Νέα

Αυτικίνητο: Diesel. Υγραέριο, Υβριδικό, Φυσικό αέριο, Βενζίνη.

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα xplorerxx
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 60
  • Εμφανίσεις 4K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 3 άτομα (0 μέλη και 3 επισκέπτες)
OP
OP
xplorerxx

xplorerxx

Μέλος
Εγγρ.
25 Νοε 2012
Μηνύματα
515
Κριτικές
4
Like
15
Πόντοι
6
Πάρε κορεάτικο και diesel. Κορεάτικα = εγγύηση θα πας για βλάβη στο συνεργείο μια φορα κάθε 50-60 χιλιάδες χιλιόμετρα.
Οπως έγραψε κι ενας φίλος πιο πάνω κάνε γρηγορα την αγορά διότι όταν θα πάμε στην δραχμή μόνο pony θα μπορείς να αγοράσεις κι αυτό με σειρα προτεραιότητας  :)

Για το i30 δε ξέρω αλλά ένας φίλος που είχε το Atos σε σοβαρό τροχαίο δεν άνοιξαν οι αερόσακοι, απασφάλισε η ζώνη ασφαλείας και το κάθισμα, το χτύπημα ήταν από πίσω και τον πήγε σέρνοντας ένα τετράγωνο πιο πέρα...
 

Επισκέπτης
Για οικονομία πάντως και μακροζωϊα αυτοκινήτου,
κοιτάς μόνο ντίζελ. Τα υπόλοιπα είναι μαλακίες.
 

SnakeSpir

Μέλος
Εγγρ.
14 Αυγ 2005
Μηνύματα
341
Κριτικές
4
Like
63
Πόντοι
1
Οι αεροσακοι στο ΑΤΟΣ μπορει να μην ανοιξαν επειδη ελειξαν οι προεντατηρες (συνηθως θελουν ελεγχο στα 10 χρονια) η να ηταν απεργοποιημενοι λογω προηγουμενου τρακου απο φαναρτζη. (λιγο δυσκολο να μην ανοιξαν) τεσπα στο θεμα μας. Τα συγχρονα ντιζελ ειναι πολυ καλα αμαξια, πολυ οικονομικα και με μεγαλη διαρκεια ζωης. Το πιο βασικο ειναι οτι εχουν μεγαλη αυτονομια και αραια περιοδικα σερβις ανα 30.000με φθηνα και λιγα ανταλλακτικα . Φροντησε να αγορασεις καποιο μοντελο με καδενα εκκντροφορου κ οχι ιμαντα για να μην ασχολησε ουτε με αυτο. Τα χιουνται και καποια μοντελα τις οπελ ειναι καλα και φθηνα με πληθωρα ανταλλακτικων στο εμποριο. Το βολβο ειναι και γαμω τα αμαξια αλλα μετα μπλεκεις με Σαρακακη και θα πρεπει να δωσεις το νεφρο σου για να το συντηρησεις (φανοποιεια/ σερβις). Το φυσικο αεριο δεν ενδεικνυται γιατι εχει λιγα πρατηρια και με δεδομενο τον χωρο αποσκευων εχεις πολυ μικρη αυτονομια 200χλμ( στον ιδιο ρεζερβουαρ με το υγραειο χωραει λιγοτερο).
 
Εγγρ.
13 Ιουν 2012
Μηνύματα
5.280
Κριτικές
8
Like
7.313
Πόντοι
2.636
Το να δώσεις 20000 είναι ένα σεβαστότατο ποσό.Εγώ προσωπικά δεν θα το έδινα σαφώς σε φυσικό αέριο
υγραέριο,μπαταρίες και μαλακίες για τον πολύ απλό λόγο είναι πολύ καινούριες τεχνολογίες και δεν
ξέρω τι θα συμβεί σε περίπτωση "βλάβης".Δεν μπορώ να φανταστώ να μου πούνε,εκτός εγγύησης μετά από
4 χρόνια λχ αντικατάσταση μπαταριών μετά από βλάβη του τροφοδότη τους  :o

Για το ντίζελ γράφουν πόσο καλό είναι,με αγχώνει και γι αυτό το αποκλείω επειδή δεν λέν το πόσο
προβληματικό μπορεί να γίνει,δυστυχώς ούτε αυτό μπορώ να το υποστηρίξω σε περίπτωση "θέματος"
και η διαφορά είναι μόλις 0,20 λεπτά στο λίτρο για ένα ντίζελ υπερτροφοδοτούμενο φυσικά.Γιατί
και αυτά μάρκετιγκ είναι και για να τα κάνουν να αποδίδουν κατέβασαν κυβικά και το τάνισαν με
τούρμπο ιντερκούλερ.Ντίζελ θα έπαιρνα μόνο πάνω από 2000 κυβικά.

Βενζίνη τουρμπο στα 1600 θα κατέληγα.Θα ήθελα στιβαρότητα και όχι φτερό στον άνεμο,δυστυχώς ή ευτυχώς
αυτό το βρίσκεις σε αυθονία σε γερμανό.Αξιοπιστία οκ,σχεδόν όλα καλά είναι.Ιταλό ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ,με τις μαλακίες
τους και τα ηλεκτρικά τους,Κορεάτη θα έπαιρνα μόνο πόλης-αυτοκινητόδρομο δεν εμπιστεύομαι και ας έχω φτήνα σέρβις-
ανταλλακτικά και αξιοπιστία.

Ιάπωνα ή Γερμανό θα πλήρωνα,Yaris ή Audi sedan A3
 

ΠΥΡΑΥΛΟΣ

Τιμημένος
Εγγρ.
1 Δεκ 2009
Μηνύματα
3.274
Κριτικές
104
Like
2.757
Πόντοι
7.783
Dacia Duster, diesel 1500cc, 4X4, 20 χιλιάρικα
 

makmak

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Ιουλ 2007
Μηνύματα
973
Like
1.893
Πόντοι
206
Για δες και το Citroen c4 1600 110 αλογακια με αυτοματο κιβωτιο σε πετρελαιο κατω απο 20000!!!  :rockon: :rockon: :rockon:
 

FABOULOS

Μέλος
Εγγρ.
9 Οκτ 2007
Μηνύματα
3.791
Like
6
Πόντοι
16
Ψάχνω καινούργιο έως 1600 cc για τριμελή οικογένεια, και 25.000 χλμ ταξίδι ετησίως μερικές φορές πολύ φορτωμένος.
Θα συμφωνήσω με τον sanexxx69 στη σελίδα 1,που σου έδωσε το λίνκ για το Toyota Auris...Το θεωρώ πάρα πολύ καλή επιλογή με το μόνο μειονέκτημα το πορτμπαγκάζ.Η χωρητικότητά του είναι στα 360 λίτρα.Περίπου στον μέσο όρο της μικρομεσαίας κατηγορίας.
Επίσης πολύ καλή επιλογή είναι και το Hyundai I30 που σου λέει,με χωρητικότητα στα 378 λίτρα.
Αντίστοιχο είναι και το Kia Ceed (360 lt).

Αν θες μεγαλύτερη χωρητικότητα στο πορτμπαγκάζ,η νέα Octavia απλά δεν παίζεται εκεί.Είναι στα 590 λίτρα!Κάποια θέματα με τους TSI κινητήρες διάβασα ότι έχει γενικά το γκρουπ,όμως...
Έδωσα παραπάνω βάση στους χώρους,γιατί όπως λες μερικές φορές το φορτώνεις πολύ...

Τώρα τα νέα diesel TDI είναι πολύ καλά αυτοκίνητα,αλλά με το κακής ποιότητας πετρέλαιο (και η βενζίνη δεν πάει πίσω,αλλά κοστίζει πολύ παραπάνω μια τρόμπα πετρελαίου,αν χρειαστεί βεβαίως),ίσως να έχουν κάποια θέματα.

Δες τις ανάγκες σου και τι σε καλύπτει καλύτερα.Παρακάτω βάζω κάποια λίνκ...




 

Iceman_82

Μέλος
Εγγρ.
23 Δεκ 2012
Μηνύματα
1.693
Κριτικές
1
Like
7
Πόντοι
16
Ο καιρός για να αλλάξω αυτοκίνητο πλησιάζει. Το αυτοκίνητο που έχω τώρα απεδείχθη ιδιαίτερος ενεργοβόρο  γι' αυτό η αναζήτηση ενός νέου αυτοκινήτου με μικρή κατανάλωση είναι απαραίτητη. Το μόνο που θέτω ως απαραίτητο είναι η αξιοπρεπής κίνηση στο εθνικό δίκτυο και το όριο των 1600 cc ( όχι παραπάνω ).
Κάθε γνώμη δεκτή. :)

Yaris D4-D
 

NICK TRIVE

Τιμημένος
Εγγρ.
6 Μαρ 2014
Μηνύματα
35.479
Κριτικές
53
Like
9.313
Πόντοι
25.786
Mitsubishi ASX.
 
OP
OP
xplorerxx

xplorerxx

Μέλος
Εγγρ.
25 Νοε 2012
Μηνύματα
515
Κριτικές
4
Like
15
Πόντοι
6
Ευχαριστώ όλους τους φίλους για πληροφορίες και συμβουλές. :)
 
OP
OP
xplorerxx

xplorerxx

Μέλος
Εγγρ.
25 Νοε 2012
Μηνύματα
515
Κριτικές
4
Like
15
Πόντοι
6

ΠΥΡΑΥΛΟΣ

Τιμημένος
Εγγρ.
1 Δεκ 2009
Μηνύματα
3.274
Κριτικές
104
Like
2.757
Πόντοι
7.783
Τίποτα σίγουρο ακόμα αλλά το βλέπω πιο πολύ για φυσικό αέριο-βενζίνη. 2 μοντέλα που μου αρέσουν αυτή τη στιγμή είναι το Audi A3 1.400 και το Golf 1.400 ίδωμεν...
Για ποιο λόγο απορρίψατε το ντίζελ;
 

Απολλύων

Σεβαστός
Εγγρ.
9 Αυγ 2013
Μηνύματα
6.202
Like
4.789
Πόντοι
1.756
Εγω παντως θα επαιρνα πετρελαιο, απλα το μειονεκτημα ειναι οτι αν βαλεις νοθευμενο σου γαμαει τα μπεκ και θες ενα χιλιαρικο να τα αλλαξεις... Υγραεριο καλο ειναι αλλα πρεπει να εχεις βαλει κ το συστημα που λιπαινει τις βαλβιδες... Φυσ.αεριο δεν θα ηθελα να εχω στο αμαξι μου γτ η φιαλη περιεχει υγροποιημενο και η πιεση φτανει στα 200 bar... δεν θα παρω ευχαριστω... αν διαλεγα σημερα,θα επαιρνα πετρελαιο αλλα θα εβαζα μονο απο πρατηρια της Σελλ η οποια φερνει ενα ειδικο ντηζελ εισαγομενο, και δεν υπαρχει περιπτωση νοθειας...
 

kostakis_ss

Σεβαστός
Εγγρ.
18 Μαρ 2008
Μηνύματα
15.648
Κριτικές
29
Like
195
Πόντοι
1.390
Εγω παντως θα επαιρνα πετρελαιο, απλα το μειονεκτημα ειναι οτι αν βαλεις νοθευμενο σου γαμαει τα μπεκ και θες ενα χιλιαρικο να τα αλλαξεις... Υγραεριο καλο ειναι αλλα πρεπει να εχεις βαλει κ το συστημα που λιπαινει τις βαλβιδες... Φυσ.αεριο δεν θα ηθελα να εχω στο αμαξι μου γτ η φιαλη περιεχει υγροποιημενο και η πιεση φτανει στα 200 bar... δεν θα παρω ευχαριστω... αν διαλεγα σημερα,θα επαιρνα πετρελαιο αλλα θα εβαζα μονο απο πρατηρια της Σελλ η οποια φερνει ενα ειδικο ντηζελ εισαγομενο, και δεν υπαρχει περιπτωση νοθειας...
Εγω παντως θα επαιρνα πετρελαιο, απλα το μειονεκτημα ειναι οτι αν βαλεις νοθευμενο σου γαμαει τα μπεκ και θες ενα χιλιαρικο να τα αλλαξεις... Υγραεριο καλο ειναι αλλα πρεπει να εχεις βαλει κ το συστημα που λιπαινει τις βαλβιδες... Φυσ.αεριο δεν θα ηθελα να εχω στο αμαξι μου γτ η φιαλη περιεχει υγροποιημενο και η πιεση φτανει στα 200 bar... δεν θα παρω ευχαριστω... αν διαλεγα σημερα,θα επαιρνα πετρελαιο αλλα θα εβαζα μονο απο πρατηρια της Σελλ η οποια φερνει ενα ειδικο ντηζελ εισαγομενο, και δεν υπαρχει περιπτωση νοθειας...


ντιζελ η υγραεριο
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom