Ας είχες προιόν, ας είχες ικανούς να το πουλήσουν και δεν νομίζω ότι οι πολιτικοί θα σε φρέναραν.
Υπάρχουν άλλωστε εξαιρέσεις, όπου κάποιοι έχουν κάνει την υπέρβαση προς τα έξω.
Αλλά είναι εξωγήινοι για την Ελληνική πραγματικότητα.
Μα εχεις προιον τυπε.
Το προιον δεν νοειται να ειναι παντα τουρισμος, αγροτικα και πετρελαια και χρυσαφια.
Ειναι και αλλα πραγματα. Τα οποια ουδεποτε στηριχτηκαν εδω.
Ποσοι επιστημονες,καθηγητες,μουσικοι και δεν ξερω τι αλλο δουλευουν εξω και οχι εδω?
Ο Νανοπουλος ειναι οντως εξωγηινος? Ποιος τον αξιοποιει στην ελλαδα?
Η Καλας που εζησε? Ο Παπαθανασιου ζει ελλαδα? Ο Γαβρας?
Αυτοι που εζησαν εδω πως αξιοποιηθηκαν?
Ο Αγγελοπουλος ή ο Χατζιδακις?
Οι Socrates? Ο Ριτσος? Ο Σεφερης?
Ολοι εξωγηινοι?
Να το παμε συγκεκριμενα, στην μουσικη και τις τεχνες.
Υπηρξε ποτε μουσικο πανεπιστημιο? Θεατρικο? Σοβαρο εννοω
Ενα προγραμμα αξιοποιησης αυτου του προιοντος? Ο παπαθανασιου γιατι δεν μπορει να αναδειχτει στην χωρα του? Να αξιοποιηθει ρε τυπε.
Δηλαδη αν ενα 20% των ελληνων αντι για τουρισμο και αγροτια πχ επελεγε ενα τετοιο προσανατολισμο δεν θα ειχαμε οφελος?
Φιλε πρωτα απο ολα γαμηθηκαμε πολιτιστικα.
Παντα ειχαμε εφεση στην μουσικη. Και μουσικη και θεατρικη και λογοτεχνικη και οτι θες παραδοση.
Ποτε δεν τα αξιοποιησαμε ομως.
Κοιτα ποσες μουσικες συνυπαρχουν στην ελληνικη κουλτουρα. Και δεν υπαρχει ενα πλανο αξιοποιησης ρε φιλε. Και τι δεν εχουμε βγαλει.
Και μουσικους και ποιητες και κινηματογραφιστες.
Δεν μπορω να βλεπω την Σουηδια να εχει ρε τυπε τοσο κερδος απο την μουσικη και οχι την ελλαδα.
Οι Σουηδοι, αυτος ο λαος που ζει εκει πανω και ειναι βορειοι την μουσικη την ειδαν σαν προιον. Την ενισχυσαν σε ολα τα ρευματα, σε ολες τις κατευθυνσεις.
Οι νεοι ενθαρρυνονται να παιξουν μουσικη. Κερδιζουν ολοι απο αυτο. Αυτοι κανουν αυτο που γουσταρουν, η χωρα κερδιζει. A job well done. Ειναι τοσο απλο.
Ε οι ελληνες που ειναι νοτιοι, που εχουν ηλιοφανεια 8-9 μηνες τον χρονο και που γουσταρουν να ακουνε μουσικη περισσοτερο απο οποιονδηποτε αλλο λαο, δεν εχουν κανενα κερδος απο αυτο, γιατι δεν σκεφτονται να το εκμεταλλευτουν.
Και ας ξερουν πολλοι απο αυτους να κρατανε μια κιθαρα. Ενα μπαγλαμαδακι.
Το ειδαν σαν κατι ωραιο μεν, αλλα ...χομπι
Οποτε ειπαν να κανουν κατι αλλο. Πιο κερδοφορο για τους ιδιους φυσικα αφου στην ελλαδα δεν υπαρχει κανενα πλανο αναδειξης. Σαν επαγγελμα.
Υπηρχε ποτε πλανο παραγωγης? Και αυτο προιον ειναι.
Η μουσικη δεν φυτρωνει στο εδαφος για να πεις οτι δεν το εχεις σαν προιον.
Παντα το ειχες. Πολυ περισσοτερο απο τους σουηδους και απο ολους.
Θεμα πολιτικης ειναι. Παντα ειχαμε και αυτες τις επιλογες. Ποτε ομως δεν τις στηριξαν αυτοι που διαχειριζονταν τα χρηματα τυπε. Δηλαδη οι πολιτικοι.
Γιατι αν ειχες και μουσικα πανεπιστημια πχ αξια της παραδοσης σου, θα ειχες δημιουργησει και μια χωρα αναδειξης μουσικης. Και παραγωγης. Και κερδους. Πιστεψε με τα φραγκα παντα ηταν πολλα.
Δεν ειναι εξωγηινοι οι σουηδοι.
Ουτε ζουν σε χωρα που ειναι πιο ..ταιριαστη για μουσικη παραγωγη.
Απλα δεν ειναι μαλακες. Επενδυσαν σε αυτο.
Ναι αυτο το λες επενδυση. Με σιγουρο κερδος.
Και οικονομικα και πολιτιστικα.
Αν υπηρχε η προοπτικη καποιοι να ζησουν πραγματικα απο την μουσικη τους και ταυτοχρονα να προσφερουν πολλα στην χωρα τους, τοσο οικονομικα οσο κυριως πολιτιστικα, θα εκαναν αλλες επιλογες.
Αυτο ομως δεν το σκεφτηκε ποτε ενας ελληνας πρωθυπουργος πχ
Εδω οταν λεμε προιον εννοουμε τα συστατικα της χωριατικης μαλλον. Οχι την μουσικη πχ.
Ειναι εξωγηινο σαν σκεψη για την ελληνικη πραγματικοτητα οντως.