Νέα

Αυτοκίνητο: ποιό έχουμε; Ποιό θέλουμε; Πώς θα το κάνουμε;

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα bigpipis7
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 5K
  • Εμφανίσεις 253K
  • Ετικέτες
    αυτοκίνητα
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 3 άτομα (0 μέλη και 3 επισκέπτες)

fylobios30

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
8 Δεκ 2012
Μηνύματα
11.051
Κριτικές
2
Like
2.207
Πόντοι
606
Ο βλαξ έχει μείνει στη δεκαετία του 80 που τα Ιαπωνικά τους έβαζες μόνο νερό και λάδι, το λάδι μπορούσες και να το ξεχάσεις καμιά 50 χιλιάδες χλμ και ακόμα πήγαιναν.

Είσαι τελείως χαζός ;;;;;
Κανένας κινητήρας εσωτερικής καύσεως δεν αντέχει χωρίς λάδι . Θα κολλήσει αμέσως.
Με κάποια έλλειψη ίσως ....
 

Manimal

Ανώτατος
Εγγρ.
9 Φεβ 2020
Μηνύματα
21.655
Κριτικές
7
Like
39.055
Πόντοι
10.411
Ο βλαξ έχει μείνει στη δεκαετία του 80 που τα Ιαπωνικά τους έβαζες μόνο νερό και λάδι, το λάδι μπορούσες και να το ξεχάσεις καμιά 50 χιλιάδες χλμ και ακόμα πήγαιναν.
Yπάρχουν ακόμα κάποια μοντέλα που είναι made in Japan.

Το Yaris σίγουρα δεν είναι.

Subaru και Lexus όμως είναι 100% made in Japan. Eπίσης πάνω από τα μισά στα Mitsubishi και το 75% των Mazda.
[/quote]
Tα Mazda φτιάχνονται στην Ιαπωνία και το Μεξικό.To yaris παίζει Ισπανία,Τουρκία.Και για όσους δεν το ξέρουν,κάποια μοντέλα της Mercedes,κατασκευάζονται στην Ουγγαρία
 

fylobios30

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
8 Δεκ 2012
Μηνύματα
11.051
Κριτικές
2
Like
2.207
Πόντοι
606
Το νου σας μόνο μη σας ψήσει ο εμποράκος της Βουλγαρίας οτι θα σας φέρει Ferrari. :confused:

Ρε μάγκα ... και οι μαύροι στα φανάρια είναι καλύτεροι από σένα !!! ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΑΦΕΝΤΙΚΑ. ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΑΦΕΝΤΙΚΑ !!!!!

Εσύ είσαι σώγαμπρος. Στο όνομα του πεθερού σου είναι όλα.
Γιαυτό τραβάς μαλακία. Αν ξενογαμήσεις, θα φύγεις χωρίς σώβρακο .

Ευτυχώς που δεν έχει πουτάνες εκεί που είσαι . Μόνο γίδια.
 

jean-Claud

Σεβαστός
Εγγρ.
27 Φεβ 2018
Μηνύματα
18.303
Κριτικές
9
Like
7.826
Ο βλαξ έχει μείνει στη δεκαετία του 80 που τα Ιαπωνικά τους έβαζες μόνο νερό και λάδι, το λάδι μπορούσες και να το ξεχάσεις καμιά 50 χιλιάδες χλμ και ακόμα πήγαιναν.
Yπάρχουν ακόμα κάποια μοντέλα που είναι made in Japan.

Το Yaris σίγουρα δεν είναι.

Subaru και Lexus όμως είναι 100% made in Japan. Eπίσης πάνω από τα μισά στα Mitsubishi και το 75% των Mazda.
το θεμα δεν ειναι που φτιαχνονται αλλα με τι προδιαγραφες.
Απο το 2000 και μετα στα περισσοτερα αμαξια εβλεπες τζαμια απο σουηδια μηχανικα εξαρτηματα απο γαλλια και τουρκια και συναρμολογηση στο βελγιο,εγω δεν κοιταω που φτιαχνεται το καθε αμαξι αλλα τις προδιαγραφες του.
Τωρα θειτσο εσυ αν πας να παρεις πεζο δεν φταιει το εργοστασιο στη τσεχια ουτε στη γαλλια που το αμαξι σου μπαζει νερα οταν βρεχει,ειναι αστοχια υλικου και ισως οχι τοσο καλη προδιαγραφη του συγκεκριμενου εξαρτηματος.
 

fylobios30

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
8 Δεκ 2012
Μηνύματα
11.051
Κριτικές
2
Like
2.207
Πόντοι
606
mb w123 ήταν σούπερ αμάξια !

Αν έχει κάποιος άπειρο χρόνο , αξίζουν τρελά !!!!!

https://[URL unfurl="true"]www.norev.com/3915/mercedes-benz-280-ce-1980-blue-metallic.jpg[/img[/URL]]
W123 280 CE 1980 !!!!!!
 
  • Like
Αντιδράσεις: ave.

Μπαρμπαπήδουλας

Τιμημένος
Εγγρ.
10 Ιαν 2011
Μηνύματα
18.637
Κριτικές
78
Like
8.405
Πόντοι
2.786
Τωρα θειτσο εσυ αν πας να παρεις πεζο δεν φταιει το εργοστασιο στη τσεχια ουτε στη γαλλια που το αμαξι σου μπαζει νερα οταν βρεχει,ειναι αστοχια υλικου και ισως οχι τοσο καλη προδιαγραφη του συγκεκριμενου εξαρτηματος.
Εγω είμαι Αμερικάνος ή Γερμανός φιλαράκι. Τίποτε άλλο.

Α, by the way, δεν έχω καν δικό μου αμάξι. Εδώ και πολλά χρόνια με leasing. Το περνάω σαν έξοδο κι έχω φοροαπαλλαγές :grin: Επίσης, κάθε 3 χρόνια έχω καινούργιο αμάξι. Επίσης, πληρώνω μόνο βενζίνη και στ' αρχίδια μου αν το σπάσει κάποιο αναρχοάπλυτο σκουπίδι, η ασφάλεια (όπως σε όλα τα leasing) είναι μικτή. Κι επίσης αν μου χωθεί με μαγκιές κάνα αλητάκι με μπέμπα σαν εσένα, ότι και καλά θα με τρακάρει (ξέρεις, τις πίπες που κάνεις εσύ και το συνάφι σου στους δρόμους!), χώνομαι στα ίσια. Έλα να τρακάρουμε μούλε αν έχεις τ' αρχίδια... ΚΑΓΚΟΥΡΑ!!!! :tooth:

 

ave.

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Νοε 2020
Μηνύματα
2.490
Like
2.837
Πόντοι
456
Ιαπωνικο σημερα ειναι η πιο αστοχη επιλογη
Σε τιμη πλησιαζουν τα γερμανικα χωρις να υπαρχει καποιος εμφανης λογος για αυτο
Για οποιον θελει αξιοπιστια και οικονομια ας παρει κορεατικο που εχει χαμηλοτερη τιμη και νομιζω πως ολα κατασκευαζονται Κορεα
Αυτο που προσεφεραν καποτε οι Ιαπωνες το προσφερουν τωρα οι Κορεατες
Δεν υπαρχει λογος να δωσεις σεντ παραπανω για Ιαπωνικο εναντι Κορεατικου
 

jean-Claud

Σεβαστός
Εγγρ.
27 Φεβ 2018
Μηνύματα
18.303
Κριτικές
9
Like
7.826
Το νου σας μόνο μη σας ψήσει ο εμποράκος της Βουλγαρίας οτι θα σας φέρει Ferrari. :confused:

Ρε μάγκα ... και οι μαύροι στα φανάρια είναι καλύτεροι από σένα !!! ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΑΦΕΝΤΙΚΑ. ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΑΦΕΝΤΙΚΑ !!!!!

Εσύ είσαι σώγαμπρος. Στο όνομα του πεθερού σου είναι όλα.
Γιαυτό τραβάς μαλακία. Αν ξενογαμήσεις, θα φύγεις χωρίς σώβρακο .

Ευτυχώς που δεν έχει πουτάνες εκεί που είσαι . Μόνο γίδια.
γι αυτο δεν πηδαγε την ελενα??
Κατι αλλα ελεγε νεκρικη σιγη απο τη μεση και κατω κλπ.
 

jean-Claud

Σεβαστός
Εγγρ.
27 Φεβ 2018
Μηνύματα
18.303
Κριτικές
9
Like
7.826
Τωρα θειτσο εσυ αν πας να παρεις πεζο δεν φταιει το εργοστασιο στη τσεχια ουτε στη γαλλια που το αμαξι σου μπαζει νερα οταν βρεχει,ειναι αστοχια υλικου και ισως οχι τοσο καλη προδιαγραφη του συγκεκριμενου εξαρτηματος.
Εγω είμαι Αμερικάνος ή Γερμανός φιλαράκι. Τίποτε άλλο.

Α, by the way, δεν έχω καν δικό μου αμάξι. Εδώ και πολλά χρόνια με leasing. Το περνάω σαν έξοδο κι έχω φοροαπαλλαγές :grin: Επίσης, κάθε 3 χρόνια έχω καινούργιο αμάξι. Επίσης, πληρώνω μόνο βενζίνη και στ' αρχίδια μου αν το σπάσει κάποιο αναρχοάπλυτο σκουπίδι, η ασφάλεια (όπως σε όλα τα leasing) είναι μικτή. Κι επίσης αν μου χωθεί με μαγκιές κάνα αλητάκι με μπέμπα σαν εσένα, ότι και καλά θα με τρακάρει (ξέρεις, τις πίπες που κάνεις εσύ και το συνάφι σου στους δρόμους!), χώνομαι στα ίσια. Έλα να τρακάρουμε μούλε αν έχεις τ' αρχίδια... ΚΑΓΚΟΥΡΑ!!!! :tooth:
αμα σε τρακαρω εγω ρε θειτσο με τα 1600 κιλα αμαξι θα σεβγαλουν απο μεσα οι πυροσβεστες με το λεβιε στον κωλο.
 

ave.

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Νοε 2020
Μηνύματα
2.490
Like
2.837
Πόντοι
456
Τωρα θειτσο εσυ αν πας να παρεις πεζο δεν φταιει το εργοστασιο στη τσεχια ουτε στη γαλλια που το αμαξι σου μπαζει νερα οταν βρεχει,ειναι αστοχια υλικου και ισως οχι τοσο καλη προδιαγραφη του συγκεκριμενου εξαρτηματος.
Εγω είμαι Αμερικάνος ή Γερμανός φιλαράκι. Τίποτε άλλο.

Α, by the way, δεν έχω καν δικό μου αμάξι. Εδώ και πολλά χρόνια με leasing. Το περνάω σαν έξοδο κι έχω φοροαπαλλαγές :grin: Επίσης, κάθε 3 χρόνια έχω καινούργιο αμάξι. Επίσης, πληρώνω μόνο βενζίνη και στ' αρχίδια μου αν το σπάσει κάποιο αναρχοάπλυτο σκουπίδι, η ασφάλεια (όπως σε όλα τα leasing) είναι μικτή. Κι επίσης αν μου χωθεί με μαγκιές κάνα αλητάκι με μπέμπα σαν εσένα, ότι και καλά θα με τρακάρει (ξέρεις, τις πίπες που κάνεις εσύ και το συνάφι σου στους δρόμους!), χώνομαι στα ίσια. Έλα να τρακάρουμε μούλε αν έχεις τ' αρχίδια... ΚΑΓΚΟΥΡΑ!!!! :tooth:



Ποιο αμερικανικο ειχες και σου αρεσε??
 

Barry Lyndon

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
5 Ιαν 2019
Μηνύματα
2.318
Like
1.833
Πόντοι
216
Ιαπωνικο σημερα ειναι η πιο αστοχη επιλογη
Σε τιμη πλησιαζουν τα γερμανικα χωρις να υπαρχει καποιος εμφανης λογος για αυτο
Για οποιον θελει αξιοπιστια και οικονομια ας παρει κορεατικο που εχει χαμηλοτερη τιμη και νομιζω πως ολα κατασκευαζονται Κορεα
Αυτο που προσεφεραν καποτε οι Ιαπωνες το προσφερουν τωρα οι Κορεατες
Δεν υπαρχει λογος να δωσεις σεντ παραπανω για Ιαπωνικο εναντι Κορεατικου


Oλα για τον πουτσο ειναι τυπε.Ολα πλεον βγαζουν προβληματα.Τα γερμανικα τα κακαροσαν και τα ιαπωνικα πολυ λογος για το τιποτα.Δεν υπαρχει πλεον αμαξι value for money.Τελειωσαν αυτα.
 

Mystery X

Σπουδαίος
Εγγρ.
2 Οκτ 2007
Μηνύματα
4.154
Κριτικές
4
Like
9.266
Πόντοι
2.306
Ιαπωνικο σημερα ειναι η πιο αστοχη επιλογη
Σε τιμη πλησιαζουν τα γερμανικα χωρις να υπαρχει καποιος εμφανης λογος για αυτο
Για οποιον θελει αξιοπιστια και οικονομια ας παρει κορεατικο που εχει χαμηλοτερη τιμη και νομιζω πως ολα κατασκευαζονται Κορεα
Αυτο που προσεφεραν καποτε οι Ιαπωνες το προσφερουν τωρα οι Κορεατες
Δεν υπαρχει λογος να δωσεις σεντ παραπανω για Ιαπωνικο εναντι Κορεατικου


Oλα για τον πουτσο ειναι τυπε.Ολα πλεον βγαζουν προβληματα.Τα γερμανικα τα κακαροσαν και τα ιαπωνικα πολυ λογος για το τιποτα.Δεν υπαρχει πλεον αμαξι value for money.Τελειωσαν αυτα.
Μηπως πρέπει να ξανασκεφτουμε τι εννοούμε value for money? Σίγουρα είναι διαφορετικό για τον καθένα μας.
Άλλος το θέλει για τα πολλά χιλιόμετρα, άλλος για την άνεση, άλλος για επιδόσεις.. Οπότε είναι λίγο υποκειμενικό. Επίσης, η αγορά είναι τεράστια οπότε δεν θεωρω ότι κάποιος δεν βρίσκει ένα αυτοκίνητο στα μέτρα του. Απλά καταλήγουμε όλοι να θαυμάζουμε και να επιθυμούμε τα ακριβά και τα άπιαστα γενικά.
 

barock

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Μαρ 2016
Μηνύματα
64.450
Like
23.247
Πόντοι
5.506
Ο βλαξ έχει μείνει στη δεκαετία του 80 που τα Ιαπωνικά τους έβαζες μόνο νερό και λάδι, το λάδι μπορούσες και να το ξεχάσεις καμιά 50 χιλιάδες χλμ και ακόμα πήγαιναν.

Είσαι τελείως χαζός ;;;;;
Κανένας κινητήρας εσωτερικής καύσεως δεν αντέχει χωρίς λάδι . Θα κολλήσει αμέσως.
Με κάποια έλλειψη ίσως ....


Προφανώς σαν ξενέρωτος βλάκας που είσαι δεν κατάλαβες το χιουμοριστικό και υπερβολικό του ποστ. Και όταν λέω "ξεχάσεις το λάδι" εννοώ ξεχάσεις την αλλαγή καμιά 10-20 χιλιάδες χλμ. Αλλά τότε δεν είχες ούτε ποδήλατο εσύ, που να ξέρεις από τα αυτοκίνητα της εποχής.
 

Barry Lyndon

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
5 Ιαν 2019
Μηνύματα
2.318
Like
1.833
Πόντοι
216
Ιαπωνικο σημερα ειναι η πιο αστοχη επιλογη
Σε τιμη πλησιαζουν τα γερμανικα χωρις να υπαρχει καποιος εμφανης λογος για αυτο
Για οποιον θελει αξιοπιστια και οικονομια ας παρει κορεατικο που εχει χαμηλοτερη τιμη και νομιζω πως ολα κατασκευαζονται Κορεα
Αυτο που προσεφεραν καποτε οι Ιαπωνες το προσφερουν τωρα οι Κορεατες
Δεν υπαρχει λογος να δωσεις σεντ παραπανω για Ιαπωνικο εναντι Κορεατικου


Oλα για τον πουτσο ειναι τυπε.Ολα πλεον βγαζουν προβληματα.Τα γερμανικα τα κακαροσαν και τα ιαπωνικα πολυ λογος για το τιποτα.Δεν υπαρχει πλεον αμαξι value for money.Τελειωσαν αυτα.
Μηπως πρέπει να ξανασκεφτουμε τι εννοούμε value for money? Σίγουρα είναι διαφορετικό για τον καθένα μας.
Άλλος το θέλει για τα πολλά χιλιόμετρα, άλλος για την άνεση, άλλος για επιδόσεις.. Οπότε είναι λίγο υποκειμενικό. Επίσης, η αγορά είναι τεράστια οπότε δεν θεωρω ότι κάποιος δεν βρίσκει ένα αυτοκίνητο στα μέτρα του. Απλά καταλήγουμε όλοι να θαυμάζουμε και να επιθυμούμε τα ακριβά και τα άπιαστα γενικά.

Στην Ελλαδα καλο αμαξι περα του λογου να πουλας τρελα σε φτωχομπινεδες και γκομενακια δεν υπαρχει αλλος λογος.Δεν υπαρχουν δρομοι και στις μεγαλες πολεις τυπου Αθηνα,Θεσσαλονικη κλπ καθε μερα υπαρχει κινηση και μποτιλιαρισμα.Αν εισαι τυπος που κανει trip εξωτερικο τοτε ναι αξιζει.Για εμενα VFM θα ηταν ενα αμαξι το οποιο πρωτον δεν καιει,δευτερον δεν βγαζει προβληματα ειτε ειναι ηλεκτρικα ειτε μηχανικα,λαδια κλπ.Δεν θα ειμαι δλδ καθε μηνα στον μαλακα τον ηλεκτρολογο η τον μηχανικο και θα του ακουμπαω 100αρικα και 200αρικα.Θα ειναι ανετο και κυκλοφορισιμο σε πολεις τυπου Αθηνα,Θεσσαλονικη ακομα και Πατρα κλπ.Τωρα αναφερομαι για τον μεσο Ελληνα δεν μιλαω για εφοπλιστες,μεγαλο γιατρους,μεγαλο δικηγορους κλπ που καθαριζουν εκατομμυρια και εχουν ο καθενας τους απο 3,4 αμαξια.Τοτε ναι αγοραζεις και R8 και Φερραρι αμα λαχει.Αν θες αμαξι για να τρεχεις στην συγγρου τοτε και ενα saxo του 80 κωλοφτιαγμενο καλο ειναι...!Αλλα οταν αναφερομαι σε VFM μιλαω κυριως για αμαξι το οποιο κινείται μεσα στην πολη.Πλεον τετοιο αμαξι δεν υπαρχει.Εχω φιλαρακια με συνεργεια...δουλεουν με οτι μαρκα μπορεις να φανταστεις.Μαλιστα ο ενας μου λεει...να ναι καλα τα γερμανικα ιδιως Volkswagen Group αλλιως θα ειχαμε πεθανει της πεινας.Και για τα Ιαπωνικα πλεον τα ιδια.Η toyota ηταν καποτε αυτο που λεγαμε VFM πλεον δεν ειναι...και οπως ειπαν και αλλοι οι τιμες τους εκτοξεύτηκαν.Με οποιον εχω μηλισει για καινουργιο αμαξι μου ειπαν απλα παρε οτι θελεις.Δεν εχει σημασια.Απλα να ξες οτι θα σου βγαλει προβληματα.Οποτε αν δεν γουσταρεις να τρεχεις σε συνεργεια κλπ οδηγα κανα nissa sunny η κανα opel corsa 20αετιας.Καινουργιο αμαξι VFM δεν υπαρχει.Οποτε να εισαι προετοιμασμενος για το οτιδηποτε.
 

Wrath_

Μέλος
Εγγρ.
17 Απρ 2020
Μηνύματα
744
Like
588
Πόντοι
86
Japan δεν είναι μόνο η Toyota τύποι.

Τα Mazda πχ παραμένουν φοβερά αξιόπιστα και τελευταία έχουν και πολύ ωραίο design. Έχει τύχει να οδηγήσω εκτεταμένα και το 6 και το CX-5, αυτοκίνητα με πολύ ουσία και τα δύο.

Για πιο low budget αυτοκίνητα πόλης και τα Suzuki είναι πολύ τίμια.

 

ave.

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Νοε 2020
Μηνύματα
2.490
Like
2.837
Πόντοι
456
εδώ και πολύ καιρό το μέσο αυτοκίνητο, αν μπορείς εννοείται, θέλει αλλαγή στην πενταετία (που πιάνει και τιμή). άντε στην επταετία...


Στην Ελλαδα πιανουν τιμη και αυτοκινητα 15ετιας
Σε αλλες χωρες κοστιζουν λιγοτερα απο ενα ακριβο κινητο
 

iakovos

Σπουδαίος
Εγγρ.
11 Ιαν 2007
Μηνύματα
23.100
Κριτικές
9
Like
13.700
Πόντοι
2.606
εδώ και πολύ καιρό το μέσο αυτοκίνητο, αν μπορείς εννοείται, θέλει αλλαγή στην πενταετία (που πιάνει και τιμή). άντε στην επταετία...


Στην Ελλαδα πιανουν τιμη και αυτοκινητα 15ετιας
Σε αλλες χωρες κοστιζουν λιγοτερα απο ενα ακριβο κινητο


Πες και τι ασφαλεια εχουνε ομως τυπε... :confused::confused::confused: Αγοραζεις ενα αυτοκινητο 15ετιας 1300cc 1000$ και πληρωνεις για ασφαλεια 900$ το χρονο. Ελλαδα αγοραζεις το ιδιο αυτοκινητο 4000 ευρω και πληρωνεις ασφαλεια 200 το χρονο. Σε μια 5 ετια το ιδιο βγαινει. Στο εξωτερικο πιο δυσκολο ειναι να συντηρησεις ενα αυτοκινητο και οχι να το αγορασεις.
 

Mystery X

Σπουδαίος
Εγγρ.
2 Οκτ 2007
Μηνύματα
4.154
Κριτικές
4
Like
9.266
Πόντοι
2.306
εδώ και πολύ καιρό το μέσο αυτοκίνητο, αν μπορείς εννοείται, θέλει αλλαγή στην πενταετία (που πιάνει και τιμή). άντε στην επταετία...
Λογικό, για αυτό τα λισινγκ κρατάνε 4-5 χρόνια. Μετά τα δίνουν. Επίσης, στα 5 χρόνια έχει αλλάξει το μοντέλο συν ένα face-lift. Οπότε αυτομάτως χάνεται σημαντικό μερος αξίας.
 

ave.

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Νοε 2020
Μηνύματα
2.490
Like
2.837
Πόντοι
456
εδώ και πολύ καιρό το μέσο αυτοκίνητο, αν μπορείς εννοείται, θέλει αλλαγή στην πενταετία (που πιάνει και τιμή). άντε στην επταετία...


Στην Ελλαδα πιανουν τιμη και αυτοκινητα 15ετιας
Σε αλλες χωρες κοστιζουν λιγοτερα απο ενα ακριβο κινητο


Πες και τι ασφαλεια εχουνε ομως τυπε... :confused::confused::confused: Αγοραζεις ενα αυτοκινητο 15ετιας 1300cc 1000$ και πληρωνεις για ασφαλεια 900$ το χρονο. Ελλαδα αγοραζεις το ιδιο αυτοκινητο 4000 ευρω και πληρωνεις ασφαλεια 200 το χρονο. Σε μια 5 ετια το ιδιο βγαινει. Στο εξωτερικο πιο δυσκολο ειναι να συντηρησεις ενα αυτοκινητο και οχι να το αγορασεις.


Δεν μιλαω μονο για Γερμανια η Γαλλια
Και στο μπλοκ αυτοκινητα 10ετιας θεωρουνται σαπακια κανεις δεν δινει σοβαρα λεφτα για να τα αγορασει. Το παγια και το κοστος συντηρησης ειναι χαμηλοτερα απο Ελλαδα

Ο Ελληνας ειναι απλα ΚΟΡΟΙΔΟ που χρησοπληρωνει για να αγορασει παλια μεταχειρισμενα
 

ave.

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Νοε 2020
Μηνύματα
2.490
Like
2.837
Πόντοι
456
Ο πελωριος Jean φερνει αυτοκινητα που οι ΒΟΥΛΓΑΡΟΙ τα εχουν για διαλυση και τα μοσχοπουλαει σε ελληναρες

:dancing::dancing::dancing::dancing::dancing:
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom