Mindreader
Τιμημένος
- Εγγρ.
- 24 Φεβ 2014
- Μηνύματα
- 14.802
- Κριτικές
- 110
- Like
- 20.342
- Πόντοι
- 28.786
( ΣΥΝΕΧΕΙΑ )
Πάμε τώρα στα δικά μας στην Ελλάδα. Αν το ψάξει κανείς σε συγκριτική βάση θα δεί ότι στην χώρα μας όπως και στις περισσότερες μεσογειακές χώρες τείνουμε να δίνουμε στο σεξ αρκετά μεγαλύτερη αξία από ότι κάποιοι Βόρειοι η κάποιοι Ανατολικοί λαοί. Νομίζω όμως ότι ακόμη και έναντι των ''δυτικών'' πάλι ''υπερέχουμε''.
Ολοι οι Σλαβικής προέλευσης λαοί για παράδειγμα δίνουν συγκριτικά μάλλον μεγαλύτερη αξία στο ποτό έναντι του σέξ, από την άποψη της απόλαυσης.
Συνήθως οι άνθρωποι δίνουν αξία σε ότι τους λείπει, ή σε ότι τους πείθουν ότι έχει αξία.
Οσον αφορά αυτό που στις περισσότερες περιπτώσεις λείπει, μάλλον είναι το νομικά, ηθικά η οικονομικά, περιορισμένο, η απαγορευμένο.
Είμαστε λοιπόν οι έλληνες σεξουαλικά στερημένοι, η καταπιεσμένοι ?? Είμαστε τόσο λιγούρια ?? για να το πούμε λαικά !!!
Δεν νομίζω ότι στην ελλάδα σήμερα συμβαίνει κάτι τέτοιο. Ο τόπος βρίθει απο μπουρδέλα, στούντιο, μασατζίδικα, καλτεριμιτζούδες κλπ. Ακόμη και άνθρωποι χωρίς οικονομική άνεση με ένα δεκάευρο στο μετάξι αυτό που θέλουν έστω και κατά προσέγγιση θα το βρούν.
Επιπλέον το παραπάνω μοντέλο της ''σεξοποίησης'' ( για να αναφερθώ και σε ότι εμμέσως η αμέσως μας πείθουν ότι έχει αξία ) της οικονομικής δραστηριότητας που χοντρικά περιέγραψα είναι παγκόσμιο. Οπως δουλεύει στο εξωτερικό δουλεύει λίγο πολύ και στη χώρα μας. Αρα δεν μπορεί να δικαιολογήσει το γιατί εμείς εδώ στην Ελλάδα δίνουμε παραπάνω σημασία από ότι οι ξένοι στο σεξ ??
Ας δούμε κάποιες πιθανές εκδοχές σαν πιθανές αιτίες.
Μήπως είναι ζήτημα απλά Ελληνικής/Μεσογειακής ιδιοσυγκρασίας να μας αρέσει τόσο πολύ το σεξ ώστε να του δίνουμε εμείς οι Ελληνες πιο μεγάλη αξία ??
Ας το δούμε λίγο ''ιστορικά''. Ας πάρουμε τα δεδομένα των προηγούμενων δεκαετιών. Απο την εποχή των ''καμακιών'' τα καλοκαίρια στα τουριστικά μέρη, όπου γινόταν και εξακολουθεί σε ένα βαθμό να γίνεται το έλα δείς, μέχρι την εποχή που μετά την οικονομική κατάρρευση των καθεστώτων της ανατολικής ευρώπης που σε συνδυασμό με την εισαγωγή του ευρώ στην Ελλάδα η χώρα μας γέμισε με ''σοσιαλιστικής'' προέλευσης "υψηλής ποιότητας'' ανατολική ''σάρκα'', η κοινωνία εξελίχθηκε αρκετά.
Το συγκεκριμένο όμως χαρακτηριστικό της ιδιαίτερης εκτίμησης στο σέξ δεν άλλαξε. Παρότι η προσφορά αυξήθηκε δραματικά η ζήτηση παρέμεινε η ίδια η μεγάλωσε.
Ο δικαστής Καλούσης στο πρόσφατο παρελθόν απαιτούσε αντί αμοιβής δίμετρες ουκρανέζες και μόνο μεζούρα δεν έβγαζε για να τις μετράει όταν του τις φέρνανε.
Αλλη εκδοχή. Μήπως μέσα από το σεξ προσπαθούμε σε βαθμό μεγαλύτερο απο τον ''συνηθισμένο'' στην ελλάδα να ικανοποιήσουμε άλλες ανάγκες ??
Τέτοιες ανάγκες είναι οι παρακάτω.
Πρώτον. Η επιβεβαίωση και η αυτοεπιβεβαίωση της αρρενωπότητας του άντρα.
Αυτός είναι και ο κύριος λόγος που πολλοί από εμάς λειτουργούν λες και έχουν βάλει κοντέρ στη πούτσα και προσπαθούν να αποδείξουν στον εαυτό τους, αλλά και στους γύρω τους πόσο άντρες είναι από το πόσες γυναίκες γαμάνε.
Σε πολλές δε περιπτώσεις λειτουργούν συγκρίνοντας τις επιδόσεις του ''κοντέρ'' με αυτές των φίλων τους η των γύρω τους ινριγκάροντας ψυχολογικά ακόμη περισσότερο τον εαυτό τους.
Το πρόσφατο ''πρωτοφανούς διάστασης και ενδιαφέροντος'' θέμα που σχετιζόταν με τη δήλωση του ''Εθνικού Γαμιά'' Σπαλιάρα για το πόσες γυναίκες έχει πηδήξει αποδεικνύει την τάση του Ελληνα έστω και εμμέσως η υποσυνείδητα να θέτει τον εαυτό του στη ''δοκιμασία'' της σύγκρισης όσον αφορά τις σεξουαλικές του επιδόσεις, και μάλιστα σε υπερθετικό βαθμό. Αλλιώς γιατί να κάθεται να ασχολείται όλη η χώρα για το πόσες γυναίκες γάμησε η δεν γάμησε κάποιος όποιος και να είναι αυτός ??
( ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ )
Πάμε τώρα στα δικά μας στην Ελλάδα. Αν το ψάξει κανείς σε συγκριτική βάση θα δεί ότι στην χώρα μας όπως και στις περισσότερες μεσογειακές χώρες τείνουμε να δίνουμε στο σεξ αρκετά μεγαλύτερη αξία από ότι κάποιοι Βόρειοι η κάποιοι Ανατολικοί λαοί. Νομίζω όμως ότι ακόμη και έναντι των ''δυτικών'' πάλι ''υπερέχουμε''.
Ολοι οι Σλαβικής προέλευσης λαοί για παράδειγμα δίνουν συγκριτικά μάλλον μεγαλύτερη αξία στο ποτό έναντι του σέξ, από την άποψη της απόλαυσης.
Συνήθως οι άνθρωποι δίνουν αξία σε ότι τους λείπει, ή σε ότι τους πείθουν ότι έχει αξία.
Οσον αφορά αυτό που στις περισσότερες περιπτώσεις λείπει, μάλλον είναι το νομικά, ηθικά η οικονομικά, περιορισμένο, η απαγορευμένο.
Είμαστε λοιπόν οι έλληνες σεξουαλικά στερημένοι, η καταπιεσμένοι ?? Είμαστε τόσο λιγούρια ?? για να το πούμε λαικά !!!
Δεν νομίζω ότι στην ελλάδα σήμερα συμβαίνει κάτι τέτοιο. Ο τόπος βρίθει απο μπουρδέλα, στούντιο, μασατζίδικα, καλτεριμιτζούδες κλπ. Ακόμη και άνθρωποι χωρίς οικονομική άνεση με ένα δεκάευρο στο μετάξι αυτό που θέλουν έστω και κατά προσέγγιση θα το βρούν.
Επιπλέον το παραπάνω μοντέλο της ''σεξοποίησης'' ( για να αναφερθώ και σε ότι εμμέσως η αμέσως μας πείθουν ότι έχει αξία ) της οικονομικής δραστηριότητας που χοντρικά περιέγραψα είναι παγκόσμιο. Οπως δουλεύει στο εξωτερικό δουλεύει λίγο πολύ και στη χώρα μας. Αρα δεν μπορεί να δικαιολογήσει το γιατί εμείς εδώ στην Ελλάδα δίνουμε παραπάνω σημασία από ότι οι ξένοι στο σεξ ??
Ας δούμε κάποιες πιθανές εκδοχές σαν πιθανές αιτίες.
Μήπως είναι ζήτημα απλά Ελληνικής/Μεσογειακής ιδιοσυγκρασίας να μας αρέσει τόσο πολύ το σεξ ώστε να του δίνουμε εμείς οι Ελληνες πιο μεγάλη αξία ??
Ας το δούμε λίγο ''ιστορικά''. Ας πάρουμε τα δεδομένα των προηγούμενων δεκαετιών. Απο την εποχή των ''καμακιών'' τα καλοκαίρια στα τουριστικά μέρη, όπου γινόταν και εξακολουθεί σε ένα βαθμό να γίνεται το έλα δείς, μέχρι την εποχή που μετά την οικονομική κατάρρευση των καθεστώτων της ανατολικής ευρώπης που σε συνδυασμό με την εισαγωγή του ευρώ στην Ελλάδα η χώρα μας γέμισε με ''σοσιαλιστικής'' προέλευσης "υψηλής ποιότητας'' ανατολική ''σάρκα'', η κοινωνία εξελίχθηκε αρκετά.
Το συγκεκριμένο όμως χαρακτηριστικό της ιδιαίτερης εκτίμησης στο σέξ δεν άλλαξε. Παρότι η προσφορά αυξήθηκε δραματικά η ζήτηση παρέμεινε η ίδια η μεγάλωσε.
Ο δικαστής Καλούσης στο πρόσφατο παρελθόν απαιτούσε αντί αμοιβής δίμετρες ουκρανέζες και μόνο μεζούρα δεν έβγαζε για να τις μετράει όταν του τις φέρνανε.
Αλλη εκδοχή. Μήπως μέσα από το σεξ προσπαθούμε σε βαθμό μεγαλύτερο απο τον ''συνηθισμένο'' στην ελλάδα να ικανοποιήσουμε άλλες ανάγκες ??
Τέτοιες ανάγκες είναι οι παρακάτω.
Πρώτον. Η επιβεβαίωση και η αυτοεπιβεβαίωση της αρρενωπότητας του άντρα.
Αυτός είναι και ο κύριος λόγος που πολλοί από εμάς λειτουργούν λες και έχουν βάλει κοντέρ στη πούτσα και προσπαθούν να αποδείξουν στον εαυτό τους, αλλά και στους γύρω τους πόσο άντρες είναι από το πόσες γυναίκες γαμάνε.
Σε πολλές δε περιπτώσεις λειτουργούν συγκρίνοντας τις επιδόσεις του ''κοντέρ'' με αυτές των φίλων τους η των γύρω τους ινριγκάροντας ψυχολογικά ακόμη περισσότερο τον εαυτό τους.
Το πρόσφατο ''πρωτοφανούς διάστασης και ενδιαφέροντος'' θέμα που σχετιζόταν με τη δήλωση του ''Εθνικού Γαμιά'' Σπαλιάρα για το πόσες γυναίκες έχει πηδήξει αποδεικνύει την τάση του Ελληνα έστω και εμμέσως η υποσυνείδητα να θέτει τον εαυτό του στη ''δοκιμασία'' της σύγκρισης όσον αφορά τις σεξουαλικές του επιδόσεις, και μάλιστα σε υπερθετικό βαθμό. Αλλιώς γιατί να κάθεται να ασχολείται όλη η χώρα για το πόσες γυναίκες γάμησε η δεν γάμησε κάποιος όποιος και να είναι αυτός ??
( ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ )