gnnakos
Γλομπεο-Μύστης
- Εγγρ.
- 13 Απρ 2019
- Μηνύματα
- 1.781
- Κριτικές
- 101
- Like
- 14.993
- Πόντοι
- 25.186
Μετρό Θεσσαλονίκης: Το «μ» που έσωσε ένα διαγωνισμό και δίχασε μια ολόκληρη πόλη
Την αντίδραση της δημιουργικής κοινότητας της χώρας προκάλεσε η παρουσίαση του λογοτύπου του μετρό της Θεσσαλονίκης ενόψει της έναρξης της λειτουργίας του.
www.kathimerini.gr
«Δυστυχώς, το αποτέλεσμα είναι κάτι που περιμέναμε όλοι όσοι παρακολουθήσαμε την πορεία της διαδικασίας του διαγωνισμού», σημειώνει ο Δημήτρης Φακίνος, διευθυντής του European Design Festival. Και συμπληρώνει: «Μια κριτική επιτροπή χωρίς κανέναν ειδικό στο branding έλαβε οκτώ προτάσεις, μερικές από τις οποίες προέρχονταν από τα σημαντικότερα γραφεία της Ελλάδας. Παρ’ όλα αυτά, έκρινε τον διαγωνισμό άγονο και έκανε απευθείας ανάθεση σε ένα πανελληνίως άγνωστο γραφείο (σ.σ. στη Marketing and Media Service Μονοπρόσωπη ΙΚΕ, με έδρα την Αγία Παρασκευή Αττικής). Σήμερα δημοσιοποιήθηκε ένας λογότυπος ανέμπνευστος, πρόχειρος, στερούμενος κάθε ενδιαφέροντος και αισθητικής. Οι λέξεις που μου έρχονται κατά νουν είναι “ντροπή”, “κρίμα” και “ελπίζω να πάμε σύντομα σε rebranding”».