Στα χέρια της MIG περνά η Ολυμπιακή Αεροπορία, σηματοδοτώντας με αυτό τον τρόπο το τέλος μιας ολόκληρης εποχής για τον εθνικό μας αερομεταφορέα.
Η πολύπαθη Ολυμπιακή Αεροπορία αλλάζει αφεντικό και από τον κρατικό έλεγχο ιδιωτικοποιείται.
Για πρώτη φορά μετά την εποχή του Αριστοτέλη Ωνάση περνά στα χέρια ενός άλλου Έλληνα επιχειρηματία, που αυτή τη φορά είναι ο Ανδρέας Βγενόπουλος.
Η συμφωνία έχει επέλθει ανάμεσα στους τεχνικούς συμβούλους του ομίλου MIG και του ελληνικού δημοσίου, και απλώς αναμένεται η επίσημη ανακοίνωση.
Η διαδικασία, που είχε ξεκινήσει μετά την κατάθεση επίσημης προσφοράς από το αφεντικό της MIG, ύψους 200 εκατομμυρίων ευρώ, πριν από τρεις εβδομάδες, ολοκληρώνεται με τον πλέον αίσιο τρόπο για την εταιρεία συμφερόντων Βγενόπουλου, καθώς η Ολυμπιακή Αεροπορία αλλάζει χέρια.
Σύμφωνα με έγκυρες πληροφορίες, υπήρξε μυστικό ραντεβού του ισχυρού άντρα της MIG Ανδρέα Βγενόπουλου με τον μεγαλομέτοχο της Aegean Ευτύχιου Βασιλάκη, όπου συζητήθηκε το θέμα της μεταβίβασης της Ο.Α.
Είχε προηγηθεί χθες μαραθώνια διαβούλευση, αλλά και de facto τοποθέτηση της MIG, ότι αν δεν αποφασιστεί η μεταβίβαση της Ολυμπιακής στην εταιρεία, προφανώς μετά τη λήξη της διορίας των τριών εβδομάδων αποκλειστικών διαπραγματεύσεων, που έχει συμφωνήσει ο Ανδρέας Βγενόπουλος με την κυβέρνηση για την συμφωνία πώλησης της Ολυμπιακής, η MIG θα απέσυρε την προσφορά.
Σήμερα το πρωί υπήρξε διαρκής επικοινωνία μεταξύ του Ανδρέα Βγενόπουλου και του Μαξίμου, καθώς την τελική απόφαση έλαβε προσωπικά ο πρωθυπουργός Κώστας Καραμανλής.
Εξάλλου, η ζεστή πατάτα στα χέρια της κυβέρνησης είχε αρχίσει να καίει, καθώς ήταν ορατός ο κίνδυνος να καταπέσει η προσφορά, ώστε μετά από απόφαση και το πράσινο φως της διυπουργικής κατέστη δυνατή η πώληση.
Η κυβέρνηση αποφάσισε την πώληση, καθώς φάνηκε ότι η προσφορά της Aegean, αν και ήταν υψηλότερη για το κομμάτι του πτητικού έργου από εκείνη της MIG, βρήκε τη σθεναρή αντίδραση από τους εργαζόμενους, αλλά και τους πιλότους.
Οι πιλότοι της Ο.Α., που έχουν ταχθεί εξ αρχής υπέρ της ιδιωτικοποίησης της εταιρείας, σε ανακοίνωσή τους μίλησαν για «βαθύ προβληματισμό και την αγανάκτησή τους για τη διαφαινόμενη μεθόδευση παράδοσης του εθνικού αερομεταφορέα, ως βορά επιβίωσης του ανταγωνιστή της».
Το σωματείο των πιλότων, μάλιστα, απειλούσε ότι, σε περίπτωση που η κυβέρνηση ξεκινήσει διαπραγμάτευση με την Aegean, τότε τα μέλη του δεν θα έχουν, όπως αναφέρουν, κανένα κίνητρο προσφοράς υπηρεσιών.
την εκλεισε η δουλεια ο βγενο.
Η πολύπαθη Ολυμπιακή Αεροπορία αλλάζει αφεντικό και από τον κρατικό έλεγχο ιδιωτικοποιείται.
Για πρώτη φορά μετά την εποχή του Αριστοτέλη Ωνάση περνά στα χέρια ενός άλλου Έλληνα επιχειρηματία, που αυτή τη φορά είναι ο Ανδρέας Βγενόπουλος.
Η συμφωνία έχει επέλθει ανάμεσα στους τεχνικούς συμβούλους του ομίλου MIG και του ελληνικού δημοσίου, και απλώς αναμένεται η επίσημη ανακοίνωση.
Η διαδικασία, που είχε ξεκινήσει μετά την κατάθεση επίσημης προσφοράς από το αφεντικό της MIG, ύψους 200 εκατομμυρίων ευρώ, πριν από τρεις εβδομάδες, ολοκληρώνεται με τον πλέον αίσιο τρόπο για την εταιρεία συμφερόντων Βγενόπουλου, καθώς η Ολυμπιακή Αεροπορία αλλάζει χέρια.
Σύμφωνα με έγκυρες πληροφορίες, υπήρξε μυστικό ραντεβού του ισχυρού άντρα της MIG Ανδρέα Βγενόπουλου με τον μεγαλομέτοχο της Aegean Ευτύχιου Βασιλάκη, όπου συζητήθηκε το θέμα της μεταβίβασης της Ο.Α.
Είχε προηγηθεί χθες μαραθώνια διαβούλευση, αλλά και de facto τοποθέτηση της MIG, ότι αν δεν αποφασιστεί η μεταβίβαση της Ολυμπιακής στην εταιρεία, προφανώς μετά τη λήξη της διορίας των τριών εβδομάδων αποκλειστικών διαπραγματεύσεων, που έχει συμφωνήσει ο Ανδρέας Βγενόπουλος με την κυβέρνηση για την συμφωνία πώλησης της Ολυμπιακής, η MIG θα απέσυρε την προσφορά.
Σήμερα το πρωί υπήρξε διαρκής επικοινωνία μεταξύ του Ανδρέα Βγενόπουλου και του Μαξίμου, καθώς την τελική απόφαση έλαβε προσωπικά ο πρωθυπουργός Κώστας Καραμανλής.
Εξάλλου, η ζεστή πατάτα στα χέρια της κυβέρνησης είχε αρχίσει να καίει, καθώς ήταν ορατός ο κίνδυνος να καταπέσει η προσφορά, ώστε μετά από απόφαση και το πράσινο φως της διυπουργικής κατέστη δυνατή η πώληση.
Η κυβέρνηση αποφάσισε την πώληση, καθώς φάνηκε ότι η προσφορά της Aegean, αν και ήταν υψηλότερη για το κομμάτι του πτητικού έργου από εκείνη της MIG, βρήκε τη σθεναρή αντίδραση από τους εργαζόμενους, αλλά και τους πιλότους.
Οι πιλότοι της Ο.Α., που έχουν ταχθεί εξ αρχής υπέρ της ιδιωτικοποίησης της εταιρείας, σε ανακοίνωσή τους μίλησαν για «βαθύ προβληματισμό και την αγανάκτησή τους για τη διαφαινόμενη μεθόδευση παράδοσης του εθνικού αερομεταφορέα, ως βορά επιβίωσης του ανταγωνιστή της».
Το σωματείο των πιλότων, μάλιστα, απειλούσε ότι, σε περίπτωση που η κυβέρνηση ξεκινήσει διαπραγμάτευση με την Aegean, τότε τα μέλη του δεν θα έχουν, όπως αναφέρουν, κανένα κίνητρο προσφοράς υπηρεσιών.
την εκλεισε η δουλεια ο βγενο.