Επισης τα S απο μοντελο σε μοντελο διαφερουν παρα πολυ!!!
Oντως...
Βγηκε σε δυο εκδοσεις
Με διλιτρο κινητηρα και η επομενη εκδοση με 2.2(ιδια αποδοση,λιγο
καλυτερη καμπυλη ροπης η δευτερη εκδοση λογω 200 επιπλεον κυβικων..)
Η 2.0 ειχε παρουσιασει ενα προβλημα με στρεβλωσεις του μπλοκ,
και αρκετοι κινητηρες ειχαν σπασει..
Σε διαφορα φορα που διαβαζα,ειχαν φτιαξει εξαιρετικα λεπτα τοιχωματα
για να ελαχιστοποιησουν το βαρος στον εμπρος αξονα...
Γι αυτο και η Χοντα εξελιξε και την 2.2lt εκδοση,η οποια εχει τα ιδια
λεπτα τοιχωματα στο μπλοκ,αλλα ενισχυμενα με ενα ειδικο πλεγμα απο
ινες ανθρακα κατα την χυτευση του αλουμινιου...
Ετσι πετυχε και εξαιρετικη ακαμψια του μπλοκ,και βελτιωσε την καμπυλη
ροπης με τα κυβικα..
Βαριεμαι να κατσω να ψαξω για το λινκ,καποια στιγμη αυριο..
Αυτον τον κινητηρα ειναι αμαρτια να τον πειραζεις περα απο τα
βελτιωτικα ορια που εχει θεσει το εργοστασιο μεσω της Mugen..
Μονο κατι βληματα αμερικανα που εχουν λεφτα για πεταμα...
Και εν πασει περιπτωσει,εαν θελεις να διαφερεις(που αυτο πιστευω
ειναι το θεμα σου και οχι η ευχαριστηση απο την οδηγηση ενος τοσο
εξαιρετικου αυτοκινητου οπως το S 2000)γιατι δεν παιρνεις κανα ετοιμο
τουρμπιστο ,μαμισιο, να το κανεις 3-4-5.000 ιππους;
Ασε τα S2000 γιαυτους που ξερουν,μην τα ισοπεδωνουμε ολα...
Αλλο να στροφαρεις 9αρες εκει ψηλα,και αλλο πραμα τα τσαφ-τσουφ....