καλημέρα.
λοιπόν, όσοι έχουν πρόβλημα με αποσυνδέσεις κάνουν πρώτα από όλα ένα τηλέφωνο στο τμήμε σέρβις του παρόχου και λένε το πρόβλημα. υπάρχουν εκεί παληκάρια που ξέρουν να σας το λύσουν, συνήθως φταίει ο πάροχος σε τέτοιες καταστάσεις ή έστω ο πάροχος μπορείς να κάνει ένα ρεστάρτ στη γραμμή και να λύσει αρκετά προβλήματα.
2ον αν το πρόβλημα είναι δικό σας τότε ξεκινάει από την πρίζα του τηλεφώνου και μετά.
ο οτέ σε αντίθεση με τις άλλες εταιρίες χρησιμοποιεί πρίζες οι οποίες έχουν πάνω έναν πυκνωτή, αυτό ο πυκνωτής μπορεί να αποφορτίζεται για διάφορους λόγους και να σας πετάει, το είχα και εγώ αυτό το πρόβλημα.
οποτε και πάλι παίρνετε τηλέφωνο το τμήμα σέρβις του παρόχου.
ο πάροχος είναι αναγκασμένος να σας λύσει αυτά τα προβλήματα, και συνήθως ξέρουν τι φταίει σε κάθε περιοχή ή με κάθε ρούτερ γιατί δέχονται άπειρες παρόμοιες περιπτώσεις κάθε μέρα.
δικιμάστε να συνδεθείτε ενσύρματα και όχι ασύρματα και παρατηρείστε αν σας πετάει από το ιντερνετ, κάνοντας τις ίδιες ενέργειες με αυτές που κάνατε στο ασύρματο και σας πέταγε.
δηλώνοντας πρόβλημα στο πάροχο, και αν έχουν το ίδιο πρόβλημα πάρα πολλοί συνδρομητές της εταιρίας σε εκείνη την περιοχή, τότε σημαίνει ότι μπορεί να φταίει ο κόμβος και θα πάει να δηλωθεί σαν βλάβη, και μετά για επισκευή.
και ξαναλέω, τηλέφωνο στον πάροχο και αναφορά του προβλήματος.
ακόμα και το ρούτερ να έχει πρόβλημα εν τέλει, πηγαίνετε σε κάποιο υποκατάστημα του παρόχου και παίρνετε άλλο