Συμφωνω κι επαυξάνω συναγωνιστή νοτιζιμπάϊκερ.Δε γαμαω λάστιχα,αν και πρεπει να ομολογήσω ότι το συμμετρικο κοντοπούτανο,ο και πουτσομεζές αποκαλούμενος,ε την εχει τη χάρη του.Το περιστρεφεις,το αναποδογυρίζεις,το γλουτοβλενώνεις και γενικώς ειναι μια αίσθηση..μοτάρντ.LOL
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an alternative browser.
You should upgrade or use an alternative browser.
Bourdela Bikers Club
- Μέλος που άνοιξε το νήμα ais8hsh
- Ημερομηνία ανοίγματος
- Απαντήσεις 2K
- Εμφανίσεις 79K
- Tagged users Καμία
- Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)
Επισκέπτης
...μου'χει μεινει απωθημενο , απ'την πρωην συζυγο μου ... 1.55 / 45 ...ΔΕΝ ΞΕΧΝΩ !...ε , μααααααααΣυμφωνω κι επαυξάνω συναγωνιστή νοτιζιμπάϊκερ.Δε γαμαω λάστιχα,αν και πρεπει να ομολογήσω ότι το συμμετρικο κοντοπούτανο,ο και πουτσομεζές αποκαλούμενος,ε την εχει τη χάρη του.Το περιστρεφεις,το αναποδογυρίζεις,το γλουτοβλενώνεις και γενικώς ειναι μια αίσθηση..μοτάρντ.LOL
Ωρέ τεκνά, αφήστε τα λόγια και μαζέψτε κανα φραγκο για κάτω, να σάς γραπώσουν τα 150/40 τον πούτσο και τότε θα δείτε τι σημαίνει σλικ φαγωμένο.. Πως είπατε ; Μεταξουργείοοο ;
Ε, καμμία σχέση, τσιρτσινάμπες μου. Για μπείτε στο θρεντ των Ταυλανδόπληκτων να δείτε κλάμααα όταν γυρνάνε στο Ελλαδιστάν βλαστημώντας..
Ε, καμμία σχέση, τσιρτσινάμπες μου. Για μπείτε στο θρεντ των Ταυλανδόπληκτων να δείτε κλάμααα όταν γυρνάνε στο Ελλαδιστάν βλαστημώντας..
ΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΣΩΣΤΟ ΣΤΡΩΣΙΜΟ
Τα μοντέρνα μηχανάκια λόγω πολύ καλών εργαλειομηχανών τού κατασκευαστή, σε ένα μόνο εξάρτημα θέλουν στρώσιμο.
Το πιστόνι και τα ελατήρια του !! Τίποτε άλλο. (Εννοείται για τα λάστιχα..)
Ακολούθησε ΑΥΣΤΗΡΑ τα παρακάτω :
1. Παραγγέλνεις δύο γνήσια φίλτρα λαδιού, λάδια και κανονίζεις σε ποιο συνεργείο θα τα
αλλάξεις.
2. Βγαίνεις στην Αττική οδό πάς μέχρι την Μάνδρα, έξοδος 1, γυρνάς και πας
στο αεροδρόμιο, γυρνάς πάλι μέχρι την Μάνδρα, επιστρέφεις σε όποια έξοδο πρός
το σημείο αλλαγής φίλτρου και λαδιών.
Όσο είσαι στην Αττική οδό ΔΕΝ οδηγείς σταθερά αλλά ανοίγεις γκάζι μέχρι 6000
στροφές, στιγμιαία, π.χ. 200 χιλιόμετρα, κλείνεις γκάζι, πας 120 για λίγο και πάλι
6000 στροφές, ΣΥΝΕΧΕΙΑ ! εναλλαγή από 3000 στρ.(έστω 120 χιλ/τρα) σε 6000.
Εννοείται ότι προσέχεις και την κυκλοφορία οχημάτων, άρα πας από 11.00 έως 13.00.
3. Αφού αλλάξεις φίλτρο και λάδια, με 50 χιλιόμετρα στο κοντέρ πλέον, φεύγεις ένα
ταξιδάκι Θεσσαλονίκη Σαββατοκύριακο και επιστρέφοντας κάνεις το πρώτο σέρβις,
με αλλαγή τού δεύτερου φίλτρου λαδιού και λαδιών που έχεις ήδη αγοράσει.
Στο ταξίδι κινείσαι κανονικά, όπως γουστάρεις, τράβα π.χ. 200 στις ευθείες Λάρισας
ΑΛΛΑ όταν σταματήσεις για ανεφοδιασμό μετά τη Λαμία, η μηχανή πρέπει να
ΚΡΥΩΣΕΙ ΤΕΛΕΙΩΣ (άρα η στάση θα πάρει μια ώρα οπωσδήποτε, συνδύασε το με
μπάνιο ή φαγητό). Όταν φτάσεις Θεσ/κη, πάλι θα την αφήσεις να κρυώσει τελείως.
Κάνεις το ίδιο και στην επιστροφή, κάνεις το πρώτο σέρβις και το στρώσιμο ΤΕΛΕΙΩΣΕ !
Καλές βόλτες.
Τα μοντέρνα μηχανάκια λόγω πολύ καλών εργαλειομηχανών τού κατασκευαστή, σε ένα μόνο εξάρτημα θέλουν στρώσιμο.
Το πιστόνι και τα ελατήρια του !! Τίποτε άλλο. (Εννοείται για τα λάστιχα..)
Ακολούθησε ΑΥΣΤΗΡΑ τα παρακάτω :
1. Παραγγέλνεις δύο γνήσια φίλτρα λαδιού, λάδια και κανονίζεις σε ποιο συνεργείο θα τα
αλλάξεις.
2. Βγαίνεις στην Αττική οδό πάς μέχρι την Μάνδρα, έξοδος 1, γυρνάς και πας
στο αεροδρόμιο, γυρνάς πάλι μέχρι την Μάνδρα, επιστρέφεις σε όποια έξοδο πρός
το σημείο αλλαγής φίλτρου και λαδιών.
Όσο είσαι στην Αττική οδό ΔΕΝ οδηγείς σταθερά αλλά ανοίγεις γκάζι μέχρι 6000
στροφές, στιγμιαία, π.χ. 200 χιλιόμετρα, κλείνεις γκάζι, πας 120 για λίγο και πάλι
6000 στροφές, ΣΥΝΕΧΕΙΑ ! εναλλαγή από 3000 στρ.(έστω 120 χιλ/τρα) σε 6000.
Εννοείται ότι προσέχεις και την κυκλοφορία οχημάτων, άρα πας από 11.00 έως 13.00.
3. Αφού αλλάξεις φίλτρο και λάδια, με 50 χιλιόμετρα στο κοντέρ πλέον, φεύγεις ένα
ταξιδάκι Θεσσαλονίκη Σαββατοκύριακο και επιστρέφοντας κάνεις το πρώτο σέρβις,
με αλλαγή τού δεύτερου φίλτρου λαδιού και λαδιών που έχεις ήδη αγοράσει.
Στο ταξίδι κινείσαι κανονικά, όπως γουστάρεις, τράβα π.χ. 200 στις ευθείες Λάρισας
ΑΛΛΑ όταν σταματήσεις για ανεφοδιασμό μετά τη Λαμία, η μηχανή πρέπει να
ΚΡΥΩΣΕΙ ΤΕΛΕΙΩΣ (άρα η στάση θα πάρει μια ώρα οπωσδήποτε, συνδύασε το με
μπάνιο ή φαγητό). Όταν φτάσεις Θεσ/κη, πάλι θα την αφήσεις να κρυώσει τελείως.
Κάνεις το ίδιο και στην επιστροφή, κάνεις το πρώτο σέρβις και το στρώσιμο ΤΕΛΕΙΩΣΕ !
Καλές βόλτες.
thanoss
Μέλος
- Εγγρ.
- 26 Φεβ 2007
- Μηνύματα
- 5.295
- Like
- 21
- Πόντοι
- 66
ωραιος τροπος.....αλλα κατι ξεχασες να προσθεσεις.....ΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΣΩΣΤΟ ΣΤΡΩΣΙΜΟ
Τα μοντέρνα μηχανάκια λόγω πολύ καλών εργαλειομηχανών τού κατασκευαστή, σε ένα μόνο εξάρτημα θέλουν στρώσιμο.
Το πιστόνι και τα ελατήρια του !! Τίποτε άλλο. (Εννοείται για τα λάστιχα..)
Ακολούθησε ΑΥΣΤΗΡΑ τα παρακάτω :
1. Παραγγέλνεις δύο γνήσια φίλτρα λαδιού, λάδια και κανονίζεις σε ποιο συνεργείο θα τα
αλλάξεις.
2. Βγαίνεις στην Αττική οδό πάς μέχρι την Μάνδρα, έξοδος 1, γυρνάς και πας
στο αεροδρόμιο, γυρνάς πάλι μέχρι την Μάνδρα, επιστρέφεις σε όποια έξοδο πρός
το σημείο αλλαγής φίλτρου και λαδιών.
Όσο είσαι στην Αττική οδό ΔΕΝ οδηγείς σταθερά αλλά ανοίγεις γκάζι μέχρι 6000
στροφές, στιγμιαία, π.χ. 200 χιλιόμετρα, κλείνεις γκάζι, πας 120 για λίγο και πάλι
6000 στροφές, ΣΥΝΕΧΕΙΑ ! εναλλαγή από 3000 στρ.(έστω 120 χιλ/τρα) σε 6000.
Εννοείται ότι προσέχεις και την κυκλοφορία οχημάτων, άρα πας από 11.00 έως 13.00.
3. Αφού αλλάξεις φίλτρο και λάδια, με 50 χιλιόμετρα στο κοντέρ πλέον, φεύγεις ένα
ταξιδάκι Θεσσαλονίκη Σαββατοκύριακο και επιστρέφοντας κάνεις το πρώτο σέρβις,
με αλλαγή τού δεύτερου φίλτρου λαδιού και λαδιών που έχεις ήδη αγοράσει.
Στο ταξίδι κινείσαι κανονικά, όπως γουστάρεις, τράβα π.χ. 200 στις ευθείες Λάρισας
ΑΛΛΑ όταν σταματήσεις για ανεφοδιασμό μετά τη Λαμία, η μηχανή πρέπει να
ΚΡΥΩΣΕΙ ΤΕΛΕΙΩΣ (άρα η στάση θα πάρει μια ώρα οπωσδήποτε, συνδύασε το με
μπάνιο ή φαγητό). Όταν φτάσεις Θεσ/κη, πάλι θα την αφήσεις να κρυώσει τελείως.
Κάνεις το ίδιο και στην επιστροφή, κάνεις το πρώτο σέρβις και το στρώσιμο ΤΕΛΕΙΩΣΕ !
Καλές βόλτες.
ποσο κοστιζει το ολο το πακετακι με τα γνησια λαδια-σερβις? η βολτα στην Θεσ/νικη+βενζινες? και αν σε πιασει η τροχαια στην ατικη οδο την ωρα που ανοιγεις 6.000 στρ....!!
Όντως έτσι είναι. Το πολύ στρώσιμο και με λίγες στροφές είναι για μένα ξεπερασμένο. Όλοι οι κινητήρες έχουνε πια επιστρώσεις Νικασίλ (η παρόμοια) στους κυλίνδρους αντί των παλιών μαντεμένιων χιτωνίων. Αλλά εκτός από το σετ έμβολο-ελατήρια, η γνώμη μου είναι ότι και το κιβώτιο θέλει λιγο στρώσιμο γι αυτό προτείνω ορεινή διαδρομή με πολλά ανεβοκατεβάσματα ταχυτήτων πριν το ταξίδι για να φύγει λίγο η αγριάδα από τις φουρκέτες.ΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΣΩΣΤΟ ΣΤΡΩΣΙΜΟ
Τα μοντέρνα μηχανάκια λόγω πολύ καλών εργαλειομηχανών τού κατασκευαστή, σε ένα μόνο εξάρτημα θέλουν στρώσιμο.
Το πιστόνι και τα ελατήρια του !! Τίποτε άλλο. (Εννοείται για τα λάστιχα..)
Ακολούθησε ΑΥΣΤΗΡΑ τα παρακάτω :
1. Παραγγέλνεις δύο γνήσια φίλτρα λαδιού, λάδια και κανονίζεις σε ποιο συνεργείο θα τα
αλλάξεις.
2. Βγαίνεις στην Αττική οδό πάς μέχρι την Μάνδρα, έξοδος 1, γυρνάς και πας
στο αεροδρόμιο, γυρνάς πάλι μέχρι την Μάνδρα, επιστρέφεις σε όποια έξοδο πρός
το σημείο αλλαγής φίλτρου και λαδιών.
Όσο είσαι στην Αττική οδό ΔΕΝ οδηγείς σταθερά αλλά ανοίγεις γκάζι μέχρι 6000
στροφές, στιγμιαία, π.χ. 200 χιλιόμετρα, κλείνεις γκάζι, πας 120 για λίγο και πάλι
6000 στροφές, ΣΥΝΕΧΕΙΑ ! εναλλαγή από 3000 στρ.(έστω 120 χιλ/τρα) σε 6000.
Εννοείται ότι προσέχεις και την κυκλοφορία οχημάτων, άρα πας από 11.00 έως 13.00.
3. Αφού αλλάξεις φίλτρο και λάδια, με 50 χιλιόμετρα στο κοντέρ πλέον, φεύγεις ένα
ταξιδάκι Θεσσαλονίκη Σαββατοκύριακο και επιστρέφοντας κάνεις το πρώτο σέρβις,
με αλλαγή τού δεύτερου φίλτρου λαδιού και λαδιών που έχεις ήδη αγοράσει.
Στο ταξίδι κινείσαι κανονικά, όπως γουστάρεις, τράβα π.χ. 200 στις ευθείες Λάρισας
ΑΛΛΑ όταν σταματήσεις για ανεφοδιασμό μετά τη Λαμία, η μηχανή πρέπει να
ΚΡΥΩΣΕΙ ΤΕΛΕΙΩΣ (άρα η στάση θα πάρει μια ώρα οπωσδήποτε, συνδύασε το με
μπάνιο ή φαγητό). Όταν φτάσεις Θεσ/κη, πάλι θα την αφήσεις να κρυώσει τελείως.
Κάνεις το ίδιο και στην επιστροφή, κάνεις το πρώτο σέρβις και το στρώσιμο ΤΕΛΕΙΩΣΕ !
Καλές βόλτες.
Μια ακόμα παράμετρος: Στρώσιμο, τουλάχιστον 1000 χλμ. χρειάζονται και ΤΑ ΦΡΕΝΑ
Άντε Πάθος, τελείωνε, πάρε την Εγγλέζα να εφαρμόσεις τα παραπάνω.
Φίλε thanoss,
Τι "μιζέριες" είναι αυτές ; Πληρώνεις 5 - 8- 10 χιλιάδες ευρούδια.
Τα λάδια και φίλτρα θα τα πληρώσεις για να έχεις ένα μοτέρ/σαζμάν σωστό. Δίνεις
τόσα λεφτά και σκέφτεσαι 100€ ;
Και ευτυχώς ο μέγας Bonbenito συμπλήρωσε ΣΩΣΤΑΑΑ και για σαζμάν-φρένα !
Τα μηχανάκια τα παίρνουμε για να φεύγουμε μακρυά από τους βαρβάρους και τις άθλιες πόλεις μας, (έτσι που τις καταντήσαμε). Αν τα 'χουμε για καφέ και χαβαλέ στα ..λιμανάκια μόνο, δεκτό, αλλά δεν απευθυνόμαστε - οι ταξιδιάρηδες - σε αυτή την μηχανόβια και απόλυτα σεβαστή άποψη.
Βγαίνουμε Ευρώπη πολλά χρόνια. Είναι κρίμα να βλέπω όλο και λιγότερους νέους να βγαίνουν έξω. Παράδειγμα : Το Πάσχα που μάς πέρασε πήγα πέντε μέρες στα Ελληνόφωνα χωριά Κάτω Ιταλίας (Μπάρι-Λέτσε και τέλος στο νοτιώτερο σημείο της Ιταλίας). Με όλα μέσα μού στοίχισε 400€, μόνος. Έ, λοιπόν, θεωρώ πολύ άθλιο, ότι είμασταν όλο κι όλο τέσσερις μηχανές στο καράβι για Ιταλία. Δύο πηγαίνανε Σικελία, ένας Ρώμη.
Αυτά για την ώρα..
Τι "μιζέριες" είναι αυτές ; Πληρώνεις 5 - 8- 10 χιλιάδες ευρούδια.
Τα λάδια και φίλτρα θα τα πληρώσεις για να έχεις ένα μοτέρ/σαζμάν σωστό. Δίνεις
τόσα λεφτά και σκέφτεσαι 100€ ;
Και ευτυχώς ο μέγας Bonbenito συμπλήρωσε ΣΩΣΤΑΑΑ και για σαζμάν-φρένα !
Τα μηχανάκια τα παίρνουμε για να φεύγουμε μακρυά από τους βαρβάρους και τις άθλιες πόλεις μας, (έτσι που τις καταντήσαμε). Αν τα 'χουμε για καφέ και χαβαλέ στα ..λιμανάκια μόνο, δεκτό, αλλά δεν απευθυνόμαστε - οι ταξιδιάρηδες - σε αυτή την μηχανόβια και απόλυτα σεβαστή άποψη.
Βγαίνουμε Ευρώπη πολλά χρόνια. Είναι κρίμα να βλέπω όλο και λιγότερους νέους να βγαίνουν έξω. Παράδειγμα : Το Πάσχα που μάς πέρασε πήγα πέντε μέρες στα Ελληνόφωνα χωριά Κάτω Ιταλίας (Μπάρι-Λέτσε και τέλος στο νοτιώτερο σημείο της Ιταλίας). Με όλα μέσα μού στοίχισε 400€, μόνος. Έ, λοιπόν, θεωρώ πολύ άθλιο, ότι είμασταν όλο κι όλο τέσσερις μηχανές στο καράβι για Ιταλία. Δύο πηγαίνανε Σικελία, ένας Ρώμη.
Αυτά για την ώρα..
Επισκέπτης
Άντε Πάθος, τελείωνε, πάρε την Εγγλέζα να εφαρμόσεις τα παραπάνω.
πλησιάζει ;)
gabadoo
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 14 Μαρ 2007
- Μηνύματα
- 10.664
- Like
- 2
- Πόντοι
- 166
Φίλε thanoss,
Τι "μιζέριες" είναι αυτές ; Πληρώνεις 5 - 8- 10 χιλιάδες ευρούδια.
Τα λάδια και φίλτρα θα τα πληρώσεις για να έχεις ένα μοτέρ/σαζμάν σωστό. Δίνεις
τόσα λεφτά και σκέφτεσαι 100€ ;
Και ευτυχώς ο μέγας Bonbenito συμπλήρωσε ΣΩΣΤΑΑΑ και για σαζμάν-φρένα !
Τα μηχανάκια τα παίρνουμε για να φεύγουμε μακρυά από τους βαρβάρους και τις άθλιες πόλεις μας, (έτσι που τις καταντήσαμε). Αν τα 'χουμε για καφέ και χαβαλέ στα ..λιμανάκια μόνο, δεκτό, αλλά δεν απευθυνόμαστε - οι ταξιδιάρηδες - σε αυτή την μηχανόβια και απόλυτα σεβαστή άποψη.
Βγαίνουμε Ευρώπη πολλά χρόνια. Είναι κρίμα να βλέπω όλο και λιγότερους νέους να βγαίνουν έξω. Παράδειγμα : Το Πάσχα που μάς πέρασε πήγα πέντε μέρες στα Ελληνόφωνα χωριά Κάτω Ιταλίας (Μπάρι-Λέτσε και τέλος στο νοτιώτερο σημείο της Ιταλίας). Με όλα μέσα μού στοίχισε 400€, μόνος. Έ, λοιπόν, θεωρώ πολύ άθλιο, ότι είμασταν όλο κι όλο τέσσερις μηχανές στο καράβι για Ιταλία. Δύο πηγαίνανε Σικελία, ένας Ρώμη.
Αυτά για την ώρα..
Εδω που τα λεμε....παμε καμμια Σαλονικα;
Ετσι για πλακα
Και για καφε στην Κρηνη
Εισαι μπαμπαλη μου;
Με εναν ορο
Θα παρω εγω την δικη σου....χαχαχαχαχ
ΓκρρρρρρρΕδω που τα λεμε....παμε καμμια Σαλονικα;
Ετσι για πλακα
Και για καφε στην Κρηνη
Εισαι μπαμπαλη μου;
Με εναν ορο
Θα παρω εγω την δικη σου....χαχαχαχαχ
Altec73
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 13 Φεβ 2006
- Μηνύματα
- 10.475
- Κριτικές
- 5
- Like
- 68.382
- Πόντοι
- 12.056
πλησιάζει ;)
Αντε τελειωνε...τσουρεκια μας τα εκανες...
Μεχρι να το αποφασισεις θα αλλαξει μοντελο και θα τον πιεις..
Μπα, θα πάρει σε προσφορά αυτή που του αρέσει ό)Αντε τελειωνε...τσουρεκια μας τα εκανες...
Μεχρι να το αποφασισεις θα αλλαξει μοντελο και θα τον πιεις..
Κανείς δεν αμφέβαλλε ποτέ για τα καλά σου κονε και τα ακόμα καλύτερα αισθήματά σου. Γειά σου ρε Βοθρε κιμπάρη!σε τι μπορο να βοθισο,εγο εγο ιμε προθιμοσ να σασ κανο κονε με καμια αντιπροσοπια
Altec73
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 13 Φεβ 2006
- Μηνύματα
- 10.475
- Κριτικές
- 5
- Like
- 68.382
- Πόντοι
- 12.056
σε τι μπορο να βοθισο,εγο εγο ιμε προθιμοσ να σασ κανο κονε με καμια αντιπροσοπια
Μπορεις να μου βρεις μοτερ SUZUKI TLR 1000?????
ινε κεροσ κολιτι να ανβαπτιστιτε,τοσι βροχι εχετε φαι ,οτι θελετε Βολβο,Μαν,Μερτσεντε,Σκανια,Νταφ,Ρενο(ινε ζιμιαρικα),ΜΑΓΚΚανείς δεν αμφέβαλλε ποτέ για τα καλά σου κονε και τα ακόμα καλύτερα αισθήματά σου. Γειά σου ρε Βοθρε κιμπάρη!
οτι θετε και για διπλομα εγο ιμε εδο σε τρισ μερουλεσ τοχετε,εχι και κρεβατι αμα θετε
Τι να πληρώνεις κομπλέ μοτέρ. Εκκεντροφόροι, ηλεκτρονική και σώματα τροφοδοσίας σου χρειάζονται. Επίσης, νομίζω και βαλ΄βιδες που είναι λίγο μεγαλύτερες, αλλά αυτό δεν είναι πρόβλημα αφού μπορείς να φρεζάρεις τις έδρες σε καλό μηχανουργείο και να βάλεις μεγαλύτερες με σκληρότερα ελατήρια.Μπορεις να μου βρεις μοτερ SUZUKI TLR 1000?????
και ανοχεσ κινιτιρα ????Τι να πληρώνεις κομπλέ μοτέρ. Εκκεντροφόροι, ηλεκτρονική και σώματα τροφοδοσίας σου χρειάζονται. Επίσης, νομίζω και βαλ΄βιδες που είναι λίγο μεγαλύτερες, αλλά αυτό δεν είναι πρόβλημα αφού μπορείς να φρεζάρεις τις έδρες σε καλό μηχανουργείο και να βάλεις μεγαλύτερες με σκληρότερα ελατήρια.
βαλε κεραμικαΟ κινητηρας αντεχει....
Φρενα που θα βρω να σταματαω