tellystalone6969
Μέγας
- Εγγρ.
- 12 Δεκ 2012
- Μηνύματα
- 14.819
- Like
- 20.007
- Πόντοι
- 3.656
Το τίμημα του ΚΤΕΟ, είναι ίδιο για όλα τα αυτοκίνητα. Εκτός αν εννοεί ότι πρέπει να μπαλώνει αβαρίες, για να περάσει ,Μοντελα 20τιας με +250k πανω τους, εκτος απ τα σερβις που θα σου φυγουν μεσα σε 2 χρονια παραπανω απ οσα εδωσες για την αγορα, οπως ειπαν ολοι μεχρι τωρα, θα παιζει στανταρ κανα 400ρι το χρονο για ΚΤΕΟ, σημα, αδειες; ασφαλειες και αρχιδια μυδια.
κάτι που δεν είναι δεδομένο λόγω παλαιότητας.
Τέλη κυκλοφορίας ... όλα τα πριν το 2011 , έχουν βάση κυβικών . Απαλλαγμένα είναι μόνο τα ηλεκτρικά
και τα euro 6 με κάτω από 120 μικρογραμμάρια .... τουτέστιν .... i10 κτλ
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:
Συν κορεάτικα .... χιουντάϊ κίακαλημέρα, δεν έχω διαβάσει το νήμα απ' την αρχή (δεν έχω χρόνο) οπότε δεν ξέρω αν το έχουν αναφέρει, αλλά σε αυτά τα λεφτά τα μόνα που θα εμπιστευόμουνα (και το εμπιστευόμουνα σε εισαγωγικά) είναι μόνο παλιά Γιαπωνέζικα. Έχει κάτι Νισάν αλμέρα στα 1500 απ' ότι έχω δει, οπότε αν πρέπει οπωσδήποτε να διαθέσεις αυτά τα λεφτά για αμάξι εγώ εκεί θα πήγαινα