Νέα

Αυτοκίνητο: ποιό έχουμε; Ποιό θέλουμε; Πώς θα το κάνουμε;

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα bigpipis7
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 5K
  • Εμφανίσεις 253K
  • Ετικέτες
    αυτοκίνητα
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 6 άτομα (0 μέλη και 6 επισκέπτες)
Δ

Διαγραμμένο μέλος 172663

Επισκέπτης
εγω να ρωτησω κατι.
ολοι εσεις που ζαχαρωνετε πανακριβα αμαξια.
πχ πορσε , μεγαλες BMW κλπ
αν παρετε πχ με το ενα δεκατο των χρηματων ενα πιο γρηγορο και πιο δυνατο αλλα παλιο, αρκετα παλιο, σας χαλαει?

ειχα μια παρομοια διαφωνια με συγγενη που γουσταρει το καινουριο CHR , το οποιο αντικειμενικα ειναι πιο αργο και με λιγοτερη δυναμη και μαλλον πιο ασχημο απο την τελευταια toyota celica την οποια μπορεις να την βρεις περιπου 10 φορες πιο φτηνα.

αφου μιλαμε για γουστο, για επιδοσεις, για καυλα κλπ

πχ το αριστερα ειναι τιμη 65.000 lamborghini ομορφη και δειχνει σπορ και η δεξια mercedes S600 κανει 283.000 δεν δειχνει καν σπορ, που νομιζω το S στο ονομα της αυτο υποτιθεται σημαινει.
.
lambgallardo.jpg
mercedes.jpg
 

Manimal

Ανώτατος
Εγγρ.
9 Φεβ 2020
Μηνύματα
21.628
Κριτικές
7
Like
38.966
Πόντοι
10.411
εγω να ρωτησω κατι.
ολοι εσεις που ζαχαρωνετε πανακριβα αμαξια.
πχ πορσε , μεγαλες BMW κλπ
αν παρετε πχ με το ενα δεκατο των χρηματων ενα πιο γρηγορο και πιο δυνατο αλλα παλιο, αρκετα παλιο, σας χαλαει?

ειχα μια παρομοια διαφωνια με συγγενη που γουσταρει το καινουριο CHR , το οποιο αντικειμενικα ειναι πιο αργο και με λιγοτερη δυναμη και μαλλον πιο ασχημο απο την τελευταια toyota celica την οποια μπορεις να την βρεις περιπου 10 φορες πιο φτηνα.

αφου μιλαμε για γουστο, για επιδοσεις, για καυλα κλπ

πχ το αριστερα ειναι τιμη 65.000 lamborghini ομορφη και δειχνει σπορ και η δεξια mercedes S600 κανει 283.000 δεν δειχνει καν σπορ, που νομιζω το S στο ονομα της αυτο υποτιθεται σημαινει.
.
lambgallardo.jpg
mercedes.jpg
Όλοι θα θέλαμε να έχουμε τέτοια τιμόνια στα χέρια μας,αλλά δεν μπορούμε.Για αυτό τα ποστάρουμε και γουστάρουμε:grin:
 

Peacemaker

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
20 Νοε 2018
Μηνύματα
399
Κριτικές
6
Like
951
Πόντοι
361
Το καινούργιο ωραίο και εντυπωσιακό αυτοκίνητο (οποιο και να είναι) έχει πάντα την χάρη του...
Αλλά οι περισσότεροι αγοράζουν αυτοκίνητο που θα τους βοηθήσει στην καθημερινότητα τους και όχι για την καβλα τους και το "πουλ-μουρ" του Ελληναρα (μεταχειρισμένο ή καινούργιο)
Το ιδεατό θα ήταν βέβαια να είχαμε διαφορετικό αυτοκίνητο για κάθε χρήση...Αλλά μόνο σε κάτι σεΐχηδες έχω δει τέτοια γκαράζ...
 

Gatekeeper

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
9 Απρ 2015
Μηνύματα
1.894
Like
1.780
Πόντοι
216
ο ηλεκτρισμος στην ελλαδα παραγεται κατα 48% απο ανενεωσιμες πηγες και υδροηλεκτρικα εργοαστασια που δεν παραγουν καυσαερια.
https://el.wikipedia.org/wiki/Ενέργεια_στην_Ελλάδα

στην Γαλλια που ειναι πιο εξυπνοι και εχουν και πυρηνικη ενεργεια χωρις καυσαερια παραγουν το 81,4%
https://en.wikipedia.org/wiki/Electricity_sector_in_France

οσο για το δευτερο η απαντηση ειναι προφανης και δεν χρειαζεται συνωμοσιολογο. πιο απλος και ευκολος ειναι ο ηλεκτροκινητηρας και πιο ασφαλες το δικτυο ρευματος.

αν καποτε γινουν πιο αποτελεσματικα και ασφαλη τα υδρογονοκινητα θα εξαπλωθουν και αυτα, οπως εξαπλωθηκαν πχ τα ντιζελ, τα υγραεριοκινητα (ειχα καποτε, οντως κανει οικονομια στα ταξιδια και στα πολλα χλμ), δεν ειναι ηλιθιοι να μπορουν στον ανταγωνισμο να βγαλουν καθαροτερο και οικονομικοτερο αμαξι και να μην το κανουν, εδω παλευουν στα τεστ να δειξουν οτι το αμαξι τους δεν καιει και δεν καταναλωνει, δεν ρυπαινει, μεχρι και απατες νομιζω εκανε η βολκβαγκεν και πληρωσε προστιμα.

Θέλουμε μια διατριβή για να το συζητήσουμε ποιές πηγές και κατά πόσο είναι ανανεώσιμες. Γενικά δε διαφωνώ και δε θέλω να υποβαθμίσω τις προσπάθειες που γίνονται. Μπορεί άμεσα να μην επιβαρύνουν το κλίμα, ωστόσο ακόμη βασίζονται σε χρήση φυσικών πόρων - πάρε το σχιστολιθικό αέριο για παράδειγμα.

Εκ του αποτελέσματος, σύμφωνα με στοιχεία της ΕΕ (πηγή) παρά την αυξηση των ΑΠΝ, υπάρχει αύξηση και του κόστους. Αυτό είναι μόνο η αρχή.

Δε καταλαβαίνω από που παίρνεις πως είναι λιγότερο ασφαλής η χρήση υδρογόνου. Ασφαλώς, όσο λιγότερη έρευνα και ανάπτυξη, τόσο περισσότεροι κίνδυνοι και τόση περισσότερη καχυποψία γύρω από τη χρήση του.
Σχετικά με την αυτοκινητοβιομηχανία, φυσικά και δεν είναι χαζοί. Ένα αυτοκίνητο με cells υδρογόνου θα έχει ελάχιστη κατανάλωση, η φθορά είναι ελάχιστη, μπορεί να ζήσει για πολλά πολλά χρόνια και ο καταναλωτής δεν έχει λόγο για να αλλάζει συχνά. Από την άλλη, μια μπαταρία πόσα χρόνια θα ζήσει και ποιό είναι το κόστος αντικατάστασης; Σχεδόν το κόστος του οχήματος. Αναγνωρίζω τη δυσκολία δημιουργίας δικτύου διανομής, αλλά αυτό θα μπορούμε να αναπτυχθεί όπως αναπτύσεται και η ηλεκτροκίνηση.

Μιλώντας για άγνοια, τα τζιμάνια πυροσβέστες στην Αμερική προσπαθούσαν να σβήσουν με δεκάδες τόνους νερού το Τέσλα που είχε εμπλακεί στο ατύχημα του Τέξας.
 
Δ

Διαγραμμένο μέλος 172663

Επισκέπτης
Δε καταλαβαίνω από που παίρνεις πως είναι λιγότερο ασφαλής η χρήση υδρογόνου.
απο το γεγονος οτι ειναι εκρηκτικο οπως και η βενζινη και το φυσικο αεριο και το υγραεριο

και θελει τεραστια πιεση για να καταφερεις να αποθηκευσεις ικανοποιητικη ποσοτητα για ταξιδια.

το ντιζελ και το καρβουνο πχ και φωτια να τα βαλεις δεν προκαλουν εκρηξη οποτε μπορεις να τα εχεις και σε ενα ελαφρυ πλαστικο και μαλακο μπουκαλι.

η δεξαμενη υγραεριου μου πχ ηθελε καθε 5 χρονια αλλαγη για να αντεχει και ζυγιζε 50 κιλα αδεια και επιανε χωρο το μισο πορτ-μπαγκαζ.

ε το φυσικο αεριο (μεθανιο) ως πιο ελαφρυ ειναι ακομη χειροτερο σε αποθηκευση

και το υδρογονο ακομη πιο ελαφρυ οποτε ακομη χειροτερο
 

Gatekeeper

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
9 Απρ 2015
Μηνύματα
1.894
Like
1.780
Πόντοι
216
Γι αυτό και γνωρίζεις πως κάθε δοχείο υπό πίεση έχει βαλβίδες που προκαλούν ελεγχόμενη εκτόνωση (υπάρχουν σχετικές έρευνες που το συγκρίνουν από τη σκοπιά της ασφάλειας με τα παραδοσιακά καυσιμα). Είμαι απο κινητό οπότε δε μπορώ να σου δώσω συγκεκριμένες πηγές. Αν θέλεις το συζητάμε πιο απόγευμα.
 
Δ

Διαγραμμένο μέλος 172663

Επισκέπτης
Γι αυτό και γνωρίζεις πως κάθε δοχείο υπό πίεση έχει βαλβίδες που προκαλούν ελεγχόμενη εκτόνωση (υπάρχουν σχετικές έρευνες που το συγκρίνουν από τη σκοπιά της ασφάλειας με τα παραδοσιακά καυσιμα). Είμαι απο κινητό οπότε δε μπορώ να σου δώσω συγκεκριμένες πηγές. Αν θέλεις το συζητάμε πιο απόγευμα.
για ασφαλεια βαζουν πιο χοντρο σιδερο στις δεξαμενες επισης,
αλλα οπως και στα υγραεριοκινητα αυτο σημαινει επιπλεον βαρος και ελεγχο ή αντικατασταση των δεξαμενων ισως , οπως σου ειπα στο υγραεριο ηθελε καθε 5 χρονια και ειναι τεχνολογια που δουλευει απο τον δευτερο παγκοσμιο πολεμο τουλαχιστον με τα γκαζοζεν.

μαγικες λυσεις δεν υπαρχουν ειναι θεμα φυσικης και χημειας,

εχεις πιο ελαφρυ καυσιμο, χρειαζεσαι περισσοτερο χωρο, πιο ανθεκτικη αρα και πιο βαρια δεξαμενη.

οσο προχωραει η τεχνολογια θα βγαζουν και περισσοτερα . αλλα συνομωσια να τα φρεναρουν δεν υπαρχει που ανεφερες. ηταν και ειναι θεμα οφελους προς επιβαρυνση και ζημια. και η τεχνολογια για τα υβριδικα και ηλεκτροκινητα αμαξια υπαρχει εδω και 100 χρονια , αλλα πριν το 1970 που ηταν παμφθηνο το πετρελαιο και χαμηλοτερη η ρυπανση δεν σκεφτοταν κανεις να βγαλει
 

barock

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Μαρ 2016
Μηνύματα
64.440
Like
23.237
Πόντοι
5.506
για ασφαλεια βαζουν πιο χοντρο σιδερο στις δεξαμενες επισης,
αλλα οπως και στα υγραεριοκινητα αυτο σημαινει επιπλεον βαρος και ελεγχο ή αντικατασταση των δεξαμενων ισως , οπως σου ειπα στο υγραεριο ηθελε καθε 5 χρονια και ειναι τεχνολογια που δουλευει απο τον δευτερο παγκοσμιο πολεμο τουλαχιστον με τα γκαζοζεν.

μαγικες λυσεις δεν υπαρχουν ειναι θεμα φυσικης και χημειας,

εχεις πιο ελαφρυ καυσιμο, χρειαζεσαι περισσοτερο χωρο, πιο ανθεκτικη αρα και πιο βαρια δεξαμενη.

οσο προχωραει η τεχνολογια θα βγαζουν και περισσοτερα . αλλα συνομωσια να τα φρεναρουν δεν υπαρχει που ανεφερες. ηταν και ειναι θεμα οφελους προς επιβαρυνση και ζημια. και η τεχνολογια για τα υβριδικα και ηλεκτροκινητα αμαξια υπαρχει εδω και 100 χρονια , αλλα πριν το 1970 που ηταν παμφθηνο το πετρελαιο και χαμηλοτερη η ρυπανση δεν σκεφτοταν κανεις να βγαλει
Κάθε 10 χρόνια. Και η τεχνολογία τους έχει προχωρήσει πάρα πολύ από το 1998 που έβαλες εσύ.
 

Νίπλης

Ανώτατος
Εγγρ.
4 Απρ 2013
Μηνύματα
71.358
Like
75.451
Πόντοι
12.756
Και να τα είχες τι να το κάνεις αυτό το αμάξι στην Ελλάδα? Αυτό δεν θα βρίσκει από κάτω μόνο σε 10 δρόμους όλους κι όλους σε όλη την Ελλάδα! :tooth:
αρκετα απο αυτα τα αυτοκίνητα πολλοι τα αγοράζουν και σαν επενδυση
ειδικα αυτα που ειναι σε περιορισμενο αριθμο.
Τα παιρνουν και τα εχουν στο γκαραζ , τους κανουν το πολυ 2.000 χλμ το χρόνο.
θα μου πεις ειναι αυτο το θηρίο για γκαραζ ? οχι δεν ειναι , αλλα ουτε και για δρόμο ειναι τα περισσοτερα απο αυτα.
 

Gatekeeper

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
9 Απρ 2015
Μηνύματα
1.894
Like
1.780
Πόντοι
216
για ασφαλεια βαζουν πιο χοντρο σιδερο στις δεξαμενες επισης,
αλλα οπως και στα υγραεριοκινητα αυτο σημαινει επιπλεον βαρος και ελεγχο ή αντικατασταση των δεξαμενων ισως , οπως σου ειπα στο υγραεριο ηθελε καθε 5 χρονια και ειναι τεχνολογια που δουλευει απο τον δευτερο παγκοσμιο πολεμο τουλαχιστον με τα γκαζοζεν.

μαγικες λυσεις δεν υπαρχουν ειναι θεμα φυσικης και χημειας,

εχεις πιο ελαφρυ καυσιμο, χρειαζεσαι περισσοτερο χωρο, πιο ανθεκτικη αρα και πιο βαρια δεξαμενη.

οσο προχωραει η τεχνολογια θα βγαζουν και περισσοτερα . αλλα συνομωσια να τα φρεναρουν δεν υπαρχει που ανεφερες. ηταν και ειναι θεμα οφελους προς επιβαρυνση και ζημια. και η τεχνολογια για τα υβριδικα και ηλεκτροκινητα αμαξια υπαρχει εδω και 100 χρονια , αλλα πριν το 1970 που ηταν παμφθηνο το πετρελαιο και χαμηλοτερη η ρυπανση δεν σκεφτοταν κανεις να βγαλει
Φίλε μου, υπάρχουν λύσεις εκτός των παραδοσιακών pressure vessels. Είναι σαν να λέμε πως πριν λιγα χρόνια θα βάζαμε ΑΑΑ μπαταρίες στο Τέσλα για να κινηθεί.

Αέρια με χαμηλή πυκνότητα μπορούν να αποθηκευτούν σε στερεά μέσα. Aν θυμάμαι καλά, η βιβλιογραφία το αποκαλεί absorption storage. Το υδρογόνο μιας και μιλάμε γι αυτό μπορεί να αποθηκευτεί και σε μοριακό επίπεδο (chemical storage).
Αυτό δε σημαίνει πως το υδρογόνο δεν έχει τους περιορισμούς τους. Όπως η ηλεκτροκίνηση, και αυτό χρειάζεται ανάπτυξη.

Ωστόσο η επιλογή της βιομηχανίας να κινηθεί προς τον ηλεκτρισμό και όχι προς καθαρότερες πηγές χρήζει συζήτησης με tin foil hats.
 
Τελευταία τροποποίηση:

Manimal

Ανώτατος
Εγγρ.
9 Φεβ 2020
Μηνύματα
21.628
Κριτικές
7
Like
38.966
Πόντοι
10.411
Αλλάζω θέμα, να ηρεμήσουν τα πνεύματα...
Τα καινούργια Qashqai και xtrail που θα έρθουν σε λίγο καιρό τα είδατε?
Δεν είναι κακάσχημα? χωρις καμπύλες... Πρέπει να απολυθούν οι σχεδιαστές τους αμέσως!!!
Το Kadjar αδερφάκι του,είναι πιο όμορφο(ίσως λίγο υστερεί στην πίσω γραμμή του).Δεν τραβάει όμως γιατί η Nissan ''ακούγεται'' περισσότερο
 

stealthgas

Μέλος
Εγγρ.
21 Ιουν 2014
Μηνύματα
1.484
Κριτικές
3
Like
496
Πόντοι
36
Θέλετε να βγάλετε λεφτά απο τις κυψέλες υδρογόνου ;
Σοβαρά τωρα , όχι πλακα
Αγοράστε αυτη τη μετοχή ( o ceo είναι Greek genius )
ADN $12,08 (-0,17%) on Yahoo Finance
https://finance.yahoo.com/quote/ADN?p=ADN
 

Gatekeeper

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
9 Απρ 2015
Μηνύματα
1.894
Like
1.780
Πόντοι
216
Ένα
Θέλετε να βγάλετε λεφτά απο τις κυψέλες υδρογόνου ;
Σοβαρά τωρα , όχι πλακα
Αγοράστε αυτη τη μετοχή ( o ceo είναι Greek genius )
ADN $12,08 (-0,17%) on Yahoo Finance
https://finance.yahoo.com/quote/ADN?p=ADN
Με τον Nik1410 κατεβάζουμε πατέντα για υδρογόνο. Σε ψήνει να τη χρηματοδοτήσεις; 15% για την πάρτη σου από τα καθαρά κέρδη.
 

jean-Claud

Σεβαστός
Εγγρ.
27 Φεβ 2018
Μηνύματα
18.303
Κριτικές
9
Like
7.826
Προμοτορα φερε μου την cla σου να την πεταξω στο διαλυτηριο.
Screenshot_20210426_082843.jpg
 

Manimal

Ανώτατος
Εγγρ.
9 Φεβ 2020
Μηνύματα
21.628
Κριτικές
7
Like
38.966
Πόντοι
10.411
Εξωπραγματικό!

 

Le Blanc

Σεβαστός
Εγγρ.
27 Νοε 2018
Μηνύματα
1.951
Κριτικές
27
Like
4.318
Πόντοι
1.446
Ήθελα να αγοράσω μια Giulietta και οι μαλάκες καταργήσανε το μοντέλο. Ωστόσο και η Giulia είναι πολύ καλή
 
  • Like
Αντιδράσεις: alpula

Glober

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
4 Ιουν 2018
Μηνύματα
32
Κριτικές
3
Like
243
Πόντοι
280
Έχω την τύχη να επιλέγω και να οδηγώ πολύ καλό αυτοκίνητο σαν παροχή απο την εταιρία που δουλεύω. Εδώ και 3,5 χρόνια έχω την C-class 250d (204HP) την οποία την έχω σε sport διαμόρφωση (AMG line).

Είναι μακράν το καλύτερο αυτοκίνητο που έχω οδηγήσει και για εμένα φεύγει πολύ μπροστά απο την 3αρα BMW που κονταροχτυπιόνται (μη μιλήσω για Audi, Volvo etc).

Περιμένω πως και πως σε 1μιση χρόνο που το αλλάζω (καλά να είμαστε) την υβριδική έκδοση του νέου μοντέλου (για να γλυτώσω και τη φορολογία που με έχει σκίσει τώρα).
 

Gatekeeper

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
9 Απρ 2015
Μηνύματα
1.894
Like
1.780
Πόντοι
216
Είναι θέμα γούστου σαν τις γυναίκες και αυτό. Είχα αλλάξει 4 εταιρικά στα 10 χρονια που δουλευα σε μια εταιρία: μια 740 (2007 μοντελο νομιζω), ένα volvo s60 (2014) και τελευταίο ένα mercedes c250. Και τα τρία εξαιρετικά. Αυτό που με κέρδισε και ήταν η τεταρτη επιλογή ήταν το νέο S60 (T5).
 

blaster

Μέλος
Εγγρ.
22 Νοε 2011
Μηνύματα
87
Like
107
Πόντοι
0
Είναι θέμα γούστου σαν τις γυναίκες και αυτό. Είχα αλλάξει 4 εταιρικά στα 10 χρονια που δουλευα σε μια εταιρία: μια 740 (2007 μοντελο νομιζω), ένα volvo s60 (2014) και τελευταίο ένα mercedes c250. Και τα τρία εξαιρετικά. Αυτό που με κέρδισε και ήταν η τεταρτη επιλογή ήταν το νέο S60 (T5).
Για αυτο δεν δανειζονται ουτε τα αμαξια ουτε οι γυναικες. Αν και οι swingers διαφωνουν.
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom