Νέα

Αντιπροσωπείες αυτοκινήτων = Έλεος

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα -
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 53
  • Εμφανίσεις 5K
  • Ετικέτες
    αυτοκίνητα
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 3 άτομα (0 μέλη και 3 επισκέπτες)

Επισκέπτης
Αν είναι λίγο φαγωμένος....ίσως να είναι φυσιολογικό. Μπορεί να μην χρειάζεται η αλλάγή,και να στο είπαν δοκιμάζοντας μήπως τσιμπήσεις.
Αν έχει φόβο να κόψει.....να ζητήσεις κάλυψη στην εγγύηση. Δεν δικαιολογείται σε τόσα λίγα χλμ. Δεν έχεις κάτι να  χάσεις, .........μάλλον θα κερδίσεις τουλάχιστον ένα μέρος της αξίας της επισκευής.

Να μην δέχεσαι καμιά αλλαγή για όσο το αμάξι είναι στην εγγύση.......με χρέωση δική σου.

Πέρα απο υλικά των σέρβις (λάδια - φίλτρα - υγρά - μπουζί-καθαριστήρες) και αναλώσιμα που θα φαγωθούν ίσως από δική σου κακή ή κανονική χρήση (τακάκια-σιαγώνες- λάμπες-δίσκος συμπλέκτη ).
Οτιδήποτε άλλο καλύπτεται απο εγγύηση.
Εκτός αν εμφανώς το έχεις χτυπήσει ή σπάσει....δηλαδή καθαρά δικό σου λάθος.


αυτο λεω κ εγω σε τοσα λιγα χιλιομετρα τακακια?τρομπα νερου?ιμαντας?απο πλαστικο τα κανουν τα αυτοκινητα?....

σωστο το να μην δεχομαι αλλαγη με εξοδα μου μεσα στην εγγυηση  :rockon:


Και περιμένω το 20 % από ότι θα δηλώσεις ειλικρινώς ότι γλύτωσες εξαιτίας της συνδρομής μου.

:rockon:  :2funny: :2funny: :2funny: :rockon:


:2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny:

ευχαριστω :rockon: :rockon:
 

Gushallo

Μέλος
Εγγρ.
16 Ιαν 2007
Μηνύματα
4.434
Like
19
Πόντοι
16
Τον ιμάντα να τον προσέξεις. Αν είναι έστω και λίγο φαγωμένος να πας να τον αλλάξεις.
Αν κοπεί, μετά η μηχανή κατά 99% θα είναι για πέταμα, ή θα θελεις 1-2 χιλιάρικα για να τη φτιάξεις.
Αν το αμάξι δεν είναι στην εγγυηση, δεν χρειάζεται να πας στην αντιπροσωπεία.
Κάποιος γνωστός - φίλος θα ξέρει κάποιο συνεργείο.
Εκει η αλλαγή ιμάντα θα σου στοιχίσει λιγότερα από τα μισά.
Οι ιμάντες θεωρούνται αναλώσιμα. Δε νομίζω ούτε αυτός του χρονισμού να καλύπτεται από την εγγυηση.
 

lykos1072

Μέλος
Εγγρ.
5 Οκτ 2007
Μηνύματα
143
Like
0
Πόντοι
1
κ συνολο μου ειπαν 350 ευρω...
εχτες εδωσα για αλλαγη τακακια λαδια φιλτρο λαδιου και κατι αλλα ψιλολογια στο σερβις των 35000χλμ στο free lander 220 ευρω και ειπα οτι εκαναν λαθος και κοιταξα το αναλογο σερβις στο πεζο της γυναικας μου και επαθα ηττα 360 ευρω αρα ο φιλος που ειπε οτι οσο ποιο φθηνο ειναι στην αγορα τοσο περισοτερα πληρωνεις μετα ειχε μεγαλο δικιο
 

Anal_Hunter

Τιμημένος
Εγγρ.
12 Αυγ 2005
Μηνύματα
4.643
Κριτικές
10
Like
17
Πόντοι
5.775
Λαδια στα 15000 ???

Θα το καταστρεψεις το μοτερ φιλε!!!

Λαδια αυστηρα στα 5000 χλμ αν θες να κρατησει το μοτερ οσο ειναι δυνατον!!!!
 

ZeroTolerance

Moderator
Γλομπεο-στέλεχος
Εγγρ.
7 Σεπ 2005
Μηνύματα
21.227
Κριτικές
492
Like
38.147
Πόντοι
42.697
Λαδια στα 15000 ???

Θα το καταστρεψεις το μοτερ φιλε!!!

Λαδια αυστηρα στα 5000 χλμ αν θες να κρατησει το μοτερ οσο ειναι δυνατον!!!!

πολύ σωστό.
οτι και αν λέει ο κατασκευαστής λάδια κάθε 5,000 χλμ αν θελετε να εχετε υγιη κινητηρα.
 

gstg

Μέλος
Εγγρ.
19 Σεπ 2006
Μηνύματα
282
Like
0
Πόντοι
1
παιδιά έγώ είχα renault megane 1.6 coupe από 1996-2001,ειχα κάνει 180000χλμ, ειχα μεν αδιακαιολόγητες βλάβες (καζανάκι εξάτμισης, τρόμπα νερού), αλλά από ψάξιμο που έκανα βρήλα λύσεις πλην αντιπροσωπείας. Δηλ υπάρχουν συνεργεία όχι εξουσιοδοτημένα, αλλά ειδικευμένα σε γαλλικά αμάξια, πχ αυτό που πήγαινα εγώ είχε τρεις εγκεφάλους για τους τρεις(τότε, τώρα δεν ξέρω), κινητήρες της renault, είχε εmπειρία μόνο στα renault, και τέλος είχε εντοπίσει όλες τις πηγές για ανταλλακτικά πλην γνησίων, που λειτουργούσαν χωρίς πρόβλημα στα renault(τακάκια, εξατμιση, δισκόπλακες, κλπ)
Επίσης στα γαλλικά μπορείς να βρεις τον προμηθευτή πχ valeo, που α όεξοπλίζει τον προμηθευτή, δηλ μπορείς να πάρεις ανταλλακτικά όχι imitation αλλά 100% ιδια με τα γνήσια.
Από το 2001 όμως εχω honda και δυστυχώς τίποτα από τα προηγούμενα δεν ισχύει. Ετσι παρά που τα προβλήματα του αυτοκινήτου είναι ελάχιστα, η συντήρηση του κοστίζει περισσότερα από to renault με τις συχνές βλάβες
Για το φίλο που λεει 1ο service σε bmw 316 150€, μήπως ήταν μόνο για λάδια?
 

gstg

Μέλος
Εγγρ.
19 Σεπ 2006
Μηνύματα
282
Like
0
Πόντοι
1
πολύ σωστό.
οτι και αν λέει ο κατασκευαστής λάδια κάθε 5,000 χλμ αν θελετε να εχετε υγιη κινητηρα.
Φίλε εξαρτάται και από τα χλμ. Αν πχ κάνεις 25000χλμ το χρόνο τότε μπορείς βάζοντας 100% συνθετικό λάδι να λλάζεις δύο φορές το χρόνο
 

dimitrakis29

Τιμημένος
Εγγρ.
19 Νοε 2007
Μηνύματα
14.808
Κριτικές
13
Like
2.355
Πόντοι
4.765
Λαδια στα 15000 ???

Θα το καταστρεψεις το μοτερ φιλε!!!

Λαδια αυστηρα στα 5000 χλμ αν θες να κρατησει το μοτερ οσο ειναι δυνατον!!!!
εξαρταται τη λαδια?ορυκτελαια 20w50 αλλαγη καθε 5000 χιλιομετρα.υμησυνθετικα 10w40 10w50 οχι πανω απο 10.000.συνθετικα 0w40 5w50 οχι πανω απο 15.000.το καλητερο ειναι να βαλεις συνθετικα λαδια και να τα αλλαζεις καθε 10.000.
 

dimitrakis29

Τιμημένος
Εγγρ.
19 Νοε 2007
Μηνύματα
14.808
Κριτικές
13
Like
2.355
Πόντοι
4.765
παιδιά έγώ είχα renault megane 1.6 coupe από 1996-2001,ειχα κάνει 180000χλμ, ειχα μεν αδιακαιολόγητες βλάβες (καζανάκι εξάτμισης, τρόμπα νερού), αλλά από ψάξιμο που έκανα βρήλα λύσεις πλην αντιπροσωπείας. Δηλ υπάρχουν συνεργεία όχι εξουσιοδοτημένα, αλλά ειδικευμένα σε γαλλικά αμάξια, πχ αυτό που πήγαινα εγώ είχε τρεις εγκεφάλους για τους τρεις(τότε, τώρα δεν ξέρω), κινητήρες της renault, είχε εmπειρία μόνο στα renault, και τέλος είχε εντοπίσει όλες τις πηγές για ανταλλακτικά πλην γνησίων, που λειτουργούσαν χωρίς πρόβλημα στα renault(τακάκια, εξατμιση, δισκόπλακες, κλπ)
Επίσης στα γαλλικά μπορείς να βρεις τον προμηθευτή πχ valeo, που α όεξοπλίζει τον προμηθευτή, δηλ μπορείς να πάρεις ανταλλακτικά όχι imitation αλλά 100% ιδια με τα γνήσια.
Από το 2001 όμως εχω honda και δυστυχώς τίποτα από τα προηγούμενα δεν ισχύει. Ετσι παρά που τα προβλήματα του αυτοκινήτου είναι ελάχιστα, η συντήρηση του κοστίζει περισσότερα από to renault με τις συχνές βλάβες
Για το φίλο που λεει 1ο service σε bmw 316 150€, μήπως ήταν μόνο για λάδια?
στο σερβις αν δεν κατσεις απο πανω τους μονο λαδια σου αλλαζουνε!!!σιγα μην κατσουνε να φτιανουνε!!!!
 

andy51

Μέλος
Εγγρ.
19 Σεπ 2007
Μηνύματα
2.818
Like
322
Πόντοι
36
Ειχα για πολλά χρόνια Γαλλικό αυτοκίνητο (CITROEN) και είχα πληρώσει μέσα σε 5 χρόνια άλλο ένα αυτοκίνητο....μακρια!

Τα τελευταία χρόνια έχω FORD κάνω 1 σερβις το χρόνο και ποτέ δεν πλήρωσα πάνω απο 100 -150 ευρώ.....
 

troueno

Μέλος
Εγγρ.
14 Απρ 2006
Μηνύματα
3.391
Κριτικές
1
Like
899
Πόντοι
96
  παθώς και εγω απο Γαλλικο αμάξι!!

  μια λύση ειναι να στειλεις 2 βιογραφικα και σε 15 μερες θα εχεις 2πλασιο μισο και δεν θα σε νοιαζει ( :2funny: :jerking: ειρωνευομαι αλλους απο αλλα thread)
η αλλη λύση ειναι αφου κλεισεις την 3ετια της εγγυησης να μην το πηγαινεις στην αντιπροσωπεια!! Επίσης αν δεν σε νοιαζει μην βαζεις γνησια ανταλλακτικα αλλα αλλες μαρκες ή/και μεταχειρισμενα.

  Το κακο ειναι οτι για να βρεις ανταλλακτικα θέλει χρονο και μεταφορικό μέσο (εγω πήγα να πάρω καποτε μια μιζα με το χαλασμενο αμαξι και τελικα ΕΜΕΙΝΑ απο μίζα στο παρκιν  :2funny: :2funny:)

  Γενικα τα γαλλικα εχουν ΑΚΡΙΒΑ ανταλλακτικα και σε καποιες αντιπροσωπεις της ρενω
ειναιπιασοκώληδες οπότε δοκίμασε και καποια αλλη!!!

ΥΓ βασικα λέω τα ιδια με τον gstg αλλα τα valeo ειναι imitation!!
 

papil2006

Μέλος
Εγγρ.
16 Απρ 2007
Μηνύματα
26
Like
0
Πόντοι
0
για fiat γνωριζει καποιοσ που θα βρω ανταλλακτικα που χρειαζομαι.θελω να αποφυγω την αντιπροσωπεια γιατι ειμαι εκτοσ εγγυησησ και μου ζητανε πολλα χρηματα.
 

Anal_Hunter

Τιμημένος
Εγγρ.
12 Αυγ 2005
Μηνύματα
4.643
Κριτικές
10
Like
17
Πόντοι
5.775
Φιλε troueno τα valeo δεν ειναι καθολου ημιτασιον.

Επειδη δεν εχουν την σταμπα της εταιρειας δεν σημαινει οτι ειναι ημιτασιον. Η Valeo ειναι απο τους μεγαλυτερους προμηθευτες, και επειδη ειναι φτηνοτερη ( δεν εχει τη σταμπα ) δεν σημαινει οτι ειναι ημιτασιον.
 

ΣΚΡΟΥΝΤΖ

Μέλος
Εγγρ.
31 Ιουλ 2007
Μηνύματα
2.637
Κριτικές
7
Like
126
Πόντοι
16
ρε παιδια γιατι εγω με το ραλι ημουν υπερευχαριστημενος,δε ζηταγε τιποτα και τα ανταλλακτικα ηταν τσαμπα?(τα γνησια) :think: :think: :think:
 

TheBlade

Μέλος
Εγγρ.
7 Ιουν 2007
Μηνύματα
1.258
Like
0
Πόντοι
16
Τα λάδια που λέει η Renault στα 15000.....είναι γεγονός.
Ο συγκεριμένος κινητήρας της εταιρίας με τις 16 βαλβίδες, έχει μελετηθεί στα μέταλλα του για μειωμένες τριβές....(κούφιοι-ελαφρύτεροι εκκεντροφόροι, που επίσης εδράζονται σε ρουλεμάν για μειωμένες τριβές περιστροφής...χιτωνια με επίστρωση ειδικά για μείωση τριβών κ.α.)....άρα μειωμένες θερμοκρασίες...λιγότερη ταλαιπωρία του λιπαντικού, και μεγαλύτερη διάρκεια ζωής του. Αν το λάδι είναι το σωστό...δεν υπάρχει πρόβλημα.

Τα valeo είναι OEM (Original Equipment Manufacturer) πράγμα που σημαίνει ότι πολλά που φοράει από τη Renault το αμάξι......valeo είναι έτι κι αλλιώς.
Όπως και οι πολλαπλασιαστές που είναι Beru.....αλλά οι Beru στο εμπόριο πουλιόνται στην μισή τιμή.
 

dimitrakis29

Τιμημένος
Εγγρ.
19 Νοε 2007
Μηνύματα
14.808
Κριτικές
13
Like
2.355
Πόντοι
4.765
Φιλε troueno τα valeo δεν ειναι καθολου ημιτασιον.

Επειδη δεν εχουν την σταμπα της εταιρειας δεν σημαινει οτι ειναι ημιτασιον. Η Valeo ειναι απο τους μεγαλυτερους προμηθευτες, και επειδη ειναι φτηνοτερη ( δεν εχει τη σταμπα ) δεν σημαινει οτι ειναι ημιτασιον.
εμενα ο συμπλεκτης Valeo μου βγηκε καλος.ειναι σχετικα μαλακος.με τον εργοστασιακο εκανα 88.000 και εκατσε ο συμπλεκτης στην καμπανα.τον αλλαξα εβαλα Kraft λιγακι σκληρος ητανε και μετα απο καμια 20αρια χιλιαδες χλμ βαραγε το πενταλ στις 157.000 χλμ τον αλλαξα γιατι χαλασε το ρουλεμαν.δυστηχως το Lada Samara 1500i εχει ευεστητο κιβωτιο και συμπλεκτες.το πεζο δεν ειναι και πολυ αξιοπθστο αυτοκηνιτο.ειχα 205 και 306.βγαζει προβληματα.-στις 35.000 χιλιαδες δισκοφρενα!!!μαλλον ειναι προβλημα απο το εργοστασιο.εγω στο δικο μου ειχα αλλαξει στις 95.000 δεν ητανε τελοιως φαγωμενοι οι δισκοι.και οι τιμες:2 δισκοι 20 ευρω περιπου!!!!συμπλεκτης 60 ευρω!!κοβωτιο ταχυτητων που ειναι ευαισθητο(οι περισσοτεροι αλλαζουν στις 120.000)8.500 ρουβλια 230 ευρω με την τοποθετιση!!!τακακια Ρωσσικα 4 ευρω!!!που σεν ειναι και κακα.ferrodo πρασινα 10 ευρω!!!!!
 

dimitrakis29

Τιμημένος
Εγγρ.
19 Νοε 2007
Μηνύματα
14.808
Κριτικές
13
Like
2.355
Πόντοι
4.765
Τα λάδια που λέει η Renault στα 15000.....είναι γεγονός.
Ο συγκεριμένος κινητήρας της εταιρίας με τις 16 βαλβίδες, έχει μελετηθεί στα μέταλλα του για μειωμένες τριβές....(κούφιοι-ελαφρύτεροι εκκεντροφόροι, που επίσης εδράζονται σε ρουλεμάν για μειωμένες τριβές περιστροφής...χιτωνια με επίστρωση ειδικά για μείωση τριβών κ.α.)....άρα μειωμένες θερμοκρασίες...λιγότερη ταλαιπωρία του λιπαντικού, και μεγαλύτερη διάρκεια ζωής του. Αν το λάδι είναι το σωστό...δεν υπάρχει πρόβλημα.

Τα valeo είναι OEM (Original Equipment Manufacturer) πράγμα που σημαίνει ότι πολλά που φοράει από τη Renault το αμάξι......valeo είναι έτι κι αλλιώς.
Όπως και οι πολλαπλασιαστές που είναι Beru.....αλλά οι Beru στο εμπόριο πουλιόνται στην μισή τιμή.
το συνθετικο λαδι μπορεις να το αλλαζεις καθε 15.000.αλλα καλητερα καθε 10.000 αντε 12.000.αν τα αλλαζεις καθε 15.000 μετα απο 200.000-230.000 χλμ θα χροιαστει να αλλαζεις πιστονια στον κινητηρα αν τα αλλαζεις καθε 10.000 μπωρει να σου κρατισει ακομα και 350.000.τα Γαλλικα αυτοκινητα δεν ειναι κακα απλως ειναι πολυ ευαισθητα.
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom