εως προσφατα τον κινητηρα χιλια διακοσια τουρμπο τον εβαζαν μονο στο χατσμπακ.
τωρα ειπαν θα μπει και στο σενταν.
οποτε το χατσμπακ εννοω που κατασκευαζεται στη μεγαλη βρετανια.
το σενταν φτιαχνεται στην τουρκια οποτε δεν το εχω ουτε στα υπ οψι
το θεμα ειναι οτι η τεχνολογια στους κινητηρες εχει αλλαξει πολυ τελευταια.
Οπως ειπες πεφτουν οι κυβισμοι πεφτουν οι κυλινδροι απο 4 σε 3 και εχουμε αμαξια 1000αρια 3κιλυνδρα με 100 εως 120 ιππων.
Το θεμα ειναι αξιζουν αυτοι οι κινητηρες??
Φορολογικα ναι.
Απο οικονομια καταναλωση?οχι ενα 3κυλινδρο μοτερ οταν εχει να κουβαλησει ενα αμαξι 1300κιλων ζορίζεται και εκει που ο κατασκευαστης δινει 5 λιτρα στα 100 η πραγματικη καταναλωση πηγαινει στο 8 και αν το ζορισεις στο 10 οποτε δεν φαινεται καμια οικονομια στη καταναλωση.
Αξιοπιστια,οι τουρμπατοι κινητηρες θελουν προσοχη μιας και ειναι πιο ευαισθητοι,π.χ καλο ζεσταμα και οταν γυριζουμε απο ταξιδι που εχει ζεσταθει αρκετά θελει ενα 10λεπτο ρελαντι να ρηξει λιγο θερμοκρασια.
Συχνοτατες αλλαγες λαδιων ανα 10χιλιαδες και όχι 20χιλιαδες που λενε οι κατασκευαστες.
Αντεχουν στα πολλα χιλιομετρα???οχι μεσο ορο ζωης των νεων συγχρονων κινητηρων γυρω στα 250χιλιαδες το πολυ ενω οι παλιοι ατμοσφαιρικοι εφταναν και 400χιλιαδες απροβληματιστα.
Επιδοσεις .ολη τη δουλεια στα 3κιλυνδρα 1000ρια τη κανει το τουρμπο,αποδιδει καλα και ροπατα στο φασμα των στροφων του τουρμπο αλλα μετα χωλενει η και πριν στις χαμηλες στροφες,οποτε για να εχουμε επιδοσεις στο φασμα της τουρμπινας.
Αξιοπιστια ατμοσφαιρικοι και με πολλα κυβικα 1.6 και πανω
Επιδοσεις υπερτροφοδοτουμενα τουρμπο