Νέα

Αντιπροσωπείες αυτοκινήτων = Έλεος

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα -
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 53
  • Εμφανίσεις 5K
  • Ετικέτες
    αυτοκίνητα
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

azaas

Ανώτερος
Εγγρ.
13 Μαΐ 2006
Μηνύματα
671
Κριτικές
11
Like
8
Πόντοι
5.765
Χμμμ ... λάδια κάθε 15.000χλμ διαβάζω. Όταν οι περισσότεροι πουλάνε τα αυτοκίνητα τους όταν φτάνουν τις 100.000χλμ περίπου, σημαίνει ότι έχουν πάει για λάδια 6-7 φορές. Τα ίδια και με μπουζι, φίλτρα και λοιπά υγρά. Βάζεις και τέτοια αναλώσιμα του κατασκευαστή και ναι, έχεις κάνει αυτό που ακριβώς θέλει η αντιπροσωπεία. Μετά από 2-3 χρόνια έχεις φθείρει το αυτοκίνητο σου τόσο, ώστε να μπεις στο τριπάκι να το αντικαταστήσεις με το καινούριο μοντέλο. Κι είσαι και μάγκας που πρόλαβες και δεν ξεκίνησε να βγάζει προβλήματα. Τώρα αν δίσκοι, τακάκια, κανα σασμανοημιαξονιο, καμμια τρόμπα θεωρούνται ζημιές ... πάσο.

Δυστυχώς για τους περισσότερους, το αυτοκίνητο χρειάζεται μια στοιχειώδη περιποίηση. Ό,τι αυτοκίνητο κι αν είναι.
 

Gushallo

Μέλος
Εγγρ.
16 Ιαν 2007
Μηνύματα
4.434
Like
19
Πόντοι
16
Tα 15,000 είναι πολλά χλμ. Ας είναι και αλεξίσφαιρος ο κινητήρας.
Ακόμα και τα 10,000 είναι πολλά αν γίνονται μέσα στην πόλη.
Ένα λογικό διάστημα αλλαγής λαδιών είναι τα 7,500, κι αν δεν τα αλλάζει η αντιπρωσοπεία πάτε σε ένα βενζινάδικο και αλλάξτε τα.
Θα δώσετε 40 ευρώ παραπάνω, δε χάλασε κι ο κόσμος.
Οι αντιπροσωπείες κάνουν ότι μπορούν για να μας πιάσουν τον πισινό μετα την πώληση.
Αυτές οι εγγυήσεις 7 και 10 χρόνια που δίνουν μερικές, είναι για να πληρώσεις άλλο ένα αυτοκίνητο στα σέρβις.
Πουθενά στην ευρώπη η εγγυήσεις δεν είναι πάνω από 2-3 χρόνια.
Φίλος με toyota πλήρωσε 60 ευρω για μια αλλάγή ιμάντα δυναμο. Ο ιμάντας δεν έχει πάνω από 10 ευρω. Μια βίδα ξεσφίγεις, περνάς τον καινούργιο και την ξανασφίγγεις.
Ότι μπορείτε να φτιάξετε, να το κάνετε μόνοι σας...
 

andy51

Μέλος
Εγγρ.
19 Σεπ 2007
Μηνύματα
2.818
Like
322
Πόντοι
36
Ακούστε κάτι.....απ' ότι βλέπω,υπάρχουν αρκετοί φίλοι που γνωρίζουν καλά το θέμα,ισως ειναι και επαγγελματίες.Ομως,η δική μου πείρα λέει το εξης:

Πρωτον,αγοράζετε αυτοκίνητα που είναι εμπορεύσιμα και εχουν καλή αξια μεταπώλησης.Τα Γαλλικα ΔΕΝ ανήκουν στην κατηγορία αυτή....

Δεύτερον,το αυτοκίνητι πρέπει στα 5-6 χρόνια να το αλλάζουμε.Για 2 λόγους: πρώτον,η τιμή του είναι ακόμα σε καλό επίπεδο (περίπου το 50% του καινούργιου) και δεύτερον διοτι απο το σημειο αυτό και μετά αρχίζει να ζητάει λεφτα (λάστιχα,μηχανικές επισκευές,κλπ).

Εμπειρία πρόσφατη : Είχα FORD MONDEO περίπου 6 ετών και θέλησα να το αλλάξω με το ίδιο,διοτι ειμαι πολύ ευχαριστημένος.Πήγα σε εξουσιοδοτημένο αντιπρόσωπο που μου έκανε πολύ καλή πρόταση ανταλλαγής.Το μόνο πρόβλημα οτι και οι δυο προφυλακτηρες ησαν μισοσπασμένοι....
Ο dealer της FORD ήθελε 1000 ευρώ για να βάλει 2 νεους προφυλακτήρες (προφανώς γνήσιους) και βέβαια να τους βάψει.Διαφορετικά δεν θα γινόταν η ανταλλαγή.

Εγώ λοιπόν πήγα στον Ν.Κόσμο που είναι η πιάτσα των μεταχειρισμένων,βρήκα 2 προφυλακτήρες μεταχειρισμένους,οχι ιμιτατιον,και έδωσα 200 ευρώ.Στην συνεχεια,ο τυπος που μου τους πούλησε με εστειλε 50 μέτρα παρακάτω σε δικό του φανοποιείο,οπου με άλλα 150 ευρώ μου τους βάψανε και τους τοποθέτησαν,και επιπλέον μου φτιάξανε και κατι μικρογρατζουνιές που υπήρχαν.

Την άλλη μέρα,το αυτοκίνητο παραδόθηκε στον dealer,που ήταν καταενθουσιασμένος και πήρα το καινούργιο.

Ηθικό δίδαγμα: ψαξτε,υπάρχουν πάντοτε φθηνές λύσεις.
Βέβαια,να συμπληρώσω κάτι...αν είχα ενα ακριβό αυτοκίνητο,δεν θα το πήγαινα ποθενά αλλού παρά μόνον σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο.
 

dimitrakis29

Τιμημένος
Εγγρ.
19 Νοε 2007
Μηνύματα
14.808
Κριτικές
13
Like
2.355
Πόντοι
4.765
Ακούστε κάτι.....απ' ότι βλέπω,υπάρχουν αρκετοί φίλοι που γνωρίζουν καλά το θέμα,ισως ειναι και επαγγελματίες.Ομως,η δική μου πείρα λέει το εξης:

Πρωτον,αγοράζετε αυτοκίνητα που είναι εμπορεύσιμα και εχουν καλή αξια μεταπώλησης.Τα Γαλλικα ΔΕΝ ανήκουν στην κατηγορία αυτή....

Δεύτερον,το αυτοκίνητι πρέπει στα 5-6 χρόνια να το αλλάζουμε.Για 2 λόγους: πρώτον,η τιμή του είναι ακόμα σε καλό επίπεδο (περίπου το 50% του καινούργιου) και δεύτερον διοτι απο το σημειο αυτό και μετά αρχίζει να ζητάει λεφτα (λάστιχα,μηχανικές επισκευές,κλπ).

Εμπειρία πρόσφατη : Είχα FORD MONDEO περίπου 6 ετών και θέλησα να το αλλάξω με το ίδιο,διοτι ειμαι πολύ ευχαριστημένος.Πήγα σε εξουσιοδοτημένο αντιπρόσωπο που μου έκανε πολύ καλή πρόταση ανταλλαγής.Το μόνο πρόβλημα οτι και οι δυο προφυλακτηρες ησαν μισοσπασμένοι....
Ο dealer της FORD ήθελε 1000 ευρώ για να βάλει 2 νεους προφυλακτήρες (προφανώς γνήσιους) και βέβαια να τους βάψει.Διαφορετικά δεν θα γινόταν η ανταλλαγή.

Εγώ λοιπόν πήγα στον Ν.Κόσμο που είναι η πιάτσα των μεταχειρισμένων,βρήκα 2 προφυλακτήρες μεταχειρισμένους,οχι ιμιτατιον,και έδωσα 200 ευρώ.Στην συνεχεια,ο τυπος που μου τους πούλησε με εστειλε 50 μέτρα παρακάτω σε δικό του φανοποιείο,οπου με άλλα 150 ευρώ μου τους βάψανε και τους τοποθέτησαν,και επιπλέον μου φτιάξανε και κατι μικρογρατζουνιές που υπήρχαν.

Την άλλη μέρα,το αυτοκίνητο παραδόθηκε στον dealer,που ήταν καταενθουσιασμένος και πήρα το καινούργιο.

Ηθικό δίδαγμα: ψαξτε,υπάρχουν πάντοτε φθηνές λύσεις.
Βέβαια,να συμπληρώσω κάτι...αν είχα ενα ακριβό αυτοκίνητο,δεν θα το πήγαινα ποθενά αλλού παρά μόνον σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο.
ετσι ειναι!!εγω ομως εχω αλλη φιλοσοφια.παιρνω ενα αυτοκηνιτο καινουργιο.πριν 5 χρονια πηρα lada 21903i.και το κραταω μεχρι να σαπισει 8-10 χρονια 400.000-500.000χλμ μετα το πουλαω οσα οσο.βαζω λαδια mobil συνθετικα 0w40 και το προσεχω.
 

Heelover

Τιμημένος
Εγγρ.
8 Ιαν 2007
Μηνύματα
9.250
Κριτικές
27
Like
15
Πόντοι
3.057
επισης αλλο φοβερο...ειχε φαγωθει η μια δισκοπλακα κ αλλαξανε κ τις δυο γιατι μου λενε αυτες πανε σετ ενω η αλλη ηταν μια χαρα...τι να πει κανεις...

κα ιπολύ καλά έκαναν... δεν αλλάζεις ΠΟΤΕ τη μία μόνο...
όπως δεν αλλάζεις το 1 ζευγάρι τακάκια...
 

Heelover

Τιμημένος
Εγγρ.
8 Ιαν 2007
Μηνύματα
9.250
Κριτικές
27
Like
15
Πόντοι
3.057
Ηθικό δίδαγμα: ψαξτε,υπάρχουν πάντοτε φθηνές λύσεις.
Βέβαια,να συμπληρώσω κάτι...αν είχα ενα ακριβό αυτοκίνητο,δεν θα το πήγαινα ποθενά αλλού παρά μόνον σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο.

βασικά χρόνο να έχεις να ψάξεις στην αγορά, Λιοσίων, Φρατζή και θα βρεις αυτό που θες...

και φίλε... αυτοί που έχουν ακριβά αμάξια, τα πάνε στις αντιπροσωπείες γιατί τα έξοδα τα βάζουν στην εταιρία τους ;);)
 

Επισκέπτης
ετσι ειναι!!εγω ομως εχω αλλη φιλοσοφια.παιρνω ενα αυτοκηνιτο καινουργιο.πριν 5 χρονια πηρα lada 21903i.και το κραταω μεχρι να σαπισει 8-10 χρονια 400.000-500.000χλμ μετα το πουλαω οσα οσο.βαζω λαδια mobil συνθετικα 0w40 και το προσεχω.

Ο κ. Dimitrakis29, αν και λίαν εύπορος, τηρεί ιδιαιτέρως χαμηλούς τόνους εις την επιλογήν των αυτοκινήτων του.
 

alitis1970

Μέλος
Εγγρ.
26 Μαρ 2008
Μηνύματα
1.413
Like
0
Πόντοι
16
εγώ έχω προτίμηση στα Ρενώ έχω 3 αυτοκίνητα τα 2 είναι Ρενώ  Λαγκούνα  και κλιό το άλλο Χιουντάη άσεντ...

στην Ρενώ βασικά έχω και χαμηλό κόστος σέρβις λόγο ότι ο αδελφός μου είναι μηχανικός της εν λόγο εταιρείας...
 

dimitrakis29

Τιμημένος
Εγγρ.
19 Νοε 2007
Μηνύματα
14.808
Κριτικές
13
Like
2.355
Πόντοι
4.765
Ο κ. Dimitrakis29, αν και λίαν εύπορος, τηρεί ιδιαιτέρως χαμηλούς τόνους εις την επιλογήν των αυτοκινήτων του.
στη Ρωσσια καλο ειναι να κυκλοφωρεις με Ρωσσικα αμαξια.σε καθε γωνια εχει μαγαζι με ανταλλακτικα.ειναι σχεδον τσαμπα τα παντα.εχουνε πολυ γερο συστημα διευθυνσης.και ειναι γερα.οτι βενζινη και να τους βαλεις θα πανε.και στις πορνοεκδρομες που πηγαινω αν παθει κατι τ'αμαξι σε οποιοδηποτε γκαραζ θα μου το φτιαξουνε.ενω ενα οχι Ρωσσικο στην επαρχια ουτε ανταλλακτικα βρισκεις την κωλοβενζινη δεν την σηκωνει και αμα παθει κατι δεν μπορει να στο φτιαξει κανεις.το αμαξι ειναι εργαλιο για να γαμας στη Ρωσσια.ενα δευτερο θα το ηθελα.μου αρεσει το BMW X5.ΚΟΣΤΙΖΕΙ ΚΑΠΟΥ 20.000-22.000 ΕΥΡΩ.αλλα το θελω με μηχανικο κιβωτιο γιατι τα αυτοματα.δυστηχως δεν ειναι και τοσο αξιοπιστα.
 

stype

Μέλος
Εγγρ.
3 Ιαν 2008
Μηνύματα
104
Like
0
Πόντοι
1
στη Ρωσσια καλο ειναι να κυκλοφωρεις με Ρωσσικα αμαξια.σε καθε γωνια εχει μαγαζι με ανταλλακτικα.ειναι σχεδον τσαμπα τα παντα.εχουνε πολυ γερο συστημα διευθυνσης.και ειναι γερα.οτι βενζινη και να τους βαλεις θα πανε.και στις πορνοεκδρομες που πηγαινω αν παθει κατι τ'αμαξι σε οποιοδηποτε γκαραζ θα μου το φτιαξουνε.ενω ενα οχι Ρωσσικο στην επαρχια ουτε ανταλλακτικα βρισκεις την κωλοβενζινη δεν την σηκωνει και αμα παθει κατι δεν μπορει να στο φτιαξει κανεις.το αμαξι ειναι εργαλιο για να γαμας στη Ρωσσια.ενα δευτερο θα το ηθελα.μου αρεσει το BMW X5.ΚΟΣΤΙΖΕΙ ΚΑΠΟΥ 20.000-22.000 ΕΥΡΩ.αλλα το θελω με μηχανικο κιβωτιο γιατι τα αυτοματα.δυστηχως δεν ειναι και τοσο αξιοπιστα.
φιλε δημητράκη λογω της πολυετούς εμπειρίας μου στον χώρο των αυτοκινήτων επέτρεψέ μου να διαφωνήσω όσον αφορά την αξιοπιστία του αυτόματου κιβωτίου σε σχέση με το μηχανικό. Τα μηχανικά κιβώτια παρουσιάζουν τα γνωστά προβλήματα π.χ δίσκο, πλατώ κλπ εν αντιθέση με τα αυτόματα τα οποία δεν παρουσιάζουν τέτοιου είδους προβλήματα. Υπάρχουν και τα αυτόματα νέας γενιάς όπως του Χ5 που αναφέρεις, τα οποία αν παρουσιάσουν το παραμικρό επειδή έχουν εγκέφαλο, με την αλλαγή αυτού ξεμπερδεύεις. Όσο για το κόστος αυτού, στο δικό μου πλήρωσα 30 ευρώ.
 

stype

Μέλος
Εγγρ.
3 Ιαν 2008
Μηνύματα
104
Like
0
Πόντοι
1
φιλε δημητράκη λογω της πολυετούς εμπειρίας μου στον χώρο των αυτοκινήτων επέτρεψέ μου να διαφωνήσω όσον αφορά την αξιοπιστία του αυτόματου κιβωτίου σε σχέση με το μηχανικό. Τα μηχανικά κιβώτια παρουσιάζουν τα γνωστά προβλήματα π.χ δίσκο, πλατώ κλπ εν αντιθέση με τα αυτόματα τα οποία δεν παρουσιάζουν τέτοιου είδους προβλήματα. Υπάρχουν και τα αυτόματα νέας γενιάς όπως του Χ5 που αναφέρεις, τα οποία αν παρουσιάσουν το παραμικρό επειδή έχουν εγκέφαλο, με την αλλαγή αυτού ξεμπερδεύεις. Όσο για το κόστος αυτού, στο δικό μου πλήρωσα 30 ευρώ.
διόρθωση, όχι με την αλλαγή του εγκεφάλου αλλά με τον διακόπτη που έχει ο εγκέφαλος.
 

Nearxos

Τιμημένος
Εγγρ.
30 Δεκ 2005
Μηνύματα
3.000
Κριτικές
1
Like
45
Πόντοι
16
Για τα Volvo και τα Saab τι γνώμη έχετε ;
 

Gushallo

Μέλος
Εγγρ.
16 Ιαν 2007
Μηνύματα
4.434
Like
19
Πόντοι
16
Έδωσες 30 ευρω για να φτιάξεις το σασμαν του bmw?  :rolleyes:

Μπας και ήταν τίποτα άλλο???????/
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom