Νέα

Bourdela Bikers Club

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα ais8hsh
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 2K
  • Εμφανίσεις 79K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 3 άτομα (0 μέλη και 3 επισκέπτες)

gabadoo

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
14 Μαρ 2007
Μηνύματα
10.664
Like
2
Πόντοι
166
Αν ειχα στρώμα...πρόβλημα. Αλήθεια, πως ξεχωρίζετε τα μηχανάκια σας εσεις οι στρωματαδες;

  Αυτο οντως ειναι προβλημα..

  Ευτυχως το δικο μου ειναι δεκτικο στην εκπαιδευση και ακουει οταν του σφυραω...

  Γιατι ξερει οτι αν μου αρχισει τις τζιριτζαντζουλες και τις ανυπακοες.....,η Ιταλιδα κομισσα δεν ειναι μακρια

 
 

Enforcer

Μέλος
Εγγρ.
17 Μαΐ 2007
Μηνύματα
5.439
Like
9
Πόντοι
66
Μπα, το σουζούκι δε θα κάνει κόλπα. Καλο μηχανακι ειναι, απλά αυτό και το 1200GS έγιναν κάπως πιο δημοφιλή από όσο θα έπρεπε

Θα μαζευτούμε, τι θα γίνει;
 

talos43

Μέλος
Εγγρ.
7 Φεβ 2006
Μηνύματα
9.547
Like
9
Πόντοι
66
ναι.....να ακούσουμε και ...μανακό...,μας έλειψε.... :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny:
 

tomito

Moderator
Γλομπεο-στέλεχος
Εγγρ.
15 Μαΐ 2006
Μηνύματα
10.311
Κριτικές
3
Like
164
Πόντοι
166
εδώ θα ήταν κορυφαίο να δώσουμε το παρών  :2funny: :2funny: :2funny: :rockon:
 

Συνημμένα

  • 21_30_03_08_10_13_24.jpg
    21_30_03_08_10_13_24.jpg
    144,7 KB · Εμφανίσεις: 16

gabadoo

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
14 Μαρ 2007
Μηνύματα
10.664
Like
2
Πόντοι
166
  Μολις γυρισω Αθηνα,ειναι δικο μου....

  Πεστε μου τα καλοριζικα απο τωρα.....
 

Συνημμένα

  • DSC01085.JPG
    DSC01085.JPG
    233 KB · Εμφανίσεις: 34
  • DSC01087.JPG
    DSC01087.JPG
    227,8 KB · Εμφανίσεις: 23

stavros51

Moderator
Γλομπεο-στέλεχος
Εγγρ.
4 Νοε 2005
Μηνύματα
6.869
Like
60
Πόντοι
66

Συνημμένα

  • Sturgis01.jpg
    Sturgis01.jpg
    148,2 KB · Εμφανίσεις: 15
  • Sturgis02.jpg
    Sturgis02.jpg
    136,5 KB · Εμφανίσεις: 11
  • Sturgis03.jpg
    Sturgis03.jpg
    91,7 KB · Εμφανίσεις: 10
  • Sturgis04.jpg
    Sturgis04.jpg
    119 KB · Εμφανίσεις: 11

Enforcer

Μέλος
Εγγρ.
17 Μαΐ 2007
Μηνύματα
5.439
Like
9
Πόντοι
66
Στηρίζω την πρόταση σταύρου πενηνταένα για αμερική. Θα το κάνουμε όπως οι κάτοχοι Χαρλευ εδω στην Ελλάδα. Θα βάλουμε τις μηχανές στο καράβι.

τομιτο, προσωπικά δεν ξαναπάω πελοπόννησο. Για μένα το μέρος αυτό δεν υπάρχει πια.

Γκάμπα, τι ειναι αυτό που πήρες; Καλορίζικο και καλοτάξιδο αλλά...ειναι μηχανή για 19χρονα

Και σε υπολόγιζα για τη λέσχη φίλων κλασσικής. Θα πίναμε τήλιο και χαμομήλι αντι να τρέχεις με 4κύλινδρα V απο δω και απο κει.

 

prozac+

Μέλος
Εγγρ.
11 Απρ 2008
Μηνύματα
36
Like
0
Πόντοι
0
Στηρίζω την πρόταση σταύρου πενηνταένα για αμερική. Θα το κάνουμε όπως οι κάτοχοι Χαρλευ εδω στην Ελλάδα. Θα βάλουμε τις μηχανές στο καράβι.

Ποιό καράβι;;
Δεν ξέρεις τη γραμμή του ΟΣΕ Αθήνα-Θεσσαλονίκη με βαγόνι ειδικό για H-D??  :grin: :grin:
 

gabadoo

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
14 Μαρ 2007
Μηνύματα
10.664
Like
2
Πόντοι
166
Γκάμπα, τι ειναι αυτό που πήρες; Καλορίζικο και καλοτάξιδο αλλά...ειναι μηχανή για 19χρονα

Και σε υπολόγιζα για τη λέσχη φίλων κλασσικής. Θα πίναμε τήλιο και χαμομήλι αντι να τρέχεις με 4κύλινδρα V απο δω και απο κει.

  VFR 800 μοντ. 06 με 14.000χλμ

  Ενα τοσο αριστοκρατικο μοτοσακο σαν και αυτο δεν ειναι για 19χρονα
  Καινουργιο κοστιζει κοντα 14.000 ευρα
  Οι πιτσιρικαδες ονειρευονται Ρ-ενες και 150 αλογατα εστω και για την διαδρομη σπιτι-γραφειο
  Τι να τους πουν τα 110 της Βεφας;
  Ειναι οτι καλυτερο και ποιοτικοτερο και διαχρονικοτερο εχει βγαλει η HONDA...
  Φιλε Ενφο,αν θα την πας μια βολτα θα καταλαβεις....
  Μονομπρατσο,με τα καλα φρενα και το abs με τον ηλεκτρικο κινητηρα με το V-tec....
  Αλλο πραμα..
  Ποιοτητα λεμε,αν θα γυρισεις εστω και τον απλο διακοπτη των φωτων θα δεις την διαφορα...
  Ειναι κλασικο...
 

gabadoo

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
14 Μαρ 2007
Μηνύματα
10.664
Like
2
Πόντοι
166
                          [size=14pt]Honda VFR 800 VTEC [/size]
Το πολύ επιτυχημένο και διαχρονικό μοντέλο επιστρέφει, έχοντας δεκάδες βελτιώσεις σε πλαίσιο και κινητήρα, ελκυστική εμφάνιση και ακόμα πιο σπορ χαρακτήρα




Είναι τουριστική μοτοσικλέτα όταν λειτουργούν οι δύο βαλβίδες και σπορ όταν λειτουργούν και οι τέσσερις. Είναι η νέα… «πριγκίπισσα» των δρόμων, αφού σίγουρα δεν είναι τυχαίο ότι έχει κερδίσει πολλές φορές τον τίτλο της καλύτερης μοτοσικλέτας γενικής χρήσης.

Το νέο VFR ξεχωρίζει από το παλιό και οπωσδήποτε από οποιαδήποτε άλλη μοτοσικλέτα που κυκλοφορεί.

Η αισθητική της νέας μοτοσικλέτας, με τους τέσσερις προβολείς εμπρός σε σχήμα V και την ουρά με το ενιαίο φωτιστικό σώμα και τις δύο εξατμίσεις να προβάλουν ακριβώς από κάτω, αποτυπώνεται μια και καλή στη μνήμη σου.

Ο κινητήρας

Το σημαντικότερο νέο στοιχείο που έχει το VFR είναι το VTEC, μια τεχνολογία γνωστή από τα αυτοκίνητα εδώ και πολλά χρόνια. Σύμφωνα με αυτήν, στις χαμηλές και μέχρι τις μεσαίες στροφές (7.000 σ.α.λ.) λειτουργούν μόνο οι δύο από τις τέσσερις βαλβίδες σε κάθε κύλινδρο, πράγμα που στην πράξη έχει σαν αποτέλεσμα περισσότερη ροπή στις χαμηλές και μεσαίες στροφές.

Από τη στιγμή που η βελόνα του ταχύμετρου θα περάσει πάνω από τις 7.000 σ.α.λ., ο υδραυλικά κινούμενος πίρος σπρώχνει την καπελοθήκη προς τον εκκεντροφόρο, οπότε μπαίνουν σε λειτουργία και οι άλλες δύο βαλβίδες. Με το που θα ενεργοποιηθούν και οι 16 βαλβίδες, αλλάζει σημαντικά και ο ήχος. Ο μπάσος V-4 αρχίζει και γυρίζει σε πολύ εντονότερους ρυθμούς. Ανεβάζει αστραπιαία, αρκετά γρήγορα και με αίσθηση, αποδίδοντας 110 ίππους.

Η ζωή μαζί του

Το νέο VFR κάνει τη ζωή του αναβάτη του εύκολη. Αισθάνεσαι άνετα πάνω στη σέλα του και μπορείς να απολαύσεις σε κάθε διαδρομή το πόσο ισορροπημένη είναι η σταθερότητα της μοτοσικλέτας, με την ευκινησία της στις αλλαγές των κατευθύνσεων. Το VFR μπαίνει εύκολα στις στροφές, κρατάει τη γραμμή του με ακρίβεια και δεν αφήνει τις ανωμαλίες του οδοστρώματος να ταράξουν την ηρεμία του. Σημαντικό ρόλο σε αυτό παίζει και το καινούργιο πιρούνι με τα μεγαλύτερης διαμέτρου καλάμια (43άρια αντί για 41άρια του προηγούμενου μοντέλου). Ο συνεπιβάτης του VFR θα μείνει αρκετά ευχαριστημένος πάνω στη σέλα που του αναλογεί. Τα μαρσπιέ του συνεπιβάτη είναι τώρα σε χαμηλότερη θέση και επομένως φέρνουν τα πόδια σε πιο φυσιολογική γωνία. Για να μπορεί να προσαρμόζεται η ρύθμιση του αμορτισέρ στο επιπρόσθετο βάρος που συνεπάγεται το ταξίδι με το συνεπιβάτη και τις βαλίτσες (αξεσουάρ της Honda στο χρώμα της μοτοσικλέτας) υπάρχει μία στρόφιγγα σε εύκολα προσεγγίσιμο σημείο
 

Enforcer

Μέλος
Εγγρ.
17 Μαΐ 2007
Μηνύματα
5.439
Like
9
Πόντοι
66
Γκάμπα σε πειράζω

Καλό το μοτοσακό. Το έχω οδηγήσει γιατί το έχει φίλος.

Καλοτάξιδος

Εγω πάντως θα εξακολουθώ να σε περνάω στις στροφές με το παλιό Γερμανικό μου - αφου πρώτα περάσω απο την εσωτερική το στρώμα του κιτρινόμαυρου οπαδού
 

Επισκέπτης
                          [size=14pt]Honda VFR 800 VTEC [/size]
Το πολύ επιτυχημένο και διαχρονικό μοντέλο επιστρέφει, έχοντας δεκάδες βελτιώσεις σε πλαίσιο και κινητήρα, ελκυστική εμφάνιση και ακόμα πιο σπορ χαρακτήρα




Είναι τουριστική μοτοσικλέτα όταν λειτουργούν οι δύο βαλβίδες και σπορ όταν λειτουργούν και οι τέσσερις. Είναι η νέα… «πριγκίπισσα» των δρόμων, αφού σίγουρα δεν είναι τυχαίο ότι έχει κερδίσει πολλές φορές τον τίτλο της καλύτερης μοτοσικλέτας γενικής χρήσης.

Το νέο VFR ξεχωρίζει από το παλιό και οπωσδήποτε από οποιαδήποτε άλλη μοτοσικλέτα που κυκλοφορεί.

Η αισθητική της νέας μοτοσικλέτας, με τους τέσσερις προβολείς εμπρός σε σχήμα V και την ουρά με το ενιαίο φωτιστικό σώμα και τις δύο εξατμίσεις να προβάλουν ακριβώς από κάτω, αποτυπώνεται μια και καλή στη μνήμη σου.

Ο κινητήρας

Το σημαντικότερο νέο στοιχείο που έχει το VFR είναι το VTEC, μια τεχνολογία γνωστή από τα αυτοκίνητα εδώ και πολλά χρόνια. Σύμφωνα με αυτήν, στις χαμηλές και μέχρι τις μεσαίες στροφές (7.000 σ.α.λ.) λειτουργούν μόνο οι δύο από τις τέσσερις βαλβίδες σε κάθε κύλινδρο, πράγμα που στην πράξη έχει σαν αποτέλεσμα περισσότερη ροπή στις χαμηλές και μεσαίες στροφές.

Από τη στιγμή που η βελόνα του ταχύμετρου θα περάσει πάνω από τις 7.000 σ.α.λ., ο υδραυλικά κινούμενος πίρος σπρώχνει την καπελοθήκη προς τον εκκεντροφόρο, οπότε μπαίνουν σε λειτουργία και οι άλλες δύο βαλβίδες. Με το που θα ενεργοποιηθούν και οι 16 βαλβίδες, αλλάζει σημαντικά και ο ήχος. Ο μπάσος V-4 αρχίζει και γυρίζει σε πολύ εντονότερους ρυθμούς. Ανεβάζει αστραπιαία, αρκετά γρήγορα και με αίσθηση, αποδίδοντας 110 ίππους.

Η ζωή μαζί του

Το νέο VFR κάνει τη ζωή του αναβάτη του εύκολη. Αισθάνεσαι άνετα πάνω στη σέλα του και μπορείς να απολαύσεις σε κάθε διαδρομή το πόσο ισορροπημένη είναι η σταθερότητα της μοτοσικλέτας, με την ευκινησία της στις αλλαγές των κατευθύνσεων. Το VFR μπαίνει εύκολα στις στροφές, κρατάει τη γραμμή του με ακρίβεια και δεν αφήνει τις ανωμαλίες του οδοστρώματος να ταράξουν την ηρεμία του. Σημαντικό ρόλο σε αυτό παίζει και το καινούργιο πιρούνι με τα μεγαλύτερης διαμέτρου καλάμια (43άρια αντί για 41άρια του προηγούμενου μοντέλου). Ο συνεπιβάτης του VFR θα μείνει αρκετά ευχαριστημένος πάνω στη σέλα που του αναλογεί. Τα μαρσπιέ του συνεπιβάτη είναι τώρα σε χαμηλότερη θέση και επομένως φέρνουν τα πόδια σε πιο φυσιολογική γωνία. Για να μπορεί να προσαρμόζεται η ρύθμιση του αμορτισέρ στο επιπρόσθετο βάρος που συνεπάγεται το ταξίδι με το συνεπιβάτη και τις βαλίτσες (αξεσουάρ της Honda στο χρώμα της μοτοσικλέτας) υπάρχει μία στρόφιγγα σε εύκολα προσεγγίσιμο σημείο

Φίλε Gabadoo καλοτάξιδο το νέο σου εργαλείο :rockon: :rockon:
Ωραία επιλογή ;)
 

Enforcer

Μέλος
Εγγρ.
17 Μαΐ 2007
Μηνύματα
5.439
Like
9
Πόντοι
66
Σταύρο ασε τις τεχνικές ερωτήσεις και πάμε στην ουσια

Ποτε φορτώνουμε για αμερική;
 

voltaire45

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
1 Δεκ 2005
Μηνύματα
18.212
Κριτικές
1
Like
1.906
Πόντοι
366
Α τα πουλάκια μου.
Θέλουνε και Νότια Ντακότα.

Που πάτε ωρέ παλληκάρια;

Αν δεν έχετε 10 τατουάζ σε εμφανή σημεία,
αν δεν πίνετε μόνον Bud,
αν δεν είσαστε ντουλαποειδείς,
αν δεν είσαστε έτοιμοι παντού και πάντα για τσαμπουκάδες,
αν δεν έχετε κάνει έστω και λίγο σε "Πανεπιστήμιο",
αν δεν έχετε καβατζωμένο κανένα σιδερικό,
αν δεν ξέρετε από έξω τον ύμνο των Νοτίων,,
αν δεν έχετε δική σας γκόμενα.

Τι την θέλετε την Νότια Καρολίνα;
Νομίζετε ότι θα χαλβαδιάζετε τις γκόμενες των Hell's Angels;;;

Δηλαδή νομίζετε ότι επειδή καβαλάτε μοτοσακό ότι είσαστε bad motherfuckers;;;;

Και για να σας βάλλω λίγο στο πνεύμα σας συμβουλεύω να αγοράσετε κανένα φανελλάκι σαν κι' αυτό για να φοράτε:
41atNjRF4WL._AA280_.jpg
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom