Πάντως τώρα που το βλέπω, έχει τα όργανα (σημαντικό) και γενικά δεν του λείπει κάτι σοβαρό (εκτός απο καρμπυρατέρ)
Οι ζάντες αυτές δεν ειαι σίγουρος οτι ειναι οι δικές του
Enforcer,
ΑΚΡΙΒΩΣ αυτή ήταν η δικιά μου,
με αυτές τις ζάντες,
χωρίς βέβαια το μπροστινό ιστίο πάνω στο φτερό για τον αριθμό. Η φωτογραφία σου είναι από την Αγγλία, όπου αυτή η μαλακία είναι υποχρεωτική βάσει του KOK τους.
Καρμπυρατέρ θα βρεις εύκολα (είχε 3 Kei-Hin δε θυμάμαι όμως πόσα χιλιοστά), απλά (όχι constant vacum), αλλά το πρόβλημα δεν είναι εκεί.
Το πρόβλημα είναι στα φρένα (καμία σχέση με τα σημερινά, άσε που κάθε 2-3.000 χλμ θέλει αλλαγή φερμουίτ στις σιαγόνες), και στο στρόφαλο (κάθε 15.000 χλμ άλλαζα κομβία).
Γενικώς, θα μπλέξεις για να την ανακατασκευάσεις, και ΜΗΝ την πάρεις παρά μόνο για συμβολικό ποσό (όχι πάνω από 50~100 ευρώ). Ή όσο το βάρος της σε scrap.
Από κει και πέρα, όποτε έχεις χρήμα, θα φτιάνεις και κάτι.
Πρόσεξε να έχει πινακίδες που θα μπορείς να τις ξαναβρείς σε κάποια εφορία.
Στο τέλος θα την φέρεις σε κατάσταση κυκλοφορίας, αλλά μόνο σα συλλεκτικό κομμάτι (γυαλισμένο να κάθεται) έχει αξία. Άντε και μια βόλτα (αργά) σε καμια λιακάδα.
Καμμία οδική απόλαυση, αν δε μιλήσουμε για κατανάλωση.... Σήμερα είναι ΕΚΤΟΣ κάθε λογικής.
Τότε όμως έκανε 5 δρχ το λίτρο (0,015€ το λίτρο).
Θυμάμαι ρε παιδιά, πήγαινα Θεσσαλονίκη, και έβαζα βενζίνη 5 ή 6 φορές!
Γέμιζα στο βενζινάδικο (ξέχειλο), και ξεκίναγα, και μόλις έβαζα 5η το άνοιγα να δω τι γίνεται. Είχε κατέβει 5 πόντους ! ! !