Νέα

Bourdela Bikers Club

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα ais8hsh
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 2K
  • Εμφανίσεις 79K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

tsinouko

Ανώτερος
Εγγρ.
28 Οκτ 2006
Μηνύματα
515
Κριτικές
20
Like
121
Πόντοι
6.045
Συμφωνω κι επαυξάνω συναγωνιστή νοτιζιμπάϊκερ.Δε γαμαω λάστιχα,αν και πρεπει να ομολογήσω ότι το συμμετρικο κοντοπούτανο,ο και πουτσομεζές αποκαλούμενος,ε την εχει τη χάρη του.Το περιστρεφεις,το αναποδογυρίζεις,το γλουτοβλενώνεις και γενικώς ειναι μια αίσθηση..μοτάρντ.LOL
 

Επισκέπτης
Συμφωνω κι επαυξάνω συναγωνιστή νοτιζιμπάϊκερ.Δε γαμαω λάστιχα,αν και πρεπει να ομολογήσω ότι το συμμετρικο κοντοπούτανο,ο και πουτσομεζές αποκαλούμενος,ε την εχει τη χάρη του.Το περιστρεφεις,το αναποδογυρίζεις,το γλουτοβλενώνεις και γενικώς ειναι μια αίσθηση..μοτάρντ.LOL
...μου'χει μεινει απωθημενο , απ'την πρωην συζυγο μου ... 1.55 / 45 ...ΔΕΝ ΞΕΧΝΩ !...ε , μαααααααα
 

akis51

Μέλος
Εγγρ.
16 Φεβ 2008
Μηνύματα
32
Like
0
Πόντοι
0
Ωρέ τεκνά, αφήστε τα λόγια και μαζέψτε κανα φραγκο για κάτω, να σάς γραπώσουν τα 150/40  τον πούτσο και τότε θα δείτε τι σημαίνει σλικ φαγωμένο..  Πως είπατε ; Μεταξουργείοοο ;
Ε, καμμία σχέση, τσιρτσινάμπες μου. Για μπείτε στο θρεντ των Ταυλανδόπληκτων να δείτε κλάμααα όταν γυρνάνε στο Ελλαδιστάν βλαστημώντας..
 

akis51

Μέλος
Εγγρ.
16 Φεβ 2008
Μηνύματα
32
Like
0
Πόντοι
0
ΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΣΩΣΤΟ ΣΤΡΩΣΙΜΟ

Τα μοντέρνα μηχανάκια λόγω πολύ καλών εργαλειομηχανών τού κατασκευαστή, σε ένα μόνο εξάρτημα θέλουν στρώσιμο.
Το πιστόνι και τα ελατήρια του !! Τίποτε άλλο.    (Εννοείται για τα λάστιχα..)

Ακολούθησε ΑΥΣΤΗΡΑ τα παρακάτω :

1. Παραγγέλνεις δύο γνήσια φίλτρα λαδιού, λάδια και κανονίζεις σε ποιο συνεργείο θα τα 
    αλλάξεις.

2. Βγαίνεις στην Αττική οδό πάς μέχρι την Μάνδρα, έξοδος 1, γυρνάς και πας
  στο αεροδρόμιο, γυρνάς πάλι μέχρι την Μάνδρα, επιστρέφεις σε όποια έξοδο πρός
  το σημείο αλλαγής φίλτρου και λαδιών.

  Όσο είσαι στην Αττική οδό ΔΕΝ οδηγείς σταθερά αλλά ανοίγεις γκάζι μέχρι 6000
  στροφές, στιγμιαία, π.χ. 200 χιλιόμετρα, κλείνεις γκάζι, πας 120 για λίγο και πάλι   
  6000 στροφές, ΣΥΝΕΧΕΙΑ ! εναλλαγή από 3000 στρ.(έστω 120 χιλ/τρα) σε 6000.
  Εννοείται ότι προσέχεις και την κυκλοφορία οχημάτων, άρα πας από 11.00 έως 13.00.

 
3. Αφού αλλάξεις φίλτρο και λάδια, με 50 χιλιόμετρα στο κοντέρ πλέον, φεύγεις ένα
  ταξιδάκι Θεσσαλονίκη Σαββατοκύριακο και επιστρέφοντας κάνεις το πρώτο σέρβις,
  με αλλαγή τού δεύτερου φίλτρου λαδιού και λαδιών που έχεις ήδη αγοράσει.

    Στο ταξίδι κινείσαι κανονικά, όπως γουστάρεις, τράβα π.χ. 200 στις ευθείες Λάρισας 
    ΑΛΛΑ όταν σταματήσεις για ανεφοδιασμό μετά τη Λαμία, η μηχανή πρέπει να
    ΚΡΥΩΣΕΙ ΤΕΛΕΙΩΣ (άρα η στάση θα πάρει μια ώρα οπωσδήποτε, συνδύασε το με
    μπάνιο ή φαγητό).  Όταν φτάσεις Θεσ/κη, πάλι θα την αφήσεις να κρυώσει τελείως.
    Κάνεις το ίδιο και στην επιστροφή, κάνεις το πρώτο σέρβις και το στρώσιμο ΤΕΛΕΙΩΣΕ
!
   
    Καλές βόλτες.

 

thanoss

Μέλος
Εγγρ.
26 Φεβ 2007
Μηνύματα
5.295
Like
21
Πόντοι
66
ΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΣΩΣΤΟ ΣΤΡΩΣΙΜΟ

Τα μοντέρνα μηχανάκια λόγω πολύ καλών εργαλειομηχανών τού κατασκευαστή, σε ένα μόνο εξάρτημα θέλουν στρώσιμο.
Το πιστόνι και τα ελατήρια του !! Τίποτε άλλο.    (Εννοείται για τα λάστιχα..)

Ακολούθησε ΑΥΣΤΗΡΑ τα παρακάτω :

1. Παραγγέλνεις δύο γνήσια φίλτρα λαδιού, λάδια και κανονίζεις σε ποιο συνεργείο θα τα  
    αλλάξεις.

2. Βγαίνεις στην Αττική οδό πάς μέχρι την Μάνδρα, έξοδος 1, γυρνάς και πας
   στο αεροδρόμιο, γυρνάς πάλι μέχρι την Μάνδρα, επιστρέφεις σε όποια έξοδο πρός
   το σημείο αλλαγής φίλτρου και λαδιών.

   Όσο είσαι στην Αττική οδό ΔΕΝ οδηγείς σταθερά αλλά ανοίγεις γκάζι μέχρι 6000
   στροφές, στιγμιαία, π.χ. 200 χιλιόμετρα, κλείνεις γκάζι, πας 120 για λίγο και πάλι   
   6000 στροφές, ΣΥΝΕΧΕΙΑ ! εναλλαγή από 3000 στρ.(έστω 120 χιλ/τρα) σε 6000.
   Εννοείται ότι προσέχεις και την κυκλοφορία οχημάτων, άρα πας από 11.00 έως 13.00.

  
3. Αφού αλλάξεις φίλτρο και λάδια, με 50 χιλιόμετρα στο κοντέρ πλέον, φεύγεις ένα
   ταξιδάκι Θεσσαλονίκη Σαββατοκύριακο και επιστρέφοντας κάνεις το πρώτο σέρβις,
   με αλλαγή τού δεύτερου φίλτρου λαδιού και λαδιών που έχεις ήδη αγοράσει.

    Στο ταξίδι κινείσαι κανονικά, όπως γουστάρεις, τράβα π.χ. 200 στις ευθείες Λάρισας 
    ΑΛΛΑ όταν σταματήσεις για ανεφοδιασμό μετά τη Λαμία, η μηχανή πρέπει να
    ΚΡΥΩΣΕΙ ΤΕΛΕΙΩΣ (άρα η στάση θα πάρει μια ώρα οπωσδήποτε, συνδύασε το με
    μπάνιο ή φαγητό).   Όταν φτάσεις Θεσ/κη, πάλι θα την αφήσεις να κρυώσει τελείως.
    Κάνεις το ίδιο και στην επιστροφή, κάνεις το πρώτο σέρβις και το στρώσιμο ΤΕΛΕΙΩΣΕ
!
   
     Καλές βόλτες.
ωραιος τροπος.....αλλα κατι ξεχασες να προσθεσεις.....
ποσο κοστιζει το ολο το πακετακι με τα γνησια λαδια-σερβις? η βολτα στην Θεσ/νικη+βενζινες? και αν σε πιασει η τροχαια στην ατικη οδο την ωρα που ανοιγεις 6.000 στρ....!!
 

bonbenito

Μέλος
Εγγρ.
12 Ιουλ 2008
Μηνύματα
1.683
Like
5
Πόντοι
16
ΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΣΩΣΤΟ ΣΤΡΩΣΙΜΟ

Τα μοντέρνα μηχανάκια λόγω πολύ καλών εργαλειομηχανών τού κατασκευαστή, σε ένα μόνο εξάρτημα θέλουν στρώσιμο.
Το πιστόνι και τα ελατήρια του !! Τίποτε άλλο.    (Εννοείται για τα λάστιχα..)

Ακολούθησε ΑΥΣΤΗΡΑ τα παρακάτω :

1. Παραγγέλνεις δύο γνήσια φίλτρα λαδιού, λάδια και κανονίζεις σε ποιο συνεργείο θα τα   
    αλλάξεις.

2. Βγαίνεις στην Αττική οδό πάς μέχρι την Μάνδρα, έξοδος 1, γυρνάς και πας
   στο αεροδρόμιο, γυρνάς πάλι μέχρι την Μάνδρα, επιστρέφεις σε όποια έξοδο πρός
   το σημείο αλλαγής φίλτρου και λαδιών.

   Όσο είσαι στην Αττική οδό ΔΕΝ οδηγείς σταθερά αλλά ανοίγεις γκάζι μέχρι 6000
   στροφές, στιγμιαία, π.χ. 200 χιλιόμετρα, κλείνεις γκάζι, πας 120 για λίγο και πάλι   
   6000 στροφές, ΣΥΝΕΧΕΙΑ ! εναλλαγή από 3000 στρ.(έστω 120 χιλ/τρα) σε 6000.
   Εννοείται ότι προσέχεις και την κυκλοφορία οχημάτων, άρα πας από 11.00 έως 13.00.

   
3. Αφού αλλάξεις φίλτρο και λάδια, με 50 χιλιόμετρα στο κοντέρ πλέον, φεύγεις ένα
   ταξιδάκι Θεσσαλονίκη Σαββατοκύριακο και επιστρέφοντας κάνεις το πρώτο σέρβις,
   με αλλαγή τού δεύτερου φίλτρου λαδιού και λαδιών που έχεις ήδη αγοράσει.

    Στο ταξίδι κινείσαι κανονικά, όπως γουστάρεις, τράβα π.χ. 200 στις ευθείες Λάρισας 
    ΑΛΛΑ όταν σταματήσεις για ανεφοδιασμό μετά τη Λαμία, η μηχανή πρέπει να
    ΚΡΥΩΣΕΙ ΤΕΛΕΙΩΣ (άρα η στάση θα πάρει μια ώρα οπωσδήποτε, συνδύασε το με
    μπάνιο ή φαγητό).   Όταν φτάσεις Θεσ/κη, πάλι θα την αφήσεις να κρυώσει τελείως.
    Κάνεις το ίδιο και στην επιστροφή, κάνεις το πρώτο σέρβις και το στρώσιμο ΤΕΛΕΙΩΣΕ
!
   
     Καλές βόλτες.
Όντως έτσι είναι. Το πολύ στρώσιμο και με λίγες στροφές είναι για μένα ξεπερασμένο. Όλοι οι κινητήρες έχουνε πια επιστρώσεις Νικασίλ (η παρόμοια) στους κυλίνδρους αντί των παλιών μαντεμένιων χιτωνίων. Αλλά εκτός από το σετ έμβολο-ελατήρια, η γνώμη μου είναι ότι και το κιβώτιο θέλει λιγο στρώσιμο γι αυτό προτείνω ορεινή διαδρομή με πολλά ανεβοκατεβάσματα ταχυτήτων πριν το ταξίδι για να φύγει λίγο η αγριάδα από τις φουρκέτες.
Μια ακόμα παράμετρος: Στρώσιμο, τουλάχιστον 1000 χλμ. χρειάζονται και ΤΑ ΦΡΕΝΑ
Άντε Πάθος, τελείωνε, πάρε την Εγγλέζα να εφαρμόσεις τα παραπάνω.
 

akis51

Μέλος
Εγγρ.
16 Φεβ 2008
Μηνύματα
32
Like
0
Πόντοι
0
Φίλε thanoss,

Τι "μιζέριες" είναι αυτές ; Πληρώνεις 5 - 8- 10 χιλιάδες ευρούδια.
Τα λάδια και φίλτρα θα τα πληρώσεις για να έχεις ένα μοτέρ/σαζμάν σωστό. Δίνεις
τόσα λεφτά και σκέφτεσαι 100€ ;

Και ευτυχώς ο μέγας Bonbenito συμπλήρωσε ΣΩΣΤΑΑΑ και για σαζμάν-φρένα !

Τα μηχανάκια τα παίρνουμε για να φεύγουμε μακρυά από τους βαρβάρους και τις άθλιες πόλεις μας, (έτσι που τις καταντήσαμε). Αν τα 'χουμε για καφέ και χαβαλέ στα ..λιμανάκια μόνο, δεκτό, αλλά δεν απευθυνόμαστε - οι ταξιδιάρηδες - σε αυτή την μηχανόβια και απόλυτα σεβαστή άποψη.

Βγαίνουμε Ευρώπη πολλά χρόνια. Είναι κρίμα να βλέπω όλο και λιγότερους νέους να βγαίνουν έξω. Παράδειγμα : Το Πάσχα που μάς πέρασε πήγα πέντε μέρες στα Ελληνόφωνα χωριά Κάτω Ιταλίας (Μπάρι-Λέτσε και τέλος στο νοτιώτερο σημείο της Ιταλίας). Με όλα μέσα μού στοίχισε 400€, μόνος. Έ, λοιπόν, θεωρώ πολύ άθλιο, ότι είμασταν όλο κι όλο τέσσερις μηχανές στο καράβι για Ιταλία. Δύο πηγαίνανε Σικελία, ένας Ρώμη.

Αυτά για την ώρα..
 

gabadoo

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
14 Μαρ 2007
Μηνύματα
10.664
Like
2
Πόντοι
166
Φίλε thanoss,

Τι "μιζέριες" είναι αυτές ; Πληρώνεις 5 - 8- 10 χιλιάδες ευρούδια.
Τα λάδια και φίλτρα θα τα πληρώσεις για να έχεις ένα μοτέρ/σαζμάν σωστό. Δίνεις
τόσα λεφτά και σκέφτεσαι 100€ ;

Και ευτυχώς ο μέγας Bonbenito συμπλήρωσε ΣΩΣΤΑΑΑ και για σαζμάν-φρένα !

Τα μηχανάκια τα παίρνουμε για να φεύγουμε μακρυά από τους βαρβάρους και τις άθλιες πόλεις μας, (έτσι που τις καταντήσαμε). Αν τα 'χουμε για καφέ και χαβαλέ στα ..λιμανάκια μόνο, δεκτό, αλλά δεν απευθυνόμαστε - οι ταξιδιάρηδες - σε αυτή την μηχανόβια και απόλυτα σεβαστή άποψη.

Βγαίνουμε Ευρώπη πολλά χρόνια. Είναι κρίμα να βλέπω όλο και λιγότερους νέους να βγαίνουν έξω. Παράδειγμα : Το Πάσχα που μάς πέρασε πήγα πέντε μέρες στα Ελληνόφωνα χωριά Κάτω Ιταλίας (Μπάρι-Λέτσε και τέλος στο νοτιώτερο σημείο της Ιταλίας). Με όλα μέσα μού στοίχισε 400€, μόνος. Έ, λοιπόν, θεωρώ πολύ άθλιο, ότι είμασταν όλο κι όλο τέσσερις μηχανές στο καράβι για Ιταλία. Δύο πηγαίνανε Σικελία, ένας Ρώμη.

Αυτά για την ώρα..

  Εδω που τα λεμε....παμε καμμια Σαλονικα;
  Ετσι για πλακα
  Και για καφε στην Κρηνη
  Εισαι μπαμπαλη μου;

  Με εναν ορο
  Θα παρω εγω την δικη σου....χαχαχαχαχ
 

vothros

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
1 Απρ 2007
Μηνύματα
11.112
Κριτικές
3
Like
5
Πόντοι
166
σε τι μπορο να βοθισο,εγο εγο ιμε προθιμοσ να σασ κανο κονε με καμια αντιπροσοπια
 

bonbenito

Μέλος
Εγγρ.
12 Ιουλ 2008
Μηνύματα
1.683
Like
5
Πόντοι
16
σε τι μπορο να βοθισο,εγο εγο ιμε προθιμοσ να σασ κανο κονε με καμια αντιπροσοπια
Κανείς δεν αμφέβαλλε ποτέ για τα καλά σου κονε και τα ακόμα καλύτερα αισθήματά σου. Γειά σου ρε Βοθρε κιμπάρη!
 

vothros

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
1 Απρ 2007
Μηνύματα
11.112
Κριτικές
3
Like
5
Πόντοι
166
Κανείς δεν αμφέβαλλε ποτέ για τα καλά σου κονε και τα ακόμα καλύτερα αισθήματά σου. Γειά σου ρε Βοθρε κιμπάρη!
ινε κεροσ κολιτι να ανβαπτιστιτε,τοσι βροχι εχετε φαι ,οτι θελετε Βολβο,Μαν,Μερτσεντε,Σκανια,Νταφ,Ρενο(ινε ζιμιαρικα),ΜΑΓΚ
οτι θετε και για διπλομα εγο ιμε εδο σε τρισ μερουλεσ τοχετε,εχι και κρεβατι αμα θετε
 

bonbenito

Μέλος
Εγγρ.
12 Ιουλ 2008
Μηνύματα
1.683
Like
5
Πόντοι
16
Μπορεις να μου βρεις μοτερ SUZUKI TLR 1000?????
:rockon: :rockon: :rockon: :rockon:
Τι να πληρώνεις κομπλέ μοτέρ. Εκκεντροφόροι, ηλεκτρονική και σώματα τροφοδοσίας σου χρειάζονται. Επίσης, νομίζω και βαλ΄βιδες που είναι λίγο μεγαλύτερες, αλλά αυτό δεν είναι πρόβλημα αφού μπορείς να φρεζάρεις τις έδρες σε καλό μηχανουργείο και να βάλεις μεγαλύτερες με σκληρότερα ελατήρια.
 

vothros

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
1 Απρ 2007
Μηνύματα
11.112
Κριτικές
3
Like
5
Πόντοι
166
Τι να πληρώνεις κομπλέ μοτέρ. Εκκεντροφόροι, ηλεκτρονική και σώματα τροφοδοσίας σου χρειάζονται. Επίσης, νομίζω και βαλ΄βιδες που είναι λίγο μεγαλύτερες, αλλά αυτό δεν είναι πρόβλημα αφού μπορείς να φρεζάρεις τις έδρες σε καλό μηχανουργείο και να βάλεις μεγαλύτερες με σκληρότερα ελατήρια.
και ανοχεσ κινιτιρα ????
 

Altec73

Ανώτατος
Εγγρ.
13 Φεβ 2006
Μηνύματα
10.475
Κριτικές
5
Like
68.382
Πόντοι
12.056
Ο κινητηρας αντεχει....

Φρενα που θα βρω να σταματαω  :2funny: :2funny: :2funny:
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom