Νέα

Αναρχικοί

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα Jules_Jordan
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 11K
  • Εμφανίσεις 315K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

ΠΥΡΑΥΛΟΣ

Τιμημένος
Εγγρ.
1 Δεκ 2009
Μηνύματα
3.274
Κριτικές
104
Like
2.757
Πόντοι
7.783
χαχα...γελασαμε...ψυχοπαθης και εθνίκι ο τυπος...μη χαιρεσαι
Επί του αποτελέσματος, δεν βλέπω διαφορά του αλβανού με τον ρωμανό. Με το ντουφέκι ο ένας, με το ντουφέκι κι ο άλλος.
 

pornopapos

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
9 Ιαν 2009
Μηνύματα
42.180
Like
34
Πόντοι
366
εξαιρετικός στην συγγραφή, και είναι μικρό παιδί. Να σκεφτείς οτι μερικά βόδια έχουν περάσει σε ανώτατες σχολές και δεν ξέρουν να συντάξουν μια αίτηση, πόσο μάλλον ιδεολογικά μανιφέστα.

εντάξει, υπερβατικές προκηρύξεις γράφουν οι αναρχικοί από το σχολείο...  :grin:
 

Boldemort

Σεβαστός
Εγγρ.
4 Σεπ 2009
Μηνύματα
47.529
Κριτικές
12
Like
42
Πόντοι
1.220
ετσι ρε μπολντεμορτ αλανι... :rockon: :rockon: :rockon: :rockon: :rockon:
και σιγα τη νομικη εδω που τα λεμε...μαθε μπαλιτσα στους ασχετους...

Το ποινικο δικαιο βασιζεται στην κοινη λογική απλα ορισμένες φορές πάνε να σε μπερδεψουν οι δικηγοροι διοτι κάποιες απο αυτες τις φορές θα εχουν οφελος απο αυτο. Υπάρχουν καποια τεχνασματα που χρησιμοποιούν για να παγιδεύσουν.  :P
 

erinal

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
16 Δεκ 2008
Μηνύματα
68.089
Like
91
Πόντοι
866
Επί του αποτελέσματος, δεν βλέπω διαφορά του αλβανού με τον ρωμανό. Με το ντουφέκι ο ένας, με το ντουφέκι κι ο άλλος.
Ουτε του κυνηγού στα βουνά. Ντουφέκι ο ενας ντουφέκι ο αλλος που κυνηγάει μπεκατσες  :tooth: να δούμε που θα φτάσει η ηλιθιότητα σε αυτο το θρεντ απο τον φόβο σας..  :grin:
 

erinal

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
16 Δεκ 2008
Μηνύματα
68.089
Like
91
Πόντοι
866
ΙΜΟ το αλφαβητάρι του αναρχικού είναι σαν οδηγό εκθέσεων.


μ'έπιασες τώρα?
Οχι. Έχω διαβάσει κείμενα αναρχικών. Πέρα απο την κοινή ιδεολογική ταυτότητα,  χρειάζεται σύνταξη και προσωπικό στυλ η γραφή και πολλά άλλα. Δεν μπορεί καθένας με την ίδια ευκολία να διαμορφώσει την άποψή του γραπτώς. Γιαυτό ακόμα και στα δικόγραφα που πολλά απο αυτά ειναι κοπι πειστ .. και τα οποία δεν είναι καν συγγραφή, ορισμένα ξεχωρίζουν γιατι την ορθότερη σύνταξη, την χρήση της γλώσσας, την περιγραφή την δομή ακόμα και την ουσία.
 

Boldemort

Σεβαστός
Εγγρ.
4 Σεπ 2009
Μηνύματα
47.529
Κριτικές
12
Like
42
Πόντοι
1.220
Καλα εντάξει ο καθενας μπορει να πάρει ένα χαρτί και ενα στιλο και να αρχισει να γράφει τις φαντασιοπληξιες του και μετα οσοι τον διαβασουν να χαιδευουνε τα μουσια τους και να αναφωνουν με έκπληξη  :grin:

αμα ειναι μπορω να αρχισω και εγω τα μανιφεστα μονο που εμενα θα ειναι πιο συντομα ....

τα μεγαλα ψάρια τρωνε τα μικρα ... οπου δεν πιπτει λογος πιπτει ράβδος ... και άλλα τέτοια ωραια
 

Tsambo

Μέλος
Εγγρ.
26 Απρ 2008
Μηνύματα
5.195
Κριτικές
1
Like
5
Πόντοι
66
δράση η οποία αξιοποιείται από τους κρατικούς μηχανισμούς για να επιτευχθεί το ακριβώς αντίθετο από τις διακηρύξεις της
Μ'αρεσει. Προσωπικα θα το πηγαινα ακομη παραπερα το συγκεκριμενο. Δραση η οποια ειτε αξιοποιηθει επιτηδες απο τον "κρατικο μηχανισμο" ειτε οχι εχει ουτως ή αλλως το αντιθετο αποτελεσμα απο τις διακηρυξεις της. Ποιος θα συνταχθει με τον ανταρτη πολης με το καλασνικοφ στην Ελλαδα του 2014? :jerking: Και οσο ο "ανταρτης πολης με το καλασνιφοκ" ή ο "κουκουλοφορος-γνωστος αγνωστος" ή ο "ακροαριστερος τρομοκρατης" συνδεεται (ειτε με διακυρηξεις του ιδιου, ειτε με προπαγανδα των ΜΜΕ) με καποιο πολυ ευρυτερο συνολο ανθρωπων (τυπικα τους διαφωνουντες με τους χειρισμους του καθεστωτος ή/και την αριστερα) τοσο κερδιζει εδαφος το αντιπαλο δεος (τυπικα οι εχοντες την εξουσια). Πραγματικα πανισχυρο οπλο. Να τελειωσω με την αποψη οτι οποιος πιστευει οτι οι εχοντες την εξουσια δεν προσπαθουν να ελεγξουν και να διαχειριστουν αυτο το οπλο προς όφελός τους (με οτι συνεπαγεται αυτο για την ηθικη τους) ειναι και ανιστορητος και αφελης.
 

erinal

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
16 Δεκ 2008
Μηνύματα
68.089
Like
91
Πόντοι
866
Μ'αρεσει. Προσωπικα θα το πηγαινα ακομη παραπερα το συγκεκριμενο. Δραση η οποια ειτε αξιοποιηθει επιτηδες απο τον "κρατικο μηχανισμο" ειτε οχι εχει ουτως ή αλλως το αντιθετο αποτελεσμα απο τις διακηρυξεις της. Ποιος θα συνταχθει με τον ανταρτη πολης με το καλασνικοφ στην Ελλαδα του 2014? :jerking: Και οσο ο "ανταρτης πολης με το καλασνιφοκ" ή ο "κουκουλοφορος-γνωστος αγνωστος" ή ο "ακροαριστερος τρομοκρατης" συνδεεται (ειτε με διακυρηξεις του ιδιου, ειτε με προπαγανδα των ΜΜΕ) με καποιο πολυ ευρυτερο συνολο ανθρωπων (τυπικα τους διαφωνουντες με τους χειρισμους του καθεστωτος ή/και την αριστερα) τοσο κερδιζει εδαφος το αντιπαλο δεος (τυπικα οι εχοντες την εξουσια). Πραγματικα πανισχυρο οπλο. Να τελειωσω με την αποψη οτι οποιος πιστευει οτι οι εχοντες την εξουσια δεν προσπαθουν να ελεγξουν και να διαχειριστουν αυτο το οπλο προς όφελός τους (με οτι συνεπαγεται αυτο για την ηθικη τους) ειναι και ανιστορητος και αφελης.
δεν έχεις άδικο..
 

Boldemort

Σεβαστός
Εγγρ.
4 Σεπ 2009
Μηνύματα
47.529
Κριτικές
12
Like
42
Πόντοι
1.220
Ο Λοπεζ που εχει χαθει ρε γμαωτο  :-
 

pornopapos

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
9 Ιαν 2009
Μηνύματα
42.180
Like
34
Πόντοι
366
Οχι. Έχω διαβάσει κείμενα αναρχικών. Πέρα απο την κοινή ιδεολογική ταυτότητα,  χρειάζεται σύνταξη και προσωπικό στυλ η γραφή και πολλά άλλα. Δεν μπορεί καθένας με την ίδια ευκολία να διαμορφώσει την άποψή του γραπτώς. Γιαυτό ακόμα και στα δικόγραφα που πολλά απο αυτά ειναι κοπι πειστ .. και τα οποία δεν είναι καν συγγραφή, ορισμένα ξεχωρίζουν γιατι την ορθότερη σύνταξη, την χρήση της γλώσσας, την περιγραφή την δομή ακόμα και την ουσία.

δεν διαφωνούμε.

το ίδιο συμβαίνει και στις εκθέσεις.
 

pornopapos

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
9 Ιαν 2009
Μηνύματα
42.180
Like
34
Πόντοι
366
Καλα εντάξει ο καθενας μπορει να πάρει ένα χαρτί και ενα στιλο και να αρχισει να γράφει τις φαντασιοπληξιες του και μετα οσοι τον διαβασουν να χαιδευουνε τα μουσια τους και να αναφωνουν με έκπληξη  :grin:

αμα ειναι μπορω να αρχισω και εγω τα μανιφεστα μονο που εμενα θα ειναι πιο συντομα ....

τα μεγαλα ψάρια τρωνε τα μικρα ... οπου δεν πιπτει λογος πιπτει ράβδος ... και άλλα τέτοια ωραια

εσένα το επίπεδό σου έμεινε στις παροιμίες του δημοτικού...
 

grant1

Μέλος
Εγγρ.
19 Νοε 2014
Μηνύματα
606
Like
6
Πόντοι
6
Κάθε άλλο παρά της διέφυγε, τότε, το γεγονός ότι θα ερχόταν στο φως η αγριότητα των υπηρεσιών καταστολής και οι μέθοδοι λιντζαρίσματος που ακολουθούν. Αυτό ακριβώς ήθελε! Το ίδιο ακριβώς επιθυμεί και σήμερα: Θέλει να διατρανώσει, θέλει να διαλαλήσει προς πάσα κατεύθυνση ότι η «υπέρτατη αξία» του κώδικα βάσει του οποίου «πρέπει» να πορεύεται η κοινωνία δεν είναι άλλη από το «νόμος και τάξη». Και ακόμα παραπέρα: Η κοινωνία «πρέπει» να μάθει και «πρέπει» να αποδεχτεί - ή έστω να συμβιβαστεί και να ανεχτεί - ότι στο πλαίσιο της επιβολής «του νόμου και της τάξης» συμπεριλαμβάνονται όλα τα μέσα. Ακόμα και η μέθοδος της εξόντωσης…
Tα μαγειρεία της διαμόρφωσης συνείδησης εκείνο στο οποίο στόχευαν εξ αρχής με την υπόθεση του Βελβεντού ήταν η «εξοικείωση» του κοινού με αυτές τις μεθόδους. Η «νομιμοποίησή τους». Ξεκίνησαν με την τακτική καλλιέργειας κλίματος «αποδοχής» του ξυλοδαρμού και του βασανισμού ως «δικαιολογημένου» ή και «αμυντικού» μέσου της εξουσίας, που ασκείται προς όφελος της κοινωνίας. Συνέχισαν με την συκοφαντία ότι οι συλληφθέντες ήταν «τρομοκράτες». Και τώρα προχωρούν στην επόμενη φάση που λέει πως αυτός ο περίφημος «μέσος άνθρωπος», θα πρέπει να συμβιώνει με την ύπαρξη «λευκών κελιών» και με την ιδέα ότι οι εκεί έγκλειστοι έχουν να διαλέξουν:  Η’ θα αποδεχτούν τα «λευκά κελιά» τους ή θα πεθάνουν…
Ανέκαθεν η τρομοκράτηση και ο εκφοβισμός του κόσμου για όσα θα μπορούσε να πάθει «αν δεν κάτσει ήσυχα» είναι η μια όψη του νομίσματος του κράτους – εισαγγελέα, του κράτους – χωροφύλακα, του κράτους – δεσμοφύλακα. Η άλλη όψη είναι εκείνη που φιλοτεχνούν τα ιδεολογικά και κατασταλτικά όργανα του κράτους: Να δημιουργήσουν ένα αίσθημα «συμφιλίωσης» με τη βαρβαρότητα, στην οποία ο λαός θα παραδοθεί «ανεπαισθήτως» μέσα από τη δύναμη της εικόνας μιας «ανυποχώρητης» και «άτεγκτης» εξουσίας.
Ο λαός - σκέφτονται οι κυβερνώντες – θα λάβει καλύτερα το μήνυμα «κάτσε Βασίλη φρόνιμα να γίνεις νοικοκύρης» μέσα από τέτοιες εικόνες που θα τον να κάνουν να «συνηθίσει» τέτοιες συμπεριφορές. Και είναι ευκολότερο να τις «αποδεχτεί» και να τις «συνηθίσει» αν οι συμπεριφορές αυτές ακολουθηθούν - και διαφημιστεί ότι ακολουθούνται - απέναντι σε ληστές, απέναντι σε ενδεχόμενους τρομοκράτες, απέναντι σε «αποσυνάγωγους».
Ο λόγος είναι απλός: Αν ο λαός «διδαχτεί» να βλέπει σαν «λογικό» το να πέφτει και «καμιά ψιλή» σε ακινητοποιημένους ληστές και σε έγκλειστους τρομοκράτες, αν «διδαχτεί» να βλέπει σαν «λογικό» μέσο «σωφρονισμού» την εξώθηση σε φυσική εξόντωση του «εγκληματία» ή του εγκληματία, τότε είναι πιο εύκολο, όντας «εξοικειωμένος» με αυτές τις συμπεριφορές, να μη διαθέτει πια αντιστάσεις όταν οι ίδιες συμπεριφορές επιδεικνύονται απέναντι σε «άλλα αντικοινωνικά» στοιχεία. Απέναντι σε κάθε λογής «παρανόμους»: Από μετανάστες μέχρι διαδηλωτές. Από «συντεχνίες» όπως, για παράδειγμα, οι «συντεχνίες των απεργών» μέχρι τις «συντεχνίες» των μαθητών που έφτασαν να παραπέμπονται με τον «αντιτρομοκρατικό» νόμο…
Οι φωτογραφίες που μοιράστηκαν πέρσι με τα κακοποιημένα πρόσωπα των 4 του Βελβεντού, οι ιαχές που στήθηκαν στα ΜΜΕ περί «τρομοκρατών», η αντιμετώπιση της απεργίας πείνας του Ρωμανού με όρους τιμωρητικούς, δεν αποτελούν «λαθεμένες» κινήσεις. Είναι μέρος της επιχείρησης «να μάθουν» να συμβιώνουν οι πάντες με την καθημερινή καταστολή ή με την απειλή καταστολής εναντίον τους. Ένας τρόπος «να μάθουν» είναι και μέσω αυτής της δημόσιας, της διατυμπανισμένης αφαίρεσης δικαιωμάτων από τον ληστή, σήμερα, από τον οποιονδήποτε αύριο, που - σύμφωνα με τους ραβδούχους - «δεν θα κάθεται καλά».
Μέσω της «εξοικείωσης» με την αγριότητα ή με την απειλή της αγριότητας να πλανάται στον ορίζοντα, είναι πιο εύκολο – σκέφτονται  οι κυβερνώντες - να κάνουν τον «λαουτζίκο» να φοβηθεί, να μπει στα καλούπια τους και να υποταχτεί σε εκείνο ακριβώς που ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος της ΝΔ, ο κύριος Άδωνις Γεωργιάδης, το αποκάλεσε με το όνομά του: «Νόμιμη κρατική βία»...
Στην πραγματικότητα, λοιπόν, αυτό που συμβαίνει δεν είναι η υπόθεση Ρωμανού να κριθεί με βάση τη συμφωνία ή την (κάθετη σε ό,τι μας αφορά)  διαφωνία στην τακτική της ατομικής ένοπλης δράσης των Καλάσνικοφ σαν μέσο «επαναστατικού μετασχηματισμού της κοινωνίας» (σσ: δράση η οποία αξιοποιείται από τους κρατικούς μηχανισμούς για να επιτευχθεί το ακριβώς αντίθετο από τις διακηρύξεις της – όπως δείχνει και η τρέχουσα υπόθεση - και που η στήλη επ’ αυτών έχει καταστήσει ξεκάθαρη τη θέση της σε σειρά άρθρων ώστε να μην κολλάει επάνω της καμία προβοκάτσια και καμία βλακεία).
Αυτό που αναδεικνύεται έχει να κάνει με το εξής: Έχει ιστορικά αποδειχτεί ότιόλες σχεδόν οι απαλλοτριώσεις δικαιωμάτων ξεκινούν από απαγορεύσεις που επιβάλλονται εναντίον εκείνου που είναι ή φαντάζει σαν εξόφθαλμο. Και επιλέγεται να γίνει η αρχή από το εξόφθαλμο, επειδή η κοινή γνώμη είναι ευκολότερο να κάνει αποδεκτή την απαγόρευση που στρέφεται ενάντια στο εξόφθαλμο ή σε εκείνο που η εκάστοτε εξουσία θα επιλέξει να βαφτίσει σαν «εξόφθαλμα κακό».
Αλλά: Αν στο όνομα της αντιμετώπισης του – πραγματικά ή κατασκευασμένα - «εξόφθαλμου» δεχτείς ως «νομιμότητα» την τακτική της εξόντωσης, τότε αρχίζεις ανεπαισθήτως να αποδέχεσαι το ξήλωμα της κάλτσας όλων των δικαιωμάτων, μη εξαιρουμένου του δικαιώματος της ανθρώπινης ζωής. Και τότε έχεις ανοίξει την κερκόπορτα για όλες τις υπόλοιπες εξοντώσεις που θα έρθουν.
Τι είδους εξοντώσεις θα είναι αυτές και ποιους θα αφορούν; Θα το καθορίσει ο εκάστοτε ισχυρός. Ο οποίος μετά από πλύση εγκεφάλου και στο πλαίσιο ενός συσχετισμού πολιτικής δύναμης που τον ευνοεί, θα σε έχει προηγουμένως υποχρεώσει να αποδεχτείς σαν «εξόφθαλμα» βλαπτικό ετούτο ή το άλλο, που ο ίδιος θα το έχει δαιμονοποιήσει ανάλογα με τα δικά του συμφέροντα.
Συνεπώς: Σε συνθήκες που η δημοκρατία των λίγων υποδύεται των φύλακα – άγγελο των πολλών (που τους ξεζουμίζουν οι λίγοι), σε συνθήκες που αυτή η δημοκρατία απογυμνώνεται πλήρως από την όποια βολταιρική καταγωγή της και αρχίζει σκόπιμα να «μπερδεύει» την τιμωρία με την εκδίκηση, είναι στοιχειώδης δημοκρατική άμυνα η εναντίωση στον δυνατό τη στιγμή που επιδιώκει να οικοδομήσει ένα καθεστώς όπου θα έχει εξουσία «ζωής ή θανάτου» απέναντι στον οποιονδήποτε – φυλακισμένο μάλιστα - αντίπαλό του.
Αν του επιτραπεί αυτή η ευχέρεια τότε, στην ουσία, εκείνο που παρέχεται στον εκάστοτε (οικονομικά, πολιτικά, κατασταλτικά) ισχυρό μέσα στο σύστημα της εκμετάλλευσης, είναι να ορίζει όχι μόνο τι είναι «εγκεκριμένο» και τι όχι. Εκείνο που του παρέχεται είναι το «δικαίωμα» να αποφασίζει με όρους «ζωής ή θανάτου» απέναντι σε ό,τι δεν εγκρίνει.
Αλλά από το σημείο αυτό και μετά είναι που ξεκινά ο φασισμός.


N.Μπογιόπουλος
το χαμενο παρταλι ο μπογιοπουλος το εγραψε αυτο ? ο εκπροσωπος τυπου επι κυβερνησης Αλεξη,ΚΑΙ θα λεει μετα παλι τα ιδια ? η τραπεζες μας κλεβουν τα λεφτα  :2funny:  :2funny:
 

Boldemort

Σεβαστός
Εγγρ.
4 Σεπ 2009
Μηνύματα
47.529
Κριτικές
12
Like
42
Πόντοι
1.220
εσένα το επίπεδό σου έμεινε στις παροιμίες του δημοτικού...

Μιλας και εσυ για επιπεδο ρε πορνοπαπε για το θεο :grin:

που το μονο που ξέρεις ειναι να επαναλαμβανεις συνεχως την ιδια και την ιδια κασέτα περι ανθρωπισμων , περι ευγενους αριστερισμου περι σωτηρων του ΣΥΡΙΖΑ ελεος γελαει ο κοσμος. Και οι πετρες και τα τσιμεντα γελανε ακομα.

 

Επισκέπτης
Μιλας και εσυ για επιπεδο ρε πορνοπαπε για το θεο :grin:

που το μονο που ξέρεις ειναι να επαναλαμβανεις συνεχως την ιδια και την ιδια κασέτα περι ανθρωπισμων , περι ευγενους αριστερισμου περι σωτηρων του ΣΥΡΙΖΑ ελεος γελαει ο κοσμος. Και οι πετρες και τα τσιμεντα γελανε ακομα.

Την ώρα που παίζουν οι πρωτοπόροι της Superleague, κοντράρονται και οι πρωτοπόροι-finalist της Mister Malakas league...

τυχαίο; δε νομίζω...
 

Boldemort

Σεβαστός
Εγγρ.
4 Σεπ 2009
Μηνύματα
47.529
Κριτικές
12
Like
42
Πόντοι
1.220
Την ώρα που παίζουν οι πρωτοπόροι της Superleague, κοντράρονται και οι πρωτοπόροι-finalist της Mister Malakas league...

τυχαίο; δε νομίζω...

Το προβλημα με τον πορνοπαπο ειναι οτι κοντραρεται ολο το φορουμ μαζι του ... εσυ που εισαι και ξουραφι στο μυαλο θα το έχεις παρατηρήσει.
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom