Το να δώσεις 20000 είναι ένα σεβαστότατο ποσό.Εγώ προσωπικά δεν θα το έδινα σαφώς σε φυσικό αέριο
υγραέριο,μπαταρίες και μαλακίες για τον πολύ απλό λόγο είναι πολύ καινούριες τεχνολογίες και δεν
ξέρω τι θα συμβεί σε περίπτωση "βλάβης".Δεν μπορώ να φανταστώ να μου πούνε,εκτός εγγύησης μετά από
4 χρόνια λχ αντικατάσταση μπαταριών μετά από βλάβη του τροφοδότη τους :o
Για το ντίζελ γράφουν πόσο καλό είναι,με αγχώνει και γι αυτό το αποκλείω επειδή δεν λέν το πόσο
προβληματικό μπορεί να γίνει,δυστυχώς ούτε αυτό μπορώ να το υποστηρίξω σε περίπτωση "θέματος"
και η διαφορά είναι μόλις 0,20 λεπτά στο λίτρο για ένα ντίζελ υπερτροφοδοτούμενο φυσικά.Γιατί
και αυτά μάρκετιγκ είναι και για να τα κάνουν να αποδίδουν κατέβασαν κυβικά και το τάνισαν με
τούρμπο ιντερκούλερ.Ντίζελ θα έπαιρνα μόνο πάνω από 2000 κυβικά.
Βενζίνη τουρμπο στα 1600 θα κατέληγα.Θα ήθελα στιβαρότητα και όχι φτερό στον άνεμο,δυστυχώς ή ευτυχώς
αυτό το βρίσκεις σε αυθονία σε γερμανό.Αξιοπιστία οκ,σχεδόν όλα καλά είναι.Ιταλό ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ,με τις μαλακίες
τους και τα ηλεκτρικά τους,Κορεάτη θα έπαιρνα μόνο πόλης-αυτοκινητόδρομο δεν εμπιστεύομαι και ας έχω φτήνα σέρβις-
ανταλλακτικά και αξιοπιστία.
Ιάπωνα ή Γερμανό θα πλήρωνα,Yaris ή Audi sedan A3