Νέα

Αυτοκίνητο: ποιό έχουμε; Ποιό θέλουμε; Πώς θα το κάνουμε;

  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 4 άτομα (0 μέλη και 4 επισκέπτες)

barock

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Μαρ 2016
Μηνύματα
63.956
Like
22.732
Πόντοι
5.506
Ως πρώην "κάτοχος" Dodge Dakota 3,9 σου προτείνω να κόψεις τις ανοησίες γιατί αυτά εδω δεν κυκλοφορούν για συγκεκριμένους λόγους.
Χίλιες φορές τα γιαοωνέζικα, ευρωπαϊκά.
Γαματο ηταν ομως το μπουρδελο στην εποχη του.
 

cretan336

Σεβαστός
Εγγρ.
10 Ιουλ 2020
Μηνύματα
4.252
Like
3.509
Πόντοι
1.706
Ακόμα και σήμερα κυκλοφορεί άνετα
dodge.jpg

Απλά την εποχή εκείνη η βενζίνη ήταν φθηνή, σήμερα που να το πας με το πλάι το θεριό που θα κάψει μια πετρελαιοπηγή....
 

foobar

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
22 Ιαν 2010
Μηνύματα
923
Like
1.474
Πόντοι
206
Ήμουν σε σκέψεις για το νέο Jimny. Δυστυχώς το σταμάτησαν αμέσως λόγω ρύπων και έμεινε σαν επαγγελματικό. Είπα να δω για το 5θυρο που έρχεται και είναι μία από τα ίδια. Ο κινητήρας εξακολουθεί και είναι τραγικός και το όχημα παραμένει ειδικού σκοπού.

Στο μεταξύ είναι μια σταλιά και ελαφρύ. Δε μπορούσαν να του δώσουν μερικά άλογα ακόμη; Πως να πας ταξίδι με αυτό το ρημάδι; Τελικιάζει στα 140. Έχει και τεράστια αεροδυναμική επιφάνεια οπότε πάνε όλα περίπατο.
 

Marcus77

Σεβαστός
Εγγρ.
14 Αυγ 2019
Μηνύματα
516
Κριτικές
27
Like
1.498
Πόντοι
1.076
Ήμουν σε σκέψεις για το νέο Jimny. Δυστυχώς το σταμάτησαν αμέσως λόγω ρύπων και έμεινε σαν επαγγελματικό. Είπα να δω για το 5θυρο που έρχεται και είναι μία από τα ίδια. Ο κινητήρας εξακολουθεί και είναι τραγικός και το όχημα παραμένει ειδικού σκοπού.

Στο μεταξύ είναι μια σταλιά και ελαφρύ. Δε μπορούσαν να του δώσουν μερικά άλογα ακόμη; Πως να πας ταξίδι με αυτό το ρημάδι; Τελικιάζει στα 140. Έχει και τεράστια αεροδυναμική επιφάνεια οπότε πάνε όλα περίπατο.
Αν πραγματικά θες κάτι που να πηγαίνει εκτός δρόμου, το Jimny είναι μονόδρομος. Αν πραγματικά χρειάζεσαι τέτοιο όχημα κι όχι για να βολταρεις στο κολονάκι.
Πολύ καλά για ελαφρύ of road με τετρακίνηση είναι το Panda και το Ignis. Φυσικά με ανάλογες παραχωρήσεις σε άσφαλτο.
 

foobar

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
22 Ιαν 2010
Μηνύματα
923
Like
1.474
Πόντοι
206
Αν πραγματικά θες κάτι που να πηγαίνει εκτός δρόμου, το Jimny είναι μονόδρομος. Αν πραγματικά χρειάζεσαι τέτοιο όχημα κι όχι για να βολταρεις στο κολονάκι.
Πολύ καλά για ελαφρύ of road με τετρακίνηση είναι το Panda και το Ignis. Φυσικά με ανάλογες παραχωρήσεις σε άσφαλτο.

Μου αρέσει που είναι μικρό και έχει τις εκτός δρόμου δυνατότητες. Βοηθάει αρκετά καθώς έχω κτήματα και τώρα πρέπει να πάω σπίτι να πάρω τον "αγρότη" για εκεί. Επίσης τα ΣΚ κάνω τις βολτίτσες μου. Όχι τίποτα το φοβερό Παρίσι - Ντακάρ. Αλλά μου αρέσουν οι επαρχιακοί δρόμοι και τώρα τα καλοκαίρια πατάω και λίγο χώμα έτσι για τη μυρωδιά του έλατου.

Αλλά με προβληματίζει αυτό που έγραψα περί κινητήρα. Τώρα το αγροτικό που έχω είναι 2.5TD με 136 άλογα. Έχει την ίδια κατανάλωση μη σου πω και καλύτερη. Το Hyundai που έχω σαν ΙΧ αρκετά μικρότερη. Οπότε αγοράζοντας το θεωρώ πως κάνω μια τρύπα στο νερό. Ναι μεν καινούριο με όλα τα πλεονεκτήματα εγγύησης κτλ αλλά μηχανικά είναι υποδεέστερο.

Τα άλλα που ανέφερες ναι είναι καλές επιλογές.
 

Marcus77

Σεβαστός
Εγγρ.
14 Αυγ 2019
Μηνύματα
516
Κριτικές
27
Like
1.498
Πόντοι
1.076
Μου αρέσει που είναι μικρό και έχει τις εκτός δρόμου δυνατότητες. Βοηθάει αρκετά καθώς έχω κτήματα και τώρα πρέπει να πάω σπίτι να πάρω τον "αγρότη" για εκεί. Επίσης τα ΣΚ κάνω τις βολτίτσες μου. Όχι τίποτα το φοβερό Παρίσι - Ντακάρ. Αλλά μου αρέσουν οι επαρχιακοί δρόμοι και τώρα τα καλοκαίρια πατάω και λίγο χώμα έτσι για τη μυρωδιά του έλατου.

Αλλά με προβληματίζει αυτό που έγραψα περί κινητήρα. Τώρα το αγροτικό που έχω είναι 2.5TD με 136 άλογα. Έχει την ίδια κατανάλωση μη σου πω και καλύτερη. Το Hyundai που έχω σαν ΙΧ αρκετά μικρότερη. Οπότε αγοράζοντας το θεωρώ πως κάνω μια τρύπα στο νερό. Ναι μεν καινούριο με όλα τα πλεονεκτήματα εγγύησης κτλ αλλά μηχανικά είναι υποδεέστερο.

Τα άλλα που ανέφερες ναι είναι καλές επιλογές.
Αν σε βολεύει ο αγρότης, είσαι μια χαρά. Αλλιώς δώσε το Hyundai και χτύπα κάποιο SUV τετρακίνητο. Τον αγρότη τον κρατάς όπως και να χει. Πολύ καλή περίπτωση είναι το Vitara
 

cretan336

Σεβαστός
Εγγρ.
10 Ιουλ 2020
Μηνύματα
4.252
Like
3.509
Πόντοι
1.706
Μου αρέσει που είναι μικρό και έχει τις εκτός δρόμου δυνατότητες. Βοηθάει αρκετά καθώς έχω κτήματα και τώρα πρέπει να πάω σπίτι να πάρω τον "αγρότη" για εκεί. Επίσης τα ΣΚ κάνω τις βολτίτσες μου. Όχι τίποτα το φοβερό Παρίσι - Ντακάρ. Αλλά μου αρέσουν οι επαρχιακοί δρόμοι και τώρα τα καλοκαίρια πατάω και λίγο χώμα έτσι για τη μυρωδιά του έλατου.

Αλλά με προβληματίζει αυτό που έγραψα περί κινητήρα. Τώρα το αγροτικό που έχω είναι 2.5TD με 136 άλογα. Έχει την ίδια κατανάλωση μη σου πω και καλύτερη. Το Hyundai που έχω σαν ΙΧ αρκετά μικρότερη. Οπότε αγοράζοντας το θεωρώ πως κάνω μια τρύπα στο νερό. Ναι μεν καινούριο με όλα τα πλεονεκτήματα εγγύησης κτλ αλλά μηχανικά είναι υποδεέστερο.

Τα άλλα που ανέφερες ναι είναι καλές επιλογές.
Αντιλαμβάνεσαι πως μόνο το LCV αγοράζεις αυτό τον καιρό έτσι??
 

GSAKKI

Μέλος
Εγγρ.
28 Νοε 2010
Μηνύματα
2.777
Κριτικές
1
Like
209
Πόντοι
36
Για τη μετατροπή από βενζίνη σε γκάζι όλοι μου λένε ότι έχει μεγάλη διαφορά στην κατανάλωση αλλά μήπως υπάρχουν και αρνητικά σε αυτό;
Εχω 20ετιας αμάξι 1200 κυβικά..
 

foobar

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
22 Ιαν 2010
Μηνύματα
923
Like
1.474
Πόντοι
206
Αν σε βολεύει ο αγρότης, είσαι μια χαρά. Αλλιώς δώσε το Hyundai και χτύπα κάποιο SUV τετρακίνητο. Τον αγρότη τον κρατάς όπως και να χει. Πολύ καλή περίπτωση είναι το Vitara

Επειδή είναι πολύ brutal και μεγάλος δεν είναι για πολλά πολλά. Πχ γυρίζω από το κτήμα και αράζω στο δρόμο και όχι στο πάρκινγκ του ΣΜ. Δε συζητάω καν πρωινά στην αγορά. Ευτυχώς που μένω σχετικά κέντρο και μπορώ να πετάγομαι με τα πόδια. Άσε που είναι και συνεχώς μέσα στη σκόνη λόγω δουλειάς.

Έχω δει και το Vitara.

Αντιλαμβάνεσαι πως μόνο το LCV αγοράζεις αυτό τον καιρό έτσι??

Ναι το ξέρω. Αλλά πριν 1-2 μήνες παρουσιάστηκε στην Ινδία το 5θυρο.

Ήταν κακή επιλογή της Suzuki να μην προσέξει το όχημα. Θεωρώ πως θα πούλαγε σαν τρελό. Εξακολουθεί και έχει χαμηλή τιμή σε σχέση με άλλα και θεωρώ πως θα έχει και αξιοπιστία. Δεν έχει τα πολλά φρου φρου των νέων και παρ' όλη την επέλαση των ηλεκτρικών θα πούλαγε καθώς είναι σχεδόν ειδικού σκοπού.
 

modelo20

Μέλος
Εγγρ.
15 Ιουν 2009
Μηνύματα
449
Κριτικές
2
Like
1.076
Πόντοι
81
Καλησπέρα στην παρέα
Εγώ θα ήθελα να πάρω
Mercedes Benz GLE 2023
Porsche Cayenne 2023
BMW X5 2023
 

brabus67

Σπουδαίος
Εγγρ.
9 Οκτ 2010
Μηνύματα
32.888
Like
12.887
Πόντοι
2.606
Πάντα ήθελα ένα φίατ 500 το παλιό σε άψογη οριτζιναλ κατάσταση να πηγαίνω 10 φορές το χρόνο βόλτα στο ναό του Ποσειδώνα
 

barock

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Μαρ 2016
Μηνύματα
63.956
Like
22.732
Πόντοι
5.506
Ακόμα και σήμερα κυκλοφορεί άνετα
dodge.jpg

Απλά την εποχή εκείνη η βενζίνη ήταν φθηνή, σήμερα που να το πας με το πλάι το θεριό που θα κάψει μια πετρελαιοπηγή....
Μεγάλη καψούρα μου τότε, ακόμα μεγαλύτερη, ΑΥΤΟ.


1991GMCSyclone.jpg
 
Εγγρ.
21 Φεβ 2023
Μηνύματα
2.132
Κριτικές
16
Like
13.976
Πόντοι
3.246
Αν πραγματικά θες κάτι που να πηγαίνει εκτός δρόμου, το Jimny είναι μονόδρομος. Αν πραγματικά χρειάζεσαι τέτοιο όχημα κι όχι για να βολταρεις στο κολονάκι.
Πολύ καλά για ελαφρύ of road με τετρακίνηση είναι το Panda και το Ignis. Φυσικά με ανάλογες παραχωρήσεις σε άσφαλτο.
ως πρώην κάτοχος ignis του 2004 επιβεβαιώνω! σκυλί το αμάξι σε άσφαλτο και χώμα, οικονομικό
και δεν είχε βγάλει κανένα προβλημα
μέχρι τα 180.000 χιλ που το πούλησα
 
  • Like
Αντιδράσεις: foobar

barock

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Μαρ 2016
Μηνύματα
63.956
Like
22.732
Πόντοι
5.506
Για τη μετατροπή από βενζίνη σε γκάζι όλοι μου λένε ότι έχει μεγάλη διαφορά στην κατανάλωση αλλά μήπως υπάρχουν και αρνητικά σε αυτό;
Εχω 20ετιας αμάξι 1200 κυβικά..
Πόσα χλμ γράφεις το χρόνο;
 
  • Like
Αντιδράσεις: GSAKKI

cretan336

Σεβαστός
Εγγρ.
10 Ιουλ 2020
Μηνύματα
4.252
Like
3.509
Πόντοι
1.706
Επειδή είναι πολύ brutal και μεγάλος δεν είναι για πολλά πολλά. Πχ γυρίζω από το κτήμα και αράζω στο δρόμο και όχι στο πάρκινγκ του ΣΜ. Δε συζητάω καν πρωινά στην αγορά. Ευτυχώς που μένω σχετικά κέντρο και μπορώ να πετάγομαι με τα πόδια. Άσε που είναι και συνεχώς μέσα στη σκόνη λόγω δουλειάς.

Έχω δει και το Vitara.



Ναι το ξέρω. Αλλά πριν 1-2 μήνες παρουσιάστηκε στην Ινδία το 5θυρο.

Ήταν κακή επιλογή της Suzuki να μην προσέξει το όχημα. Θεωρώ πως θα πούλαγε σαν τρελό. Εξακολουθεί και έχει χαμηλή τιμή σε σχέση με άλλα και θεωρώ πως θα έχει και αξιοπιστία. Δεν έχει τα πολλά φρου φρου των νέων και παρ' όλη την επέλαση των ηλεκτρικών θα πούλαγε καθώς είναι σχεδόν ειδικού σκοπού.
Μια χαρά κυκλοφορούσε και μπορείς να βρείς και μεταχειρισμένο τετραθέσιο σε τιμή γάμησε τα :confused:.
Αυτό για τους ρύπους το σταμάτησαν στην Ευρώπη.
Λένε πως με την έκδοση που ανέφερες θα λανσαριστεί ξανά αφού πιάνει τα όρια, για να δούμε.
Τίμιο είναι πάντως
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:

Μεγάλη καψούρα μου τότε, ακόμα μεγαλύτερη, ΑΥΤΟ.


1991GMCSyclone.jpg
Που το βόλταρες εσυ??
 

athal

Ανώτερος
Εγγρ.
4 Ιουλ 2006
Μηνύματα
873
Κριτικές
40
Like
4.615
Πόντοι
6.555
Για τη μετατροπή από βενζίνη σε γκάζι όλοι μου λένε ότι έχει μεγάλη διαφορά στην κατανάλωση αλλά μήπως υπάρχουν και αρνητικά σε αυτό;
Εχω 20ετιας αμάξι 1200 κυβικά..
αδελφε εχω γιαπωνεζικο 16ετων 2000 κυβικα...το γκαζι το εχω 5 χρονια...απροβληματιστο, τα service στην ωρα τους, κατι φιλτρακια μονο και αλλαγη τα λαστιχα ψυξης...οσο για αυτα που λενε οτι θα χτυπησουν οι βαλβιδες δεν εχω ακουσει ουτε απο αλλους φιλους που το εχουν βαλει...και εχουν κανει 180.000km
 
  • Like
Αντιδράσεις: GSAKKI

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom