Οι βουλευτές είναι Νομοθέτες σε όλα τα Κράτη που έχουν Δημοκρατικό Πολίτευμα
( Δημοκρατικό Πολίτευμα σαν ταμπέλα - κοντά στην πραγματική Δημοκρατία είναι η Ελβετία που
το διοικητικό της Σύστημα οφείλεται στον Καποδίστρια, και όπου γίνονται
πολλά δημοψηφίσματα για σημαντικά θέματα )
Εδώ οι βουλευτές είναι 300, και μόνο
83 είναι δικηγόροι- νομικοί.
Στη νεα Βουλή υπάρχει οικοδόμος, αισθητικός, φυσιοθεραπευτής, μάνατζερ ποδοσφαίρου - Τα πιο ιδιαίτερα επαγγέλματα του κοινοβουλίου
www.protothema.gr
217 ( 300-83) ΔΕΝ είναι νομικοί- δικηγόροι.
Θεωρείς ότι οι 217 ψηφίζουν νομοσχέδια που ΔΕΝ καταλαβαίνουν ;
Οι 83 που είναι δικηγόροι- νομικοί, τα καταλαβαίνουν ;
Αυτοί που ψήφισαν τον γάμο των ομοφυλοφίλων,
και είναι νομικοί- δικηγόροι, εφάρμοσαν σωστά αυτά που έμαθαν στη Νομική ;
Στο 1ο έτος στις γενικές αρχές μαθαίνει ο φοιτητής Νομικής ότι ο κάθε νόμος
έχει σκοπό. Η ερμηνεία του με βάση το σκοπό ονομάζεται " τελεολογική" .
Το ότι ο κάθε νόμος έχει σκοπό προκύπτει
και από το αρ. 25 του Συντάγματος , όπως αναθεωρήθηκε το 2001
με βάση το οποίο οι νόμοι που περιορίζουν τα ανθρώπινα δικαιώματα
πρέπει να είναι ανα΄λογοι του σκοπού τους ( αρχή αναλογικότητας) .
Ο σκοπός του γάμου είναι η προστασία των αποτελεσμάτων του
βιολογικού φαινομένου της ένωσης γυναίκα με άνδρα,
η προστασία δηλαδή της γυναίκας που είναι έγκυος, της γυναίκας που έχει μικρά παιδιά, και των παιδιών.
Μια γυναίκα και ένας άντρας που αποτελούν ζευγάρι, δεν είναι ίσοι βιολογικά με 2 άντρες ή 2 γυναίκες.
2 άντρες ή 2 γυναίκες, καταλαβάνουν 2 θέσεις στο αεροπλάνο, ή στο λεωφορείο ( αν δεν είναι όρθιοι
),
για το τρένο δεν λέω - φοβούνται να το πάρουν
, όπως καταλαμβάνουν δύο θέσεις μια γυναίκα και ένας άντρας.
Βιολογικά όμως ΔΕΝ είναι ίσοι, και ΔΕΝ εκπληρώνεται ο σκοπός του γάμου,
και έτσι δεν έχει έννοια ο γάμος των ομοφυλοφίλων, τη στιγμή μάλιστα
που υπάρχει σύμφωνο συμβίωσης για τους ομοφυλόφιλους.
Τι επιστήμη μου λες , ότι είναι η Νομική ;
Εδώ οι νομικοί βουλευτές, δεν μπορούν να καταλάβουν τα απλούστερα,
δηλαδή ότι ο γάμος έγινε για την τεκνοποίηση, όχι για την συγκατοίκηση.
Ένας νέος άντρας σήμερα, λόγω της οικονομικής κρίσης μπορεί να συγκατοικεί με
την αδελφή του. Έχει δικαίωμα να την παντρευτεί ή να συνάψει σύμφωνο συμβίωσης ;
Προφανώς όχι.
ΔΕΝ αποτελεί ο γάμος προστασία της συγκατοίκησης.
Στην Αρχαία όμως Αίγυπτο μπορούσαν οι άνδρες μέλη της βασιλικής οικογένειας ( και άλλοι - υπό όρους)
να παντρευτούν τις αδερφές τους, η και τις κόρες τους ! .
Ramesses II married his daughter and Cleopatra VII married her brother, but how common was marriage within royal and commoner families?
www.livescience.com
People in
ancient Egypt — both royal and nonroyal — married their relatives, but the details vary according to the time period and class.
Among the general population, brother-sister marriages occurred frequently during the time the Romans controlled Egypt — from 30 B.C. to A.D. 395 — but they were rarer in earlier time periods, according to ancient records. Meanwhile, ancient Egyptian royals sometimes married their siblings — a practice that may have reflected religious beliefs — and pharaohs sometimes married their own daughters.
Η Νομική ΔΕΝ είναι επιστήμη, η ΛΟΓΙΚΗ είναι επιστήμη, και την καταργούν στην Ελλάδα τη λογική !
Ερμηνεύουν τους νόμους αντίθετα στη Λογική, με σοφίσματα.
Ο αστυνομικός είναι όργανο,
το μπουζούκι είναι όργανο,
άρα ... ο αστυνομικός είναι μπουζούκι !
Page 27 - Η ΓΛΩΣΣΑ ΜΑΣ_Γ' Λυκείου
www.ediamme.edc.uoc.gr
ΓΙα νεα ελληνικά Γ Λυκείου
Ένας συλλογισμός/επιχείρημα, για να θεωρείται
λογικώς ορθός (ορθότητα),
πρέπει να είναι συγχρόνως έγκυρος και αληθής. Ο συλλογισμός που οδηγεί σε ορθό συμπέρασμα λέγεται
απόδειξη
Σε κάθε άλλη περίπτωση, ο συλλογισμός χαρακτηρίζεται ως
μη ορθός ή
εσφαλμένος
Κλασική περίπτωση παραδείγματος μη ορθού/εσφαλμένου συλλογισμού είναι ο εξής:
Το μπουζούκι είναι όργανο.
Ο αστυνομικός είναι όργανο.
Άρα, ο αστυνομικός είναι μπουζούκι.
Η πρώτη και η δεύτερη προκείμενη παρουσιάζουν μεταξύ τους λογική ανακολουθία: ενώ στην
πρώτη ο όρος «όργανο» χρησιμοποιείται κυριολεκτικά, στη δεύτερη έχει μεταφορική χρήση.
Μέσα από αυτή τη σκόπιμη διπλή χρήση του όρου (κυριολεκτική και μεταφορική), οδηγούμαστε
λογικοφανώς σε ένα συμπέρασμα, το οποίο είναι μεν έγκυρο (γιατί οι προκείμενες οδηγούν
στο συμπέρασμα), όχι όμως και αληθές (γιατί το περιεχόμενό του δεν ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα.
Συνεπώς, ο συλλογισμός είναι μη ορθός, δηλαδή εσφαλμένος.
Στην περίπτωση του Μίχου ακούμε σοφίσματα !