Νέα

Tα δικαιώματα των gay πρέπει επιτέλους κάποτε να ακουστούν

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα gayseven7
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 3K
  • Εμφανίσεις 118K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

gayseven7

Μέλος
Εγγρ.
16 Σεπ 2009
Μηνύματα
17
Like
6
Πόντοι
0
Αγόρια μου γειά σας. Έιμαι ο gayseven7 η παρέα μου με φωνάζουν seven, άκουσα για το σάιτ απο ένα φίλο gay και ήρθε η ώρα να σας ενημερώσω και εσάς για τα δικαιώματα των gay.
Επιτέλους πρέπει κάποτε να αναγνωριστούμε και εμείς σε αυτή τη χώρα.
 

pornopapos

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
9 Ιαν 2009
Μηνύματα
42.180
Like
34
Πόντοι
366
Αγόρια μου γειά σας.Έιμαι ο gayseven7 η παρέα μου με φωνάζουν seven,άκουσα για το σάιτ απο ένα φίλο gay,και ήρθε η ώρα να σας ενημερώσω και εσάς για τα δικαιώματα των gay.
Επιτέλους πρέπει κάποτε να αναγνωριστούμε και εμείς σε αυτή τη χώρα.

Well come!!!
 
OP
OP
G

gayseven7

Μέλος
Εγγρ.
16 Σεπ 2009
Μηνύματα
17
Like
6
Πόντοι
0
Γιατί το να επιτραπεί να παντρεύονται ομόφυλα ζευγάρια αποτελεί την αιχμή του δόρατος που θα αλλάξει την ελληνική κοινωνία και πως οι ομοφυλόφιλοι θα βγουν από το περιθώριο.
 
OP
OP
G

gayseven7

Μέλος
Εγγρ.
16 Σεπ 2009
Μηνύματα
17
Like
6
Πόντοι
0
Το να επιτραπεί να παντρεύονται ομόφυλα ζευγάρια δεν είναι απλώς ένα αυτονόητο αστικό δικαίωμα που απλώς είναι γελοίο καν να το ζητάω (γιατί στερώντας το από εμένα, το κράτος επεμβαίνει τόσο στην προσωπικότητα μου όσο και στην προσωπική μου ζωή θεωρώντας εκ των προτέρων ότι είμαι ετεροφυλόφιλος) ενώ θα έπρεπε να υπάρχει εδώ και χρόνια.. Είναι κάτι που θα επιφέρει τεράστια κοινωνική αλλαγή στο πως ο κόσμος αντιμετωπίζει τους ομοφυλόφιλους και πως οι ίδιοι οι ομοφυλόφιλοι αντιμετωπίζουν τους εαυτούς τους(αυτή την στιγμή που γράφω οι ομοφυλόφιλοι αντιμετωπίζουν τους εαυτούς τους ενοχικά).

Όταν θα αρχίσουν τα πρώτα ομοφυλόφιλα ζευγάρια να παντρεύονται και θα βλέπεις να παντρεύονται «ο Μήτσος ο π…ης ο ηλεκτρολόγος» κατά την Γιακουμάτιο με τον αστυνομικό της γειτονιάς, ο φορτηγατζής με τον gay ταξίαρχο, ο υδραυλικός με τον ταξιτζή, η δασκάλα με την δικηγορίνα, και η καθηγήτρια φυσικής αγωγής με την καθηγήτρια μουσικής αγωγής θα φανεί στην αρχή περίεργο αλλά μετά από 3 χρόνια κανείς δεν θα μπορεί την πει ούτε στον ταξίαρχο, ούτε στον υδραυλικό, ούτε στην καθηγήτρια, ούτε στην δικηγορίνα. Ο κάθε Γιακουμάτος δεν θα μπορεί να λέει «τι σχέση έχει να μιλάω εγώ με τον π… τον Μήτσο τον ηλεκτρολόγο». Θα του μιλάει, και θα τον ακούει και θα το βουλώνει. Για ποιο λόγο θα τους την πουν η κάθε κυράτσα ο κάθε κυράτσος; Θα σωπάσουν.!

 
OP
OP
G

gayseven7

Μέλος
Εγγρ.
16 Σεπ 2009
Μηνύματα
17
Like
6
Πόντοι
0
Πέντε χρόνια μετά τη νομιμοποίηση του γάμου ομοφύλων στη Μασαχουσέτη για πρώτη φορά το ποσοστό των διαζυγίων στην αμερικανική αυτή Πολιτεία όχι μόνο μειώνεται, αλλά φθάνει στα νούμερα του 1940.
Αντιθέτως στη Φλόριντα, όπου απαγορεύεται ο γάμος προσώπων του ίδιου φύλου, το ποσοστό είναι το μεγαλύτερο της χώρας.
Νομίζω ότι θα είχε ενδιαφέρον να δούμε τα στατιστικά στοιχεία και από τις ευρωπαϊκές χώρες για να διαπιστώσουμε αν, όπως φαίνεται, οι ομοφυλόφιλοι θα είναι εκείνοι που θα σώσουν τον θεσμό του γάμου, και μάλιστα επανανοηματοδοτώντας τον.

 
OP
OP
G

gayseven7

Μέλος
Εγγρ.
16 Σεπ 2009
Μηνύματα
17
Like
6
Πόντοι
0
Δεν θα απαντήσω σε αήδιες.Θέλω να ενημερώσω μόνο για τα δικαιώματα μας.
 

gastez

Moderator
Γλομπεο-στέλεχος
Εγγρ.
23 Μαρ 2008
Μηνύματα
5.234
Κριτικές
29
Like
8
Πόντοι
1.290
Πέντε χρόνια μετά τη νομιμοποίηση του γάμου ομοφύλων στη Μασαχουσέτη για πρώτη φορά το ποσοστό των διαζυγίων στην αμερικανική αυτή Πολιτεία όχι μόνο μειώνεται, αλλά φθάνει στα νούμερα του 1940.
Αντιθέτως στη Φλόριντα, όπου απαγορεύεται ο γάμος προσώπων του ίδιου φύλου, το ποσοστό είναι το μεγαλύτερο της χώρας.
Νομίζω ότι θα είχε ενδιαφέρον να δούμε τα στατιστικά στοιχεία και από τις ευρωπαϊκές χώρες για να διαπιστώσουμε αν, όπως φαίνεται, οι ομοφυλόφιλοι θα είναι εκείνοι που θα σώσουν τον θεσμό του γάμου, και μάλιστα επανανοηματοδοτώντας τον.

αααα γιαυτο χωριζουν τα ζευγαρια?δεν το ηξερα.
 

Επισκέπτης
Άντε να σας το επιτρέψουν κι αυτό μπας και σταματήσετε να μας πρήζετε τ'αρχίδια με τα "δικαιώματά" σας!
 
OP
OP
G

gayseven7

Μέλος
Εγγρ.
16 Σεπ 2009
Μηνύματα
17
Like
6
Πόντοι
0
Ποιός ήταν ο Αλέξανδρος Ιόλας



* Γεννήθηκε στην Αλεξάνδρεια το 1908 ως Κωνσταντίνος Κουτσούδης.
* Γιος εμπόρου, ήρθε στην Αθήνα με μόνο εφόδιο συστατικές επιστολές του Κ. Καβάφη προς τους Κ. Παλαμά, Α. Σικελιανό και Δ. Μητρόπουλο.
* Ανακαλύπτει στο χορό το ταλέντο του και σπουδάζει στην Αθήνα, στο Βερολίνο και στο Παρίσι. Γίνεται πρώτος χορευτής σε μεγάλα μπαλέτα.
* Στο Παρίσι συναναστρέφεται με καλλιτέχνες. Αγοράζει τον πρώτο του πίνακα από τον ίδιο τον Ντε Κίρικο και ερωτεύεται τον Ζαν Κοκτό. Σιγά σιγά εγκαταλείπει το χορό και στρέφεται στις εικαστικές τέχνες.
* Το 1944 ανοίγει την πρώτη του γκαλερί στη Νέα Υόρκη. Η ελίτ των ΗΠΑ τον λατρεύει και η κόρη του προέδρου Ρούσβελτ τον «βαπτίζει» Αλέξανδρο Ιόλα.
* Στην γκαλέρι του εκθέτει για πρώτη φορά ο Αντι Γουόρχολ ενώ παρουσιάζονται και Ευρωπαίοι άγνωστοι στους Αμερικανούς, όπως ο Ερνστ και ο Μαγκρίτ. Λέγεται ότι πρώτος εκτίναξε τις τιμές σε έργα από μερικά δολάρια σε εκατοντάδες χιλιάδες.
* Τα επόμενα χρόνια ανοίγει πολλές άλλες γκαλερί σε μεγάλες πόλεις από τη Μαδρίτη έως τη Βηρυτό. Παίζει με τη σύγχρονη τέχνη επιδέξια και μισθώνει καλλιτέχνες να δουλεύουν γι' αυτόν με συμβόλαια.
* Το γαλλικό κράτος του απονέμει το παράσημο της λεγεώνας της τιμής.
* Επιστρέφει στην Ελλάδα στην ακμή της επιτυχίας του και χτίζει τη βίλα του. Εκεί φιλοξενεί τρανταχτά ονόματα της τέχνης αλλά και φιλόδοξους νέους. Ενδύεται το ρόλο του μαικήνα που τον λατρεύουν και τον μισούν για τη συμπεριφορά του και ένα εκκεντρικό για την εποχή ντύσιμο που κραυγάζει τις ερωτικές του προτιμήσεις. Ζει μέσα στη χλιδή και τις απολαύσεις αλλά χαρίζει και πολλά έργα σε μουσεία.
* Ο ελληνικός λαϊκίστικος συντηρητισμός τού ανοίγει πόλεμο τη δεκαετία του 1980 και με πηχυαίους τίτλους για «βίλα οργίων» και άλλα τέτοια τον απομονώνει από τους «φίλους» του.
* Στις 8 Ιουνίου 1987 αφήνει την τελευταία του πνοή στη Νέα Υόρκη. Κύρια κληρονόμος του ήταν η αδελφή του Νίκη Στάιφελ.
 

str81977

Τιμημένος
Εγγρ.
17 Απρ 2006
Μηνύματα
13.679
Κριτικές
2
Like
6
Πόντοι
166
Αγόρια μου γειά σας.Έιμαι ο gayseven7 η παρέα μου με φωνάζουν seven,άκουσα για το σάιτ απο ένα φίλο gay,και ήρθε η ώρα να σας ενημερώσω και εσάς για τα δικαιώματα των gay.
Επιτέλους πρέπει κάποτε να αναγνωριστούμε και εμείς σε αυτή τη χώρα.

Και είχα μια αγωνία...

Πέντε χρόνια μετά τη νομιμοποίηση του γάμου ομοφύλων στη Μασαχουσέτη για πρώτη φορά το ποσοστό των διαζυγίων στην αμερικανική αυτή Πολιτεία όχι μόνο μειώνεται, αλλά φθάνει στα νούμερα του 1940.
Αντιθέτως στη Φλόριντα, όπου απαγορεύεται ο γάμος προσώπων του ίδιου φύλου, το ποσοστό είναι το μεγαλύτερο της χώρας.
Νομίζω ότι θα είχε ενδιαφέρον να δούμε τα στατιστικά στοιχεία και από τις ευρωπαϊκές χώρες για να διαπιστώσουμε αν, όπως φαίνεται, οι ομοφυλόφιλοι θα είναι εκείνοι που θα σώσουν τον θεσμό του γάμου, και μάλιστα επανανοηματοδοτώντας τον.

Και εγώ εκτιμώ ότι ο gay γάμος θα κλείσει την τρύπα του όζοντος, θα τελειώσει το φαινόμενο του θερμοκηπίου και θα φέρει παγκόσμια ευημερία...


Λοιπόν, για να τελειώνει το ανέκδοτο, πρέπει κάποια στιγμή ωα γίνει κατανοητό πώς άλλο είναι το ζήτημα της αυτοδιάθεσης του σώματος, άλλο το ζήτημα των μη διακρίσεων με βάση τον σεξουαλικό προσανατολισμό και άλλο η αναγνώριση τέτοιων σχέσεων από την πολιτεία...
Ασφαλώς και μπορείς να κάνεις ό,τι θέλεις με τον κώλο σου και όποιον (ενήλικο συναινούντα) κώλο θέλεις, κανείς δεν πρέπει να έχει δικαίωμα να σε απολύσει ή να σε αδικήσει αποκλειστικά και μόνο λόγω της ομοφυλοφιλίας σου ΑΛΛΑ το να ζητάς και να προσπαθείς να επιβάλεις στο λοιπό 90% της κοινωνίας να αναγνωρίζει τη σχέση σου, είναι κάτι τελείως διαφορετικό...
Η δε απαίτηση να υιοθετείτε παιδιά πραγματικά με ανατριχιάζει...

Για να τελειώνουμε, ναι στο σύμφωνο συμβίωσης και για τα ομοφυλόφιλα ζευγάρια αλλά υιοθεσία όχι.

Υ/γραφο: Και που' σαι αδελφέ...Δώσε τα λινκ με τα στατιστικά της μασαχουσέτης διότι έγκυρος gay γάμος στις ήπα δεν παίζει (και όσοι έγιναν, ακυρώθηκαν)...
 
OP
OP
G

gayseven7

Μέλος
Εγγρ.
16 Σεπ 2009
Μηνύματα
17
Like
6
Πόντοι
0
O ερωτικός Καβάφης δεν έπαψε να αποτελεί αντικείμενο απώθησης, έλξης ή ταύτισης. Ενώ παλαιότερα το ενδιαφέρον εστιαζόταν στην ιδιωτική ζωή του ίδιου του ποιητή και εκφραζόταν μέσα από την αμφιλεγόμενη έννοια του ηδονισμού ή φορούσε τη μάσκα της ψυχανάλυσης, στις ημέρες μας ο καβαφικός ερωτισμός αφορά περισσότερο τους αναγνώστες ή τους μελετητές, εκ των οποίων ορισμένοι δεν διστάζουν να υπογραμμίσουν ότι προσεγγίζουν τον Καβάφη από ομοφυλοφιλική σκοπιά. Ετσι από τους μελετητές (Μαλάνος, Αλιθέρσης, Ουράνης) των δεκαετιών του 1920 και του 1930, που μιλούσαν για τον «ανώμαλο» ή νοσηρό ερωτισμό της καβαφικής ποίησης, περνούμε τα τελευταία χρόνια στον ερωτισμό της ταυτότητας, όπως φαίνεται και από την αγγλόφωνη πρόσληψη του ποιητή.

Το 1983 το αφιέρωμα στον Καβάφη του περιοδικού «Journal of the Hellenic Diaspora» είχε προκαλέσει, μεταξύ άλλων, αρκετές συζητήσεις για μια επισήμανση που περιείχε και ανήκε στους εκδότες του περιοδικού. Στον πρόλογό τους, στο αφιερωματικό τεύχος, δήλωναν ότι ο Καβάφης δεν ήταν ούτε «διεστραμμένος» ούτε «πρόστυχος» ούτε «ερωτικός», αλλά ομοφυλόφιλος και κατέληγαν λέγοντας ότι «αν ο Καβάφης δεν ήταν ομοφυλόφιλος, δεν θα ήταν Καβάφης».

Στα είκοσι χρόνια που μεσολάβησαν έκτοτε γράφηκαν αρκετές μελέτες, άρθρα ακόμη και διατριβές για τον ερωτικό Καβάφη καθώς και ένα άρθρο του Πίτερ Μπίεν (1990), στο οποίο υποστήριζε ότι η ομοφυλοφιλία του Καβάφη ήταν ένας σημαντικός παράγοντας για τη φήμη του στον αγγλόφωνο χώρο. Αλλωστε αρκετοί ομοφυλόφιλοι θαυμαστές του, όπως ο E. M. Φόστερ, ο Γ. X. Οντεν, ο φωτογράφος Duane Michals, ο ζωγράφος David Hockney δεν ήξεραν ελληνικά. Τονίζοντας ότι δεν υπάρχει ένας ξεχωριστός ομοφυλοφιλικός τρόπος για να μεταφραστεί η καβαφική ποίηση, ο Μπίεν καταλήγει ότι ο ομοφυλόφιλος έρωτας είναι άγονος και έτσι εξηγείται γιατί ο Καβάφης επιμένει στην πορεία και όχι στο αποτέλεσμα, στην απώλεια και όχι στη σταθερότητα.

Στη δεκαετία του 1990 κυκλοφόρησαν άρθρα για τον Καβάφη και από ξένους ειδικούς στη λογοτεχνία των ομοφυλοφίλων όπως ο Mark Lilly (1993), o Gregory Woods (1998), ενώ δεν έλειψαν και τα λήμματα σε εγκυκλοπαίδειες για την ομοφυλοφιλική λογοτεχνία (βλ. αυτό του Peter G. Christensen στο «The Gay & Lesbian Literary Heritage», 2002). Μπορεί τα άρθρα αυτά να μην είναι πάντοτε εύστοχα ή επαρκή, ωστόσο αναδεικνύουν τον Καβάφη ως μια κορυφαία μορφή της ομοφυλοφιλικής λογοτεχνίας και αυτό επιβεβαιώθηκε πρόσφατα και σε μια ημερίδα με θέμα «Νέες προοπτικές για τον Καβάφη», που διοργάνωσε στο University College του Λονδίνου ο Δημήτρης Παπανικολάου (Mellon Fellow του κολεγίου) και στην οποία συμμετείχαν πανεπιστημιακοί (Howard Caygill, Christopher Robinson, Gregory Woods, Γιώργος Συρίμης, Βασίλης Λαμπρόπουλος), ποιητές (Διονύσης Καψάλης), μεταφραστές (Dominique Grandmont) και καλλιτέχνες (Κων. Γιάνναρης, Κατερίνα Αθανασοπούλου).

Ενα από τα επιχειρήματα της ομοφυλοφιλικής προσέγγισης του Καβάφη είναι ότι τα ερωτικά ποιήματά του (αν και συχνά σε τέτοιες προσεγγίσεις ο διαχωρισμός των ποιημάτων σε κατηγορίες αμφισβητείται) απευθύνονταν σε ένα ομοφυλόφιλο κοινό και γι' αυτό δεν διακρίνονται για την πολεμικότητα ή την προκλητικότητά τους. Ως εκ τούτου είναι προσφορότερο ο Καβάφης να συγκρίνεται με σύγχρονους ομοφυλόφιλους ποιητές παρά με την παράδοση της ευρωπαϊκής παρακμιακής ποίησης από τον Ρεμπό και τον Βερλέν ως τον Οσκαρ Ουάιλντ. Για την ομοφυλοφιλική προσέγγιση του Καβάφη, η ποίησή του συνιστά περισσότερο έναν χώρο ταύτισης και διαπραγμάτευσης της ταυτότητας και ως προς αυτό συγκλίνει με τη διασπορική ή συγκρητική προσέγγισή του, που και αυτή έχει προβληθεί τα τελευταία χρόνια από μελετητές του Καβάφη εκτός Ελλάδος.

Και στις δύο προσεγγίσεις ο ρόλος του αναγνώστη δεν είναι απλώς δεκτικός, ή αποκρυπτογραφικός, αλλά βασίζεται στη βιωματική μέθεξη, καθώς η ποίηση του Καβάφη προβάλλει τη διαθεσιμότητά της ως πεδίο ταύτισης και αυτογνωσίας στον αναγνώστη. Και οι δύο προσεγγίσεις αμφισβητούν τις αυστηρές διπολικές αντιθέσεις και αναδεικνύουν τα διάκενα και την πορώδη υφή κάθε ταυτότητας. Σημείο σύγκλισής τους είναι η έννοια της μεταιχμιακότητας και η αίσθηση του συγκρητικού κράματος, ο μετεωρισμός και η αμφιθυμία μεταξύ φύλων, γλωσσών, εθνών και πολιτισμών.

Τελικά ο Καβάφης είναι ο ποιητής που προσδιορίζεται περισσότερο από κάθε άλλον από τα επίθετα που του αποδόθηκαν κατά καιρούς. Παλαιότερα ήταν ο ηδονικός, ο πολιτικός, ο διδακτικός, ο ειρωνικός Καβάφης, ενώ σήμερα πρωτοστατεί, κυρίως εκτός Ελλάδος, ο ομοφυλόφιλος (queer), ο διασπορικός και ο συγκρητικός Καβάφης. Πόσο χρήσιμοι είναι αυτοί οι προσδιορισμοί-ετικέτες δεν είναι του παρόντος να συζητήσουμε, αλλά ενώ από την Ελλάδα προβάλλεται με ειδωλοπλαστικό ζήλο και εθνική έπαρση ο οικουμενικός και διαχρονικός Καβάφης ως σταθερή αξία ή ως ο ποιητής που μιλάει εξακολουθητικά στους αναγνώστες και επηρεάζει ομοτέχνους του, από το εξωτερικό μας συστήνεται ένας Καβάφης πιο προσγειωμένος και επίκαιρος, που συνομιλεί με τις πολιτισμικές και ταυτοτικές ανησυχίες της εποχής μας, καθώς η ποίησή του παρουσιάζεται ως ρευστή, ανοιχτή και διαθέσιμη για να αναγνωρίσουν σε αυτήν οι αναγνώστες τους εαυτούς τους».
 
OP
OP
G

gayseven7

Μέλος
Εγγρ.
16 Σεπ 2009
Μηνύματα
17
Like
6
Πόντοι
0
Η πρωτοβουλία αυτή αποτελούσε το δεύτερο σκέλος του προγράμματος του Athens Pride, το οποίο προσκάλεσε και φιλοξένησε μια αποστολή 9 ατόμων από την Σοφια στην δίκη μας εκδήλωση στις 13 Ιουνίου.Γύρω στα 300 άτομα – διπλάσιος αριθμός σε σχέση με πέρυσι – παρελάσαμε με υπερηφάνεια στο κέντρο της Σόφιας κάτω από την αυστηρή επιτήρηση της αστυνομίας και την προκλητική παρουσία των φασιστών, οι οποίοι ακολουθούσαν την πορεία μας με προκλητικές εκφάνσεις. Εμείς, καθώς και οι εκπρόσωποι από τις άλλες ευρωπαϊκές χώρες (Γαλλία, Αγγλία, Ολλανδία, Δανία, Λετονία, FYROM) δώσαμε το στίγμα μας στην διαδήλωση αυτή, καταγγέλλοντας την ομοφοβία που χαρακτηρίζει ένα μέρος της Βουλγάρικης κοινωνίας και που δυστυχώς εκδηλώνεται στην χώρα μας και άλλου. Αποδείξαμε πως ο φόβος δεν χωράει και η τρομοκρατία εναντίον των λεσβιών, γκέι, αμφί και τρανς δεν περνάνε άλλο πια. Μέσα από αυτή την πρωτοβουλία αλληλεγγύης στη γειτονική Σόφια δείξαμε πως θα συνεχίσουμε να παλεύουμε για τα αυτονόητα δικαιώματά μας σε κάθε γωνιά του πλανήτη. Στη Συνέντευξη Τύπου που έλαβε χώρα το πρωί πριν την παρέλαση, μίλησαν: ο Michael Cashman (Ευρωβουλευτής – European Socialists, Πρόεδρος της Inter-Group για τα LGBT Δικαιώματα στη Ευρωπαϊκή Βουλή), ο Blagoy Vidin (Βουλγαρική Επιτροπή για την Προστασία Κατά των Διακρίσεων), ο Nick Leake (Αναπληρωτής Πρόξενος της Μεγ. Βρετανίας στην Σόφια), ο Martijn Elgersma (Αναπληρωτής Πρόξενος της Ολλανδίας στην Σόφια), ο Lars Normann Jørgensen (Γενικός Γραμματεύς της Διεθνές Αμνηστίας), ο Israel Butler (European Union Agency for Fundamental Rights [FRA], 2ος Εθνικός Εμπειρογνώμονας), η Linda Freimane (ILGA-Europe, Μέλος του Δ.Σ.), η Margarita Ilieva (Bulgarian Helsinki Committee, Νομικός, Διευθύντρια Νομικού Προγράμματος), και ο Stanimir Panayotov, εκπρόσωπος της οργανωτικής επιτροπής του Rainbow Friendship. Δηλώσεις έδωσαν επίσης η Andrea Gilbert (εκπρόσωπος του Athens Pride και InterPride Region 15 Director) και η Κωνσταντίνα Κοσμίδου (Δ.Σ. της ΟΛΚΕ και συνδιοργανώτρια της ελληνικής αποστολής).
 

gastez

Moderator
Γλομπεο-στέλεχος
Εγγρ.
23 Μαρ 2008
Μηνύματα
5.234
Κριτικές
29
Like
8
Πόντοι
1.290
απο που τα κανεις κλοπυ παστε?
 

boomb

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
4 Ιαν 2009
Μηνύματα
16.435
Like
18
Πόντοι
166
Εδώ δεν μπορείτε ούτε το χέρι να κρατάτε στο δρόμο, ο γάμος σας μάρανε...
 
OP
OP
G

gayseven7

Μέλος
Εγγρ.
16 Σεπ 2009
Μηνύματα
17
Like
6
Πόντοι
0
Είναι καιρός να αφήσουμε τα 500 χρόνια σκλαβιάς πίσω! Το πρόβλημα δεν το έχει πια η ελληνική κοινωνία. Ανήκουμε στην Ευρωπαϊκή Ένωση αλλά εμείς δεν μπορούμε να έχουμε τα ίδια δικαιώματα με τα ομόφυλα ευρωπαϊκά ζευγάρια. Κι αυτό γιατί η Ελλάδα αρνείται να τα εφαρμόσει».

Για τον 42χρονο κομμωτή Κωνσταντίνο Κεφαλά, το πρόβλημα με τα δικαιώματα των ομοφυλοφίλων στη χώρα μας- παρά τους αγώνες διεκδίκησης που έχουν γίνει - είναι ότι πολλοί, και κυρίως οι ιθύνοντες, το θεωρούν ανύπαρκτο. «Μία απλή σύγκριση με τις σκανδιναβικές χώρες ή ακόμα καλύτερα με την Ισπανία θα έκανε καλό. Η Εκκλησία της Ισπανίας είναι πολύ αυστηρή, όμως ακόμα κι εκεί ισχύει πλέον το δικαίωμα γάμου και υιοθεσίας. Αυτό χρειαζόμαστε κι εμείς», τονίζει στα «ΝΕΑ». Έναν χρόνο μετά τον πολύκροτο γάμο των δύο ομόφυλων ζευγαριών στο νησί της Τήλου αλλά και λίγες μόνο εβδομάδες μετά το «όχι» της αρμόδιας Επιτροπής της Βουλής στην πρόταση νόμου του ΠΑΣΟΚ για τη θεσμοθέτηση του συμφώνου ελεύθερης συμβίωσης ώστε να καλύπτει και τα ομόφυλα ζευγάρια, τα μέλη της ομοφυλοφιλικής κοινότητας στη χώρα μας συνεχίζουν να μιλούν για Μεσαίωνα σε ό,τι αφορά τα δικαιώματά τους.

Ο γάμος αλλά κι η υιοθεσία παιδιών παραμένουν στην πρώτη γραμμή των διεκδικήσεων για τα ομόφυλα ζευγάρια. «Κάθε άνθρωπος που σέβεται τον διπλανό του αλλά και τους νόμους του κράτους στο οποίο ζει, γιατί να μην έχει δικαίωμα σε μια ευτυχισμένη ζωή; Επειδή αγαπά έναν άνθρωπο του ίδιου φύλου;», τονίζουν. «Η απόλυτη ισότητα παντού είναι αυτό που διεκδικούμε. Κατά συνέπεια, η πρόσβασή μας σε όλες τις νομικές πρόνοιες, όπως είναι ο πολιτικός γάμος και το σύμφωνο συμβίωσης, η ισότητα στην τεκνοθεσία. Αλλά και η προστασία μας από τις διακρίσεις και τις ομοφοβικές επιθέσεις, σωματικές ή φραστικές σε όλους τους τομείς της καθημερινότητας. Τέλος και ίσως η σημαντικότερη διεκδίκηση μας είναι η ενσωμάτωση μιας σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης στα σχολεία με αίσθημα ισότητας και κατανόησης προς όλες τις σεξουαλικές ταυτότητες. Όλα ξεκινάνε από την παιδεία», επισημαίνει ο γκέι ακτιβιστής κ. Δημήτρης Τσαμπρούνης.

 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom