Ξεκίνα βάζοντας τακάκια DUNLOPAD, εγώ μόνο τέτοια βάζω από το 1993. Είναι αγγλικά τρομερή ποιότητα και παρά το ότι είναι μεταλλικά δεν τρώνε δίσκους. Αν δε σου φτάνουνε, αναβάθμισε την τρόμπα του εμπρός φρένου, ψάξε στα μεταχειρισμένα (Τράκα-Αναπολιτάκη) για καμμία από CBR1000 η κάποιο άλλο street.Ο κινητηρας αντεχει....
Φρενα που θα βρω να σταματαω
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an alternative browser.
You should upgrade or use an alternative browser.
Bourdela Bikers Club
- Μέλος που άνοιξε το νήμα ais8hsh
- Ημερομηνία ανοίγματος
- Απαντήσεις 2K
- Εμφανίσεις 79K
- Tagged users Καμία
- Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 6 άτομα (0 μέλη και 6 επισκέπτες)
δισλο ποσα χιλιοστα εχι???δε μεγαλονιΞεκίνα βάζοντας τακάκια DUNLOPAD, εγώ μόνο τέτοια βάζω από το 1993. Είναι αγγλικά τρομερή ποιότητα και παρά το ότι είναι μεταλλικά δεν τρώνε δίσκους. Αν δε σου φτάνουνε, αναβάθμισε την τρόμπα του εμπρός φρένου, ψάξε στα μεταχειρισμένα (Τράκα-Αναπολιτάκη) για καμμία από CBR1000 η κάποιο άλλο street.
Το κόστος αντικατάστασης δίσκων είναι συγκριτικά πολύ μεγαλύτερο από το να ξεκινήσεις με μια τρόμπα για καλύτερο "δάγκωμα" και αίσθηση στο χέρι.δισλο ποσα χιλιοστα εχι???δε μεγαλονι
Άμα μιλάμε για δίσκους, υπάρχουνε έτοιμα κιτάκια δίσκων-δαγκάνων που σου δίνουμε μετά φρενάρισμα παγκοσμίου.
Βέβαια, η δική μου γνώμη είναι να προσπαθήσει να ελαφρώσει απ όπου γίνεται (δύσκολο το ξερω με το Στρομ) γιατί ο μεγαλύτερος εχθρός του φρεναρίσματος είναι το μεγάλο βάρος.
μονο με δισκουσ γινετε φιλε σοστι δουλια,και γιατο βαροσ εχις δικιο αλα καλιτερα να αλαξι μιχανιΤο κόστος αντικατάστασης δίσκων είναι συγκριτικά πολύ μεγαλύτερο από το να ξεκινήσεις με μια τρόμπα για καλύτερο "δάγκωμα" και αίσθηση στο χέρι.
Άμα μιλάμε για δίσκους, υπάρχουνε έτοιμα κιτάκια δίσκων-δαγκάνων που σου δίνουμε μετά φρενάρισμα παγκοσμίου.
Βέβαια, η δική μου γνώμη είναι να προσπαθήσει να ελαφρώσει απ όπου γίνεται (δύσκολο το ξερω με το Στρομ) γιατί ο μεγαλύτερος εχθρός του φρεναρίσματος είναι το μεγάλο βάρος.
Παμπόνηρε, όλα τα ξέρεις, και σ όλα μέσα είσαι γι αυτό σε πάω με χίλιαμονο με δισκουσ γινετε φιλε σοστι δουλια,και γιατο βαροσ εχις δικιο αλα καλιτερα να αλαξι μιχανι
γιατι ρε δεν ιχα μιχανι...Παμπόνηρε, όλα τα ξέρεις, και σ όλα μέσα είσαι γι αυτό σε πάω με χίλια
καλινιχτα!!!!!!!!!!!!!!!!!!
voltaire45
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 1 Δεκ 2005
- Μηνύματα
- 18.212
- Κριτικές
- 1
- Like
- 1.906
- Πόντοι
- 366
Βέβαια, η δική μου γνώμη είναι να προσπαθήσει να ελαφρώσει απ όπου γίνεται (δύσκολο το ξερω με το Στρομ) γιατί ο μεγαλύτερος εχθρός του φρεναρίσματος είναι το μεγάλο βάρος.
Χμ, βασικά όταν φρενάρεις προσπαθείς να μειώσεις την κινητική ενέργεια δια της τριβής (μετατρέπεται σε θερμότητα).
Και η κινητική ενέργεια εκφράζεται ως:
δηλ. σαν το γινόμενο της μάζας επί το τετράγωνο της ταχύτητας.
Επομένως αν έχεις δύο σώματα που έχουν την ίδια ταχύτητα τότε αυτό που έχει την μεγαλύτερη μάζα φρενάρει δυσκολότερα αλλά σε γραμμική σχέση, δηλαδή αυτό που έχει κατά 10% μεγαλύτερη μάζα φρενάρει κατά 10% πιό δύσκολα.
Αντίστροφα, αν έχεις δύο σώματα με την ίδια μάζα τότε αυτό που έχει μεγαλύτερη ταχύτητα φρενάρει αναλογικά πολύ δυσκολότερα γιατί η ενέργεια εξαρτάται από το τετράγωνο της ταχύτητας. Έτσι μία αύξηση κατά 10% στην ταχύτητα δυσκολεύει το φρενάρισμα κατά 20%.
Αχ μου θύμισες τα νεανικά μου χρόνια. Με δεδομένο όμως ότι η μάζα είναι συνηθέστερη σταθερά από την ταχύτητα, που μεταβάλλεται σχεδόν διαρκώς, είπα για την πρακτική μείωσης του βάρους για καλύτερο φρενάρισμα. 'Αλλωστε ο άλτεκ ψάχνεται για να ανεβάσει την ισχύ του κινητήρα του με ότι αυτό συνεπάγεται για τις ταχύτητες κατόπινΧμ, βασικά όταν φρενάρεις προσπαθείς να μειώσεις την κινητική ενέργεια δια της τριβής (μετατρέπεται σε θερμότητα).
Και η κινητική ενέργεια εκφράζεται ως:
δηλ. σαν το γινόμενο της μάζας επί το τετράγωνο της ταχύτητας.
Επομένως αν έχεις δύο σώματα που έχουν την ίδια ταχύτητα τότε αυτό που έχει την μεγαλύτερη μάζα φρενάρει δυσκολότερα αλλά σε γραμμική σχέση, δηλαδή αυτό που έχει κατά 10% μεγαλύτερη μάζα φρενάρει κατά 10% πιό δύσκολα.
Αντίστροφα, αν έχεις δύο σώματα με την ίδια μάζα τότε αυτό που έχει μεγαλύτερη ταχύτητα φρενάρει αναλογικά πολύ δυσκολότερα γιατί η ενέργεια εξαρτάται από το τετράγωνο της ταχύτητας. Έτσι μία αύξηση κατά 10% στην ταχύτητα δυσκολεύει το φρενάρισμα κατά 20%.
Altec73
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 13 Φεβ 2006
- Μηνύματα
- 10.475
- Κριτικές
- 5
- Like
- 68.382
- Πόντοι
- 12.056
Eφυγε ο Βοθρακος??? φτουυυυυυυυυ....
Ρε δεν το πειραζω το μηχανακι....
Αμα μου την βιδωσει θα αγορασω ενα στρητακι 1000 μεταχειρω και θα ειμαι μια χαρα
Σιγα που θα ριξω λεφτα στο Στρωμα...Πανε αυτες οι εποχες
Ρε δεν το πειραζω το μηχανακι....
Αμα μου την βιδωσει θα αγορασω ενα στρητακι 1000 μεταχειρω και θα ειμαι μια χαρα
Σιγα που θα ριξω λεφτα στο Στρωμα...Πανε αυτες οι εποχες
Επισκέπτης
Με 5 χιλιαρικα χερατα παιρνεις απο ιδιωτη 1000αρι μοντελο 2000+ αυτη την εποχηEφυγε ο Βοθρακος??? φτουυυυυυυυυ....
Ρε δεν το πειραζω το μηχανακι....
Αμα μου την βιδωσει θα αγορασω ενα στρητακι 1000 μεταχειρω και θα ειμαι μια χαρα
Σιγα που θα ριξω λεφτα στο Στρωμα...Πανε αυτες οι εποχες
Τι τις θελεις τις πατεντες?
Altec73
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 13 Φεβ 2006
- Μηνύματα
- 10.475
- Κριτικές
- 5
- Like
- 68.382
- Πόντοι
- 12.056
Με 5 χιλιαρικα χερατα παιρνεις απο ιδιωτη 1000αρι μοντελο 2000+ αυτη την εποχη
Τι τις θελεις τις πατεντες?
Ολα στην ωρα τους ραλακι...εχουν γνωση οι φυλακες ;)
Altec73
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 13 Φεβ 2006
- Μηνύματα
- 10.475
- Κριτικές
- 5
- Like
- 68.382
- Πόντοι
- 12.056
Σκέφτετε οτι μπορεί να τον επιρεάσει η οικονομική κρίση
Οχι...απλα δεν υπαρχει κατι να με φτιαξει..
Ενα CBR 1200 XX ισως ;)
Τι λες βρε σαρδανάπαλε? Αφού τουριστικό έχεις το Στρώμα, πάλι ίδιο (τουριστικό) θα πάρεις? Βρες κανένα Suzuki K6 να φχαριστηθεί η ψυχούλα σου γκάζιΟχι...απλα δεν υπαρχει κατι να με φτιαξει..
Ενα CBR 1200 XX ισως ;)
Επισκέπτης
το χχ δεν ειναι 1100??Οχι...απλα δεν υπαρχει κατι να με φτιαξει..
Ενα CBR 1200 XX ισως ;)
υπαρχει και 1200?
Altec73
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 13 Φεβ 2006
- Μηνύματα
- 10.475
- Κριτικές
- 5
- Like
- 68.382
- Πόντοι
- 12.056
Τι λες βρε σαρδανάπαλε? Αφού τουριστικό έχεις το Στρώμα, πάλι ίδιο (τουριστικό) θα πάρεις? Βρες κανένα Suzuki K6 να φχαριστηθεί η ψυχούλα σου γκάζι
Αλλο το ενα...αλλο το αλλο
Αμα δεν εχω πανω απο 150αλογα απο κατω νοιωθω σαν ευνουχισμενος...
4 χρονια με ΧΧ και 5 με Hayabusa κατεληξα οτι το ΧουΧου ηταν ιδανικο για μενα..
Και ειχα το καρμπυρατερατο με τα 165 χεχεεχεχχχ
Το Χου-Χου ξεκίνησε σαν 1100, τώρα είναι 1200 ναιτο χχ δεν ειναι 1100??
υπαρχει και 1200?