Οχι ρε φιλαράκι. Ειλικρινά μιλάω. Ξέρεις τι λες και φαίνεται αυτό.
;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;)
Οχι ρε φιλαράκι. Ειλικρινά μιλάω. Ξέρεις τι λες και φαίνεται αυτό.
ετσι ειναι!!εγω ομως εχω αλλη φιλοσοφια.παιρνω ενα αυτοκηνιτο καινουργιο.πριν 5 χρονια πηρα lada 21903i.και το κραταω μεχρι να σαπισει 8-10 χρονια 400.000-500.000χλμ μετα το πουλαω οσα οσο.βαζω λαδια mobil συνθετικα 0w40 και το προσεχω.Ακούστε κάτι.....απ' ότι βλέπω,υπάρχουν αρκετοί φίλοι που γνωρίζουν καλά το θέμα,ισως ειναι και επαγγελματίες.Ομως,η δική μου πείρα λέει το εξης:
Πρωτον,αγοράζετε αυτοκίνητα που είναι εμπορεύσιμα και εχουν καλή αξια μεταπώλησης.Τα Γαλλικα ΔΕΝ ανήκουν στην κατηγορία αυτή....
Δεύτερον,το αυτοκίνητι πρέπει στα 5-6 χρόνια να το αλλάζουμε.Για 2 λόγους: πρώτον,η τιμή του είναι ακόμα σε καλό επίπεδο (περίπου το 50% του καινούργιου) και δεύτερον διοτι απο το σημειο αυτό και μετά αρχίζει να ζητάει λεφτα (λάστιχα,μηχανικές επισκευές,κλπ).
Εμπειρία πρόσφατη : Είχα FORD MONDEO περίπου 6 ετών και θέλησα να το αλλάξω με το ίδιο,διοτι ειμαι πολύ ευχαριστημένος.Πήγα σε εξουσιοδοτημένο αντιπρόσωπο που μου έκανε πολύ καλή πρόταση ανταλλαγής.Το μόνο πρόβλημα οτι και οι δυο προφυλακτηρες ησαν μισοσπασμένοι....
Ο dealer της FORD ήθελε 1000 ευρώ για να βάλει 2 νεους προφυλακτήρες (προφανώς γνήσιους) και βέβαια να τους βάψει.Διαφορετικά δεν θα γινόταν η ανταλλαγή.
Εγώ λοιπόν πήγα στον Ν.Κόσμο που είναι η πιάτσα των μεταχειρισμένων,βρήκα 2 προφυλακτήρες μεταχειρισμένους,οχι ιμιτατιον,και έδωσα 200 ευρώ.Στην συνεχεια,ο τυπος που μου τους πούλησε με εστειλε 50 μέτρα παρακάτω σε δικό του φανοποιείο,οπου με άλλα 150 ευρώ μου τους βάψανε και τους τοποθέτησαν,και επιπλέον μου φτιάξανε και κατι μικρογρατζουνιές που υπήρχαν.
Την άλλη μέρα,το αυτοκίνητο παραδόθηκε στον dealer,που ήταν καταενθουσιασμένος και πήρα το καινούργιο.
Ηθικό δίδαγμα: ψαξτε,υπάρχουν πάντοτε φθηνές λύσεις.
Βέβαια,να συμπληρώσω κάτι...αν είχα ενα ακριβό αυτοκίνητο,δεν θα το πήγαινα ποθενά αλλού παρά μόνον σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο.
επισης αλλο φοβερο...ειχε φαγωθει η μια δισκοπλακα κ αλλαξανε κ τις δυο γιατι μου λενε αυτες πανε σετ ενω η αλλη ηταν μια χαρα...τι να πει κανεις...
Ηθικό δίδαγμα: ψαξτε,υπάρχουν πάντοτε φθηνές λύσεις.
Βέβαια,να συμπληρώσω κάτι...αν είχα ενα ακριβό αυτοκίνητο,δεν θα το πήγαινα ποθενά αλλού παρά μόνον σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο.
ετσι ειναι!!εγω ομως εχω αλλη φιλοσοφια.παιρνω ενα αυτοκηνιτο καινουργιο.πριν 5 χρονια πηρα lada 21903i.και το κραταω μεχρι να σαπισει 8-10 χρονια 400.000-500.000χλμ μετα το πουλαω οσα οσο.βαζω λαδια mobil συνθετικα 0w40 και το προσεχω.
στη Ρωσσια καλο ειναι να κυκλοφωρεις με Ρωσσικα αμαξια.σε καθε γωνια εχει μαγαζι με ανταλλακτικα.ειναι σχεδον τσαμπα τα παντα.εχουνε πολυ γερο συστημα διευθυνσης.και ειναι γερα.οτι βενζινη και να τους βαλεις θα πανε.και στις πορνοεκδρομες που πηγαινω αν παθει κατι τ'αμαξι σε οποιοδηποτε γκαραζ θα μου το φτιαξουνε.ενω ενα οχι Ρωσσικο στην επαρχια ουτε ανταλλακτικα βρισκεις την κωλοβενζινη δεν την σηκωνει και αμα παθει κατι δεν μπορει να στο φτιαξει κανεις.το αμαξι ειναι εργαλιο για να γαμας στη Ρωσσια.ενα δευτερο θα το ηθελα.μου αρεσει το BMW X5.ΚΟΣΤΙΖΕΙ ΚΑΠΟΥ 20.000-22.000 ΕΥΡΩ.αλλα το θελω με μηχανικο κιβωτιο γιατι τα αυτοματα.δυστηχως δεν ειναι και τοσο αξιοπιστα.Ο κ. Dimitrakis29, αν και λίαν εύπορος, τηρεί ιδιαιτέρως χαμηλούς τόνους εις την επιλογήν των αυτοκινήτων του.
φιλε δημητράκη λογω της πολυετούς εμπειρίας μου στον χώρο των αυτοκινήτων επέτρεψέ μου να διαφωνήσω όσον αφορά την αξιοπιστία του αυτόματου κιβωτίου σε σχέση με το μηχανικό. Τα μηχανικά κιβώτια παρουσιάζουν τα γνωστά προβλήματα π.χ δίσκο, πλατώ κλπ εν αντιθέση με τα αυτόματα τα οποία δεν παρουσιάζουν τέτοιου είδους προβλήματα. Υπάρχουν και τα αυτόματα νέας γενιάς όπως του Χ5 που αναφέρεις, τα οποία αν παρουσιάσουν το παραμικρό επειδή έχουν εγκέφαλο, με την αλλαγή αυτού ξεμπερδεύεις. Όσο για το κόστος αυτού, στο δικό μου πλήρωσα 30 ευρώ.στη Ρωσσια καλο ειναι να κυκλοφωρεις με Ρωσσικα αμαξια.σε καθε γωνια εχει μαγαζι με ανταλλακτικα.ειναι σχεδον τσαμπα τα παντα.εχουνε πολυ γερο συστημα διευθυνσης.και ειναι γερα.οτι βενζινη και να τους βαλεις θα πανε.και στις πορνοεκδρομες που πηγαινω αν παθει κατι τ'αμαξι σε οποιοδηποτε γκαραζ θα μου το φτιαξουνε.ενω ενα οχι Ρωσσικο στην επαρχια ουτε ανταλλακτικα βρισκεις την κωλοβενζινη δεν την σηκωνει και αμα παθει κατι δεν μπορει να στο φτιαξει κανεις.το αμαξι ειναι εργαλιο για να γαμας στη Ρωσσια.ενα δευτερο θα το ηθελα.μου αρεσει το BMW X5.ΚΟΣΤΙΖΕΙ ΚΑΠΟΥ 20.000-22.000 ΕΥΡΩ.αλλα το θελω με μηχανικο κιβωτιο γιατι τα αυτοματα.δυστηχως δεν ειναι και τοσο αξιοπιστα.
διόρθωση, όχι με την αλλαγή του εγκεφάλου αλλά με τον διακόπτη που έχει ο εγκέφαλος.φιλε δημητράκη λογω της πολυετούς εμπειρίας μου στον χώρο των αυτοκινήτων επέτρεψέ μου να διαφωνήσω όσον αφορά την αξιοπιστία του αυτόματου κιβωτίου σε σχέση με το μηχανικό. Τα μηχανικά κιβώτια παρουσιάζουν τα γνωστά προβλήματα π.χ δίσκο, πλατώ κλπ εν αντιθέση με τα αυτόματα τα οποία δεν παρουσιάζουν τέτοιου είδους προβλήματα. Υπάρχουν και τα αυτόματα νέας γενιάς όπως του Χ5 που αναφέρεις, τα οποία αν παρουσιάσουν το παραμικρό επειδή έχουν εγκέφαλο, με την αλλαγή αυτού ξεμπερδεύεις. Όσο για το κόστος αυτού, στο δικό μου πλήρωσα 30 ευρώ.