Νέα

Αναρχικοί

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα Jules_Jordan
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 11K
  • Εμφανίσεις 315K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

Heartbreaker83

Μέλος
Εγγρ.
1 Μαΐ 2011
Μηνύματα
3.814
Like
12
Πόντοι
16
Άρθρα δεν έχει? σε ποιο άρθρο οριζεται ο νομος που λέτε?
το εψαχνα προηγουμενως αυτο ηταν το πιο σαφες που βρηκα
www.topontiki.gr/article/89145/Aperripsan-oi-dikastes-to-aitima-tou-Romanou---Deite-to-skeptiko-tous]http://www.topontiki.gr/article/89145/Aperripsan-oi-dikastes-to-aitima-tou-Romanou---Deite-to-skeptiko-tous[/url]


Σύμφωνα με δικαστικές πηγές το σκεπτικό του δικαστικού συμβουλίου, ώστε να απορρίψει το αίτημα του Ρωμανού, στηρίχθηκε σε δυο σκέλη :
Πρώτον, θεώρησε ότι δεν συντρέχουν οι προϋποθέσεις που ορίζει ο νόμος για να μπουν οι δικαστές στην ουσία της εξέτασης του αιτήματος .
Επίσης, σύμφωνα με το άρθρο 50 του σωφρονιστικού κώδικα σε περίπτωση υποβολής αιτήματος χορήγησης άδειας από υπόδικο χρειάζεται η θετική εισήγηση του δικαστικού οργάνου ( σ.σ αρμόδιου εισαγγελέα κ
ανακριτή) οι οποίοι διέταξαν την κράτηση .
Στην περίπτωση του 21χρονου απεργού πείνας η εισήγηση και των δυο ήταν αρνητική.
 

st@rdust

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
7 Δεκ 2006
Μηνύματα
15.747
Like
1.426
Πόντοι
366
οι γλεντζέδες ΚΑΤΗΓΟΡΟΥΝΤΑΙ ότι καταχράστηκαν δημόσιο χρήμα και ο λαβρε ΚΑΤΗΓΟΡΕΙΤΑΙ ότι έφαγε τα λεφτά της τράπεζας… να τα λέμε σωστά όμως…

λες με τα κονε τους τυπε, να τη βγαλουν καθαρη? ;)
σε βλεπω δινεις μεγαλη εμφαση ;)
 

Boldemort

Σεβαστός
Εγγρ.
4 Σεπ 2009
Μηνύματα
47.529
Κριτικές
12
Like
42
Πόντοι
1.220
το εψαχνα προηγουμενως αυτο ηταν το πιο σαφες που βρηκα
www.topontiki.gr/article/89145/Aperripsan-oi-dikastes-to-aitima-tou-Romanou---Deite-to-skeptiko-tous]http://www.topontiki.gr/article/89145/Aperripsan-oi-dikastes-to-aitima-tou-Romanou---Deite-to-skeptiko-tous[/url]


Σύμφωνα με δικαστικές πηγές το σκεπτικό του δικαστικού συμβουλίου, ώστε να απορρίψει το αίτημα του Ρωμανού, στηρίχθηκε σε δυο σκέλη :
Πρώτον, θεώρησε ότι δεν συντρέχουν οι προϋποθέσεις που ορίζει ο νόμος για να μπουν οι δικαστές στην ουσία της εξέτασης του αιτήματος .
Επίσης, σύμφωνα με το άρθρο 50 του σωφρονιστικού κώδικα σε περίπτωση υποβολής αιτήματος χορήγησης άδειας από υπόδικο χρειάζεται η θετική εισήγηση του δικαστικού οργάνου ( σ.σ αρμόδιου εισαγγελέα κ
ανακριτή) οι οποίοι διέταξαν την κράτηση .
Στην περίπτωση του 21χρονου απεργού πείνας η εισήγηση και των δυο ήταν αρνητική.

Στο μεταξυ απο αυτα που έδωσε ο πορνοπαπος βγαινει το ιδιο νοημα απο αυτα που του εγραψα προηγουμενως οτι δηλαδη υπάρχει ενα συμβουλιο που εγκρινει τις άδειες και για να τις εγκρινει υπάρχουν κάποιες προυποθεσεις. Αυτες ειναι στο 55 ενω το συμβουλιο οριζεται απο το 70. Ρε πορνοπαπε σοβαρα τωρα εισαι δικηγορος?
 

Boldemort

Σεβαστός
Εγγρ.
4 Σεπ 2009
Μηνύματα
47.529
Κριτικές
12
Like
42
Πόντοι
1.220
Και να μην ψάξεις αρθρα και νομους αυτο βγαινει απο μονο του ειναι δυνατον να χορηγηθει άδεια χωρις να υπάρχουν κριτηρια? ο νομοθετης ειχε κάποια πραγματα στο μυαλο του οταν έβγαζε τους νομους.
 

Επισκέπτης
παιδιά η απεργία πείνας είναι εξ ολοκλήρου παθητικός τρόπος διαμαρτυρίας και ταιριάζει περισσότερο σε τύπους όπως ο γκάντι όχι σε άτομα που ασπάζονται την ένοπλη βία γι'αυτό το βρίσκω λίγο οξύμωρο/ειρωνικό δεν ξέρω τι λέτε και εσείς :)


επίσης πιθανολογώ ότι και άλλοι κρατούμενοι έχουν προχωρήσει κατά καιρούς σε απεργία πείνας με δίκαια (κατ'αυτούς ή αντικειμενικά) αιτήματα δίχως να το έχουν προβάλει τα ΜΜΕ επειδή δεν πουλάνε ή δεν απασχολούν αμέσως ή εμμέσως τον περήφανο λαό της αριστεράς δεν ξέρω τι λέτε και εσείς :think:
 

tramountana

Σεβαστός
Εγγρ.
2 Φεβ 2010
Μηνύματα
76.754
Κριτικές
2
Like
2.724
Πόντοι
1.306
όχι … δεν θα την βγάλουν καθαρή… θα καταδικαστούν…

οι της ενέργκα θα κάτσουν μέσα του λαυρεντιάδη θα ανασταλεί η έκτιση λόγω προβλημάτων υγείας (αν προλάβει να φτάσει στο δικαστήριο)
όταν λοιπόν καταδικαστούν τότε είναι και ΕΝΟΧΟΙ…. μέχρι τότε είναι ΑΘΩΟΙ και σαν τέτοιοι θεωρούνται από το νομικό σύστημα μιας δημοκρατίας το οποίο στο σχετικό άρθρο του συντάγματος προβλέπει ότι

'Αρθρο 8: (Δικαίωμα νόμιμου δικαστή)

Kανένας δεν στερείται χωρίς τη θέλησή του το δικαστή που του έχει ορίσει ο νόμος.
Δικαστικές επιτροπές και έκτακτα δικαστήρια, με οποιοδήποτε όνομα, δεν επιτρέπεται να συσταθούν.
 

Boldemort

Σεβαστός
Εγγρ.
4 Σεπ 2009
Μηνύματα
47.529
Κριτικές
12
Like
42
Πόντοι
1.220
Καμια ποινη χωρις νομο  :rockon:

ουσιαστικα αν δεν υπάρχει νομος δεν υπάρχει και παράβαση.
 

erinal

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
16 Δεκ 2008
Μηνύματα
68.089
Like
91
Πόντοι
866
Κάθε άλλο παρά της διέφυγε, τότε, το γεγονός ότι θα ερχόταν στο φως η αγριότητα των υπηρεσιών καταστολής και οι μέθοδοι λιντζαρίσματος που ακολουθούν. Αυτό ακριβώς ήθελε! Το ίδιο ακριβώς επιθυμεί και σήμερα: Θέλει να διατρανώσει, θέλει να διαλαλήσει προς πάσα κατεύθυνση ότι η «υπέρτατη αξία» του κώδικα βάσει του οποίου «πρέπει» να πορεύεται η κοινωνία δεν είναι άλλη από το «νόμος και τάξη». Και ακόμα παραπέρα: Η κοινωνία «πρέπει» να μάθει και «πρέπει» να αποδεχτεί - ή έστω να συμβιβαστεί και να ανεχτεί - ότι στο πλαίσιο της επιβολής «του νόμου και της τάξης» συμπεριλαμβάνονται όλα τα μέσα. Ακόμα και η μέθοδος της εξόντωσης…
Tα μαγειρεία της διαμόρφωσης συνείδησης εκείνο στο οποίο στόχευαν εξ αρχής με την υπόθεση του Βελβεντού ήταν η «εξοικείωση» του κοινού με αυτές τις μεθόδους. Η «νομιμοποίησή τους». Ξεκίνησαν με την τακτική καλλιέργειας κλίματος «αποδοχής» του ξυλοδαρμού και του βασανισμού ως «δικαιολογημένου» ή και «αμυντικού» μέσου της εξουσίας, που ασκείται προς όφελος της κοινωνίας. Συνέχισαν με την συκοφαντία ότι οι συλληφθέντες ήταν «τρομοκράτες». Και τώρα προχωρούν στην επόμενη φάση που λέει πως αυτός ο περίφημος «μέσος άνθρωπος», θα πρέπει να συμβιώνει με την ύπαρξη «λευκών κελιών» και με την ιδέα ότι οι εκεί έγκλειστοι έχουν να διαλέξουν:  Η’ θα αποδεχτούν τα «λευκά κελιά» τους ή θα πεθάνουν…
Ανέκαθεν η τρομοκράτηση και ο εκφοβισμός του κόσμου για όσα θα μπορούσε να πάθει «αν δεν κάτσει ήσυχα» είναι η μια όψη του νομίσματος του κράτους – εισαγγελέα, του κράτους – χωροφύλακα, του κράτους – δεσμοφύλακα. Η άλλη όψη είναι εκείνη που φιλοτεχνούν τα ιδεολογικά και κατασταλτικά όργανα του κράτους: Να δημιουργήσουν ένα αίσθημα «συμφιλίωσης» με τη βαρβαρότητα, στην οποία ο λαός θα παραδοθεί «ανεπαισθήτως» μέσα από τη δύναμη της εικόνας μιας «ανυποχώρητης» και «άτεγκτης» εξουσίας.
Ο λαός - σκέφτονται οι κυβερνώντες – θα λάβει καλύτερα το μήνυμα «κάτσε Βασίλη φρόνιμα να γίνεις νοικοκύρης» μέσα από τέτοιες εικόνες που θα τον να κάνουν να «συνηθίσει» τέτοιες συμπεριφορές. Και είναι ευκολότερο να τις «αποδεχτεί» και να τις «συνηθίσει» αν οι συμπεριφορές αυτές ακολουθηθούν - και διαφημιστεί ότι ακολουθούνται - απέναντι σε ληστές, απέναντι σε ενδεχόμενους τρομοκράτες, απέναντι σε «αποσυνάγωγους».
Ο λόγος είναι απλός: Αν ο λαός «διδαχτεί» να βλέπει σαν «λογικό» το να πέφτει και «καμιά ψιλή» σε ακινητοποιημένους ληστές και σε έγκλειστους τρομοκράτες, αν «διδαχτεί» να βλέπει σαν «λογικό» μέσο «σωφρονισμού» την εξώθηση σε φυσική εξόντωση του «εγκληματία» ή του εγκληματία, τότε είναι πιο εύκολο, όντας «εξοικειωμένος» με αυτές τις συμπεριφορές, να μη διαθέτει πια αντιστάσεις όταν οι ίδιες συμπεριφορές επιδεικνύονται απέναντι σε «άλλα αντικοινωνικά» στοιχεία. Απέναντι σε κάθε λογής «παρανόμους»: Από μετανάστες μέχρι διαδηλωτές. Από «συντεχνίες» όπως, για παράδειγμα, οι «συντεχνίες των απεργών» μέχρι τις «συντεχνίες» των μαθητών που έφτασαν να παραπέμπονται με τον «αντιτρομοκρατικό» νόμο…
Οι φωτογραφίες που μοιράστηκαν πέρσι με τα κακοποιημένα πρόσωπα των 4 του Βελβεντού, οι ιαχές που στήθηκαν στα ΜΜΕ περί «τρομοκρατών», η αντιμετώπιση της απεργίας πείνας του Ρωμανού με όρους τιμωρητικούς, δεν αποτελούν «λαθεμένες» κινήσεις. Είναι μέρος της επιχείρησης «να μάθουν» να συμβιώνουν οι πάντες με την καθημερινή καταστολή ή με την απειλή καταστολής εναντίον τους. Ένας τρόπος «να μάθουν» είναι και μέσω αυτής της δημόσιας, της διατυμπανισμένης αφαίρεσης δικαιωμάτων από τον ληστή, σήμερα, από τον οποιονδήποτε αύριο, που - σύμφωνα με τους ραβδούχους - «δεν θα κάθεται καλά».
Μέσω της «εξοικείωσης» με την αγριότητα ή με την απειλή της αγριότητας να πλανάται στον ορίζοντα, είναι πιο εύκολο – σκέφτονται  οι κυβερνώντες - να κάνουν τον «λαουτζίκο» να φοβηθεί, να μπει στα καλούπια τους και να υποταχτεί σε εκείνο ακριβώς που ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος της ΝΔ, ο κύριος Άδωνις Γεωργιάδης, το αποκάλεσε με το όνομά του: «Νόμιμη κρατική βία»...
Στην πραγματικότητα, λοιπόν, αυτό που συμβαίνει δεν είναι η υπόθεση Ρωμανού να κριθεί με βάση τη συμφωνία ή την (κάθετη σε ό,τι μας αφορά)  διαφωνία στην τακτική της ατομικής ένοπλης δράσης των Καλάσνικοφ σαν μέσο «επαναστατικού μετασχηματισμού της κοινωνίας» (σσ: δράση η οποία αξιοποιείται από τους κρατικούς μηχανισμούς για να επιτευχθεί το ακριβώς αντίθετο από τις διακηρύξεις της – όπως δείχνει και η τρέχουσα υπόθεση - και που η στήλη επ’ αυτών έχει καταστήσει ξεκάθαρη τη θέση της σε σειρά άρθρων ώστε να μην κολλάει επάνω της καμία προβοκάτσια και καμία βλακεία).
Αυτό που αναδεικνύεται έχει να κάνει με το εξής: Έχει ιστορικά αποδειχτεί ότιόλες σχεδόν οι απαλλοτριώσεις δικαιωμάτων ξεκινούν από απαγορεύσεις που επιβάλλονται εναντίον εκείνου που είναι ή φαντάζει σαν εξόφθαλμο. Και επιλέγεται να γίνει η αρχή από το εξόφθαλμο, επειδή η κοινή γνώμη είναι ευκολότερο να κάνει αποδεκτή την απαγόρευση που στρέφεται ενάντια στο εξόφθαλμο ή σε εκείνο που η εκάστοτε εξουσία θα επιλέξει να βαφτίσει σαν «εξόφθαλμα κακό».
Αλλά: Αν στο όνομα της αντιμετώπισης του – πραγματικά ή κατασκευασμένα - «εξόφθαλμου» δεχτείς ως «νομιμότητα» την τακτική της εξόντωσης, τότε αρχίζεις ανεπαισθήτως να αποδέχεσαι το ξήλωμα της κάλτσας όλων των δικαιωμάτων, μη εξαιρουμένου του δικαιώματος της ανθρώπινης ζωής. Και τότε έχεις ανοίξει την κερκόπορτα για όλες τις υπόλοιπες εξοντώσεις που θα έρθουν.
Τι είδους εξοντώσεις θα είναι αυτές και ποιους θα αφορούν; Θα το καθορίσει ο εκάστοτε ισχυρός. Ο οποίος μετά από πλύση εγκεφάλου και στο πλαίσιο ενός συσχετισμού πολιτικής δύναμης που τον ευνοεί, θα σε έχει προηγουμένως υποχρεώσει να αποδεχτείς σαν «εξόφθαλμα» βλαπτικό ετούτο ή το άλλο, που ο ίδιος θα το έχει δαιμονοποιήσει ανάλογα με τα δικά του συμφέροντα.
Συνεπώς: Σε συνθήκες που η δημοκρατία των λίγων υποδύεται των φύλακα – άγγελο των πολλών (που τους ξεζουμίζουν οι λίγοι), σε συνθήκες που αυτή η δημοκρατία απογυμνώνεται πλήρως από την όποια βολταιρική καταγωγή της και αρχίζει σκόπιμα να «μπερδεύει» την τιμωρία με την εκδίκηση, είναι στοιχειώδης δημοκρατική άμυνα η εναντίωση στον δυνατό τη στιγμή που επιδιώκει να οικοδομήσει ένα καθεστώς όπου θα έχει εξουσία «ζωής ή θανάτου» απέναντι στον οποιονδήποτε – φυλακισμένο μάλιστα - αντίπαλό του.
Αν του επιτραπεί αυτή η ευχέρεια τότε, στην ουσία, εκείνο που παρέχεται στον εκάστοτε (οικονομικά, πολιτικά, κατασταλτικά) ισχυρό μέσα στο σύστημα της εκμετάλλευσης, είναι να ορίζει όχι μόνο τι είναι «εγκεκριμένο» και τι όχι. Εκείνο που του παρέχεται είναι το «δικαίωμα» να αποφασίζει με όρους «ζωής ή θανάτου» απέναντι σε ό,τι δεν εγκρίνει.
Αλλά από το σημείο αυτό και μετά είναι που ξεκινά ο φασισμός.


N.Μπογιόπουλος
 

erinal

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
16 Δεκ 2008
Μηνύματα
68.089
Like
91
Πόντοι
866
Καμια ποινη χωρις νομο  :rockon:

ουσιαστικα αν δεν υπάρχει νομος δεν υπάρχει και παράβαση.

ασε μας ρε μπολ που εμαθες και νομους επειδη εδωσες εξετασεις  ενα εγχειρίδιο . Ανοιγεις και το στομα ασχετε και μιλας. ελεος πια
 

raopau

Ανώτερος
Εγγρ.
14 Δεκ 2012
Μηνύματα
40.760
Like
22.297
Πόντοι
5.006
ασε μας ρε μπολ που εμαθες και νομους επειδη εδωσες εξετασεις  ενα εγχειρίδιο . Ανοιγεις και το στομα ασχετε και μιλας. ελεος πια
γιατι το βριζεις το παιδι ρε συ??? :S :S :S :S
 

erinal

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
16 Δεκ 2008
Μηνύματα
68.089
Like
91
Πόντοι
866
γιατι το βριζεις το παιδι ρε συ??? :S :S :S :S

Γιατι αν κάποιςο ειναι ανίδεος σε νομικα θέματα και επειδή διάβασε ενα βιβλίο το παιζει ειδικος και μιλάει σε άνθρωπο που έβγαλε την νομική για να του υποδείξει πως θα ερμηνεύσει τον Νομο ειναι Βλακας με Β κεφαλαιο. Ανοιγεί το στομα πετάει ενεξέλεγκτες μαλακιες και θεωρεί οτι εχει και δικιο. Ειπαμε ανοχη αλλά σε κάποια θέματα καταντάει.
 

st@rdust

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
7 Δεκ 2006
Μηνύματα
15.747
Like
1.426
Πόντοι
366
παιδιά η απεργία πείνας είναι εξ ολοκλήρου παθητικός τρόπος διαμαρτυρίας και ταιριάζει περισσότερο σε τύπους όπως ο γκάντι όχι σε άτομα που ασπάζονται την ένοπλη βία γι'αυτό το βρίσκω λίγο οξύμωρο/ειρωνικό δεν ξέρω τι λέτε και εσείς :)


επίσης πιθανολογώ ότι και άλλοι κρατούμενοι έχουν προχωρήσει κατά καιρούς σε απεργία πείνας με δίκαια (κατ'αυτούς ή αντικειμενικά) αιτήματα δίχως να το έχουν προβάλει τα ΜΜΕ επειδή δεν πουλάνε ή δεν απασχολούν αμέσως ή εμμέσως τον περήφανο λαό της αριστεράς δεν ξέρω τι λέτε και εσείς :think:
φιλοσοφικο το ερωτημα σου...
παντως, εν συντομια, ιστορικως ειναι ενα "οπλο" που εχει χρησιμοποιηθει απο πολλους πολιτικους κρατουμενους, αναρχικους κτλ...καποιοι εχουν πεθανει κιολας...
το διακυβευμα στο θεμα του ρωμανο δεν ειναι η μορφωση, οσο το δικαιωμα για την ελευθερια κι ως δυναμικο ατομο θα το επιδιωξει μ οτι μεσο του δινεται...εχει το πεισμα, τη ψυχικη δυναμη να το κανει...πιστευει βαθια στις ιδεες του γι αυτο αποφασισε να παρει αυτο το δρομο, σε αντιθεση με τα "συμβατικα" παιδια της ηλικιας του...μην ξεχναμε αλλωστε, οτι σε ηλικια 15 χρονων ειδε τον καλυτερο του φιλο να πεφτει νεκρος απο σφαιρα...επαιξε κι αυτο το ρολο του...
η μορφωση (η σχολη στην προκειμενη) στα αρχιδια του, δεν ειναι παρα ενα μεσο για κατι "αλλο"
...
για τη ηλικια του παντως, επειδη τυγχανει να εχω διαβασει αρκετα κειμενα του, εχει συγγραφικη δεινοτητα
 

erinal

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
16 Δεκ 2008
Μηνύματα
68.089
Like
91
Πόντοι
866
φιλοσοφικο το ερωτημα σου...
παντως, εν συντομια, ιστορικως ειναι ενα "οπλο" που εχει χρησιμοποιηθει απο πολλους πολιτικους κρατουμενους, αναρχικους κτλ...καποιοι εχουν πεθανει κιολας...
το διακυβευμα στο θεμα του ρωμανο δεν ειναι η μορφωση, οσο το δικαιωμα για την ελευθερια κι ως δυναμικο ατομο θα το επιδιωξει μ οτι μεσο του δινεται...εχει το πεισμα, τη ψυχικη δυναμη να το κανει...πιστευει βαθια στις ιδεες του γι αυτο αποφασισει να παρει αυτο το δρομο, σε αντιθεση με τα "συμβατικα" παιδια της ηλικιας του...μην ξεχναμε αλλωστε, οτι σε ηλικια 15 χρονων ειδε τον καλυτερο του φιλο να πεφτει νεκρος απο σφαιρα...επαιξε κι αυτο το ρολο του...
η μορφωση στα αρχιδια του, δεν ειναι παρα ενα μεσο...
για τη ηλικια του παντως, επειδη τυγχανει να εχω διαβασει αρκετα κειμενα του, εχει συγγραφικη δεινοτητα
εξαιρετικός στην συγγραφή, και είναι μικρό παιδί. Να σκεφτείς οτι μερικά βόδια έχουν περάσει σε ανώτατες σχολές και δεν ξέρουν να συντάξουν μια αίτηση, πόσο μάλλον ιδεολογικά μανιφέστα.
 

raopau

Ανώτερος
Εγγρ.
14 Δεκ 2012
Μηνύματα
40.760
Like
22.297
Πόντοι
5.006
Γιατι αν κάποιςο ειναι ανίδεος σε νομικα θέματα και επειδή διάβασε ενα βιβλίο το παιζει ειδικος και μιλάει σε άνθρωπο που έβγαλε την νομική για να του υποδείξει πως θα ερμηνεύσει τον Νομο ειναι Βλακας με Β κεφαλαιο. Ανοιγεί το στομα πετάει ενεξέλεγκτες μαλακιες και θεωρεί οτι εχει και δικιο. Ειπαμε ανοχη αλλά σε κάποια θέματα καταντάει.
ναι αλλα ειναι καλο παιδι..δεν το κανει επιτηδες... :grin: :grin: :grin:
 

Boldemort

Σεβαστός
Εγγρ.
4 Σεπ 2009
Μηνύματα
47.529
Κριτικές
12
Like
42
Πόντοι
1.220
Γιατι αν κάποιςο ειναι ανίδεος σε νομικα θέματα και επειδή διάβασε ενα βιβλίο το παιζει ειδικος και μιλάει σε άνθρωπο που έβγαλε την νομική για να του υποδείξει πως θα ερμηνεύσει τον Νομο ειναι Βλακας με Β κεφαλαιο. Ανοιγεί το στομα πετάει ενεξέλεγκτες μαλακιες και θεωρεί οτι εχει και δικιο. Ειπαμε ανοχη αλλά σε κάποια θέματα καταντάει.

Θείτσα οποτε θές σε πάω μια κοντρα και στα νομικά ζητηματα. Ακομα και αν δεν εχω τελειωσει νομικη ... σε έχω για πρωινο.  :dancing:
 

raopau

Ανώτερος
Εγγρ.
14 Δεκ 2012
Μηνύματα
40.760
Like
22.297
Πόντοι
5.006
Θείτσα οποτε θές σε πάω μια κοντρα και στα νομικά ζητηματα. Ακομα και αν δεν εχω τελειωσει νομικη ... σε έχω για πρωινο.  :dancing:
ετσι ρε μπολντεμορτ αλανι... :rockon: :rockon: :rockon: :rockon: :rockon:
και σιγα τη νομικη εδω που τα λεμε...μαθε μπαλιτσα στους ασχετους...
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom