι κινητηρες ειχαν σπασει..
 Σε διαφορα φορα που διαβαζα,ειχαν φτιαξει εξαιρετικα λεπτα τοιχωματα
 για να ελαχιστοποιησουν το βαρος στον εμπρος αξονα...
 Γι αυτο και η Χοντα εξελιξε και την 2.2lt εκδοση,η οποια εχει τα ιδια
 λεπτα τοιχωματα στο μπλοκ,αλλα ενισχυμενα με ενα ειδικο πλεγμα απο
 ινες ανθρακα κατα την χυτευση του αλουμινιου...
 Ετσι πετυχε και εξαιρετικη ακαμψια του μπλοκ,και βελτιωσε την καμπυλη
 ροπης με τα κυβικα..
 Βαριεμαι να κατσω να ψαξω για το λινκ,καποια στιγμη αυριο..

 Αυτον τον κινητηρα ειναι αμαρτια να τον πειραζεις περα απο τα
 βελτιωτικα ορια που εχει θεσει το εργοστασιο μεσω της Mugen..
 Μονο κατι βληματα αμερικανα που εχουν λεφτα για πεταμα...

 Και εν πασει περιπτωσει,εαν θελεις να διαφερεις(που αυτο πιστευω
 ειναι το θεμα σου και οχι η ευχαριστηση απο την οδηγηση ενος τοσο
 εξαιρετικου αυτοκινητου οπως το S 2000)γιατι δεν παιρνεις κανα ετοιμο
 τουρμπιστο ,μαμισιο, να το κανεις 3-4-5.000 ιππους;

 Ασε τα S2000 γιαυτους που ξερουν,μην τα ισοπεδωνουμε ολα...

 Αλλο να στροφαρεις 9αρες εκει ψηλα,και αλλο πραμα τα τσαφ-τσουφ....

 
Φιλε δεν εννοουσα διαφορες μεταξυ αμερικανικου και ευρωπαικου S!(βεβαια οσα ανεφερες ισχυουν)
Εννοουσα μεταξυ χρονολογιας!
Π.χ. τα πρωτα S σε σχεσει με αυτα του '04 εχουν τρομακτικη διαφορα στην αναρτηση με αποτελεσμα να ειναι πολυ πιο μαλακα και κοσμια σε σχεση με τα πρωτα!
Τα '02 βγηκανε με χαμηλοτερο καθισμα οδηγου!
Για τετοιες αλλαγες μιλαω οι οποιες κανουν τελειως διαφορετικα τα αμαξια μεταξυ τους!

Παντως το να στροφαρεις 9αρες ειναι οντως αλλη καβλα και τα 250 αλογακια μου ειναι υπεραρκετα εμενα και κερναω και τσαγακι σε κατι τουρμπατα 300αρια!
 

teras1956

Μέλος
Εγγρ.
17 Φεβ 2006
Μηνύματα
4.547
Like
11
Πόντοι
16
ρε παληκάρια τι θα τα κάνετα τα 500 αλόγατα? σκέφτεστε τι σανό πρέπει να τα ταίζετε?
 

pet1

Σεβαστός
Εγγρ.
4 Ιαν 2008
Μηνύματα
916
Κριτικές
48
Like
5
Πόντοι
1.300
Φιλαράκι αν όντως αγόρασες το S καλορίζικο και μπράβο σου.Γαμώ τις επιλογές.Πιστεύω όμως πως πριν αρχίσεις να ψάχνεσαι για παραπάνω άλογα,άρχισε να ψάχνεις τον εαυτό σου και το S σου,το συνδιασμό τους με λίγα λόγια.Είσαι πολύ μακριά απ το να μπορέσεις να το πας γρήγορα και να πάρεις απ αυτό αυτά που μπορεί να σου δόσει το αμάξι αυτό.Το αμάξι γαμάει απλά.Οι άνθρωποι έχουν κάνει τέτοια δουλειά που δεν θα πιστέψεις.Μοτέρ,κιβώτιο ,στήσιμο μακράν...ακόμα και τα φρένα που κάποιοι είπαν για βελτίωση είναι έτσι (χωρίς brake assist,χωρίς παραπάνω πιστόνια στις δαγκάνες κτλ) για λόγους φρεναρίσματος που μόνο ένας αγωνιστικός οδηγός ξέρει και μπορεί να το εκμεταλευτεί.Για να μην κουράσω γενικά κι εσένα και όλους τους άλλους εδώ,απλά σου λέω ότι το αμάξι γαμάει και στα ίδια λεφτά (για καινούργιο εννοώ)άκόμα και κάπως παραπάνω δεν έχει καμία σχέση με παπαριές τύπου boxter,z4,rx8 κτλ και δεν θέλω να μπω σε άλλες λεπτομέριες,Όποιος ξέρει...καταλαβαίνει τι λέω.Πολύ σωστά σου μίλησε κι ο gabadoo.Μάθε λοιπόν το αμάξι σου για αρχή...απίθανο και πολύ δύσκολο μου φαίνεται να το φτάσεις στα όρια του κι εσύ και πολλοί άλλοι(κι εγώ μαζί) καύλωσε με το απίστευτο μοτέρ του ,το θεικό κιβώτιο και το αγωνιστικό στήσιμό του και μετά έλα να τα πούμε για παραπάνω άλογα.Αν θες βοήθεια στείλε pm.
Honda τέλος
 

azaas

Ανώτερος
Εγγρ.
13 Μαΐ 2006
Μηνύματα
671
Κριτικές
11
Like
8
Πόντοι
5.765
Εδώ φίλε καλό είναι να ψάξεις για οίκους ανοχής. Για οίκους βελτίωσης αυτοκινήτων, αλλού.

Βέβαια από αυτά που διαβάζω, σε συμβούλεψαν πολλοί πως να κάνεις (πετυχημένα μάλιστα) το S2000, μπουρδέλο.
Δεν ξέφυγαν από το περιεχόμενο του site.
 

Alex4cts

Μέλος
Εγγρ.
22 Οκτ 2008
Μηνύματα
22
Like
0
Πόντοι
0
Φιλαράκι αν όντως αγόρασες το S καλορίζικο και μπράβο σου.Γαμώ τις επιλογές.Πιστεύω όμως πως πριν αρχίσεις να ψάχνεσαι για παραπάνω άλογα,άρχισε να ψάχνεις τον εαυτό σου και το S σου,το συνδιασμό τους με λίγα λόγια.Είσαι πολύ μακριά απ το να μπορέσεις να το πας γρήγορα και να πάρεις απ αυτό αυτά που μπορεί να σου δόσει το αμάξι αυτό.Το αμάξι γαμάει απλά.Οι άνθρωποι έχουν κάνει τέτοια δουλειά που δεν θα πιστέψεις.Μοτέρ,κιβώτιο ,στήσιμο μακράν...ακόμα και τα φρένα που κάποιοι είπαν για βελτίωση είναι έτσι (χωρίς brake assist,χωρίς παραπάνω πιστόνια στις δαγκάνες κτλ) για λόγους φρεναρίσματος που μόνο ένας αγωνιστικός οδηγός ξέρει και μπορεί να το εκμεταλευτεί.Για να μην κουράσω γενικά κι εσένα και όλους τους άλλους εδώ,απλά σου λέω ότι το αμάξι γαμάει και στα ίδια λεφτά (για καινούργιο εννοώ)άκόμα και κάπως παραπάνω δεν έχει καμία σχέση με παπαριές τύπου boxter,z4,rx8 κτλ και δεν θέλω να μπω σε άλλες λεπτομέριες,Όποιος ξέρει...καταλαβαίνει τι λέω.Πολύ σωστά σου μίλησε κι ο gabadoo.Μάθε λοιπόν το αμάξι σου για αρχή...απίθανο και πολύ δύσκολο μου φαίνεται να το φτάσεις στα όρια του κι εσύ και πολλοί άλλοι(κι εγώ μαζί) καύλωσε με το απίστευτο μοτέρ του ,το θεικό κιβώτιο και το αγωνιστικό στήσιμό του και μετά έλα να τα πούμε για παραπάνω άλογα.Αν θες βοήθεια στείλε pm.
Honda τέλος
+1000.....HONDA... :rockon: :rockon: :rockon:
 

Yorgos

Τιμημένος
Εγγρ.
21 Σεπ 2005
Μηνύματα
15.504
Κριτικές
22
Like
55
Πόντοι
4.095
Το MR2 μου δινει την εντυπωση πως ειναι λιγο μη κατανεμημενο σωστα στο βαρος του!
Εάν δεν έχεις συνηθίσει αυτοκίνητα με κινητήρα στο κέντρο, λογική η εντύπωσή σου.

Εάν τα συνηθίσεις πάντως, η συγκεκριμένη διάταξη είναι απόλαυση.
 

SPEED

Τιμημένος
Εγγρ.
14 Οκτ 2005
Μηνύματα
12.355
Κριτικές
263
Like
141
Πόντοι
7.985
Εάν δεν έχεις συνηθίσει αυτοκίνητα με κινητήρα στο κέντρο, λογική η εντύπωσή σου.

Εάν τα συνηθίσεις πάντως, η συγκεκριμένη διάταξη είναι απόλαυση.

Σωστος!

Δεν εχω μεγαλη εμπηρια απο κεντρομηχανα!
Βασικα μονο την 996 γνωριζω καλα σαν πισωμηχανο! Το βαρος της το διχνει μονο την στηγμη που μπαινεις στο αυτοκινητο. Μετα δεν νιωθεις! Εχουν κανει γαμω τα ζυγισματα οι πουστηδες.

Φταιει που ειναι αγωνιστικο?
Φταιει που εχει ζυγιστει επιπλεον?
Δεν ξερω αλλα ειναι αλλου το αυτοκινητο!

Την Κυριακη πρωι πρωι θα οδηγησω ενα τετοιο.... Και θα προσπαθησω να ριξω τον χρονο μου στην Touristenfahrten!  :rockon:
 

Yorgos

Τιμημένος
Εγγρ.
21 Σεπ 2005
Μηνύματα
15.504
Κριτικές
22
Like
55
Πόντοι
4.095
Σωστος! Δεν εχω μεγαλη εμπηρια απο κεντρομηχανα! Βασικα μονο την 996 γνωριζω καλα σαν πισωμηχανο! Το βαρος της το διχνει μονο την στηγμη που μπαινεις στο αυτοκινητο. Μετα δεν νιωθεις! Εχουν κανει γαμω τα ζυγισματα οι πουστηδες. Φταιει που ειναι αγωνιστικο? Φταιει που εχει ζυγιστει επιπλεον? Δεν ξερω αλλα ειναι αλλου το αυτοκινητο! Την Κυριακη πρωι πρωι θα οδηγησω ενα τετοιο.... Και θα προσπαθησω να ριξω τον χρονο μου στην Touristenfahrten!  :rockon:

996 και 997 (και όλες οι 911 βασικά...), δεν είναι απλά πισωμήχανα. Ο κινητήρας βρίσκεται και πέραν του πίσω άξονα. Εάν το καλοσκεφτείς είναι τελείως λάθος στήσιμο, άσχετα εάν το συγκεκριμένο όχημα έχει φάει τόσο εξέλιξη που δεν καταλαβαίνεις το "λάθος".

Εάν οδηγήσεις και συνηθίσεις λίγο Cayman, θα κουφαθείς με το στήσιμο. Εάν την αφήνανε (την Cayman) να έχει δύναμη όπως η 911, η Cayman θα την πέρναγε από πάνω την 911, κυριολεκτικά.

Κυριακή πρωΐ? Wo? Vielleicht bin ich in der Naehe...
 

ΣΚΡΟΥΝΤΖ

Μέλος
Εγγρ.
31 Ιουλ 2007
Μηνύματα
2.637
Κριτικές
7
Like
126
Πόντοι
16
το s ειναι για τον πουτσο.απλα.δεν παει μια χωρις να το τουρμπισεις,αμα το τουρμπισεις θα το πληρωσεις για πορσε και θα σαι καθε μερα συνεργειο,φρενα μηδεν.οποιος θελει να ναι γρηγορος να πα να παρει κανα sti evo s3 η πορσικο.τα αλλα ειναι γτπ και ειδικα τα χοντα
 

Anal_Hunter

Τιμημένος
Εγγρ.
12 Αυγ 2005
Μηνύματα
4.643
Κριτικές
10
Like
17
Πόντοι
5.775
το s ειναι για τον πουτσο.απλα.δεν παει μια χωρις να το τουρμπισεις,αμα το τουρμπισεις θα το πληρωσεις για πορσε και θα σαι καθε μερα συνεργειο,φρενα μηδεν.οποιος θελει να ναι γρηγορος να πα να παρει κανα sti evo s3 η πορσικο.τα αλλα ειναι γτπ και ειδικα τα χοντα

ρεεεεεεεεεεεεεεεε πρωινιατικα και εχουμε να τα πουμε και τοσο καιρο!!!! ( πως εισαι ολα καλα?? )

Για τον πουτσο ειναι ΝΑΙ, εαν το θελεις για φαναρια!

Εαν το θελεις για ΣΟΒΑΡΗ οδηγηση, δηλαδη = βουνο, στροφες, πιστα, και εαν θελεις ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ χωρις φρου φρου και αρωματα τοτε ειναι το σωστο αμαξι!

Δεν γινεται να ειναι για τον πουτσο το αμαξι που εχει απο τους καλυτερους συνδυασμους κινητηρα-μεταδοσης στον κοσμο! Δεν γινεται να ειναι για τον πουτσο το αμαξι που ειναι μηχανολογικο επιτευγμα σε παρα πολλους τομεις, χωρις την αναγκη για τουρμπομαλακιες!!

Μην λεμε ο,τι θελουμε πρωι πρωι..!!

Η Honda εχει αποδειξει οτι ΔΕΝ βγαζει αμαξια για φαναρια, ακομα και τα παλιοτερα civic τα οποια οι μαλακες και κουλοι Ελληνες τα εχουν για ευθειες, στριβουν τον κωλο τους και ο κινητηρας σε σχεση με το σασμαν τους κανουν ΠΟΛΛΑ αμαξια μεγαλυτερης κατηγοριας να κλαινε! Και μαλιστα μετα απο δεκα+ χρονια ετσι?!

Δεν εχω δει κανενα σουπερ ντουπερ ουαου τουρμπατο αμαξι να περναει την 15ετια, μετρημενα στα δαχτυλα του ενος χεριου ειναι! Εκτος απο κατι evo-subaru τα οποια τεινουν να γινουν εκθεματα στο μουσειο τοσο σπανια που ειναι πλεον ( οι πρωτες εκδοσεις ) κατι punto, κατι VW, κατι Audi, και δεν ξερω και γω ποια αλλα δεν κυκλοφορουν, και οσα κυκλοφορουν ειναι συνωνυμα με προβληματα.

Ενω τα honda απλα γαμανε ακομα, αλλαζεις απλα λαδι, βαζεις βενζινη και τελος.

Τo s2000 ειναι εκπληκτικο αμαξι στα χερια αυτου που ξερει. Στα χερια καποιου που δεν ξερει, ειναι μαλακια και ΔΕΝ παει, γιατι θα το βαλει για κοντρες σε ευθειες στην κερατεα η σε καμια αττικη οδο, αντι να παει πανω στο διονυσο να μαθει να οδηγαει κιολας!

Οσο για τα s3, πιο υπερτιμημενο αμαξι δεν εχει υπαρξει. Μονο το τελευταιο μοντελο σωζει καπως το φιασκο του haldex, αλλα και παλι, οπως ειδα γραμμενο σε ενα μεγαλο αυτοκολλητο πανω σε ενα Ε30 μια φορα ( σε ενα forum )

Quattro ist fur sissies!

Τελος! ( αλλα ακομα και εκει οι μαλακες οι ελληνες αντι να τιμησουν τα αμαξια οπως τους αρμοζει, πχ να παρουν το s3 η το evo η το subaru να το βαλουν σε καμια πιστα η να τα τρεχουν σε στροφες, τα τουμπανιαζουν χωρις λογο - λες και ειχαν και στο χωριο τους τοσα αλογα - και τα βαζουν για κοντρες σε ευθεια. ΤΟΣΟ μαλακες ειναι οι Ιαπωνες που καθονται και τα στηνουν τα αμαξια και οι Ελληνες και ο καθε λογης καβουρας τα στηνει στο φαναρι! )

 

SPEED

Τιμημένος
Εγγρ.
14 Οκτ 2005
Μηνύματα
12.355
Κριτικές
263
Like
141
Πόντοι
7.985
996 και 997 (και όλες οι 911 βασικά...), δεν είναι απλά πισωμήχανα. Ο κινητήρας βρίσκεται και πέραν του πίσω άξονα. Εάν το καλοσκεφτείς είναι τελείως λάθος στήσιμο, άσχετα εάν το συγκεκριμένο όχημα έχει φάει τόσο εξέλιξη που δεν καταλαβαίνεις το "λάθος".

Εάν οδηγήσεις και συνηθίσεις λίγο Cayman, θα κουφαθείς με το στήσιμο. Εάν την αφήνανε (την Cayman) να έχει δύναμη όπως η 911, η Cayman θα την πέρναγε από πάνω την 911, κυριολεκτικά.

Κυριακή πρωΐ? Wo? Vielleicht bin ich in der Naehe...
Ολα ειναι αναποδα! Το σασμαν ειναι αναποδο! Και ειναι και αχρηστο τελειως (για το ZF 5HP24 μιλαω)!

Cayman δεν εχω οδηγησει. Αλλα απο συγκριτικα που βλεπω πλισιαζει οντως τις 99- !!!

Wenn wir bereit sind, wir fahren von Köln nach dem Ende des Rennens von Formel 1.
Wir kommen zum Nordschleife zu 8 oder 9 Uhr!
 

Yorgos

Τιμημένος
Εγγρ.
21 Σεπ 2005
Μηνύματα
15.504
Κριτικές
22
Like
55
Πόντοι
4.095
Εαν το θελεις για ΣΟΒΑΡΗ οδηγηση, δηλαδη = βουνο, στροφες, πιστα, και εαν θελεις ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ χωρις φρου φρου και αρωματα τοτε ειναι το σωστο αμαξι!
Πρέπει να έχεις δίκιο, δεν έχω πολλές εμπειρίες από το συγκεκριμένο, αλλά γνωστός μου που το έχει ερωτευθεί, εκτός του ότι είναι πολύ ικανοποιημένος και από επιδόσεις/στήσιμο, στο συγκεκριμένο αμάξι έμαθε να οδηγεί γρήγορα και καλά (θεωρώ εγώ, χωρίς να είμαι κανένας ειδικός).

Σεμνά πρωί πρωί και εσύ! Δεν είναι όλα τα quattro, quattro!
Ξεχνάς το Ur-quattro!
www.imagebam.com/image/b12b1730325027] [/URL]

Μην μπλέκουμε κάγκουρες σε σοβαρές κουβέντες.

Cayman δεν εχω οδηγησει. Αλλα απο συγκριτικα που βλεπω πλισιαζει οντως τις 99- !!!
Με απλή βόλτα…δεν θα καταλάβεις πολλά. Εάν το εμπεδώσεις λίγο…θα απορήσεις γιατί σε αυτό το αυτοκίνητο δεν έχει δώσει την απαραίτητη προσοχή η Porsche. Η 911 είναι γρηγορότερη, μόνο λόγω υπεροχής σε κινητήρα. Για Ελλάδα μάλιστα, δεν το συζητάω…δύσκολα και με ιδρώτα σου φεύγει η 911 εάν ξέρεις την Cayman, και αυτό με την προϋπόθεση ότι ο οδηγός της 911 νιώθει και δεν την έχει πάρει για μόστρα ή για φανάρια μόνο.

Wenn wir bereit sind, wir fahren von Köln nach dem Ende des Rennens von Formel 1.
Wir kommen zum Nordschleife zu 8 oder 9 Uhr!
Check PM.
 

madsex

Μέλος
Εγγρ.
16 Νοε 2005
Μηνύματα
44
Like
0
Πόντοι
0
Εάν την αφήνανε (την Cayman) να έχει δύναμη όπως η 911, η Cayman θα την πέρναγε από πάνω την 911, κυριολεκτικά.

Ολα γινονται αρκει να υπαρχει ρευστο και χρονος για πηγαινε-ελα Γερμανια. Ριχνεις και τον οβολο σου στο Palace και λοιπα κοινοφελη ιδρυματα :grin:
O τιμοκαταλογος που παιζει περιπου ειναι
-Μοτερ carrera s 355ps 17K η carrera s me Χ51 385ps 20K
-Εξατμιση ειτε χειροποιητη ειτε tubi κατα προτιμηση τη δευτερη κοστας αναλογο απο που αγοραζεις
-Φρενα απο gt3 5K οχι τα κεραμικα
-Αναρτηση συμβατη με το PASM Bilstein damptronic 3K
-Quaife lsd 1.5K
Kαι εισαι ετοιμος για τρελες πλακες  :cheesy:
Βεβαιως υπαρχει και η λυση του turbo cayman που χτυπαει απο ροπες στα ισια 997ΤΤ αλλα ξεφευγει σε κοστος και χανει και σε μεταπωληση.
 

spoon

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
15 Σεπ 2008
Μηνύματα
4.982
Κριτικές
23
Like
8
Πόντοι
666
το s ειναι για τον πουτσο.απλα.δεν παει μια χωρις να το τουρμπισεις,αμα το τουρμπισεις θα το πληρωσεις για πορσε και θα σαι καθε μερα συνεργειο,φρενα μηδεν.οποιος θελει να ναι γρηγορος να πα να παρει κανα sti evo s3 η πορσικο.τα αλλα ειναι γτπ και ειδικα τα χοντα
Φιλε μου μη συγκρινεις ανομοια πραγματα!!!
Καταρχην για πιο s3  μιλας?
Για το τελευταιο που βγηκε προπερσι?Μην ξεχνας οτι το S2000 κυκλοφορει απο το '99!
Το 99 λοιπον το S3 εβγαινε με 210 αλογα και το subarυ με 218!!!
Μιλαμε για τουρμπατα αμαξια την εποχη που η Honda παρουσιαζει ενα αυτοκινητο 2λιτρο με 241 αλογα!
Οσο αφορα σασμαν-κιβωτια και μεταδοσεις δεν θα μπω σε λεπτομερειες,πολλοι θα θυμουνται ποσα βραβεια σαρωσε τοτε το s,απλα θα πω οτι μεχρι και σημερα παραμενει το ισχυροτερο ατμοσφαιρικο αυτοκινητο παραγωγης!
Τωρα πολυ σωστα ανεφερε ο Anal για τις ευθειες αλλα για να τα λεμε και τα πραγματα οπως ακριβως ειναι σε ρωτω:Εχεις δει ποτε κοντρα S2000 με S3 και Subaru WRX ολα μαμα?Μαλλον οχι για να τα λες αυτα!
Τωρα αμα παρεις το s3(τονιζω το καινουριο γιατι στο παλιο για να πατησεις S2000 θα πρεπει να αλλαξεις τουρμπινα) ή το sti και αρχισεις προγραμματα και χταποδια....κλπ αλλαζεις κατηγορια οποτε κακως τα συγκρινεις!
 

riderer

Μέλος
Εγγρ.
6 Αυγ 2006
Μηνύματα
178
Like
6
Πόντοι
1
To s είναι μια χαρά για την κατηγορία του απλά μην το πολυψάχνεις για βελτίωση γιατί ήδη είναι τέρμα σαν μοτέρ και τα πρώτα έσπαγαν το ένα πίσω από το άλλο.Κράτα το όσο θες κάνε κάποια δοκιμασμένη περιφερειακή βελτίωση που ξέρεις οτι δουλευει σίγουρα και όταν το βαρεθείς δώστο και πάρε κάτι άλλο.
 

Παρόμοια θέματα

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom